Μάκης Παπαδόπουλος: «Με τον Παναγιώτη Αγγελίδη θα δώσουμε ουσιαστική ώθηση στην ανάπτυξη της Δημοτικής Ενότητας Φιλίππων»

Καλωσορίζουμε στην ομάδα των υποψηφίων του ΤΟΠΟΥ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ τον Παναγιώτη Αγγελίδη, Πρόεδρο της Κοινότητας Λυδίας.

 Ο Παναγιώτης Αγγελίδης  είναι ιδιωτικός υπάλληλος. Είναι εκλεγμένος Πρόεδρος της Κοινότητας Λυδίας και ασχολείται χρόνια με την Αυτοδιοίκηση και την πολιτική.

Με τον Παναγιώτη Αγγελίδη, με την πολύτιμη γνώση του και εμπειρία του, θα αγωνιστούμε για να αναδείξουμε και να αξιοποιήσουμε τους πόρους και τις δυνατότητες της Δημοτικής Ενότητας των Φιλίππων: το Βαπτιστήριο της Λυδίας, το Συνεδριακό Κέντρο Λυδίας σε συνεργασία με τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη μας και φυσικά το Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς ΟΥΝΕΣΚΟ των Φιλίππων.

Είναι ευθύνη όλων μας η ανάδειξη και η αξιοποίηση του πλούτου του πρώην δήμου Φιλίππων!

 

 Μάκης Παπαδόπουλος

Υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ




Ο Παντελής Λασκαρίδης υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο υποψήφιο Δήμαρχο Καβάλας Γιάννη Εριφυλλίδη

Ο Παντελής Λασκαρίδης συστρατεύεται ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά».

Ας αφήσουμε τον Παντελή να συστηθεί με τα δικά του λόγια:

«Γεννήθηκα στην Καβάλα το 1961. Πατέρας μου ήταν ο Άγγελος Λασκαρίδης, ιστορικό στέλεχος της Αριστεράς, και μητέρα μου η Αικατερίνη Λασκαρίδου, επίσης ενταγμένη από πολύ μικρή στις τάξεις της Αριστεράς. Βεβαίως αμφότεροι δεν ξέφυγαν από τις ανάλογες «περιποιήσεις» για τις δημοκρατικές τους απόψεις και αξίες τις οποίες υπερασπίσθηκαν «αμετανόητοι» μέχρι τέλους του βίου τους.

Τελείωσα το 1 ο Δημοτικό σχολείο και το 1 ο Γυμνάσιο – Λύκειο Αρρένων Καβάλας. Είμαι πτυχιούχος του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

Είμαι παντρεμένος με τη Θωμαή Βασιλείου, συνταξιούχο οικονομολόγο – εικαστικό- ζωγράφο, και πατέρας της Αγγελικής η οποία είναι απόφοιτος της Γεωπονικής Σχολής του Α.Π.Θ.

Υπηρέτησα για 28 μήνες στον στρατό ξηράς ως έφεδρος αξιωματικός.

Τα τελευταία 16 χρόνια εργάζομαι ως δημόσιος υπάλληλος στη Διεύθυνση Υδάτων Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης. Τα πρώτα δεκαεπτά και μισό χρόνια της επαγγελματικής μου καριέρας (1984-2001) υπήρξα ελεύθερος επαγγελματίας στον τομέα του λιανικού εμπορίου και στο μεσοδιάστημα (2001-2007) εργάστηκα σε διάφορες επιχειρήσεις ως ιδιωτικός υπάλληλος.

Στις αρχές της δεκαετίας του 1990 υπήρξα Πρόεδρος του Συλλόγου Χειμερινών Κολυμβητών Περιγιαλίου. Διετέλεσα Γραμματέας του Συλλόγου Εργαζομένων Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης περιοχής Ανατολικής   – Θράκης. Ήμουν υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Π. Ε. Καβάλας το 2014 και εκλέχθηκα Περιφερειακός Σύμβουλος για την πενταετία 2014-2019, κατά την οποία ήμουν και μέλος της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης. Από το 2017 είμαι μέλος του Συλλόγου Μπριτζ Καβάλας, συμμετέχοντας σε διάφορες διοργανώσεις παγκοσμίου, πανελληνίου και περιφερειακού χαρακτήρα με αντίστοιχες επιτυχίες, συμβάλλοντας κατά το δυνατόν στην καλύτερη αξιολόγηση και το κύρος του συλλόγου μας.

Από τα προαναφερόμενα ευκόλως γίνεται αντιληπτό ότι, τόσο η οικογενειακή μου κληρονομιά όσο και οι προβληματισμοί μου για το παρόν και το μέλλον της πόλης της Καβάλας και της περιοχής του πρώην Δήμου Φιλίππων, δεν θα μπορούσαν να με αφήσουν αμέτοχο παρατηρητή στην καινοτόμα προσπάθεια που γίνεται από έναν νέο συμπολίτη μας. Έναν συμπολίτη μας που οραματίζεται έναν Δήμο Καβάλας που σίγουρα θα είναι πολύ διαφορετικός από αυτόν που ζούμε σήμερα και θα ανταποκρίνεται στα θέλω της καθημερινότητας του συνόλου των συμπολιτών μας. Επειδή το όραμα του Γιάννη Εριφυλλίδη πλαισιώνεται από ένα δυναμικό πρόγραμμα μελετημένο από ειδικούς, το οποίο συνεχώς ανατροφοδοτείται και εμπλουτίζεται από τις απόψεις κάθε ενεργού πολίτη, αποφάσισα να συμμετέχω από τη θέση του υποψηφίου Δημοτικού Συμβούλου και να συμβάλω κατά το δυνατόν στην υλοποίηση του προγράμματος αυτού.

Με απόλυτο σεβασμό στην κρίση της κάθε Καβαλιώτισσας και του κάθε Καβαλιώτη».

Πιστεύουμε ότι η επιτυχημένη επαγγελματική σταδιοδρομία στον ιδιωτικό και στον δημόσιο τομέα, η μακρά συμμετοχή του στα κοινά, η καθαρή και ανοιχτή πολιτική σκέψη, η σημαντική εμπειρία του στην τοπική αυτοδιοίκηση ως εκλεγμένος Περιφερειακός Σύμβουλος και μέλος της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, οι εξειδικευμένες γνώσεις του πάνω σε ζητήματα που για χρόνια απασχολούν τη Δημοτική Ενότητα Καβάλας και τη Δημοτική Ενότητα Φιλίππων, καθώς και η μεγάλη αγάπη του για την Καβάλα καθιστούν τον Παντελή Λασκαρίδη πολύτιμο συνεργάτη για την υλοποίηση των προτάσεών μας σε όλους τους τομείς της αρμοδιότητας του Δήμου Καβάλας και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την πόλη και την περιοχή μας. Παντελή, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ




Παππάς για ΣΥΡΙΖΑ: Απλώνεται από την αριστερά ως το προοδευτικό κέντρο – Προτείνω ντιμπέιτ των υποψηφίων

«Ο δρόμος προς την εξουσία δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα»

Debate μεταξύ όσων διεκδικούν την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ πρότεινε την Τρίτη (18/7) ο Νίκος Παππάς ο οποίος είναι υποψήφιος πρόεδρος, κατά τη διάρκεια συνέντευξής του. «Η παράταξη απλώνεται από την αριστερά ως το προοδευτικό κέντρο» δήλωσε χαρακτηριστικά.

Μιλώντας στην ΕΡΤ και την εκπομπή «Συνδέσεις» με τον Κώστα Παπαχλιμίντζο και τη Χριστίνα Βίδου ο Νίκος Παππάς επεσήμανε για την Κεντρική Επιτροπή και το διαρκές συνέδριο του κόμματος «έχουμε το διαρκές συνέδριο αλλά πολύ λίγες μέρες να συζητήσουμε. Όπως αντιλαμβάνεστε το κόσμος θα πάει διακοπές. Δεν θα είναι καθόλου εύκολο να γίνουν τυπικές διαδικασίες, να μπορεί να μαζευτεί εύκολα ο κόσμος, να συζητήσει, να αντιπαραβάλουμε τις απόψεις μας σε ένα πλαίσιο τυπικών κομματικών λειτουργιών τουλάχιστον το πρώτο δεκαπενθήμερο του Αυγούστου. Άρα θα έλεγα ότι θα πρέπει να αξιοποιήσουμε αυτές τις μέρες, δηλαδή τις αμέσως επόμενες μέρες να γίνει μια τηλεοπτική συνάντηση».

«Προτείνω δύο τηλεοπτικές συναντήσεις με τους άλλους διεκδικητές, μία τον Ιούλιο και μία τον Αύγουστο»

«Μέχρι στιγμής υπάρχει άριστο πολιτικό κλίμα και ήπιοι τόνοι» είπε και συμπλήρωσε: «Είναι πάρα πολύ σημαντικό διότι περάσαμε όλοι μας ως συλλογική ηγεσία ένα τεστ μετά την αποχώρηση του Αλέξη του Τσίπρα που ήταν ένα πραγματικά αρνητικό γεγονός. Δεν ήταν ένα θετικό σοκ διότι άκουσα και κάτι τέτοιο. Είναι κάτι με το οποίο διαφωνώ βαθιά. Άρα, νομίζω ότι πρέπει αυτές τις μέρες να τις αξιοποιήσουμε. Να κάνουμε δηλαδή μία τηλεοπτική συνάντηση μέχρι το τέλος Ιουλίου».

«Προτείνω δύο τηλεοπτικές συναντήσεις με τους άλλους διεκδικητές, μία τον Ιούλιο και μία τον Αύγουστο» δήλωσε ο πρώην υπουργός προσθέτοντας μεταξύ άλλων ότι «ο δρόμος προς την εξουσία δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα».

«Δεν αξιοποιήσαμε επαρκώς το “δάνειο” που μας έχει δώσει ο λαός το 2019»

Εστιάζοντας στα λάθη που έγιναν και ο ΣΥΡΙΖΑ υπέστη μια βαριά ήττα δήλωσε ότι τα μέλη του κόμματος θα πρέπει να υπερασπιστούν «μία πορεία η οποία ξεκίνησε μία δεκαετία πριν, μας έκανε μεγάλο κόμμα αλλά μετά από το ’19 κοντοσταθήκαμε. Θεωρώ ότι κάναμε λάθη και βάλαμε φρένο σε μία στρατηγική την οποία είχαμε με συνέπεια οικοδομήσει. Δεν αξιοποιήσαμε επαρκώς το ”δάνειο” που μας έχει δώσει ο λαός το 2019 με την ψήφο του μας είχε φέρει στο 32% και θα πρέπει να πρέπει να κάνουμε έναν τεράστιο αγώνα για να επαναφέρουμε αυτό που και οι εκπρόσωποι του πολιτικού κόσμου και οι δημοσιογράφοι όταν συζητάμε το χαρακτηρίζουμε ως μετριοπαθείς ψηφοφόρους, κεντρώοι, κεντροαριστεροί που ήταν κομμάτι όλου του εκλογικού σώματος».

Ενόψει της εκλογής του νέου προέδρου ο Νίκος Παππάς δήλωσε «το μέγιστο που μπορούμε να πετύχουμε είναι η ενότητα με το εκλογικό σώμα. Αυτή την ενότητα πρέπει να αποκαταστήσουμε και να την αποκαταστήσουμε με όλο τον πλουραλισμό των απόψεων που πρέπει να εκφράσουμε. Η διακήρυξη μας νομίζω είναι πάρα πολύ σαφής. Δεν είναι καθόλου θολή. Θέλουμε να εκφράσουμε τον κόσμο από την Αριστερά ως το προοδευτικό κέντρο Και αυτό όχι με όρους απεύθυνσης. Πολίτες του προοδευτικού κέντρου που είναι με το ΣΥΡΙΖΑ, ενδεχομένως από το 2012, δεν είναι απλώς πελάτες του κόμματος που έρχονται και δίνουν την ψήφο τους. Είναι οργανικό στοιχείο της ταυτότητάς μας».

 

Πηγή: newsbeast.gr




Ο Γιώργος Αρκουλής υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Καβάλας με τον ανεξάρτητο υποψήφιο Δήμαρχο Καβάλας Γιάννη Εριφυλλίδη

Ο Γιώργος Αρκουλής συστρατεύεται ως υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Καβάλας με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά».

Ας αφήσουμε τον Γιώργο να συστηθεί με τα δικά του λόγια:

«Είμαι ο Γιώργος Αρκουλής, γεννήθηκα στην Καβάλα το 2002, κατοικώ στη συνοικία των Πεντακοσίων και θέλω να σας μιλήσω για τον λόγο που είμαι υποψήφιος τοπικός σύμβουλος στη δημοτική παράταξη του Γιάννη Εριφυλλίδη.

Είμαι φοιτητής στο πανεπιστήμιο της Καβάλας, στο τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας. Και αυτό που με παρακίνησε να ασχοληθώ με την πολιτική είναι η επιθυμία μου να βοηθήσω το πανεπιστήμιό μας να πάρει τη θέση που του αρμόζει.

Πιστεύω ότι έχουμε το δυναμικό να κάνουμε την Καβάλα έναν πόλο έλξης τουριστών και φοιτητών μέσω ενός στοχευμένου τεχνολογικού μετασχηματισμού. Θέλω να δημιουργήσουμε τις κατάλληλες συνθήκες για την ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας μας.

Ο Γιάννης Εριφυλλίδης είναι ο υποψήφιος που πιστεύω ότι μπορεί να μας βοηθήσει να πραγματοποιήσουμε αυτούς τους στόχους. Είναι ένας νέος και δυναμικός ηγέτης, που ακούει τους πάντες και έχει ένα σαφές σχέδιο για την ανάπτυξη της περιοχής μας. Συνεργαζόμενοι με τον Γιάννη και τη δημοτική παράταξή του, μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο μέλλον για την Καβάλα και όλους εμάς.

Επιστροφή της Καβάλας στον χάρτη τουριστικών προορισμών, ανάπτυξη του πανεπιστημίου μας και βελτίωση της ποιότητας ζωής για όλους μας. Αυτά είναι τα κύρια ζητήματα στα οποία θέλω να επικεντρωθώ και για τα οποία θα εργαστώ».

Πιστεύουμε ότι οι πολύ αξιόλογες προτάσεις και φρέσκες ιδέες που έχει ήδη καταθέσει στον συνδυασμό μας για τη σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ του Δήμου Καβάλας και της πανεπιστημιακής κοινότητας της πόλης μας, ενεργό μέλος της οποίας είναι και ο ίδιος, ο νεανικός ενθουσιασμός, ο αγνός χαρακτήρας, η εργατικότητα, η διάθεση για ανιδιοτελή προσφορά στα κοινά και η μεγάλη αγάπη του για την Καβάλα καθιστούν τον Γιώργο Αρκουλή πολύτιμο συνεργάτη για την υλοποίηση των πρωτοποριακών προτάσεών μας για τη στήριξη της νεολαίας της περιοχής μας, την παροχή κινήτρων για την προώθηση της νεανικής επιχειρηματικότητας, τη ριζική επανεκκίνηση της σχέσης μεταξύ του Δήμου Καβάλας και του πανεπιστημίου της πόλης μας και την τήρηση όλων των
δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την Καβάλα. Γιώργο, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ




Ο Παύλος Παπαδόπουλος υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Καβάλας με τον ανεξάρτητο υποψήφιο Δήμαρχο Καβάλας Γιάννη Εριφυλλίδη

Ο Παύλος Παπαδόπουλος συστρατεύεται ως υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Καβάλας με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά».

Ας αφήσουμε τον Παύλο να συστηθεί με τα δικά του λόγια:

«Ως ψυχολόγος του Α.Π.Θ. και με πολύχρονη επαγγελματική εμπειρία στον τομέα του αυτισμού σε 3 χώρες, θέλω σύντομα να σας συστηθώ:

Γεννήθηκα το 1981 στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας από μετανάστες γονείς. Ο πατέρας μου γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Σούγελο/Τίμιο Σταυρό και η μητέρα μου στη Λεϊρία της Πορτογαλίας.

Φοίτησα στο ελληνικό σχολείο του Ντίσελντορφ, όπου στο Λύκειο διετέλεσα και πρόεδρος του 15μελούς σε μια κρίσιμη εποχή, όπου είχαν καταργηθεί οι δέσμες. Από νωρίς στη ζωή μου με διέπαν κοινωνικές ευαισθησίες και έτσι σχεδίαζα δράσεις μέσω των οποίων μαζεύτηκαν χρήματα ώστε οι μαθητές/μαθήτριες που ανήκαν σε ευπαθείς ομάδες να μπορέσουν να συμμετάσχουν στην επταήμερη εκδρομή μας, στο Ηράκλειο της Κρήτης. Επίσης ίδρυσα με επιπλέον δράσεις την πρώτη λογοτεχνική βιβλιοθήκη στην ιστορία του ελληνικού σχολείου του Ντίσελντορφ.

Πέτυχα στις πανελλήνιες εξετάσεις και αποφοίτησα από το Τμήμα Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Κατά τη διάρκεια των σπουδών μου, υπήρξα εθελοντής του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής του Α.Π.Θ. στηρίζοντας φοιτητές με αναπηρία, ώστε να συμμετέχουν, να έχουν πρόσβαση στα μαθήματα αλλά και στα κοινά της πανεπιστημιακής ζωής και κοινότητας.

Υπηρέτησα ως μόνιμος κάτοικος εξωτερικού στο πεζικό και συγκεκριμένα στη Σταυρούπολη και στο Ν. Πετρίτσι του Νόμου Σερρών.

Ο πρώτος επαγγελματικός σταθμός μου υπήρξε η Μονάδα Αυτιστικού Ατόμου Ελπίδα, στο Ωραιόκαστρο/Θεσσαλονίκης. Έπειτα από 2,5 χρόνια αποφάσισα να μετακομίσω στη Λεμεσό της Κύπρου, όπου εργάστηκα με επιτυχία στον Παγκύπριο Σύνδεσμο για άτομα με αυτισμό και παράλληλα ως ελεύθερος επαγγελματίας συνεργάστηκα με την Παιδονευρολογική Κλινική της Λευκωσίας. Στη Λεμεσό είχα επίσης την ευκαιρία μέσω του ραδιοφώνου, και συγκεκριμένα του Melody Radio, να έχω μια εκπομπή αφιερωμένη στην ευαισθητοποίηση και ενημέρωση του κόσμου για τα δικαιώματα των αυτιστικών συνανθρώπων μας.

Στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας ζω και εργάζομαι τα τελευταία 12 χρόνια. Πέρα από Ψυχολόγος του Α.Π.Θ. είμαι συστημικός Σύμβουλος και ειδικευμένος στη μέθοδο Marte Meo. Εργάζομαι ως δεύτερος Προϊστάμενος στο Θεραπευτικό Κέντρο Αυτισμού της Κολωνίας (Autismus Therapie Zentrum Köln), το οποίο αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα και μακροβιότερα Κέντρα Αυτισμού της Γερμανίας. Παράλληλα με τις θεραπείες, διεξάγω διαγνώσεις αυτισμού και νοημοσύνης. Επίσης, οργανώνω ομάδες αυτοβοήθειας για αυτιστικούς ενήλικες. Ως ελεύθερος επαγγελματίας ασκώ
εποπτεία σε δομές ψυχικής υγείας στην Γερμανία και job coaching σε ενήλικες αυτιστικούς στον τομέα της πληροφορικής και των ασφαλιστικών εταιρειών. Πρόσφατα επισκέφτηκα το Σικάγο των Η.Π.Α και διασυνδέθηκα με εταιρείες πληροφορικής που προσλαμβάνουν αυτιστικούς ενήλικες ως προγραμματιστές.

Στον ελεύθερο χρόνο μου δραστηριοποιούμαι στην κοινωνική ένταξη και τα δικαιώματα των αυτιστικών συνανθρώπων μας, ευαισθητοποιώντας τη γερμανική, και μη, κοινή γνώμη με διαλέξεις και δράσεις σε συνεργασία με την κοινότητα των ενηλίκων αυτιστικών. Επιπλέον, παρέχω δωρεάν συμβουλευτική στο ελληνικό σχολείο του Ντίσελντορφ. Στηρίζω φιλοζωικά σωματεία στην Ελλάδα και είμαι περήφανος κηδεμόνας μιας πρώην αδέσποτης σκυλίτσας, της Ίφι (Ιφιγένειας). Τα δικαιώματα των γυναικών και η προστασία του περιβάλλοντος με απασχολούν ιδιαίτερα. Μου αρέσουν το θέατρο, οι τέχνες, η όπερα και η κολύμβηση.

Συμμετέχω στον συνδυασμό του Γιάννη Εριφυλλίδη, διότι έχω πειστεί ότι μαζί και με τη δική σου ψήφο, θα καταφέρουμε να ευαισθητοποιήσουμε την κοινή γνώμη, να παρέχουμε κίνητρα στην ελεύθερη αγορά και να ενσωματώσουμε τους αυτιστικούς (και όχι μόνο) συμπολίτες μας στην κοινωνία και συγκεκριμένα στη σχολική και εργασιακή ζωή! Σας ευχαριστώ πολύ»!

Πιστεύουμε ότι η τεράστια επιστημονική και επαγγελματική εμπειρία του στον τομέα του αυτισμού, στην Ελλάδα, στην Κύπρο και στη Γερμανία, η διάθεση για ανιδιοτελή προσφορά, η εργατικότητα, το γεγονός ότι έχει καταστήσει τρόπο ζωής τη διοργάνωση και συμμετοχή σε εθελοντικές δράσεις, ο αυθόρμητος χαρακτήρας, η πολύπλευρη προσωπικότητα και η μεγάλη αγάπη του για την πόλη από την οποία κατάγεται, με την οποία έχει διατηρήσει αδιάλειπτη επαφή και την οποία θέλει να βοηθήσει με όλες του τις δυνάμεις, καθιστούν τον Παύλο Παπαδόπουλο πολύτιμο συνεργάτη για την υλοποίηση των πρωτοποριακών προτάσεών μας για τη στήριξη των Ειδικών Σχολείων μας, την ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης για τα δικαιώματα των αυτιστικών συνανθρώπων μας και την πλήρη ένταξη των αυτιστικών συνδημοτών μας στην εκπαιδευτική, κοινωνική και εργασιακή ζωή της περιοχής μας και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την Καβάλα. Παύλο,καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ




Ο Χαράλαμπος Καλπακίδης υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο υποψήφιο Δήμαρχο Καβάλας Γιάννη Εριφυλλίδη

Ο Χαράλαμπος Καλπακίδης συστρατεύεται ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά».

Ας αφήσουμε τον Χαράλαμπο να συστηθεί με τα δικά του λόγια:

«Γεννήθηκα το 1973 στη Γερμανία από Έλληνες γονείς. Διαθέτω διδακτορικό στις Λογοτεχνικές και Γλωσσολογικές Σπουδές. Από το 1997 έως το 2002, είχα την ευκαιρία να διδάξω ως υπότροφος Αγγλικής Γλώσσας στις Ηνωμένες Πολιτείες. Από το 2002 και μετά, εργάστηκα ως καθηγητής πανεπιστημίου και διοικητικό στέλεχος σε πανεπιστήμια στην Ιαπωνία, τη Γερμανία και τη Μέση Ανατολή. Οι σπουδές μου και η επαγγελματική μου πορεία, μαζί με μια νοοτροπία ανοιχτή σε διαφορετικούς πολιτισμούς, με έχουν διαμορφώσει ως ένα άτομο με ευρύτητα γνώσεων, πρακτικό
πνεύμα και προσεκτική ανάλυση των δεδομένων σε κάθε επίπεδο της επαγγελματικής και κοινωνικής μου ζωής. Είναι αυτά τα χαρακτηριστικά που θέλω να προσφέρω στην πόλη της Καβάλας, με την υποστήριξή σας.

Επί περισσότερα από 30 χρόνια, ενδιαφέρομαι και ασχολούμαι ενεργά με πολιτικά θέματα. Τη δεκαετία του ’80 και ’90, ήμουν μέλος της Greenpeace, επιδεικνύοντας τη δέσμευσή μου στα ζητήματα του περιβάλλοντος. Κατά τη διάρκεια των φοιτητικών μου χρόνων στο Πανεπιστήμιο του Würzburg, υπηρέτησα ως εκλεγμένο μέλος του φοιτητικού συμβουλίου και αργότερα ως Πρόεδρος του Πανεπιστημιακού Κοινοβουλίου το 1995-1996. Καθ’ όλη την ακαδημαϊκή μου καριέρα, από το 2003 έως το 2019, υποστήριξα συνεχώς τα δικαιώματα των φοιτητών και των εργαζομένων στα διάφορα πανεπιστήμια στα οποία υπηρέτησα.

Το 2021, ερωτεύθηκα τη Σταυρούλα Σιώκη, ιδιοκτήτρια της εταιρίας «Εκτυπωτική» και ως εκ τούτου αγάπησα και την Καβάλα. Στη συνέχεια, αποφάσισα να μετακομίσω εδώ το 2022. Η διαβίωσή μου στην Καβάλα μου επιτρέπει να αντιμετωπίζω απευθείας τα διαρκή προβλήματα που ταλανίζουν την κοινότητα εδώ και χρόνια και ως ανήσυχο πνεύμα να μην μπορώ να δεχτώ τα κακώς κείμενα της πόλης. Υπό την ηγεσία του Γιάννη Εριφυλλίδη, ανυπομονώ να αναλάβω ευθύνες που θα συμβάλουν σε ένα μέλλον πιο ασφαλές, πιο καθαρό και πιο υγιές για την πόλη και τους συνδημότες μας.

Πιστεύουμε ότι οι λαμπρές σπουδές και η πολύ σημαντική ακαδημαϊκή καριέρα, η ευρυμάθεια, οι εμπειρίες που αποκόμισε έχοντας ζήσει και εργασθεί σε πολλές διαφορετικές χώρες της Ευρώπης, της Ασίας και της Αμερικής, το διαρκές ενδιαφέρον του για τα κοινά και την πολιτική, καθώς και το γεγονός ότι επέλεξε να ζήσει στην πόλη μας, την έχει αγαπήσει, έχει όμως καταλάβει και τα χρόνια προβλήματά της και είναι έτοιμος να προσφέρει ανιδιοτελώς λύσεις για την επίλυσή τους, καθιστούν τον Χαράλαμπο Καλπακίδη πολύτιμο συνεργάτη για την υλοποίηση των πρωτοποριακών προτάσεών μας σε κάθε τομέα αρμοδιότητας του Δήμου Καβάλας, καθώς και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την πόλη μας. Χαράλαμπε, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ




Υποψήφιος ο Δημήτρης Καζανίδης με τον Μάκη Παπαδόπουλο

Μάκης Παπαδόπουλος: «Είναι τιμή μας η συμμετοχή του Δημήτρη Καζανίδη στο ψηφοδέλτιό μας»

Καλωσορίζουμε στην ομάδα των υποψηφίων του ΤΟΠΟΥ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ τον Δημήτρη Καζανίδη, πρώην Δημοτικό Σύμβουλο και πρώην Πρόεδρο της ΔΕΥΑ Καβάλας.

Ο Δημήτρης Καζανίδης γεννήθηκε στις 2 Φεβρουαρίου του 1968 στην Καβάλα. Από μικρός εργαζόταν στην επιχείρηση του πατέρα του ως θερμοϋδραυλικός. Φοίτησε στο 4ο “Ζουμπουλάκειο” Γυμνάσιο και Λύκειο. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών της Νομικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Συνέχισε τις σπουδές του και αποφοίτησε επιπρόσθετα από το Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών. Εργάστηκε ως θερμοϋδραυλικός και συντηρητής εγκαταστάσεων καύσης. Είναι ιδρυτικό μέλος του Συνδέσμου Αδειούχων Εγκαταστατών Συντηρητών Καυστήρων Π.Α.Μ.Θ. “ΚΑΥΣΤΗΡ”. Στις δημοτικές εκλογές του 2014 εκλέχτηκε Δημοτικός Σύμβουλος και διετέλεσε Πρόεδρος Δ.Σ. της ΔΕΥΑ Καβάλας και Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. της “ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ”. Πλέον είναι συνταξιούχος ελεύθερος επαγγελματίας. Είναι παντρεμένος με την Αλεξάνδρα Καρακλή, με την οποία έχει δύο παιδιά, τον Κωνσταντίνο, που είναι πτυχιούχος του Τμήματος Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του Πολυτεχνείου Ξάνθης, και τη Δήμητρα, απόφοιτη του τμήματος Πολιτικής Επιστήμης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης.

Θέλω να ευχαριστήσω και προσωπικά τον Δημήτρη Καζανίδη για την εμπιστοσύνη που δείχνει σε εμένα και την παράταξή μας, αλλά και για την απόφασή του να δώσει μαζί μας τη “μάχη” των δημοτικών εκλογών του 2023.

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ




Ο Βασίλης Ζουμπουλίδης υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο υποψήφιο Δήμαρχο Καβάλας Γιάννη Εριφυλλίδη

Ο Βασίλης Ζουμπουλίδης συστρατεύεται ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά».

Ας αφήσουμε τον Βασίλη να συστηθεί με τα δικά του λόγια:

«Γεννήθηκα στην Καβάλα το 1975 και έκτοτε κατοικώ στη Νέα Καρβάλη, έναν τόπο που αγάπησα και τον οποίον επέλεξα για να μείνω, να δημιουργήσω την οικογένειά μου και να δραστηριοποιηθώ επαγγελματικά.

Είμαι παντρεμένος με τη Χριστίνα Βαρδάκα και πατέρας ενός παιδιού.

Από το 1995 είμαι ιδιοκτήτης και οδηγός ταξί, ένα επάγγελμα αρκετά δύσκολο, το οποίο υπηρετώ πάντα με σεβασμό στον επιβάτη. Επίσης, έχω διατελέσει μέλος ΔΣ της Στέγης Πολιτισμού της Νέας Καρβάλης.

Σήμερα παίρνω την απόφαση να συμμετάσχω για πρώτη φορά στα κοινά. Επέλεξα να βρίσκομαι στο πλευρό του Γιάννη Εριφυλλίδη, γιατί στο πρόσωπό του γνώρισα έναν νέο άνθρωπο, που θέλει να δώσει άλλη αναπτυξιακή προοπτική στην πόλη μας. Ευελπιστώ πως με Δήμαρχο τον Γιάννη Εριφυλλίδη θα υπάρξει μεγαλύτερη ανάπτυξη για το χωριό μου, τη Νέα Καρβάλη. Στόχος δικός μου και του συνδυασμού μας είναι να δοθεί περισσότερη φροντίδα στον τουρισμό με τη δημιουργία νέων καταλυμάτων, να γίνει μεγαλύτερη προώθηση των φημισμένων προϊόντων της Νέας Καρβάλης στην αγορά, να αναβαθμιστεί η εμπορική κίνηση μέσω του λιμανιού Φίλιππος Β΄, να αναπτυχθούν οι βιομηχανίες μας, αλλά πάνω απ’ όλα να υπάρξει σεβασμός στο περιβάλλον και την ευζωία των αδέσποτων ζώων που υπάρχουν στην περιοχή μας».

Πιστεύουμε ότι η εργατικότητα, ο ευθύς χαρακτήρας, ο ενθουσιασμός, η διάθεση ανιδιοτελούς προσφοράς, η γνώση των προβλημάτων του τόπου μας και οι προτάσεις του για την επίλυσή τους, καθώς και η μεγάλη και ειλικρινής αγάπη του για την Καβάλα – και ιδιαίτερα για τη Νέα Καρβάλη – καθιστούν τον Βασίλη Ζουμπουλίδη πολύτιμο συνεργάτη για την υλοποίηση των πρωτοποριακών και εξειδικευμένων προτάσεών μας για τη μεγάλη αλλαγή σε κάθε δημοτική κοινότητα του Δήμου Καβάλας, καθώς και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την Καβάλα. Βασίλη, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ




Υποψήφιος ο Ευάγγελος Μανωλόπουλος με την παράταξη «Πόλη και πολίτες Βαγγέλης Λαμπάκης»

Την υποψηφιότητα του Ευάγγελου Μανωλόπουλου ανακοίνωσε η Δημοτική παράταξη Δήμου Αλεξανδρούπολης «Πόλη και πολίτες Βαγγέλης Λαμπάκης»

Ο ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΜΑΣ!

Όταν περνάς από τα δύσκολα της ζωής για να κατακτήσεις τις κορυφές που ονειρεύτηκες, έχεις δικαίωμα να σκέφτεσαι και πιο πέρα.

Το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο που υπηρετώ εδώ και 24 χρόνια ως καθηγητής της Ιατρικής με τον τιμητικό τίτλο του Τακτικού Καθηγητή, είναι ζωντανό κομμάτι της κοινωνίας μας. Και η κοινωνία λύνει τα προβλήματα της μέσα από την πεμπτουσία της πολιτικής που είναι η αυτοδιοίκηση.

Μ’ αυτή τη λογική και την απλή σκέψη συγχρόνως, πήρα την απόφαση να συμπορευθώ με τον άξιο στη μακρά πορεία του, Βαγγέλη Λαμπάκη, επικεφαλής της δημοτικής παράταξης “ΠΟΛΗ & ΠΟΛΙΤΕΣ”, με την επιθυμία να φέρω κοντά το Πανεπιστήμιο με την αυτοδιοίκηση που ρυθμίζει τις τύχες της τοπικής μας κοινωνίας και κατά συνέπεια, την πορεία των πολιτών μέσα σ’ αυτή, σε μια εκλογική διαδικασία ιδιαίτερα κρίσιμη για τον τόπο.

Ευάγγελος Μανωλόπουλος – Τακτικός Καθηγητής Φαρμακολογίας Δ.Π.Θ

Όταν οι πανεπιστημιακοί δάσκαλοι συμμετέχουν στην καθημερινότητα των πολιτών και στους αγώνες της τοπικής κοινωνίας, ενισχύοντας τη δημοκρατική Αρχή της συμμετοχικότητας, τότε η τοπική κοινωνία θα πάει καλύτερα. Το πανεπιστήμιο που υπηρετεί τον άνθρωπο, θα πάει καλύτερα.

Ως επικεφαλής της παράταξης “Πόλη και Πολίτες”, με ιδιαίτερη τιμή, καλωσορίζω τον άξιο Τακτικό Καθηγητή της Ιατρικής Σχολής του Δ.Π.Θ. Κύριο Ευάγγελο Μανωλόπουλο, καθώς θα συμπορευτεί μαζί μας σε αυτό το όμορφο ταξίδι της “επανόδου” για έναν καλύτερο Δήμο.




Ο Αναγνώστης-Εμμανουήλ Στεφάνου υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο υποψήφιο Δήμαρχο Καβάλας Γιάννη Εριφυλλίδη

‘Αλλη μια υποψηφιότητα για τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά» του Γιάννη Εριφυλλίδη. Ο κ.Εριφυλλίδης ανακοίνωσε την υποψηφιότητα του Αναγνώστη-Εμμανουήλ Στεφάνου με σχετικό Δελτίο Τύπου.

Δείτε το Δελτίο Τύπου:

Ο Αναγνώστης-Εμμανουήλ Στεφάνου υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Καβάλας με τον ανεξάρτητο υποψήφιο Δήμαρχο Καβάλας Γιάννη Εριφυλλίδη

Ο Αναγνώστης-Εμμανουήλ Στεφάνου συστρατεύεται ως υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Καβάλας με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά».

Ας αφήσουμε τον Αναγνώστη-Εμμανουήλ να συστηθεί με τα δικά του λόγια:

«Ονομάζομαι Αναγνώστης-Εμμανουήλ Στεφάνου. Γεννήθηκα στην Καβάλα το 2003 και μεγάλωσα στη συνοικία του Αγίου Λουκά. Ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στο 1 ο ΕΠΑΛ με την ειδικότητα του μηχανολόγου μηχανικού. Εργάζομαι στην οικογενειακήεπιχείρηση Αμαξώματα Στεφάνου και Σία ΟΕ, όπου είμαι και μέτοχος.

Ασχολούμαι επαγγελματικά με την πυγμαχία εδώ και 10 χρόνια. Είμαι μέλος του συλλόγου «Μονομάχοι Καβάλας» και έχω συμμετάσχει και διακριθεί με διάφορα μετάλλια σε πανελλήνιους και διασυλλογικούς αγώνες».

Πιστεύουμε ότι το πάθος του για τον αθλητισμό, η σημαντική πορεία που έχει ήδη διαγράψει σε τόσο νεαρή ηλικία στο άθλημα της πυγμαχίας, η σεμνότητα, η εργατικότητα και η μεγάλη αγάπη του για την πόλη μας καθιστούν τον Αναγνώστη- Εμμανουήλ Στεφάνου πολύτιμο συνεργάτη για την υλοποίηση των πρωτοποριακών προτάσεών μας για τον αθλητισμό, τη στήριξη της νεολαίας της περιοχής μας και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την Καβάλα. Αναγνώστη- Εμμανουήλ, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.




Ο Κωνσταντίνος Γερακίνης υποψήφιος με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

Ο Κωνσταντίνος Γερακίνης υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο υποψήφιο Δήμαρχο Καβάλας Γιάννη Εριφυλλίδη

Ο Κωνσταντίνος Γερακίνης συστρατεύεται ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά».

Ας αφήσουμε τον Κωνσταντίνο να συστηθεί με τα δικά του λόγια:

«Ονομάζομαι Κωνσταντίνος Γερακίνης του Δημητρίου. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Καβάλα. Είμαι πατέρας δύο παιδιών, του Δημήτρη και του Μάρκου.

Υπηρέτησα στον Δήμο Καβάλας επί τριάντα δύο (32) έτη σε διάφορα τμήματα, αποκομίζοντας μια σφαιρική εικόνα της λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου, των υποχρεώσεών τους, καθώς και των αναγκών των πολιτών. Η μακροχρόνια υπαλληλική μου σχέση με τον Δήμο Καβάλας με οδήγησε σε πολλά συμπεράσματα, με πρώτο και καθοριστικό τον σπουδαίο και καίριο ρόλο της τοπικής αυτοδιοίκησης στην καθημερινότητα των πολιτών, όπως και στην επαγγελματική και κοινωνική τους δραστηριότητα.

Είχα την τιμή να εκλεγώ για δύο (2) θητείες Πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Δήμων Καβάλας και Νέστου (Μάρτιος 2012 – Μάρτιος 2015 και Μάρτιος 2018 – Μάρτιος 2021) και μία (1) θητεία ως Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου (Μάρτιος 2015 – Μάρτιος 2018). Ιδιαίτερη τιμή για εμένα ήταν επίσης όταν τον Απρίλιο του 2015 στο 43 ο Τακτικό Συνέδριο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.) εκλέχθηκα ως Μέλος στο Γενικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας (2015-2018). Στη θητεία μου ως Γενικός Σύμβουλος είχα την τύχη να γνωρίσω στελέχη των Δήμων όλης της χώρας και να δω από κοντά προβλήματα και καταστάσεις που υπήρχαν σε Δήμους πέρα από τον Δήμο Καβάλας. Επίσης, το ίδιο χρονικό διάστημα (2015-2018) εκλέχθηκα από τους Δημόσιους Υπαλλήλους Ν. Καβάλας ως Μέλος στο Διοικητικό Συμβούλιο του Νομαρχιακού Τμήματος της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. Ν. Καβάλας.

Η απόφασή μου να λάβω μέρος στις δημοτικές εκλογές και να προσπαθήσω να ασχοληθώ με την τοπική αυτοδιοίκηση στο επίπεδο του Δημοτικού Συμβούλου με υποχρέωσε (σύμφωνα με τον νόμο που ίσχυε) να αποχωρήσω από υπάλληλος του Δήμου Καβάλας, διότι οι δημοτικοί υπάλληλοι δεν μπορούσαν να λάβουν μέρος σε δημοτικές εκλογές στον Δήμο όπου υπηρετούσαν. Από τον Απρίλιο του 2021 υπηρετώ ως Διοικητικός Υπάλληλος στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Καβάλας. Οι συνάδελφοί μου της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με τίμησαν εκλέγοντάς με ως Μέλος της Τοπικής Επιτροπής Καβάλας του Συλλόγου Υπαλλήλων Περιφερειακών Υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας».

Πιστεύουμε ότι η άριστη και σε βάθος γνώση της λειτουργίας όλων των υπηρεσιών του Δήμου Καβάλας, η μακρά και επιτυχημένη συνδικαλιστική του πορεία, σε τοπικό και πανελλήνιο επίπεδο, η αγωνιστικότητα, ο ευθύς και μαχητικός χαρακτήρας και η μεγάλη αγάπη του για την Καβάλα καθιστούν τον Κωνσταντίνο Γερακίνη πολύτιμο συνεργάτη για την υλοποίηση των προτάσεών μας για την επίτευξη ορθολογικής αναδιάρθρωσης των υπηρεσιών του Δήμου Καβάλας, προς όφελος τόσο των δημοτικών υπαλλήλων όσο και των δημοτών, την οικοδόμηση κλίματος αμοιβαίας
εμπιστοσύνης μεταξύ της διοίκησης και των δημοτικών υπαλλήλων ως απαραίτητη προϋπόθεση για την αποκατάσταση της εύρυθμης λειτουργίας του Δήμου Καβάλας και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την πόλη και την περιοχή μας. Κωνσταντίνε, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ




«Η Καβάλα Μπροστά» : Ο Γιώργος Βορίδης υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος

Ο Γιώργος Βορίδης υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο υποψήφιο Δήμαρχο Καβάλας Γιάννη Εριφυλλίδη

Ο Γιώργος Βορίδης συστρατεύεται ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά».

Ας αφήσουμε τον Γιώργο να συστηθεί με τα δικά του λόγια:

«Γεννήθηκα στην Καβάλα το 1991. Δραστηριοποιούμαι στην οικογενειακή επιχείρηση (κατασκευαστική σιδήρου-αλουμινίου), που διατηρούμε στο κέντρο της Καβάλας. Επίσης, τα τελευταία 10 χρόνια έπαιζα στον Ατρόμητο Χαλκερού στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο της Καβάλας, τα τελευταία 6-7 χρόνια ως αρχηγός της ομάδας.

Μου αρέσει ο αθλητισμός και η θάλασσα, είμαι κάτοικος Παληού Καβάλας και θα προσπαθήσω να κάνουμε το Παληό πιο σύγχρονο και πιο ασφαλές. Πήρα την απόφαση να συμμετάσχω στις δημοτικές εκλογές, γιατί πιστεύω πως, αφού καταφέρνω να κάνω πράγματα για τον τόπο μου με εθελοντική εργασία, χωρίς τη βοήθεια του Δήμου Καβάλας, μπορώ να καταφέρω πολύ περισσότερα εάν είμαι μαζί με τον Γιάννη, με τον οποίον έχουμε πολλές κοινές ιδέες. Έτσι δεν θα χαθεί άλλος πολύτιμος χρόνος για την πόλη μας».

Πιστεύουμε ότι η εργατικότητα, η ακεραιότητα, ο μαχητικός χαρακτήρας του, η αποδεδειγμένη ανιδιοτελής προσφορά μέσα από πληθώρα εθελοντικών δράσεων, ιδιαίτερα στο Παληό Καβάλας, όπου κατέγραψε και όλα τα προβλήματα που απασχολούν τους κατοίκους και συνέταξε το πρόγραμμα του συνδυασμού μας για την άμεση επίλυσή τους, οι γνώσεις του σε τεχνικά ζητήματα και η μεγάλη αγάπη του για τον αθλητισμό εγγυώνται ότι ο Γιώργος Βορίδης θα συμβάλει τα μέγιστα στην αποτελεσματική λειτουργία της τεχνικής υπηρεσίας και της διεύθυνσης ποιότητας ζωής του Δήμου Καβάλας, στη χάραξη μιας νέας πολιτικής για τον αθλητισμό και τη νεολαία και στην υλοποίηση του προγράμματός μας για μια νέα αρχή για την πόλη μας. Γιώργο, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ




Ο Νίκος Μορένος υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

Ο Νίκος Μορένος υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο υποψήφιο Δήμαρχο Καβάλας Γιάννη Εριφυλλίδη

Δείτε αναλυτικά το Δελτίο Τύπου:

Ο Νίκος Μορένος συστρατεύεται ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά».

Ας αφήσουμε τον Νίκο να συστηθεί με τα δικά του λόγια:

«Γεννήθηκα στην Καβάλα το 1979. Είχα την τύχη να είμαι συμμαθητής του Γιάννη για 6 χρόνια στο δημοτικό. Σήμερα συστρατεύομαι μαζί του, διότι οι ιδέες μας συγκλίνουν και διότι θεωρούμε πως η Καβάλα είναι εξόχως αδικημένη από τον ίδιο της τον εαυτό. Έτσι αποφάσισα να βάλω κι εγώ την «Καβάλα Μπροστά» και προοδευτικά.

Σπούδασα Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Ηλεκτρονικών Υπολογιστών στη Μεγάλη Βρετανία από τον Σεπτέμβρη του 1998 ως το 2002. Έχω επίσης μεταπτυχιακό στα χρηματοοικονομικά και χρηματοοικονομικά πληροφοριακά συστήματα. Μιλάω 6 ξένες γλώσσες (Αγγλικά, Ισπανικά, Ιταλικά, Πορτογαλικά, Τουρκικά και λίγα Γερμανικά). Εργάστηκα σε μελετητικό γραφείο των Αθηνών από το 2005 ως το 2010 και επέστρεψα στη βάση μου στην Καβάλα το 2010, ανοίγοντας το δικό μου γραφείο μελετών.

Έχω ταξιδέψει αρκετά στο εξωτερικό και πιστεύω πως μπορώ να προσφέρω στην τοπική μας κοινωνία».

Πιστεύουμε ότι οι σημαντικές σπουδές και η επαγγελματική του πορεία στην Αθήνα και στην Καβάλα, η ευρυμάθεια, ο ακέραιος χαρακτήρας, η ανιδιοτέλεια, η σεμνότητα, η πολιτική σκέψη, η διαμόρφωση ενός διαφορετικού τρόπου προσέγγισης των προβλημάτων που απασχολούν την περιοχή μας λόγω των πλούσιων εμπειριών που έχει αποκομίσει από τις σπουδές και τα ταξίδια του στο εξωτερικό, καθώς και η μεγάλη αγάπη του για την Καβάλα καθιστούν τον Νίκο Μορένο πολύτιμο συνεργάτη για τον εκσυγχρονισμό της τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου Καβάλας, τη χάραξη μιας διαφορετικής πολιτικής στον χώρο του τουρισμού και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την Καβάλα. Νίκο, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.