Μασούτης – Κρητικός: Υπογράφηκε δήλωση πρόθεσης για εξαγορά

Κίνηση-σταθμός στο ελληνικό λιανεμπόριο με την πρόθεση εξαγοράς της αλυσίδας Κρητικός από τη Διαμαντής Μασούτης.

Σε συμφωνία για την έναρξη της διαδικασίας εξαγοράς της ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός προχώρησε η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε., υπογράφοντας μη-δεσμευτική δήλωση προθέσεων με τη διοίκηση της γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ.

Η συμφωνία προβλέπει την εξαγορά του 100% της εταιρείας ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός, κίνηση που – εφόσον ολοκληρωθεί – θα συνενώσει δύο εκ των σημαντικότερων παικτών του οργανωμένου λιανεμπορίου στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με πηγές της αγοράς, η συμφωνία βρίσκεται ακόμη σε προκαταρκτικό στάδιο, ενώ θα ακολουθήσει πλήρης οικονομικός και νομικός έλεγχος, καθώς και εγκρίσεις από τις αρμόδιες εποπτικές αρχές, πριν οριστικοποιηθεί η εξαγορά.

Δύο ιστορικές ελληνικές αλυσίδες

Η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε., με έδρα τη Θεσσαλονίκη και ηγετική θέση στη Βόρεια Ελλάδα, αριθμεί πάνω από 330 καταστήματα, ενώ η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός, με ρίζες από το 1948, διατηρεί παρουσία κυρίως στην Αττική, τα νησιά και την επαρχία, διαθέτοντας περισσότερα από 400 σημεία πώλησης.

Η ενδεχόμενη ένωση των δύο αλυσίδων θα δημιουργήσει έναν πανελλαδικό «παίκτη» με ισχυρό αποτύπωμα σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές της χώρας, αυξάνοντας τον ανταγωνισμό στον κλάδο και δημιουργώντας νέα δεδομένα στην αγορά.

Το επόμενο βήμα

Οι δύο πλευρές, μέσω της δήλωσης προθέσεων, εκφράζουν την κοινή βούληση για τη σύναψη της συμφωνίας, υπογραμμίζοντας την αξία των συνεργειών και της κοινής φιλοσοφίας ανάπτυξης. Αν το deal προχωρήσει σε οριστική συμφωνία, εκτιμάται ότι θα αποτελέσει μία από τις μεγαλύτερες επιχειρηματικές εξελίξεις στον χώρο του ελληνικού σούπερ μάρκετ τα τελευταία χρόνια.




Υπογράφηκε η σύμβαση για τη μελέτη της αντιπλημμυρικής θωράκισης της Αλεξανδρούπολης

Στις 12 Σεπτεμβρίου 2024, ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης, Γιάννης Ζαμπούκης, υπέγραψε σύμβαση με την ανάδοχη εταιρεία CONSORTIS για τη μελέτη του έργου «Κατασκευή αντιπλημμυρικών έργων ανατολικά του Γ.Π.Σ Αλεξανδρούπολης». Ο προϋπολογισμός της μελέτης ανέρχεται σε 1.325.373,80€ (πλέον ΦΠΑ) και αποσκοπεί στην αντιμετώπιση των πλημμυρών, ειδικά μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές του Αυγούστου 2023 που προκάλεσαν αποψίλωση της βλάστησης.

Η περιοχή είναι ιδιαίτερα επιρρεπής σε πλημμυρικά φαινόμενα, ειδικά κοντά στα ρέματα Αράπης, Ειρήνη και Λουτρού. Οι πλημμύρες επιδεινώθηκαν μετά από κάθε έντονη βροχόπτωση, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τις καταστροφές του 2021. Οι πυρκαγιές κατέστρεψαν τη φυτική κάλυψη, με αποτέλεσμα η αλλαγή του υδρολογικού καθεστώτος να αυξήσει τον κίνδυνο μελλοντικών πλημμυρών.

Η μελέτη περιλαμβάνει:

  • Τοπογραφική και υδραυλική μελέτη.
  • Σχεδιασμό έργων διευθέτησης των ρεμάτων.
  • Γεωλογική μελέτη.
  • Περιβαλλοντική αδειοδότηση.

Ο Δήμαρχος τόνισε τη σημασία του έργου για την προστασία της περιοχής από μελλοντικές καταστροφές, με στόχο τη διασφάλιση της ομαλής καθημερινότητας και τη θωράκιση των υποδομών.

Το έργο χρηματοδοτείται από ίδιους πόρους και το Υπουργείο Εσωτερικών, ενώ η μελέτη αναμένεται να ολοκληρωθεί σε 12 μήνες.




Στάδιο Ανθή Καραγιάννη | Υπογράφηκε απόφαση του Περιφερειάρχη Χριστόδουλου Τοψίδη για την εκτέλεση εργασιών

Υπογράφηκε απόφαση του Περιφερειάρχη Χριστόδουλου Τοψίδη για την εκτέλεση εργασιών στο Στάδιο Ανθή Καραγιάννη, με κόστος έως 70.000 ευρώ. Τα χρήματα προέρχονται από το ΕΣΠΑ και θα αξιοποιηθούν από τον Δήμο Καβάλας.

Οι εργασίες περιλαμβάνουν την αποκατάσταση φθορών και τη συντήρηση του σταδίου με στόχο τη βελτίωση των συνθηκών πρόσβασης, παραμονής και άθλησης. Αναλυτικά, οι εργασίες περιλαμβάνουν τη μόνωση αρμών διαστολής, αντικατάσταση υαλοστασίων, επισκευές σε WC, επισκευή μηχανισμού ανοίγματος θυρών, ηλεκτρολογικές επεμβάσεις, αντικατάσταση κλειδαριών, αντικατάσταση εσχαρών, και επιδιόρθωση θέσεων αποκάλυψης οπλισμών.

Αυτές οι εργασίες προτείνονται για τη βελτίωση του σταδίου και των συνθηκών που παρέχονται σε αθλητές, διαιτητές, προπονητές και κοινό που επισκέπτεται το Στάδιο Ανθή Καραγιάννη.




Καβάλα: Υπογράφηκε η σύμβαση υπό-παραχώρησης του νέου λιμανιού

Υπογραφή Σύμβασης υπο-παραχώρησης για την αξιοποίηση του λιμένα «Φίλιππος Β» του Οργανισμού Λιμένος Καβάλας Α.Ε.

Το γεγονός αυτό σηματοδοτεί την εκκίνηση μιας αναπτυξιακής πορείας για τον Λιμένα, την Καβάλα και την ευρύτερη περιοχή.




Υπογράφηκε η σύμβαση του Έργου «Βελτίωση Οδικής Ασφάλειας Δήμου Σερρών

Υπογράφηκε το πρωί της Παρασκευής (25/08/2023) από τον Δήμαρχο Σερρών, Αλέξανδρο Χρυσάφη και τον εκπρόσωπο της αναδόχου εταιρείας, Πέτρο Καμελίδη η σύμβαση για το έργο «Βελτίωση Οδικής Ασφάλειας στο Δήμο Σερρών», ένα έργο προϋπολογισμού 2.240.000 €, το οποίο χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

Το φυσικό του αντικείμενο περιλαμβάνει στοχευμένες παρεμβάσεις, που αφορούν τόσο σε ασφαλτοστρώσεις όσο σε άλλες πολύ σημαντικές εργασίες, όπως διαγραμμίσεις, έξυπνες διαβάσεις, σημάνσεις και άλλα.

«Πιο συγκεκριμένα, στο έργο προβλέπεται να υπάρξουν εργασίες ασφαλτόστρωσης και οδοστρωσίας στον οδικό άξονα Σερρών-Μητρουσίου. Στην ουσία πρόκειται για ολική ασφαλτόστρωση στον τάπητα σε μήκος περίπου 5,5 χλμ σε ένα σημείο στο οποίο υπάρχουν πράγματι εκτεταμένες φθορές στο οδόστρωμα και σε έναν δρόμο, ο οποίος εξυπηρετεί όλες σχεδόν τις κοινότητες του πρώην Δήμου Καπετάν Μητρούση και άρα υπάρχει αυξημένος κυκλοφοριακός φόρτος», τόνισε ο Δήμαρχος Σερρών, Αλέξανδρος Χρυσάφης.

Βασικό τμήμα του συγκεκριμένου έργου για τη βελτίωση της Οδικής Ασφάλειας αποτελεί η τοποθέτηση 51 έξυπνων διαβάσεων σε κεντρικές (κι όχι μόνο) οδικές αρτηρίες της πόλης των Σερρών. «Αυτές οι διαβάσεις θα είναι φωτεινές, ευδιάκριτες, θα έχουν φωτοκύτταρο, θα ενημερώνουν και θα βοηθούν σημαντικά τους πεζούς να διασχίζουν με ασφάλεια το δρόμο. Ασφαλώς, ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην οδική ασφάλεια στους χώρους πέριξ των σχολείων και των παιδικών σταθμών, με στόχο την προστασία των μαθητών, ιδιαίτερα κατά τις ώρες προσέλευσης και αποχώρησης», υπογράμμισε ο Δήμαρχος Σερρών.

Από τη δική του πλευρά ο εκπρόσωπος της αναδόχου εταιρείας, Πέτρος Καμελίδης τόνισε ότι το χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης του έργου βάσει και της συμβατικής υποχρέωσης είναι οκτώ(8) μήνες και ότι τα συνεργεία της εταιρείας θα εργαστούν παράλληλα εκφράζοντας τη βεβαιότητα ότι όλα θα κυλήσουν ομαλά και το έργο θα παραδοθεί σε σύντομο χρόνο προς όφελος των οδηγών και των πεζών του Δήμου Σερρών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο έργο περιλαμβάνεται επίσης και η αναβάθμιση των φωτεινών σηματοδοτών με νέους φανούς LED. Δηλαδή, πρόκειται να αντικατασταθούν όλοι οι φωτεινοί σηματοδότες, οι οποίοι συντηρούνται από το Δήμο Σερρών, από παλιάς τεχνολογίας που είναι σήμερα με νέας τεχνολογίας, οι οποίοι θα διαθέτουν φωτεινές πηγές LED.

«Οι ολοκληρωμένες παρεμβάσεις για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας αποτελούν βασικό στόχο της δικής μας δημοτικής αρχής. Οι παρεμβάσεις που έχουμε σχεδιάσει όλα αυτά τα χρόνια είναι απαραίτητες για την αναβάθμιση του οδικού περιβάλλοντος», σημείωσε χαρακτηριστικά ο Δήμαρχος Σερρών, Αλέξανδρος Χρυσάφης και παράλληλα ευχαρίστησε τον Αντιδήμαρχο Έργων, Γιώργο Νυκτοπάτη για την ουσιαστική συνδρομή του στην επίτευξη του εν λόγω έργου.