Ντόναλντ Τραμπ: Υποδέχεται στον Λευκό Οίκο στελέχη της βιομηχανίας των κρυπτονομισμάτων
Στελέχη της βιομηχανίας των κρυπτονομισμάτων έχουν προσκληθεί σήμερα στον Λευκό Οίκο από τον Ντόναλντ Τραμπ, με τον Αμερικανό πρόεδρο να αναμένεται να εκμεταλλευθεί την ευκαιρία αυτή για να επαναλάβει την άνευ όρων στήριξή του στον τομέα και να παρουσιάσει τα σχέδια της κυβέρνησής του να δημιουργήσει ένα στρατηγικό απόθεμα κρυπτονομισμάτων.
«Σύνοδος κρύπτο»
Ο Ρεπουμπλικάνος πρόεδρος θα είναι ο οικοδεσπότης αυτής της «συνόδου κρύπτο», η ατζέντα της οποίας δεν έχει γίνει γνωστή, και αναμένεται να εκφωνήσει ομιλία. Ο Τραμπ, αν και στο παρελθόν αντιμετώπιζε με εχθρότητα τα κρυπτονομίσματα, άλλαξε στάση στη διάρκεια της προεκλογικής του εκστρατείας.
Στρατηγικό απόθεμα
Εξάλλου η βιομηχανία των κρυπτονομισμάτων συνεισέφερε περισσότερα από 100 εκατ. δολάρια στην προεκλογική εκστρατεία του Τραμπ. Ο Αμερικανός πρόεδρος έχει διορίσει επικεφαλής της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς (SEC) τον Πολ Άτκινς, υπέρμαχο των κρυπτονομισμάτων.
Υπό την ηγεσία του Άτκινς η SEC απέσυρε προσφυγές εναντίον μεγάλων πλατφορμών ανταλλαγής κρυπτονομισμάτων, όπως η Coinbase και Kraken, οι οποίες είχαν κατατεθεί επί προεδρίας Τζο Μπάιντεν.
Ποια κρυπτονομίσματα θα περιλαμβάνονται
Ο Σακς από την πλευρά του συνέκρινε αυτό το νέο δημόσιο ταμείο, η αξία του οποίου εκτιμάται αυτή τη στιγμή στα 17,5 δισεκ. δολάρια, με τα αμερικανικά αποθέματα χρυσού, τονίζοντας ότι η κυβέρνηση δεν θα πουλά τα κρυπτονομίσματα που διαθέτει, αλλά θα τα διατηρεί για την αξία τους.
Το ταμείο αυτό είναι «ένα από τα ισχυρότερα μηνύματα υποστήριξης που έχει λάβει ποτέ η βιομηχανία», εκτίμησε ο Τζέικομπ Φίλιπς της Lombart Finance, μιας εταιρείας που ειδικεύεται στα κρυπτονομίσματα. «Γνωρίζω επιχειρηματίες και ομάδες που επέστρεψαν στις ΗΠΑ ενθαρρυμένοι από την αλλαγή του ρυθμιστικού περιβάλλοντος», σχολίασε ο Φίλιπς.
Η σημερινή συνάντηση «αποτελεί σημείο καμπής για τη βιομηχανία των ψηφιακών ενεργητικών», επεσήμανε και η Ελίτσα Τάσκοβα στέλεχος στην πλατφόρμα κρυπτονομισμάτων Nexo.
Πηγή:cnn.gr