Κασσελάκης από Θεσσαλονίκη: Πάνω από όλα η ενότητα μεταξύ μας -Αυτήν θα υπηρετήσω

«Ο ελληνικός λαός είπε “όχι” και πέτυχε το ακατόρθωτο, μια αντίσταση η οποία άλλαξε την ιστορία» είπε στο μήνυμά του ο Στέφανος Κασσελάκης.

Κασσελάκης: Πάνω απ’ όλα η ενότητα
Μετά το πέρας της παρέλασης στη Θεσσαλονικη ο Στέφανος Κασσελάκης δήλωσε. «Είμαστε η μόνη χώρα που γιορτάζει και την απελευθέρωση και την αντίσταση στο φασισμό. Πάνω από όλα είναι η ενότητα μεταξύ μας. Αυτήν θα υπηρετήσω», επεσήμανε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος της αξιωματικής αντιπολίτευσης Στέφανος Κασσελάκης μετά από την μεγάλη στρατιωτική παρέλαση με την οποία ολοκληρώνεται σήμερα, ανήμερα της Εθνικής Επετείου της 28ης Οκτωβρίου, το εορταστικό τριήμερο στην πόλη.Αναλυτικά η δήλωσή του:

«Χρόνια πολλά σε όλες τις Ελληνίδες, σε όλους τους Έλληνες. Είναι μια συγκινητική μέρα για τη χώρα μας, για το Έθνος μας, για όλο τον Ελληνισμό. Είναι η ημέρα που όταν τρία χρόνια πριν η Ελλάδα ξάφνιασε όλη την υφήλιο. Πολύ πιο δυνατές θεωρητικά χώρες από την Ελλάδα, έπεσαν ενάντια στην επέλαση του φασισμού. Μέσα σε λίγες μέρες, λίγες εβδομάδες εμείς, ο ελληνικός λαός, είπαμε όχι και πέτυχε το ακατόρθωτο.

Πέτυχε μια αντίσταση η οποία άλλαξε την ιστορία. Είμαστε η μόνη χώρα η οποία γιορτάζει και την απελευθέρωση και την αντίσταση ενάντια στο φασισμό. Πρέπει να θυμόμαστε αυτή τη μέρα, να αντλούμε έμπνευση από τους αγώνες του ελληνικού λαού και να συνειδητοποιούμε κάθε μέρα ότι ο τρόπος με τον οποίο προστατεύουμε τη χώρα μας, την ελευθερία μας, είναι με το να είμαστε μια ενωμένη κοινωνία.

Μια κοινωνία η οποία με ένα αίσθημα συλλογικότητας μπορεί να χτίσει μια πραγματικά δυνατή οικονομία, η οποία με τη σειρά της θα υποστηρίξει και τις Ένοπλες Δυνάμεις.

Πάνω όλα όμως είναι η ενότητα μεταξύ μας. Και αυτήν θα υπηρετήσω προσωπικά ως αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Χρόνια πολλά σε όλες και όλους σας».

Πηγή:  iefimerida.gr




Λιβύη: «Ήμουν προορισμένη να υπηρετήσω την Αεροπορία πριν γεννηθώ» – Το τελευταίο story της Εύης Ανδρεαδάκη

«Στην ερώτηση γιατί διάλεξα την Αεροπορία πάντα απαντώ ότι ήμουν προορισμένη να την υπηρετήσω πριν ακόμα γεννηθώ» έγραφε σε ανάρτηση της στην προσωπική της σελίδα στο Facebook το 2020 η Εύη Ανδρεαδάκη που μαζί με τους τέσσερις ακόμα Έλληνες συμπληρώνουν την τραγική λίστα των νεκρών του αυτοκινητιστικού δυστυχήματος στη Λιβύη.

Η ίδια λίγες ώρες πριν την πτήση της ελληνικής ανθρωπιστικής αποστολής από την Αθήνα με προορισμό την Λιβύη, είχε μοιραστεί σε story την εμπειρία της αυτή –  με τους φίλους της να της εύχονται τα καλύτερα.

Παντρεμένη μόλις τον περασμένο Ιανουάριο στο Παρίσι με τον εκλεκτό της καρδιάς της, η 40χρονη Σμηναγός (ΝΥ) και νοσηλεύτρια στο 251 Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας, ζούσε τις πιο ευτυχισμένες στιγμές τις ζωής της, καθώς μετά από προσωπικό αγώνα τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο είχε φτάσει στο σημείο που ονειρευόταν.

Με το χαμόγελο πάντα στα χείλη και την καλή κουβέντα ακόμα και στα δύσκολα, η Εύη Ανδρεαδάκη, για όποιον την γνώριζε, θεωρούνταν πρότυπο γυναίκας κι επαγγελματία κι αυτό αρκεί να διαβάσει κάποιος τα αμέτρητα σχόλια που υπάρχουν κάτω από τις φωτογραφίες της.

Το ίδιο συνέβη και όταν αποφάσισε να μοιραστεί μια στιγμή από την ημέρα του γάμου της στις 16 Ιανουαρίου στο Παρίσι, όπου κρατώντας σφικτά της νυφική της ανθοδέσμη φιλά τον σύζυγο της με θέα τον πύργο του Άιφελ κι εκείνη να γράφει: «Όταν η αγάπη σε καλεί, ακολούθησέ την…Κι όταν τα φτερά της σε αγκαλιάσουν, παραδώσου… Η αγάπη δεν είναι καμιά άλλη επιτυχία εκτός από την εκπλήρωση της…».

Ο θείος της, Βασίλης Ανδρεαδάκης σκοτώθηκε την 23η Μαΐου του 1980, όταν πετώντας πάνω από την περιοχή της Λαμίας, το αεροσκάφος του ένα RF-5A της 349 Μοίρας Τακτικής Αναγνωρίσεως της 111 Πτέρυγας Μάχης (Νέα Αγχίαλος), παρουσίασε βλάβη.  Η εντολή από τον πύργο ελέγχου ήταν να εγκαταλείψει το αεροσκάφος. Όμως αν το έκανε αυτό θα έπεφτε μέσα στην πόλη της Λαμίας. Ο ηρωικός πιλότος το οδήγησε έξω από την πόλη, αλλά δεν πρόλαβε να το εγκαταλείψει, με αποτέλεσμα η πτώση του να τον παρασύρει στο θάνατο!