Μπαλάσκας για Βασίλη Καλογήρου | «Τα ρούχα εξετάστηκαν πρώτα από όλα για να διαπιστωθεί αν υπήρχε πάλη, ήταν άθικτα»

Ερευνώνται τα αίτια θανάτου του Βασίλη Καλογήρου, της υπόθεσης που κρατά σε αγωνία όλη την Ελλάδα, ενώ αναμένονται ακόμη οι εργαστηριακές εξετάσεις.

Μέχρι στιγμής, σημειώνεται ότι δεν μπορεί κανείς να δώσει με σαφήνεια το τι έγινε, πότε βρέθηκε ο Βασίλης στο σημείο, αλλά και ποια ήταν τα αίτια θανάτου. Το ιατροδικαστικό πόρισμα αποφάνθηκε ότι ο θάνατος δεν προήλθε από μαχαίρι ή σφαίρα, ενώ θυμίζεται ότι εξετάζονται τρία ενδεχόμενα: ο ασφυκτικός θάνατος, ο στραγγαλισμός και τα παθολογικά αίτια.

Αυτό που προβληματίζει τους ειδικούς είναι το πόσες ημέρες βρισκόταν η σορός στο σημείο.

Αναφορικά με τις δαγκωματιές που είχε ο Βασίλης, ο αστυνομικός αναλυτής Σταύρος Μπαλάσκας μιλώντας στον Alpha, είπε ότι, «ακούστηκε ότι είναι από ζώα. Μπορεί να είναι από οποιοδήποτε ζώο. Έχει τεθεί όμως τώρα το ερώτημα διότι υπάρχει στη βιβλιογραφία για σορούςς που έχουν καταφαγωθεί από αγριογούρουνα και έχουν φαγωθεί ολικά».

«Σε κάθε περίπτωση υπήρχαν αλλοιώσεις στον λαιμό, τα χεριά και αλλοιώσεις βεβαίως σε όλο το πρόσωπο. Γι’ αυτό και είπαμε ότι δεν ξέρω αν θα ήταν πρέπον που πήγε και είδε σε αυτή την κατάσταση το παιδί της», συμπλήρωσε.

Στη συνέχεια ο ιατροδικαστής, Δημήτρης Γαλεντέρης αναφορικά με το αν μπορούμε να μάθουμε αν τον πήγαν στο σημείο ή αν πήγε μόνος του είπε ότι, «Από τον περιβάλλοντα χώρο μπορούμε να αντιληφθούμε αν ήταν πολλές μέρες εκεί ή αν ήταν λιγότερες μέρες. Εδώ τώρα είναι μια ιδιάζουσα περίπτωση, γιατί φορούσε έναν πλήρη ρουχισμό με μπουφάν, οπότε αυτή η υπόθεση να αρχίζουν τα υγρά της σήψης να ποτίζουν το χώμα απαγορεύεται από τον ρουχισμό του».

«Υπάρχουν τεχνικές δυσκολίες στη συγκεκριμένη περίπτωση για να μπορέσουμε να έχουμε ακριβή συμπεράσματα για όλα αυτά τα θέματα που πραγματικά προβληματίζουν όλη την κοινωνία και δη τους σχετικούς επιστήμονες».

Αναφορικά με ότι τα ρούχα ήταν εντυπωσιακά άθικτα «Το ανέφερε και η τεχνική σύμβουλος διότι είχε ειπωθεί από την πρώτη στιγμή ότι αυτά θα έπρεπε να εξεταστούν. Τα ρούχα εξετάστηκαν πρώτα απ’ όλα, διότι το πρώτο που έπρεπε να δουν οι ιατροδικαστές ήταν αν έχει επέλθει πάλη».

«Οι ιατροδικαστές είπαν ότι επειδή ήταν χαμηλές οι θερμοκρασίες υπήρξε μια καλή συντήρηση των οργάνων»

www.newsbeast.gr




Μητσοτάκης για ακρίβεια: Αν δεν υπήρχε το ελαιόλαδο ο πληθωρισμός δεν θα ήταν πάνω από 2%

Συνέντευξη του Κυριάκου Μητσοτάκη εφ’ όλης της ύλης

Αν δεν υπήρχε το ελαιόλαδο ο πληθωρισμός δεν θα ήταν πάνω από 2% , ανέφερε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης μιλώντας στο OPEN σχολιάζοντας την ακρίβεια, αλλά είπε πως βασική αλλαγή πρέπει να είναι η αύξηση των μισθών.

«Ο πολίτες οι ίδιοι μας λένε με κάθε τρόπο πως η ακρίβεια είναι το πρώτο ζήτημα. Έχουν δίκιο το βιώνουν καθημερινά. Να βάλουμε τα πράγματα στη σωστή τους βάση. Αν δει τα στοιχεία του πληθωρισμού 5ετιας η Ελλάδα έχει χαμηλότερο από την ΕΕ. Αλλά βγαίνει από κρίση και υπάρχουν χαμηλότερα εισοδήματα», είπε ο πρωθυπουργός αρχικά.

«Έχουμε ένα πρόβλημα στον πληθωρισμό των τροφίμων, έχει να παίξει ρόλο και το ελαιόλαδο. Γιατί αν δεν υπήρχε το ελαιόλαδο δεν ήταν πάνω από 2%», πρόσθεσε.«Δεν αντέχουμε δημοσιονομικά μείωση του ΦΠΑ , αλλά έχουμε και υποψίες πως δεν θα περάσει τελικά στον καταναλωτή», διευκρίνισε.

Επέμενε στην αύξηση των μισθών και είπε πως πάνω από όλα πρέπει να υλοποιηθεί ο προϋπολογισμός. «Δεν θα θέσουμε σε κίνδυνο τη δημοσιονομική σταθερότητα»,Έκανε λόγο για στοχευμένες μειώσεις τιμών και πως τα χειρότερα θα τα αφήσουμε πίσω μας. «Δίνουμε στοχευμένα επιδόματα με κοινωνικό πρόσωπο», σημείωσε ακόμη.

newsbomb.gr




Γυναικοκτονία Άγιοι Ανάργυροι | «Υπήρχε τρόπος να μεταφερθεί με περιπολία το θύμα», λέει η ΕΛ.ΑΣ. για την 28χρονη

Για τη γυναικοκτονία στους Αγίους Αναργύρους που έχει συγκλονίσει το πανελλήνιο μίλησε το πρωί της Τετάρτης 3/4 η εκπρόσωπος της Ελληνικής Αστυνομίας, Κωντσαντία Δημογλίδου, τονίζοντας πως η 28χρονη «υπήρχε τρόπος να μεταφερθεί με περιπολία».

«Προφανώς και η εικόνα αυτή συγκλονίζει και εμάς και αναζητούμε απαντήσεις για το τι έγινε εκείνο το βράδυ», υπογράμμισε μιλώντας στον ΑΝΤ1 και την εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα».

Η Κωνσταντία Δημογλίδου εγγυήθηκε προσωπικά πως θα συνεχιστεί «η έρευνα μέχρι τέλους», επισημαίνοντας ότι «υπάρχει και εισαγγελική έρευνα, θα αποδοθούν ευθύνες, εκεί που υπάρχουν».

«Για να υπάρχει μια νεκρή γυναίκα προφανώς και έγιναν λάθη»

Παραδέχτηκε, δε, πως «για να υπάρχει μια νεκρή γυναίκα προφανώς και έγιναν λάθη», εξηγώντας ότι αντικείμενα της ΕΔΕ είναι το «γιατί δεν ενημερώθηκε το Κέντρο Άμεσης Δράσης από το τμήμα και γιατί δεν ήταν ο φρουρός στη θέση του».

Η εκπρόσωπος Τύπου της Ελληνικής Αστυνομίας διαβεβαίωσε αφενός πως «υπήρχαν περιπολίες στην περιοχή» και αφετέρου ότι «υπήρχε τρόπος να μεταφερθεί με περιπολία στο σπίτι της».

«Όταν υπάρχει ένα νεκρό κορίτσι, δεν υπάρχει καμία δικαιολογία», τόνισε και κάλεσε τους πολίτες να κάνουν καταγγελίες όταν δεν εξυπηρετούνται σωστά από την Αστυνομία.

«Είναι λάθος να αντιμετωπίζουμε έτσι το έργο της Αστυνομίας για την ενδοοικογενειακή βία από ένα μεμονωμένο περιστατικό», τόνισε και ανέφερε ότι «κάθε περίπτωση είναι διαφορετική και πρέπει να γίνεται εκτίμηση κινδύνου».

«Δεν έγιναν σωστές ενέργειες, δεν εκτιμήθηκε ο κίνδυνος και γι’ αυτό κι ελέγχονται οι αστυνομικοί», ανέφερε, συμπληρώνοντας ότι όσοι αστυνομικοί ήταν στο Τμήμα το βράδυ εκείνο θα κληθούν για κατάθεση. «Δεν μιλάμε για υποστελεχωμένο τμήμα, δεν μιλάμε για λάθη που έγιναν λόγω έλλειψης προσωπικού», κατέληξε.

Καλλιακμάνης: Η ελληνική αστυνομία αδίκησε τον εαυτό της

«Η ελληνική αστυνομία αδίκησε τον εαυτό της και όχι μόνο, χάθηκε μια κοπέλα που δεν θα ξαναγυρίσει», δήλωσε από την πλευρά του ο Γιώργος Καλλιακμάνης και σχολίασε ως προς το υπηρεσιακό κομμάτι ότι «δεν θα έπρεπε να την αφήσεις να φύγει, ακόμα και να θέλει να φύγει, με διπλωματικό τρόπο την κρατάς».

Κάνοντας μια υπόθεση μάλιστα, είπε πως «θα μπορούσε να μπει μέσα στο Τμήμα και να τη σκοτώσει αυτός» και διερωτήθηκε «αν γινόταν κάτι, αν έριχναν μολότοφ, θα έπαιρναν την Αστυνομία;».

Πηγή: newsbeast.gr




Τέμπη | Αρκούσε μόνο η φωτοσήμανση | «Δεν υπήρχε λόγος να μετακινηθούν τα βαγόνια» λένε οι πραγματογνώμονες

Ακολουθώντας την παράδοση των εξεταστικών επιτροπών, έτσι και σε αυτή, τα κόμματα έβγαλαν το καθένα το δικό του πόρισμα για την εθνική τραγωδία στα Τέμπη και στο τέλος ψηφίστηκε εκείνο της κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας. Η αντιπαράθεση σε πολιτικό επίπεδο ήταν ένα ακόμα από τα αναμενόμενα στοιχεία μιας διαδικασίας που δεν είχε εκπλήξεις.

Προκύπτει, όμως, κάτι επί της ουσίας χρήσιμο από αυτά τα διαφορετικά πορίσματα των κομμάτων που συμμετείχαν στην Εξεταστική Επιτροπή;  Οπως λέει ο Κώστας Λακαφώσης, μέλος της Επιτροπής Διερεύνησης Ανεξάρτητων Πραγματογνωμόνων Οικογενειών (ΕΔΑΠΟ) στο newsit.gr: «τα πορίσματα έχουν ίσως πολιτικό ενδιαφέρον και μπορούν να αξιολογηθούν υπό αυτή τη σκοπιά, όμως σε τεχνικό επίπεδο δεν έχουν κάτι να εισφέρουν, δεδομένου ότι η Εξεταστική Επιτροπή δεν είχε πρόσβαση ούτε στα στοιχεία της δικογραφίας ούτε και σε επιπλέον τεχνικές πληροφορίες για πολλά και διαφορετικά θέματα.

Η διερεύνηση των διορισμένων πραγματογνωμόνων αλλά και η δική μας παράλληλη διερεύνηση της ΕΔΑΠΟ έχουν καταλήξει σε πορίσματα τα οποία απαντούν με σαφήνεια σε κάθε πιθανό ερώτημα. Μοναδική εξαίρεση, το ζήτημα της τεράστιας ανάφλεξης και της πυρκαγιάς, για το οποίο θα υπάρξουν εξελίξεις στο προσεχές χρονικό διάστημα μέσα από επιπλέον ανακριτικές πράξεις που έχουν διαταχθεί και ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη».

Και αν τα αίτια της σύγκρουσης και οι συνθήκες που οδήγησαν στην τραγική κατάληξη έχουν πλέον ξεκαθαρίσει, το ερώτημα είναι αν σήμερα, έναν χρόνο μετά, πήραμε κάποια μαθήματα και οι σιδηρόδρομοι είναι ασφαλέστεροι. Οι πραγματογνώμονες όμως παραμένουν επιφυλακτικοί: «η μόνη διαφορά από πέρυσι είναι η λειτουργία της φωτοσήμανσης και της τηλεδιοίκησης από τη Λάρισα και προς τα βόρεια, όμως αμέσως πριν υπάρχει ακόμα ένα κομμάτι σχεδόν 100 χιλιομέτρων χωρίς φωτοσήμανση και με κίνηση σε μονή γραμμή.

Επιπλέον, σε επίπεδο προσωπικού δεν έχουν αλλάξει πολλά πράγματα αφού δεν έχουν ληφθεί μέτρα επανεκπαίδευσης, επαναξιολόγησης και αυστηρότερης επίβλεψης της τήρησης των κανονισμών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το γεγονός ότι η θέση του Διευθυντή Κυκλοφορίας, του πλέον σημαντικού στελέχους για την ασφαλή κυκλοφορία παραμένει κενή από πέρυσι μετά τον θάνατο του προηγούμενου Διευθυντή Κυκλοφορίας! Ας φανταστούμε την Πολεμική Αεροπορία επί έναν χρόνο χωρίς Αρχηγό ΑΤΑ ή το Πολεμικό Ναυτικό χωρίς Αρχηγό Στόλου…

Πάντως, για το θέμα του “μπαζώματος”, ένα στοιχείο που δεν έχει αναδειχθεί ιδιαίτερα αλλά ίσως είναι το κρισιμότερο όλων, είναι η ίδια η απόφαση για την μεταφορά των βαγονιών και όλων των συντριμμιών σε χώρο του ΟΣΕ στην περιοχή “Κουλούρι”. «Για να μη μιλήσουμε για τα πρωτόκολλα που εφαρμόζονται σε ένα αεροπορικό ατύχημα, ας πάμε στα πιό απλά παραδείγματα και ας σκεφτούμε ότι ακόμα και σε ένα απλό τροχαίο που συμβαίνει στον δρόμο, οι οδηγοί δεν μετακινούν τα αυτοκίνητά τους μέχρι να έρθει η Τροχαία και να καταγράψει τη θέση των οχημάτων και τα ίχνη στο οδόστρωμα» μας λέει ο Κώστας Λακαφώσης.

“Όμως στην περίπτωσή μας τα βαγόνια ξεκίνησαν να μετακινούνται και να απομακρύνονται ήδη από την επόμενη μέρα το πρωί, χωρίς να γίνει λεπτομερής καταγραφή της θέσης του κάθε ευρήματος, χωρίς να φωτογραφηθούν έστω με λεπτομέρεια τα διάφορα τμήματα πριν μετακινηθούν, με αποτέλεσμα να αναγκαζόμαστε να ψάχνουμε σε βίντεο και φωτογραφίες από ειδησεογραφικά πρακτορεία για να εντοπίσουμε κρίσιμα στοιχεία για τη διερεύνηση.

Για παράδειγμα, ένα εξαιρετικά σημαντικό στοιχείο που μαρτυρά τη συνολική διάρκεια της φωτιάς που παρέμεινε να καίει στο εσωτερικό του κυλικείου, δεν προκύπτει από καμία επίσημη καταγραφή των αρμοδίων αρχών αλλά την ανακαλύψαμε εμείς κατά τύχη ψάχνοντας τα αμοντάριστα βίντεο τηλεοπτικού σταθμού! Πάντως, αυτό που δεν έχει προκύψει από κανένα στοιχείο της δικογραφίας, από κανένα έγγραφο και από καμία κατάθεση, είναι η απόφαση της μετακίνησης των συντριμμίων στο Κουλούρι. Ποιός αποφάσισε να μετακινηθούν εκεί τα βαγόνια και να καθαριστεί με τόση επιμέλεια ο χώρος της σύγκρουσης σε αντίθεση με την κοινή λογική και με όλα τα πρωτόκολλα που εφαρμόζονται σε διερευνήσεις ατυχημάτων;

Πρακτικός λόγος δεν υπήρχε, αφού φαίνεται καθαρά στις φωτογραφίες της 6ης Μαρτίου ότι η επισκευή της γραμμής έγινε χωρίς κανένα πρόβλημα από την πάνω πλευρά, ο γερανός πατούσε στην άσφαλτο και οι στρωτήρες και τα υλικά μεταφέρθηκαν με σιδηροδρομικό βαγόνι στο σημείο, χωρίς ανάγκη πρόσβασης από την κάτω πλευρά. Και αν το πρόβλημα ήταν η απελευθέρωση της γραμμής από τα βαγόνια Β4 και Β5, αυτό θα μπορούσε να είχε γίνει με τους γερανούς να πατάνε σε σημείο αδιάφορο για τη διερεύνηση.

Το κρίσιμο τρίγωνο ανάμεσα στα βαγόνια Β2 και Β3 που ήταν το επίκεντρο της φωτιάς του κυλικείου, δεν υπήρχε κανένας λόγος να πειραχτεί, καμία βιασύνη να καθαριστεί. Ήταν σε ένα χωράφι που δεν εμπόδιζε τίποτα, γιατί δεν έμεινε απείραχτο το σημείο για όσο χρόνο χρειαζόταν; Γιατί έγινε με τόση βιασύνη η έρευνα και δεν εντοπίστηκαν εγκαίρως στο σημείο όλα τα ανθρώπινα υπολείμματα που φτάσαμε να τα βρίσκουμε εμείς οι εντελώς αναρμόδιοι για αυτό, μήνες μετά στα μπάζα στο Κουλούρι;”

Όσο για την πορεία της διερεύνησης, ο Βασίλης Παπαδόπουλος, πραγματογνώμονας και μέλος της ΕΔΑΠΟ σημειώνει: “Το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα θα ολοκληρώσουμε με τη βοήθεια εξειδικευμένου εργαστηρίου ψηφιακών απεικονίσεων την τρισδιάστατη αναπαράσταση του μηχανισμού σύγκρουσης και ανάφλεξης, ερμηνεύοντας ψηφιακά σε τρισδιάστατο χώρο τις καταγραφές των τριών καμερών που έχουν καταγράψει τη σύγκρουση. Αυτό θα είναι ένα ακόμα σημαντικό βήμα που έρχεται να συμπληρώσει την λεπτομερή ανάλυση καρέ-καρέ των τριών βίντεο που έχουμε κάνει ήδη από τον περασμένο Ιούλιο και περιλαμβάνεται στα πορίσματα που έχουμε καταθέσει στην Ανάκριση.

Σε συνεργασία και με Τμήμα Χημικών Μηχανικών βρετανικού πανεπιστημίου, ολοκληρώνουμε τις συμπληρωματικές μελέτες μας, αναμένοντας και την κρίση του αντίστοιχου τμήματος του ΕΜΠ που έχει οριστεί από τον Εφέτη Ανακριτή για να γνωμοδοτήσει για το ίδιο ζήτημα.”

Για τη φημολογία περί “χαμένων βαγονιών” που κυκλοφόρησε πρόσφατα, ο Κώστας Λακαφώσης ξεκαθαρίζει: “είναι σαφές ότι δεν υπάρχει κανένα βαγόνι φάντασμα, ο συρμός της εμπορικής αμαξοστοιχίας είναι ακριβώς όπως θα έπρεπε να είναι: 2 ηλεκτρομηχανές και 13 πλατφόρμες πάνω στις οποίες ήταν φορτωμένα 10 κοντέινερ. Δεν υπάρχει 14ο βαγόνι, ούτε και υπάρχει αγνοούμενο κοντέινερ, αυτό είναι σαφές και προκύπτει εύκολα όχι μόνο από τα στοιχεία της δικογραφίας αλλά ακόμα και από δημόσιες πηγές, από βίντεο και φωτογραφίες ειδησεογραφικών πρακτορείων.”

Και αν μπερδευτεί κανείς ανάμεσα στα ETCS, ERTMS και λοιπά δυσνόητα, η ουσία της υπόθεσης είναι δυστυχώς πάρα πολύ απλή όπως την εξηγούν στο newsit οι άνθρωποι της ΕΔΑΠΟ: “Δεν χρειαζόταν κάτι παραπάνω, αρκούσε και η απλή φωτοσήμανση, το πιό απλό και βασικό σύστημα ασφαλείας του σιδηροδρόμου για να αποτραπεί η σύγκρουση…”

πηγή: newsit.gr/




Ελευθερούπολη | Άντρας πέθανε στον δρόμο επειδή δεν υπήρχε διαθέσιμο ασθενοφόρο να τον διακομίσει στο Κ.Υ!

Ένα δυσάρεστο περιστατικό έκανε γνωστό ο περιφερειακός σύμβουλος Καβάλας Δημήτρης Λυμπεράκης στα social media.

Πιο συγκεκριμένα αναφέρει ότι ένας άνδρας έχασε την ζωή του σήμερα στην Ελευθερούπολη καθώς δεν υπήρχε διαθέσιμο ασθενοφόρο να το διακομίσει στο Κ.Υ Ελευθερούπολης!

Η ανάρτηση του Δημήτρη Λυμπεράκη

Κέντρο Ελευθερούπολης σήμερα το μεσημέρι. Άνδρας μέσης ηλικίας παθαίνει, μάλλον, ανακοπή. Σπεύδουν πολλοί προς βοήθεια. Χρησιμοποιούν απινιδωτή και κάποιοι προσπαθούν να κάνουν ΚΑΡΠΑ. Καλούν απεγνωσμένα να έλθει ασθενοφόρο από το Κέντρο Υγείας Ελευθερούπολης. Η απάντηση είναι ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο!!! Καλούν ασθενοφόρο από Καβάλα. Έρχεται μετά από 25 λεπτά. Ο άνδρας πεθαίνει αβοήθητος. Στην τηλεόραση παίζεται το σίριαλ των Ελγινείων…

Ωστόσο για το γεγονός τοποθετήθηκε στο enanews.gr και ο αναπληρωτής εκπρόσωπος τύπου του ΕΚΑΒ Απόστολος Δάμκαλης ο οποίος τόνισε ότι το ασθενοφόρο βρέθηκε στο συμβάν μέσα σε διάστημα 9 λεπτών και όχι 25 λεπτών όπως αναφέρθηκε από τον κ. Λυμπεράκη.