Αναζητούν τους υπεύθυνους του Δήμου για να υλοποιηθεί -επιτέλους- η παραχώρηση

Αν τα πράγματα είναι όπως περιγράφονται τότε η Λέσχη Καταδρομών Καβάλας έχει απόλυτο δίκιο. Θέλει να κάνει πιο όμορφη μια κεντρική περιοχή μα δεν μπορεί! Το κείμενο της διαμαρτυρίας αναφέρει:

«Σας στέλνω παρακάτω φωτογραφίες από τα αποδυτήρια του πάρκου Φαλήρου τα οποία μας τα παραχώρησε ο Δήμος για να φιλοξενήσει το γραφείο της Λέσχης Καταδρομών Καβάλας.

Τα αποδυτήρια όπως θα δείτε βρίσκονται σε άθλια κατάσταση, είναι πηγή μόλυνσης στο κέντρο του πάρκου όπου την ίδια στιγμή ακριβώς δίπλα παίζουν και γυμνάζονται παιδιά και πολίτες της Καβάλας.

Δεχτήκαμε το κτήριο αυτό με χαρά και φανταστήκαμε πως θα μπορούσαμε και εμείς να βοηθήσουμε βάζοντας προσωπική δουλειά αλλά και αναλαμβάνοντας ένα μεγάλο μέρος των εξόδων, έτσι ώστε να βελτιωθεί το παρόν κτήριο που εάν περάσετε και δείτε ιδίοις όμμασι θα καταλάβετε περί τίνος πρόκειται.

Δυστυχώς τόσο ο κύριος Σταυρίδης όσο και ο κ. Τσεκμέζογλου μας αποφεύγουν επανειλημμένα στο αίτημα μας για σύνδεση ρεύματος και ακολούθως και νερού έτσι ώστε να μπορέσουμε να προβούμε σε εργασίες.

Δεκάδες τηλεφωνήματα και δεν απαντήθηκε ούτε ένα από τον κύριο Τσεκμεζογλου . Αναγκαστήκαμε να τον περιμένουμε στο Περιγιάλι στις αποθήκες του Δήμου στις 6:30 το πρωί για να τον δούμε και να μας πεί πως δεν μπορεί να μας βοηθήσει.

Και προκύπτει το εξής ερώτημα… Εάν ο μη γεννετο προκύψει ένα ατύχημα θα ευθυνόμαστε εμείς ως λέσχη μιας και υπάρχει παραχωρητήριο του Δήμου προς την Λέσχη Καταδρομών Καβάλας;». 

 

Πηγή: https://www.proininews.gr/




Αντιπροσωπεία του ΚΚΕ ΑΜΘ πραγματοποίησε συναντήση με τους επιστημονικά υπεύθυνους του ΚΕΘΕΑ «ΚΙΒΩΤΟΣ»

Αντιπροσωπεία του ΚΚΕ με επικεφαλής τον Παναγιώτη Κατηφέ, υπεύθυνο του Τμήματος Κατά των Ναρκωτικών – Εξαρτήσεων της ΚΕ του ΚΚΕ, πραγματοποίησε συναντήσεις με τους επιστημονικά υπεύθυνους και τους εργαζόμενους του ΚΕΘΕΑ «ΚΙΒΩΤΟΣ» σε Αλεξανδρούπολη και Κομοτηνή.

Από τη συζήτηση με εργαζόμενους των προγραμμάτων αλλά και τον επιστημονικό υπεύθυνο του ΚΕΘΕΑ «Κιβωτός» στην Αλεξανδρούπολη Ευριπίδη Χαλικιά και την επιστημονική υπεύθυνη της κινητής μονάδας του ΚΕΘΕΑ «ΚΙΒΩΤΟΣ» που εδρεύει στην Κομοτήνη Σεμρά Μουσταφά, ήταν έκδηλη η ανησυχία για το μέλλον και την ανάπτυξη των προγραμμάτων του ΚΕΘΕΑ στην περιοχή μετά και τις εξαγγελίες της κυβέρνησης για τον ΕΟΠΑΕ (Ενιαίο Οργανισμό Πρόληψης και Αντιμετώπισης της Εξάρτησης) που ουσιαστικά καταργεί το ΚΕΘΕΑ και ενώνει σε έναν ενιαίο οργανισμό όλα τα προγράμματα πρόληψης και απεξάρτησης στη χώρα μας.

Μεγάλο πρόβλημα παραμένει η υποστελέχωση αφού το ΚΕΘΕΑ «ΚΙΒΩΤΟΣ», που έχει στην ευθύνη του όλη την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, αυτή τη στιγμή λειτουργεί με μόνο 2 μόνιμους εργαζόμενους ως επιστημονικό προσωπικό, 6 εργαζόμενους ως επιστημονικό προσωπικό με ΕΣΠΑ που η σύμβασή τους λήγει σε 1 έτος και 1 άτομο ως διοικητικό προσωπικό με ΕΣΠΑ που η σύμβασή του λήγει σε 1 έτος. Από την άλλη τα αίτημα προς το ΚΕΘΕΑ αλλά και οι ανάγκες στην περιοχή για ανάπτυξη προγραμμάτων και παρεμβάσεων για τα ναρκωτικά, το αλκοόλ, τον τζόγο και το διαδίκτυο διαρκώς αυξάνονται.

Ο Π. Κατηφές τόνισε ότι «το ΚΚΕ είναι αντίθετο με τον ΕΟΠΑΕ ο οποίος βασίζεται στη λογική “κόστος – όφελος” βάζοντας την απεξάρτηση στη μέγγενη της δημοσιονομικής πειθαρχίας, υπηρετώντας τη στρατηγική της ΕΕ για τις εξαρτήσεις που θέτει σε πρωτεύοντα ρόλο τη διαχείριση του προβλήματος και τη “μείωση της βλάβης” και όχι την ουσιαστική απεξάρτηση και την κοινωνική επανένταξη. Αυτό φαίνεται και με το ότι τα Κέντρα Πρόληψης ουσιαστικά βαίνουν στο τέλος της λειτουργίας τους, διαλύοντας ουσιαστικά την πρόληψη στη χώρα μας. Αυτή η πολιτική που έρχεται για την πρόληψη και την απεξάρτηση είναι κρίκος στην αλυσίδα της διάλυσης της αντιναρκωτικής πολιτικής στη χώρα μας όπου διαχρονικά έχουν συμβάλει όλες οι κυβερνήσεις μέχρι σήμερα, με τις τεράστιες ευθύνες που έχουν για την υποστελέχωση και την υποχρηματοδότηση όλων των προγραμμάτων.

Το ΚΚΕ αγωνίζεται και θα δώσει όλες του τις δυνάμεις όχι μόνο απέναντι στις εξαγγελίες για τον ΕΟΠΑΕ, αλλά και για τη διατήρηση του ΚΕΘΕΑ, και για τη διατήρηση των προγραμμάτων απεξάρτησης που λειτουργούν στα Ψυχιατρικά Νοσοκομεία, και για την κατάργηση της ΠΝΠ του 2019 που έπαψε το αυτοδιοίκητο του ΚΕΘΕΑ, και για τη διατήρηση των Κέντρων Πρόληψης, κυρίως όμως για την ουσιαστική στελέχωση όλων των προγραμμάτων με επαρκές μόνιμο προσωπικό και πλήρης χρηματοδότηση από το Κράτος, απέναντι στην είσοδο ΜΚΟ και ιδιωτών στην πρόληψη και την απεξάρτηση. Για το ΚΚΕ είναι μονόδρομος η πάλη για μια κοινωνία ελεύθερη από ναρκωτικά και όχι με ελεύθερα τα ναρκωτικά».