Παρέλαση 25ης Μαρτίου: Οργή στο υπ. Άμυνας για τα υβριστικά συνθήματα κατά της Τουρκίας

Αντιδράσεις έχουν προκληθεί μετά τη δημοσιοποίηση βίντεο που καταγράφει τμήμα της Σχολής Μονίμων Υπαξιωματικών του Ναυτικού να φωνάζει υβριστικό σύνθημα κατά της Τουρκίας, κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής παρέλασης στην Αθήνα.

Αλγεινή εντύπωση έχουν προκαλέσει υβριστικά και εθνικιστικά συνθήματα κατά της Τουρκίας που ακούστηκαν από το Πολεμικό Ναυτικό κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής παρέλασης για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου στην Αθήνα.

Συγκεκριμένα, έχει καταγραφεί σε βίντεο η στιγμή που τμήμα της Σχολής Μονίμων Υπαξιωματικών Ναυτικού φωνάζει: “Η Κύπρος είναι ελληνική, γ@@@ η Τουρκία”.

Το στιγμιότυπο κάνει τις τελευταίες ώρες τον γύρο του διαδικτύου, με πηγές του υπουργείου Εθνικής Άμυνας να επιβεβαιώνουν την αυθεντικότητά του.

Ταυτόχρονα, σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχει ενόχληση στην πολιτική και φυσική ηγεσία του υπουργείου, το οποίο έχει λάβει γνώση του περιστατικού και δεσμεύεται πως θα προχωρήσει στις κατάλληλες ενέργειες. Αρχικά αναμένεται να κληθούν να δώσουν εξηγήσεις «αυτοί που πρέπει» και εν συνεχεία θα γίνει καταλογισμός ευθυνών, με τα βλέμματα να στρέφονται στη διοίκηση της ΣΜΥΝ.

Σημειώνεται πως έχουν ακουστεί ξανά στο παρελθόν συνθήματα κατά της Τουρκίας σε παρελάσεις, από τμήματα Ειδικών Δυνάμεων, αλλά δεν ήταν ποτέ υβριστικά.

Ανακοίνωση εξέδωσε και η Νέα Αριστερά για τα εθνικιστικά συνθήματα αναφέροντας: «Τα ακροδεξιά συνθήματα που ακούστηκαν στην παρέλαση της Αθήνας από άγημα του Πολεμικού Ναυτικού γυρίζουν τη χώρα πολλά χρόνια πίσω. Έχουμε πληρώσει σκληρά τον κουφιοκέφαλο εθνικισμό των κάθε λογής πατριδοκάπηλων. Το 2025 οφείλουμε να είμαστε σοφότεροι.

Αναμένουμε την επίσημη θέση της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας και τη λήψη των προβλεπόμενων μέτρων σε βάρος των βαθμοφόρων που έδωσαν τις σχετικές εντολές κατά παράβαση των επισήμων θέσεων της χώρας μας».

Με τη σειρά της σχετική ανακοίνωση εξέδωσε και ο ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ, κάνοντας λόγο για ένα “απαράδεκτο περιστατικό” και κατηγορώντας την κυβέρνηση πως δεν μπορεί να ελέγξει ούτε τα στοιχειώδη.

Αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση: “Όπως αποτυπώνεται σε βίντεο που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο από τη στρατιωτική παρέλαση της Αθήνας για την 25η Μαρτίου, σπουδαστές της Σχολής Μονίμων Υπαξιωματικών Ναυτικού (ΣΜΥΝ) φώναξαν υβριστικά συνθήματα για την Τουρκία, αλλά και ανιστόρητα συνθήματα της χούντας για την Κύπρο.

Το απαράδεκτο περιστατικό θα πρέπει να διερευνηθεί και να δοθούν απαντήσεις.

Οι εθνικιστικές κορώνες και η έλλειψη πειθαρχίας μονό ισχύ δεν εγγυώνται. Το αφήγημα της ατζέντας 2030 αδυνατίζει από τις συνεχείς αποχωρήσεις από το Π.Ν και τις σοβαρές διοικητικές αρρυθμίες, που έπρεπε να απασχολούν σοβαρά την ηγεσία του ΥΠΕΘΑ, καθώς η εθνική άμυνα δεν θωρακίζεται μόνο με μεγάλες δαπάνες.

Με μία κυβέρνηση που βρίσκεται σε αποδρομή και δεν μπορεί να ελέγξει ούτε τα στοιχειώδη, τίποτα πια δεν μας εκπλήσσει“.

news247.gr




Συναντήσεις του Νίκου Παναγιωτόπουλου με τον Υπ. Εξωτερικών της Αυστρίας και την Πρέσβη της Γαλλίας

Σημαντικές συναντήσεις τόσο με τον Υπουργό Εξωτερικών της Αυστρίας Alexander Schallenberg όσο και με την Πρέσβη της Γαλλίας Laurence Auer πραγματοποίησε ο Υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου Νίκος Παναγιωτόπουλος.

Αρχικά υποδέχθηκε την Πρέσβη της Γαλλίας κα Laurence Auer.

Οι δύο πλευρές εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για το επίπεδο συνεργασίας των δύο χωρών στο μεταναστευτικό αλλά και γενικότερα.

Αντάλλαξαν απόψεις επί των πρόσφατων πολιτικών εξελίξεων τόσο για τα αποτελέσματα των πρόσφατων Ευρωεκλογών, όσο και των ευρύτερων γεωπολιτικών εξελίξεων στη Μεσόγειο και τη Βόρεια Αφρική.

Ο κ. Παναγιωτόπουλος ευχαρίστησε από την πλευρά του τη Γαλλίδα Πρέσβη για την διαρκή υποστηρικτική στάση της Γαλλίας στις μεταναστευτικές κρίσεις που αντιμετώπισε η Ελλάδα στο παρελθόν, τόσο με την αποστολή προσωπικού και υλικών όσο και με μετεγκαταστάσεις προσφύγων και μεταναστών.

Και οι δύο πλευρές προσβλέπουν στην περαιτέρω ενίσχυση της συνεργασίας των δύο χωρών ενώ η κα. Auer προσκάλεσε τον Υπουργό στον εορτασμό της ημέρας της Βαστίλης, προκειμένου να απευθύνει χαιρετισμό.

Στην συνέχεια ο Υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου κ. Νικόλαος Παναγιωτόπουλος υποδέχθηκε τον Υπουργό Εξωτερικών της Αυστρίας κ. Alexander Schallenberg ο οποίος πραγματοποιεί επίσημη επίσκεψη στη χώρα μας.

Οι δύο Υπουργοί εξήραν το επίπεδο των διμερών σχέσεων των δύο κρατών και τη στενή συνεργασία που έχουν τα τελευταία χρόνια στο θέμα του μεταναστευτικού.

Αντάλλαξαν απόψεις για τις μελλοντικές προκλήσεις στο μεταναστευτικό και συμφώνησαν ότι πρέπει να βρεθεί το σωστό μείγμα πολιτικής μεταξύ της νόμιμης μετανάστευσης, προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες τις Ευρώπης σε εργατικό δυναμικό και της επαρκούς φύλαξης των συνόρων με σκοπό την καταπολέμηση των δικτύων των διακινητών.

Ο Υπουργός Εξωτερικών της Αυστρίας αναγνώρισε τις σημαντικές προσπάθειες που καταβάλλει η Ελλάδα στην αντιμετώπιση των παράνομων μεταναστευτικών ροών, ενώ ο κ. Παναγιωτόπουλος ενημέρωσε τον ομόλογό του για τη συνεργασία με την Τουρκία η οποία έχει οδηγήσει στη μείωσή τους.




Αρνητική απάντηση για την δημιουργία Παιδιατρικής ΜΕΘ στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ από το Υπ. Υγείας

Αρνητικό είναι το Υπουργείο Υγείας στο αίτημα πολιτών και φορέων της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης σχετικά με τη δημιουργία Μονάδας Εντατικής Θεραπείας Παίδων στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης.

Όπως είναι γνωστό, εδώ και λίγους μήνες και μετά από δύο τραγικά περιστατικά που σημειώθηκαν πρόσφατα, με το θάνατο ενός 5χρονου αγοριού από τη Θάσο και μίας 9χρονης από το Διδυμότειχο, έχει ξεκινήσει μία προσπάθεια για τη δημιουργία ΜΕΘ Παίδων στο νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης. Θα πρέπει να σημειωθεί πως από τον Έβρο ως τη Θεσσαλονίκη υπάρχουν μόλις 8 κλίνες ΜΕΘ για παιδιά στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο.

Σε απάντηση που έδωσε ο Υπουργός Άδωνης Γεωργιάδης σε σχετική ερώτηση βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, επισημαίνεται πως υπάρχουν κυρίως λόγοι οικονομικοί και πληθυσμιακοί που δεν επιτρέπουν τη δημιουργία μίας ΜΕΘ Παίδων στην ΑΜΘ.




Επίσκεψη του Υπ. Προστασίας του Πολίτη σε Αλεξανδρούπολη και Φέρες με την Υπουργό Εσωτερικών του Ηνωμένου Βασιλείου

Ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη, κ. Γιάννης Οικονόμου, και ο Υφυπουργός, κ. Κώστας Κατσαφάδος, συνόδευσαν την Υπουργό Εσωτερικών του Ηνωμένου Βασιλείου, κα. Suella Braverman, στον Έβρο κατά την επίσκεψή της στη χώρα μας.

Επισκέφτηκαν το ΠΕΚΟΔΙΣΜΕ Αλεξανδρούπολης, τον Φράχτη στις Φέρες και το ΕΦ 126 στο Σουφλί, όπου η Βρετανίδα Υπουργός ενημερώθηκε από Αξιωματικούς της Ελληνικής Αστυνομίας για την επιχειρησιακή τεχνογνωσία στην αντιμετώπιση της παράνομης μετανάστευσης και των εγκληματικών δικτύων των λαθροδιακινητών, ενώ συνεχάρη την Ελλάδα για τη σημαντική πρόοδο που έχει κάνει σε αυτό τον τομέα τα τελευταία χρόνια.

Στο πλαίσιο της συνάντησης, o Έλληνας Υπουργός συζήτησε με τη Βρετανίδα ομόλογό του για την ανταλλαγή τεχνογνωσίας σε πεδία όπως είναι η εγκατάσταση καμερών -δεδηλωμένη πολιτική πρωτοβουλία της Ελληνικής Κυβέρνησης για την αντιμετώπιση της εγκληματικότητας και την υποβοήθηση του έργου της Τροχαίας- που το Ηνωμένο Βασίλειο έχει εφαρμόσει αποτελεσματικά, αλλά και την αντιμετώπιση της νεανικής παραβατικότητας που   απασχολεί πολλές ευρωπαϊκές χώρες.

Ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη, κ. Γιάννης Οικονόμου, δήλωσε:

«Είχα τη χαρά να βρεθώ με τη Βρετανίδα ομόλογό μου, κα. Suella Braverman, σήμερα στην περιοχή του Έβρου και να την συνοδεύσω στην επίσκεψή της στη χώρα μας. 

Ελλάδα και Ηνωμένο Βασίλειο διατηρούν μακροχρόνια καλή συνεργασία σε πολλαπλά επίπεδα,  μοιράζονται κοινές αξίες και αρχές για την προστασία των πολιτών και την ασφάλεια.

Η κα. Braverman συνεχάρη την Ελλάδα, πλέκοντας το εγκώμιο της Πατρίδας μας, για την πολύ σημαντική πρόοδο στο μεταναστευτικό και την καταπολέμηση των εγκληματικών δικτύων των λαθροδιακινητών, ενώ ενημερώθηκε από τους αξιωματικούς της ΕΛ.ΑΣ. για την επιχειρησιακή τεχνογνωσία, δείχνοντας ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Στα λόγια της Βρετανίδας Υπουργού αντανακλάται η θέση των Ευρωπαίων για την πρόοδο που έχει επιτύχει η χώρα μας, αντιμετωπίζοντας την παράνομη μετανάστευση, με σεβασμό στην ανθρώπινη ζωή και τα δικαιώματα.

Η Ελληνική Αστυνομία, στον Έβρο, προσφέρει μία πολύ σημαντική υπηρεσία όχι μόνο στην ελληνική επικράτεια, αλλά συνολικά και στην Ευρώπη. Η Ελλάδα ασκεί μία αυστηρή αλλά δίκαιη μεταναστευτική πολιτική, που έχει φέρει αποτελέσματα.




Διαφωνούν οι δήμοι της ΑΜ-Θ στο νομοσχέδιο του Υπ. Εσωτερικών για την κατάργηση των ΝΠΔΔ

Ενστάσεις επί του νομοσχεδίου του Υπουργείου Εσωτερικών για την αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης των ΟΤΑ, την κατάργηση των ΝΠΔΔ των δήμων και άλλων διατάξεων, που έχει τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, εξέφρασε το Διοικητικό Συμβούλιο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ), στη σημερινή συνεδρίασή του, υπό την (διαδικτυακή) παρουσία του αναπληρωτή υπουργού Εσωτερικών Θεόδωρου Λιβάνιου.




Νέα ενημέρωση του υπ. Υγείας για την καταλληλότητα του νερού στη Θεσσαλία – Παραμένει χωρίς πόσιμο νερό ο Βόλος

Σε νεότερη ενημέρωση για την ασφάλεια και καταλληλότητα του νερού στη Θεσσαλία, μετά τις πρόσφατες κακοκαιρίες Daniel και Elias που προκάλεσαν μεγάλες καταστροφές προχώρησε σήμερα το πρωί το υπουργείο Υγείας

Αναφορικά με την ασφάλεια και την καταλληλότητα του νερού στη Θεσσαλία, σας ενημερώνουμε ότι έως σήμερα 6/10/2023, 08:00 π.μ., έχουν πραγματοποιηθεί 1.523 λήψεις δειγμάτων.

Οι αλλαγές που παρουσιάζονται σήμερα είναι:

Στον Δήμο Νοτίου Πηλίου: Το νερό κρίνεται κατάλληλο για τις τοπικές κοινότητες Μετοχίου και Συκής.
Στον Δήμο Καρδίτσας: Το νερό κρίνεται κατάλληλο για την τοπική κοινότητα Καταφυγίου.
Στον Δήμο Αγιάς: Το νερό κρίνεται κατάλληλο για τις τοπικές κοινότητες Παλαιοπύργου και Ομολίου.
Στον Δήμο Πύλης: Το νερό κρίνεται κατάλληλο για την τοπική κοινότητα Λυγαριάς.
Στον Δήμο Μετεώρων: Το νερό κρίνεται κατάλληλο για τον οικισμό Ελάφι Καστανιάς.
Οι αρμόδιοι φορείς πραγματοποιούν δειγματοληψίες καθημερινά.

Ειδικότερα, από την αξιολόγηση ύδατος ανά Δήμο στην Περιφέρεια Θεσσαλίας προκύπτει ότι το νερό είναι :
στον Δ. Βόλου – Ακατάλληλο
στον Δ. Νοτίου Πηλίου – Ακατάλληλο (εκτός των ακόλουθων τοπικών κοινοτήτων: Καλών Νερών, Αφετών, Μετοχίου, Συκής. Οικισμοί: Κάτω Γατζέα, Αργαλαστή, Λαύκος, Κορόπη που είναι Κατάλληλο)
στον Δ. Ζαγοράς – Μουρεσίου – Ακατάλληλο
στον Δ. Αλμυρού – Κατάλληλο
στον Δ. Ρήγα Φεραίου – Κατάλληλο
στον Δ. Σκιάθου – Κατάλληλο
στον Δ. Αλοννήσου – Κατάλληλο
στον Δ. Παλαμά – Ακατάλληλο (εκτός από τη Δημοτική Κοινότητα Παλαμά και των ακόλουθων τοπικών κοινοτήτων: Μάρκου, Γοργοβιτών, Προαστίου, Καλογριανών, Αγίας Τριάδος, Πεδινού, Καλυβακίων, Μεταμορφώσεως, Μαραθέας. Οικισμός: Κόρδας που είναι Κατάλληλο)
στον Δ. Σοφάδων – Ακατάλληλο (εκτός της δημοτικής ενότητας Σοφάδων και των ακόλουθων τοπικών κοινοτήτων: Μελισσοχωρίου, Μαυραχάδων, Φίλιας, Αγίας Παρασκευής, Αμπέλου, Ανωγείου, Καρποχωρίου, Μασχολουρίου, Ματαράγκας, Ερμητσίου, Αηδονοχωρίου, Βαθυλάκκου, Θραψιμίου, Λουτροπηγής, Ρεντίνας, Ανάβρας, Αχλαδέας, Γραμματικού, Καππαδοκικού, Πασχαλίτσας, Νέου Ικονίου που είναι Κατάλληλο)
στον Δ. Καρδίτσας – Κατάλληλο
στον Δ. Μουζακίου – Κατάλληλο (εκτός των ακόλουθων τοπικών κοινοτήτων: Αμυγδαλής, Ανθοχωρίου, Βατσουνιάς, Δρακότρυπας, Ελληνοκάστρου, Κρυοπηγής, Οξυάς, Πευκοφύτου, Πορτής, Αγίου Ακακίου που είναι Ακατάλληλο)
στον Δ. Αργιθέας – Kατάλληλο
στον Δ.Λίμνης Πλαστήρα – Kατάλληλο
στον Δ. Λάρισας – Κατάλληλο
στον Δ. Ελασσόνας – Κατάλληλο
στον Δ. Φαρσάλων – Ακατάλληλο (εκτός της Δημοτικής Κοινότητας των Φαρσάλων και των τοπικών κοινοτήτων Μεγάλο Ευύδριο, Υπέρεια, Πολυνέρι, Πολυδάμειο που είναι Κατάλληλο)
στον Δ. Τυρνάβου – Κατάλληλο (εκτός του οικισμού Μικρόλιθος ή Μαυρόλιθος που είναι Ακατάλληλο)
στον Δ. Κιλελέρ – Ακατάλληλο (Εκτός των ακόλουθων τοπικών κοινοτήτων: Νίκαια, Νέες Καρυές, Ομορφοχώρι, Μελισσοχώρι, Κραννώνας, Άγιοι Ανάργυροι, Κυπάρισσος, Μοσχοχώρι, Άγιος Γεώργιος, Ψυχικό, Αρμένιο, Βούναινα, Ελευθέριο, Καλαμάκι, Μαυροβούνιο, Δίλοφο, Ζάππειο, Χαρά, Γλαύκη, Νάματα, Χάλκη, Μεγάλο Μοναστήρι, Κιλελέρ, Δοξαράς, Νέα Λεύκη, Πλατύκαμπος, Γαλήνη. Οικισμοί: Αχίλλειο, Νίκη, Μέλισσα, Λοφίσκος, Αγροκήπιο, Μελία, Αναγέννηση, Μόδεστος που είναι Κατάλληλο )
στον Δ. Αγιάς – Κατάλληλο
στον Δ. Τεμπών – Κατάλληλο (εκτός των ακόλουθων τοπικών κοινοτήτων
Σπηλιά, Αμπελάκια, Τέμπη, Ιτέα, Καλλιπεύκη. Οικισμοί: Γυρτώνη, Κάτω Αιγάνη, Καστρί-Λουτρό, ΣΣ Ραψάνηπου είναι Ακατάλληλο)
στον Δ. Τρικκαίων – Κατάλληλο (εκτός των ακόλουθων τοπικών κοινοτήτων: Ξυλοπάροικο, Γοργογύρι, Λόγγος, Μεγαλοχώρι, Γλίνος, Ελληνόκαστρο που είναι Ακατάλληλο)
στον Δ. Πύλης – Ακατάλληλο (εκτός των ακόλουθων τοπικών κοινοτήτων Φιλύρας, Ελευθεροχωρίου, Φήκης, Μουριάς, Αγίου Βησσαρίωνος, Δροσερού, Πηγής, Πύλης, Παλαιομοναστήρου, Γόμφων, Πιαλείας, Λυγαριάς που είναι Κατάλληλο)
στον Δ. Μετεώρων – Κατάλληλο από τις γεωτρήσεις ( εκτός των ακόλουθων δημοτικών ενοτήτων: Ασπροπόταμος, και των ακολούθων τοπικών κοινοτήτων Αηδώνα, Καλογριανή, Κλεινοβός, Παλαιοχώρι, Καστανιάς, Αμπελοχωρίου, Καλομοίρας, Ματονερίου. Οικισμός: Αμαράντου που είναι Ακατάλληλο)
στον Δ. Φαρκαδόνας – Κατάλληλο
Επισημαίνεται ότι σε περίπτωση που το νερό κριθεί ακατάλληλο για ανθρώπινη χρήση σημαίνει αυτομάτως ότι το νερό δεν είναι πόσιμο και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μαγείρεμα, παραγωγή τροφίμων ή ποτών, πλύσιμο λαχανικών και για ατομική υγιεινή (πλύσιμο χεριών κ.λ.π.).

Σε αυτές τις περιπτώσεις συστήνεται βράσιμο του νερού για 1-3 λεπτά. Σε περίπτωση θολερότητας του νερού, συστήνεται να προηγείται του βρασμού φιλτράρισμα του νερού (π.χ. με υφασμάτινα ρούχα, φίλτρα του καφέ).

iefimerida.gr

 

 




Ο υπ. Δήμαρχος Γιώργος Παπαδόπουλος για τις καταστροφές από πλημμύρες και πυρκαγιές των τελευταίων ημερών

Ο υπ. Δήμαρχος Γιώργος Παπαδόπουλος για τις καταστροφές από πλημμύρες και πυρκαγιές των τελευταίων ημερών:

“Σας βεβαιώνω οτι, την επομένη των εκλογών, θα κάνουμε τα πάντα, ώστε να μην κινδυνεύσουν οι ζωές, οι περιουσίες και οι κόποι των συνδημοτών μας σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης”

Οι πρωτοφανείς καταστροφές με τις οποίες βρίσκεται αντιμέτωπη η χώρα το τελευταίο χρονικό διάστημα, τόσο από τις πυρκαγιές όσο και από τις πλημμύρες, μας συγκλονίζουν και μας προβληματίζουν όλους.

Ο υπ. Δήμαρχος Δράμας Γιώργος Παπαδόπουλος εκφράζοντας τη μεγάλη του θλίψη για τα γεγονότα, αισθάνεται την ανάγκη να διαβεβαιώσει τους Δραμινούς και τις Δραμινές ότι η ασφάλεια της ζωής και της περιουσίας των συνδημοτών μας αποτελεί πρώτη προτεραιότητα για τον ίδιο και τη δημοτική παράταξη Επανεκκίνηση για τη Δράμα:

“Τις τελευταίες ώρες παρακολουθούμε με κομμένη την ανάσα τα όσα συμβαίνουν στην χώρα μας. Θρηνούμε όλοι για τους ανθρώπους που έχασαν τη ζωή τους και συμπάσχουμε με αυτούς που έχασαν τις περιουσίες τους και τα χωριά τους τα ίδια.

Την ίδια στιγμή όμως αισθάνομαι μια μεγάλη ευθύνη.

Γνωρίζουμε οτι η Αλεξανδρούπολη, ο Βόλος, η Καρδίτσα, η Εύβοια και γενικά η κλιματική κρίση, δεν είναι μακριά μας.

Την επομένη των εκλογών, απόλυτη προτεραιότητά μου θα είναι οι ενέργειες οργάνωσης των υποδομών και των σχεδίων έκτακτης ανάγκης, για να εξασφαλίσουμε ότι αν χτυπηθούμε από αντίστοιχα φαινόμενα δεν θα κινδυνεύσει κανένας Δραμινός πολίτης.

Σας βεβαιώνω οτι θα οργανώσουμε άμεσα (με πιέσεις και με κάθε κόστος) τις υποδομές μας και θα κάνουμε τα πάντα, ώστε να μην κινδυνεύσουν οι ζωές, οι περιουσίες και οι κόποι των συνδημοτών μας.

Γνωρίζετε οτι τιμώ το λόγο μου. Δεσμεύομαι οτι με την δική σας εντολή, είμαι έτοιμος να αφιερωθώ σ’ αυτόν τον στόχο και στην προσπάθεια για μια Δράμα όμορφη, φιλόξενη και ασφαλή!” .




Έκτακτη σύσκεψη στο Υπ. Προστασίας του Πολίτη για τους διακινητές που οδηγούν ανάποδα στην Εγνατία

Η λήψη άμεσων μέτρων για τη ριζική αντιμετώπιση του φαινομένου παραβίασης των κανόνων οδικής κυκλοφορίας από λαθροδιακινητές, οι οποίοι θέτουν σε κίνδυνο τη ζωή διερχόμενων οδηγών και επιβαινόντων στο οδικό δίκτυο της Θράκης και της Ανατολικής Μακεδονίας, ήταν το αντικείμενο σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε, μέσω τηλεδιάσκεψης, τη Δευτέρα 31 Ιουλίου, υπό τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη Γιάννη Οικονόμου.

Αφορμή για την τηλεδιάσκεψη έδωσε το τελευταίο σοβαρό τροχαίο ατύχημα, που συνέβη στον επαρχιακό δρόμο στο Δωρικό, έξω από την Αλεξανδρούπολη, κατά το οποίο τραυματίστηκε εξαμελής οικογένεια, (πατέρας, μάνα και τα τέσσερα ανήλικα παιδιά τους), όταν το αυτοκίνητο τους συγκρούστηκε μετωπικά με άλλο ΙΧ αυτοκίνητο, με το οποίο Σύρος διακινητής μετέφερε ομοεθνή του και μπήκε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας.

Στην τηλεδιάσκεψη αποφασίστηκε να εντατικοποιηθεί πάραυτα η επιτήρηση της Ελληνικής Αστυνομίας, ώστε να λειτουργήσει αποτρεπτικά σε ανάλογες περιπτώσεις, οι οποίες είναι πολύ συχνές τον τελευταίο καιρό.

Όπως έγινε γνωστό από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, στο πλαίσιο αυτό θα διαβιβαστούν άμεσα προτάσεις στην Εταιρεία «Εγνατία Οδό» για αποτρεπτικές τεχνικές παρεμβάσεις στο οδικό δίκτυο και θα εξεταστεί κάθε άλλο πρόσφορο μέσο τεχνικής παρέμβασης, στο πλαίσιο της ισχύουσας νομοθεσίας.

Επισημαίνεται επίσης ότι τα αυστηρότατα μέτρα ασφαλείας που εφαρμόζονται στα σύνορα, για την αντιμετώπιση της παράνομης εισόδου μεταναστών στη χώρα, έχουν οδηγήσει τους λαθροδιακινητές σε νέες πρακτικές, όπως η μετακίνηση μέσω δευτερευουσών οδών ή και η κίνηση στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας της Εγνατίας Οδού, για να αποφύγουν την αστυνομία, θέτοντας με αυτόν τον τρόπο σε κίνδυνο τις ζωές οδηγών και επιβαινόντων στα οχήματα.

Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος, ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και Βουλευτής Έβρου, Σταύρος Κελέτσης, οι βουλευτές Έβρου Χρήστος Δερμεντζόπουλος και Αναστάσιος Δημοσχάκης, ο αντιπεριφερειάρχης Έβρου, Δημήτρης Πέτροβιτς και ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης, Γιάννης Ζαμπούκης, ο αρχηγός της Ελληνικής Αστυνομίας, αντιστράτηγος Λάζαρος Μαυρόπουλος, εκπρόσωπος της «Εγνατίας Οδού» και αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ.




Οδηγίες του υπ. Υγείας για την αντιμετώπιση του καύσωνα -Προσοχή στη θερμοπληξία και τη θερμική εξάντληση

Το υπουργείο Υγείας έδωσε απόψε στη δημοσιότητα γραφήματα για την αντιμετώπιση της θερμικής εξάντλησης και της θερμοπληξίας, την προστασία από τον καύσωνα, την φροντίδα ευάλωτων ομάδων και για τα μέτρα για την αποφυγή εισπνοής καπνού/στάχτης από πυρκαγιά, με στόχο την καλύτερη ενημέρωση του κοινού.

Στα γραφήματα παρατίθενται τα συμπτώματα της θερμικής εξάντλησης και της θερμοπληξίας καθώς και οι πρώτες βοήθειες. Επίσης δίνονται οδηγίες για την προστασία από τον καύσωνα και την φροντίδα ευάλωτων ομάδων.

Από την πλευρά του, αυτές τις ημέρες με την έντονη ζέστη, ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών καλεί τους πολίτες να περιορίσουν τις μετακινήσεις τους και να παραμείνουν σε εσωτερικούς χώρους με κλιματισμό. Να αποφεύγουν οποιαδήποτε μορφή άσκησης και σωματικής δραστηριότητας σε εξωτερικούς χώρους (πάρκα κ.λπ.), όχι μόνο κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά και τη νύχτα, εάν η ελάχιστη θερμοκρασία δεν πέσει κάτω από τους 32 βαθμούς Κελσίου.

«Eφιστούμε την προσοχή, ειδικά στις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού να ακολουθούν σχολαστικά τα μέτρα προφύλαξης και πρόληψης των παθολογικών καταστάσεων που προκαλούνται από τις υψηλές θερμοκρασίες», επεσήμανε ο πρόεδρος του ΙΣΑ, Γιώργος Πατούλης και πρόσθεσε: «Ειδικά τα άτομα που πάσχουν από καρδιαγγειακές παθήσεις και άλλα νοσήματα, όπως σακχαρώδη διαβήτη, νεφρική ανεπάρκεια, πνευμονοπάθειες κ.λπ., ανήκουν στις ιδιαίτερα ευπαθείς πληθυσμιακές ομάδες και θα πρέπει να ακολουθούν σχολαστικά τις οδηγίες των ειδικών κατά την περίοδο του καύσωνα για να προστατέψουν την υγεία τους. Τονίζουμε ότι πρέπει να αποφεύγεται η σωματική καταπόνηση, όχι μόνο κατά τη διάρκεια της ημέρας αλλά και τη νύχτα».