Σε τροχιά υλοποίησης η δημιουργία Ενεργειακής Κοινότητας του Δήμου Καβάλας

Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το όραμα του Θόδωρου Μουριάδη για την ενεργειακή αυτονομία του Δήμου Καβάλας, μετά τη συνάντηση που είχε στην Αθήνα την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2025 με τον Αντιπρόεδρο του ΑΔΜΗΕ, Γιάννη Μάργαρη.

Αντικείμενο της συνάντησης, στην οποία συμμετείχαν επίσης ο Δήμαρχος Αγρινίου, Γιώργος Παπαναστασίου και η Γενική Γραμματέας του Δήμου Βόλου, Ελένη Γακιοπούλου, ήταν οι τελευταίες εξελίξεις αναφορικά με τη δημιουργία Ενεργειακής Κοινότητας στο ορεινό όγκο του Δήμου Καβάλας.

Όπως σημείωσε ο κ. Μάργαρης, ο έλεγχος του φακέλου που υπέβαλε ο Δήμος Καβάλας, με τη σύμπραξη της ΔΕΥΑΚ και του ΔΗΠΕΘΕ Καβάλας, βρίσκεται στο τελικό στάδιο και μέσα στο πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους θα χορηγηθούν οι οριστικοί όροι σύνδεσης από τον ΑΔΜΗΕ, για την κατασκευή Φωτοβολταϊκού Πάρκου στη Δημοτική Κοινότητα Λιμνιάς (φωτογραφία).

Την ίδια ώρα, χάρη στις συντονισμένες ενέργειες της σημερινής δημοτικής αρχής, θεωρείται δεδομένη και η εξασφάλιση των απαραίτητων κονδυλίων για τη χρηματοδότηση του συγκεκριμένου έργου. Η Ενεργειακή Κοινότητα αποτελεί μία από τις σημαντικότερες παρεμβάσεις στην ιστορία του Δήμου Καβάλας, καθώς αφενός μεν θα οδηγήσει στην εξοικονόμηση σημαντικών πόρων και αφετέρου θα συμβάλει στην προστασία του περιβάλλοντος και στην ουσιαστική στήριξη των οικονομικά ασθενέστερων συμπολιτών μας, μέσω της δωρεάν παροχής ηλεκτρικού ρεύματος. Η ανάπτυξη ενός Σύγχρονου και Ανθρώπινου Δήμου, παίρνει, σταθερά και αδιάλειπτα, σάρκα και οστά!




Εξοικονομώ 2021 | Παράταση στην προθεσμία υλοποίησης εργασιών

Παρατείνεται, με Απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Θόδωρου Σκυλακάκη, έως και τις 16 Απριλίου 2024, η καταληκτική προθεσμία, που έχουν οι ωφελούμενοι της 1ης και 2ης Απόφασης Υπαγωγής αιτήσεων στο πρόγραμμα «Εξοικονομώ 2021» για την υλοποίηση έργου.

Όπως ανακοίνωσε το ΥΠΕΝ η παράταση κρίνεται αναγκαία για την ομαλή ολοκλήρωση και διασφάλιση επίτευξης των στόχων του προγράμματος. Παράλληλα, υπενθυμίζεται πως ξεκίνησαν την Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου, οι αιτήσεις συμμετοχής στο νέο πρόγραμμα «Εξοικονομώ 2024». Πρόκειται επί της ουσίας για τον δεύτερο κύκλο του προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» που ξεκίνησε πέρσι, ενώ οι πόροι που έχουν προβλεφθεί για φέτος φτάνουν τα 110 εκατομμύρια ευρώ.

πηγή: Newsbeast.gr