Επεισόδιο με ξυλοδαρμό στο κέντρο της Καβάλας | Άμεση επέμβαση της ομάδας ΔΙΑΣ
Ένα περιστατικό έντασης εκτυλίχθηκε σε πάροδο της οδού Βενιζέλου, κοντά στην είσοδο κλινικής, όταν μια διαφωνία μεταξύ δύο οδηγών κατέληξε σε βίαιο επεισόδιο.
Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, ένας οδηγός ζήτησε από άλλον να μετακινήσει το όχημά του, ωστόσο η μεταξύ τους συνεννόηση δεν κύλησε ομαλά, με την κατάσταση να εκτραχύνεται γρήγορα. Ένας περαστικός, βλέποντας τη διαμάχη, προσπάθησε να παρέμβει για να κατευνάσει τα πνεύματα, αλλά δέχθηκε επίθεση από έναν εκ των εμπλεκομένων, ο οποίος τον χτύπησε στο κεφάλι και στη συνέχεια απομακρύνθηκε βιαστικά από το σημείο.
Πριν εξαφανιστεί, ο δράστης συνόδευσε συγγενικό του πρόσωπο εντός της κλινικής, γεγονός που υποδηλώνει ότι βρισκόταν εκεί για προσωπική υπόθεση. Η ομάδα ΔΙΑΣ έφτασε άμεσα στην περιοχή και ξεκίνησε αναζητήσεις για τον εντοπισμό του, ενώ το θύμα δέχθηκε τις πρώτες βοήθειες.
Το συμβάν προκάλεσε ανησυχία στους παρευρισκόμενους, ενώ οι αρχές υπενθυμίζουν την ανάγκη διατήρησης της ψυχραιμίας σε καθημερινές συγκρούσεις, ώστε να αποφεύγονται περιστατικά βίας.
proininews.gr
Στη ΜΕΘ μετά τον άγριο ξυλοδαρμό της, 53χρονη από την Κάρυστο
Νέα υπόθεση με θύμα μία γυναίκα από την Κάρυστο προκαλεί ανατριχίλα. Η 53χρονη μετά από τον άγριο ξυλοδαρμό της νοσηλεύεται στη ΜΕΘ ενώ με ανώνυμο τηλεφώνημα άγνωστο άτομο υπέδειξε ως δράστη τον σύζυγό της.
Η γυναίκα όπως μεταδίδει η ΕΡΤ φέρει κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις. Τα ξημερώματα της 18ης Ιανουαρίου μεταφέρθηκε αρχικά στο Γενικό Νοσοκομείο Καρύστου και εκεί κρίθηκε απαραίτητο να μεταφερθεί σε νοσοκομείο στην Αθήνα.
Η οικογένειά της λέει πως τα χτυπήματα προήλθαν από πτώση
Ο σύζυγός της αλλά και η κόρη της, ηλικίας 26 ετών και η αδερφή του συζύγου της, ανέφεραν στους γιατρούς ότι τα χτυπήματα προήλθαν συνέπεια πτώσης.
Η κόρη της παράλληλα υποστηρίζει ότι η γυναίκα αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα υγείας με επιληπτικές κρίσεις και αστάθεια με αποτέλεσμα να πέφτει και να χτυπάει και ότι είναι κάτι το οποίο έχει ξανασυμβεί.
Τα τραύματα της γυναίκας είναι σοβαρά καθώς δεν είναι καν σε θέση να μιλήσει και να εξηγήσει στους γιατρούς τι έχει συμβεί.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες ανώνυμο τηλεφώνημα το οποίο έγινε στις αστυνομικές αρχές, ανέφερε ότι δεν πρόκειται για πτώση, αλλά για κακοποίηση από τον σύζυγό της, σε βάρος του οποίου σχηματίστηκε δικογραφία.
Αναζητήθηκε τόσο το άτομο το οποίο πήρε τηλέφωνο τις Αρχές όσο και ο σύζυγος χωρίς όμως να εντοπιστούν.
Τι λέει ο ιατροδικαστής που την εξέτασε
Ο ιατροδικαστής ο οποίος είχε εξετάσει τη γυναίκα δεν μπορεί να διαπιστώσει ούτε αυτός αν τα χτυπήματα είναι συνέπεια κακοποιητικής συμπεριφοράς ή αν είναι συνέπεια της πτώσης. Αυτό το οποίο περιμένουν οι γιατροί είναι να συνέλθει η γυναίκα για να δώσει η ίδια απαντήσεις.
Το καλοκαίρι του 2024 που η γυναίκα είχε πάλι χτυπήσει, υπήρξε ανώνυμο τηλεφώνημα στις αστυνομικές αρχές στο οποίο γινόταν λόγος για κακοποιητική συμπεριφορά. Ωστόσο δεν είχε προκύψει κάτι σε βάρος του συζύγου της από την ιατροδικαστική εξέταση αλλά και την έρευνα της ΕΛΑΣ.
www.newsbeast.gr
Νέες αποκαλύψεις για τον ξυλοδαρμό μέχρι θανάτου της Ευγενίας από τον σύντροφό της: Της είχε σπάσει δύο οστά από τη σπονδυλική στήλη
«Καθαρός βασανιστής ο 42χρονος»
Σοκάρουν τα νέα στοιχεία που έρχονται στο φως της δημοσιότητας για τη γυναικοκτονία της 40χρονης Ευγενίας από τον 42χρονο σύντροφο της.
Ο Γιώργος Καλλιακμάνης, επίτιμος πρόεδρος Ένωσης αστυνομικών υπαλλήλων ΝΑ Αττικής, μίλησε για τη νέα γυναικοντονία.
«Ο 42χρονος σύντροφος της Ευγενίας ήταν ένας βασανιστής. Της είχε σπάσει δύο οστά από τη σπονδυλική στήλη. Ήταν μόνη της στην Ελλάδα, δεν είχε κανέναν συγγενή στη χώρα η 42χρονη, ήταν από τη Βουλγαρία. Ο 42χρονος την άφηνε να μιλά από το κινητό του με συγγενείς της στη, όμως ο ίδιος ήταν πάντα μπροστά και την επέβλεπε», τόνισε ο κ. Καλλιακμάνης.
«Αυτός ο άνθρωπος είχε άγρια ένστικτα και βρήκε έναν άνθρωπο ευάλωτο για να βγάλει όλα του τα ένστικτα πάνω του. Τη χτυπούσε συνεχώς».
Ξάνθη: Πέθανε 40χρονη μετά τον άγριο ξυλοδαρμό από τον σύντροφό της
Μια τραγική υπόθεση ενδοοικογενειακής βίας συντάραξε την κοινή γνώμη, με την απώλεια της 40χρονης Ευγενίας, η οποία κατέληξε ύστερα από σοβαρά τραύματα που υπέστη.
Η γυναίκα, που εργαζόταν ως σερβιτόρα στην Ξάνθη, γνώρισε τον 42χρονο σύντροφό της και σύντομα άρχισε να βιώνει κακοποιητική συμπεριφορά, σύμφωνα με καταγγελίες από το περιβάλλον της.
Από την Ελπίδα στον Εφιάλτη
Η σχέση της Ευγενίας με τον 42χρονο ξεκίνησε με όμορφες προοπτικές. Ωστόσο, όπως αποδείχθηκε, μέρα με τη μέρα η ζωή της έγινε εφιάλτης. Καταγγελίες αναφέρουν ότι δεχόταν απειλές και σωματική κακοποίηση. Μάλιστα, όπως δήλωσε η αδερφή της, ο σύντροφός της άρχισε να την απομονώνει, κόβοντας κάθε επαφή με την οικογένεια και τις φίλες της, ενώ την κρατούσε κλειδωμένη στο σπίτι.
Το Πιο Σκοτεινό Κεφάλαιο
Η κατάσταση έφτασε στο αποκορύφωμα τον Οκτώβριο του περασμένου έτους, όταν η Ευγενία μεταφέρθηκε στο Σισμανόγλειο Κομοτηνής με βαριά τραύματα. Είχε σπασμένους αυχενικούς σπονδύλους και σοβαρά χτυπήματα, που έδειχναν ξεκάθαρα κακοποίηση. Παρά τις προσπάθειες των γιατρών, η σοβαρότητα των τραυμάτων οδήγησε στη μεταφορά της στο Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, ενώ αργότερα οι συγγενείς της την μετέφεραν σε ειδικό νοσοκομείο στη Βουλγαρία.
Ο δράστης, όταν ρωτήθηκε από τις αρχές, ισχυρίστηκε ότι η Ευγενία τραυματίστηκε πέφτοντας σε μια τρύπα. Ωστόσο, οι γιατροί αμφισβήτησαν τον ισχυρισμό, καθώς τα τραύματα δεν συνάδουν με ατύχημα. Το Τμήμα Ενδοοικογενειακής Βίας Κομοτηνής ανέλαβε την υπόθεση, ενώ ο 42χρονος συνελήφθη και προφυλακίστηκε με κατηγορίες όπως απόπειρα ανθρωποκτονίας με πρόθεση.
Το Τέλος μιας Μάχης
Η Ευγενία πάλεψε για τη ζωή της επί μήνες. Παρά τις πέντε επεμβάσεις που υποβλήθηκε και τις προσπάθειες των γιατρών, δεν κατάφερε να ανακάμψει. Όπως δήλωσε η αδερφή της, «Ήταν ουσιαστικά χωρίς ταυτότητα, χωρίς έγγραφα, χωρίς χρήματα και υπό περιορισμό.» Η άτυχη γυναίκα άφησε την τελευταία της πνοή σε ειδικό νοσοκομείο της Βουλγαρίας.
Ζητώντας Δικαιοσύνη
Η οικογένειά της ζητά δικαιοσύνη για την τραγική της απώλεια. Η αδερφή της τόνισε πως η Ευγενία είχε απομονωθεί από όλους και αποκάλυψε αργότερα πως έκανε ανεπιτυχείς προσπάθειες να δραπετεύσει. «Αυτό που θέλουμε είναι να υπάρξει δικαιοσύνη για εκείνη και να μην τον αφήσουν να ξεφύγει,» δήλωσε χαρακτηριστικά.
Η ιστορία της Ευγενίας αποτελεί ένα ακόμα σοκαριστικό παράδειγμα ενδοοικογενειακής βίας, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση και άμεση δράση σε τέτοιες περιπτώσεις.
“Σοκ από τον Ξυλοδαρμό 4χρονου: Μαρτυρίες για Βία Κατά Παιδιού”
O ξυλοδαρμός του 4χρονου παιδιού από παιδάκια της ηλικίας του, που συνέβη τηνην περασμένη εβδομάδα έχει συγκλονίσει την κοινή γνώμη. Ο μικρός αναγκάστηκε να αφαιρέσει τα τραυματισμένα δόντια, ενώ για 3 χρόνια θα ακολουθεί ειδικές θεραπείες. «Πονάει ακόμα. Θα είναι μια διαδικασία που θα διαρκέσει 3 χρόνια»ανέφερε χαρακτηριστικά η μητέρα του παιδιού.
Η μητέρα συνεχίζει τις καταγγελίες της στο mega: «Με ειδοποίησαν από το σχολείο και μου είπαν ότι κουτούλησε κατά λάθος με ένα άλλο παιδάκι, ότι χτύπησε ελαφρά και έχει αιματάκι στα δύο δοντάκια». Αυτό είπαν οι δάσκαλοι σε μητέρα 4χρονου παιδιού με αυτισμό που έπεσε θύμα ξυλοδαρμού από δύο συμμαθητές του, ηλικίας μόλις 5 ετών, την ώρα του διαλείμματος.
Στην πραγματικότητα ήταν ακόμη ένα θύμα βίας ανηλίκων. Όταν η μητέρα μετέβη στο σχολείο, διαπίστωσε ότι η πραγματική εικόνα του γιου της δεν είχε καμία σχέση με την ήπια περιγραφή που φέρεται να της έδωσε το σχολείο. Είδε ότι έλειπαν τα τέσσερα μπροστινά δόντια του 4χρονου παιδιού της.
«Όταν παρέλαβα το παιδί μου τα ούλα του ήταν κατάμαυρα. Το παιδί μού είπε ότι τον χτύπησαν δύο μεγαλύτερα παιδάκια. 5 χρόνων μέσα στο σχολείο την ώρα του διαλείμματος. Είναι μικρότερος και επειδή έχει και αυτισμό, υποτίθεται ότι υπάρχει παράλληλη υποστήριξη η οποία ακόμα δεν ξέρω πού ήταν», είπε η μητέρα του παιδιού.
Η γυναίκα, μόλις παρέλαβε το παιδί από το σχολείο, το πήγε κατευθείαν στον οδοντίατρο ο οποίος διέγνωσε κάταγμα και έκρινε πως έπρεπε να αφαιρεθούν τα δόντια. Όπως καταγγέλλει στο MEGA, η επούλωση των τραυμάτων θα πάρει 3 χρόνια.
«Θερίζουμε ό,τι σπείραμε»
Αναφερόμενη στο θέμα, η ψυχολόγος Στέλλα Αργυρίου, λέει: «Ήρθε η στιγμή που θερίζουμε ό,τι σπείραμε. Η βία των ανηλίκων είναι άμεσα σχετική με τη βία των ενηλίκων. Εδώ μιλάμε σίγουρα για συμπεριφορές τις οποίες μιμούνται τα παιδιά, μιλάμε σίγουρα για παραμέληση ανηλίκων».
Όπως λέει η ίδια: «Βλέπω και στο σπίτι καθεστώς αόρατης βίας που έχει να κάνει με την παραμέληση του παιδιού που το αφήνεις με ένα τάμπλετ και ανεξέλεγκτο παρακολουθεί οτιδήποτε και από την άλλη τα παιδιά μπορεί να μεγαλώνουν σε έναν περιβάλλον νευρικής υπερπροστασίας που είσαι από πάνω του συνέχεια και το καταπιέζεις. Όταν δεν υπάρχει ουσιαστική επικοινωνία και αποδοχή από το σπίτι, το παιδί λειτουργεί με τρόπους που είναι ανεξέλεγκτοι».
newsbomb.gr
Προφυλακιστέος ο 32χρονος που κατηγορείται για βιασμό και ξυλοδαρμό της συντρόφου του στο Διδυμότειχο
Προσωρινά κρατούμενος κρίθηκε, μετά την απολογία του στον ανακριτή, ο 32χρονος που κατηγορείται ότι είχε φυλακίσει την συνομήλικη σύντροφό του, την κακοποιούσε και την βίαζε για δύο ολόκληρες εβδομάδες, μέσα στο σπίτι του στο Διδυμότειχο.
Εις βάρος του ο εισαγγελέας άσκησε κακουργηματική δίωξη για βιασμό, παράνομη κατακράτηση και ενδοοικογενειακή βία και σήμερα πέρασε το «κατώφλι» του ανακριτή προκειμένου να απολογηθεί.
Με σύμφωνη γνώμη εισαγγελέα και ανακριτή ο κατηγορούμενος κρίθηκε προσωρινά κρατούμενος και οδηγείται στη φυλακή.
Πύργος | Δικογραφία για ξυλοδαρμό ανηλίκου – Κατηγορούνται 21χρονος και δυο 17χρονοι
Σε σχηματισμό δικογραφίας για υπόθεση ξυλοδαρμού ενός ανηλίκου, στον Πύργο, προχώρησε η Αστυνομία, με κατηγορούμενους δύο 17χρονους και έναν 21χρονο.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την Αστυνομία, ο πατέρας του θύματος κατήγγειλε ότι οι τρεις κατηγορούμενοι, ενεργώντας από κοινού με συνεργούς τους, επιτέθηκαν στον 17χρονο γιό του και του προκάλεσαν σωματικές βλάβες, ενώ παράλληλα τον εξύβρισαν και τον απείλησαν.
Μετά την καταγγελία παραγγέλθηκε η ιατροδικαστική εξέταση του ανήλικου θύματος, ενώ η δικογραφία που σχηματίσθηκε σε βάρος των κατηγορουμένων, για πρόκληση σωματικών βλαβών εξύβριση και απειλή, θα υποβληθεί στον εισαγγελέα Πρωτοδικών.
Επίσης, σχηματίσθηκε δικογραφία και σε βάρος των γονέων των ανηλίκων, για παραμέληση της εποπτείας τους.
Πηγή: newsbomb.gr
Σέρρες | Διεύθυνση σχολείου επιβεβαιώνει τον ξυλοδαρμό 15χρονης μαθήτριας, ανέβηκε το βίντεο στο Instagram
Ακόμα ένα επεισόδιο έξω από σχολείο, αυτή τη φορά στις Σέρρες, με μια 15χρονη μαθήτρια να δέχεται επίθεση και να τραυματίζεται. Ο ξυλοδαρμός της καταγράφηκε σε βίντεο που ανέβηκε στο Instagram και πολύ γρήγορα άρχισε να κάνει το γύρο του διαδικτύου. Το ανήλικο θύμα περικυκλώθηκε από δύο συμμαθήτριές της. Η μία άρχισε να την χτυπάει και η δεύτερη να τραβάει το βίντεο. Οι καθηγητές δεν πήραν είδηση το επεισόδιο. Ευτυχώς το κορίτσι δεν τραυματίστηκε σοβαρά.
Όπως αναφέρει η διεύθυνση του σχολείου στην ΕΡΤ, επιβεβαιώνοντας την είδηση, το περιστατικό άγριου ξυλοδαρμού με πρωταγωνίστριες δύο μαθήτριες 15 ετών, με την μία από αυτές να χτυπά μια τρίτη μαθήτρια και την δεύτερη να το βιντεοσκοπεί και να το ανεβάζει στο Instagram, έγινε μετά το τέλος της λήξης των μαθημάτων και έξω από τον προαύλιο χώρο του σχολείου.
Το επεισόδιο στο σχολείο των Σερρών, έρχεται να προστεθεί στους κρίκους της αλυσίδας των σχετικών επεισοδίων, που το τελευταίο διάστημα είναι αλλεπάλληλα. Με μαθητές να ανταλλάσσουν χτυπήματα στις αυλές και ορισμένοι να μεταφέρονται σε νοσοκομεία για τις πρώτες βοήθειες.
Οι δύο μαθήτριες συνελήφθησαν από την αστυνομία, αφέθηκαν ελεύθερες και η εισαγγελέας Σερρών θα αποφασίσει για την ποινική εξέλιξη της υπόθεσης που αφορά τις δύο μαθήτριες αλλά και τους γονείς τους.
Πηγή: newsit.gr
Θεσσαλονίκη | 15χρονος κατήγγειλε για ενδοοικογενειακή βία τον πατέρα του μετά τον τελευταίο ξυλοδαρμό της μητέρας του
Η καταγγελία του 15χρονου για ενδοοικογενειακή βία, κινητοποίησε τους αστυνομικούς στη Θεσσαλονίκη. Ο πατέρας του παιδιού συνελήφθη. Τα λόγια του μικρού, αποτυπώνουν την απελπισία του…
Το τηλεφώνημα ενός 15χρονου στην ‘Αμεση Δράση, όπου κατήγγειλε την εξακολουθητική κακοποιητική συμπεριφορά του πατέρα προς τη μητέρα του, αλλά και προς τον ίδιο, οδήγησε στη σύλληψη ενός 50χρονου, στη Θεσσαλονίκη για ενδοοικογενειακή βία.
Είχε προηγηθεί τα προηγούμενα 24ωρα ένα ακόμη περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας σε βάρος της 44χρονης μητέρας του με δράστη τον 50χρονο. Με νωπές τις μνήμες από προηγούμενα ανάλογα επεισόδια, ο 15χρονος, μαθητής του γυμνασίου, δέχθηκε χθες (09-04-2024) ένα τηλεφώνημα από οικογενειακή φίλη στην οποία είχε απευθυνθεί νωρίτερα η μητέρα του, με την τελευταία να παραπονιέται ότι δεν αισθάνεται καλά.
«Σκέφτηκα ότι ο μπαμπάς πάλι χτύπησε τη μαμά και αμέσως κάλεσα το 100. Ήμουν μακριά και σκέφτηκα ότι δεν θα φτάσω εγκαίρως. Νιώθω ότι πρέπει να προστατέψω τη μαμά μου. Όταν λείπω από το σπίτι το μυαλό μου είναι συνεχώς εκεί» κατέθεσε ο ανήλικος στους αστυνομικούς, εκφράζοντας την επιθυμία του να φύγει ο πατέρας του από το σπίτι «για να ηρεμήσουμε».
Ο 50χρονος υπήκοος Αλβανίας, σεσημασμένος μεταξύ άλλων για απόπειρα ανθρωποκτονίας και με παρελθόν εγκλεισμού στις φυλακές, συνελήφθη με την αυτόφωρη διαδικασία και εις βάρος του απαγγέλθηκε ποινική δίωξη για ενδοοικογενειακή σωματική βλάβη κατ’ εξακολούθηση και σωματική βλάβη ανηλίκου κατ’ εξακολούθηση, απλή και επικίνδυνη. Κατά πληροφορίες, ο ίδιος έχει απελαθεί παλιότερα από τη χώρα και επέστρεψε παράνομα.
Στην 44χρονη σύντροφό του, η Αστυνομία δρομολόγησε τις διαδικασίες για την χορήγηση panic button. Εξεταζόμενη από τους αστυνομικούς, η ίδια πάντως δήλωσε ότι δεν επιθυμεί την ποινική του δίωξη.
Πηγή: newsit.gr
Θεσσαλονίκη | Καταδικάστηκε ρωσόφωνος μοναχός για ξυλοδαρμό και κλοπή στο Άγιο Όρος
Επεισόδιο που καταγγέλθηκε τον Απρίλιο του 2019 σε κελί του Αγίου Όρους, μεταξύ δύο ρωσόφωνων μοναχών αναβίωσε στο ακροατήριο του Μονομελούς Εφετείου Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης.
Στο εδώλιο του κατηγορουμένου βρέθηκε ένας 70χρονος ρασοφόρος, ύστερα από καταγγελία 57χρονου μοναχού, ότι τον ξυλοκόπησε και τού πήρε έναν φορητό υπολογιστή. Αφορμή για το επίδικο επεισόδιο φαίνεται πως στάθηκε κόντρα πολιτικού περιεχομένου, με την πλευρά του 70χρονου κατηγορουμένου να καταλογίζει στον 57χρονο μηνυτή ότι έκανε «πολιτική προπαγάνδα» υπέρ της Ρωσίας.
Κρίθηκε τελικώς ένοχος για κλοπή (κατά μετατροπή του κατηγορητηρίου από ληστεία), σωματική βλάβη και παράνομη οπλοφορία (κατείχε έναν σουγιά), με τον ίδιο να αρνείται το σύνολο των πράξεων. Το δικαστήριο τού επέβαλε ποινή φυλάκισης 12 μηνών, με 3ετή αναστολή. Κατά της απόφασης ο 70χρονος άσκησε έφεση και αφέθηκε ελεύθερος.
Ο μηνυτής δεν εμφανίστηκε στο δικαστήριο και φέρεται να έχει φύγει από το Άγιον Όρος.
Πηγή: newsit.gr/
Προχώρησε σε τρεις συλλήψεις η ΕΛ.ΑΣ για τον ξυλοδαρμό 17χρονου στον Δημοτικό Κήπο Καβάλας
Σε τρεις συλλήψεις προχώρησε η Αστυνομία για τον άγριο ξυλοδαρμό ενός 17χρονου που σημειώθηκε το βράδυ της Πέμπτης στον Δημοτικό Κήπο της Καβάλας.
Οι τρεις συλληφθέντες, ηλικίας 17, 27 και 38 ετών, αντιμετωπίζουν την κατηγορία της επικίνδυνης σωματικής βλάβης.
Το επεισόδιο έλαβε χώρα στον δημοτικό κήπο της Καβάλας και σύμφωνα με πληροφορίες οφείλεται σε προσωπικές διαφορές μεταξύ των εμπλεκομένων.
Μαρτυρίες για τον ξυλοδαρμό 17χρονου | «Μπήκαν 14 άτομα και τον πλάκωσαν»
Σοκαρισμένη παραμένει η τοπική κοινωνία του Περιστερίου με τον άγριο ξυλοδαρμό ενός 17χρονου μαθητή από συμμορία ανηλίκων, το μεσημέρι της Δευτέρας.
Τα όσα περιγράφουν μάλιστα οι συμμαθητές του 17χρονου στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ, σχετικά με το περιστατικό προκαλούν σοκ. «Μπήκαν στο σχολείο 14 άτομα και τον πλάκωσαν, του έσπασαν την μύτη», αναφέρει μια κοπέλα, ενώ μια άλλη επισήμανε ότι «είχαν σκαρφαλώσει παιδιά στα κάγκελα και τράβαγαν βίντεο».
«Ο συμμαθητής μου στο ΕΠΑΛ κατέβαινε από το κτίριο και βγήκαν 14 άτομα από το διπλανό σχολείο και τον χτύπησαν λόγω μιας κοπέλας. Τον χτύπησαν στην μύτη και το μάγουλό του είχε πρηστεί με γρατζουνιές. Ο κολλητός του που πήγε να τον τραβήξει από τον χαμό, έφαγε και αυτός δύο χαστούκια» ανέφερε μια άλλη συμμαθήτρια του 17χρονου.
Στο νοσοκομείο ο 17χρονος
Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ μετέφερε τον ανήλικο με βαριά τραύματα στο Γενικό Κρατικό Νίκαιας, προκειμένου να του παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες και να γίνουν οι απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις. Επίσης, η αστυνομία έχει προχωρήσει στη σύλληψη τεσσάρων ανηλίκων, ενώ αναζητούνται ακόμη 10 άτομα.
Πηγή: ethnos.gr/
Προφυλακιστέος ο 25χρονος τράπερ για τον ξυλοδαρμό του 23χρονου φοιτητή που παραμένει στο νοσοκομείο
Προσωρινά κρατούμενος κρίθηκε μετά την απολογία του στην ανακρίτρια ο 25χρονος μουσικός που κατηγορείται, μαζί με ένα ακόμη άτομο, για την επίθεση εναντίον 23χρονου φοιτητή, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. O φοιτητής νοσηλεύεται για 11η μέρα στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, ενώ εισαγγελέας και ανακρίτρια, ομόφωνα «έδειξαν» στον 25χρονο, γνωστό τράπερ, το δρόμο για τις φυλακές.
Ο ίδιος απολογούμενος, προηγουμένως, στην 7η τακτική ανακρίτρια Θεσσαλονίκης αρνήθηκε την κατηγορία της απόπειρας ανθρωποκτονίας (από κοινού) που του αποδίδεται, παρουσιάζοντας τη δική του οπτική για το περιστατικό. Κατά πληροφορίες, ανέφερε ότι προηγήθηκε ένα σχόλιο από την παρέα του 23χρονου, το οποίο εξέλαβε ως «ειρωνικό», ενώ αποδέχθηκε ότι χτύπησε τον παθόντα στο πρόσωπο.
Φέρεται δε να κατονόμασε το άτομο που τον συνόδευε και – κατά τη δικογραφία – χτύπησε στον θώρακα τον 23χρονο. Ο ίδιος στην απολογία του υποστήριξε ότι μετά την πτώση του φοιτητή με το κεφάλι στο έδαφος, του πρόσφεραν πρώτες βοήθειες. «Εγώ σήκωσα ψηλά τα πόδια του και ο γνωστός μου πήγε να του φέρει νερό», είπε, κατά πληροφορίες, τονίζοντας: «δεν είχα πρόθεση να του προκαλέσω κακό», «δεν ήταν το δικό μου χτύπημα αυτό που προκάλεσε το αποτέλεσμα».
Ο 25χρονος είχε συλληφθεί το περασμένο Σάββατο στην περιοχή των Λαδάδικων, στη Θεσσαλονίκη, σε εκτέλεση εντάλματος που είχε εκδοθεί εις βάρος του από την ανακρίτρια. Σύμφωνα με τη δικογραφία, το περιστατικό συνέβη τα ξημερώματα της 26ης Ιανουαρίου, στη συμβολή των οδών Συγγρού με Εγνατία, έξω από μπαρ, όπου το νεαρό θύμα βρισκόταν με την παρέα του. Κατά την ίδια δικογραφία, ο φοιτητής δέχθηκε απρόκλητη επίθεση με αφορμή μία απλή ερώτηση που απηύθυνε προς τον 25χρονο, με συνέπεια να πέσει στο έδαφος και να χτυπήσει στο κεφάλι.
Μετά την επίθεση, ο παθών μετέβη στο σπίτι του, όπου έπεσε να κοιμηθεί, κάτι το οποίο πιθανολογείται ότι συντέλεσε και στην επιδείνωση της υγείας του. Πληροφορίες αναφέρουν πως όταν ξύπνησε δεν είχε καλή επαφή με το περιβάλλον και τα λόγια του ήταν ακατάληπτα. Στη συνέχεια διακομίστηκε στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ, όπου οι γιατροί διαπίστωσαν ότι φέρει αιμάτωμα στο κεφάλι, ενώ τον υπέβαλλαν σε πολύωρο χειρουργείο. Μέχρι σήμερα νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση στη ΜΕΘ του νοσοκομείου.
πηγή: newsbeast.gr
Έρευνα από την ΕΛ.ΑΣ για τον ξυλοδαρμό της συντρόφου του Σταύρου Μάνταλου!
Με συγκλονιστικές αναφορές και λεπτομέρειες μίλησε για το αδιανόητο συμβάν ο Σταύρος Μάνταλος…
Όσα είπε ο αναπληρωτής πρόεδρος της ΚΕΔ, στην εκπομπή «SDNA σε θέση Libero» στον Libero 107,4, προκαλούν σοκ!
Ο ίδιος μίλησε για την επίθεση που έγινε στην σύντροφό του, αλλά και για όλα τα σοβαρά θέματα που ταλανίζουν την ΕΠΟ, την ελληνική διαιτησία και όχι μόνο στην Σούπερ Λιγκ αλλά σε όλες τις κατηγορίες.
Αναλυτικά, όσα ανέφερε ο αναπληρωτής πρόεδρος της ΚΕΔ για νέο συνταρακτικό περιστατικό:
-Πώς είναι η οικογένειά σας μετά την επίθεση:
«Είμαστε σοκαρισμένοι, τρομοκρατημένοι και απογοητευμένοι. Δεν έχει συμβεί στα χρονικά να χτυπηθεί γυναίκα. Ζήσαμε κάτι καινούριο, δυστυχώς. Αυτό που εύχομαι εγώ και η σύντροφός μου είναι να σταματήσει εδώ».
-Πότε συνέβη:
«Το βράδυ του Σαββάτου, ήμουν στο σπίτι του αδερφού μου και περίμενα την σύντροφό μου να έρθει. Μου έστειλε μήνυμα και μου είπε έλα να με βρεις, χτυπήθηκα στο πρόσωπο. Την βρήκαμε με το μάτι πρησμένο, μόλις βγήκε από το σπίτι κάποιος παραμόνευε, την χτύπησε, της είπε ότι αυτό είναι για τον Μάνταλο και έφυγε».
-Αν υπάρχει εικόνα του δράστη:
«Είμαστε σε μία γειτονιά που δεν είναι πολυσύχναστη, δεν μπόρεσε να διακρίνει κάτι. Ήταν καλλυμένο το πρόσωπό του, το μόνο που είδε ήταν μία σκιά».
-Για το μήνυμά του:
«Δεν πάει κάπου αλλού το μυαλό μου, είμαι καθηγητής πληροφορικής στο επάγγελμα, αλλά οι δράσεις μου είναι γνωστές στο ποδόσφαιρο. Είμαι αγαπητός στην κοινωνία της Καβάλας».
-Αν είναι εκβιασμός για να παραιτηθεί:
«Όλα αυτά που γίνονται τον τελευταίο μήνα με τις δηλώσεις, δεν είναι ένας έμμεσος τρόπος να με οδηγήσουν στην έξοδο; Ήταν ακόμη ένα μήμυμα να με ωθήσει προς τα εκεί, πρέπει να ζήσουμε και αυτό».
-Τι σκέφτεται να κάνει με την ΚΕΔ:
«Αρχικά πήγαμε στην Ασφάλεια Καβάλας και καταθέσαμε όσα έγιναν και εκείνη ξεκίνησε άμεσα τις έρευνες. Εμπιστευόμαστε τις αρχές. Προσπαθούμε να επανέλθουμε ψυχολογικά, για μένα το χτύπημα είναι πολύ πιο δυνατό απ’ ότι αν το έκαναν σε εμένα. Είναι ένας άνθρωπος είμαστε κάθε μέρα μαζί, δεν γνωρίζει από ποδόσφαιρο και δεν μπορώ να της δώσω να καταλάβει τι ακριβώς γίνεται. Με στηρίζει και αυτή».
-Αν πέρασε από το μυαλό του να αποχωρήσει από την ΚΕΔ:
«Όλες οι ομάδες καταδίκασαν την ενέργεια αυτή. Αυτό δείχνει ότι κανένας δεν χαιρετίζει αυτή την ενέργεια, οπότε ας την απομονώσουμε και ας ελπίσουμε η Πολιτεία να πάρει πιο δραστικά μέτρα».
-Αν είχε πάρει κάποιο μήνυμα νωρίτερα:
«Οι αναφορές στο πρόσωπό μου είναι ξεχωριστά μηνύματα γιατί τελευταία όταν γίνεται αναφορά στην διαιτησία, το όνομά μου είναι πάντα. Ο Αλέξης Κούγιας σε κάθε συνέντευξή του μιλάει εναντίον μου. Παραδόξως, ως πρόεδρος της ΠΑΕ Κόρινθος, η επικοινωνία μας ήταν σε άριστο κλίμα. Αυτό που άλλαξε ήταν η επίσημη ενασχόλησή του με την ΠΑΕ Ολυμπιακός η οποία είναι ενάντια στο πρόσωπό μου. Δεν χρειάζεται να πω εγώ ότι το εκλαμβάνω ως στοχοποίηση, το βλέπει όλος ο κόσμος. Τα τελευταία δύο χρόνια παρακολουθούμε πολύ ανταγωνιστικά πρωταθλήματα και αυτός πρέπει να είναι ο στόχος όλων. Είναι μεγάλη επιτυχία το ότι φτάσαμε να βλέπουμε το πρωτάθλημα να μην τελειώνει τον Οκτώβριο».
-Αν επικοινώνησε κάποιος από την κυβέρνηση μαζί του:
«Άμεση επικοινωνία δεν έχω με κανέναν, ξέρω όμως ότι ο κύριος Χρυσοχοΐδης έδωσε εντολή στην ασφάλεια Καβάλας για να βρεθεί ο δράστης άμεσα».
Συνελήφθη ο 23χρονος Ρομά που κατηγορείται για τον άγριο ξυλοδαρμό του 4χρονου γιου της συντρόφου του
Χειροπέδες στον 23χρονο Ρομά, ο οποίος κατηγορείται πως ξυλοκόπησε άγρια τον τετράχρονο γιο της συντρόφου του, πέρασαν αστυνομικοί της ΟΠΚΕ Δυτικής Αττικής νωρίς το πρωί της Παρασκευής (19/1).
Για τη σύλληψή του προηγήθηκε αξιοποίηση πληροφοριών και έρευνες σε κάθε πιθανό και απίθανο σημείο τις προηγούμενες ημέρες. Τελικά, είχε βρει καταφύγιο σε οίκημα κοντά στον καταυλισμό του Βλυχού στα Μέγαρα, όπου τον συνέλαβαν οι πάνοπλοι άνδρες της ΟΠΚΕ σε συντονισμένη επιχείρηση.
Ο 23χρονος διέφευγε της σύλληψης εδώ και σχεδόν 10 ημέρες, καθώς φέρεται να είχε αφήσει το 4χρονο παιδί σε κώμα μετά τον άγριο ξυλοδαρμό του.
Να θυμίσουμε ότι για τον νεαρό Ρομά είχε εκδοθεί ένταλμα σύλληψης για απόπειρα ανθρωποκτονίας, ενώ την προανάκριση διενεργεί η Υποδιεύθυνση Προστασίας Ανηλίκων.
«Μου είπε ότι δε θα ησυχάσει, αν δεν μου σκοτώσει ένα παιδί»
Τα πρώτα λόγια που είπε στους αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. η 29χρονη μητέρα των τεσσάρων παιδιών, που ζούσαν στον καταυλισμό των Ρομά στα Μέγαρα, είχε αποκαλύψει πρόσφατα το Newsbeast. Η γυναίκα, σύμφωνα με πληροφορίες, φέρεται να είπε στους αστυνομικούς: «Επιστρέφοντας στο σπίτι μου, είδα τον σύντροφό μου να κακοποιεί το τετράχρονο παιδί μου. Του έβαλα τις φωνές κι αυτός μου είπε ότι δεν θα ησυχάσει αν δεν μου σκοτώσει ένα παιδί».
Να θυμίσουμε ότι μέσα στο 2023 το ανήλικο αγοράκι είχε μεταφερθεί δύο φορές στο νοσοκομείο Παίδων, με την πιο πρόσφατη πριν από περίπου δύο μήνες, όταν και έφερε εγκαύματα. Τότε η κοινωνική υπηρεσία του νοσοκομείου είχε ενημερώσει την Εισαγγελία και είχε ζητηθεί από την ΕΛ.ΑΣ. η διεύθυνση κατοικίας παιδιού και μητέρας, χωρίς όμως να διαταχθεί προανάκριση.
newsbeast.gr
Άγιο Όρος: Υπό κράτηση παραμένει ο 35χρονος μοναχός για τον ξυλοδαρμό άλλου μοναχού
Υπό κράτηση παραμένει ο 35χρονος Ρουμάνος μοναχός που συνελήφθη στο ‘Αγιον Όρος με την κατηγορία ότι ξυλοκόπησε 53χρονο Λευκορώσο μοναχό.
Εις βάρος του ασκήθηκε ποινική δίωξη για βαριά σωματική βλάβη και παραπέμφθηκε να δικαστεί στο Αυτόφωρο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης, από το οποίο ζήτησε αναβολή. Το αίτημα έγινε δεκτό και ορίστηκε δικάσιμος για αύριο, αλλά το δικαστήριο αποφάσισε να διατηρήσει μέχρι τότε την κράτησή του, παρά την περί του αντιθέτου πρόταση της εισαγγελέως της έδρας.
Το περιστατικό συνέβη το απόγευμα της Κυριακής στον αρσανά της Ιεράς Μονής Χιλανδαρίου. Οι δύο μοναχοί φαίνεται πως είχαν καταναλώσει αλκοόλ, ενώ η αιτία της συμπλοκής φέρεται να ήταν μία διαφωνία που αφορά δογματικό ζήτημα, όπως αναφέρεται στη δικογραφία.
«Τι είναι αυτά, κύριε κατηγορούμενε» τον ρώτησε η πρόεδρος του δικαστηρίου όταν ανέβηκε στο βήμα του κατηγορούμενου για να ζητήσει αναβολή. Απαντώντας, ο ίδιος ζήτησε συγγνώμη, υποστηρίζοντας ότι κι αυτός δέχθηκε χτυπήματα από τον 53χρονο, δείχνοντας – μάλιστα – με το χέρι του τα σημεία στο πρόσωπο όπου φέρεται να χτυπήθηκε. Η πρόεδρος τού συνέστησε να απευθυνθεί σε νοσοκομείο εάν δεν νιώθει καλά.
Δεν εγκαταβιεί στο ‘Αγιο Όρος
Ο 35χρονος Ρουμάνος είπε ότι δεν εγκαταβιεί μόνιμα στο ‘Αγιον Όρος (φέρεται να ζει σε Ιερά Μονή της Καρδίτσας), τονίζοντας ότι βρέθηκε προσωρινά «για λίγες μέρες» στην Αθωνική Πολιτεία. Ανέφερε δε, ότι με το θύμα γνωρίζονται χρόνια.
Στο μεταξύ, ο 53χρονος νοσηλεύτηκε αρχικά με τραύματα στο κεφάλι στο Γενικό Νοσοκομείο Πολυγύρου Χαλκιδικής και εν συνεχεία διακομίστηκε – προληπτικά – στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με έγγραφο που προσκομίστηκε στο δικαστήριο.
Άγιο Όρος: Συνελήφθη μοναχός για ξυλοδαρμό άλλου μοναχού
Ένα απίστευτο περιστατικό διαδραματίστηκε στην Ιερά Μονή Χιλανδαρίου στο Άγιο Όρος, όταν μοναχός ξυλοκόπησε άλλον μοναχό με αποτέλεσμα να τον στείλει στο νοσοκομείο
Το περιστατικό συνέβη την Κυριακή το απόγευμα γύρω στις 6:30 στον αρσανά της Μονής Χιλανδαρίου.
Τι συνέβη
Ο δράστης, ένας 35χρονος Ρουμάνος μοναχός, ξυλοκόπησε 52χρονο μοναχό, πιθανότατα με καταγωγή από την Λέυκορωσία. Σύμφωνα με τη δικογραφία, ο 35χρονος χτύπησε με τα πόδια και τα χέρια του, καθώς και μ’ ένα πλαστικό αντικείμενο (μπουκάλι) τον 52χρονο.
Ο 52χρονος μοναχός μεταφέρθηκε αρχικά στο Κέντρο Υγείας Καρυών, όπου του παρείχαν τις πρώτες βοήθειες. Στη συνέχεια διακομίστηκε στο νοσοκομείο Πολυγύρου, όπου νοσηλεύεται ακόμα με τραύματα στο πρόσωπο.
Υπό την επήρεια αλκοόλ
Για τον ξυλοδαρμό συνελήφθη ένας 35χρονος Ρουμάνος μοναχός που σήμερα, Δευτέρα, οδηγήθηκε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης και του ασκήθηκε ποινική δίωξη για βαριά σωματική βλάβη, ενώ παραπέμφθηκε να δικαστεί στο Αυτόφωρο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης.
Το θύμα έχει δηλώσει ότι δεν επιθυμεί την ποινική δίωξη του 35χρονου, ενώ δεν αιτήθηκε να εξεταστεί από ιατροδικαστή.
Όπως φέρεται να δηλώνει ο συλληφθείς μοναχός, ήταν υπό την επήρεια αλκοόλ, καθώς -σύμφωνα με όσα κατέθεσε- είχαν καταναλώσει κρασί και δεν είχε αίσθηση των πράξεων του.
Οι πρώτες πληροφορίες θέλουν ο καβγάς να ξεκίνησε από διαφωνία απόψεων των δύο μοναχών για τον Πατριάρχη Μόσχας Κύριλλο.
Καταγγελία για ξυλοδαρμό εργαζομένου που δεν υπέγραψε «οικειοθελή» αποχώρηση
Ο 37χρονος εργαζόμενος, απαιτεί την προστασία του από περιστατικά ανάρμοστης συμπεριφοράς, βίας και παρενόχλησης και διεκδικεί ότι προβλέπεται από την εργατική νομοθεσία σχετικά με τη καταχρηστική άσκηση διευθυντικού δικαιώματος
Σοκάρει η νέα καταγγελία εργοδοτικής αυθαιρεσίας, αυτή τη φορά στη Μεσσηνία, όπου εργοδότες σε επιχείρηση εμπορίας γαλακτοκομικών προϊόντων προχώρησαν σε ξυλοδαρμό εργαζόμενου, που αρνήθηκε να υπογράψει την απόλυσή του με την μέθοδο της «οικειοθελούς αποχώρησης».
Το περιστατικό σημειώθηκε την Παρασκευή 3 Αυγούστου στη Μεσσήνη, με τον 37χρονο εργαζόμενο να έχει καταθέσει ήδη μήνυση στο Αστυνομικό Τμήμα Καλαμάτας, περιμένοντας ταυτόχρονα την ιατρική γνωμάτευση το Νοσοκομείου της πόλης, όπου κατέφυγε για εξετάσεις. Παράλληλα, με αίτησή του στο Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας, ζητά να διενεργηθεί εργατική διαφορά με τον εργοδότη, για την ικανοποίηση κάθε νόμιμου δικαιώματος του.
Τι συνέβη
Συγκεκριμένα, ο εργαζόμενος Α.Π. είχε λάβει 10ήμερη αναρρωτική άδεια από το ΙΚΑ, λόγω προβλήματός του στη μέση. Με την επιστροφή στην εργασία του (σ.σ. Πέμπτη 2 Αυγούστου), ενημερώθηκε από την εργοδοσία, ότι δεν του είχε καταβληθεί ακόμη η μισθοδοσία, επειδή με δική του ευθύνη επειδή εκκρεμούσε το έγγραφο του ΕΦΚΑ που καθορίζει την αποζημίωση από τον Οργανισμό και τη συμμετοχή του εργοδότη.
Σύμφωνα με το 902.gr, όλα αυτά ταχτοποιήθηκαν από τον εργαζόμενο, την επόμενη μέρα, ωστόσο η εταιρεία, του ανακοίνωσε απόλυση με την αιτιολογία, της υποτιθέμενης καθυστέρησης κατάθεσης των απαραίτητων δικαιολογητικών για την αναρρωτική άδεια και του γεγονότος ότι είχε λάβει και άλλη πέρυσι, την ίδια περίοδο, λόγω του ότι είχε κολλήσει covid.
Μάλιστα αντί για χαρτί απόλυσης, παρέδωσε στον εργαζόμενοι χαρτί «οικειοθελούς αποχώρησης».
Στην άρνησή του εργατοϋπαλλήλου να υπογράψει το συγκεκριμένο έγγραφο, ο εργοδότης του επιτέθηκε φραστικά και τον απείλησε, ενώ στη συνέχεια επιτέθηκε και σωματικά, απαιτώντας να παραδώσει και το κινητό του τηλέφωνο. Ο 37χρονος, βρέθηκε ζαλισμένος στο πάτωμα, μετά από χτύπημα στο κεφάλι, έξω από το γραφείο του εργοδότη του, ενώ το κινητό του το έσπασε ο ένας εκ του ζευγαριού των εργοδοτών.
Το θέμα έφερε στην επιφάνεια το Συνδικάτο Γάλακτος Τροφίμων και Ποτών Μεσσηνίας μετά την καταγγελία του εργαζόμενου. Ο 37χρονος εργαζόμενος, απαιτεί την προστασία του από περιστατικά ανάρμοστης συμπεριφοράς, βίας και παρενόχλησης και διεκδικεί ότι προβλέπεται από την εργατική νομοθεσία σχετικά με τη καταχρηστική άσκηση διευθυντικού δικαιώματος και προσβολή της προσωπικότητας του, καθώς και την προσπάθεια του εργοδότη και της επιχείρησης εξαναγκασμού του, με βίαιη συμπεριφορά, σε οικειοθελή αποχώρηση από τη δουλειά του.