Αυστραλία: Βρήκε πάνω από 100 δηλητηριώδη φίδια στον κήπο του

Σε κατάσταση σοκ ένα ζευγάρι, που είδε ξαφνικά τον κήπο του να καταλαμβάνεται από δηλητηριώδη φίδια, σε ποσότητα που εξέπληξε ακόμα και τους ειδικούς.

Αρχικά ανακάλυψε 4 μαύρες βίδρες με κόκκινη κοιλιά σε έναν σωρό από αχυρόστρωμα, σε ένα προάστιο στα δυτικά του Σίδνεϊ.

Στο τέλος, ωστόσο, περισσότερα από 100 φίδια κατέλαβαν ένα μόνο σημείο του ακινήτου.

«Έτρεμα όταν είδα τα φίδια», φέρεται να είπε ο Stein, σύμφωνα με τον Guardian. Η σύζυγός του έκανε κάποια έρευνα στο Διαδίκτυο και ανακάλυψε ότι τα φίδια συχνά συγκεντρώνονται σε τέτοια μέρη για να γεννήσουν τα μικρά τους.

Ο Stein ειδοποίησε αμέσως την εταιρεία η οποία ειδικεύεται στα ερπετά.

Οι εμπειρογνώμονες εξέτασαν το σωρό εδαφοκάλυψης και γρήγορα συνειδητοποίησαν «ότι πρόκειται για μια ασυνήθιστη περίπτωση», γράφει η εταιρεία στο Facebook.

Αρχικά ανακαλύφθηκαν τα 4 ερπετά. Κατά τη διάρκεια της αποστολής, οι έγκυες βίδρες γέννησαν τα μικρά τους και ο αριθμός των φιδιών αυξήθηκε: πρώτα σε 40, στη συνέχεια σε 70, τελικά υπήρχαν πάνω από εκατό.

Στο τέλος, σύμφωνα με την εταιρεία, οι εμπειρογνώμονες μέτρησαν 102 ζώα – συμπεριλαμβανομένων πέντε ενήλικων φιδιών και 97 νεαρών ζώων.

«Το ποσό είναι ένα σοκαριστικό», δήλωσε ο Stein στον Guardian. Αν και δεν είναι ασυνήθιστο για ένα φίδι να χάνεται στον κήπο του από καιρό σε καιρό, δεν έχει δει ποτέ τόσα πολλά.

Η μαύρη βίδρα με κόκκινη κοιλιά ανήκει στην οικογένεια δηλητηριωδών φιδιών.

Βρίσκεται κυρίως στην Αυστραλία, μπορεί να μεγαλώσει μέχρι 1,5 μέτρα μήκος και να ζυγίζει τέσσερα κιλά. Αν και το θεωρείται σχετικά ειρηνικό, μπορεί επίσης να είναι θανατηφόρο για τον άνθρωπο. Τα παιδιά και τα κατοικίδια ζώα διατρέχουν ιδιαίτερο κίνδυνο. Ένα δάγκωμα από το φίδι μπορεί να προκαλέσει αιμορραγία και πρήξιμο στο σημείο του τσιμπήματος. Άλλα συμπτώματα περιλαμβάνουν ναυτία, έμετο και σοβαρό μυϊκό πόνο.

Σύμφωνα με το νόμο, τα «συλληφθέντα» φίδια πρέπει τώρα να απελευθερωθούν σε ακτίνα 20 χιλιομέτρων γύρω από τον τόπο όπου βρέθηκαν.




Καβάλα | Μάζευε καρύδια και βρήκε χειροβομβίδα

Το περιστατικό συνέβη στο Παλαιοχώρι του Δήμου Παγγαίου-Στο σημείο κλήθηκε η Αστυνομία και πυροτεχνουργός του Στρατού

Προ εκπλήξεως βρέθηκε μια γυναίκα στο Παλαιοχώρι του Δήμου Παγγαίου, όταν την ώρα που μάζευε καρύδια στο οικόπεδο του σπιτιού της βρήκε μια παλιά οξειδωμένη χειροβομβίδα -πιθανώς από τον Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο- να βρίσκεται κρυμμένη ανάμεσα σε πέτρες.

Η γυναίκα κάλεσε αμέσως την Αστυνομία η οποία απέκλεισε τον χώρο και ενημέρωσε τον Στρατό, με τον πυροτεχνουργό να την παραλαμβάνει για να την εξουδετερώσει.

Η κ. Ανατολή Σακόλη-Βλαχοπούλου μίλησε στο Thes.gr για την εμπειρία της: «Την ώρα που μάζευα καρύδια, παρατήρησα κάποιες πέτρες. Μία από αυτές μου άρεσε για να τη χρησιμοποιήσω στα λουλούδια μου και την πέταξα στην άκρη. Εμεινα έκπληκτη όταν από κάτω είδα μια χειροβομβίδα. Αμέσως φώναξα τον γιο μου και καλέσαμε την Αστυνομία. Οι άνθρωποι ήρθαν αμέσως και μας είπαν να μην πλησιάσουμε στο σημείο μέχρι να έρθει ο πυροτεχνουργός. Δεν πίστευα ποτέ πως στην αυλή του σπιτιού μου θα έβρισκα τέτοιο πράγμα».

www.kavalapost.gr



Κομοτηνή | Βρήκε τραπεζική κάρτα κι αντί να την παραδώσει άρχισε… τα ψώνια

Δικογραφία σε βάρος αλλοδαπής για την κατηγορία της κλοπής σχηματίστηκε από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Κομοτηνής. Σύμφωνα με τα στοιχεία της αστυνομικής έρευνας, η κατηγορούμενη χρησιμοποίησε τραπεζική κάρτα που είχε απωλέσει ημεδαπή πολίτης, πραγματοποιώντας με αυτήν πέντε συναλλαγές σε καταστήματα της Κομοτηνής στις 10 και 11 Οκτωβρίου. Παράλληλα, η κατηγορούμενη επιχείρησε να πραγματοποιήσει ακόμη εννέα συναλλαγές, οι οποίες δεν ολοκληρώθηκαν.

Η υπόθεση διερευνάται περαιτέρω από το Τμήμα Ασφάλειας Κομοτηνής, που έχει αναλάβει την προανάκριση. Οι αρχές συνεχίζουν τις προσπάθειες για την πλήρη διαλεύκανση της υπόθεσης, ενώ παράλληλα εξετάζουν μέτρα για την πρόληψη παρόμοιων περιστατικών, προειδοποιώντας τους πολίτες για τη σημασία της ασφαλούς φύλαξης των τραπεζικών τους καρτών.




Τρόμος για γυναίκα στην Δράμα : Βρήκε κομμένα τα φρένα του οχήματος της -Κινδύνεψαν τα παιδιά της!

Ένα απίστευτο περιστατικό συνέβη στη Δράμα, όταν 38χρονη κατήγγειλε ότι άγνωστοι της έκοψαν τα φρένα του αυτοκινήτου της με αποτέλεσμα να κινδυνέψει η ζωή η δική της και των δύο παιδιών της.

Σύμφωνα με μήνυση που κατέθεσε στην αστυνομία άγνωστο κάτω από ποιες συνθήκες της έκοψαν τα φρένα του αυτοκινήτου της, την ώρα που ήταν σταθμευμένο δίπλα στο σπίτι της. «Μπήκα με τα παιδιά μου στο αυτοκίνητο επειδή είχαμε κάτι προγραμματισμένο. Μόλις ανέπτυξα λίγη ταχύτητα το φρένο δεν πατιόταν!»




Ο «Θωρ» βρήκε την κάνναβη ανήλικου διακινητή στην Καβάλα

Οργανωμένος σαν… «επαγγελματίας» ναρκέμπορος και οπλισμένος με μαχαίρι και σιδερογροθιά ήταν ένας ανήλικος Έλληνας, ο οποίος διακινούσε σε άλλα ανήλικα παιδιά σε οικισμούς της Καβάλας ποσότητες κάνναβης από την «καβάντζα» του που ανακάλυψε ο σκύλος ανιχνευτής «Θωρ».

Όλα ξεκίνησαν την Δευτέρα, όταν οι αστυνομικοί του τμήματος Παγγαίου εντόπισαν έναν από τους ανήλικους «πελάτες» του και τον συνέλαβαν με μικροποσότητα ακατέργαστης κάνναβης, την οποία είχε προμηθευτεί από τον διακινητή. Το σπίτι του δράστη εντοπίστηκε σε άλλον οικισμό και το εκπαιδευμένο τετράποδο που δανείστηκαν από το Λιμεναρχείο Καβάλας το έκανε φύλλο και φτερό, ώσπου ανακάλυψε την κρυψώνα στην οποία βρέθηκαν ακατέργαστη κάνναβη συνολικού βάρους 34,3 γραμμαρίων, μία ηλεκτρονική ζυγαριά και πέντε κενές νάιλον συσκευασίες.

Ο ανήλικος συνελήφθη και στην κατοχή του κατασχέθηκαν η σιδερογροθιά, το μαχαίρι και ένα κινητό τηλέφωνο. Εκτός από τον ίδιο, που κατηγορείται για διακίνηση ναρκωτικών και παραβάσεις της νομοθεσίας περί όπλων, παραπέμφθηκαν στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Καβάλας ο αγοραστής στον οποίο ασκήθηκε δίωξη για προμήθεια ναρκωτικών και η αλλοδαπή μητέρα του κατηγορούμενη για παραμέληση της εποπτείας ανηλίκου.

Νέες συλλήψεις με κάνναβη

Κατά τον έλεγχο που διενεργήθηκε σε έναν Έλληνα από αστυνομικούς της Ασφάλειας στην Άρτα, μετά τα μεσάνυχτα της Τρίτης, βρέθηκε στην κατοχή του μια συσκευασία με ακατέργαστη κάνναβη βάρους 342 γραμμαρίων και συνελήφθη. Ακολούθησε έρευνα στο σπίτι του, όπου κατασχέθηκαν ένας μεταλλικός τρίφτης κάνναβης και μια ηλεκτρονική ζυγαριά. Σε βάρος του δράστη σχηματίστηκε δικογραφία και οδηγήθηκε στον εισαγγελέα πλημμελειοδικών Άρτας που του άσκησε δίωξη για διακίνηση ναρκωτικών.

«Μπλόκο» στο όχημα που οδηγούσε ένας Έλληνας σε περιοχή της Χαλκιδικής έστησαν οι αστυνομικοί της Δίωξης Ναρκωτικών Πολυγύρου και του σταθμού Ουρανούπολης και έκαναν έλεγχο, με αποτέλεσμα να βρουν στο εσωτερικό του τρεις συσκευασίες με ακατέργαστη κάνναβη συνολικού βάρους 21,6 γραμμαρίων. Στο σπίτι που χρησιμοποιούσε, βρέθηκαν ακόμη τέσσερις συσκευασίες με κάνναβη συνολικού βάρους 57,6 γραμμαρίων και 24 κενά νάιλον σακουλάκια και ο δράστης παραπέμφθηκε στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Χαλκιδικής κατηγορούμενος για μεταφορά ναρκωτικών με σκοπό την διακίνηση.

protothema.gr




Έχασε την σκυλίτσα του στους Κήπους Έβρου και την βρήκε έναν χρόνο μετά στη Σερβία!

Η Ράικα χάθηκε στους Κήπους του Έβρου τον Απρίλιο του 2023, όμως το σκυλάκι εντοπίστηκε σώο και αβλαβές έναν χρόνο μετά, στα σύνορα της Σερβίας με τη Βοσνία.

Θα μπορούσε να γίνει μια κινηματογραφική ιστορία, βασισμένη σε πραγματικά γεγονότα, με τους θεατές να αμφισβητούν την αλήθεια της. Όμως η πρωταγωνίστριά της, η Ράικα, αν μπορούσε να μιλήσει, θα τους άφηνε όλους άφωνους εξιστορώντας πώς κατάφερε στην πραγματικότητα να επιβιώσει επί έναν χρόνο μόνη της, από την Ελλάδα όπου χάθηκε, διασχίζοντας εκατοντάδες χιλιόμετρα στα Βαλκάνια στην προσπάθειά της να γυρίσει σπίτι, στη Λυών της Γαλλίας! Τελικά, το γενναίο σκυλάκι βρέθηκε περίπου 1000 χιλιόμετρα μακριά από το σημείο που είχε χαθεί, στους Κήπους Έβρου, στα σύνορα Σερβίας- Βοσνίας όταν την έπιασαν φιλόζωοι, την εξέτασε κτηνίατρος και εντόπισε το τσιπάκι της με τα στοιχεία του Γάλλου ιδιοκτήτη της!




Ένας πάππους βρήκε 95.000 που η γυναίκα του έκρυβε για χρονιά

Ένας άνδρας με τη σύζυγό του είχαν έναν ευτυχισμένο γάμο για πάνω από πενήντα χρόνια.

Έζησαν μαζί χαρούμενες αλλά και δυσάρεστες στιγμές, ήξεραν τα πάντα ο ένας για τον άλλον. Τα πάντα, εκτός από ένα πράγμα! Όταν παντρεύτηκαν η σύζυγος ζήτησε από τον άντρα της, να μην ανοίξει ποτέ το κουτί παπουτσιών που είχε τοποθετήσει στο πάνω ράφι της ντουλάπας.

Ο άντρας σεβάστηκε την επιθυμία της και όσο και τον «έτρωγε¨η περιέργεια, ποτέ δεν το άνοιξε αλλά ούτε και την ρώτησε ποτέ για το περιεχόμενο του. Μια μέρα, όταν η ηλικιωμένη πια γυναίκα αρρώστησε και ένιωσε ότι δεν είχε πολύ χρόνο ακόμη να ζήσει μαζί με τον αγαπημένο της, κάλεσε το σύζυγό της κοντά της στο κρεβάτι του νοσοκομείου και του είπε ότι ήρθε η ώρα να ανοίξει εκείνο το ξεχασμένο κουτί παπουτσιών πάνω στη ντουλάπα. Ο ηλικιωμένος άντρας πήγε στο σπίτι, πήρε το κουτί και το άνοιξε. Μέσα, υπήρχαν δύο πλεκτές κούκλες αλλά και χρήματα.

Τα μέτρησε και με έκπληξη ανακάλυψε ότι ήταν 95.000 δολάρια!! Αλλά … γιατί; Πώς; Ο άντρας ένιωθε ανήμπορος να εξηγήσει το περιεχόμενο του κουτιού! Πήγε στο νοσοκομείο, βρήκε την γυναίκα του και της ζήτησε να του εξηγήσει που βρήκε τα χρήματα. Εκείνη του είπε: «Πριν παντρευτούμε ζήτησα από την γιαγιά μου να μου πει το μυστικό για έναν ευτυχισμένο γάμο.

Εκείνη μου είπε ότι το μυστικό είναι να μην θυμώνω ποτέ μαζί σου. Να μην τσακωνόμαστε.
Μου είπε ακόμη ότι αν ποτέ εκνευριστώ με αυτά που θα μου πεις ή θα κάνεις, να μείνω ήρεμη και να πλέξω μια κούκλα.» Ο ηλικιωμένος άντρας συγκινήθηκε με την πράξη της. «Υπήρχαν όμως μόνο δύο κούκλες στο κουτί των παπουτσιών.

destora.com




Άφαντος ο «πιστολέρο» που πυροβόλησε εν ψυχρώ τους Κρητικούς στο Γκάζι | Πού βρήκε το πολυτελές τζιπ

Ασύλληπτος παραμένει ο Αλβανός κακοποιός με το βαρύ ποινικό μητρώο ο οποίος νωρίς το πρωί του Σαββάτου (16/12) σήκωσε το πιστόλι του και πυροβόλησε τους 3 νεαρούς Κρητικούς στο Γκάζι.

Ο 37χρονος ο οποίος σύμφωνα με τις Αρχές θεωρείται ιδιαιτέρως επικίνδυνος σύμφωνα με τα στελέχη του Τμήματος Εκβιαστών είναι πιθανό να διέφυγε από τις πρώτες κιόλας ώρες του αιματηρού περιστατικού στην Αλβανία.

Το σημείο που έπεσαν οι πυροβολισμοί στο Γκάζι

 

Όπως μετέδωσε το πρωί της Παρασκευής (22/12) η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο ο δράστης φέρεται να έχει έναν συγγενή που έχει ένα καφέ στον Κεραμεικό καθώς και μία εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων.

Έτσι πιθανότατα να «δένει» η υπόθεση αναφορικά με το πολυτελές τζιπ που είχαν νοικιάσει ο δράστες.

Το τζιπ της επίθεσης βρέθηκε λίγες ώρες μετά τους πυροβολισμούς και έχει μεταφερθεί στα Εγκληματολογικά της ΕΛ.ΑΣ, όπου εξετάζεται για αποτυπώματα και γενετικό υλικό.

Ο πιστολέρο που ψάχνουν οι Αρχές

 

Ο 37χρονος Ν.Ι. έχει απελαθεί στο παρελθόν από την Ελλάδα και έχει απασχολήσει τις Αρχές για διάφορα αδικήματα.

Στελέχη της ΕΛ.ΑΣ. κάνουν λόγο για έναν σκληρό κακοποιό και αυτό άλλωστε φαίνεται και από τον τρόπο που έδρασε στο Γκάζι.

Ευχάριστα νέα για τους τραυματίες

Ένας από τους τρεις τραυματίες του αιματηρού επεισοδίου, ο 28χρονος Γιάννης, έλαβε εξιτήριο από το νοσοκομείο και επέστρεψε στον τόπο διαμονής του τα Μάλια. Μιλώντας στο MEGA, αναφέρθηκε και στην κατάσταση της υγείας του 33χρονου, ο οποίος παραμένει σε κρίσιμη κατάσταση.

«Στο κρεβάτι είμαι, στο σπίτι. Δεν μπορώ να μιλήσω ακόμα. Δεν ξέρουμε πώς είναι ο Δημήτρης. Περιμένουμε να δούμε τα αποτελέσματα. 48 ώρες, ακόμα δεν έχει ξυπνήσει. Τα ίδια και ο Φραγκίσκος, με λίγα παραπάνω προβλήματα. Ε, είναι λίγο χειρότερα από εμένα» ανέφερε ο 28χρονος.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τις επόμενες ημέρες οι γιατροί θα επιχειρήσουν να ξεκινήσουν σταδιακά τη διαδικασία αφύπνισης του 33χρονου Δημήτρη, προκειμένου να διαπιστώσουν πώς αντιδρά ο οργανισμός τους ενώ τα πρώτα στοιχεία δείχνουν αισιοδοξία για την κατάστασή του.

«Το παιδί είναι ακόμα τραυματισμένο. Θα γίνουν τα παιδιά καλά. Τώρα είναι όλοι σοκαρισμένοι. Δόξα τω Θεώ θα βγει και το άλλο μου παιδί και όλα θα πάνε καλά. Θα περιμένουμε το Δημήτρη, σε 10 ημέρες θα αρχίσει η διαδικασία για να ξυπνήσουν και θα δούμε από εκεί. Έχουμε μία μικρή πορεία, αλλά θα φτιάξουν. Όλα καλά είναι μέχρι τώρα. Όλα καλά. Εδώ γι’ αυτό το λόγο είναι η μάνα», είπε η μητέρα του θύματος.

Όσον αφορά στον 28χρονο Φραγκίσκο, που νοσηλεύεται εκτός κινδύνου, αναμένεται να υποβληθεί σε νέα χειρουργική επέμβαση στη γνάθο.

 

Πηγή: newsbeast.gr




Μειωμένες βρήκε τις τιμές στα χριστουγεννιάτικα είδη ο Κώστας Σκρέκας | Πήγε για αυτοψία σε πολυκατάστημα παιχνιδιών

Πολυκατάστημα παιχνιδιών στην περιοχή του Ρέντη επισκέφθηκε την Τετάρτη (29/11) ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας, θέλοντας να κάνει τη δική του αυτοψία ενόψει των Εορτών. Όπως τόνισε, είδε ότι οι τιμές στα χριστουγεννιάτικα είδη είναι μειωμένες σε σχέση με πέρυσι.

«Σήμερα εδώ, σε ένα μεγάλο κατάστημα το οποίο πουλάει εκτός από παιχνίδια, στολίδια, δέντρα χριστουγεννιάτικα και λαμπάκια, βλέπουμε ότι οι τιμές είναι μειωμένες μεσοσταθμικά κατά 20%. Έχουμε μειώσεις που φτάνουν και το 30%, όπως είδαμε εδώ στα λαμπάκια που από 29,99 έχει μειωθεί η τιμή τους στα 19,99 ευρώ, δηλαδή έχουμε 10 ευρώ μείωση για τα 500 λαμπάκια» δήλωσε.

«Έχουμε το γιορτινό καλάθι, το οποίο αφορά προϊόντα διατροφής, ώστε να έχουμε το χριστουγεννιάτικο μας τραπέζι γεμάτο με τα απαραίτητα» είπε και πρόσθεσε: «Οι τιμές έχουν μειωθεί, οπότε πια φαίνεται ότι δεν είναι απαραίτητο να έχουμε ένα χριστουγεννιάτικο καλάθι για στολίδια, γιατί οι τιμές είναι πολύ μειωμένες σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά».

«Βεβαίως, θα το εξετάσουμε μαζί με τις εταιρείες. Θα συζητήσουμε μαζί με αυτούς, οι οποίοι πουλούν παιχνίδια και, εφόσον κρίνουμε απαραίτητο ότι χρειάζεται, θα δημιουργήσουμε ένα τέτοιο καλάθι, ώστε να έχουν πρόσβαση σε χαμηλότερες τιμές σε παιχνίδια αυτοί που θέλουν να κάνουν τα δώρα τους στα παιδιά. Να μπορέσουν να το έχουν και φέτος» δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης.

«Θα είναι σίγουρα ένα καλάθι γιορτινό για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι, όπου εκεί θα ανακοινώσουμε ποια διατροφικά προϊόντα θα ενταχθούν. Θα είναι το μοσχάρι, θα είναι το χοιρινό, θα είναι η γαλοπούλα και βεβαίως θα έχουμε και μια σειρά άλλα προϊόντα.

Σε ό,τι αφορά το γιορτινό τραπέζι, θα πρέπει στις επόμενες δύο εβδομάδες να ξεκινήσει το σχετικό καλάθι, ώστε ενόψει των γιορτών να μπορούν να προμηθευτούν τα αναγκαία προϊόντα οι καταναλωτές» διευκρίνισε ο Κώστας Σκρέκας.

Δείτε φωτογραφίες από την αυτοψία του Κώστα Σκρέκα

 




Σκουλήκια σε σχολικό γεύμα βρήκε μητέρα 6χρονου μαθητή στη Γλυκή Θεσπρωτίας

Την ύπαρξη σκουληκιών σε παρασκευασμένο φαγητό, που διανεμήθηκε την Παρασκευή, 24/11, σε μαθητές μεταξύ των οποίων ήταν και ο 6χρονος γιος της, κατήγγειλε μητέρα από τη Γλυκή Θεσπρωτίας. Όπως εξηγεί η ίδια, οι αρμόδιες αρχές ενημερώθηκαν άμεσα, συμπεριλαμβανομένου του εκπαιδευτικού προσωπικού του σχολείου και της δημοτικής αρχής.

Τα σκουλήκια βρέθηκαν σε πένες ολικής με σάλτσα ντομάτας και λαχανικών.\

Η μητέρα, που δημοσιοποίησε το γεγονός μέσω της τοπικής ιστοσελίδας paramythia-online.gr, προτίθεται να υποβάλει καταγγελία για το σχολικό γεύμα με τα σκουλήκια στη διεύθυνση πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Θεσπρωτίας και στο υπουργείο Παιδείας.

Σε δηλώσεις του o δήμαρχος Σουλίου Ιωάννης Καραγιάννης χαρακτηρίζει το περιστατικό ως πρωτάκουστο και εκφράζει την έντονη δυσαρέσκειά του, καλώντας σε αυστηρούς ελέγχους, για να αποτραπεί επανάληψη παρόμοιων περιστατικών.

Ειδικότερα, ο δήμαρχος ζήτησε αυστηρούς υγειονομικούς ελέγχους και εποπτεία στις εταιρείες παρασκευής φαγητού και σίτισης των μαθητών των δημοτικών σχολείων. Το θέμα αναμένεται να εξεταστεί και από την επιτροπή παιδείας του δήμου Σουλίου.

Δείτε φωτογραφίες από το σχολικό γεύμα που βρέθηκαν σκουλήκια




Μακάριος Λαζαρίδης: «Ο προσφυγικός Ελληνισμός επιτέλους βρήκε τη στέγη του»

Στα εγκαίνια του Μουσείου Προσφυγικού Ελληνισμού στο γήπεδο της Α.Ε.Κ. «Αγιά Σοφιά», στη Νέα Φιλαδέλφεια, παρευρέθηκε, το Σάββατο 18 Νοεμβρίου 2023, ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μακάριος Λαζαρίδης.

Σε κλίμα συγκινησιακής φόρτισης και έντονης νοσταλγίας, ξεναγήθηκε, μαζί με τους υπόλοιπους προσκεκλημένους, στο χώρο των 1.000 τετραγωνικών μέτρων, με εκθέματα που έχουν συλλεχθεί και συντηρηθεί για να «διηγηθούν» μνήμες και ιστορίες από τόπους που σε κάποιες αλλοτινές εποχές μεγαλούργησαν με το μόχθο και το πνεύμα τους οι Έλληνες, πριν εκδιωχθούν βιαίως από τα μέρη τους και το βιός τους.

Το Μουσείο δημιουργήθηκε μετά από πρωτοβουλία του ηγέτη της Α.Ε.Κ. κ. Δημήτρη Μελισσανίδη, με στόχο να καταδείξει την πανίσχυρη σύνδεση και τον άρρηκτο δεσμό της νεότερης ελληνικής Ιστορίας με την ιστορία της Ένωσης, η οποία σε λίγους μήνες θα συμπληρώσει έναν αιώνα ύπαρξης και πολυεπίπεδης προσφοράς στα δρώμενα της χώρας.

Η Ελλάδα, πλέον, απέκτησε, το πρώτο μουσείο που καλύπτει όλες τις περιοχές της Μικράς Ασίας. Ένα μουσείο για όλον τον προσφυγικό Ελληνισμό, ένα τοπόσημο που απουσίαζε από τη χώρα μας.

Τα εγκαίνια τέλεσε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Νέας Ιωνίας, Φιλαδελφείας, Ηρακλείου και Χαλκηδόνος κ. Γαβριήλ, ενώ παρευρέθηκαν ο Αναπληρωτής Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κ. Γιάννης Βρούτσης, οι Βουλευτές της Ν.Δ. κυρία Ζωή Ράπτη και Άγγελος Συρίγος, καθώς και πλήθος κόσμου.

Αμέσως μετά την τελετή, ο κ. Λαζαρίδης δήλωσε:

«Τα εγκαίνια του Μουσείου Προσφυγικού Ελληνισμού με “ταξίδεψαν” στη Σεβάστεια της Μικράς Ασίας, στη Σεβάστεια της αλησμόνητης πατρίδας του παππού μου Μακάριου.

Τα εγκαίνια του Μουσείου Προσφυγικού Ελληνισμού, σηματοδοτούν όχι μόνο για την Α.Ε.Κ., όχι μόνο για τον πρόεδρό της Δημήτρη Μελισσανίδη, όχι μόνο για τις αλησμόνητες πατρίδες, αλλά συνολικά για τον Ελληνισμό, μια μεγάλη μέρα.

Ο προσφυγικός Ελληνισμός επιτέλους βρήκε τη στέγη του. Το Μουσείο καλύπτει όλες τις περιοχές της Μικράς Ασίας: από τον Πόντο και την κεντρική Ανατολία έως τα μικρασιατικά παράλια και την ανατολική Θράκη. Ένα μουσείο που ενώνει όλους τους Έλληνες.

Συγχαρητήρια στον Δημήτρη Μελισσανίδη που οραματίστηκε και υλοποίησε αυτό το μουσείο. Η παρακαταθήκη του στο μεγαλείο του Ελληνισμού, τεράστια».




Μακάριος Λαζαρίδης | «Ο προσφυγικός Ελληνισμός επιτέλους βρήκε τη στέγη του»

Στα εγκαίνια του Μουσείου Προσφυγικού Ελληνισμού στο γήπεδο της Α.Ε.Κ. «Αγιά Σοφιά», στη Νέα Φιλαδέλφεια, παρευρέθηκε, το Σάββατο 18 Νοεμβρίου 2023, ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μακάριος Λαζαρίδης.

Σε κλίμα συγκινησιακής φόρτισης και έντονης νοσταλγίας, ξεναγήθηκε, μαζί με τους υπόλοιπους προσκεκλημένους, στο χώρο των 1.000 τετραγωνικών μέτρων, με εκθέματα που έχουν συλλεχθεί και συντηρηθεί για να «διηγηθούν» μνήμες και ιστορίες από τόπους που σε κάποιες αλλοτινές εποχές μεγαλούργησαν με το μόχθο και το πνεύμα τους οι Έλληνες, πριν εκδιωχθούν βιαίως από τα μέρη τους και το βιός τους.

Το Μουσείο δημιουργήθηκε μετά από πρωτοβουλία του ηγέτη της Α.Ε.Κ. κ. Δημήτρη Μελισσανίδη, με στόχο να καταδείξει την πανίσχυρη σύνδεση και τον άρρηκτο δεσμό της νεότερης ελληνικής Ιστορίας με την ιστορία της Ένωσης, η οποία σε λίγους μήνες θα συμπληρώσει έναν αιώνα ύπαρξης και πολυεπίπεδης προσφοράς στα δρώμενα της χώρας.

Η Ελλάδα, πλέον, απέκτησε, το πρώτο μουσείο που καλύπτει όλες τις περιοχές της Μικράς Ασίας. Ένα μουσείο για όλον τον προσφυγικό Ελληνισμό, ένα τοπόσημο που απουσίαζε από τη χώρα μας.

Τα εγκαίνια τέλεσε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Νέας Ιωνίας, Φιλαδελφείας, Ηρακλείου και Χαλκηδόνος κ. Γαβριήλ, ενώ παρευρέθηκαν ο Αναπληρωτής Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κ. Γιάννης Βρούτσης, οι Βουλευτές της Ν.Δ. κυρία Ζωή Ράπτη και Άγγελος Συρίγος, καθώς και πλήθος κόσμου.

Αμέσως μετά την τελετή, ο κ. Λαζαρίδης δήλωσε:

«Τα εγκαίνια του Μουσείου Προσφυγικού Ελληνισμού με “ταξίδεψαν” στη Σεβάστεια της Μικράς Ασίας, στη Σεβάστεια της αλησμόνητης πατρίδας του παππού μου Μακάριου.

Τα εγκαίνια του Μουσείου Προσφυγικού Ελληνισμού, σηματοδοτούν όχι μόνο για την Α.Ε.Κ., όχι μόνο για τον πρόεδρό της Δημήτρη Μελισσανίδη, όχι μόνο για τις αλησμόνητες πατρίδες, αλλά  συνολικά για τον Ελληνισμό, μια μεγάλη μέρα.

Ο προσφυγικός Ελληνισμός επιτέλους βρήκε τη στέγη του.

Το Μουσείο καλύπτει όλες τις περιοχές της Μικράς Ασίας: από τον Πόντο και την κεντρική Ανατολία έως τα μικρασιατικά παράλια και την ανατολική Θράκη.

Ένα μουσείο που ενώνει όλους τους Έλληνες.

Συγχαρητήρια στον Δημήτρη Μελισσανίδη που οραματίστηκε και υλοποίησε αυτό το μουσείο.

Η παρακαταθήκη του στο μεγαλείο του Ελληνισμού, τεράστια».




Αυτοκτόνησε νεαρός στην Ελευθερούπολη – Τον βρήκε η μητέρα του και ο αδερφός του

Το μεσημέρι της Παρασκευής, ένας νεαρός άνδρας περίπου 26 ετών έβαλε τέλος στην ζωή του στην Ελευθερούπολη.

Βρέθηκε νεκρός εντός της κτηνοτροφικής μονάδας της οικογένειας του από την μητέρα και τον αδερφό του.

 

 




Σέρρες: Βρέθηκε νεκρή η γυναίκα που είχε εξαφανιστεί – Τη βρήκε περαστική που είχε βγάλει βόλτα το σκύλο της

Μία γυναίκα έβγαλε το πρωί βόλτα το σκύλο της, ο οποίος άρχισε ξαφνικά να γαβγίζει ενώ η δυσοσμία στο σημείο ήταν έντονη. Δυστυχώς, ο λόγος ήταν το άψυχο σώμα της 61 ετών γυναίκας που είχε εξαφανιστεί από τις Σέρρες…

Η γυναίκα, που είχε εξαφανιστεί από τις 30 Ιουλίου από τον Προφήτη Ηλία, βρέθηκε νεκρή στο ρέμα των Αγίων Αναργύρων, στην πόλη των Σερρών σύμφωνα με το infonews24

Στο σημείο έφτασαν δυνάμεις της αστυνομίας, της πυροσβεστικής, αλλά και εθελοντές διασώστες της βάσης Σερρών του Ομίλου Φίλων Κυνηγών Ακτής Θερμαϊκού.

Ξεκίνησε επιχείρηση ανάσυρσης της σορού, η οποία κράτησε αρκετές ώρες, καθώς εντοπίστηκε σε δύσκολο σημείο.