Δήμος Καβάλας | Βραβεύονται οι νικητές Διαγωνισμού για τη Διαχείριση Αστικών Απορριμμάτων

Θερμά συγχαρητήρια απευθύνονται προς την ταλαντούχα μαθήτρια, Αθηνά Σιδέρη, του 7ου Δημοτικού Σχολείου Καβάλας, καθώς και προς τους εξαιρετικούς μαθητές της ΣΤ1 τάξης του 24ου Δημοτικού Σχολείου Καβάλας, για την εξέχουσα διάκρισή τους στον πρόσφατο διαγωνισμό.

Ο Δήμος Καβάλας, αναγνωρίζοντας το υψηλό επίπεδο αριστείας και αφοσίωσης, προτείνει τη βράβευσή τους σε εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στις 20 Δεκεμβρίου 2023. Μέσα από το πρόγραμμα “ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΣΤΙΚΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ”, εντάσσεται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος “Αλιεία και Θάλασσα 2014-2020”, όπου επιβραβεύονται οι νέοι για τη συμβολή τους στη διαχείριση των περιβαλλοντικών προκλήσεων.