Βραβεύτηκαν οι σκακιστές του σκακιστικού ομίλου Καβάλας από τον Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας

Οι σκακιστές σκακιστικού ομίλου Καβάλας που διακρίθηκαν στα πρόσφατα Πανελλήνια Πρωταθλήματα σκάκι και κυπέλλου τιμήθηκαν σε μια ειδική τελετή βράβευσης. Οι διακρίσεις τους αναγνωρίστηκαν από τον Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας, Θεόδωρο Μαρκόπουλο, παρουσία του προέδρου του σκακιστικού ομίλου Καβάλας, Χριστόφορος Αποστολάκης.

Οι βραβεύσεις αυτές αναδεικνύουν την σημασία της προσπάθειας και της επιτυχίας των σκακιστών της Καβάλας στο ελληνικό σκάκι. Οι διακρίσεις τους περιλαμβάνουν μετάλλια και τίτλους σε διάφορες κατηγορίες, αποδεικνύοντας το υψηλό επίπεδο των παικτών του ομίλου. Η σκακιστική κοινότητα της Καβάλας συνεχίζει να εντυπωσιάζει με την αφοσίωση και τις επιτυχίες της, συμβάλλοντας στην προώθηση του σκάκι στην περιοχή.




Βραβεύτηκαν αθλητές και αθλήτριες από τον Σύλλογο του ΟΚΑΚ και τον Όμιλο Κλασσικού Αθλητισμού από τον Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας.

Οι αθλήτριες και οι αθλητές της Καβάλας που ξεχώρισαν στα πρόσφατα Πανελλήνια Πρωταθλήματα Στίβου. Οι βραβεύσεις έγιναν από τον Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας, Θεόδωρο Μαρκόπουλο, και τον εντεταλμένο σύμβουλο Αθλητισμού και Απασχόλησης, ΣΤΕΛΙΟ ΙΓΝΑΤΙΑΔΗ, με την παρουσία του θεματικού Αντιπεριφερειάρχη Ανάπτυξης και Καινοτομίας, Αλέξανδρου Ιωσηφίδη. ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΚΑΙ ΤΑΜΙΑΣ Δ.Σ. ΣΕΓΑΣ, Ιωάννης Λιούμπας, καθώς και ο πρόεδρος της ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ ΑΜ-Θ, Βασίλης Ιορδανίδης. Οι αθλητές προέρχονταν από τους συλλόγους του ΟΚΑΚ και τον Όμιλο Κλασσικού Αθλητισμού «Ο Φίλιππος Καβάλας».




Σέρρες | Βραβεύτηκαν αριστούχοι μαθητές και μαθήτριες του 11ου Δημοτικού Σχολείου

Βραβεύτηκαν αριστούχοι μαθητές και μαθήτριες του 11ου Δημοτικού Σχολείου από το Κληροδότημα «Μητσάκου-Εμφιετζόγλου Κατίνας χήρας Λυκούργου».

O Δήμος Σερρών βράβευσε δεκαοχτώ αριστούχους μαθητές, που αποφοίτησαν από το 11ο Δημοτικό Σχολείο Σερρών το σχολικό έτος 2021-2022 και τριάντα αριστούχους μαθητές, αποφοίτους του ίδιου σχολείου κατά το σχολικό έτος 2020-2021 από το Κληροδότημα «Μητσάκου-Εμφιετζόγλου Κατίνας χήρας Λυκούργου». 

Η τελετής απονομής επαίνων στους μαθητές και τις μαθήτριες πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 9 Μαΐου 2024, στις 11.00 π.μ. στην αίθουσα εκδηλώσεων της πρώην Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου Σερρών (Κ.Ε.ΔΗ.Σ). 

Οι μαθητές που βραβεύτηκαν επελέγησαν από την Διαχειριστική Επιτροπή του Κληροδοτήματος με κριτήρια την υψηλή βαθμολογία απολυτηρίου τους, κατά τα σχολικά έτη 2020-2021 και 2021-2022 με βαθμολογία άριστα, «10» και την εξαίρετη διαγωγή τους. 

Στην εκδήλωση χαιρετισμό απηύθυναν ο Πρόεδρος της Ενιαίας Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Σερρών κ. Αθανάσιος Βαβατζιάνης, ο Αντιδήμαρχος Παιδείας κ. Παναγιώτης Κείσογλου και η Διευθύντρια του 11ου Δημοτικού Σχολείου Σερρών κ. Σοφία Καρατζά. 

Καθηλωτική ήταν η παρουσίαση της ζωής της Κατίνας Μητσάκου-Εμφιετζόγλου χήρας Λυκούργου από τη συγγενή της κ. Μαρία Εφετζή, εκπαιδευτικό του 13ου ΔΣ Σερρών. 

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους τόσο οι μαθητές όσο και οι γονείς των βραβευθέντων μαθητών.




Βραβεύτηκαν αθλητές με καταγωγή από την Θάσο

Σε Βράβευση αθλητών και αθλητριών για τις εξαιρετικές επιδόσεις τους στον αθλητισμό με καταγωγή από την Θάσο προχώρησε η Θασιακή Ένωση Καβάλας σε συνεργασία με τον Σύλλογο Φίλων Κλασικού Αθλητισμού Καβάλας και τον ναυταθλητικό όμιλο Καβαλας ΑΜΕΑ το βράδυ του Σαββάτου.