Τελετή βράβευσης αριστούχων μαθητών του Δήμου Καβάλας στη μνήμη της Μυρτώς Φουρουντζόγλου

Ο Δήμος Καβάλας και η Ανώνυμη Τουριστική Εταιρεία “ΤΟΣΚΑ” προχώρησαν το βράδυ της Παρασκευής 20 Δεκεμβρίου 2024 στην απονομή των τιμητικών βραβείων “Μυρτώ Φουρουντζόγλου” στους μαθητές του Δήμου Καβάλας που αρίστευσαν τη σχολική χρονιά 2023-2024 και εισήχθησαν με υψηλή βαθμολογία στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Σύμφωνα με την απόφαση 338/2024 του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας, οι 15 συνολικά μαθητές που βραβεύτηκαν, έλαβαν το ποσό των 1.000 ευρώ, για την κάλυψη των πρώτων εξόδων της φοιτητικής τους ζωής.

Στην κατάμεστη αίθουσα εκδηλώσεων της Μεγάλης Λέσχης Καβάλας, εκτός από τους βραβευθέντες και τα μέλη των οικογενειών τους, παραβρέθηκαν οι γονείς της Μυρτούς Φουρουντζόγλου, της 20χρονης Καβαλιώτισσας φοιτήτριας της Ιατρικής, η οποία έχασε τη μάχη με την επάρατη νόσο πριν από τρία χρόνια, Ανδρέας Φουρουντζόγλου και Καλλιόπη Ρήγα.

Δελτίο τύπου




Βράβευσης επτά γυναίκω που άφησαν το αποτύπωμά τους στην πολιτική σκηνή της Καβάλας

Επτά γυναίκες που άφησαν το αποτύπωμά τους στην πολιτική σκηνή της Καβάλας βραβεύτηκαν το βράδυ του Σαββάτου 9 Μαρτίου 2024, στη Μεγάλη Λέσχη, με πρωτοβουλία της Δημοτικής Κοινότητας Καβάλας και του Δήμου Καβάλας και αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας (8 Μαρτίου).

Στην εν λόγω εκδήλωση απηύθυνε χαιρετισμό ο Δήμαρχος Καβάλας, Θόδωρος Μουριάδης, ενώ για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες προκειμένου να κατέλθουν στις αυτοδιοικητικές και εθνικές εκλογές, καθώς και για τη συνεισφορά στη διαμόρφωση καινοτόμων πρακτικών και δράσεων τόσο σε τοπικό, όσο και σε πανελλαδικό επίπεδο, μίλησαν η Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου και ο ιστορικός ερευνητής, Κώστας Παπακοσμάς.

https://youtu.be/GG2iJpqc1kA




Τελετή βράβευσης για την εκκένωση του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Αλεξ/πολης το καλοκαίρι

Πραγματοποιήθηκε το πρωί της Πέμπτης η τελετή βράβευσης των φορέων και των προσώπων που συνέβαλλαν, στην πρωτοφανή για τα ελληνικά και διεθνή δεδομένα, εκκένωση του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης το βράδυ της 21ης Αυγούστου 2023 κατά τις καταστροφικές πυρκαγιές στον Έβρο.

Δείτε φωτογραφίες και video :