Υπάλληλος της Βουλής επιχείρησε να γράψει υβριστικά συνθήματα στο Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη και συνελήφθη

Ένα εξαιρετικά σοκαριστικό περιστατικό σημειώθηκε στην Αθήνα, όταν μια 45χρονη γυναίκα, υπάλληλος της Βουλής, επιχείρησε να γράψει υβριστικά συνθήματα στο Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη. Στο περιστατικό, που έλαβε χώρα μετά την παρέλαση της 25ης Μαρτίου, η γυναίκα προσέγγισε το φυλάκιο του Εύζωνα και άρχισε να γράφει με μαρκαδόρο υβριστικές λέξεις πάνω στο μνημείο. Παρά τις προσπάθειες του στρατιώτη να την απομακρύνει, εκείνη συνέχισε την πράξη της και έγραψε τα συνθήματα στα μαρμάρινα σκαλιά. Συνελήφθη από την αστυνομία και αντιμετωπίζει κατηγορίες για φθορά δημόσιας περιουσίας. Το περιστατικό προκάλεσε την έντονη αποδοκιμασία των πολιτών, ενώ το βίντεο του συμβάντος κυκλοφόρησε γρήγορα στα social media.




Συγκλονίζουν οι αποκαλύψεις για τον αστυνομικό της Βουλής – Τι απαντά ο δικηγόρος του για το υλικό παιδικής πορνογραφίας

«’Ηρθε μια κατάθεση ξαφνικά, η οποία λέει μέσα παράλογα και υπερβολικά πράγματα»

Καταιγιστικές είναι οι εξελίξεις στην υπόθεση του αστυνομικού της Βουλής που κατηγορείται για σεξουαλική κακοποίηση των ανήλικων παιδιών του αλλά και της συζύγου του. Ο δικηγόρος του 45χρονου στρέφεται κατά της γυναίκας του ένστολου ενώ εστιάζει στο υλικό παιδικής πορνογραφίας που λέγεται ότι βρέθηκε στην κατοχή του πελάτη του.

Ο Όθων Παπαδόπουλος, δικηγόρος του κατηγορούμενου αστυνομικού της Βουλής, μίλησε το πρωί της Τρίτης 21/1 στην εκπομπή του ΑΝΤ1, «Καλημέρα Ελλάδα» τονίζοντας:

«Έχω ακούσει και εγώ τα σενάρια. Άλλοτε ότι της χορηγούσε ψυχοτρόπες ουσίες και είχε ζητήσει την εξέταση τριχών από τα μαλλιά της για την οποία δεν έχουμε ακούσει τίποτα, έχει αποσυρθεί αυτό το επιχείρημα προφανώς, είτε δεν έγινε ποτέ η εξέταση είτε δεν έδωσε τα αποτελέσματα που ήθελε η ίδια.

Άλλοτε ότι ήταν κυριευμένη, βρισκόταν σε καθεστώς φόβου και αγωνίας για τη ζωή της, τη στιγμή που ήταν εκπαιδευμένο πρόσωπο ως έχουσα την ιδιότητα της αστυνομικού, υπηρετούσε μάλιστα στο κεντρικό αστυνομικό μέγαρο της χώρας ολόκληρης».

Στη συνέχεια, υπογράμμισε αναφορικά με τα όσα κατηγορείται ο εντολέας του, «ήρθε μια κατάθεση ξαφνικά, η οποία λέει μέσα παράλογα και υπερβολικά πράγματα».

Εστιάζοντας στις καταθέσεις των παιδιών, ο ίδιος επεσήμανε ότι «δεν είναι η πρώτη φορά σε μία υπόθεση κατά την οποία εργαλειοποιούνται τα παιδιά, ούτως ώστε χειραγωγούμενα από κάποιον από τους συζύγους να παίξουν ενεργό ρόλο στη μεταξύ των συζύγων αντιπαράθεση και αντιδικία».

Αναφερόμενος δε στις πληροφορίες που ανέφεραν ότι βρέθηκε υλικό παιδικής πορνογραφίας, στο κινητό του κατηγορούμενου αστυνομικού, ο Όθων Παπαδόπουλος είπε χαρακτηριστικά: «Πρόκειται για τη διαρροή μιας ψευδούς είδησης, καθώς δεν βρέθηκε ποτέ τέτοιο υλικό στο κινητό του εντολέα μου», όπως δήλωσε δεν είναι σε θέση να σχολιάσει αν το υλικό αυτό είναι κάποιου από τα παιδιά, καθώς βρέθηκε σε φορητό υπολογιστή και πρόσθεσε επιπλέον πως θα πρέπει να διερευνηθεί το τι εννοούμε με τον όρο πορνογραφία ανηλίκων, αν όντως πρόκειται για ανήλικους ή όχι.

«Παίρνουμε μία μία τις καταθέσεις της καταγγέλουσας και θα καταθέσουμε μήνυση για εξαπάτηση των δικαστικών αρχών, και πρόκειται να στηρίξουμε μέχρι τέλους ώστε να λάμψει η αλήθεια» δήλωσε κλείνοντας.




Φρίκη από τις αποκαλύψεις για τον αστυνομικό της Βουλής

Καταιγιστικές είναι οι εξελίξεις στην υπόθεση του αστυνομικού που υπηρετούσε στη Βουλή και κατηγορείται για τη σεξουαλική κακοποίηση των παιδιών αλλά και της συζύγου του. Κατά τον έλεγχο που πραγματοποιήθηκε στα ψηφιακά μέσα του 45χρονου βρέθηκαν βίντεο και φωτογραφίες πορνογραφικού υλικού ανηλίκων -όχι των δικών του παιδιών- αλλά και υλικό με τη σύζυγό του.

Όπως δήλωσε το πρωί της Δευτέρας 20/1 ο δικηγόρος του 45χρονου αστυνομικού, μιλώντας στην εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» το πορνογραφικό υλικό έχει εντοπιστεί σε υπολογιστή της οικογένειας, ο οποίος όμως δεν ανήκει στον αστυνομικό.

«Πρόκειται για ένα εύρημα που μόνο κατ’ εκτίμηση μπορεί να αποδοθεί σε παιδική πορνογραφία. Το κρίσιμο ερώτημα είναι εάν έχουν τελεστεί τα κακουργήματα που του έχουν αποδοθεί από την κατάθεση της συζύγου του αρχικά και στη συνέχεια από κάποια πράγματα που φέρονται να επιβεβαιώνουν από αυτή την κατάθεση ορισμένα από τα παιδιά. Το πορνογραφικό υλικό έχει βρεθεί μόνο σε έναν υπολογιστή της οικογένειας, που δεν ανήκει στον εντολέα μου», είπε ο Όθωνας Παπαδόπουλος, δικηγόρος του 45χρονου αστυνομικού.

Η ποινική δίωξη σε βάρος της 35χρονης συζύγου του αστυνομικού

Την ίδια στιγμή ποινική δίωξη ασκήθηκε σε βάρος της 35χρονης συζύγου του αστυνομικού για τη συμμετοχή της στον βιασμό των παιδιών της.

Ειδικότερα, η 35χρονη, επίσης αστυνομικός κατηγορείται για βιασμό ανήλικου από οικείο πρόσωπο από κοινού κατ’ εξακολούθηση κατά συρροή, κατάχρηση ανήλικου σε ασέλγεια από κοινού κατ’ εξακολούθηση κατά συρροή και γενετήσια πράξη μεταξύ συγγενών από κοινού και κατ’ εξακολούθηση.

«Ενώ έχουμε μία προβληματική σχέση μεταξύ των δύο συζύγων, έχουμε στις αρχές του 2024 μία καταγγελία για ενδοοικογενειακή βία. Ανακαλείται στη συνέχεια, δεν αναφέρεται το παραμικρό στις καταθέσεις για σεξουαλικές κακοποιήσεις ή οτιδήποτε άλλο», δήλωσε ο δικηγόρος του 45χρονου και συμπλήρωσε:

«Στη συνέχεια του ίδιου έτους έχουμε νέα καταγγελία του συζύγου για ενδοοικογενειακή απειλή κι ενώ είναι σε εξέλιξη η έρευνα, κατά τη διάρκεια που εξετάζεται ως μάρτυρας αρχίζει να αναφέρει στοιχεία που αφορούν τις σεξουαλικές κακοποιήσεις των παιδιών, μάλιστα στις οποίες πράξεις ενοχοποιεί τον ίδιο της τον εαυτό».

www.newsbeast.gr




Ξεσπά η πλευρά της συζύγου του αστυνομικού της Βουλής: «Μιλάνε δημόσια πολλοί χωρίς να ξέρουν»

«Όλοι βγαίνουν και βγάζουν γνωματεύσεις»

Αντιδρά η πλευρά της συζύγου του αστυνομικού της Βουλής, ο οποίος κατηγορείται για τον βιασμό των ανήλικων παιδιών του. Ο δικηγόρος της 35χρονης γυναίκας, Γιάννης Μπαρκαγιάννης, μίλησε τη Δευτέρα στον Γιώργο Παπαδάκη και την καθημερινή εκπομπή του ΑΝΤ1 «Καλημέρα Ελλάδα» και εστίασε στην ιδιότητα της εντολέως του ως θύματος βιασμών και σοβαρών βασανιστηρίων και όχι ως κατηγορούμενης.

Ο κ. Μπαρκαγιάννης διαμαρτυρήθηκε για το γεγονός ότι πολλά πρόσωπα, τα οποία χαρακτήρισε αναρμόδια και στα οποία συμπεριέλαβε ψυχολόγους, παιδοψυχολόγους, δικηγόρους και αστυνομικούς, τοποθετούνται δημόσια για την ψυχική κατάσταση της συζύγου χωρίς να γνωρίζουν. «Όλοι βγαίνουν και βγάζουν γνωματεύσεις», σχολίασε χαρακτηριστικά.

«Οι τοποθετήσεις γίνονται χωρίς γνώση της υπόθεσης, με σκόρπιες πληροφορίες και αυτό είναι πρωτίστως εις βάρος των παιδιών», τόνισε ο δικηγόρος και πρόσθεσε ότι η πελάτισσά του εξετάζεται ως ύποπτη και όχι ως κατηγορούμενη, και ότι πάνω απ’ όλα υπήρξε θύμα ακραίας βίας εκ μέρους του αστυνομικού.

Όσον αφορά τους ισχυρισμούς του κατηγορούμενου ότι οι κατηγορίες επινοήθηκαν από τη σύζυγο, σχολίασε: «Αυτά είναι θεωρίες τις οποίες επικαλέστηκε ξανά στο παρελθόν, δεν έγιναν πιστευτές τότε και δεν θα γίνουν ούτε τώρα».

Ο κ. Μπαρκαγιάννης ανέφερε ότι πλέον η μεταχείριση της συζύγου θα κριθεί με βάση το αναμενόμενο πόρισμα της έκθεσης του ψυχιάτρου τον οποίο διόρισε η ανακριτική αρχή.




Εξελίξεις στην υπόθεση του αστυνομικού της Βουλής

Καταιγιστικές είναι οι εξελίξεις στην υπόθεση του αστυνομικού της Βουλής, που κατηγορείται ότι βίαζε τα παιδιά και τη σύζυγό του. Όπως αποκάλυψε το πρωί της Παρασκευής 13/12 ο ειδικός αστυνομικός αναλυτής, Σταύρος Μπαλάσκας, «όσοι έχουν δει τις καταθέσεις έχουν τρελαθεί από αυτά που λένε τα παιδιά για τη μητέρα».

«Δεν φτάνουμε στο τέλος της υπόθεσης, αλλά τώρα άρχισαν να εξετάζονται τα ψυχιατρικά. Πρέπει να υπάρχει μεγάλη προσοχή, γιατί θα εξεταστεί από ψυχίατρο και ψυχολόγους και ο αστυνομικός», δήλωσε ο Σταύρος Μπαλάσκας στον ΑΝΤ1 και την εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα».

Όπως, δε, τόνισε στόχος είναι «να φύγει από τη μέση και για αυτόν (τον 45χρονο) και για αυτή (τη σύζυγό του) το ενδεχόμενο να προβάλουν ψυχολογικά και ψυχασθενικά προβλήματα, ώστε να είναι πιο ήπια η αντιμετώπισή τους».

«Οποιοδήποτε ψυχιατρικό πόρισμα για τη μητέρα των παιδιών δεν αλλάζει τις πράξεις»

«Ενδεχομένως και να της εντοπιστούν ψυχικά ή ψυχιατρικά προβλήματα, θα είναι όμως τέτοιας φύσεως ώστε να μην επηρεάζουν την κρίση της για τη διάπραξη ποινικών αδικημάτων», δήλωσε ο Σταύρος Μπαλάσκας για τη μητέρα.

«Και να της βρουν κάτι, δεν θα είναι ο καταλύτης για τις πράξεις που έχει κάνει», τόνισε εξηγώντας πως οποιοδήποτε ψυχιατρικό πόρισμα για τη μητέρα των παιδιών δεν αλλάζει τις πράξεις.

«Έχουμε συμπλοκή στις δηλώσεις των παιδιών με τις δηλώσεις της μητέρας. Βγήκαν πολύ σοβαρά πράγματα από τις καταθέσεις. Όσοι έχουν δει τις καταθέσεις έχουν τρελαθεί από αυτά που λένε τα παιδιά για τη μητέρα», διαμήνυσε ο ειδικός αστυνομικός αναλυτής.

«Για τον αστυνομικό δεν το συζητώ, είναι τελειωμένη υπόθεση, θα μπει μέσα ισόβια», υπογράμμισε.

www.newsbeast.gr

 



«Τα παιδιά μιλάνε για την κάμερα» – Αποκαλύψεις για τον αστυνομικό της Βουλής

«Υπάρχουν οι μαρτυρίες»

Φρίκη προκαλούν οι αποκαλύψεις που βλέπουν το «φως» αναφορικά με τον αστυνομικό της Βουλής που κατηγορείται ότι βίαζε τα παιδιά του και τη σύζυγό του. Τα ανήλικα μιλούν για την κάμερα ενώ οι αρχές ψάχνουν για άλλα εμπλεκόμενα άτομα.

«Έχουμε δύο συζύγους οι οποίοι αυτήν τη στιγμή ο καθένας χτίζει τη δική του υπερασπιστική γραμμή. Ο ένας είναι ήδη στη φυλακή κατηγορούμενος με τον μισό ποινικό κώδικα που αντιλαμβάνεται κανείς ότι τα ισόβια θα είναι η βασική ποινή και από εκεί επάνω θα πέσουν πολλά άλλα. Από την άλλη πλευρά υπάρχει η μάνα των παιδιών η οποία βρίσκεται στο επίκεντρο των ανακριτικών διαδικασιών και η πιθανότητα να βρεθεί κατηγορούμενη είναι πάρα πολύ μεγάλη», σημείωσε η δημοσιογράφος Ιωάννα Μάνδρου μιλώντας το πρωί της Τετάρτης 11/12 στην εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA».

«Η μάνα έχει ομολογήσει τη συμμετοχή της σε αυτά τα εγκλήματα. Περιγράφει μάλιστα και τον φρικιαστικό τρόπο που μετείχε επί πάρα πολλά χρόνια. Αυτήν τη συμμετοχή την αποδίδει στον φόβο και την απειλή που υφίστατο από τον σύζυγό της. Αυτό είναι ένα άλλο κεφάλαιο που ασφαλώς θα αξιολογηθεί, αλλά η συμμετοχή της δεν αμφισβητείται, το λέει η ίδια» σημείωσε.

«Μπορεί να υπάρχουν και άλλα άτομα»

Οι έρευνες των Αρχών στρέφονται και στο «σκοτεινό διαδίκτυο» αλλά και τις ψηφιακές συσκευές του 45χρονου.

«Όταν μιλάμε για εγκληματικότητα η οποία συνδέεται με το διαδίκτυο, μας είναι πάρα πολύ εύκολο να τα ονοματίσουμε όλα dark web γιατί ο κόσμος δεν είναι γνώστης» είπε στο MEGA η Κέλλυ Ιωάννου, δρ. εγκληματολογίας.

«Εγώ με αυτά που ακούω, θεωρώ ότι μπορούν να βρεθούν σημάδια και ίχνη και πιο επιφανειακά. Δεν χρειάζεται κάποιος να είναι γνώστης του σκοτεινού διαδικτύου. Αυτήν την στιγμή υπάρχουν στον επιφανειακό ιστό, στο διαδίκτυο, ιστοσελίδες οι οποίες σε live μετάδοση μπορεί να παραγγέλνει ο καθένας όποια σεξουαλική πράξη ορέγεται και οι πρωταγωνιστές να συμμετέχουν σε αυτήν την πράξη κατά παραγγελία και με λεφτά» συμπλήρωσε.

«Ναι μεν η έρευνα μπορεί να στραφεί προς το ‘σκοτεινό διαδίκτυο’ αλλά μην πηγαίνουμε μόνο εκεί. Θεωρώ ότι δεν πρέπει να εστιάζουμε μόνο στη συγκεκριμένη οικογένεια. Ναι μεν η αφορμή είναι η συγκεκριμένη οικογένεια αλλά όλη η ζωή του συγκεκριμένου ανθρώπου κάτι δείχνει από πίσω. Δεν μπορεί κάποιος να μπει σε αυτήν τη διαδικασία μεμονωμένα. Μπορεί να υπάρχουν και άλλα άτομα» δήλωσε η Κέλλυ Ιωάννου.

«Τα παιδιά μιλάνε για την κάμερα»

Στο Mega μίλησε και ο επίτιμος πρόεδρος της ένωσης αστυνομικών υπαλλήλων Ν/Α Αττικής, Γιώργος Καλλιακμάνης, τονίζοντας: «Τα παιδιά καταθέτουν και μιλάνε για την κάμερα που βρέθηκε με τον τρίποδα, ο οποίος, αυτός ο συγκεκριμένος άνθρωπος, κατέγραφε περιστατικά. (…) Αυτός ο άνθρωπος τα διαψεύδει όλα, λέει ότι είναι ψέματα, ότι δεν υπάρχουν τέτοια πράγματα, ότι η γυναίκα μου είναι ψυχικά ασθενής».

«Όμως υπάρχουν, πέρα από την καταγγελία της γυναίκας, οι μαρτυρίες των παιδιών. Υπάρχει το περιστατικό με το παιδί που πήδηξε από το μπαλκόνι, υπάρχει η έκθεση, υπάρχει το γεγονός ότι καθοδήγησε το μεγάλο παιδί το λάπτοπ να το παραδώσει σε έναν συγγενή» δήλωσε κλείνοντας.




Υπόθεση αστυνομικού της Βουλής: «Λέει ότι το ένα κοριτσάκι φαίνεται κακοποιημένο, γιατί είχε ατύχημα με κούκλα όταν ήταν μωρό»

«Είδαμε ένα περιβάλλον που αδιαφορούσε, δεν μου κάνει τρομερή εντύπωση ότι κάποιος δεν αναλαμβάνει τα παιδιά»

Αρνείται τα πάντα ο αστυνομικός της Βουλής που κατηγορείται ότι βίασε τα παιδιά του και την επίσης αστυνομικό σύζυγό του. Ο 45χρονος έχει προφυλακιστεί στην Τρίπολη και μάλιστα έκανε δηλώσεις σε τηλεοπτικά κανάλια μέσα από τη φυλακή.

Ο 45χρονος αστυνομικός και η 35χρονη σύζυγός του συνεχίζουν να αλληλοκατηγορούνται, προβάλλοντας διαφορετικές εκδοχές της φρίκης, την οποία συνεχίζουν να βιώνουν τα 5 ανήλικα παιδιά τους, για τα οποία οι Αρχές αναζητούν δομές να τα φιλοξενήσουν.

«Βρέθηκαν πολλά λάπτοπ, βρέθηκαν τάμπλετ, δύο κάμερες. Άρα θα πρέπει να δούμε τι περιέχουν οι συσκευές. Αυτός λέει ότι δεν κακοποίησε ποτέ τα παιδιά του, ότι η γυναίκα του είναι ψυχικά ασθενής. Λέει ότι το δεύτερο κοριτσάκι φαίνεται κακοποιημένο, γιατί είχε ατύχημα με κούκλα όταν ήταν μωρό», δήλωσε ο επίτιμος πρόεδρος των Αστυνομικών Νοτιοανατολικής Αττικής, Γιώργος Καλλιακμάνης, στην εκπομπή «Σήμερα» του ΣΚΑΪ για την υπόθεση του αστυνομικού της Βουλής.

«Είδαμε ένα περιβάλλον το οποίο αδιαφορούσε»

«Σε όλες τις υποθέσεις της ενδοοικογενειακής βίας διαπιστώνουμε πάρα πολλά κενά. Πρώτον, είναι το κενό που αφήνει η άπειρη γραφειοκρατία στην οποία τα θύματα της ενδοοικογενειακής βίας καλούνται να είναι ψύχραιμα και να διαχειριστούν τις νέες καταστάσεις», δήλωσε παράλληλα στο Mega η ψυχολόγος Στέλλα Αργυρίου.

«Ειδικά όταν υπάρχουν θύματα παιδιά, περιμένουμε από τους συγγενείς να τα αναλάβουν, γιατί τα παιδιά έχουν μεγάλη ανάγκη από σταθερότητα. Ωστόσο, όταν υπάρχουν τέτοια περιστατικά, θα πρέπει οι συγγενείς να βοηθήσουν πριν, στην πρόληψη. Εδώ δεν είδαμε κάτι τέτοιο, είδαμε ένα περιβάλλον το οποίο δεν είχε ιδέα ή το οποίο αδιαφορούσε, οπότε δεν μου κάνει τρομερή εντύπωση ότι κάποιος δεν αναλαμβάνει τα παιδιά», είπε ακόμη.

Σύμφωνα με την ίδια, «βλέπουμε ένα περιβάλλον αρκετά συγχωνευτικό που κρύβονται μυστικά. Είναι λυπηρό ότι, ενώ έχουν συμβεί όλα αυτά, δεν υπάρχει ένας άνθρωπος στο συγγενικό περιβάλλον να ανοίξει τις φτερούγες του και να αγκαλιάσει αυτά τα πληγωμένα παιδιά».




Υπόθεση αστυνομικού της Βουλής

«Είναι θέμα ωρών, ημερών, εβδομάδων το ένταλμα σύλληψης» για τη μητέρα και σύζυγο του αστυνομικού της Βουλής, ο οποίος προφυλακίστηκε και οδηγήθηκε στις φυλακές Τρίπολης, με την κατηγορία ότι βίαζε τα ανήλικα παιδιά του.

«Τα κορίτσια στις απόρρητες καταθέσεις τους και γενικότερα τα παιδιά τα αναφέρουν όλα μέσα: μαμά… αυτό με μένα, με το άλλο… Η μαμά, η μαμά και ο μπαμπάς με το τρίποδο και την κάμερα και μερικές φορές και με το κινητό, τα έγραφε. Και μετά έμπαινε και ο μπαμπάς στο παιχνίδι», εξήγησε σε δηλώσεις του στον ΣΚΑΪ ο ειδικός αστυνομικός αναλυτής, Σταύρος Μπαλάσκας.

«Και όταν μιλάμε για οκτώ χρόνια συνεχή ποινικά αδικήματα, καταλαβαίνετε ότι δεν θα περάσει έτσι», συμπλήρωσε.

Σύμφωνα με τον ίδιο, «αν κάποιος -που δεν πρέπει, που απαγορεύεται- δημοσιοποιήσει τις καταθέσεις των κοριτσιών, να ξέρετε ότι θα μαζέψουν πούλμαν από όλη την Ελλάδα και θα πάνε στην Τρίπολη», θέλοντας να πει ότι τα όσα περιγράφουν ξεπερνούν και την πιο νοσηρή σκέψη.

Παραδόθηκε στις Αρχές λάπτοπ, βρέθηκε η κάμερα

Σημειώνεται πως η έρευνα για τη σοκαριστική υπόθεση τόσο σε προανακριτικό όσο και σε ανακριτικό επίπεδο συνεχίζεται. Tο λάπτοπ, που είχε ζητήσει ο 45χρονος από τον μεγάλο του γιο να κρύψει, παραδόθηκε στην αστυνομία, όπου ειδικοί στα εγκληματολογικά εργαστήρια θα σπάσουν τους κωδικούς, για να διερευνηθούν τα αρχεία που περιέχει. Οι αρχές έχουν επίσης στην κατοχή τους ένα τάμπλετ και άλλα ψηφιακά πειστήρια, αναφέρουν πληροφορίες της ΕΡΤ.

Στο σπίτι – κολαστήριο έχουν βρεθεί το τρίποδο και η κάμερα που είχε περιγράψει ένα από τα ανήλικα παιδιά στους αστυνομικούς και βρίσκονται στα εγκληματολογικά εργαστήρια της ΕΛΑΣ, όπου επιχειρούν να ανασύρουν τι υλικό παιδικής πορνογραφίας υπάρχει, με τα παιδιά που βίωναν τον απίστευτο εφιάλτη σε αυτό το σπίτι.

Σύμφωνα με την ιατροδικαστική έκθεση, σε ένα από τα ανήλικα κορίτσια εντοπίστηκαν και ευρήματα σεξουαλικής κακοποίησης. Ο 45χρονος υποστηρίζει ότι πρόκειται για αυτοτραυματισμό.

Συνεχίζει να επιμένει ότι όλα αυτά είναι αποκύημα της φαντασίας της συζύγου του, της 32χρονου αστυνομικού, λέγοντας ότι πάσχει από διπολική διαταραχή. Και η γυναίκα «μπαίνει στο κάδρο» των ερευνών πλέον, γιατί για όλο αυτό το διάστημα δεν είχε μιλήσει στις αστυνομικές αρχές.

www.newsbeast.gr




Προϋπολογισμός: Στη «μάχη» της Βουλής ποντάρει η κυβέρνηση

Στο πεδίο της οικονομίας ρίχνει το βάρος η κυβέρνηση, θέλοντας να αλλάξει ατζέντα και να μην εγκλωβιστεί σε ένα κλίμα εσωστρέφειας μετά την διαγραφή του Αντώνη Σαμαρά.

Η κατάθεση του προϋπολογισμού στη Βουλή έδωσε την ευκαιρία στο κυβερνών κόμμα να εστιάσει σε ένα θετικό αφήγημα και να αναφερθεί σε συγκεκριμένες παρεμβάσεις που οδηγούν σε αυξήσεις μισθών και συντάξεων και μειώσεις φόρων.

Η συζήτηση του προϋπολογισμού στην Ολομέλεια -που θα γίνει από τις 11 ως τις 15 Δεκεμβρίου- έχει ιδιαίτερη πολιτική βαρύτητα, καθώς ενέχει και τον χαρακτήρα ψήφου εμπιστοσύνης. Από το Μαξίμου θέλουν να αξιοποιήσουν το momentum και κατά την διάρκεια της πενθήμερης συζήτησης να πετύχουν διπλό στόχο: πρώτον να στείλουν ένα ισχυρό μήνυμα «γαλάζιας» ενότητας και δεύτερον να κερδίσουν τη μάχη των πολιτικών εντυπώσεων που είναι δεδομένο πως θα δοθεί με τα κόμματα της αντιπολίτευσης.

Από την κυβέρνηση δεν θέλουν να αφήσουν χώρο σε κόμματα που κινούνται στα δεξιά της Ν.Δ. να «φλερτάρουν» δεξιούς ψηφοφόρος. Ωστόσο, ταυτόχρονα θέλουν να βάλουν αναχώματα και στην προσπάθεια του ΠΑΣΟΚ να προσεγγίσει κεντρώους ψηφοφόρους, που βρίσκονται στη δεξαμενή των αναποφάσιστων.

Σε αυτή την προσπάθεια για φυγή προς τα εμπρός, έμφαση δίνεται στην προβολή μια σειράς κινήσεων που έχει κάνει η κυβέρνηση σε διαφορετικούς τομείς. Για παράδειγμα, χθες ο πρωθυπουργός μίλησε σε εκδήλωση του υπουργείου Δικαιοσύνης για μια σειρά από αλλαγές που υλοποιούνται όπως ο νέος δικαστικός χάρτης, ενώ σήμερα θα μιλήσει σε εκδήλωση του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και της ΑΑΔΕ για τον εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης και της εξυπηρέτησης του πολίτη.

Το βάρος πέφτει και σε δράσεις που υλοποιούνται σε περιφερειακό επίπεδο και σήμερα ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα μιλήσει στη τελετή υπογραφής της σύμβασης για τη σύσταση του Ταμείου Απανθρακοποίησης Νησιών στη Νάξο. Θα ακολουθήσει επίσκεψη στη Θεσσαλονίκη στο τέλος του μήνα για τα εγκαίνια του μετρό, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες το Δεκέμβριο θα μεταβεί στην Κρήτη και θα ακολουθήσουν και άλλες περιοδείες

Τα μέτρα στήριξης

Με δεδομένο πως η ακρίβεια αποτελεί το βασικό πρόβλημα των νοικοκυριών από το Μαξίμου εστιάζουν στην υλοποίηση ενός πλέγματος μόνιμων μέτρων στήριξης που οδηγούν στην ενίσχυση του εισοδήματος των πολιτών. Στον προϋπολογισμό προβλέπονται μεταξύ άλλων :

  • Κατάργηση από την 1η Ιανουαρίου του τέλους επιτηδεύματος στους ελεύθερους επαγγελματίες,
  • Νέα αύξηση στους βασικούς μισθούς όλων των δημοσίων υπαλλήλων από τον Απρίλιο του 2025, έτσι ώστε ο εισαγωγικός μισθός στο Δημόσιο να μην υπολείπεται του επιπέδου του κατώτατου μισθού του ιδιωτικού τομέα.
  • Αύξηση συντάξεων 2.4% για τη νέα χρονιά. Επιπλέον, αναπροσαρμόζεται η Εισφορά Αλληλεγγύης Συνταξιούχων, έτσι ώστε να αυξάνεται ετησίως το κατώφλι κάθε κλιμακίου αναλογικά με το ετήσιο ποσοστό αύξησης των συντάξεων
  • Μείωση από την 1η Ιανουαρίου κατά μία ποσοστιαία μονάδα των ασφαλιστικών εισφορών. Ειδικότερα προβλέπεται μείωση 0,5% στις εισφορές των εργαζόμενων και 0,5% στις εργοδοτικές εισφορές κλάδου υγείας
  • Αύξηση από την 1η Ιανουαρίου 2025 της αποζημίωσης για τη νυχτερινή απασχόληση του ένστολου προσωπικού
  • Αυτοτελής φορολόγηση της αποζημίωσης των εφημεριών των ιατρών του ΕΣΥ με συντελεστή 22% από τη νέα χρονιά.

Να επισημανθεί ακόμα πως προβλέπεται ένα ευρύ πλέγμα παρεμβάσεων στο στεγαστικό πεδίο. Ενδεικτικά αναφέρεται πως από τη νέα χρονιά θα τρέξουν δύο νέα προγράμματα και συγκεκριμένα το « Σπίτι μου 2» που θα καλύπτει φυσικά πρόσωπα και ζευγάρια ηλικίας 25 έως 50 ετών και το «Αναβαθμίζω το Σπίτι μου» με κύριο σκοπό την ενεργειακή βελτίωση παλαιών κατοικιών.

Τέλος, θα υπάρξουν και έκτακτα μέτρα με έμφαση να δίνεται στη στήριξη ευάλωτων ομάδων. Ειδικότερα προβλέπονται για το Δεκέμβριο ενισχύσεις ύψους 243 εκατομμυρίων ευρώ για συνολικά 1,9 εκατομμύρια δικαιούχους.

Αύριο η ομιλία Καραμανλή

Τα φώτα βέβαια στρέφονται αύριο στην ομιλία που θα κάνει ο πρώην πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής σε εκδήλωση για το βιβλίο του Γιώργου Χαρβαλιά. Να σημειωθεί εδώ πως θα είναι η πρώτη ομιλία του κ. Καραμανλή μετά την διαγραφή του Αντώνη Σαμαρά και έχει ενδιαφέρον πως θα τοποθετηθεί για μια σειρά θεμάτων.

ethnos.gr




Δημοσκόπηση Real Polls… ανατρέπει το πολιτικό σύστημα: 8ος και ίσως εκτός Βουλής ο ΣΥΡΙΖΑ, εκπλήξη Λατινοπούλου – Κασσελάκη

Κερδίζει τη μάχη με τον ΣΥΡΙΖΑ ο τέως πρόεδρός του

Κακά μαντάτα για τον ΣΥΡΙΖΑ, καθώς σε δημοσκόπηση της Real Polls που παρουσιάστηκε στον Alpha, η Κουμουνδούρου καταρρέει φτάνοντας στο 3,5% στην εκτίμηση ψήφου, την ώρα που το επικείμενο κόμμα Κασσελάκη μετριέται στο 6,5%.

Μάλιστα, στο εύρος της εκτίμησης του ποσοστού του ΣΥΡΙΖΑ, το κόμμα βρίσκεται εκτός Βουλής στο κάτω του όριο με 2,6%. Στην πρόθεση ψήφου η έρευνα καταγράφει:

  • Νέα Δημοκρατία 25,8%
  • ΠΑΣΟΚ 13,1%
  • Φωνή Λογικής 6,6%
  • ΚΚΕ 6,5%
  • Ελληνική Λύση 5,5%
  • Νέο κόμμα Κασσελάκη 4,3%
  • ΜέΡΑ25 3,3%
  • Πλεύση Ελευθερίας 3,2%
  • Νέα Αριστερά 2,9%
  • ΣΥΡΙΖΑ 2,7%
  • Νίκη 2,2%

Στην εκτίμηση ψήφου της έρευνας η Νέα Δημοκρατία καταγράφει 29,7%, το ΠΑΣΟΚ 16,7%, η Φωνή Λογικής 8,3%, το ΚΚΕ 8,3%, η Ελληνική Λύση 7,5%, το νέο κόμμα Κασσελάκη 6,5%, η Πλεύση Ελευθερίας 4,7%, ο ΣΥΡΙΖΑ 3,6%, το ΜέΡΑ25 3,4%η Νίκη 2,9% και η Νέα Άριστερά 2,9%.

Εύρος ποσοστών κομμάτων

  • Νέα Δημοκρατία από 26,5% έως 32,5%
  • ΠΑΣΟΚ από 14,2% έως 19,2%
  • ΚΚΕ από 6,5% έως 10,1%
  • Φωνή Λογικής από 6,4% έως 10,3%
  • Ελληνική Λύση 5,9% έως 9,1%
  • Νέο κόμμα Κασσελάκη 4,8% έως 8,2%
  • Πλεύση Ελευθερίας 3,4% έως 6,1%
  • ΜέΡΑ25 2,2% έως 4,7%
  • ΣΥΡΙΖΑ 2,6% έως 4,7%
  • Νέα Αριστερά 1,9% έως 4,1%



Βασικά σημεία ομιλίας Μ. Λαζαρίδη στην Ολομέλεια της Βουλής για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών για τη συγχώνευση της Τράπεζας Αττικής με την Παγκρήτια Τράπεζα

Ένα ζήτημα τόσο σημαντικό για την ελληνική οικονομία, για την ελληνική κοινωνία και με τόσες περιπέτειες κατά την προηγούμενη δεκαετία. Όταν το τραπεζικό σύστημα διαλύθηκε πλήρως και έφτασε στα πρόθυρα της καταστροφής.

Όταν, εξαιτίας αυτοσχέδιων πειραματισμών και ιδεοληπτικών εμμονών κάποιων μαθητευόμενων μάγων, τα καταστήματα των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων έκλεισαν και ενεργοποιήθηκαν τα capital controls, οδηγώντας σε απόγνωση τους πολίτες.

Ευτυχώς για την πατρίδα μας, το 2019 ανέλαβε τη διακυβέρνηση της χώρας η Νέα Δημοκρατία και η κανονικότητα αποκαταστάθηκε. Μαζί με την οικονομία που ανέκαμψε εντυπωσιακά, την ίδια, θετική πορεία βαδίζει πλέον και το τραπεζικό μας σύστημα, με όλους τους σχετικούς δείκτες να έχουν βελτιωθεί κατά πολύ και την εμπιστοσύνη να έχει ανακτηθεί σε απόλυτο βαθμό.

Προς αυτήν την κατεύθυνση έρχεται να συμβάλλει και η σύμβαση την οποία κυρώνουμε σήμερα και αφορά, μεταξύ άλλων, τη συγχώνευση της Τράπεζας Αττικής με την Παγκρήτια Τράπεζα, συνιστώντας ουσιαστικά τον πέμπτο τραπεζικό πυλώνα που δημιουργείται δίπλα στις τέσσερις συστημικές τράπεζες.

Με τη συγκεκριμένη εξέλιξη, ενισχύεται η χρηματοπιστωτική σταθερότητα, διασφαλίζονται οι καταθέσεις και ωφελούνται όλες οι πλευρές, δηλαδή οι φορολογούμενοι, το Ελληνικό Δημόσιο, οι μέτοχοι των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων.

Όπως πολύ σωστά και με στοιχεία έχουν ξεκαθαρίσει τόσο ο Υπουργός, κ. Χατζηδάκης όσο και ο εισηγητής εκ μέρους της Νέας Δημοκρατίας, κ. Πέτσας, δεν θα μπορούσε να υπάρξει αυτήν την ώρα καλύτερη συμφωνία, ούτε για την ίδια την Τράπεζα Αττικής, ούτε για την οικονομία. Άλλωστε, δεν υπήρχε και κανένα εναλλακτικό σενάριο για να δοθεί λύση στο πρόβλημα.

Και όσο και αν, κυρίες και κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ, σας προκαλεί αλλεργία ο κ. Γιάννης Στουρνάρας, αυτό επιβεβαιώνεται και από την επιστολή του Διοικητή της Τράπεζας
προς τον Υπουργό, περιγράφοντας την κατάσταση των δύο τραπεζών και αναλύοντας τις επιπτώσεις στην περίπτωση που δεν υπήρχε συμφωνία. Όπως σημειώνει, σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία, ο δείκτης των μη εξυπηρετούμενων δανείων της Τράπεζας Αττικής είναι 61,5% και της Παγκρήτιας 53,5%, έναντι 5% που είναι ο αντίστοιχος δείκτης για τις τέσσερις συστημικές τράπεζες. Χωρίς την παρούσα συμφωνία, εξάλλου, η κάλυψη των κεφαλαιακών αναγκών θα ήταν αδύνατη, ενώ μάλλον αναπόφευκτη θα ήταν και η σημαντική εκροή καταθέσεων, λόγω της ευάλωτης οικονομικής κατάστασης των δύο Τραπεζών.

Από την άλλη, με την παρούσα συμφωνία παύει ο κίνδυνος για πιθανό «κούρεμα» καταθέσεων, ύψους 1,6 δις ευρώ, και για το ενδεχόμενο νέας ανακεφαλαιοποίησης, ενισχύεται ο ανταγωνισμός προς όφελος των καταθετών και των δανειοληπτών, δημιουργείται μια νέα τράπεζα με ισχυρή κεφαλαιακή βάση και περιορισμένα μη εξυπηρετούμενα δάνεια, ενώ προστατεύεται η παρουσία του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας στο νέο σχήμα.

Όσο για τον ιδιώτη επενδυτή, τον μοναδικό που ανταποκρίθηκε, έχει ήδη τοποθετήσει σημαντικά ποσά και θα επενδύσει άλλα 200.000.000 ευρώ στη νέα υπό συγχώνευση τράπεζα, συμπληρωματικά στα χρήματα που ήδη έχει διαθέσει για την εξαγορά της Παγκρήτιας.

Με τη σημερινή της μορφή η Τράπεζα Αττικής δεν είχε πιθανότητες επιβίωσης. Χαρακτηριστικά είναι τα στοιχεία που δημοσιοποίησε ο υπουργός, που επιβεβαιώνουν του λόγου το αληθές. Έτσι, εξετάστηκαν δειγματοληπτικά δάνεια και διαπιστώθηκε συστηματική χορήγηση δανείων κάτω του κόστους και χωρίς επαρκή καλύμματα.

Επίσης, ανάμεσα στους άλλους ελέγχους, βρέθηκε κατασκευαστική εταιρία – μαντέψτε κυρίες και κύριοι συνάδελφοι του ΣΥΡΙΖΑ ποια είναι αυτή – που είχε λάβει
το 2015, με εξασφάλιση, υποσχετικές έργων και άλλα αντίστοιχα καλύμματα, 39 δάνεια και μετείχε στην αύξηση κεφαλαίου της Attica Bank με 14.500.000 ευρώ.

Και μιας και ο λόγος στο «αμαρτωλό» παρελθόν της τράπεζας, εντύπωση προκαλεί το θράσος της αξιωματικής αντιπολίτευσης που δήθεν κόπτεται για τη βιωσιμότητά της σήμερα. Ναι, είναι ο ίδιος ΣΥΡΙΖΑ που, όχι μόνο έκλεισε τις τράπεζες, αλλά τις κατέστρεψε ταυτόχρονα.

Αντί, λοιπόν, εσείς εκεί στον ΣΥΡΙΖΑ να απολογείστε για το μεγάλο σκάνδαλο της ανακεφαλαιοποίησης των τραπεζών επί των ημερών σας με τεράστια ζημιά για το
ελληνικό δημόσιο και τους φορολογούμενους, έχετε το θράσος να ζητάτε και τα ρέστα και να διατυπώνετε απειλές; Θυμίζω ότι στην ανακεφαλαιοποίηση του 2014
οι τράπεζες είχαν αξία 27 δις ευρώ και στην ανακεφαλαιοποίηση του 2015 είχαν καταρρεύσει στο 1 δις!

Το μερίδιο του ΤΧΣ από αξία 19 δις κατέρρευσε σε λιγότερο από 1 δις! Χασούρα για το ΤΧΣ 18 δις! Κι έχετε το θράσος σήμερα να μιλάτε για το κόστος στο Δημόσιο; Αιδώς Αργείοι!

Και κάτι ακόμη! Ο ίδιος ΣΥΡΙΖΑ που τάχα κόπτεται για το δήθεν ξεπούλημα των ασημικών της χώρας, ήταν ο ίδιος που υποθήκευσε την δημόσια περιουσία μέσω
του Υπερταμείου για 99 χρόνια!

«Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί», κυρίες και κύριοι της μείζονος αντιπολίτευσης. Αναρωτιέμαι τι φοβάστε. Γιατί είναι προφανές ότι η παράλογη εμμονή σας, χωρίς ουσιαστικά επιχειρήματα, παραπέμπει σε φόβο. Και για όσους έχετε κοντή μνήμη, θα πω μόνο δύο λέξεις και θα καταλάβετε: Syriza Bank. Ναι, αναφέρομαι στην προνομιακή για τη συγκυβέρνηση Τσίπρα – Καμμένου τράπεζα, τα χρέη της οποίας εκτοξεύτηκαν στα 80.000.000 ευρώ εξαιτίας λάθος χειρισμών.

Στην Τράπεζα που εξυπηρετούσε συστηματικά φιλικά επιχειρηματικά συμφέροντα, με ενδεικτική φυσικά την περίπτωση του κ. Χρήστου Καλογρίτσα με τα βοσκοτόπια
της Ιθάκης. Με στόχο μέσα από την Syriza bank να δημιουργήσετε και Syriza TV! Τελικά, έπειτα από μηνυτήρια αναφορά του διοικητή της Τραπέζης της Ελλάδος, κ.
Γιάννη Στουρνάρα, το 2017 ασκήθηκαν ποινικές διώξεις από την Εισαγγελία Διαφθοράς για «τέλεση ενδεχομένων αξιόποινων πράξεων» και ξεκίνησε ο δρόμος για την εξυγίανση που ολοκληρώνεται σήμερα, με την έγκριση από τη Βουλή της συγχώνευσης των δύο τραπεζών.

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι.

Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, με την παρούσα πρωτοβουλία της, έρχεται για μία ακόμη φορά να διορθώσει σοβαρά λάθη του παρελθόντος. Προτάσσοντας πάντα το εθνικό συμφέρον και με συμφωνίες που συνάδουν με τη βούλησή της για ένα ισχυρό τραπεζικό σύστημα και μια ισχυρή οικονομία, πολύ καλύτερη σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.

Διευθετούμε μια εκκρεμότητα ετών, είναι η καλύτερη δυνατή επιλογή και εκτιμούμε ότι θα μπορούσε κάλλιστα να στηριχθεί από όλες τις πτέρυγες του Κοινοβουλίου.

Σας ζητώ λοιπόν να εγκρίνουμε από κοινού τη σύμβαση, δίνοντας μία ακόμα ώθηση στη δυναμική πορεία της χώρας προς τα μπροστά.

Σας ευχαριστώ πολύ.

 




Στην ολομέλεια της Βουλής το πόρισμα της εξεταστικής για το δυστύχημα στα Τέμπη

Στην ολομέλεια της Βουλής, συζητείται σήμερα, το πόρισμα της εξεταστικής επιτροπής για «τη διερεύνηση του εγκλήματος των Τεμπών». Στο πόρισμα, που είχε εγκριθεί από την πλειοψηφία της επιτροπής, τονίστηκε ότι, εάν είχαν τηρηθεί απαρέγκλιτα οι κανόνες του Γενικού Κανονισμού Κινήσεως, το δυστύχημα της 28ης Φεβρουαρίου 2023 στα Τέμπη, δεν θα είχε συμβεί.

Στο ίδιο πόρισμα, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων έχουν κατατεθεί οι γνώμες της αντιπολίτευσης, με τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ να τονίζει ότι πρέπει να βρεθούν οι ένοχοι, όσο ψηλά κι αν βρίσκονται, το ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής να κάνει λόγο για απόπειρα κυβερνητικής συγκάλυψης των ευθυνών για τα Τέμπη, το ΚΚΕ να σημειώνει πολιτικές και ποινικές ευθύνες στους αρμόδιους υπουργούς από το 2010 και μετά, την Ελληνική Λύση να ζητά την παραπομπή των υπουργών Μεταφορών από το 2012 και μετά, τη Νέα Αριστερά να προτείνει την περαιτέρω διερεύνηση με τη σύσταση προανακριτικής επιτροπής, την ΚΟ Σπαρτιάτες να καταγράφει ως αυτονόητη την καταρχήν αρμοδιότητα των Δικαστικών Αρχών, και την ΚΟ Νίκη να αποδίδει ευθύνες στον πρωθυπουργό και τους συναρμόδιους υπουργούς 2009-2023.

Η Πλεύση Ελευθερίας, που δεν κατέθεσε πρόταση πορίσματος, ανέφερε διά της προέδρου της Ζωή Κωνσταντοπούλου ότι υπήρξε συγκάλυψη του εγκλήματος των Τεμπών, με εντολή της κυβέρνησης.

Η σημερινή συνεδρίαση θα αρχίσει με τοποθετήσεις των εισηγητών των κομμάτων, ενώ αναμένεται να λάβουν το λόγο οι αρχηγοί των κομμάτων της αντιπολίτευσης.

Πηγή: newsbeast.gr




Στις επιτροπές της Βουλής το νομοσχέδιο για τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών | Την ερχόμενη εβδομάδα η ψήφισή του

Ευρύτατη συναίνεση φέρεται να καταγράφεται στις αρμόδιες επιτροπές της Βουλής για το νομοσχέδιο που αφορά τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών. Το σχέδιο νόμου αναμένεται να συζητηθεί, αλλά και να ψηφιστεί από την Ολομέλεια την ερχόμενη εβδομάδα.

Όπως μεταδίδει η ΕΡΤ, το ενδιαφέρον, πλέον, στρέφεται στο εάν διαφωνούντες βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας θα επιλέξουν τελικά την αποχή ή την καταψήφιση, ενώ την ίδια στιγμή αρκετές επιφυλάξεις διατυπώνονται και στο εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ.

Η πρώτη τοποθέτηση για το επίμαχο νομοσχέδιο, που αφορά τον γάμο των ατόμων ιδίου φύλου, πραγματοποιήθηκε από την εισηγήτρια της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας, η οποία σημείωσε ότι με το παρόν νομοσχέδιο η Ελλάδα καθίσταται η 37η χώρα που εισάγει στο εθνικό δίκαιο την επέκταση του γάμου στα ομόφυλα ζευγάρια, ενώ απλώνει «δίχτυ» προστασίας για τα παιδιά.

Όπως υπογράμμισε η Μαρία Συρεγγέλα, «με το παρόν νομοσχέδιο ρυθμίζουμε μια υπάρχουσα κατάσταση. Θέτουμε ένα πλαίσιο, ένα προστατευτικό δίχτυ κυρίως για τα παιδιά. Εμείς τώρα σηκώνουμε το χαλί, βγάζουμε αυτήν τη θολή κατάσταση στην επιφάνεια και θεσμοθετούμε, έχοντας ως θεμέλια της συζήτησης την ισότητα των πολιτών και την προστασία των παιδιών».

«Το σημαντικότερο στη συζήτηση είναι να ανταποκριθούμε στα αιτήματα των συνανθρώπων μας για ισότητα και να δημιουργήσουμε συνθήκες συμπερίληψης και άρσης διακρίσεων και ρατσιστικών συμπεριφορών. Στα ανθρώπινα δικαιώματα δεν υπάρχει αντίθετη άποψη, δεν υπάρχει αντίθετη γνώμη» σημείωσε από την πλευρά του ο ΣΥΡΙΖΑ, με τη βουλευτή Έλενα Ακρίτα.

Τις θέσεις και τους προβληματισμούς τους κατέθεσαν και τα κόμματα της ελάσσονος αντιπολίτευσης.

πηγη: Newsbeast.gr




Βασικά σημεία ομιλίας Μ. Λαζαρίδη στην Ολομέλεια της Βουλής για το νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών

Το Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που συζητάμε και θα κληθούμε να ψηφίσουμε σήμερα και το οποίο έχω την τιμή να εισηγούμαι εκ μέρους της Νέας Δημοκρατίας, στοχεύει στην ενσωμάτωση δύο ευρωπαϊκών οδηγιών: της οδηγίας 2022/738, η οποία τροποποίησε την οδηγία 2006/1/ΕΚ για τη χρησιμοποίηση μισθωμένων οχημάτων χωρίς οδηγό στις οδικές εμπορευματικές μεταφορές, καθώς και της οδηγίας 2021/1187 περί μέτρων εξορθολογισμού για την προώθηση της υλοποίησης του διευρωπαϊκού δικτύου μεταφορών. Θα ήθελα πριν μπω στην ουσία του νομοσχεδίου, να σχολιάσω σύντομα τις τελευταίες ραγδαίες εξελίξεις στην Μέση Ανατολή και το πολιτικό σκηνικό που έχει
διαμορφωθεί στη χώρα μας.
Η Ελλάδα έχει μια στρατηγική σχέση με το Ισραήλ και ταυτόχρονα παραδοσιακές, καλές σχέσεις με το σύνολο των αραβικών χωρών. Ταυτόχρονα, βεβαίως, αναγνωρίζουμε το δικαίωμα του Ισραήλ στην αυτοάμυνα μετά τις τρομοκρατικές επιθέσεις της Χαμάς. Η όποια απάντηση θα πρέπει να είναι σύμφωνη με το Διεθνές Δίκαιο, τους κανόνες απαγορεύεται να τους βάζουν η ανεξέλεγκτη βία και ο εξτρεμισμός, ενώ χρέος όλων είναι να προστατεύσουν τους αμάχους, απ’ όπου και αν προέρχονται αυτοί. Είναι επιβεβλημένη η διατήρηση της περιφερειακής και ευρωπαϊκής ασφάλειας, με τη χώρα μας να αποτελεί παράγοντα σταθερότητας και αξιοπιστίας, έχοντας ενεργό ρόλο στην ευρύτερη περιοχή.

Στο πλαίσιο αυτό, αντιληπτή γίνεται η σημασία ύπαρξης μιας σταθερής, υπεύθυνης και σοβαρής Κυβέρνησης, όπως η σημερινή της Νέας Δημοκρατίας και του Κυριάκου Μητσοτάκη, όπως προέκυψε από τις πρόσφατες διπλές εθνικές εκλογές και επιβεβαιώθηκε στις αυτοδιοικητικές εκλογές των τελευταίων δύο εβδομάδων. Το αδιαμφισβήτητο συμπέρασμα που προκύπτει από αυτές είναι, ότι η μεγάλη εικόνα δεν έχει αλλάξει σε σχέση με αυτήν πριν από τέσσερις σχεδόν μήνες.
Επαναβεβαιώθηκε η πολιτική κυριαρχία του κόμματός μας και η εμπιστοσύνη των πολιτών στην Κυβέρνηση και στον Πρωθυπουργό. Η Νέα Δημοκρατία κατέγραψε στον πρώτο γύρο, όπου συμμετείχαν οι υποψήφιοι όλων των κομμάτων, πάνω από το ποσοστό των εκλογών του Ιουνίου. Οι πολίτες στήριξαν τις επιλογές τις οποίες κάναμε στις περισσότερες περιφέρειες της επικράτειας, με τα αποτελέσματα, μάλιστα, σε κάποιες από αυτές, να είναι άκρως εντυπωσιακά, ενώ στον δεύτερο γύρο θέλησαν να στείλουν και συγκεκριμένα μηνύματα, τα οποία προφανώς και λαμβάνουμε υπόψη μας. Τα οποία μηνύματα και προφανώς κρατάνε τα πόδια μας στη γη, όπως είπε και ο Πρωθυπουργός, γνωρίζοντας ότι μοναδικός μας αντίπαλος είναι η επίλυση των προβλημάτων των πολιτών και της κοινωνίας.
Η λαϊκή εντολή είναι να συνεχίσουμε ακόμα πιο γρήγορα την υλοποίηση των υποσχέσεών μας, με έμφαση στο μεταρρυθμιστικό μας έργο. Και αυτό θα κάνουμε. Μετά από την μικρή αυτή παρένθεση, την οποία θεώρησα επιβεβλημένη, θα ήθελα να αναφερθώ στη σημασία υπερψήφισης του παρόντος νομοσχεδίου, το οποίο αφορά τις μεταφορικές και μη επιχειρήσεις και τους εγκατεστημένους στην Ελλάδα,
επαγγελματίες που εκτελούν μεταφορικό έργο, καθώς και τους φορείς υλοποίησης των έργων του διευρωπαϊκού δικτύου μεταφορών. Αρχικά, το πρώτο μέρος του σχεδίου νόμου, σχετίζεται με την ενσωμάτωση της Οδηγίας 2006/1/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 18ης Ιανουαρίου 2006 για τη χρησιμοποίηση μισθωμένων οχημάτων χωρίς οδηγό στις
οδικές εμπορευματικές μεταφορές. Εισήχθη στο ελληνικό δίκαιο με τον Ν. 4093/2012, όπως τροποποιήθηκε με την ευρωπαϊκή Οδηγία 2022/738 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 6ης Απριλίου 2022 και ρυθμίζονται θέματα που αφορούν στη μίσθωση οχημάτων στις οδικές εμπορευματικές μεταφορές για ίδιο λογαριασμό, αλλά και για
λογαριασμό τρίτων. Η Οδηγία 2022/738 επιδιώκει τον εκσυγχρονισμό του νομικού πλαισίου που αφορά στις οδικές εμπορευματικές μεταφορές με μισθωμένα οχήματα, προβλέποντας ιδίως την υποχρέωση των κρατών – μελών να επιτρέπουν τη χρησιμοποίηση μισθωμένων οχημάτων, ανεξαρτήτως του κράτους – μέλους θέσης του οχήματος σε κυκλοφορία, ώστε οι επιχειρήσεις να επωφελούνται σε μεγαλύτερο βαθμό από τα πλεονεκτήματα της χρησιμοποίησης μισθωμένων οχημάτων. Σ’ αυτή την κατεύθυνση προβλέπεται και μια σειρά ειδικότερων συμπληρωματικών διατάξεων.
Στόχος είναι η ενίσχυση της επιχειρησιακής ευελιξίας των επιχειρήσεων που μεταφέρουν εμπορεύματα για ίδιο λογαριασμό ή για λογαριασμό τρίτων και η αύξηση της παραγωγικότητας και της ανταγωνιστικότητας των εν λόγω επιχειρήσεων. Επίσης, μέσω της μίσθωσης οχημάτων, θα διευκολυνθεί η αντικατάσταση του στόλου οχημάτων μεταφοράς εμπορευμάτων με οχήματα
λιγότερο ρυπογόνα.
Ο εκσυγχρονισμός των οδικών και εμπορευματικών μεταφορών είναι απαραίτητος, όχι μόνο για την επικαιροποίηση του υφιστάμενου πλαισίου, αλλά και για την κάλυψη κενών, ιδίως όσον αφορά τη χρήση μισθωμένων οχημάτων. Η διασυνοριακή μίσθωση απελευθερώνεται για τις μεταφορικές επιχειρήσεις μόνο. Για τις μη μεταφορικές παραμένει η προϋπόθεση το μισθωμένο όχημα να έχει τεθεί σε κυκλοφορία την Ελλάδα, κάτι που επιτρέπει η οδηγία. Για τις μεταφορικές επιχειρήσεις, η οδηγία δίνει τη δυνατότητα στα κράτη – μέλη να επιλέξουν από μια σειρά μέτρων (άρθρο 3 οδηγίας) που περιορίζουν την έκταση της απελευθέρωσης, ώστε να ελεγχθεί ο αντίκτυπος στην εθνική αγορά των μεταφορών.
Στο σχέδιο νόμου έχει επιλεχθεί η ελάχιστη υποχρεωτική απελευθέρωση των διασυνοριακών μισθώσεων, ώστε να παρακολουθηθεί η επίπτωση που θα έχει το άνοιγμα της αγοράς. Συγκεκριμένα, επιλέγεται η ελάχιστη υποχρεωτική διάρκεια των διασυνοριακών μισθώσεων (δύο μήνες/έτος) και ο μεγαλύτερος επιτρεπτός περιορισμός στον αριθμό των οχημάτων που μπορεί να μισθώσει μια επιχείρηση διασυνοριακά, ανάλογα με το στόλο της.
Σημειώνεται ότι η διασυνοριακή μίσθωση, εκτός από τις δυσχέρειες στον οδικό έλεγχο, θέτει και ζητήματα φορολογίας και εσόδων, αφού το αλλοδαπό όχημα που μισθώνει μια ελληνική επιχείρηση υπάγεται στη φορολογική νομοθεσία του κράτους – μέλους όπου έχει τεθεί σε κυκλοφορία ως προς την ταξινόμηση τουοχήματος και την καταβολή των τελών κυκλοφορίας. Όσον αφορά το δεύτερο μέρος του σχεδίου νόμου, ενσωματώνεται η Οδηγία 2021/1187 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 7ης Ιουλίου 2021, περί μέτρων εξορθολογισμού για την προώθηση της υλοποίησης του διευρωπαϊκού δικτύου μεταφορών. Σκοπός του σχεδίου νόμου είναι η έγκαιρη ολοκλήρωση των έργων που αφορούν στην υλοποίηση του Δικτύου έως το 2030, στο πλαίσιο που θέτει ο Κανονισμός 1315/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2013 για τη δημιουργία τεχνολογικά προηγμένων διαλειτουργικών δικτύων στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Γεγονός είναι ότι στη χώρα μας αρκετά είναι τα εμπόδια στην εμπρόθεσμη υλοποίηση των έργων του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών. Αυτά παρουσιάζουν καθυστερήσεις που οφείλονται σε χρονοβόρες και πολύπλοκες κατά την εφαρμογή, διαδικασίες εγκρίσεων και αδειοδοτήσεων, απαραίτητων για την έναρξη κατασκευής των έργων υποδομής.
Σε εθνικό επίπεδο οι σημαντικότερες καθυστερήσεις πριν την έναρξη κατασκευής των σιδηροδρομικών έργων υποδομής εντοπίζονται, σύμφωνα με τους φορείς υλοποίησης των έργων (ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ), σε δύο διαδικασίες: Σε σχέση με το συμβατικό στάδιο ωρίμανσης μελετών, στην διαδικασία έκδοσης της απόφασης περιβαλλοντικών όρων, η οποία περιλαμβάνει διαβούλευση με πλήθος φορέων (Αρχαιολογικές Υπηρεσίες, Περιφέρειες, Δήμους, Οργανισμούς Κοινής Ωφελείας, Δασαρχεία κ.λ.π). Επίσης, κάποιες φορές απαιτείται αναθεώρηση των μελετών προκειμένου να ληφθούν υπόψη οι παρατηρήσεις των φορέων στη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων, ενώ επιμέρους αδειοδοτήσεις απαιτούνται για κτηριακά έργα, αν περιλαμβάνονται τέτοια στο κύριο έργο.
Η δεύτερη διαδικασία αφορά την απόκτηση γης για την κατασκευή νέων έργων, η οποία προϋποθέτει την απαλλοτρίωση των απαραίτητων εκτάσεων. Η έλλειψη οργάνωσης των διαδικασιών αδειοδότησης και οι διασυνοριακές διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων που απαιτούνται πριν την έναρξη υλοποίησης του έργου του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών, προκαλούν την
αβεβαιότητα και την επιφυλακτικότητα των ιδιωτών επενδυτών, όσον αφορά στη συμμετοχή τους σε έργα υποδομών. Η κατάσταση αυτή θέτει σε κίνδυνο την έγκαιρη υλοποίηση των έργων έως το έτος 2030 και, επιπλέον, συνεπάγεται σημαντικές καθυστερήσεις και έξοδα. Βασική επιδίωξη, λοιπόν, της εν λόγω Οδηγίας είναι η κατά προτεραιότητα υλοποίηση συγκεκριμένων έργων μεταφορικής υποδομής του κεντρικού Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών, μέσω της εποπτείας, οργάνωσης και επιτάχυνσης διαδικασιών αδειοδότησης που απαιτούνται και προηγούνται της
υλοποίησης των έργων. Στο σχέδιο νόμου περιλαμβάνονται, επίσης, ρυθμίσεις οι οποίες συμβάλλουν στην καλύτερη εκτέλεση κομβικών συγκοινωνιακών έργων υποδομής και στη διαχείριση
της κυκλοφοριακής επιβάρυνσης που προσωρινά θα επιφέρουν, όπως θα συμβεί, λόγου χάρη, στο έργο του Flyover στην Θεσσαλονίκη.
Βαρύνουσας σημασίας είναι και οι άξονες για τα έργα από το Ταμείο Ανάγκης και Ανθεκτικότητας, την ανάπτυξη του δικτύου των ΚΤΕΛ και την ενίσχυση της ασφάλειας και ομαλής λειτουργίας των περιφερειακών αερολιμένων της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας ανά την επικράτεια, ιδίως τους καλοκαιρινούς μήνες, μέσω της διάθεσης προσωπικού με συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα.

Ύστερα από τα παραπάνω, πιστεύω ότι έγιναν κατανοητοί οι λόγοι για τους οποίους οφείλουμε να εγκρίνουμε την ενσωμάτωση των δύο ευρωπαϊκών οδηγιών, θέλω να πιστεύω με μια ενιαία, ηχηρή φωνή, απ’ όλες τις πτέρυγες του Κοινοβουλίου. Είναι μια καλή ευκαιρία, κύριοι συνάδελφοι της αντιπολίτευσης, να δείξουμε ότι υπάρχουν και θέματα στα οποία μπορούμε να ομονοήσουμε, χωρίς «ναι μεν, αλλά», ούτε αστερίσκους, απλά στο πλαίσιο μιας στείρας μικροκομματικής τακτικής.
Ας επιβεβαιώσουμε ότι η παρούσα Βουλή νοιάζεται έμπρακτα για το κοινό καλό και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών. Κλείνοντας θα ήθελα να ζητήσω από τον Υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών κ. Κωστή Χατζηδάκη να ενταχθούν και τα νοικοκυριά των χωριών Διαλεκτό, Ξεριάς και Αβραμυλιά του Δήμου Νέστου της Π.Ε. Καβάλας, που επλήγησαν από την καταστροφική πυρκαγιά του περασμένου καλοκαιριού, στην οικονομική στήριξη της Κυβέρνησης.

Σας ευχαριστώ πολύ.




Συμμετοχή Νίκου Παναγιωτόπουλου σε συνεδρίαση επιτροπής της Βουλής

Η Βουλή επανήλθε στις δραστηριότητες της, μεταξύ των οποίων οι συνεδριάσεις των επιτροπών.

Ο Νίκος Παναγιωτόπουλος ενημερώνει για τη συμμετοχή του σε μια από αυτές:

Συμμετείχα  στην πρώτη συνεδρίαση της Διαρκούς Επιτροπής Εξοπλιστικών Προγραμμάτων και Συμβάσεων της Βουλής των Ελλήνων με μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ημερήσια διάταξη. Προβλέπονται πολύ ενδιαφέρουσες συζητήσεις στη κοινοβουλευτική περίοδο που ξεκινάει. Στη φωτογραφία με το προεδρείο της Επιτροπής, Βουλευτές Θανάσης Δαβάκης, Αθανάσιος Ι. Καββαδάς , Στέφανος Σωτ. Γκίκας, τον Υφυπουργό Εθνικής Άμυνας Γιάννης Α. Κεφαλογιάννης / Giannis A. Kefalogiannis, τον Αρχηγό ΓΕΣ Άγγελο Χουδελούδη και τον Βουλευτή Dionisis Xatzidakis.




Πρόεδρος της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας της Βουλής ο Μακάριος Λαζαρίδης

Τις θερμές ευχαριστίες του προς τον Πρωθυπουργό, που τον πρότεινε στη θέση του Προέδρου της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας της Βουλής, καθώς και στους συναδέλφους του Βουλευτές που τον ψήφισαν, εκφράζει με δημόσια παρέμβασή του ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μακάριος Λαζαρίδης.

Με ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο κ. Λαζαρίδης χαρακτηρίζει «μεγάλη την τιμή και την ευθύνη» της εκλογής του στη συγκεκριμένη θέση, με δεδομένο και το προσωπικό ενδιαφέρον του Κυριάκου Μητσοτάκη για την οδική ασφάλεια.

Όπως αναφέρει ο κ. Λαζαρίδης, «το χρέος μας είναι μεγάλο και κρίσιμο. Αφορά την προστασία των ανθρώπινων ζωών και ενεργοποιούμε όλες μας τις δυνάμεις προς αυτήν την κατεύθυνση.

Η οδική ασφάλεια αποτελεί κορυφαία μας προτεραιότητα», επισημαίνει ο Βουλευτής.




Μακάριος Λαζαρίδης: Ομιλία στην Ολομέλεια της Βουλής στη συζήτηση του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών

Ομιλία στην Ολομέλεια της Βουλής στη συζήτηση του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών με τίτλο «Άρση περιορισμών για την εγγραφή στους ειδικούς εκλογικούς καταλόγους εκλογέων εξωτερικού

Ευχαριστώ κύριε Πρόεδρε.

Κυρία και Κύριε Υπουργέ.

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι.

Είναι μια σημαντική ημέρα η σημερινή, 49 χρόνια μετά την πτώση της Χούντας και την αποκατάσταση της Δημοκρατίας από τον αείμνηστο Εθνάρχη, Κωνσταντίνο Καραμανλή και τον ελληνικό λαό. Μια σημαντική μέρα, καθώς η ηγεσία του υπουργείου Εσωτερικών,η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας καιεν τέλει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αποκαθιστούν μια αδικία ετών απέναντι στον απανταχού Ελληνισμό.

Με το σχέδιο νόμου που συζητούμε, δίνεται η δυνατότητα στους αποδήμους Έλληνες να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα από τον τόπο της διαμονής τους, χωρίς τους περιορισμούς του παρελθόντος.

Πρωτίστως, όμως, μας δίνεται η δυνατότητα να ακούμε εδώ στη μητέρα πατρίδα τη φωνή τους δυνατά.

Πρόκειται για μία εκκρεμότητα σχεδόν μισού αιώνα που επιτέλους ήρθε ο καιρός να διευθετηθεί, σε εφαρμογή του άρθρου 51 του Συντάγματος.

Έφτασε η στιγμή, στη χώρα που καθιέρωσε την καθολική ψηφοφορία πριν από 159 χρόνια, τα αδέλφια μας που είναι μόνιμοι κάτοικοι του εξωτερικού ή απλώς συμβαίνει να βρίσκονται στο εξωτερικό κατά την ημερομηνία διεξαγωγής των εκλογών και είναι εγγεγραμμένα στους εκλογικούς καταλόγους, να έχουν την επιλογή να πράξουν το αυτονόητο: να συμμετέχουν στην εκλογική διαδικασία.

Και προς αποκατάσταση της αλήθειας, γιατί πολλά λέγονται, δεν δίνεται δικαίωμα ψήφου σε καινούργιους ψηφοφόρους ούτε φυσικά επιχειρείται αλλοίωση του εκλογικού αποτελέσματος.Είναι πολίτες που έχουν ήδη δικαίωμα ψήφου και οι οποίοι, αν έρχονταν στην Ελλάδα την ημέρα των εκλογών, θα ψήφιζαν κανονικά.

Πρακτικά, μιλάμε για μια διευκόλυνση αυτών των ανθρώπων, που δεν έχουν τη δυνατότητα να έρθουν στην πατρίδα για να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα και πλέον θα μπορούν να το κάνουν από εκεί που ζουν ή βρίσκονται περιστασιακά.

Σήμερα, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, ήρθε η ώρα η καθεμιά και ο καθένας μας εδώ μέσα να αναλάβει τις ευθύνες του, να αναμετρηθεί με το μπόι του.

Κατά τη σημαντική ψηφοφορία που θα ακολουθήσει, θα αποδειχθεί ποιοι είναι οι πατριώτες στην πράξη και ποιοι οι πατριώτες–γιαλαντζί, που πωλούν δήθεν πατριωτισμό για μικροκομματικά οφέλη.

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι του ΣΥΡΙΖΑ, του Κ.Κ.Ε. και της Ελληνικής Λύσης.

Ειλικρινά θα ήθελα να το σκεφθείτε διπλά και τριπλά και να αναθεωρήσετε τη στάση που κρατήσατε στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής. Είναι εξόχως εθνικό, είναι εθνικό χρέος να περάσει αυτό το νομοσχέδιο με τις ψήφους και των 300 βουλευτών.

Άλλωστε κανείς μας δεν έχει λόγο να φοβάται τους Έλληνες απανταχού της γης.

Διότι, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι του ΣΥΡΙΖΑ, η ψήφος των ομογενών μας δεν είναι ούτε «σπόρος εθνικού διχασμού», ούτε μέσω αυτής «θα εκλέγεται άλλος πρωθυπουργός από αυτόν που ψήφισε ο Ελληνικός λαός», ούτε «είναι προς όφελος της ακροδεξιάς», όπως στελέχη σας έχουν αναφέρει φτάνοντας στο σημείο να χαρακτηρίζουν ακροδεξιούς τους συμπολίτες μας που ζουν εκτός Ελλάδας.

Διότι, κυρίες και κύριοι του Κ.Κ.Ε., η ψήφος των ομογενών μας δεν είναι ούτε τυχοδιωκτική, ούτε οδηγεί σε επικινδύνους δρόμους, όπως ανέφερε ο εισηγητής σας στην Επιτροπή.

Διότι, κυρίες και κύριοι της Ελληνικής Λύσης και των Σπαρτιατών, που σας βλέπω διαρκώς με ένα άγχος για το ποιος από τους δύο σας θα εμφανιστεί περισσότεροως ιεροκήρυκας του πατριωτισμού, η ψήφος των ομογενώνδεν προσφέρεται για μικροκομματικά παιχνίδια, όταν μάλιστα το 2021, εσείς της Ελληνικής Λύσης, είχατε ψηφίσει την ίδια διάταξη νόμου χωρίς ναι, μεν, αλλά!

Ας συνεννοηθούμε επιτέλους!

Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να γίνει διαχωρισμός του συγκεκριμένου ζητήματος ως δεξιού, κεντρώου ή αριστερού. Είναι μόνο θέμα σεβασμού στον οικουμενικό ελληνισμό, που μας κάνει περήφανους στα πέρατα της γης.

Η εν λόγω νομοθετική παρέμβαση θα ενώσει τους Έλληνες όλης της γης και θέλω να πιστεύω ότι κανείς από εμάς εδώ μέσα δεν είναι εν τέλει αντίθετος.

Το δικαίωμά τους να συμμετέχουν στις εκλογές είναι ύψιστο ζήτημα σεβασμού στην ίδια μας τη Δημοκρατία.

Ας το λάβουμε υπόψιν μας και ας πράξουμε το εύλογο, το ηθικά πρέπον.

Κυρίες και κύριοι Βουλευτές.

Ο Απόδημος Ελληνισμός,ο μεγαλύτερος πρεσβευτής της μητέρας – πατρίδας στο εξωτερικό, βρέθηκε δίπλα της σε κρίσιμες ώρες. Αντίθετα, η ελληνική Πολιτεία δεν ανταπέδωσε, σε αντίστοιχεςπεριπτώσεις.

Οι Έλληνες του εξωτερικού είναι η ψυχή και η φωνή της χώρας έξω από τα σύνορά της. Κανείς δεν έχει δικαίωμα να τους θεωρεί Έλληνες δεύτερης κατηγορίας, ούτε λιγότερο Έλληνες σε σχέση με αυτούς που ζουν εδώ.

Οι απόδημοί μας είναι υπεράνω ιδεολογικών και κομματικών αποχρώσεων. Οφείλουμε να είμαστε στο πλευρό τους και να τους αντιμετωπίζουμε με την αρμόζουσα σοβαρότητα και ευθύνη.

Και οι ίδιοι, άλλωστε, το επιθυμούν διακαώς. Μόνο τις τελευταίες ημέρες, πλήθος ψηφισμάτων και δηλώσεων ομογενειακών οργανώσεων που εκπροσωπούν πάνω από 600.000 Έλληνες του εξωτερικού, είδαν το φως της δημοσιότητας και στηρίζουν την πρωτοβουλία της Κυβέρνησης για άρση όλων των περιορισμών στην άσκηση του δικαιώματος ψήφου από το εξωτερικό.

Οι συνθήκες είναι πλέον ώριμες, ώστε μετά το πρώτο βήμα που κάναμε πριν από τέσσερα χρόνια, να γίνει τώρα το επόμενο.

Θεωρώ επιβεβλημένο, σεβόμενοι αυτούς τους ανθρώπους, να τους δώσουμε τη δυνατότητα να διατηρήσουν ισχυρούς τους δεσμούς με την πατρίδα, να είναι δυνατή η φωνή τους και να αισθανθούν και σε αυτήν την περίπτωση περήφανοι ως Έλληνες.

Το δικαιούνται και το αξίζουν.

Σας ευχαριστώ πολύ!