Βουλή | Ακραία ένταση μεταξύ Κωνσταντοπούλου και Μ. Λαζαρίδη

Ακραία τροπή έλαβε η συζήτηση στην Ολομέλεια της Βουλής για το πόρισμα της προανακριτικής με τη Ζωή Κωνσταντοπούλου να κατηγορεί τους βουλευτές της ΝΔ ότι σκότωσαν τα 57 θύματα της τραγωδίας και τον Μακάριο Λαζαρίδη να της απαντά ότι “το πρωί βγαίνεις στα κανάλια ως μοιρολογίστρα και το βράδυ χορεύεις σαν party animal στη Ζουγανέλη”.

Η διαδικασία ξέφυγε από κάθε πλαίσιο με την πρόεδρο της Πλεύσης Ελευθερίας να επιμένει στην εκτόξευση βαρύτατων κατηγοριών.

 




«Μετωπική» στη Βουλή για την απευθείας παραπομπή Τριαντόπουλου – Αποχώρησαν Κόμματα

Πολεμικό κλίμα, εκρηκτικούς διαλόγους μετωπική πολιτική σύγκρουση προκάλεσε στην Ολομέλεια της Βουλής η έναρξη της συζήτησης για το πόρισμα της προανακριτικής, που εισηγείται την παραπομπή του Τριαντόπουλου στο Δικαστικό Συμβούλιο για τους χειρισμούς στην τραγωδία των Τεμπών.

Η αντιπολίτευση εξαπέλυσε σφοδρές επιθέσεις αμφισβητώντας τη νομιμότητα της διαδικασίας, ενώ από τη συνεδρίαση αποχώρησαν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, της Ελληνικής Λύσης και οι ανεξάρτητοι που πρόσκεινται στο Κίνημα Δημοκρατίας.




Κόντρα Λαζαρίδη – Κωνσταντοπούλου στη Βουλή: «Βάλατε κολλητούς και τον σύντροφό σας» – «Έχω καλή παρέα, είναι οι πιο ενεργοί βουλευτές»

Σφοδρή αντιπαράθεση σημειώθηκε την Πέμπτη 27 Μαρτίου στην Ολομέλεια της Βουλής ανάμεσα στον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο της Νέας Δημοκρατίας Μακάριο Λαζαρίδη και την πρόεδρο της Πλεύσης Ελευθερίας Ζωή Κωνσταντοπούλου.

Ο κ. Λαζαρίδης κατηγόρησε την κ. Κωνσταντοπούλου ότι «ευνόησε κολλητούς, φίλους και τον σύντροφό της» στις λίστες των δεύτερων εκλογών του 2023, αποκλείοντας εκλεγμένους βουλευτές. Παράλληλα, της προσήψε ότι εκφράζει θέσεις όμοιες με αυτές του Αλέξη Τσίπρα, λέγοντας: «Η κυρία Κωνσταντοπούλου μας λέει κεκαλυμμένα πως το νόμισμα δεν είναι φετίχ…».

Αντέδρασε ο βουλευτής της Πλεύσης Ελευθερίας Σπύρος Μπιμπίλας, στον οποίο ο κ. Λαζαρίδης απάντησε αιχμηρά: «Αφήστε τα αυτά κ. Μπιμπίλα, εσείς έχετε άλλες ιστορίες αυτές τις ημέρες».

Η Ζωή Κωνσταντοπούλου, παίρνοντας τον λόγο, απάντησε:
«Να σας συστήσω τον κ. Μακάριο Λαζαρίδη, τον βουλευτή της ΝΔ και μέλος της εξεταστικής για τα Τέμπη, που μου ούρλιαζε πως δεν έχω παιδιά και δεν δικαιούμαι να μιλάω για το δυστύχημα. Αυτόν έκανε κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο η ΝΔ. Ο πανικός σας έχει ενδιαφέρον».

Κλείνοντας, σχολίασε με σκωπτική διάθεση:
«Εάν όντως έβαλα τους κολλητούς μου στη Βουλή, τότε έχω πολύ καλή παρέα, γιατί είναι εδώ όλοι 24 ώρες το 24ωρο – είναι οι πιο ενεργοί βουλευτές της Βουλής».




Σφοδρή αντιπαράθεση μεταξύ Ζωής Κωνσταντοπούλου και Μακάριου Λαζαρίδη στη Βουλή

Στις 27 Μαρτίου 2025, η Ολομέλεια της Βουλής έγινε το σκηνικό έντονης λεκτικής αντιπαράθεσης μεταξύ της προέδρου της Πλεύσης Ελευθερίας, Ζωής Κωνσταντοπούλου, και του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου της Νέας Δημοκρατίας, Μακάριου Λαζαρίδη. Η σύγκρουση επικεντρώθηκε σε θέματα που αφορούν τον πρώην πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, τη στάση της Πλεύσης Ελευθερίας απέναντι στο ενδεχόμενο επιστροφής στη δραχμή, καθώς και τις εσωκομματικές διαδικασίες της Πλεύσης Ελευθερίας.

Ο κ. Λαζαρίδης κατηγόρησε την κ. Κωνσταντοπούλου ότι, μέσω εσωκομματικών αλλαγών, προώθησε στα ψηφοδέλτια της Πλεύσης Ελευθερίας «κολλητούς, φίλους και τον σύντροφό της», αφήνοντας εκτός υποψηφιότητας άλλα μέλη του κόμματος. Επιπλέον, αναφέρθηκε σε παλαιότερες δηλώσεις της κ. Κωνσταντοπούλου σχετικά με τον κ. Τσίπρα και την οικονομική πολιτική.

Απαντώντας, η κ. Κωνσταντοπούλου χαρακτήρισε τις δηλώσεις του κ. Λαζαρίδη «γελοία ψέματα» και τόνισε ότι οι βουλευτές της Πλεύσης Ελευθερίας είναι «οι πιο ενεργοί βουλευτές» που βρίσκονται στη Βουλή «24 ώρες το 24ωρο». Υποστήριξε ότι η Κοινοβουλευτική Ομάδα του κόμματός της είναι «μάχιμη και μαχόμενη», σε αντίθεση με την απουσία που καταλόγισε στους βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας.

Η αντιπαράθεση αυτή αναδεικνύει τις εντάσεις που επικρατούν στο πολιτικό σκηνικό, με τα κόμματα να ανταλλάσσουν κατηγορίες για εσωτερικές διαδικασίες και πολιτικές θέσεις.




Ζωή Κωνστανοπούλου: Η πρώτη δημόσια δήλωση μετά το χυδαίο σχόλιο που δέχθηκε στη Βουλή

Καλεσμένη στην εκπομπή «Super Katerina» βρέθηκε το πρωί της Δευτέρας (10/3) η Ζωή Κωνσταντοπούλου, μετά το χυδαίο σχόλιο που δέχθηκε στην Ολομέλεια της Βουλής από τον βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, Δημήτρη Κυριαζίδη.

«Κάποιο θείο χέρι φρόντισε ώστε ο Διαμαντής Καραναστάσης τρία λεπτά πριν να έχει βγει έξω από τη Βουλή. Είναι ξεκάθαρο ότι αυτές οι δολοφονικές επιθέσεις προφανώς στοχεύουν και στην προσωπική σου ζωή, αλλά στοχεύουν και στην κοινοβουλευτική ομάδα. Ο Διαμαντής Καραναστάσης είναι βουλευτής μας και τρία λεπτά πριν γίνει αυτό ήταν μέσα στην αίθουσα. Κάποιο θείο χέρι φρόντισε ώστε ο Διαμαντής τρία λεπτά πριν να έχει βγει έξω. Δε ξέρω αν θα είχε αντιδράσει άσχημα, ξέρω ότι αυτού του είδους οι προκλήσεις είναι οργανωμένες για να διαλύσουν την αξιοπιστία και το κύρος αυτού που λες, τη συγκρότηση ενός ανθρώπου ο οποίος εκείνη την ώρα δίνει μία μάχη.», δήλωσε αρχικά η αρχηγός της Πλεύσης Ελευθερίας.
«Εγώ ήμουν εκεί για να δώσω μία μάχη για την πρόταση μομφής και για το αίτημα της κοινωνίας που δεν έχει οξυγόνο να φύγει αυτή η κυβέρνηση. Δε μπορεί τον πολιτικό σου αντίπαλο να προσπαθείς να τον διαλύσεις επειδή είναι γυναίκα και η μόνη γυναίκα αρχηγός, και το επιχείρημα τελικά που έχεις είναι απέναντι σε συγκροτημένες καταγγελίες είναι “είσαι γυναίκα και επειδή δεν έχεις παιδιά κι εγώ θα πατήσω πάνω σε αυτό για να σε μειώσω”», πρόσθεσε η Ζωή Κωνσταντοπούλου.

Πηγή:newsbomb.gr




Μητσοτάκης στη Βουλή: Εκλογές το 2027 για ανανέωση της λαϊκής εντολής στη ΝΔ

Με την ομιλία του πρωθυπουργού ολοκληρώθηκε η τριήμερη συζήτηση στη Βουλή επί της πρότασης δυσπιστίας κατά της κυβέρνησης.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ξεκίνησε την ομιλία του, ζητώντας συγγνώμη για την προσβολή του βουλευτή Δημήτρη Κυριαζίδη κατά της προέδρου της Πλεύσης Ελευθερίας, λέγοντας ότι ο ίδιος διαχωρίζει τη γυναίκα Ζωή Κωνσταντοπούλου από την πολιτικό.

Μεταξύ άλλων, ο πρωθυπουργός αναγνώρισε ότι είναι δύσκολο να πείσει ότι δεν υπήρξε συγκάλυψη στα Τέμπη, όμως τα λεγόμενά του θα τα κρίνει ο λαός. Μίλησε για τις διαχρονικές ευθύνες των κυβερνήσεων για την κατάσταση στον σιδηρόδρομο, είπε ότι η κυβέρνηση προστατεύει το δικαίωμα στη διαδήλωση, όχι όμως του «κάθε μπαχαλάκια», ενώ κατηγόρησε τα τέσσερα κόμματα της πρότασης δυσπιστίας ότι θέλουν μόνο να ρίξουν την κυβέρνηση, δίχως να έχουν εναλλακτική πρόταση. Είστε η αντιπολίτευση του «πάμε κι όπου βγει» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ακόμη, κάλεσε το ΠΑΣΟΚ να συναινέσει με την κυβέρνηση σε τέσσερα ζητήματα εν όψει της συνταγματικής αναθεώρησης, δηλώνοντας έτοιμος να προτείνει την αλλαγή του άρθρου 86 για τις ευθύνες υπουργών. Τέλος, έκλεισε κάθε σενάριο για πρόωρες κάλπες, λέγοντας ότι οι εκλογές θα γίνουν το 2027, για να ανανεωθεί η λαϊκή εντολή στη ΝΔ.




Η μητέρα των μαχών σήμερα στη Βουλή

Για ένα 12ωρο «φωτιά» ετοιμάζονται η κυβέρνηση και οι βουλευτές όλων των κομμάτων καθώς σήμερα στις 9:00 το πρωί ξεκινά η τελευταία ημέρα της τριήμερης συζήτησης για την πρόταση δυσπιστίας που κατέθεσαν το ΠΑΣΟΚ, ο ΣΥΡΙΖΑ, η Πλεύση Ελευθερίας και η Νέα Αριστερά.

Η χθεσινή ημέρα έδωσε άλλωστε το στίγμα της ακραίας έντασης που αναμένεται να επικρατήσει και να κορυφωθεί σήμερα στη Βουλή.

Η αντιπολίτευση δείχνει να επενδύει πολιτικά στη χθεσινή αποκάλυψη της εφημερίδας Εστία σχετικά με email που φέρεται να έστειλε ο Χρήστος Τριαντόπουλος στον Γιώργο Γεραπετρίτη και τον Άκη Σκέρτσο. Ήδη από χθες το θέμα αυτό παρήγαγε μια πολύ σκληρή κόντρα ανάμεσα στον υπουργό Επικρατείας Άκη Σκέρτσο και τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ Σωκράτη Φάμελλο.

Σκληρές λογομαχίες με πρωτοφανείς χαρακτηρισμούς έλαβαν χώρα χθες και μεταξύ του υπ. Δικαιοσύνης Γιώργου Φλωρίδη και του προέδρου του ΠΑΣΟΚ Νίκου Ανδρουλάκη, αλλά και της βουλευτή της ΝΔ Ντόρας Μπακογιάννη και της προέδρου της Πλεύσης Ελευθερίας Ζωής Κωνσταντοπούλου.

Η εκρηκτική ατμόσφαιρα της χθεσινής ημέρας λοιπόν φαίνεται ότι θα αποτελέσει απλώς την αφετηρία της σημερινής, καθώς τα στοιχεία υποδεικνύουν ότι η συνεδρίαση θα είναι ιδιαίτερα τεταμένη.

Άλλωστε, υπάρχουν δύο στοιχεία που «υπόσχονται» ότι η σημερινή θα είναι μια ημέρα με ένταση: Αφενός η απόφαση του πρώην πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά να παρέμβει στη συζήτηση, και αφετέρου η συγκέντρωση που διοργανώνεται έξω από τη Βουλή από συνδικάτα, συλλογικότητες και φορείς.

Κι αν η παρέμβαση Σαμαρά αφορά μόνο το εσωτερικό πεδίο της κυβερνητικής παράταξης, η συγκέντρωση στο Σύνταγμα, λίγες ημέρες μετά τη μεγαλειώδη διαδήλωση της περασμένης Παρασκευής και λίγα 24ωρα μετά από μια ακόμη συγκέντρωση για τα Τέμπη που κατέληξε σε σκληρές συγκρούσεις με την αστυνομία, είναι βέβαιο πως θα είναι ένα από τα πιο κεντρικά θέματα συζήτησης κατά τη διάρκεια της αντιπαράθεσης των πολιτικών αρχηγών.

Άλλωστε, τα κόμματα που συνυπογράφουν την πρόταση δυσπιστίας έχουν βασίσει ένα σημαντικό μέρος της επιχειρηματολογίας τους σχετικά με την «απονομιμοποίηση» της κυβέρνησης και την ανάγκη να βρεθεί εκτός εξουσίας η ΝΔ, ακριβώς στη μαζικότητα αυτών των συλλαλητηρίων.

Η συνεδρίαση είναι προγραμματισμένη να ολοκληρωθεί στις 21:00 και στη συνέχεια να ξεκινήσει η ονομαστική ψηφοφορία επί της πρότασης δυσπιστίας. Ωστόσο, ελάχιστες είναι οι πιθανότητες να τηρηθεί το παραπάνω χρονοδιάγραμμα εάν επιβεβαιωθούν οι εκτιμήσεις για μια συνεδρίαση-«φωτιά».

newsbomb.gr

 




Τέμπη : “Πεδίο μάχης” στην Βουλή στην προ ημερησίας διάταξη συζήτηση

Την πρόταση μομφής κατά της κυβέρνησης κατέθεσε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης. Υπογράφουν συνολικά 85 βουλευτές από το ΠΑΣΟΚ, τον ΣΥΡΙΖΑ, τη Νέα Αριστερά, την Πλεύση Ελευθερίας καθώς και 9 ανεξάρτητοι βουλευτές. Αμέσως πήρε τον λόγο ο πρωθυπουργός ενημέρωσε την εθνική αντιπροσωπεία ότι αποδέχεται την μομφή και ζήτησε από την Βουλή να ξεκινήσει άμεσα η τριήμερη συζήτηση που θα κορυφωθεί το βράδυ της ερχόμενης Παρασκευής με την τελική σύγκρουση των πολιτικών αρχηγών και την φανερή ονομαστική ψηφοφορία.

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ ανακοίνωσε ότι «85 βουλευτές καταθέτουμε πρόταση δυσπιστίας κατά της κυβέρνησης. Μιας κυβέρνησης που οι πράξεις της αποτελούν μνημείο εγκληματικής ανικανότητας για την τραγωδία των Τεμπών. Μια κυβέρνηση βυθισμένη στην αλαζονεία και στη διαφθορά που έχει κόψει δεσμούς με τις πραγματικές ανάγκες της κοινωνίας».




Κουτσούμπας από Βουλή: «Ο λαός μίλησε και δεν μπορείτε να πλαστογραφήσετε το μήνυμα»

«Ο λαός μίλησε και δεν μπορείτε να πλαστογραφήσετε το μήνυμα», τόνισε από το βήμα της Βουλής κατά τη συζήτηση για τα Τέμπη ο  Γ.Γ. του ΚΚΕ,  Δημήτρης Κουτσούμπας.

«Προσπαθείτε να φέρετε στα μέτρα σας τα συλλαλητήρια τέτοιο θράσος έχετε», υπογράμμισε για να τονίσει στη συνέχεια ότι «το σύνθημα που σας ενοχλεί περισσότερο είναι αυτό είναι το «Ή τα κέρδη τους ή οι ζωές μας».
«Ιδιωτικοποίησατε τους σιδηροδρόμους για μόλις 45 εκατομμύρια ευρώ. Την ξεκίνησε ο ΣΥΡΙΖΑ και την ολοκληρωσατε. Συνεταιράκια» ανέφερε ακόμη.
«Ό, τι και πείτε όσο και να προσπαθήσετε να την μετατρέψετε σε αστυνομικό μυθιστόρημα, δεν θα σταματήσει να εξοργίζει τους πάντες. Τώρα δεσμεύεστε ότι το 2027 η γραμμή Αθήνας – Θεσσαλονίκης θα είναι ασφαλής. Ομολογείτε δηλαδή ότι δεν είναι τώρα ασφαλής» σημείωσε ακόμη.
«Εσείς η κυβέρνηση οι υπουργοί διαβάζετε όπως θέλετε και αυτό το πόρισμα είστε μανούλες στην συγκάλυψη», τόνισε στη συνέχεια.
Πηγή:cnn.gr



Έτοιμη για τη διπλή μάχη στη Βουλή η κυβέρνηση

Με τους πολιτικούς διαξιφισμούς στη Βουλή για τα Τέμπη να μην έχουν τέλος υπερψηφίστηκε το αίτημα του ΠΑΣΟΚ με 277 ψήφους υπέρ, 12 κατά και 4 παρών για σύσταση προανακριτικής επιτροπής η οποία και θα κληθεί να ερευνήσει τυχόν ποινικές ευθύνες για τον Χρήστο Τριαντόπουλο και το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος, αναφορικά με την αλλοίωση του τόπου της σιδηροδρομικής τραγωδίας.

Είχαν προηγηθεί διπλές παραιτήσεις τόσο του υφυπουργού Πολιτικής Προστασίας, Χρήστου Τριαντόπουλου, όσο και του γ.γ. Βασίλη Παπαγεωργίου για λόγους πολιτικής ευθιξίας, καθώς και τα δύο αυτά πρόσωπα βρίσκονται υπό διερεύνηση. Η κυβέρνηση ξεκαθάρισε σε όλους τους τόνους ότι τάσσεται υπέρ της σύστασης της προανακριτικής με το σκεπτικό ότι δεν έχει κάτι να κρύψει, παρότι δεν αποδέχεται το κατηγορητήριο κατά Τριαντόπουλου καθώς – όπως τονίζει- δεν υπάρχουν επαρκή στοιχεία κατά του.

Για αυθαίρετες εικασίες έκανε λόγο στην ομιλία ο πρώην υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ, Χρήστος Τριαντόπουλος στη Bουλή διερωτώμενος πως μπορεί να γίνει «συγκάλυψη μπροστά στις κάμερες, μπροστά σε εκατοντάδες ανθρώπους». Στα επιχειρήματα της πλειοψηφίας το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ, όπου καταδεικνύει ότι η κυβέρνηση ήταν παρούσα από τις πρώτες στιγμές αλλά όλοι είχαν τον ρόλο παρατηρητή. Δεν υπάρχει κάποια κεντρική εντολή και δεν βρήκαν καμία ένδειξη για το «μπάζωμα».

Κι ενώ οι εργασίες της Προανακριτικής θα ξεκινήσουν, σήμερα στη Βουλή η κυβέρνηση βρίσκεται αντιμέτωπη με άλλες δυο μάχες, τη μια στην προ ημερησίας συζήτηση που έχουν προκαλέσει ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ και αναμένει την κατάθεση πρότασης δυσπιστίας από το ΠΑΣΟΚ η οποία θα κατατεθεί αμέσως μετά τις πρωτολογίες των πολιτικών αρχηγών καθώς αργά χθες το βράδυ ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ, Νέα Αριστερά και Πλεύση Ελευθερίας συμφώνησαν στο κείμενο της πρότασης.

Όπως και να έχει στο Μέγαρο Μαξίμου δηλώνουν έτοιμοι να δώσουν όλες τις μάχες με πρωταγωνιστή τον πρωθυπουργό.

Τι θα πει ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην ομιλία του

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος στις 11:00 θα ανοίξει τη συνεδρίαση την ομιλία του, σύμφωνα με πληροφορίες, έχει ο ίδιος συντάξει την ομιλία του και θα κινηθεί απολογιστικά ως προς το τι έχει γίνει μέχρι σήμερα στον σιδηρόδρομο, θα υπογραμμίσει ότι όπως αποδείχθηκε με τραγικό τρόπο στην τραγωδια των Τεμπών δεν έχουν γίνει αρκετά και θα δεσμευτεί προσωπικά ότι έως το 2027 οι μεταφορές στη χώρα μας θα είναι ασφαλείς. Ωστόσο θα επισημάνει ότι τα πρωτόκολλα ασφαλείας τηρούνται και σήμερα.

Ο πρωθυπουργός θα αναφερθεί και στις διαχρονικές παθογένειες στο θέμα των ελληνικών σιδηροδρόμων και θα αποδεχθεί για ακόμα μια φορά το μερίδιο της πολιτικής ευθύνης που αναλογεί στην κυβέρνησή του.

Όμως, δεν θα χαριστεί στους πολιτικούς του αντιπάλους κατηγορώντας τους ότι δεν δίστασαν για μικροπολιτικά οφέλη να εργαλειοποιήσουν τον πόνο και την τραγωδία εκείνων που έχασαν τους δικούς τους ανθρώπους στις 28 Φεβρουαρίου 2023 στα Τέμπη. Θα απορρίψει τα περί συγκάλυψης και θα αποκαλύψει τα fake news πάνω στα οποία χτίστηκε το αφήγημα της αντιπολίτευσης δηλητηριάζοντας την κοινή γνώμη.

 

Πηγή:newsbeast.gr




Άκαρπη και η τρίτη ψηφοφορία στη Βουλή για τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας

Σε τέταρτη ψηφοφορία και τελευταία, σύμφωνα με την κοινοβουλευτική «αριθμητική», οδηγείται η εκλογή νέου Προέδρου της Δημοκρατίας. Κατά τη σημερινή, τρίτη ψηφοφορία, στην ολομέλεια της Βουλής, δεν επετεύχθη η προβλεπόμενη πλειοψηφία των 180 βουλευτών.

Επί 300 ψηφισάντων βουλευτών, ο προταθείς από τη ΝΔ, τέως Πρόεδρος της Βουλής, Κωνσταντίνος Τασούλας, έλαβε 160 ψήφους, ο προταθείς από το ΠΑΣΟΚ Τάσος Γιαννίτσης έλαβε 34 ψήφους, η προταθείσα από τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Λούκα Κατσέλη 40 ψήφους, ενώ ο προταθείς από την ΚΟ Νίκη Κωνσταντίνος Κυριακού 14 ψήφουςΚατεγράφησαν, επίσης, 52 «παρών».

Με βάση τις προβλέψεις του Συντάγματος, η ολομέλεια της Βουλής θα κληθεί να εκλέξει νέο Πρόεδρο της Δημοκρατίας σε τέταρτη ψηφοφορία, η οποία θα διεξαχθεί την ερχόμενη Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2025. Αυτή τη φορά, θα αναζητηθεί η απόλυτη πλειοψηφία του όλου αριθμού των βουλευτών (151)αντί των δύο τρίτων (200) που προβλεπόταν στην πρώτη και τη δεύτερη ψηφοφορία, και των τριών πέμπτων (180) που προβλεπόταν στη σημερινή τρίτη ψηφοφορία.

Οι 160 ψήφοι, που έλαβε σε κάθε μία από τις τρεις πρώτες ψηφοφορίες ο τέως πρόεδρος της Βουλής Κωνσταντίνος Τασούλας, προμηνύουν ότι στην τέταρτη ψηφοφορία (οπότε απαιτούνται 151 ψήφοι) θα είναι εκείνος που θα εκλεγεί στο ύπατο πολιτειακό αξίωμα.

Σε ενδεχόμενη, πάντως, μη επίτευξη απόλυτης πλειοψηφίας στην ερχόμενη τέταρτη ψηφοφορία, θα διεξαχθεί μία πέμπτη (και τελευταία ψηφοφορία) ύστερα από πέντε ημέρες, και θα εκλεγεί Πρόεδρος της Δημοκρατίας με σχετική πλειοψηφία.

Κατά τη σημερινή, τρίτη ψηφοφορία, τον Κωνσταντίνο Τασούλα ψήφισαν οι 156 βουλευτές της ΝΔ, καθώς και οι: Αντώνης Σαμαράς (ανεξάρτητος, προερχόμενος από ΝΔ), Μάριος Σαλμάς (ανεξάρτητος, προερχόμενος από τη ΝΔ), Χαράλαμπος Κατσιβαρδάς (ανεξάρτητος προερχόμενος από την ΚΟ “Σπαρτιάτες”) και Παύλος Σαράκης (ανεξάρτητος, προερχόμενος από την Ελληνική Λύση).

Τη Λούκα Κατσέλη ψήφισαν οι 26 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, οι 11 βουλευτές της Νέας Αριστεράς, καθώς και οι: Αθηνά Λινού (ανεξάρτητη, προερχόμενη από τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ), Γιάννης Σαρακιώτης (ανεξάρτητος, προερχόμενος από τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ), και Αρετή Παπαϊωάννου (ανεξάρτητη, προερχόμενη από την Πλεύση Ελευθερίας).

Τον Τάσο Γιαννίτση ψήφισαν οι 31 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ καθώς και οι: Μπουρχάν Μπαράν (ανεξάρτητος, προερχόμενος από το ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής), Ράνια Θρασκιά (ανεξάρτητη, προερχόμενη από τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ) και Πέτρος Παππάς (ανεξάρτητος, προερχόμενος από τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ).

Τον Κώστα Κυριακού ψήφισαν οι 10 βουλευτές της ΚΟ Νίκη καθώς και οι ανεξάρτητοι (προερχόμενοι από την ΚΟ Σπαρτιάτες), Διονύσιος Βαλτογιάννης, Ιωάννης Δημητροκάλλης, Γεώργιος Μανούσος, και Κωνσταντίνος Φλώρος.

«Παρών» δήλωσαν 52 βουλευτές: Οι 21 βουλευτές του ΚΚΕ, οι 11 βουλευτές της Ελληνικής Λύσης, οι 6 βουλευτές της Πλεύσης Ελευθερίας, οι 5 βουλευτές της ΚΟ Σπαρτιάτες, οι 6 ανεξάρτητοι βουλευτές-μέλη του Κινήματος Δημοκρατίας (Αλ. Αυλωνίτης, Κυριακή Μάλαμα, Γιώτα Πούλου, Θεοδώρα Τζάκρη, Μιχαήλ Χουρδάκης, Ραλλία Χρηστίδου), ο ανεξάρτητος βουλευτής (προερχόμενος από τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ) Ευάγγελος Αποστολάκης και τέλος οι ανεξάρτητοι βουλευτές Μ. Γαυγιωτάκης και Γ. Ασπιώτης (προερχόμενοι από την ΚΟ Σπαρτιάτες).

www.newsbeast.gr




Live Βουλή: Η τρίτη ψηφοφορία για την εκλογή νέου Προέδρου της Δημοκράτιας -Απαιτούνται 180 ψήφοι

Σε εξέλιξη βρίσκεται στη Βουλή, μέσα σε ένα πολωμένο πολιτικό σκηνικό, η τρίτη ψηφοφορία για την εκλογή νέου Προέδρου της Δημοκρατίας.

Και αυτή η ψηφοφορία για την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας αναμένεται να αποδειχτεί άγονη, καθώς κανένας από τους τέσσερις υποψήφιους δεν θα συγκεντρώσει πλειοψηφία 180 βουλευτών που απαιτείται για την εκλογή του στο ανώτατο πολιτειακό αξίωμα

Live από τη Βουλή η 3η ψηφοφορία για τον Νέο Πρόεδρο της Δημοκρατίας

160 «Ναι» αναμένεται να λάβει ξανά ο Κ. Τασούλας

Ο προτεινόμενος από την ΝΔ Κώστας Τασούλας και η πλειοψηφία των 160 βουλευτών που συγκεντρώνει, δεν επαρκούν και  “λευκός καπνός” αναμένεται να βγει στην επόμενη ψηφοφορία, εκείνη της 12ης Φεβρουαρίου.

Όπως στην πρώτη και τη δεύτερη διαδικασία ο Κώστας Τασούλας έχει εξασφαλισμένη τη στήριξη των 156 βουλευτών της ΝΔ, στις οποίες θα πρέπει να προστεθούν οι ψήφοι του πρώην πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά και των ανεξάρτητων βουλευτών Μάριου Σαλμά, Παύλου Σαράκη και Χάρη Κατσιβαρδά.

Τα επόμενα βήματα

Στις 12 Φεβρουαρίου αναμένεται να ψηφιστεί ο Κώστας Τασούλας
Σύμφωνα με τον Καταστατικό Χάρτη της χώρας, στην σημερινή τρίτη ψηφοφορία απαιτείται πλειοψηφία τριών πέμπτων (180). Εάν δεν επιτευχθεί ούτε και στην τρίτη ψηφοφορία η αυξημένη αυτή πλειοψηφία, η ψηφοφορία επαναλαμβάνεται ύστερα από πέντε ημέρες (στις 12 Φεβρουαρίου) και εκλέγεται Πρόεδρος της Δημοκρατίας εκείνος που συγκέντρωσε την απόλυτη πλειοψηφία του όλου αριθμού των βουλευτών (151) και εάν αν δεν επιτευχθεί ούτε αυτή η πλειοψηφία, η ψηφοφορία επαναλαμβάνεται ύστερα από πέντε ημέρες (18 Φεβρουαρίου) και εκλέγεται Πρόεδρος της Δημοκρατίας εκείνος που συγκέντρωσε τη σχετική πλειοψηφία.

Πηγή:iefimerida.gr

 




Παρουσία δημάρχου Δράμας και τοπικών εκπροσώπων στη βουλή για τις στρατιωτικές μονάδες

Ο Δήμαρχος Δράμας, Γιώργος Παπαδόπουλος, και εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης παρευρέθηκαν στη Βουλή, με σκοπό τη συζήτηση του κυβερνητικού σχεδιασμού για τις στρατιωτικές μονάδες της Περιφερειακής Ενότητας Δράμας.

Συναντήθηκαν με τον Υφυπουργό Εθνικής Άμυνας, Γ. Κεφαλογιάννη, και εξέφρασαν την ανησυχία τους για την πιθανή συγχώνευση ή κατάργηση στρατοπέδων, τονίζοντας τη στρατηγική, κοινωνική και οικονομική σημασία της διατήρησής τους για την περιοχή. Ζήτησαν ανοιχτό διάλογο για τη διασφάλιση τοπικής ανάπτυξης και ενότητας.




Ερώτηση στη βουλή για την υποστήριξη χρηστών λευκού Μπαστουνιού

Ερώτηση στη Βουλή κατέθεσαν βουλευτές, αναδεικνύοντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα άτομα με προβλήματα όρασης στην καθημερινότητά τους και την ανάγκη για ενίσχυση της χρήσης του λευκού μπαστουνιού, ως εργαλείου αυτονομίας.

Συγκεκριμένα, οι βουλευτές επεσήμαναν την έλλειψη κατάλληλων υποδομών, όπως οδηγοί όδευσης τυφλών και ηχητικά σήματα στους φωτεινούς σηματοδότες, που δυσχεραίνουν τις μετακινήσεις των ατόμων με προβλήματα όρασης. Επιπλέον, τόνισαν την ανάγκη για περαιτέρω ενημέρωση της κοινωνίας, ώστε να γίνουν σεβαστά τα δικαιώματα και οι ανάγκες αυτής της ευάλωτης ομάδας.

Οι ερωτώντες ζήτησαν από την κυβέρνηση να λάβει συγκεκριμένα μέτρα, όπως:

  • Την επιτάχυνση των έργων για προσβάσιμες υποδομές σε αστικές και περιαστικές περιοχές.
  • Την ενίσχυση των προγραμμάτων εκπαίδευσης στη χρήση του λευκού μπαστουνιού.
  • Την ευαισθητοποίηση του κοινού μέσω καμπανιών που θα προάγουν την κατανόηση και τον σεβασμό προς τα άτομα με προβλήματα όρασης.

Η ερώτηση αναμένεται να συζητηθεί στο κοινοβούλιο, με στόχο την εξεύρεση άμεσων λύσεων που θα εξασφαλίσουν ίση μεταχείριση και προσβασιμότητα για τους πολίτες με προβλήματα όρασης.




Στη Βουλή η τροπολογία για τα ασφάλιστρα υγείας | Τι αλλάζει

Κατατέθηκε στη Βουλή η τροπολογία του υπουργείου Ανάπτυξης με την οποία λαμβάνονται μέτρα για συγκράτηση των ασφαλίστρων στα προγράμματα υγείας των ασφαλιστικών εταιρειών καθώς και για διαφάνεια – ενημέρωση των καταναλωτών σχετικά με τα προϊόντα που διατίθενται στην αγορά.

Σημειώνεται ότι ήδη οι περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες έχουν ανακοινώσει τον περιορισμό των αυξήσεων στα ασφάλιστρα των ισόβιων προγραμμάτων, ύστερα από τις επαφές που προηγήθηκαν και την παρέμβαση του υπουργείου Ανάπτυξης.

Η τροπολογία προβλέπει:

  • Τη δημιουργία Ετήσιου δείκτη αναπροσαρμογής μακροχρόνιων ασφαλίσεων υγείας από την ΕΛΣΤΑΤ ο οποίος αντικαθιστά τον αντίστοιχο δείκτη του ΙΟΒΕ, θα ανακοινώνεται κάθε Δεκέμβριο και θα ισχύσει από 1ης Ιανουαρίου 2026. Με βάση τον δείκτη αυτόν θα καθορίζονται οι ετήσιες αυξήσεις ασφαλίστρων, εκτός από τα συμβόλαια που δεν προβλέπουν αναπροσαρμογή ή προβλέπουν σταθερή αναπροσαρμογή. “Σκοπός του νέου δείκτη, αναφέρεται στο σκεπτικό της τροπολογίας, είναι να αποτελέσει έναν δίκαιο τρόπο αναπροσαρμογής των μακροχρόνιων συμβάσεων ασφάλισης υγείας, που πλέον δεν προσφέρονται στο καταναλωτικό κοινό, προκειμένου οι αναπροσαρμογές αυτές να μην διενεργούνται δυνάμει ασαφών και συνεπώς καταχρηστικών, γενικών όρων συναλλαγών που περιέχονταν στις συμβάσεις που συνήφθησαν τις προηγούμενες δεκαετίες σε βάρος της συγκεκριμένης κατηγορίας ασφαλισμένων”.
    • Υποχρέωση των ασφαλιστικών εταιρειών να αναρτούν στην ιστοσελίδα τους το ύψος της αναπροσαρμογής των ασφαλίστρων και την ημερομηνία ισχύος της για κάθε προϊόν υγείας.
    • Αντίστοιχη υποχρέωση γνωστοποίησης του τιμοκαταλόγου (παλιά και νέα τιμή, ποσοστό αύξησης και ημερομηνία ισχύος) για τις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών υγείας (νοσοκομεία κλπ.) για κάθε ιατρική υπηρεσία.

    Οι παραπάνω ανακοινώσεις κοινοποιούνται και στο υπουργείο Ανάπτυξης εντός τριών ημερών από τη δημοσίευση τους.

www.newsbeast.gr




Μητσοτάκης – Ανδρουλάκης: Συνάντηση στη Βουλή στις 4 Δεκεμβρίου

Την επόμενη Τετάρτη αναμένεται να πραγματοποιηθεί τελικά η συνάντηση του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη με τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, Νίκο Ανδρουλάκη.

Όπως είχε μεταδώσει νωρίτερα το protothema.gr τα γραφεία των δύο προέδρων βρίσκονταν ήδη σε επικοινωνία και τη Δευτέρα το απόγευμα διευθέτησαν τις τελευταίες λεπτομέρειες για το ραντεβού το οποίο θα λάβει χώρα στο γραφείο του Πρωθυπουργού στη Βουλή στις 12:00.

Σύμφωνα με πληροφορίες τουprotothema.gr, την οριστικοίηση του ραντεβού χειρίστηκαν από μέρους του Μεγάρου Μαξίμου ο γενικός γραμματέας του πρωθυπουργού, Στέλιος Κουτνατζής, και από μέρους της Χαριλάου Τρικούπη ο γραμματέας του ΠΑΣΟΚ, Ανδρέας Σπυρόπουλος.

protothema.gr




ΠΑΣΟΚ: Αξιωματική Αντιπολίτευση – 9 ΚΟ και 21 Ανεξάρτητοι στη Βουλή

Μετά από περισσότερα από 15 χρόνια, το ΠΑΣΟΚ, επιστρέφει στην θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Η εξέλιξη των πραγμάτων ήρθε με τρόπο ανορθόδοξο -αλλά σίγουρα θεσμικό- και φυσικά πρωτόγνωρο για τα δεδομένα του μεταπολιτευτικού σκηνικού της χώρας.

Για πρώτη φορά λοιπόν, το κόμμα που εξελέγη δεύτερο στην κάλπη (εν προκειμένω ο ΣΥΡΙΖΑ) εξέπεσε από την θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης και το τρίτο κόμμα, το ΠΑΣΟΚ, καταλαμβάνει τη θέση του. Οι συνεχείς παραιτήσεις βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ σε συνέχεια των διασπάσεων του τελευταίου χρόνου, μείωσαν τον αριθμό των εδρών σε 29 και κατά συνέπεια το ΠΑΣΟΚ με 31 έδρες αναλαμβάνει πλέον τον ρόλο της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Το σκηνικό που διαμορφώνεται ωστόσο στη Βουλή, παραμένει χαοτικό αφού στην πληθώρα των κομμάτων που πέτυχαν την είσοδό τους, προστέθηκαν κοινοβουλευτικές ομάδες που προέκυψαν από διάσπαση αλλά και οι ανεξάρτητοι βουλευτές. Συγκεκριμένα, ηΝέα Δημοκρατία παραμένει με ισχυρή κοινοβουλευτική πλειοψηφία 155 εδρών, ακολουθεί πλέον το ΠΑΣΟΚ με 31, ο ΣΥΡΙΖΑ με 29, το ΚΚΕ με 21, η Ελληνική Λύση με 11, όσους έχει και η Νέα Αριστερά, η Νίκη με 10, η Πλεύση Ελευθερίας με 6 και οι Σπαρτιάτες με 5.

Σε αυτή την εικόνα προστίθενται και 21 ανεξάρτητοι βουλευτές με ορισμένους από αυτούς να προσπαθούν να συγκροτήσουν κοινοβουλευτικές ομάδες προκειμένου να αξιοποιήσουν συγκεκριμένα προνόμια στο κοινοβουλευτικό έργο.

Το ΠΑΣΟΚ και τα νέα προνόμια

Κατά τον Κανονισμό της Βουλής ο όρος «αρχηγός αξιωματικής αντιπολίτευσης» χρησιμοποιείται για τον «πρόεδρο της μεγαλύτερης σε δύναμη Koινoβoυλευτικής Oμάδας πoυ δεν μετέχει στην Kυβέρνηση». Ο τίτλος εμπεριέχει ισχυρούς πολιτικούς συμβολισμούς οι οποίοι απορρέουν κυρίως από τα εκλογικά ποσοστά. Έως σήμερα αξιωματική αντιπολίτευση ήταν το κόμμα που έβγαινε δεύτερο στις εθνικές εκλογές, αποτελούσε τον ισχυρότερο αντίπαλο της εκάστοτε κυβέρνησης και συνήθως συγκέντρωνε αυξημένες πιθανότητες να κυβερνήσει.

Πλέον, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ θα στεγάζεται στο πολυτελές γραφείο «69» που βρίσκεται σταθερά στο ισόγειο του Μεγάρου της Βουλής και στην απέναντι γωνία από την πρωθυπουργική πτέρυγα. Από αυτό το σημείο οργάνωναν τις αντιπολιτευτικές τους επιθέσεις οι Γιώργος Παπανδρέου, που ήταν και ο τελευταίος πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ που χρησιμοποίησε το γραφείο ως αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, την περίοδο 2004-2009, Αντώνης Σαμαράς, Αλέξης Τσίπρας και Κυριάκος Μητσοτάκης.

Επίσης, ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης δικαιούται να διορίζει συνολικά 10 έμπιστους, μετακλητούς υπαλλήλους, τουλάχιστον 1 παραπάνω σε σχέση με τους προέδρους των μικρότερων κοινοβουλευτικών κομμάτων και 3 κοινοβουλευτικούς εκπροσώπους έναντι 2 που έχουν οι υπόλοιποι.

Σε πολιτικό επίπεδο ο κ. Ανδρουλάκης, ως επικεφαλής της αντιπολίτευσης θα λαμβάνει το λόγο αμέσως μετά την ομιλία του πρωθυπουργού και θα δικαιούται μεγαλύτερο χρόνο σε σχέση με τους αρχηγούς των μικρότερων κομμάτων.

Επιπρόσθετα, το ΠΑΣΟΚ αποκτά ενισχυμένη παρουσία σε κρίσιμες κοινοβουλευτικές επιτροπές. Ειδικότερα, θα αποκτήσει την θέση αντιπροέδρου στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας η οποία κατά παράδοση αποτελεί πεδίο στενού ελέγχου των κυβερνητικών πεπραγμένων. Παράλληλα, αναμένεται να αποκτήσει μια επιπλέον θέση – και να τις αυξήσεις σε 3 – στο κορυφαίο κοινοβουλευτικό όργανο που είναι ηΔιάσκεψη των Προέδρων.

Πλέον ΝΔ και ΠΑΣΟΚ θα έχουν την δυνατότητα συμπλήρωσης της αυξημένης πλειοψηφίας των 3/5 για τον διορισμό προέδρων ανεξάρτητων αρχών. Τέλος, βουλευτής του ΠΑΣΟΚ θα αντικαταστήσει τον συνάδελφο του από τον ΣΥΡΙΖΑ που είχε οριστεί μέλος της Επιτροπής «Πόθεν Εσχες». Στην συγκεκριμένη επιτροπή η αντιπολίτευση εκπροσωπείται μόνο από την αξιωματική αντιπολίτευση.

Το μήνυμα της ηγεσίας προς τα στελέχη και τους βουλευτές είναι «χαμηλοί τόνοι, όχι πανηγυρισμοί και προσήλωση στον κεντρικό στόχο για να γίνει πράξη η πολιτική αλλαγή». Το δε σήμα προς τους ψηφοφόρους αναδεικνύει και τη δέσμευση προς τους ψηφοφόρους που περιγράφει ο νέος εκπρόσωπος Τύπου, Κώστας Τσουκαλάς: «Θα συνεχίσουμε στον ίδιο δρόμο της υπευθυνότητας και της συνέπειας, ώστε να ανταπεξέλθουμε και στα νέα αυξημένα κοινοβουλευτικά μας καθήκοντα».

Η «αλλαγή πίστας» ξεκίνησε αρχικά στο «σκηνικό» των δημοσκοπήσεων και συνεχίστηκε στα κοινοβουλευτικά έδρανα, μετά από τις τελευταίες ανεξαρτητοποιήσεις έξι βουλευτών από τον ΣΥΡΙΖΑ.

Ο Νίκος Ανδρουλάκης διαμηνύει ότι το στοίχημα δεν έχει να κάνει με την «αριθμητική υπεροχή» στη Βουλή, επιχειρώντας έτσι «να κρατήσει χαμηλά την μπάλα» και να οργανώσει τις επόμενες κινήσεις εν’ όψει και της πρώτης μονομαχίας που θα δώσει ως αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης πλέον με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη στη Βουλή για τον προϋπολογισμό. Όπως όλα δείχνουν θα προηγηθεί – στις αρχές Δεκεμβρίου- η πρώτη συνάντηση του κ. Ανδρουλάκη με τον πρωθυπουργό στο Μέγαρο Μαξίμου, όπου η Χαριλάου Τρικούπη υποστηρίζει θα γίνει αναλυτική συζήτηση στη βάση συγκεκριμένης ατζέντας.

Τρίτος στη Βουλή μετά τη διπλή έξοδο από Τζάκρη και Πούλου

Υπενθυμίζεται πως την πόρτα της εξόδου από τον ΣΥΡΙΖΑΠροοδευτική Συμμαχία άνοιξαν χθες οι βουλεύτριες Θεοδώρα Τζάκρη και Γιώτα Πούλου, στερώντας του το κοινοβουλευτικό στάτους και μαζί τα προνόμια της αξιωματικής αντιπολίτευσης στη Βουλή, για πρώτη φορά εδώ και μια δεκαετία.

Την επομένη του ντιμπέιτ των τεσσάρων υποψήφιων προέδρων του ΣΥΡΙΖΑ, που παρακολούθησαν πάνω από 638.000 θεατές κάποιες στιγμές,οι δύο βουλευτές απέστειλαν επιστολή ανεξαρτητοποίησης στον πρόεδρο της Βουλής, Κώστα Τασούλα, επωμιζόμενες από κοινού το πολιτικό βάρος της επιλογής τους, η οποία δεν έχει προηγούμενο στα μεταπολιτευτικά χρονικά.

Ήδη, οι «87+» κάλεσαν τις δύο βουλευτές να επιστρέψουν τις έδρες τους, ζητώντας ταυτόχρονα από τα υπόλοιπα κόμματα να τις αποκλείσουν από τυχόν συνεργασία τους στο μέλλον. Πρωτίστως, όμως, οι «87+» κατήγγειλαν τον Στέφανο Κασσελάκη πως «ανέλαβε να ικανοποιήσει τα συμφέροντα της διαπλοκής και της δεξιάς, αφού σχεδίασε οργάνωσε και εκτέλεσε την αλλοίωση της άλλη λαϊκής ετυμηγορίας», όπως τόνισαν.

Συνολικά από την Κουμουνδούρου έχουν αποχωρήσει 18 βουλευτές, με τους πρώτους 11 (Ε. Αχτσιόγλου, Δ. Τζανακόπουλος, Ν. Ηλιόπουλος, Σ. Αναγνωστοπούλου, Θ. Φωτίου, Ε. Τσακαλώτος, Π. Πέρκα, Μ. Τζούφη, Α. Χαρίτσης, Χ. Ζεϊμπέκ, Ο. Φερχάτ) να δημιουργούν την δική τους ΚΟ με τίτλο “Νέα Αριστερά” τους υπόλοιπους 6 (Ρ. Χρηστίδου, Θ. Τζάκρη, Α. Αυλωνίτης, Π. Παππάς, Γ. Πούλου, Κ. Μάλαμα) να κατευθύνονται προς το νέο κόμμα Κασσελάκη και την Αθηνά Λινού να παραμένει πολιτικά “ανέστια”. Ωστόσο, για να δημιουργηθεί νέα κοινοβουλευτική ομάδα και να αποκτήσει εκπροσώπηση το κόμμα Κασσελάκη στην Βουλή απαιτούνται τουλάχιστον 10 βουλευτές.

Στην ομοβροντία «συντροφικών» πυρών κατά των Θεοδώρας Τζάκρη και Παναγιώτας Πούλου εντάσσονται πρώτα από όλα αυτά της Κουμουνδούρου, η οποία έσπευσε να σχολιάσει πως «η στέρηση αυτού του ρόλου από τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, είναι μια καθαρή θεσμική εκτροπή».

Από πλευράς της, η Γραμματέας του κόμματος, Ράνια Σβίγκου σχολίασε πως «τα σχέδια της διαπλοκής και του αντιΣΥΡΙΖΑ μετώπου θα πέσουν ξανά στο κενό. Ο αριστερός, προοδευτικός κόσμος θα απαντήσει ηχηρά σε όσους παραβίασαν τη βούλησή του. Με τη μαζική παρουσία του στις κάλπες της Κυριακής και στην πρώτη γραμμή για έναν ισχυρό, ανασυγκροτημένο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ», απευθύνοντας εκ νέου κάλεσμα συμμετοχής στην εκλογική διαδικασία.

«Η ανεξαρτητοποίηση της Θεοδώρας Τζάκρη και της Γιώτας Πούλου από την Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ αποτελεί πράξη σύγχρονης πολιτικής αποστασίας, πλήττοντας ευθέως την Αριστερά και την τη δημοκρατική λειτουργία και την Λαϊκή Ετυμηγορία ακυρώνοντας τη Βούλησης των Πολιτών. Η ιστορία θα τους κρίνει και θα τους κατατάξει δίπλα στους αποστάτες του 1965 και τον Συμπιλίδη» παρατήρησε σε παρέμβασή του στα κοινωνικά δίκτυα ο Γιάννης Μπουλέκος, μέλος των «87» και της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, συμπληρώνοντας ότι «την απάντηση στην εκτροπή θα την δώσει ο ίδιος ο λαός του ΣΥΡΙΖΑ- ΠΣ με την μαζική του συμμετοχή την Κυριακή στην εκλογική διαδικασία για την ανάδειξη του νέου προέδρου!».

Αιχμηρός εμφανίστηκε και ο Κώστας Ζαχαριάδης αντιδρώντας ακαριαία, αφού ανέφερε πως «είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της χώρας που αλλάζει χωρίς εκλογές το κόμμα που εκλέγεται αξιωματική αντιπολίτευση. Είναι ο ορισμός του βιασμού της ψήφου και της λαϊκής ετυμηγορίας». «Η προσπάθεια της διαπλοκής και της Δεξιάς να διαλύσουν μέσω του Στέφανου Κασσελάκη και των ακoλούθων του, το κόμμα που τους εξέλεξε και τους ανέδειξε είναι άθλια και ντροπιαστική για την Δημοκτρατία, τον Κοινοβουλευτισμό, την Αριστερά» σημείωσε ο κ. Ζαχαριάδης, για να προσθέσει ότι «ο ΣΥΡΙΖΑ είναι εδώ, η απάντηση θα έρθει την Κυριακή από την μεγάλη συμμετοχή στις κάλπες για την ανάδειξη της νέας ηγεσίας μας. Απο Δευτέρα θα στήσουμε ξανά το σπίτι μας, θα ανασυγκροτήσουμε το κόμμα μας και το χώρο μας».

Επιχειρώντας προβολή στο μέλλον, η θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ χάθηκε μόνο «στα χαρτιά» αντέτεινε η Αντιπρόεδρος της Βουλής, Όλγα Γεροβασίλη, περιγράφοντας πως «τους σημερινούς επίδοξους «αποστάτες», η ιστορία, απλά θα τους ξεχάσει γρήγορα. Γιατί ο λαός αποφασίζει. Ο λαός έβαλε τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ στη Βουλή. Ο λαός ανέδειξε τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ τόσο ως Κυβέρνηση όσο και ως Αξιωματική Αντιπολίτευση».

Η ανθρωπογεωγραφία των 21 ανεξάρτητων βουλευτών

Μετά τον ΣΥΡΙΖΑ ο δεύτερος τροφοδότης της ομάδας των ανεξάρτητων είναι η ΚΟ των Σπαρτιατών καθώς έχουν αποχωρήσει 7 βουλευτές, ακολουθεί η ΝΔ με 3 ανεξαρτητοποιήσεις, η Πλεύση Ελευθερίας με 2 και από μια έχουν ΠΑΣΟΚ και Ελληνική Λύση. Τα μόνα κόμματα που αποδεικνύονται ανθεκτικά είναι το ΚΚΕ και η Νίκη.

Αναλυτικά, η δεξαμενή των 21 ανεξάρτητων βουλευτών αποτελείται από τους:

Οι προερχόμενοι από τον ΣΥΡΙΖΑ (7):

Αθηνά Λινού

Ραλλία Χρηστίδου

Αλέξανδρος Αυλωνίτης

Πέτρος Παππάς

Κυριακή Μάλαμα

Θεοδώρα Τζάκρη

Γιώτα Πούλου

Από τους Σπαρτιάτες (7):

Χάρης Κατσιβαρδάς
Γιώργος Μανούσος

Γιάννης Δημητροκάλλης

Διονύσης Βαλτογιάννης

Γιώργος Ασπιώτης

Μιχάλης Γαυγιωτάκης

Κωνσταντίνος Φλώρος

Από την ΝΔ (3)
Μάριος Σαλμάς
Λευτέρης Αυγενάκης (ο οποίος ωστόσο συμπεριφέρεται ως βουλευτής ΝΔ στηρίζοντας το έργο της κυβέρνησης)
Αντώνης Σαμαράς
Από την Πλεύση Ελευθερίας (2)
Μιχάλης Χουρδάκης

Αρετή Παπαϊωάννου

Από την Ελληνική Λύση (1)
Παύλος Σαράκης
Από το ΠΑΣΟΚ (1)
Μπουρχάν Μπαράν
protothema.gr



Διαγραφή Σαμαρά από την ΚΟ της ΝΔ ανακοινώθηκε στη Βουλή

Ολοκληρώθηκε και τυπικά η διαγραφή του πρώην πρωθυπουργού και προέδρου της ΝΔ, Αντώνη Σαμαρά, από την Κοινοβουλευτική Ομάδα της ΝΔ, με την ανακοίνωση της σχετικής επιστολής στην Ολομέλεια της Βουλής.

Ο προεδρεύων Β’ αντιπρόεδρος της Βουλής, Γιώργος Γεωργαντάς, ανέγνωσε στο Σώμα την επιστολή που απέστειλε ο πρωθυπουργός και πρόεδρος της ΝΔ, Κυριάκος Μητσοτάκης, στον πρόεδρο της Βουλής, Κωνσταντίνο Τασούλα, με την οποία ο κ. Σαμαράς τίθεται εκτός της ΚΟ της ΝΔ.

Χθες το απόγευμα, Τρίτη 19 Νοεμβρίου, συνεδρίασε η Επιτροπή Δεοντολογίας της ΝΔ υπό την προεδρία του κ. Γιάννη Τραγάκη και μέλη τους κ.κ. Σταύρο Καλαφάτη, Κώστα Τσιάρα, Θανάση Μπούρα και Θεόδωρο Καράογλου, όπου ομόφωνα αποφάσισαν να τεθεί εκτός της Κοινοβουλευτικής Ομάδας ο πρώην πρωθυπουργός και πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς. Σύμφωνα με πληροφορίες, κατά της διάρκεια της συνεδρίασης της Επιτροπής δεν διατυπώθηκαν ενστάσεις, ενώ η συνεδρίαση ήταν αρκετά σύντονη και δεν υπήρξε ιδιαίτερη συζήτηση.

protothema.gr




Στην Βουλή η τραγική κατάσταση του Νοσοκομείου Δράμας

«Παράλογη» χαρακτήρισε την απειλή περί ομαδικών παραιτήσεων στο νοσοκομείο Δράμας ο Άδωνις Γεωργιάδης και επιτέθηκε στους γιατρούς λέγοντας ότι «κανένας συνδικαλιστής δεν μπορεί να εκβιάζει το κράτος».

Ο υπουργός Υγείας απηύθυνε πάντως, έκκληση στους γιατρούς να μην υλοποιήσουν την «απειλή» τους, επιμένοντας ότι τα αιτήματά τους «έχουν γίνει κατά βάση δεκτά».

Στο πλαίσιο συζήτησης επίκαιρων ερωτήσεων του Θεόφιλου Ξανθόπουλου από τον ΣΥΡΙΖΑ και του Τάσου Νικολαΐδη από το ΠΑΣΟΚ, ο κ. Γεωργιάδης απέδωσε στους αργούς ρυθμούς του κράτους τις καθυστερήσεις στην κάλυψη των κενών οργανικών θέσεων και υποστήριξε ότι έως την Παρασκευή οι προκηρύξεις των θέσεων θα έχουν δημοσιευτεί.




Στρατηγικές Συζητήσεις ΠΑΣΟΚ: Γερουλάνος και Ανδρουλάκης στη Βουλή

Η συνάντηση μεταξύ του Νίκου Ανδρουλάκη και του Παύλου Γερουλάνου, όπως και η επαφή του Γερουλάνου με τον Χάρη Δούκα, δείχνουν ότι στο ΠΑΣΟΚ γίνεται προσπάθεια να ενισχυθεί η ενότητα και να καθοριστεί μια κοινή στρατηγική για το μέλλον του κόμματος. Ο Ανδρουλάκης φαίνεται να στοχεύει στη σταθερή ανάπτυξη του ΠΑΣΟΚ, θέλοντας να το καταστήσει μια ισχυρή πολιτική δύναμη που θα μπορεί να σταθεί απέναντι στη Νέα Δημοκρατία.

Ο Γερουλάνος ξεκαθάρισε ότι δεν θα προσπαθήσει να επηρεάσει τους υποστηρικτές του να στηρίξουν κάποια συγκεκριμένη υποψηφιότητα στις εσωκομματικές εκλογές, κάτι που και ο Ανδρουλάκης υποστηρίζει. Αυτή η στάση υπογραμμίζει τη διάθεση για διαφάνεια και δημοκρατικότητα στις διαδικασίες του κόμματος, χωρίς παρασκηνιακές συμφωνίες. Η έμφαση στον πολιτικό πολιτισμό είναι σημαντική για να διατηρηθεί η συνοχή και η ενότητα του ΠΑΣΟΚ σε αυτήν τη σημαντική φάση.

Καθώς πλησιάζει ο δεύτερος γύρος των εσωκομματικών εκλογών, ο Ανδρουλάκης προετοιμάζεται να παρουσιάσει ξανά το σχέδιό του στα μέλη και στους φίλους του κόμματος, ελπίζοντας να εξασφαλίσει τη στήριξή τους. Οι εκλογές αυτές θεωρούνται κρίσιμες, καθώς το ΠΑΣΟΚ προσπαθεί να αναδειχθεί σε ισχυρό αντίπαλο στις εθνικές εκλογές που έρχονται.

Συνολικά, το ΠΑΣΟΚ έχει μια σημαντική ευκαιρία να αναγεννηθεί, εφόσον μπορέσει να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πολιτών με ένα ξεκάθαρο σχέδιο και να διατηρήσει την ενότητα του κόμματος. Αυτό απαιτεί στρατηγική σκέψη, διαφάνεια και ενεργή συμμετοχή της κομματικής βάσης, προκειμένου να επανακαταλάβει την εμπιστοσύνη των ψηφοφόρων και να διεκδικήσει ξανά σημαντικό ρόλο στην πολιτική σκηνή.
Γιάνννης  Γεωργαλής



Παρέμβαση Χουσεΐν Ζεϊμπέκ στη Βουλή για τη στήριξη των μελισσοκόμων της Ξάνθης

Ερώτηση στη Βουλή για τη στήριξη και ενίσχυση των μελισσοκόμων της Ξάνθης κατέθεσε ο βουλευτής της Νέας Αριστεράς και τομεάρχης αγροτικής πολιτικής, Χουσεΐν Ζεϊμπέκ.

Ο βουλευτής αναφέρει ότι, εξαιτίας της παρατεταμένης ανομβρίας και των συνεπειών της κλιματικής κρίσης, έχει σημειωθεί σημαντική μείωση στην παραγωγή μελιού στην Ξάνθη, καθώς και στον πληθυσμό των μελισσών. Αυτό το γεγονός μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την ισορροπία του τοπικού οικοσυστήματος.

Επιπλέον, σοβαρό πρόβλημα αποτελεί η παρουσία των μελισσοφάγων στην περιοχή, οι οποίοι περιορίζουν τη δραστηριότητα των μελισσών και εμποδίζουν τη συλλογή γύρης. Σημαντικά ζητήματα αντιμετωπίζουν οι παραγωγοί και από τις περιπτώσεις «ελληνοποιήσεων» και νοθείας του μελιού, που υποβαθμίζουν την ποιότητα και την αξιοπιστία του ελληνικού μελιού.

Ο κ. Ζεϊμπέκ ζητά από τον αρμόδιο Υπουργό να απαντήσει:

α) Ποια άμεσα μέτρα προτίθεται να λάβει η κυβέρνηση για την προστασία των μελισσοκόμων της Ξάνθης και της Θράκης, όπου η μελισσοκομία αποτελεί βασικό κομμάτι της τοπικής αγροτικής οικονομίας.

β) Εάν θα ληφθούν μέτρα στήριξης μέσω του ΕΛΓΑ ή άλλων μηχανισμών για τους μελισσοκόμους που πλήττονται από την ανομβρία, την κλιματική κρίση και τους μελισσοφάγους, δεδομένου ότι μέχρι σήμερα το ΕΛΓΑ δεν τους παρέχει επαρκή προστασία.




Στη Βουλή το θέμα του κορεσμού των φυλακών Κομοτηνής

Την προσεχή Τετάρτη αναμένεται να θέσει στην Επιτροπή Σωφρονιστικού Συστήματος της Βουλής το θέμα του υπερπληθυσμού κρατουμένων στο Σωφρονιστικό Κατάστημα Κομοτηνής ο Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δράμας Θεόφιλος Ξανθόπουλος ο οποίος είναι μέλος της Επιτροπής.

Υπενθυμίζεται πως στο Σωφρονιστικό Κατάστημα της Κομοτηνής κρατούνται 260 άτομα με τάσεις αυξητικές, μια και μεταφέρονται εκεί όλοι οι κρατούμενοι, ενώ λειτουργεί το Σωφρονιστικό Κατάστημα στο Νικηφόρο Δράμας, δυναμικότητας 600 ατόμων, ωστόσο κρατούνται μόλις 50 άτομα.

Οι δε συνθήκες στις Φυλακές Κομοτηνής είναι ασφυκτικές καθώς αντιστοιχούν 0,70 τετραγωνικά μέτρα για κάθε κρατούμενο και κοινή τουαλέτα ανά 40 – 50 κρατούμενους.

Επίσης το Σωφρονιστικό Κατάστημα Κομοτηνής παρουσιάζει πολλές ελλείψεις σε έμψυχο δυναμικό, καθώς λειτουργεί με το 1/3 των Σωφρονιστικών Υπαλλήλων από αυτούς που θα έπρεπε να διαθέτει.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες ο γενικός γραμματέας Αντιεγκληματικής Πολιτικής Αρίστος Περρής σχεδιάζει να επισκεφθεί τα 35 Σωφρονιστικά Συστήματα της Χώρας, μεταξύ αυτών και αυτό της Κομοτηνής, που αυτή τη  στιγμή  παρατηρείται αυτή η υπερπληθώρα κρατουμένων.

 

www.ertnews.gr




Ροδόπη – Οζγκιούρ Φερχάτ | Στη Βουλή το ζήτημα των καταστροφών στις καλλιέργειες από τα αγριογούρουνα και τα άγρια άλογα

Στη Βουλή φέρνει η Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Αριστεράς, με πρωτοβουλία του βουλευτή Ροδόπης Οζγκιούρ Φερχάτ τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν πολλές περιοχές της Ροδόπης από την ανεξέλεγκτη παρουσία αγριογούρουνων και άγριων αλόγων.

Ο κ. Οζγκιούρ ζητά παρεμβάσεις για να περιοριστούν οι καταστροφές και επιπλέον προτείνει την ίδρυση και λειτουργία ενός θεματικού πάρκου για τα άγρια άλογα, καθώς αποτελούν εδώ και αιώνες μέρος της ιστορίας του τόπου, όπως αναφέρει ο κ. Οζγκιούρ.

 

www.ertnews.gr




Ερώτηση στην Βουλή από τον Βουλευτη Σερρών για την διαδικασία ένταξης των χειμερινών σιτηρών και αμυγδαλιών σε πρόγραμμα Κ.Ο.Ε

Ο βουλευτής Σερρών, Τάσος Χατζηβασιλείου, απηύθυνε έγγραφη ερώτηση προς τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Κωνσταντίνο Τσιάρα, σχετικά με τις ζημιές στην αγροτική παραγωγή λόγω ακραίων καιρικών φαινομένων στην περιοχή των Σερρών.

Συγκεκριμένα, ο βουλευτής ανέφερε ότι οι ακραίες διακυμάνσεις της θερμοκρασίας στις Τοπικές Κοινότητες του Δήμου Βισαλτίας οδήγησαν σε κακή γονιμοποίηση των ανθών αμυγδαλιάς, με αποτέλεσμα την μηδαμινή παραγωγή καρπών, παρά τις πλήρεις καλλιεργητικές φροντίδες. Επιπλέον, επισήμανε ότι η παρατεταμένη ανομβρία στις περιοχές του Δήμου Αμφίπολης είχε ως αποτέλεσμα τη σημαντικά μειωμένη παραγωγή χειμερινών σιτηρών. Βάσει αυτών των αρνητικών δεδομένων, ο κ. Χατζηβασιλείου υποστήριξε την ανάγκη στήριξης του εισοδήματος των Σερραίων αγροτών και ρώτησε τον Υπουργό αν υπάρχει σχεδιασμός για την άμεση ένταξη των καλλιεργειών χειμερινών σιτηρών και αμυγδαλιάς σε Πρόγραμμα Κρατικών Οικονομικών Ενισχύσεων (Κ.Ο.Ε.)Η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στην ενίσχυση των αγροτών που πλήττονται από τις επιπτώσεις των ακραίων καιρικών συνθηκών, προκειμένου να διασφαλιστεί η οικονομική τους βιωσιμότητα και να υποστηριχθεί η συνέχιση της γεωργικής δραστηριότητας στην περιοχή.




Σε δύσκολη θέση η ΝΔ με τις Πρέσπες | Πιέζει η αντιπολίτευση φέρνει τα τρία μνημόνια στη Βουλή

Σε δύσκολη θέση έχει έρθει η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας στο ζήτημα τήρησης της Συμφωνίας των Πρεσπών μετά την προκλητική κίνηση της προέδρου της Βόρειας Μακεδονίας να μην ορκιστεί με το συνταγματικό όνομα της χώρας αλλά με το σκέτο «Μακεδονία».

Παρότι η ΝΔ ως αξιωματική αντιπολίτευση την περίοδο ψήφισης της Συμφωνίας των Πρεσπών διαφωνούσε εντόνως και την καταψήφισε, ενώ δεκάδες στελέχη της βρέθηκαν στα συλλαλητήρια που διοργανώθηκαν ενάντια στη συμφωνία, πλέον καλείται να διεθνοποιήσει το ζήτημα και να υπερασπιστεί τη… συνταγματική ονομασία της γειτονική χώρας.

Παράλληλα μερίδα της αντιπολίτευσης την κατηγορεί ότι «πόνταρε στον ακροδεξιό λαϊκισμό», όπως και σε επικίνδυνη εξωτερική πολιτική, καθώς δεν έφερε έγκαιρα ως όφειλε προς ψήφιση τα μνημόνια συνεργασίας με τη Βόρεια Μακεδονία.

Πυρά από ΣΥΡΙΖΑ και Νέα Αριστερά

Ο ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ επιτιθέμενος κατά της κυβέρνησης προανήγγειλε ότι θα φέρει προς κύρωση τα τρία πρωτόκολλα συνεργασίας με τη Βόρεια Μακεδονία στη Βουλή, γεγονός που δεν έπραξε η ΝΔ από το 2019 και έπειτα.

Ακόμη ο πρόεδρος του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης Στέφανος Κασσελάκης κατηγόρησε τη ΝΔ σε ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πως «έπαιξε στα ζάρια ένα εθνικό θέμα για μερικές χιλιάδες ακροδεξιές ψήφους».

«Εύχονταν να βγει το VMRO. Καλλιέργησαν ελπίδες στους εθνικιστές της άλλης πλευράς ότι θα ακυρώσουν μαζί τη Συμφωνία των Πρεσπών. Βγήκε λοιπόν. Τώρα το παρακαλούν να τηρήσει τη συμφωνία. Τώρα ικετεύουν. Ας αναλογιστεί ο δημοκρατικός κόσμος τι πληγές μπορεί να ανοίξει το μίσος, η προπαγάνδα και ο αμοραλισμός, όταν του δώσεις 41%», υπογράμμισε χαρακτηριστικά.

Η Νέα Αριστερά από την πλευρά της κάλεσε τον Κυριάκο Μητσοτάκη «να φέρει άμεσα προς κύρωση τα μνημόνια συνεργασίας της Συμφωνίας των Πρεσπών».

«Η Νέα Αριστερά ζητά από τον πρωθυπουργό «να φέρει άμεσα στην βουλή προς κύρωση τα μνημόνια συνεργασίας τα οποία εδώ και πέντε χρόνια έχει «παγώσει» ώστε να έχει ευχαριστημένους τους ακροδεξιούς στην κυβέρνηση και στο κόμμα του», ανέφερε μεταξύ άλλων σε ανακοίνωση που εξέδωσε.

Παράλληλα ο πρόεδρος της κοινοβουλευτικής ομάδας της Νέας Αριστεράς Αλέξης Χαρίτσης από τη Θεσσαλονίκη όπου πραγματοποιεί περιοδεία κατηγόρησε τον Κυριάκο Μητσοτάκη ότι τα προηγούμενα χρόνια λειτούργησε ως ο «χορηγός» των εθνικιστών και του VMRO στη γειτονική χώρα και σήμερα κάνει «κωλοτούμπα» που είναι «καλοδεχούμενη».

Η στάση του ΠΑΣΟΚ που είχε καταψηφίσει τη Συμφωνία των Πρεσπών

Το ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ από την πλευρά του υπογράμμισε ότι το ζήτημα της κίνησης της προέδρου της Βόρειας Μακεδονίας, Γκορντάνα Σιλιάνοφσκα Ντάβκοβα, πρέπει να διεθνοποιηθεί.

Όπως τόνισε ο εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος Θανάσης Γλαβίνας, «αποδείχτηκε ότι η συμφωνία των Πρεσπών έχει θολά σημεία. Η κίνηση της νέας προέδρου της Βόρειας Μακεδονίας, η οποία όπως γνωρίζουμε είναι ένα πρόσωπο με ιδιαίτερες εθνικιστικές αναφορές και δεν ορκίστηκε στο συνταγματικό όνομα της χώρας, έστειλε ένα σαφές πολιτικό μήνυμα».

Παράλληλα υπογράμμισε πως «εμείς στην προκειμένη περίπτωση έχουμε απολέσει τα εργαλεία που είχαμε, η χώρα έχει μπει στο ΝΑΤΟ και δεν υπάρχει πλέον η δυνατότητα του βέτο. Το μόνο όπλο που μας έχει μείνει είναι η Ευρώπη. Πρέπει οπωσδήποτε να διεθνοποιήσουμε το ζήτημα, κάτι που παρέλειπε να κάνει η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας το προηγούμενο διάστημα, και να πιέσουμε ακόμη περισσότερο ώστε να περάσουμε τα σωστά μηνύματα στην πλευρά της Βόρειας Μακεδονίας».

Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ τόνισε σε ανακοίνωση ότι «αναμένουμε πλέον τις ενέργειες, στις οποίες θα προχωρήσει η Ελληνική Κυβέρνηση για να αντιδράσει στην πρόκληση, απαντώντας τόσο σε διμερές όσο και σε πολυμερές επίπεδο, γνωστοποιώντας το ζήτημα στους διεθνείς οργανισμούς, ΕΕ και ΝΑΤΟ».

Σημειώνεται ότι το ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής το 2019 είχε καταψηφίσει τη Συμφωνία των Πρεσπών. Συγκεκριμένα, η Φώφη Γεννηματά είχε αναφέρει σε συνεδρίαση της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΚΙΝΑΛ πως «πιστεύουμε ότι δεν εξυπηρετεί τα εθνικά συμφέροντα, γιατί, αντί να κλείνει πληγές του παρελθόντος, ανοίγει καινούργιες. Δημιουργεί τον κίνδυνο ενίσχυσης του αλυτρωτισμού στο μέλλον. Και το χειρότερο. Όχι μόνο δεν προηγήθηκε εθνική συνεννόηση και διάλογος για ένα τόσο σοβαρό ζήτημα, αλλά η κυβέρνηση εργαλειοποιεί αυτή τη συμφωνία, με στόχο την εξυπηρέτηση στενά κομματικών συμφερόντων».

Η κυβέρνηση που καλείται να υπερασπιστεί τη Συμφωνία των Πρεσπών

Πλέον η ΝΔ και συνολικότερα η κυβέρνηση καλείται να υπερασπιστεί τη Συμφωνία των Πρεσπών και να υπερασπιστεί τα συμφέροντα της χώρας.

Το υπουργείο Εξωτερικών ανέφερε σε ανακοίνωση ότι η πράξη της νέας προέδρου της Βόρειας Μακεδονίας είναι μια που «παραβιάζει κατάφωρα τη Συμφωνία των Πρεσπών αλλά και το Σύνταγμα της γείτονος χώρας, το οποίο έχει εναρμονιστεί με τις διεθνείς της υποχρεώσεις».

Το ΥΠΕΞ διαμήνυσε ότι «η Ελλάδα, στο πλαίσιο αυτό, δηλώνει κατηγορηματικά ότι η περαιτέρω πρόοδος στις διμερείς σχέσεις της με τη Βόρεια Μακεδονία καθώς και η ευρωπαϊκή πορεία της τελευταίας εξαρτώνται από την πλήρη εφαρμογή της Συμφωνίας των Πρεσπών και κυρίως από τη χρήση της συνταγματικής ονομασίας της χώρας».

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σε ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης υπενθύμισε ότι η ΝΔ είχε αντιταχθεί στη Συμφωνία των Πρεσπών, ωστόσο, όπως είπε, «η Ελλάδα απορρίπτει χειρισμούς όπως αυτούς με τους οποίους εγκαινιάζει τη θητεία της η κυρία Σιλιάνοφσκα. Την καλεί να επανέλθει στα νόμιμα καθήκοντά της και στις συμπεριφορές που απορρέουν από τον ρόλο της. Δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι δεν θα δεχτούμε παρόμοια ολισθήματα. Και επαναλαμβάνουμε ότι κάθε πρόοδος στις διμερείς σχέσεις, όπως και κάθε βήμα των Σκοπίων προς την Ευρώπη εξαρτώνται από την ειλικρινή τήρηση των συμφωνηθέντων. Από τη σωστή χρήση της συνταγματικής ονομασίας της γειτονικής χώρας. Και, ασφαλώς, από την αποφυγή προκλήσεων».

Ο Μάκης Βόριδης χαρακτήρισε την επιλογή της νέας προέδρου της Βόρειας Μακεδονίας να αποκαλέσει τη χώρα της «Μακεδονία» ως κίνηση «άμεσα μετεκλογική».

Σημείωσε χαρακτηριστικά ότι «αν αμφισβητηθεί το πλαίσιο της Βόρειας Μακεδονίας, αύριο το πρωί έχεις μία χώρα που δεν έχει όνομα γιατί όλες οι υπόλοιπες χώρες την έχουν αναγνωρίσει με αυτό το όνομα που έχει. Αυτοί με αυτό που κάνουν «πυροβολούν τα πόδια τους». Αυτό μας γυρνάει με μία επιφυλακή για την συμφωνία αυτή, στο επίπεδο διάρθρωσης και εφαρμογής. Θεωρώ ότι είναι μία κίνηση «άμεσα μετεκλογική», και γίνεται συνήθως. Η αντίδραση της ΕΕ και της ελληνικής κυβέρνησης ήταν άμεση. Δεν έχουν και πολλά πράγματα να κάνουν στη Βόρεια Μακεδονία».

Η αντίδραση των Ευρωπαίων στο «Μακεδονία» της Σιλιάνοφσκα

Την αντίδραση και της προέδρου της Κομισιόν προκάλεσε η ορκωμοσία της Γκορντάνα Σιλιάνοφσκα Ντάβκοβα.

«Προκειμένου η Βόρεια Μακεδονία να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία της προς την ένταξη στην ΕΕ, είναι υψίστης σημασίας η χώρα να συνεχίσει την πορεία των μεταρρυθμίσεων και τον πλήρη σεβασμό των δεσμευτικών συμφωνιών της, συμπεριλαμβανομένης της Συμφωνίας των Πρεσπών», τονίζει η Ούρσουλα Φον ντερ Λάιεν με ανάρτησή της στον προσωπικό της λογαριασμό στο Χ.

Πολύ απογοητευτικό χαρακτηρίζει το γεγονός ότι η νέα πρόεδρος της Βόρειας Μακεδονίας δεν χρησιμοποίησε το συνταγματικό όνομα της χώρας κατά τη σημερινή τελετή ορκωμοσίας, ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, Σαρλ Μισέλ, με ανάρτησή του στο Χ.

Επισημαίνει ότι «η ΕΕ υπενθυμίζει τη σημασία της συνεχούς εφαρμογής των νομικά δεσμευτικών συμφωνιών, συμπεριλαμβανομένης της συμφωνίας των Πρεσπών με την Ελλάδα».

Παράλληλα σήμερα το «πολύ ατυχές γεγονός» με τη νέα πρόεδρο της Βορείου Μακεδονίας να μην αναφέρει τη συνταγματική ονομασία της χώρας κατά την ορκωμοσία της, επανέλαβε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, καλώντας παράλληλα τις νεοεκλεγμένες Αρχές της χώρας, να συνεχίσουν να πείθουν όλους στην Ευρωπαϊκή Ένωση ότι είναι αφοσιωμένες στο ευρωπαϊκό μέλλον της Βόρειας Μακεδονίας.

Ερωτηθείς σχετικά, κατά τη διάρκεια της σημερινής ενημέρωσης της Επιτροπής, ο εκπρόσωπος για θέματα εξωτερικής πολιτικής, Πίτερ Στάνο, αναφέρθηκε στη σχετική δήλωση της προέδρου της Επιτροπής και στη δήλωση της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Εξωτερικής δράσης, σχετικά με το «πολύ ατυχές γεγονός της νέας προέδρου της Βόρειας Μακεδονίας να μην αναφέρει το συνταγματικό όνομα της χώρας κατά την ορκωμοσία».

in.gr




Βουλή | Ψηφίστηκε ο νέος δικαστικός χάρτης με 158 «ναι»

Ψηφίστηκε από την ολομέλεια της Βουλής το βράδυ της Μεγάλης Τετάρτης το νομοσχέδιο του υπουργείου Δικαιοσύνης με τίτλο «Ενοποίηση του πρώτου βαθμού δικαιοδοσίας, χωροταξική αναδιάρθρωση των δικαστηρίων της πολιτικής και ποινικής δικαιοσύνης και άλλες διατάξεις αρμοδιότητας του Υπουργείου Δικαιοσύνης».

Με 158 «ναι» πέρασε το νομοσχέδιο

Στην ονομαστική ψηφοφορία επί της αρχής και επί των επίμαχων άρθρων για το νέο δικαστικό χάρτη της χώρας, και για τις αρμοδιότητες της ευρωπαϊκής εισαγγελίας, 158 βουλευτές της ΝΔ ψήφισαν ναι, ενώ 141 βουλευτές της αντιπολίτευσης όχι, σε σύνολο 299 ψηφισάντων.

Εξαίρεση απετέλεσε το άρθρο 12, που συγκέντρωσε πλειοψηφία 190 βουλευτών (της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και του ανεξάρτητου Μπ. Μπαράν), και αφορούσε στη «μεταφορά διαχειριστικών αρμοδιοτήτων από τους προϊσταμένους πολιτικών και ποινικών δικαστηρίων και εισαγγελιών στο Ταμείο Χρηματοδότησης Δικαστικών Κτιρίων».

Πέρασε και η τροπολογία Χατζηδάκη για τα POS

Επίσης, «κατά πλειοψηφία» έγινε δεκτή και η τροπολογία του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών με την οποία μειώνονται οι προμήθειες για τις συναλλαγές μικρού ύψους μέσω POS για συγκεκριμένους κλάδους της αγοράς.

Μιλώντας για το θέμα, ο αρμόδιος υπουργός Κωστής Χατζηδάκης είπε ότι «το πρόγραμμα διασύνδεσης των POS με τις ταμειακές μηχανές εξελίχθηκε πάρα πολύ καλά, οι επιχειρήσεις στην συντριπτική τους πλειονότητα διασυνδέθηκαν και η χώρα δεν θα χάσει πόρους από το Ταμείο Ανάκαμψης, δεδομένου ότι το συγκεκριμένο έργο αποτελεί ορόσημο για τη χρηματοδότηση από το Ταμείο».

ethnos.gr




ΣΥΡΙΖΑ | Αίτημα για κλήση της Κεραμέως στη Βουλή για τα προσωπικά δεδομένα

Αίτημα για τη σύγκληση της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας, «προκειμένου να κληθεί η αρμόδια Υπουργός των Εσωτερικών, Νίκη Κεραμέως, σε ακρόαση» σχετικά με την υπόθεση της διαρροής προσωπικών δεδομένων, κατέθεσαν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ που μετέχουν στη συγκεκριμένη επιτροπή. Συγκεκριμένα, οι βουλευτές ζητούν την ακρόαση της κυρίας Κεραμέως «σε σχέση με την υπόθεση της διαρροής προσωπικών δεδομένων εκλογέων εξωτερικού και σε σχέση με τα μέτρα που οφείλει να λάβει το Υπουργείο Εσωτερικών για τη διασφάλιση του αδιάβλητου των ευρωεκλογών της 9ης Ιουνίου».

Πηγή: newsbeast.gr




Τροχαίο στη Βουλή | Ένοχος αστυνομικός για τον θάνατο του 23χρονου Ιάσονα – Ξέσπασε η μητέρα

Ένοχος για ανθρωποκτονία από αμέλεια κρίθηκε ο αστυνομικός για την υπόθεση θανάτου του 23χρονου Ιάσονα, που έχασε τη ζωή του έξω από τη Βουλή, όταν ο κατηγορούμενος με το υπηρεσιακό όχημα του κοινοβουλίου προσέκρουσε πάνω του παραβιάζοντας τον ΚΟΚ. Το δικαστήριο επέβαλε την ποινή τριετούς φυλάκισης με αναστολή.

Στο άκουσμα της έκφρασης «λύεται η συνεδρίασις» από την πρόεδρο της έδρας, η μητέρα του παιδιού ξέσπασε. «Αυτό ήταν; Ούτε το δίπλωμα δεν χάνει. Πώς να σταματήσουν να γίνονται τροχαία στην Ελλάδα», φώναξε και χειροκρότησε ειρωνικά.

Κανένα ελαφρυντικό από τον εισαγγελέα

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο εισαγγελέας αρνήθηκε στον αστυνομικό το ελαφρυντικό του πρότερου σύννομου βίου καθώς όχι μόνο δεν συμμορφώθηκε με τον ΚΟΚ αλλά τηρούσε την ίδια πρακτική συστηματικά και σε προγενέστερο χρόνο της αξιόποινης πράξης και επομένως το συμβάν δεν μπορεί να αποτελέσει «παραφωνία» στην έως τότε συμπεριφορά του.

Τι υποστήριξε ο αστυνομικός στην απολογία του 

Στην απολογία του ο αστυνομικός εξέφρασε την λύπη του «που έφυγε ένας νέος άνθρωπος χωρίς λόγο. Μακάρι να είχα έρθει σε επικοινωνία με την οικογένειά του νωρίτερα».

Ο κατηγορούμενος είπε πως το 2018 που ο ίδιος υπηρετεί, «μπαίνουμε στη Βουλή από αυτό το σημείο και ποτέ κανείς δεν μας είπε τίποτα».

Για την 12η Μαρτίου 2021, ημέρα του τραγικού δυστυχήματος, ο αστυνομικός συνέχισε λέγοντας:

«Εκείνη την ημέρα, η είσοδος για τη Βουλή από την Αμαλίας, ήταν κλειστή λόγω συγκέντρωσης. Μας ενημέρωσαν ότι δεν μπορούσαμε να πάμε από Κριεζώτου και να μπούμε στη Βουλή από Ακαδημίας. Ήμουν πεπεισμένος ότι η διαδρομή που έκανα δεν απαγορευόταν. Ακόμη και σήμερα, μετά το τροχαίο, η οδηγία της αστυνομίας είναι, αν υπάρχει επίσημος να μπαίνει έτσι...».

Αναφερόμενος στις συνθήκες του δυστυχήματος, είπε πως ενώ ανέμεναν με τον συνοδηγό του στην Β. Σοφίας απέναντι από την Βουλή για να στρίψουν αριστερά «μας έδωσε προτεραιότητα ένας ταξιτζής. Βγάλαμε φλας και μπήκαμε προοδευτικά. Προσέκρουσε πάνω μας κάτι και η σύγκρουση ήταν σφοδρή. Βγήκαμε έξω και είδαμε μια μηχανή διαλυμένη. Πήγαμε  κατευθείαν στον άνθρωπο, πήραμε το 166, δεν εγκαταλείψαμε, δεν φύγαμε. Ρωτήσαμε αν μπορούσαμε να δώσουμε αίμα και μας είπαν όχι».

Στο τέλος της απολογίας του, ο αστυνομικός είπε: «Κρίμα! Έφυγε ένας νέος άνθρωπος. Μακάρι να είχα τη δύναμη να επικοινωνήσω νωρίτερα με την οικογένεια. Είμαι και εγώ πατέρας και δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς τον γιο μου. Δεν μπορώ να φανταστώ τι περνάνε αυτοί οι άνθρωποι».

Ξέσπασε ο πατέρας στο δικαστήριο – «Εγκληματική οδηγική συμπεριφορά»

«Πρόκειται για προκλητικά εγκληματική οδηγική συμπεριφορά του κατηγορούμενου που οδήγησε στο θάνατο του γιου μου και της οικογένειας μου» κατέθεσε ο πατέρας του Ιάσονα Λαλαούνη στο δικαστήριο.

Όπως τόνισε: «Οδηγούσε τρία χρόνια μηχανή και ήταν πολύ προσεκτικός γιατί έτσι τον έμαθα που οδηγώ 40 χρόνια. Ήμασταν μαζί το προηγούμενο βράδυ. Χαριτολογώντας μου είχε πει σταματά να δουλεύεις εγώ είμαι εδώ και την άλλη μέρα…».

Ο πατέρας του 23χρονος θύματος κατηγόρησε τον οδηγό του βουλευτικού οχήματος για αδιαφορία σημειώνοντας ότι «δεν ενδιαφέρθηκε καθόλου, δεν ήρθε δίπλα στο γιο μου, δεν επικοινώνησε μαζί μας».

«Τον εγκατέλειψε στην άσφαλτο»

Στην αδιαφορία του κατηγορουμένου επικεντρώθηκε και η κατάθεση της αδελφής του θύματος που μεταξύ άλλων ανέφερε: «Σκότωσε τον αδελφό μου, δηλώνει ότι του παρείχε πρώτες βοήθειες, ενώ τον εγκατέλειψε στην άσφαλτο. Έχει καταστρέψει μια οικογένεια, ο Ιάσωνας έχασε τα όνειρα του. Ο Ιάσωνας την Τετάρτη θα γινόταν 26 χρόνων. Δεν ήταν δίπλα στον αδελφό μου ούτε την τελευταία του στιγμή».

 

Πηγή: ethnos.gr




Επεισόδιο στη Βουλή | Με ποινή έως και 10 χρόνια αντιμέτωπος ο Φλώρος

Αντιμέτωπος με ποινή φυλάκισης που φτάνει μέχρι τα δέκα έτη βρίσκεται ο ανεξάρτητος βουλευτής (πρώην Σπαρτιάτης), Κωνσταντίνος Φλώρος μετά τη χειροδικία εναντίον του βουλευτή της Ελληνικής Λύσης, Βασίλη Γραμμένου.

Χθες, η εισαγγελία προχώρησε στην άσκηση κακουργηματικής ποινικής δίωξης για βιαιοπραγία κατά βουλευτή κατά την άσκηση των καθηκόντων του (άρθρο 157ΠΚ), με τον ίδιο να ζητά προθεσμία για να απολογηθεί και μέχρι τότε να παραμένει στη ΓΑΔΑ, μιας και συνελήφθη με τη διαδικασία του αυτοφώρου.

Σημειώνεται ότι ο Φλώρος θα απολογηθεί σήμερα.

Εποχές Χρυσής Αυγής θύμισε η Βουλή

Πρόκειται για ένα πρωτοφανές περιστατικό στα κοινοβουλευτικά δεδομένα, που θύμισε εποχές Χρυσής Αυγής, όταν ο Κασιδιάρης, ο Λαγός και τα υπόλοιπα πρωτοπαλίκαρα του Μιχαλολιάκου φώναζαν και κινούνταν απειλητικά προς άλλους βουλευτές. Ποιος, άλλωστε, μπορεί να ξεχάσει το περιστατικό με τον Ηλία Κασιδιάρη να κοντεύει να πιάσει στα χέρια τον Νίκο Δένδια, ο οποίος… πέρασε απλώς από μπροστά του την ώρα που μιλούσε. Τότε, μάλιστα, ο Μάκης Μπαλαούρας τον είχε αποβάλλει από την αίθουσα, φωνάζοντας το περιβόητο «φρουρά, φρουρά»!

Ο Κωνσταντίνος Φλώρος χθες πήγε ένα βήμα παρακάτω και έγινε ο πρώτος (και ας ελπίσουμε ο τελευταίος) που βιαιοπραγεί εναντίον συναδέλφου του, λίγα μέτρα μακριά από την αίθουσα της Ολομέλειας, παρά το γεγονός ότι ενδεχομένως να προκλήθηκε από τον Βασίλη Γραμμένο. Οι ανοίκειες εκφράσεις που φέρεται να ειπώθηκαν, τόσο από την μια όσο και από την άλλη πλευρά, δεν έχουν καμία θέση στη Βουλή, τόνιζαν στελέχη όλων των κομμάτων, τα οποία καταδίκασαν το επεισόδιο.

Το επεισόδιο

Θυμίζουμε ότι κατά τη διάρκεια της ψηφοφορίας για την άρση ασυλίας του Κυριάκου Βελόπουλου (μετά από μήνυση του Ε. Φλώρου, πατέρα του ανεξάρτητου βουλευτή) και τη στιγμή που οι δύο βουλευτές βρίσκονταν στην Ολομέλεια, ξεκίνησε ένα φραστικό επεισόδιο.

Σύμφωνα με αυτήκοους μάρτυρες ο κ. Γραμμένος φέρεται να είπε προς τον κ. Φλώρο που ζητούσε τον λόγο να μιλήσει «βούλωσέ το εσύ σκουπίδι», με τον κ. Γραμμένο να συνεχίζει – σύμφωνα με το κ. Φλώρο – και να του λέει «γα@@ τη μάνα σου. Θα σε πάω μέσα με βραχιολάκι»! Εκείνη την στιγμή ο κ. Φλώρος φέρεται να φωνάζει «τι είπε;» και οι δύο άνδρες βγαίνουν από την Ολομέλεια. Έξω από την αίθουσα της Ολομέλειας και λίγες στιγμές πριν την γροθιά ο Φλώρος μαινόμενος φώναζε: «Δεν θα ξαναπιάσεις στο στόμα σου τη μάνα μου ρε κα@@@!». Στη συνέχεια τους χώρισαν αλλά ο Φλώρος συνέχισε να λέει: «Eσύ θα βρίζεις τη μάνα μου ρε κα@@@ που η αδερφή μου πήγε να χάσει το παιδί της χθες εξαιτίας σου κ@@@! Τη μάνα μου μου ρε ; Θα σε γα@@@@». Ο ανεξάρτητος βουλευτής ισχυρίζεται ότι ο κ. Γραμμένος συνέχισε τις ύβρεις λέγοντας: «Εσένα τη μανούλα σου θα τη…. Και θα σε πάω και με τα βραχιολάκια μέσα θα το θυμάσαι παλιόπ@@»! ,Τον έπιασε από τον λαιμό και τον γρονθοκόπησε Ο κ. Φλώρος εκείνη την στιγμή τον πιάνει από τον λαιμό και σύμφωνα με τους μάρτυρες φωνάζοντας και βρίζοντας τον γρονθοκόπησε. Ο κ. Γραμμένος έπεσε κάτω και η φρουρά πήγε αγκαζέ τον κ. Φλώρο τον οποίο απομάκρυνε μέσω του εντευκτηρίου, ο οποίος συνέχιζε να βρίζει τον κ. Γραμμένο!

Και μπορεί, χθες, ο ανεξάρτητος βουλευτής να ισχυρίστηκε ότι δεν γρονθοκόπησε τον βουλευτή της Ελληνικής Λύσης, ωστόσο αυτήκοοι μάρτυρες άκουσαν τον ήχο της… γροθιάς! Και βέβαια σύμφωνα με το ιατρικό ανακοινωθέν, ο κ. Γραμμένος υποφέρει από κάταγμα ρινικων οστών. Διάστρεμμα και διάταση της ακρωμιοκλειδικής άρθρωσης. Τραυματική ρήξη συνδέσμου του καρπού και της πηχεοκαρπικής.

ethnos.gr




Στο Αυτόφωρο ο Φλώρος για το ξύλο στον Γραμμένο της Ελληνικής Λύσης στη Βουλή

Με εντολή του προέδρου της Βουλής, Κωνσταντίνου Τασούλα, προσήχθη και κρατείται ο πρώην βουλευτής των Σπαρτιατών και νυν ανεξάρτητος βουλευτής, Κωνσταντίνος Φλώρος για την πρωτοφανή επίθεση σε βάρος του βουλευτή της Ελληνικής Λύσης Βασίλη Γραμμένου, εντός του Κοινοβουλίου.

Ο πρώην βουλευτής των Σπαρτιατών οδηγείται, στη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση με την κακουργηματική κατηγορία της άσκησης βίας σε βουλευτή, ενώ ο κ. Γραμμένος οδηγείται στο νοσοκομείο.

Νωρίτερα ο κ. Τασούλας είχε ανακοινώσει την ανώτερη ποινή που προβλέπει ο κανονισμός της Βουλής, δηλαδή την αποβολή του πρώην βουλευτή των Σπαρτιατών Κωνσταντίνου Φλώρου από το κοινοβούλιο για 15 ημέρες.

Πώς έγινε το άγριο περιστατικό

Σήμερα λοιπόν, την ώρα που ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Ελληνικής Λύσης, Κωνσταντίνος Χήτας, πήρε τον λόγο δηλώνοντας πως το κόμμα του τάσσεται υπέρ της άρσης ασυλίας του προέδρου του, κ. Βελόπουλου, πετάχτηκε ο κ. Φλώρος και είπε πως «αυτό θα το κρίνει το δικαστήριο».

Ύστερα από αυτή την παρέμβαση, άλλοι βουλευτές της Ελληνικής Λύσης άρχισαν να βρίζουν χυδαία τον κ. Φλώρο, με τον κ. Γραμμένο να φέρεται να είπε ότι «εσένα θα σου γ@μ… τη μανούλα, θα σε στείλουμε φυλακή με βραχιολάκια» (αναφερόμενος προφανώς στην παραπομπή νυν και τέως βουλευτών των Σπαρτιατών στη δικαιοσύνη) και τον κ. Φλώρο να του απαντά:

«Έλα έξω να μου τα πεις αυτά». Οι δύο άνδρες συναντήθηκαν στο Περιστύλιο, έξω από την κεντρική είσοδο της Ολομέλειας, με τον κ. Φλώρο να πιάνει από τον γιακά του σακακιού τον κ. Γραμμένο, να του δίνει μπουνιά και να τον ρίχνει κάτω, όπως αναφέρουν οι παρευρισκόμενοι στο περιστατικό.

Στο σημείο αυτό παρενέβησαν άνδρες της Υπηρεσίας Ασφαλείας της Βουλής των Ελλήνων (ΥΑΒΕ), αλλά και βουλευτές που βγήκαν να τους χωρίσουν.

Πηγή: newsbeast.gr