Eρώτηση για την κρίση στον κλάδο της κτηνοτροφίας κατέθεσε ο βουλευτής Ξάνθης της Νέας Αριστεράς Χουσεΐν Ζεϊμπέκ

Ερώτηση στη Βουλή για την πολυεπίπεδη κρίση με την οποία βρίσκεται αντιμέτωπος ο κλάδος της κτηνοτροφίας (πλημμύρες, έξαρση ζωονόσων κλπ.), με την κυβέρνηση απούσα, όπως αναφέρει, κατέθεσε ο βουλευτής Ξάνθης και τομεάρχης Αγροτικών με τη Νέα Αριστερά Χουσεΐν Ζεϊμπέκ.

Όπως σημειώνει ο κ. Ζεϊμπέκ η κυβερνητική αδιαφορία, η υποτίμηση του κινδύνου, η απουσία πρόληψης και ελέγχων στα σύνορα, προκάλεσαν εκτεταμένες απώλειες σε ζωικό κεφάλαιο κατά την έξαρση των ζωονόσων με αποτέλεσμα σήμερα οι κτηνοτρόφοι να έχουν εγκαταλειφθεί στην τύχη τους και μάλιστα να μην έχουν λάβει ούτε ένα ευρώ ως αποζημίωση για τις τεράστιες απώλειες που υπέστησαν.

«Με ότι αυτό συνεπάγεται στο εισόδημά τους και στην εθνική παραγωγή», καταλήγει η ανακοίνωση του κ. Ζεϊμπέκ.

Πηγή: ertnews.gr




Ξύλο στη Βουλή | Ο πρώην βουλευτής των Σπαρτιατών Κωνσταντίνος Φλώρος έδειρε βουλευτή της Ελληνικής Λύσης

Απίστευτες εικόνες εκτυλίχθηκαν μέσα στη Βουλή και συγκεκριμένα ακριβώς έξω από την Ολομέλεια όταν ένας βουλευτής δέχθηκε επίθεση από έναν άλλο.

Πρόκειται για τον βουλευτή της Ελληνικής Λύσης Βασίλη Γραμμένο ο οποίος δέχθηκε μπουνιά από τον Ανεξάρτητο πρώην βουλευτή των Σπαρτιατών Κωνσταντίνο Φλώρο.  Ο κ. Γραμμένος δέχεται τις πρώτες βοήθειες στο Ιατρείο της Βουλής.

Σύμφωνα με πληροφορίες το επεισόδιο ξεκίνησε από την Ολομέλεια όπου εξεταζόταν η άρση της ασυλίας του Προέδρου της Ελληνικής Λύσης Κυριάκου Βελόπουλου μετά από μήνυση που είχε υποβάλλει εναντίον του ο πατέρας του Κωνσταντίνου Φλώρου για επιθέσεις που είχε δεχθεί μέσω διαδικτύου από τρολ πίσω από τα οποία υποστηρίζει ότι είναι ο Κυριάκος Βελόπουλος.

Μόλις βγήκαν από την Ολομέλεια και ενώ βρίσκονταν στις σκάλες ο βουλευτής Βασίλης Γραμμένος δέχτηκε μπουνιά από τον βουλευτή Φλώρο με αποτέλεσμα να μεταφερθεί τραυματισμένος στο ιατρείο.

Πηγή: newsit.gr , newsbeast.gr




Λεωνίδας Γρηγοράκος | Πέθανε ο πρώην υπουργός και βουλευτής του ΠΑΣΟΚ

Πέθανε σε ηλικία 71 ετών ο πρώην υπουργός και βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Λεωνίδας Γρηγοράκος. Εκτός από γιατρός ήταν για πολλά χρόνια βουλευτής Λακωνίας, ενώ είχε διατελέσει αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών και αναπληρωτής υπουργός Υγείας.

Ο Λεωνίδας Γρηγοράκος ήταν ιατρός, Καθηγητής Εντατικής Θεραπείας-Πνευμονολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, πρώην βουλευτής Νομού Λακωνίας με το ΠΑΣΟΚ, πρώην υπουργός αναπληρωτής Εσωτερικών και πρώην υπουργός αναπληρωτής Υγείας.

Την τραγική είδηση έκανε γνωστή ο Ανδρέας Λοβέρδος καθώς έγραψε πως «έχασα έναν αδελφό. Ο Λεωνίδας Γρηγοράκος δεν είναι πια μαζί μας. Είμαι συγκλονισμένος. Δεν υπάρχουν λόγια. Λεωνίδα, αδελφέ μου!»

newsit.gr




Στήριξη του περιφερειακού Τύπου ζητάει ο βουλευτής Δράμας Αναστάσιος Νικολαΐδης

Τη διατήρηση δημοσίευσης των διακηρύξεων στις εφημερίδες που λήγει στο τέλος του 2023 ζητάει με κοινοβουλευτική του ερώτηση με αποδέκτη τον υπουργό Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα και τον υπουργό παρά τω πρωθυπουργώ Γιάννη Μπρατάκο, ο βουλευτής Δράμας του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Αναστάσιος Νικολαΐδης, κατόπιν σχετικών αιτημάτων του κλάδου.

«Οι συνεχείς κρίσεις των τελευταίων ετών (οικονομία, πανδημία, ενέργεια) επέφεραν πολλά και μεγάλα πλήγματα στον Περιφερειακό Τύπο. Σύμφωνα με σχετικά δελτία τύπου των Ε.Ι.Ε.Τ. και Σ.Η.Π.Ε. πληροφορούμαστε τα εξής: Δεκάδες εβδομαδιαίες και ημερήσιες περιφερειακές εφημερίδες ανέστειλαν την έκδοση τους, ενώ πολύ περισσότερες αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα βιωσιμότητας. Τα τελευταία 12 χρόνια επικρατεί μια διαρκής ανασφάλεια στον κλάδο, καθώς διαχρονικά οι κυβερνήσεις δεν έλυσαν οριστικά το ζήτημα των δημοσιεύσεων αυτών, αντίθετα διαιώνισαν το πρόβλημα δίνοντας παρατάσεις επί παρατάσεων και προκαλώντας αβεβαιότητα» εξηγεί αναλυτικά ο βουλευτής στην ερώτησή του.

Οι κρατικές δημοσιεύσεις πρέπει να μονιμοποιηθούν
Όπως θύμισε ο Αναστάσιος Νικολαΐδης, η τελευταία τριετής παράταση που δόθηκε τον Δεκέμβριο του 2020 και τον Φεβρουάριο του 2021, εκπνέει στις 31 Δεκεμβρίου 2023, ενώ ταυτόχρονα οι σχετικές επιχειρήσεις έχουν κληθεί να ενταχθούν στο Υπομητρώο Έντυπου Τύπου, το οποίο αφορά αποκλειστικά τις δημοσιεύσεις υποχρεωτικού χαρακτήρα.

«Οι κρατικές δημοσιεύσεις στον περιφερειακό Τύπο όχι μόνο δεν πρέπει να καταργηθούν ή να πάρουν απλώς νέα παράταση αλλά πρέπει να μονιμοποιηθούν υπηρετώντας τις αρχές της διαφάνειας των συναλλαγών, της νομιμότητας και της χρηστής διοίκησης των φορέων του δημοσίου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα

Οι δημοσιεύσεις υποχρεωτικού χαρακτήρα (προκηρύξεων, διακηρύξεων κ.ά.), που ταυτόχρονα αποτελούν παράλληλα τεκμήριο διαφάνειας και ενημέρωσης της αγοράς και της κοινωνίας είναι το μοναδικό σταθερό έσοδο για το σύνολο των περιφερειακών εφημερίδων» εξηγεί αναλυτικά.




Συνάντηση πραγματοποίησε ο Βουλευτής Έβρου, Χρήστος Δερμεντζόπουλος, με τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας, Νίκο Δένδια.

Ακολουθεί δήλωση του Βουλευτή:

«Στη συνάντηση με τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας, Νίκος Δένδια, συζητήσαμε για την εισαγωγή δεξιοτήτων στη στρατιωτική θητεία και για πολλά σημαντικά ζητήματα που απασχολούν τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων.

Ζητήματα όπως είναι η μεταφορά τους, η στέγαση, η φαρμακευτική τους κάλυψη αλλά και το συνταξιοδοτικό – βαθμολογικό ζήτημα, τα οποία έχω συζητήσει διεξοδικά με τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και εκπροσώπους τους, σε διαδοχικές συναντήσεις μας.

– Εισαγωγή Δεξιοτήτων στη Στρατιωτική Θητεία
Το 2017 από τη θέση τότε του Τομεάρχη Άμυνας της ΟΝΝΕΔ είχαμε προτείνει την εισαγωγή δεξιοτήτων κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής θητείας. Μια θητεία που δεν θα αλλοιώνεται ο χαρακτήρας της στρατιωτικής εκπαίδευσης, αλλά παράλληλα θα εμπλουτίζεται με γνώσεις, δεξιότητες και εργασιακή εμπειρία. Χαίρομαι γιατί το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας υλοποιεί αυτή τη φιλοδοξία και σκέψη, εφαρμόζοντας ένα σχέδιο που πολλές χώρες, εδώ και χρόνια, έχουν υιοθετήσει.

– Ζητήματα Ασφαλούς Μετακίνησης του Προσωπικού του Στρατού.

Επιβάλλεται ο εκσυγχρονισμός και η ανακατανομή οχημάτων του ελληνικού στρατού με πρωτεύοντα στόχο την ασφάλεια του προσωπικού.

– Επίλυση του Συνταξιοδοτικού – Βαθμολογικού ζητήματος των Επαγγελματιών Οπλιτών

– Στεγαστικές Ανάγκες Στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων

Ζήτησα από τον Υπουργό να εξεταστούν περιοχές και στον Έβρο, όπου υπάρχουν ανάγκες για Στρατιωτικά Οικήματα.

– Φαρμακευτική Κάλυψη Στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων

Να εκδοθεί Κ.Υ.Α. για την έναρξη εφαρμογής του άρθρου 21 του Ν.5018 «Μέριμνα υπέρ του προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων, εξορθολογισμός της νομοθεσίας των Ενόπλων Δυνάμεων». Θα μπορούν ουσιαστικά οι ασφαλισμένοι των τριών σωμάτων στρατού – Γενικό Επιτελείο Στρατού, Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας, Γενικού Επιτελείου Ναυτικού – καθώς και των μελών των οικογενειών τους, να απευθύνονται σε όλα τα φαρμακεία της χώρας.

Για όλα τα ανωτέρω ζητήματα ο Υπουργός, θα επανέλθει σύντομα με διευκρινίσεις και τις ανάλογες αποφάσεις. Από την πλευρά μου να συγχαρώ την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου
Εθνικής Άμυνας, τόσο τον Υπουργό, Νίκο Δένδια, όσο και τον Υφυπουργό, Γιάννη Κεφαλογιάννη για τη συστηματική δουλειά και την εξαιρετική συνεργασία μας».




Ο βουλευτής Επικρατείας Χρήστος Στυλιανίδης νέος Υπουργός Ναυτιλίας

Αποδεκτή έκανε ο πρωθυπουργός την παραίτηση του υπουργού Ναυτιλίας, Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη.

Όπως ανακοίνωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, ο βουλευτής Επικρατείας Χρήστος Στυλιανίδης είναι ο νέος υπουργός Ναυτιλίας.

Νωρίς το μεσημέρι της Δευτέρας (11.9.2023) έγινε γνωστό πως ο υπουργός Ναυτιλίας, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης παραιτήθηκε μετά τη θύελλα αντιδράσεων για τις δηλώσεις του σχετικά με τον θάνατο του 36χρονου Αντώνη, που πνίγηκε όταν τον έσπρωξαν από τον καταπέλτη του πλοίου Blue Horizon. Στη θέση του Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη τοποθετήθηκε ο Χρήστος Στυλιανίδης.

Με μια μακροσκελή ανάρτηση ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης εξηγεί τους λόγους για τους οποίους οδηγήθηκε στην παραίτηση.

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Παύλος Μαρινάκης, ανακοίνωσε πως στη θέση του κ. Βαρβιτσιώτη τοποθετείται ο Χρήστος Στυλιανίδης λέγοντας χαρακτηριστικά: «Είναι ένας άνθρωπος με κυβερνητική εμπειρία και έχει υπάρξει προϊστάμενος της Πολιτικής Προστασίας. Είναι ένας πολιτικός με Ευρωπαϊκή εμπειρία που είχε συμμετάσχει και στο ΚΥΣΕΑ – και είναι πολύ σημαντικό – και ένας πολιτικός με επιχειρησιακή εμπειρία».

Ποιος είναι ο Χρήστος Στυλιανίδης

Ο Χρήστος Στυλιανίδης είναι βουλευτής Επικρατείας της Νέας Δημοκρατίας. Τον Σεπτέμβριο του 2021 είχε τοποθετηθεί στη θέση του υπουργού Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας.

Έχει διατελέσει Ευρωπαίος Επίτροπος Ανθρωπιστικής Βοήθειας και Διαχείρισης Κρίσεων από το 2014 έως το 2019. Την ίδια περίοδο ήταν και Συντονιστής της ΕΕ για τον Έμπολα, θέση στην οποία είχε διοριστεί από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο.

Από τις θέσεις αυτές ανέλαβε σημαντικές πρωτοβουλίες για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής.

Είναι ο «αρχιτέκτονας» του rescEU, της μεγάλης πρωτοβουλίας με την οποία αναβαθμίστηκε ουσιαστικά το ευρωπαϊκό σύστημα πολιτικής προστασίας. Το rescEU είναι σήμερα το σημαντικότερο ευρωπαϊκό εργαλείο αντιμετώπισης φυσικών καταστροφών και άλλων κρίσεων όπως πανδημίες και έχει μετουσιώσει την ευρωπαϊκή αλληλεγγύη σε πράξη. Συμπεριλήφθηκε, δε, ανάμεσα στα είκοσι μεγαλύτερα επιτεύγματα της πενταετίας της Επιτροπής Γιούνκερ. Η μεγάλη σημασία και χρησιμότητα του rescEU και του αναβαθμισμένου ευρωπαϊκού συστήματος πολιτικής προστασίας αποδείχθηκε και στις πυρκαγιές του περασμένου Αυγούστου στην Ελλάδα.

Πριν αναλάβει Επίτροπος, ο Χρήστος Στυλιανίδης διετέλεσε ευρωβουλευτής του Δημοκρατικού Συναγερμού – Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα (2014) στην Κύπρο, ενώ σε δύο διαφορετικές περιόδους υπηρέτησε ως Κυβερνητικός Εκπρόσωπος της Κυπριακής Δημοκρατίας (2013-2014 και 1998-1999). Κατά την περίοδο 2006-2013 ήταν μέλος της κυπριακής Βουλής των Αντιπροσώπων (εξελέγη το 2006 και το 2011 με τον ΔΗΣΥ) και είχε σημαντική κοινοβουλευτική παρουσία και δράση. Μεταξύ 2006 έως 2011 διετέλεσε, επίσης, μέλος της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του ΟΑΣΕ και εξελέγη μέλος του Προεδρείου της το 2012.

Ο Χρήστος Στυλιανίδης, ήταν, επίσης Επισκέπτης Καθηγητής στο Τμήμα Πολιτικής της Υγείας στη London School of Economics (LSE) της Μεγάλης Βρετανίας, Μέλος του ακαδημαϊκού προσωπικού στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Λευκωσίας-Κύπρου και Επισκέπτης Καθηγητής στο Ruhr Universität Bochum (RUB) Research School της Γερμανίας.

Γεννήθηκε στη Λευκωσία της Κύπρου το 1958.

protothema.gr

 




ΣΥΡΙΖΑ – Στέφανος Κασσελάκης: Ο Πέτρος Παππάς έγινε ο πρώτος βουλευτής του κόμματος που στηρίζει την υποψηφιότητά του

Ο Πέτρος Παππάς έγινε ο πρώτος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ που στηρίζει την υποψηφιότητα του Στέφανου Κασσελάκη για την προεδρία

Με ανάρτησή του στο twitter ο Πέτρος Παππάς αναφέρει πως ο Στέφανος Κασσελάκης είναι «ένας άνθρωπος με παιδεία, όρεξη για δουλειά, δυναμισμό, ενσυναίσθηση και θαυμαστή επαγγελματική πορεία, αποτελεί την πρόταση εκείνη που μπορεί να οδηγήσει την Προοδευτική Παράταξη στο άλμα που χρειάζεται να κάνει προς το μέλλον».

Υπενθυμίζεται πως με ένα βίντεο 4 λεπτών ο Στέφανος Κασσελάκης ανακοίνωσε και επίσημα την υποψηφιότητά του για την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ.

Ο Παύλος Πολάκης – που είναι και ο βασικός υποστηρικτής του – φαίνεται ότι ρύθμισε όλα τα τεχνικά θέματα και βρήκε τις 30 υπογραφές στελεχών της ΚΕ που χρειάζονταν προκειμένου ο Στέφανος Κασσελάκης να είναι υποψήφιος.

Έτσι πλέον είναι υποψήφιος, με στελέχη και μέλη του κόμματος να τον στηρίζουν, και πλέον να έχει και βουλευτική στήριξη.

newsit.gr

 




Τελευταία παράταση στο έργο του κεντρικού λιμανιού

Στη συνεδρίαση της προσεχούς Παρασκευής 1ης Σεπτεμβρίου η Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας ΑΜΘ αποφασίζει τη χορήγηση 3ης και τελευταίας παράτασης στο έργο «Επέκταση δικτύων ηλεκτροφωτισμού και τροφοδοσίας ελλιμενισμένων σκαφών – επιστρώσεις στον προσήκονμο μόλο».

 Η παράταση θα είναι ως το τέλος του έτους. Ωστόσο το έργο θα τελειώσει αρκετά νωρίτερα μιας και έχει απομείνει μόνο μια τελευταία σκυροδέτηση. Στο πιο στενό κομμάτι του μόλου (φωτογραφία). Η ολοκλήρωση του θα εξαρτηθεί και από τις αφίξεις κρουαζιερόπλοιων.

 Όταν υπάρχει κάτι τέτοιο, οι εργασίες στην περιοχή του έργου δεν γίνονται. Σημειώνουμε ότι το συγκεκριμένο βοηθά την παραμονή στο λιμάνι των κρουαζιερόπλοιων. Φωτίζει το σημείο, προσφέρει υποδομές και καλύτερη εξυπηρέτηση. Στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνεται ο φωτισμός του προσήμου μόλου. 

Ο οποίος λειτουργεί και σχολιάζεται θετικά, απο τον περασμένο Ιούνιο και μετά.

 




Οι «φρουροί των συνόρων», ο βουλευτής της Ελληνικής Λύσης και η ακροδεξιά στον Έβρο

Η δράση των αυτόκλητων «πολιτοφυλάκων» εναντίον μεταναστών στον Έβρο έχει ρίζες και πλέον πολιτική έκφραση – Τα περιστατικά με πολίτες να συλλαμβάνουν μετανάστες έχουν αποκτήσει την αίγλη της υπεράσπισης της πατρίδας ήδη από το 2020

Την ώρα που ο Έβρος έχει παραδοθεί στις φλόγες σε μία καταστροφή ιστορικού μεγέθους, φαίνεται πως συγκεκριμένοι ακροδεξιοί και εθνικιστικοί κύκλοι στην περιοχή έχουν επιδοθεί σε συστηματική προσπάθεια να ενοχοποιήσουν τους μετανάστες και τους πρόσφυγες ως υπαίτιους, παρά το γεγονός ότι μέχρι στιγμής κατά τη διάρκεια των πυρκαγιών έχουν χάσει τη ζωή τους τουλάχιστον 21 άνθρωποι που πέρασαν τα σύνορα ελπίζοντας σε μια καλύτερη ζωή.

Η σύλληψη και οι κατηγορίες εναντίον των τριών αυτόκλητων σερίφηδων που είχαν το θράσος να βιντεοσκοπήσουν την αιχμαλωσία προσφύγων και να τη μεταδώσουν σε ζωντανή σύνδεση, αλλά και τα εκατοντάδες δημόσια σχόλια στο διαδίκτυο που παρακινούσαν μέχρι και σε δολοφονία δεν είναι κεραυνός εν αιθρία.

Είχε προηγηθεί η ανάρτηση του βουλευτή της Ελληνικής Λύσης Πάρη Παπαδάκη που καλούσε τα μέλη του Αινήσιου Δέλτα να λάβουν μέτρα και να είναι σε εγρήγορση «για να κάνουμε αυτό που ξέρουμε καλά» καθώς «λαθρομετανάστες» παρακωλύουν το έργο… των πιλότων.

Ο Κυριάκος Βελόπουλος ανήρτησε το περιβόητο βίντεο υπερασπιζόμενος τους «αγανακτισμένους πολίτες που παίρνουν το νόμο στα χέρια τους», ενώ ο βουλευτής του δήλωσε στον τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό Focus FM ότι ο ίδιος ήταν παρών στη «σύλληψη» των μεταναστών από τους σερίφηδες και κάλεσε τους πολίτες σε συγκεκριμένο ραντεβού για να κάνουν περιπολίες γιατί παντού «οι λαθρομετανάστες βάζουν φωτιές και θα κάψουν την πόλη».

Μετά τον σάλο που δημιουργήθηκε η αστυνομία συνέλαβε τους τρεις αυτόκλητους πολιτοφύλακες την ίδια μέρα αλλά η συνέχεια δόθηκε την επόμενη. Όσο ήταν σε εξέλιξη αντιφασιστική συγκέντρωση στο κέντρο της πόλης εμφανίστηκαν ομάδες, νεαρών κυρίως, ατόμων που με απειλές και ύβρεις προπηλάκισαν τους διαδηλωτές.

Η στοχοποίηση των μεταναστών ως εισβολέων με απώτερο στόχο την καταστροφή της Ελλάδας και των Ελλήνων δεν γεννήθηκε τις τελευταίες ημέρες ούτε είναι καινούρια για τον Έβρο αλλά και όλη την υπόλοιπη χώρα. Τις μέρες της απόλυτης καταστροφής, του πανικού και του χάους απέκτησε άλλη δυναμική, αλλά το έδαφος έχει στρωθεί χρόνια τώρα.

Το Αινήσιο Δέλτα

Ο Πάρης Παπαδάκης που εκλέχτηκε πρώτη φορά βουλευτής φέτος με μεγάλα ποσοστά με την Ελληνική Λύση βάσισε την επιτυχία του στο γεγονός ότι είναι πρόεδρος του συλλόγου Αινήσιου Δέλτα.

Τι είναι όμως ο Σύλλογος Αινήσιο Δέλτα; Όπως αναφέρεται στη σελίδα του στο FB «σκοπός της ομάδας είναι να γίνουμε μια μεγάλη παρέα ξεκινώντας από τη Θράκη και προορισμό όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό, με αγάπη και γνώση για το δέλτα Έβρου για την κατοχύρωση παρουσίας των μελών μας καλυβιέρηδων εκεί ψαράδων, κτηνοτρόφων, αγροτών, κυνηγών, φυσιολατρών, εθνοφυλάκων κ.α. και τον ρόλο τους ως φρουρών των συνόρων δίπλα στη συντεταγμένη Πολιτεία.

Ως δραστηριότητες περιγράφονται οι παρουσιάσεις, οι ιστρορικές αναδρομές, οι πρωτοβουλίες ανθρωπιάς, οι καλλιτεχνικές δραστηριότητες κ.α.

O σύλλογος εκπροσωπεί κάποιους από τους καλυβιέρηδες της προστατευόμενης περιοχής του Δέλτα που αποτελεί προστατευόμενο υγροβιότοπο. Κατά καιρούς έχουν γίνει αφιερώματα στον Τύπο κυρίως όταν πλησιάζουν οι προθεσμίες για κατεδάφιση των καλυβιών, καθώς πάνω από 160 είναι τα αυθαίρετα κτίσματα που παραβιάζουν τους όρους που προβλέπει η νομοθεσία για τους υγροβιότοπους.

Κράτος εν κράτει

Την εικόνα που επικρατεί περιγράφει στο in o Γιάννης Λασκαράκης, εκδότης της εφημερίδας Γνώμη στην Αλεξανδρούπολη: «Πρόκειται για αυθαίρετους οικιστές στην προστατευόμενη περιοχή, με υλικά εντελώς ακατάλληλα, όπως λαμαρίνες. Δεν υπάρχουν καν αποχετεύσεις ενώ έχουν χτιστεί σπίτια αλλά και εκκλησία, σε μια περιοχή που η νομοθεσία απαγορεύει μέχρι και τη διανυκτέρευση. Είναι γνωστό ότι εκμεταλλεύονται οικονομικά την παρουσία τους στον βιότοπο νοικιάζοντας τα οικήματα σε τουρίστες και κυνηγούς

Φυσικά υπάρχουν και οι νόμιμοι ψαράδες και κτηνοτρόφοι, οι οποίοι δραστηριοποιούνται επαγγελματικά με βάση τους κανόνες που επιβάλλει η ύπαρξη του βιότοπου. Ωστόσο η ουσία είναι ότι ενώ γίνεται σωρεία παραβάσεων κανείς δεν τους αγγίζει τόσα χρόνια. Γυρνούν από την άλλη το κεφάλι τόσο η τοπική αυτοδιοίκηση όσο και το κεντρικό κράτος, παρά τις καταγγελίες και τις προφανείς παραβάσεις. Υπάρχουν μέχρι και δικαστικές αποφάσεις που τους αθωώνουν. Είναι κράτος εν κράτει» λέει χαρακτηριστικά.  «Και πώς θα μπορούσε να είναι διαφορετικά καθώς τους επισκέπτονται συχνά υπουργοί, πρωθυπουργοί μέχρι και Πρόεδροι της Δημοκρατίας γιατί τάχα φυλάνε Θερμοπύλες», συμπληρώνει.

Ο Πάρης Παπαδάκης σε συνέντευξή του στο protothema.gr μετά την παρέλευση της προθεσμίας κατεδάφισης το 2021 δήλωνε:

«Από 3/11/2021 οι καλύβες είναι και πάλι εκτεθειμένες προς κατεδάφιση και οι κάτοχοι αυτών κινδυνεύουν με κατασχέσεις τραπεζικών λογαριασμών λόγω ενεργοποίησης των προστίμων. Ο Στρατός, η αστυνομία πάντα στο πλευρό μας, αλλά στα δικαστήρια μόνοι μας όπως πάντα, καμία συμπαράσταση από κανέναν. Τσίπουρα οι υπουργοί, Αργηγοί ΓΕΣ, ΓΕΕΘΑ Εθνικής Άμυνας στις παράνομες καλύβες, τραγούδια χαρές, χειραψίες με πρωθυπουργό και συγχαρητήρια για την προσφορά μας αλλά τα πρόστιμα και οι κατασχέσεις τρέχουν».

Η προσφορά του Αινήσιου Δέλτα για την οποία κάνει λόγο ο Παπαδάκης στο παραπάνω απόσπασμα αναφέρεται στα όσα έγιναν τον Μάρτη του 2020 στον Έβρο στον λεγόμενο «υβριδικό πόλεμο» όταν εκτός από τις ισχυρές δυνάμεις του Στρατού, των συνοριοφυλάκων και της αστυνομίας, κάτοικοι του Έβρου περιπολούσαν και επιχειρούσαν εναντίον μεταναστών που είχαν συγκεντρωθεί στην Τουρκία και προσπαθούσαν να περάσουν τα σύνορα.

Ο κ. Λασκαράκης είναι ξεκάθαρος: «Το Αινήσιο Δέλτα είναι μία ομάδα ακροδεξιών, ρατσιστών και εθνικιστών που έχει επιδοθεί και επιδίδεται σε συλλήψεις μεταναστών για να «προφυλάξει» τάχα τους κατοίκους του Έβρου.

Στα γεγονότα του Μαρτίου του 2020 ομάδες πολιτών παρίσταναν τους πολιτοφύλακες, κυκλοφορούσαν οπλισμένοι, χτυπούσαν και έκλεβαν πρόσφυγες και μετανάστες. Το Αινήσιο Δέλτα είχε ενεργό ρόλο στις συλλήψεις. Τώρα έχουν και βουλευτή». Ο ίδιος επιμένει να καταγγέλλει τα όσα συμβαίνουν παρά τις απειλές που δέχεται και αυτός και η εφημερίδα του.

Εξάλλου είχε γίνει ξανά στόχος εθνικιστικών κύκλων όταν το 1999 προσπάθησε να διοργανώσει ένα συνέδριο Ελλήνων και Τούρκων δημοσιογράφων στην Αλεξανδρούπολη. Τότε του έκαψαν το αυτοκίνητο.

«Τώρα η κατάσταση είναι ανεξέλεγκτη», λέει καθώς ακόμα και τώρα κανείς από τις τοπικές αρχές δεν έχει καταδικάσει την υποκίνηση του τοπικού βουλευτή σε βία. Η νομιμοποίηση που έχει ο Σύλλογος στην περιοχή φαίνεται και από το γεγονός ότι από το 2022 το Αινήσιο Δέλτα παρελαύνει στις εθνικές επετείους.

Το «Έπος του Έβρου» τον Μάρτη του 2020 περιλάμβανε ενόπλους πολίτες που προχωρούσαν σε «συλλήψεις» μεταναστών και βιαιοπραγίες εναντίον τους ενώ έχουν καταγραφεί και επιθέσεις σε δημοσιογράφους. Μαρτυρίες, δημοσιεύματα του Τύπου και διεθνείς οργανώσεις κάνουν λόγο για επικίνδυνες και πρωτοφανείς καταστάσεις τις ημέρες εκείνες στα σύνορα.

Ενδεικτικά είναι όσα περιγράφει ο δημοσιογράφος Κώστας Πλιάκος στο CNN Greece που βρέθηκε στον Έβρο για να καλύψει τα γεγονότα. Ο ίδιος είδε πολίτες, ανάμεσά τους και κάποιος που οπλοφορούσε, να εντοπίζουν μετανάστες, να ακινητοποιούν τον έναν, να τον χτυπούν και να τον χλευάζουν, ενώ στη συνέχεια κινήθηκαν και εναντίον του ίδιου, του πήραν το κινητό, τον προπηλάκισαν και τον χτύπησαν.

Ο φωτορεπόρτερ Αλέξανδρος Σταματίου στο οδοιπορικό του στον Έβρο γράφει μεταξύ άλλων στην ΕφΣυν, για ένα περιστατικό όταν έφτασε μαζί με έναν δημοσιογράφο από το γερμανικό ραδιόφωνο κοντά στο χωριό Πόρος: «Τότε, μέσα από το σκοτάδι εμφανίστηκαν δυο οπλισμένοι με καλάσνικοφ (!) και στρατιωτική περιβολή παραλλαγής, χωρίς όμως διακριτικά του στρατού ή της αστυνομίας, και άρχισαν να μας απειλούν με βρισιές. Τους ρωτήσαμε αν είναι της αστυνομίας η του στρατού, αλλά εκείνοι απέφυγαν να απαντήσουν. Ήταν ηλίου φαεινότερο ότι δεν ήταν ούτε στρατιωτικοί, ούτε αστυνομικοί».

in.gr

 

 




Εκλογές 2023: Σε 23 περιφέρειες χωρίς βουλευτή ο ΣΥΡΙΖΑ

Τα χαμηλότερα ποσοστά για το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης καταγράφηκαν σε Χίο 10,54%, Κιλκίς 12,54% και Σέρρες 12,86%

Τα σημαντικά ποιοτικά χαρακτηριστικά της εκλογικής ήττας του ΣΥΡΙΖΑ καταγράφει ο νέος εκλογικός χάρτης.

Σύμφωνα με την κατανομή των εδρών το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης δεν καταφέρνει να εκλέξει βουλευτή στις 23 από τις συνολικά 59 εκλογικές περιφέρειες στοιχείο που δείχνει την τεράστια υποχώρηση του ΣΥΡΙΖΑ και την διάρρηξη της σχέσης του με την κοινωνία.

Επιπρόσθετα δείχνει τις δυσκολίες που θα αντιμετωπίσει η Κουμουνδούρου ενόψει των επόμενων αναμετρήσεων και ιδίως των αυτοδιοικητικών εκλογών.

Τα χαμηλότερα ποσοστά για το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης καταγράφηκαν σε Χίο 10,54%, Κιλκίς 12,54% και Σέρρες 12,86% ενώ τα υψηλότερα στην Ροδόπη με 33,7% και Αρτα με 28,9%.

Δεν εκλέγει βουλευτή στις 9 μονοεδρικές (Κεφαλονιάς, Ευρυτανίας, Φωκίδας, Καστοριάς, Γρεβενών, Θεσπρωτίας, Ζακύνθου, Λευκάδα και Σάμο) καθώς επίσης και σε

Ρέθυμνο

Κόρινθο

Καρδίτσα

Εβρο

Ημαθία

Λασίθι

Καβάλα

 

Πηγή: protothema.gr




Συνεχίζει τις περιοδείες στα χωριά του Νομού Ροδόπης ο Ευριπίδης Στυλιανίδης

Ν. ΚΑΛΛΙΣΤΗ ΚΑΙ ΦΑΝΑΡΙ ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΥΡΙΠΙΔΗ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΡΟΔΟΠΗ   

Συνεχίζοντας τις περιοδείες στα χωριά του Νομού Ροδόπης ο Βουλευτής Ροδόπης της Νέας Δημοκρατίας Ευριπίδης Στυλιανίδης βρέθηκε στην N. Καλλίστη και στο Φανάρι προκειμένου να ευχαριστήσει τους κατοίκους για την εμπιστοσύνη και αντάλλαξε απόψεις για τα ζητήματα του πρωτογενούς τομέα, διαβεβαιώνοντας τους ότι για την νέα Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας θα είναι προτεραιότητα η στήριξη της γεωργίας, της κτηνοτροφίας και της αλιείας με δεδομένο ότι είναι αναγκαίο στις εποχές που έρχονται να υιοθετηθεί μια εθνική στρατηγική διατροφικής αυτάρκειας που θα αποτελέσει το συγκριτικό πλεονέκτημα όχι μόνο της εθνικής οικονομίας αλλά και της χώρας μας γενικότερα.

Ο Νομός Ροδόπης όπως διαβεβαίωσε ο Ευριπίδης Στυλιανίδης από την μορφολογία και το μικροκλίμα του, διαθέτει τον ιδανικό συνδυασμό ορεινού όγκου, παραγωγικού κάμπου και του πλούσιο Θρακικού πελάγους. Επομένως η νέα διεθνής απειλή μια διεθνούς διατροφικής κρίσης μπορεί να μετατραπεί για αυτόν σε μοναδική αναπτυξιακή ευκαιρία.

Αρκεί να υπάρχει προετοιμασία, οργάνωση και ισχυρή πολιτική παρέμβαση στα κέντρα των αποφάσεων.

Οι κάτοικοι των δύο οικισμών διαβεβαίωσαν τον Βουλευτή ότι θα στηρίξουν την Νέα Δημοκρατία πιο έντονα στον επόμενο γύρο των εκλογών. Είναι σημαντικό να επισημανθεί ότι τόσο η Ν. Καλλίστη όσο και το Φανάρι που είχαν μια κεντροαριστερή πολιτική παράδοση, συνειδητοποίησαν την κρισιμότητα των στιγμών και στήριξαν συνειδητά την επιλογή του Ευριπίδη Στυλιανίδη αναδεικνύοντας τον πρώτο Βουλευτή.




Τάνια Ελευθεριάδου: «Απολογισμός κοινοβουλευτικής θητείας της Τάνιας Ελευθεριάδου»

Στον απολογισμό της κοινοβουλευτικής της θητείας προχώρησε η βουλεύτρια Καβάλας του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. και εκ νέου υποψήφια, Τάνια Ελευθεριάδου, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ..

Αφού ευχαρίστησε τους ανθρώπους που στήριξαν την προσπάθεια ανάδειξης των προβλημάτων της Καβάλας και της Θάσου, η κ. Ελευθεριάδου αναφέρθηκε στις κοινοβουλευτικές της παρεμβάσεις, οι οποίες έφτασαν τις 1.236, με 20 επίκαιρες ερωτήσεις, 74 τοποθετήσεις στην Ολομέλεια της Βουλής, καθώς και 14 εισηγήσεις σε νομοσχέδια και διεθνείς συμβάσεις.

Αναφέρθηκε στη συμμετοχή της στην Διαρκή Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων, στην Εξεταστική Επιτροπή για το σκάνδαλο των Υποκλοπών, στην Διακομματική Επιτροπή για την Θράκη-σημειώνοντας ότι πάλεψε μέχρι την τελευταία στιγμή να επεκταθεί το αναπτυξιακό πλάνο και για την Καβάλα, γεγονός που δεν κατέστη δυνατόν) και στην Επιτροπή Παρακολούθησης του Συστήματος Κοινωνικής Ασφάλισης.

Τόνισε ότι προσπάθησε, και μέχρι ένα σημείο κατάφερε, να φέρει στο ελληνικό κοινοβούλιο τα προβλήματα των κοινωνικών ομάδων της Καβάλας, συμπληρώνοντας ότι «είναι εξαιρετικά σημαντικό για μια βουλευτή να παραδέχεται ότι οι κοινωνικοί και επαγγελματικοί φορείς είναι οι καθ’ ύλην αρμόδιοι να μιλήσουν για τα προβλήματά τους».

Όπως ανέφερε,  η πολιτική της Κυβέρνησης Μητσοτάκη απαξίωσε την Καβάλα και την Θάσο, καθώς τα τέσσερα χρόνια διακυβέρνησης ήταν χρόνια πολιτικής απραξίας, ανευθυνότητας, αναποτελεσματικότητας, με τις προεκλογικές υποσχέσεις των κυβερνητικών βουλευτών να αποδεικνύονται κενές περιεχομένου.

Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στα εξής:

Κοινωνικός και εργασιακός όλεθρος

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ το 29,4% των πολιτών ζουν υπό τον κίνδυνο της φτώχειας, δηλαδή 1 στους 3!

Στην Καβάλα, το 2018 ολοκληρώθηκαν 23 πλειστηριασμοί ακινήτων, ενώ το 2022 425.

Μόνο το 2022 πλειστηριάστηκαν στο νομό Καβάλας, 45 κύριες κατοικίες, αφήνοντας σε καθεστώς αστεγίας συμπολίτες μας.

Το σύνθημα “πολλές και καλές δουλειές” ήταν ένα από τα βασικότερα στον προεκλογικό οίστρο της ΝΔ.  Τα στοιχεία του ΔΥΠΑ (πρώην ΟΑΕΔ) για την περιοχή μας είναι αδιάσειστα.

Οι αναζητούντες εργασία στην ΑΜ-Θ αυξήθηκαν κατά 10% σε σχέση το 2019.

Οι περιπτώσεις των ομαδικών απολύσεων στις βιομηχανίες των Λιπασμάτων και των Πετρελαίων, καθώς και η προκλητική στάση του Υπουργείου Εργασίας, η σιωπή των κυβερνητικών βουλευτών και η εργοδοτική ασυδοσία με την ανοχή της κυβέρνησης είναι ενδεικτικές.

4 στους 10 αγρότες μας αναγκάζονται να ξηλώσουν τα αμπέλια τους εγκαταλείπουν τα χωράφια τους και στρέφονται σε άλλες επαγγελματικές λύσεις.

Η κακοκαιρία που έπληξε την περιοχή του Παγγαίου το περασμένο καλοκαίρι,  η δύσκολη χρονιά για το ακτινίδιο,  η απουσία εμπορίας κυρίως στο σταφύλι, το υψηλό κόστος στα καύσιμα και την ενέργεια,  εγκλώβισαν τους αγρότες της περιοχής σε ένα καθεστώς…απελπισίας.

Η κυβέρνηση αντιμετώπισε τους κτηνοτρόφους μας ως παραγωγούς Πόρσε και μετατρέπει τα αμνοερίφια σε είδη πολυτελείας.

Στο τομέα της Υγείας τα πράγματα είναι τραγικά

Όλο το προηγούμενο διάστημα γίναμε μάρτυρες καταγγελιών των γιατρών του Νοσοκομείου Καβάλας για σοβαρά προβλήματα στις κλινικές.

Γιατροί υποχρεώνονταν με ένα «Εντέλλεσθε» να μετακινούνται από νοσοκομείο σε νοσοκομείο.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα της διάλυσης της δημόσιας υγείας, είναι η λειτουργία του Κέντρου Ψυχικής Υγείας που δεν έχει μόνιμο γιατρό.

Υποστελεχωμένη είναι και η μοναδική ΤΟΜΥ στο νομό Καβάλας, ενώ η δεύτερη που προβλεπόταν δεν έγινε ποτέ.

Η διοίκηση του Νοσοκομείου Καβάλας με τις ευλογίες του Υπουργείου, επανέφερε το αποτυχημένο μοντέλο των εργολάβων σε καθαριότητα και σίτιση

Η Μονάδα Αιμοκάθαρσης στο Κέντρο Υγείας Πρίνου έμεινε στάσιμη για 4 χρόνια. Μία πληγή για τους κατοίκους του νησιού που παρά το τεράστιο πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζουν αναγκάζονται να μετακινούνται στην Καβάλα για τις αιμοκαθάρσεις.

Αναπτυξιακή στασιμότητα

Η κυβέρνηση των αρίστων έμεινε στα “κατόπιν ενεργειών μου”. Μία σειρά κομβικών αναπτυξιακών παρεμβάσεων πνίγηκε στην ανικανότητα των τοπικών κυβερνητικών βουλευτών και στην αδιαφορία των Υπουργείων για την ταχύτατη εξέλιξη των έργων, που θα δώσουν πνοή στην περιοχή μας.

Η σύσταση επιτροπής για την ανάπτυξη της Θράκης-και μόνο!- έδειξε τις προτεραιότητες της κυβέρνησης Μητσοτάκη, αφήνοντας την Καβάλα και την Θάσο σε θέση παρία.

Ενδεικτικά, τα παρακάτω έργα πάγωσαν ή κινούνται με ρυθμούς χελώνας:

Οριστική λύση για τα Τενάγη Φιλίππων, στις 17/9/2018, το Υπ. Υποδομών ανέθεσε την εκπόνηση προμελέτης και οριστικής μελέτης σε τεχνικά γραφεία, η αρχική συνολική προθεσμία περαίωσης ήταν ίση με (24) μήνες, δηλαδή η μελέτη έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί στο τέλος του 2020! Σήμερα, βρισκόμαστε στην προμελέτη!

Πεσμένη γέφυρα, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ κινήθηκε ΑΜΕΣΑ. Δυστυχώς, η τοπική ΝΔ προέταξε το καλό της παράταξης και όχι της πόλης. Από τότε, το Υπ. Μεταφορών κινήθηκε με ρυθμούς χελώνας, ρίχνοντας τις ευθύνες είτε στην πανδημία είτε στην-υπαρκτή, αλλά όχι απαγορευτική- δυσκολία έλλειψης στοιχείων για την υφιστάμενη κατάσταση.

Υποπαραχώρηση του Λιμένα Καβάλας «Φίλιππος Β’», διαδικασία που προχώρησε με αδιαφανείς διαδικασίες, σε ρυθμούς χελώνας, με μία σύμπραξη εταιρειών να συμμετέχει στην διαγωνισμό. Μέχρι σήμερα, δεν ξέρουμε την σύμβαση παραχώρησης, τη διάρκεια της

Δυτική προσαγωγός Νέστου, την οποία με θράσος και αμοραλισμό οι τοπικοί βουλευτές περηφανεύονταν ότι έβαλαν στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, κάτι που δρομολογήθηκε απόλυτα από τον πρώην υφυπουργό Στάθη Γιαννακίδη.

Διεθνές πανεπιστήμιο, το οποίο πολεμήθηκε από την πρώτη στιγμή από την κυβέρνηση Μητσοτάκη, με την αναστολή της σχολής Γεωλογίας και των διετών προγραμμάτων σπουδών

Μεταστέγαση του Ειρηνοδικείου Θάσου: στασιμότητα και αδιαφορία, παρά τις συνεχείς παρεμβάσεις μου

Υδατοδρόμιο: ένα σχέδιο που μπήκε σε τροχιά από την ηγεσία του Υπ. Ναυτιλίας επί ΣΥΡΙΖΑ, και παρά το γεγονός ότι το 2020 μας έλεγαν ότι είναι όλα έτοιμα, ακόμα δεν έχει γίνει τίποτα.

Υποβάθμιση αεροδρομίου Χρυσούπολης, με λιγότερες πτήσεις και λιγότερο επιβατικό κοινό. Δεν χώρεσε η Καβάλα και η Θάσος στον κεντρικό σχεδιασμό του Υπουργείου Τουρισμού;

Κλείσιμο τεσσάρων υποκαταστημάτων τραπεζών και ομηρία των εργαζομένων τους. Βέβαια, στα θετικά ότι λειτούργησε ένα ATM.

Σιδηροδρομική Εγνατία και σύνδεση του Φίλιππος Β’ με τους Τοξότες, έργο δρομολογημένο, με δεδομένη ευρωπαϊκή χρηματοδότηση, που άνοιγε διαύλους επικοινωνίας με τους γείτονες μας, και χαρακτηρίστηκε φαραωνικό από τον παραιτηθέντα υπουργό Καραμανλή.

Η κ. Ελευθεριάδου τόνισε ότι ψήφος στον ΣΥΡΙΖΑ σημαίνει: Αύξηση μισθών. Μείωση τιμών. Ρύθμιση χρεών. Δίκαιο και αποτελεσματικό κράτος.

Σημαίνει Δικαιοσύνη στην εργασία, με σεβασμό στις αποφάσεις των δικαστηρίων για τους εργαζόμενους στα Λιπάσματα και στα Πετρέλαια, με λειτουργία των δύο βιομηχανιών με κανόνες και όχι με εργοδοτική αυθαιρεσία, κατάργηση όλων των αντεργατικών και αντικοινωνικών ρυθμίσεων της κυβέρνησης της ΝΔ, συμπεριλαμβανομένου του Ν 4808/2021 («Νόμου Χατζηδάκη»), αυστηρούς ελέγχους, αναβάθμιση του ΣΕΠΕ.

Σημαίνει Δικαιοσύνη στον αγροτικό κόσμο, με κατάργηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στο αγροτικό πετρέλαιο, προστασία της αγροτικής γης, με στοχευμένα μέτρα μείωσης του κόστους παραγωγής με τη μείωση του κόστους εισροών (νερό, ενέργεια, ζωοτροφές) με την αξιοποίηση εθνικών και κοινοτικών πόρων, σημαίνει επέκταση της αντιχαλαζικής προστασίας από αέρος ή εναλλακτικών μορφών αντιχαλαζικής προστασίας των αγροτών της περιοχής.

Σημαίνει, Δικαιοσύνη στην Ανάπτυξη με την ολοκλήρωση των εμβληματικών έργων που ξεκίνησαν επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, όπως το δίκτυο φυσικού αερίου (που κι αυτό οικειοποιήθηκε κυβερνητικός βουλευτής), την οριστική λύση για τα Τενάγη των Φιλίππων, τη σύνδεση του Φίλιππος Β’ με τους Τοξότες, επιτάχυνση των διαδικασιών για το μεγάλο έργο της Σιδηροδρομικής Εγνατίας, την ολοκλήρωση της υποπαραχώρησης λειτουργιών του Φίλιππος Β’, εφόσον βεβαιωθεί ότι τηρήθηκαν όλες οι νόμιμες διαδικασίες κ.α.

Σημαίνει Δικαιοσύνη στην Υγεία, με θαρραλέα ενίσχυση με γιατρούς και νοσηλευτικό προσωπικό στο Νοσοκομείο Καβάλας, δημιουργία δεύτερης ΤΟΜΥ και ενίσχυση της ήδη υπάρχουσας, ενίσχυση των δομών ψυχικής υγείας, μισθολογική αναβάθμιση των γιατρών και του υγειονομικού προσωπικού του ΕΣΥ, λειτουργία του μονάδας αιμοκάθαρσης στο ΚΥ Πρίνου, ενίσχυση της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας από την Λεκάνη μέχρι τον Ποτό και από το Οφρύνιο μέχρι το Χρυσοχώρι.

Σημαίνει Δικαιοσύνη στην Παιδεία, με αναβάθμιση του ΔΙΠΑΕ, πάγωμα της όποιας συζήτησης για ένταξη του στο Δημοκρίτειο, αναβάθμιση των εγκαταστάσεων του, επανεξέταση ίδρυσης τμήματος Γεωλογίας και των διετών προγραμμάτων σπουδών, μείωση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών (με τους απαραίτητους διορισμούς) από το 30% του συνολικού αριθμού των εκπαιδευτικών που είναι σήμερα σε 5-6% που είναι ο Ευρωπαϊκός μέσος όρος.

Σημαίνει Δικαιοσύνη στην τουριστική ανάπτυξη, με νέες μορφές πολιτιστικού τουρισμού (πχ αρχαιολογικός, καταδυτικός, θρησκευτικός τουρισμός) με μέριμνες για την βιώσιμη και αειφόρο εκμετάλλευση των πολιτισμικών και περιβαλλοντικών πόρων της περιοχής και τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος.

Σημαίνει Δικαιοσύνη στην προστασία της πρώτης κατοικίας και στη ρύθμιση των οφειλών των πολιτών, με συλλογική ρύθμιση ληξιπρόθεσμων, προστασία της κατοικίας, της αγροτικής γης από ρευστοποίηση, εξωδικαστική ρύθμιση με υποχρεωτική συμμετοχή του πιστωτή.

Η κ. Ελευθεριάδου κατέληξε ότι «ο ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. και εγώ προσωπικά, αν μου κάνει την τιμή ο Καβαλιώτικος λαός να με εκλέξει για δεύτερη φορά, δεσμευόμαστε να σταματήσει η Καβάλα και Ανατολική Μακεδονία-Θράκη να ανήκει στις απαξιωμένες περιοχές. Γιατί τώρα, με μια προοδευτική κυβέρνηση και πρωθυπουργό τον Αλέξη Τσίπρα, και ξέρουμε και μπορούμε. Χωρίς τρόικα και μνημόνια.»