Πρωτοδικείο Αθηνών: Λήξη συναγερμού μετά το τηλεφώνημα για βόμβες
Λήξη συναγερμού στο Πρωτοδικείο Αθηνών μετά το τηλεφώνημα για τοποθέτηση εκρηκτικών μηχανισμών το πρωί της Πέμπτης (27/2).
Ο συναγερμός προκλήθηκε έπειτα από απειλητικό τηλεφώνημα για δύο εκρηκτικούς μηχανισμούς επί της οδού Λουκάρεως.
Λόγω του απειλητικού τηλεφωνήματος, αποφασίστηκε η εκκένωση του κτιρίου του Πρωτοδικείου, ενώ κλιμάκιο του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών (ΤΕΕΜ) πραγματοποίησε ελέγχους.
Η κυκλοφορία στην περιοχή έχει αποκατασταθεί.
Δικηγόροι, διάδικοι και δικαστικοί βγήκαν στη Λουκάρεως, η οποία αποκλείστηκε από αστυνομικές δυνάμεις.
Πηγή:protothema.gr