Μετά την άφιξή του στη Σύνοδο Κορυφής της ΕΕ, ο πρόεδρος της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι ευχαρίστησε τους Ευρωπαίους ηγέτες για την «ισχυρή υποστήριξη» που έδειξαν στη χώρα του....
Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο πρόεδρος της Ουκρανίας, Βολοντίμιρ Ζελένσκι, έκαναν δηλώσεις μετά τη συνάντηση τους στο Μέγαρο Μαξίμου. Ο Πρόεδρος της Ουκρανίας πραγματοποιεί την πρώτη του επίσημη επίσκεψη...