Ερντογάν: «Καλύτερα για το μέλλον να μιλάμε βλέποντας το ποτήρι μισογεμάτο» είπε στη Σακελλαροπούλου

Το μήνυμα ότι «είναι καλύτερα για το μέλλον να μιλάμε βλέποντας το ποτήρι μισογεμάτο» έστειλε ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν στον σύντομο διάλογο που είχε μπροστά στις κάμερες με την Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου μετά την άφιξή του στο Πρόεδρικό Μέγαρο στις 11:30 το πρωί της Πέμπτης.

Από την πλευρά της η Πρόεδρος της Δημοκρατίας τόνισε ότι είναι «αναγκαίο περισσότερο από ποτέ Ελλάδα και Τουρκία να συνεργαστούν για ενίσχυση της ευημερίας και τη διαφύλαξη της ειρήνης και για την προώθηση σχέσεων καλής γειτονιάς προς όφελος των δύο λαών μας».




Φωτιά στην Αλεξανδρούπολη: Αγρότης έκλαψε βλέποντας την επιχείρησή του να έχει γίνει στάχτη

Δακρυσμένος ήταν ένας αγρότης από το Αετοχώρι της Αλεξανδρούπολης στην κάμερα της ΕΡΤ, λόγω της καταστροφής που προκάλεσε η φωτιά στην επιχείρησή του όταν έκανε το πέρασμά της από το χωριό

Οι πυροσβεστικές δυνάμεις δίνουν και σήμερα Κυριακή (20.8.2023) μεγάλη μάχη με τη φωτιά στην Αλεξανδρούπολη, καθώς οι φλόγες έχουν φτάσει στο Λουτρό ενώ οι άνεμοι δυναμώνουν και δυσχεραίνουν το ήδη πολύ δύσκολο έργο της κατάσβεσης.

«Δεν έχει μείνει τίποτα. Μηχανήματα κατεστραμμένα, το φορτηγό καμμένο. Ήταν γεμάτο κυψέλες και υλικό, οι αποθήκες γεμάτες. Δεν έχει μείνει τίποτα. Πήρε φωτιά η σκεπή και δεν έμεινε τίποτα» δήλωσε ο κ. Γιάννης στην ΕΡΤ.

«Και τα ρούχα που είχαμε εδώ δεν υπάρχουν, κόποι μιας ζωής και των γονιών μου και του πατέρα μου. Δεν έχει μείνει τίποτα δυστυχώς», συνέχισε, εμφανώς συγκινημένος, ο αγρότης από το Αετοχώρι της Αλεξανδρούπολης.

«Από εδώ και μετά θα μαζέψουμε τα κομμάτια κι ό,τι μπορέσουμε θα κάνουμε», δήλωσε ο κ. Γιάννης, την ώρα που περπατούσε πάνω στις στάχτες από την επιχείρησή του που άφησε πίσω της η φωτιά στην Αλεξανδρούπολη.

newsit.gr