Γέμισε από κόσμο το πάρκο Φαλήρου για την συναυλία του Νίκου Βέρτη

Από νωρίς το απόγευμα της Τετάρτης (02/08), αρκετοί πολίτες συγκεντρώθηκαν στο πάρκο Φαλήρου στην Καβάλα, για τη συναυλία του Νίκου Βέρτη.

Εκτός από τους πολίτες που είχαν εισιτήριο αρκετοί είναι και εκείνοι που κάθονται εκτός των χώρων της συναυλίας και απολαμβάνουν τα τραγούδια του Καβαλιώτη καλλιτέχνη.

Δείτε φωτογραφίες :




Ξεκίνησε η προετοιμασία για την συναυλία του Νίκου Βέρτη στο Πάρκο Φαλήρου στην Καβάλα

Την Τετάρτη 2 Αυγούστου στο πάρκο Φαλήρου θα γίνει η συναυλία του Νίκου Βέρτη για αυτόν ακριβώς τον λόγο από νωρίς το μεσημέρι της Κυριακής έχει ξεκινήσει η προετοιμασία στον χώρο.

Ο απαραίτητος εξοπλισμός με πολύ μεγάλα φορτηγά μεταφέρεται και εγκαθίστανται στο σημείο όπου αναμένεται να γίνει η συναυλία του Καβαλιώτη καλλιτέχνη ενώ η προετοιμασία θα συνεχιστεί και τις επόμενες ημέρες.

Δείτε φωτογραφία :