Γέμισε από κόσμο το πάρκο Φαλήρου για την συναυλία του Νίκου Βέρτη
Από νωρίς το απόγευμα της Τετάρτης (02/08), αρκετοί πολίτες συγκεντρώθηκαν στο πάρκο Φαλήρου στην Καβάλα, για τη συναυλία του Νίκου Βέρτη.
Εκτός από τους πολίτες που είχαν εισιτήριο αρκετοί είναι και εκείνοι που κάθονται εκτός των χώρων της συναυλίας και απολαμβάνουν τα τραγούδια του Καβαλιώτη καλλιτέχνη.
Δείτε φωτογραφίες :



