Θ Μουριάδης: “Η πιάτσα των ταξί στην οδό Βενιζέλου θα γίνει!”

Με ξεκάθαρη δήλωση του στο ENA Channel, ο δήμαρχος Καβάλας, Θόδωρος Μουριάδης, επιβεβαίωσε την πρόθεσή του να προχωρήσει η δημιουργία πιάτσας ταξί στην οδό Βενιζέλου παρά την ακυρωτική απόφαση της Αποκεντρωμένης, λέγοντας χαρακτηριστικά πως: «Η πιάτσα των ταξί στην οδό Βενιζέλου θα γίνει!».

Δείτε τι δήλωσε :




Νέα πιάτσα ταξί στη Βενιζέλου: Ξεκίνησαν οι εργασίες διαμόρφωσης

Με αυτεπιστασία, δηλαδή με εργαζόμενους του Δήμου, ξεκίνησαν το πρωί οι εργασίες διαμόρφωσης στη λεωφόρο Βενιζέλου για τη δημιουργία της νέας πιάτσας ταξί, η οποία θα βρίσκεται μπροστά από τον Δημοτικό Κήπο.

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό, η πιάτσα θα είναι χωρισμένη σε δύο τμήματα: ένα με τέσσερις θέσεις και ένα δεύτερο με τρεις θέσεις. Η ολοκλήρωση του δεύτερου τμήματος θα πραγματοποιηθεί μόλις ολοκληρωθούν και οι εργασίες στην πλατεία Καπνεργάτη.

Ικανοποιημένοι δηλώνουν οι επαγγελματίες των ταξί για την έκβαση του θέματος, καθώς η αρχική πρόθεση του Δήμου ήταν η δημιουργία της πιάτσας σε διαφορετικό σημείο της Βενιζέλου. Μετά από συζητήσεις και παρεμβάσεις, η τελική απόφαση κρίνεται θετική για την εύρυθμη λειτουργία των ταξί και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.

Οι εργασίες προχωρούν με γρήγορους ρυθμούς και υπολογίζεται ότι η νέα πιάτσα θα είναι έτοιμη μέσα στον μήνα, διευκολύνοντας έτσι τη μετακίνηση των πολιτών και την οργάνωση των ταξί στο κέντρο της πόλης.




Νέα πιάτσα ταξί στη Βενιζέλου: Ξεκίνησαν οι εργασίες διαμόρφωσης

Με αυτεπιστασία, δηλαδή με εργαζόμενους του Δήμου, ξεκίνησαν το πρωί οι εργασίες διαμόρφωσης στη λεωφόρο Βενιζέλου για τη δημιουργία της νέας πιάτσας ταξί, η οποία θα βρίσκεται μπροστά από τον Δημοτικό Κήπο.

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό, η πιάτσα θα είναι χωρισμένη σε δύο τμήματα: ένα με τέσσερις θέσεις και ένα δεύτερο με τρεις θέσεις. Η ολοκλήρωση του δεύτερου τμήματος θα πραγματοποιηθεί μόλις ολοκληρωθούν και οι εργασίες στην πλατεία Καπνεργάτη.

Ικανοποιημένοι δηλώνουν οι επαγγελματίες των ταξί για την έκβαση του θέματος, καθώς η αρχική πρόθεση του Δήμου ήταν η δημιουργία της πιάτσας σε διαφορετικό σημείο της Βενιζέλου. Μετά από συζητήσεις και παρεμβάσεις, η τελική απόφαση κρίνεται θετική για την εύρυθμη λειτουργία των ταξί και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.

Οι εργασίες προχωρούν με γρήγορους ρυθμούς και υπολογίζεται ότι η νέα πιάτσα θα είναι έτοιμη μέσα στον μήνα, διευκολύνοντας έτσι τη μετακίνηση των πολιτών και την οργάνωση των ταξί στο κέντρο της πόλης.




Σε καλό δρόμο οι συζητήσεις για την πιάτσα ταξί στην Βενιζέλου

«Κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας μας αυτή την εβδομάδα με τον δήμαρχο Καβάλας και τον αρμόδιο αντιδήμαρχο, διαπιστώσαμε ότι βρισκόμαστε σε πολύ καλό στάδιο όσον αφορά τη δημιουργία της νέας πιάτσας ταξί στην οδό Βενιζέλου».

Αυτό ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Καβάλας, Χρήστος Ιωαννίδης, εκφράζοντας την αισιοδοξία του για την πρόοδο του έργου.

Παράλληλα, ανέφερε ότι θετικές εξελίξεις υπάρχουν και για τη δημιουργία πιάτσας ταξί στην οδό Ομονοίας. «Μας διαβεβαίωσαν ότι μέχρι το Πάσχα θα ξεκινήσει η υλοποίηση του έργου στην οδό Βενιζέλου. Οι πολίτες, και ιδιαίτερα οι ηλικιωμένοι, διαμαρτύρονται έντονα για την υφιστάμενη κατάσταση, κάτι που επισημάναμε στον δήμαρχο και τον αντιδήμαρχο. Είμαι βέβαιος ότι σύντομα θα υπάρξει λύση», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Όσον αφορά τη δημιουργία πιάτσας ταξί στην οδό Ομονοίας, ο κ. Ιωαννίδης πρόσθεσε: «Ο Δήμαρχος μάς διαβεβαίωσε ότι θα εξετάσουν γρήγορα και αυτή την περίπτωση, καθώς πρόκειται για ένα έργο που θα ωφελήσει τους συμπολίτες μας. Ελπίζω ότι και οι δύο πιάτσες θα υλοποιηθούν μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα».




Ξεκίνησαν ξανά τα έργα ύδρευσης στην οδό Βενιζέλου μετά από διακοπή ενός μήνα

Μετά από ένα μήνα διακοπής, τα έργα ύδρευσης στην οδό Βενιζέλου συνεχίζονται κανονικά, καθώς ξεπεράστηκαν τα εμπόδια που είχαν προκύψει κατά τη διάρκεια των εργασιών.

Η διακοπή προκλήθηκε όταν, κατά τη διάρκεια των εκσκαφών, εντοπίστηκαν υπολείμματα παλαιάς καπναποθήκης. Αυτό οδήγησε στη διενέργεια τριών αυτοψιών από τις αρμόδιες υπηρεσίες, προκειμένου να εκτιμηθεί αν τα ευρήματα είχαν ιστορική ή αρχιτεκτονική αξία.

Μετά από ενδελεχή έλεγχο, διαπιστώθηκε ότι τα υπολείμματα δεν παρουσίαζαν κανένα ενδιαφέρον, με αποτέλεσμα να δοθεί το πράσινο φως για τη συνέχιση του έργου.

Οι εργασίες αναμένεται να προχωρήσουν με εντατικούς ρυθμούς, ώστε να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατό το έργο και να αποκατασταθεί η κυκλοφορία στην περιοχή.




Τροχαίο ατύχημα στην οδό Βενιζέλου: Δίκυκλο παρέσυρε πεζή

Σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε σήμερα στην οδό Βενιζέλου, στη διασταύρωση με την οδό Π. Μελά, όταν δίκυκλο παρέσυρε και τραυμάτισε μια γυναίκα που διέσχιζε το δρόμο.

Η τραυματίας, καθώς και ο οδηγός του δικύκλου, μεταφέρθηκαν άμεσα στο νοσοκομείο με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η γυναίκα φέρει τραύμα κυρίως στο χέρι, ενώ η κατάσταση της υγείας της δεν εμπνέει ανησυχία. Ο οδηγός του δικύκλου, που φαίνεται να έχασε τον έλεγχο του οχήματός του, μεταφέρθηκε προληπτικά για εξετάσεις, χωρίς να έχει υποστεί σοβαρούς τραυματισμούς.

Οι ακριβείς συνθήκες του ατυχήματος ερευνώνται από τις αρμόδιες αρχές, ενώ στο σημείο του περιστατικού επικράτησε αναστάτωση για αρκετή ώρα.

Η κυκλοφορία αποκαταστάθηκε σταδιακά, με την Τροχαία να συνδράμει για την αποσυμφόρηση της κίνησης. Οι κάτοικοι της περιοχής τονίζουν την ανάγκη για αυξημένη προσοχή από όλους τους χρήστες του δρόμου, ενώ επισημαίνουν πως η διασταύρωση Βενιζέλου και Π. Μελά είναι συχνά επικίνδυνη για τους πεζούς.




Εξελίσσεται η έρευνα της Αρχαιολογικής υπηρεσίας στο έργο της οδού Βενιζέλου

Αρχές της ερχόμενης εβδομάδας αναμένεται το πόρισμα της Αρχαιολογικής υπηρεσίας Καβάλας για τα ευρήματα στο έργο της ύδρευσης επί της οδού Βενιζέλου. Στηριγμένη σε πληροφορίες και εκτιμήσεις η ΔΕΥΑΚ, θεωρεί ότι ουσιαστικό πρόβλημα δεν θα υπάρξει κι έτσι το έργο θα συνεχιστεί χωρίς καμία αλλαγή.

proini




“Λευκός καπνός” για την πιάτσα ταξί στην Καβάλα – Μετακινείται πιο κάτω στην οδό Βενιζέλου

Βρέθηκε προσωρινή λύση για την πιάτσα ταξί στην Οδό Βενιζέλου στην Καβάλα μετά από νέα συνάντηση του Δημάρχου Καβάλας, των οδηγών ταξί και εκπροσώπων του Αστικού ΚΤΕΛ Καβάλας το πρωί της Δευτέρας.

Πιο συγκεκριμένα αποφασίστηκε η πιάτσα να μεταφερθεί λίγο πιο κάτω από την προκαθορισμένη θέση. Όπως εξήγησε ο Δήμαρχος Καβάλας αναμένεται να υπάρξει μία εσοχή η οποία θα ξεκινά από την Κασσάνδρου και θα οδηγεί στην Βενιζέλου. Εκεί πρόκειται να τοποθετηθούν τα ταξί ενώ λίγο πιο κάτω θα είναι η στάση του Αστικού ΚΤΕΛ.

Στην συνάντηση υπήρξαν και απόψεις ακόμα και περί κατάργησης της διάβασης πεζών που βρίσκεται στο φανάρι στην Βενιζέλου κάτι που ωστόσο δεν επιβεβαιώθηκε από καμία πλευρά.




Εργασίες της ΔΕΥΑ Καβάλας στην οδό Βενιζέλου επί της Κουντουριώτου

Σε εξέλιξη είναι από νωρίς το πρωί του Σαββάτου εργασίες στην οδο Βενιζέλου επί της οδού Κουντουριώτου από την ΔΕΥΑ Καβάλας.

Όπως εξήγησε ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ Απόστολος Χρόνης οι εργασίες γίνονται για να εγκατασταθεί το νέο δίκτυο ύδρευσης ενώ έχουν προγραμματιστεί να ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος της επόμενης εβδομάδας.




Καβάλα | Τραυματισμός και παράσυρση πεζού στην οδό Βενιζέλου

Μικρό φορτηγό που κινούνταν στην οδό Βενιζέλου, μπροστά από το πάρκινγκ «Ροδόπη», παρέσυρε και τραυμάτισε πεζό.

Ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ βρέθηκε άμεσα στο σημείο και τον μετέφερε στο νοσοκομείο Καβάλας.

proininews.gr




Αλεξανδρούπολη | Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης στην οδό Βενιζέλου την Τρίτη

Σας ενημερώνουμε ότι στο πλαίσιο επαναλειτουργίας του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης στην οδό Βενιζέλου, από Καβύρη μέχρι και την οδό Κομνηνών θα γίνει επαναπρογραμματισμός, αναβάθμιση λειτουργίας και επανατοποθέτηση των αισθητήρων παρκαρίσματος, όπως επίσης και διαγράμμιση της οδού στο συγκεκριμένο κομμάτι.

Για τον λόγο αυτό απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση των οχημάτων την Τρίτη 28/11/2023 μεταξύ των ωρών 09:00πμ – 14:00. Εξαιρούνται τα οχήματα φορτοεκφόρτωσης και τα εκτάκτου ανάγκης.