Με μήνυμα ενότητας η κοπή βασιλόπιτας της «Επανεκκίνησης για τη Δράμα»

Σε μια κατάμεστη αίθουσα εκδηλώσεων του Δημαρχείου Δράμας, πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2025 η κοπή της βασιλόπιτας της δημοτικής παράταξης «Επανεκκίνηση για τη Δράμα». Μέλη, φίλοι και επίσημοι προσκεκλημένοι έδωσαν το παρών, επιβεβαιώνοντας τη στήριξη και τη δυναμική της παράταξης.

Ο Δήμαρχος Δράμας και επικεφαλής της «Επανεκκίνησης», Γιώργος Παπαδόπουλος, τόνισε στη σύντομη ομιλία του:
«Η Επανεκκίνηση για τη Δράμα δεν είναι απλώς μια παράταξη, αλλά μια αποστολή για μια Δράμα λειτουργική, σύγχρονη και δυναμική. Με ενότητα, σκληρή δουλειά και αποφασιστικότητα, αφήνουμε πίσω τη στασιμότητα και χτίζουμε έναν Δήμο αντάξιο των δημοτών του.»

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν πολιτικοί και τοπικοί φορείς, μεταξύ των οποίων ο Βουλευτής Δ. Κυριαζίδης, ο Αντιπεριφερειάρχης Μ. Μουρβετίδης, ο Αναπληρωτής Περιφερειάρχη Κ. Κόντος, καθώς και θεματικοί Αντιπεριφερειάρχες, Δήμαρχοι, εκπρόσωποι συλλόγων και πλήθος δημοτών.

Τη βασιλόπιτα ευλόγησε ο πατέρας Δημήτριος, μεταφέροντας τις ευχές του Μητροπολίτη Δράμας κ.κ. Δωροθέου. Το φλουρί έπεσε στην Κοινότητα Καλλιφύτου, με τον Πρόεδρό της, Φ. Σαββαΐδη, να δέχεται τις ευχές όλων για μια δημιουργική χρονιά.




Κοπή βασιλόπιτας του Συλλόγου «ΠΝΟΗ» για το Παιδί και την Οικογένεια

Πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση κοπής της βασιλόπιτας του Συλλόγου “ΠΝΟΗ” για το Παιδί και την Οικογένεια.  Η εκδήλωση ήταν επιτυχημένη και πλήρης συμμετοχής από μέλη, φίλους και φίλες.

Η ευχή της νέας χρονιάς και η κοπή της βασιλόπιτας συνοδεύτηκαν από την χαρά και τη συντροφικότητα των παρευρισκομένων.Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Παναγιώτης Μαμτσαδέλης εκπροσωπώντας το Δήμαρχο Καβάλας, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου κ. Μάρκος Δέμπας, Πρόεδροι και μέλη των Δ.Σ. της Φιλοπτώχου Αδελφότητας, του Φιλανθρωπικού Σωματείου «ο Αγ. Νέστωρ», του Συλλόγου Εθελοντών κατά του Καρκίνου, του Νομαρ/κού Συλλόγου ΑΜΕΑ Ν. Καβάλας, της Ένωσης Γυναικών Ελλάδος Παράρτημα Καβάλας και του Κοιν/κού Ινστιτούτου Ενεργών Πολιτών.

 




“ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΔΗΜΟΣ” | Κοπή βασιλόπιτας του συνδυασμού

Πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τετάρτης 31 Ιανουαρίου 2024, στο Bistro Cafe Bar APARTO, η κοπή της βασιλόπιτας του συνδυασμού “ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΔΗΜΟΣ”.

Ο Δήμαρχος Καβάλας, Θόδωρος Μουριάδης, παρουσία πολλών στελεχών της σημερινής δημοτικής αρχής και μελών της παράταξης του, πέρα από τις καθιερωμένες ευχές για τη νέα χρονιά, έκανε ιδιαίτερη μνεία στην προσπάθεια που καταβάλλει, με τη συνδρομή των συνεργατών του, για την υλοποίηση διαφόρων έργων, τα οποία θα βελτιώσουν έτι περαιτέρω την εικόνα του Δήμου Καβάλας.

Στο τέλος της χθεσινής εκδήλωσης βραβεύτηκαν οι πρώην Αντιδήμαρχοι, Γιάννης Ιακωβίδης, Θόδωρος Παπαδόπουλος, Λεωνίδας Παππάς και Γιώργος Μιχαηλίδης, για τις υπηρεσίες που πρόσφεραν στον Δήμο Καβάλας κατά τη διάρκεια της περιόδου 2019-2023.

Το φλουρί της βασιλόπιτας βρέθηκε στο κομμάτι της Δημοτικής Κοινότητας Καβάλας.




Καβάλα | Κοπή βασιλόπιτας συλλόγου κατοίκων Νεάπολης

Το απόγευμα του Σαββάτου 27 Ιανουαρίου 2024, το διοικητικό συμβούλιο του  Συλλόγου κατοίκων Νεάπολης πραγματοποίησε την κοπή της πρωτοχρονιάτικης βασιλόπιτας, με την ευχή για ένα νέο έτος γεμάτο υγεία, αγάπη και χαμόγελα για όλο τον κόσμο.

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν κάτοικοι  της περιοχής, οι οποίοι γέμισαν τον φιλόξενο χώρο του συλλόγου. Την γιορτή τίμησε με την παρουσία του και ο χωρικός αντιπεριφερειάρχης Καβάλας και μέλος της συνοικίας, κ. Θόδωρος Μαρκόπουλος.

 




Επιμελητήριο Καβάλας | Κοπή Βασιλόπιτας με σημαντικές βραβεύσεις Επιχειρήσεων

Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η εκδήλωση κοπής της πίτας του Επιμελητηρίου Καβάλας σε μια ενδιαφέρουσα και αισιόδοξη εκδήλωση.

Οι βραβεύσεις των επιχειρήσεων και οι ομιλίες των εκπροσώπων εδειξάν οτι για το 2024 ερχόνται θετικές εξελίξεις στην επιχειρηματική κοινότητα της Καβάλας.

Ενδιαφέρον παρουσίασαν οι επιδόσεις της σχολής πιλότων Egnatia Aviation και οι επιχειρηματικές εξελίξεις στον τομέα του τουρισμού, ειδικά με τη σύμπραξη ΟΛΚ-Δημωφέλεια-Επιμελητήριο στον τομέα της κρουαζιέρας.

Όπως ανέφερε ο Πρόεδρος του η Επιμελητηρίου Καβάλας, η αισιοδοξία για την ελληνική οικονομία, παρά τις επιφυλάξεις για ορισμένα θέματα, είναι θετική. Επίσης, ενθαρρυντική ήταν και η ανακοίνωση για την επιτυχή δυνατότητα του τουριστικού τομέα το 2019.

Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Μάρκος Δέμπας αναφέρθηκε στον τομέα της αεροπορίας και την επένδυση στο αεροδρόμιο του Αμυγδαλεώνα ενω εκάνε αναφορά στην προσπάθεια να πειστούν οι αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους να χρησιμοποιούν το αεροδρόμιο “Μέγας Αλέξανδρος”.

Μια εκδήλωση που κατάφερε να ενισχύσει την αισιοδοξία και την προοπτική για την επιχειρηματική κοινότητα της περιοχής.

Την ευλογία για το 2024 πραγματοποίησε ο  Μητροπολίτης Φ.Ν.Θ κ.κ Στέφανος, προσδίδοντας ενα βαθύ συμβολισμό και πνευματική διάσταση στην εκδήλωση, αναδεικνύοντας τη σημασία της κοινότητας και της συνεργασίας, ενώ, το τυχερό νόμισμα, βρέθηκε στο κομμάτι του τμήματος Ανατολικής Μακεδονίας του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου, αντικατροπτίζοντας ετσι την ευνοϊκή πορεία των επιχειρήσεων και των επαγγελματίων της περιοχής.




Επιμελητήριο Ξάνθης | Εκδήλωση κοπής Βασιλόπιτας

Σε κλίμα εορταστικό πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2024, η καθιερωμένη εκδήλωση κοπής της Βασιλόπιτας του Επιμελητηρίου Ξάνθης, στην κατάμεστη αίθουσα του Z Palace.

Παρουσία πλήθους επιχειρηματιών, αρχών και φορέων ο Πρόεδρος κ. Στυλιανός Μωραΐτης έκανε έναν ετήσιο απολογισμό των δράσεων του Επιμελητηρίου Ξάνθης και έθεσε όλα τα ζητήματα που όλοι μαζί οι φορείς, σε απόλυτη συνεργασία πρέπει να θέσουν ως άμεση προτεραιότητα προκειμένου να «ξεκολλήσει» ο τόπος μας από την τελευταία θέση της Ευρώπης. Εξέφρασε την αισιοδοξία και την πεποίθησή του ότι με τις νέες αρχές της Περιφερειακής και Τοπικής Αυτοδιοίκησης θα υπάρξει πλήρης συνεργασία ώστε να αναδειχθεί και να αξιοποιηθεί ο τεράστιος πλούτος που διαθέτει η Π.Ε. Ξάνθης στον πρωτογενή και τουριστικό τομέα ώστε να πάρει η περιοχή μας αυτό που της αξίζει.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης βραβεύθηκαν οι τρεις (3) καλύτερες προσπάθειες εμπορικών καταστημάτων και οι τρεις (3) καλύτερες προσπάθειες καταστημάτων εστίασης που συμμετείχαν στο Διαγωνισμό για τον Καλύτερο Εορταστικό Στολισμό, που διοργάνωσε για πρώτη φορά φέτος το Επιμελητήριο.

 




Ένωσης Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας ΑΜΘ | Ετήσια Γενική Συνέλευση & Κοπής Βασιλόπιτας 2024

Η Ένωση Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, το Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2024 πραγματοποίησε με απόλυτη επιτυχία την Ετήσια Γενική Συνέλευση – Κοπή βασιλόπιτας 2024, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Αστυνομικού Μεγάρου Κομοτηνής, παρουσία μελών από όλες τις αστυνομικές υπηρεσίες της Περιφέρειας ΑΜΘ, καθώς και εκλεκτών προσκεκλημένων.

Την κοπή Βασιλόπιτας ευλόγησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μαρωνείας και Κομοτηνής κ.κ. Παντελεήμων , ενώ την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Σοφολογιότατος Τοποτηρητής Μουφτείας Ροδόπης κ. ΧΑΛΗΛ Τζιχάτ, ο Βουλευτής Δράμας (Ν.Δ.) κ. ΚΥΡΙΑΖΙΔΗΣ Δημήτριος , η Βουλευτής Καβάλας (Ν.Δ.) κα. ΔΕΛΗΚΑΡΗ Αγγελική, εκπρόσωπος του Βουλευτή ΡΟΔΟΠΗΣ (Ν.Δ.) κυρίου ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗ Ευριπίδη, εκπρόσωπος του Βουλευτή ΡΟΔΟΠΗΣ (ΝΕΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ) κυρίου ΦΕΡΧΑΤ Οζγκιούρ , ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Ροδόπης κ. ΤΑΠΑΤΖΑΣ Εμμανουήλ, ο Δήμαρχος Αρριανών κ. ΕΡΔΕΜ Χουσείν, ο Δήμαρχος Ιάσμου κ. ΤΖΑΝΕΡ Ιμάμ, ο Γενικός Περιφ. Αστυνομικός Διευθυντής Α.Μ.Θ. Υποστράτηγος κ. ΣΥΡΙΤΟΥΔΗΣ Πασχάλης, ο Διευθυντής της Δ.Α. Καβάλας Ταξίαρχος κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ Ιωάννης, ο Διευθυντής της Δ.Α. Ροδόπης Ταξίαρχος κ. ΣΕΒΔΥΝΙΔΗΣ Μιχαήλ, ο Βοηθός του Γενικού Περιφ. Αστυνομικού Διευθυντή Α.Μ.Θ. Ταξίαρχος κ. ΚΑΡΤΑΛΗΣ Παναγιώτης, ο Διευθυντής της Δ.Α. Ξάνθης Αστυν. Διευθυντής κ. ΓΙΩΡΗΣ Πασχάλης ,ο Διευθυντής της Δ.Α. Αλεξανδρούπολης Αστυν. Διευθυντής κ. ΤΣΙΑΡΑΣ Λάμπρος, ο Διευθυντής της Δ.Α. Ορεστιάδας Αστυν. Διευθυντής κ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ Χαράλαμπος, ο Διευθυντής της Δ.Α. Δράμας Αστυν. Διευθυντής κ. ΚΑΠΕΛΛΑΚΗΣ Αντώνιος, ο εκπρόσωπος της Σχολής Αστυφυλάκων Αστυν. Υποδιευθυντής κ. ΔΕΜΕΡΤΖΙΔΗΣ Πέτρος και ο Διοικητής 21ης
Ταξιαρχίας Ιππικού “ΠΙΝΔΟΣ” Ταξίαρχος κ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΗΣ Κωνσταντίνος.

Επίσης, παρευρέθηκαν ο Γενικός Γραμματέας και ο Β’ Αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αξιωματικών Αστυνομίας (Π.Ο.ΑΞΙ.Α), εκπρόσωποι των Πρωτοβάθμιων Ενώσεων Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας (Αττικής, Κεντρικής Μακεδονίας και Θεσσαλίας), της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Συνοριακής Φύλαξης Ν. Δράμας, της τοπικής Διοίκησης Ροδόπης της Δ.Ε.Α. (Ι.Ρ.Α.), ο νομικός σύμβουλος της Ε.Α.Α.Μ.Θ., άλλοιεπίσημοι-εκπρόσωποι θεσμών και φορέων, καθώς και πληθώρα μελών της Ένωσής μας.

Κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης, έλαβε χώρα συνδικαλιστική ενημέρωση και απολογισμός των πεπραγμένων από τον Πρόεδρο της Ένωσης Αξιωματικών ΕΛ.ΑΣ. Α.Μ.Θ. κ. ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗ Άγγελο, καθώς και του ισολογισμού-προϋπολογισμού της Ένωσης μας από τον Ταμία κ. ΓΙΑΓΚΟΥΖΙΔΗ Αναστάσιο. Απηύθυναν εν συνεχεία χαιρετισμό, ο Γενικός Γραμματέας της Π.Ο.ΑΞΙ.Α. κ. ΑΘΑΝΑΣΑΤΟΣ Πέτρος, ο Γενικός Περιφ. Αστυνομικός Διευθυντής Α.Μ.Θ. Υποστράτηγος κ. ΣΥΡΙΤΟΥΔΗΣ Πασχάλης , ο Βουλευτής Δράμας (Ν.Δ.) κ. ΚΥΡΙΑΖΙΔΗΣ Δημήτριος, η Βουλευτής Καβάλας (Ν.Δ.) κα. ΔΕΛΗΚΑΡΗ Αγγελική, ο
Αντιπεριφερειάρχης της Π.Ε. Ροδόπης κ. ΤΑΠΑΤΖΑΣ Εμμανουήλ και ο εκπρόσωπος του Βουλευτή Ροδόπης (ΝΕΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ) κυρίου ΦΕΡΧΑΤ Οζγκιούρ.

Ακολούθησε απονομή τιμητικών πλακετών για την προσφορά τους στο Σώμα της Ελληνικής Αστυνομίας και την κοινωνία, κατόπιν ομόφωνης απόφασης του Δ.Σ., στον Ταξίαρχο ε.α. κ. ΣΤΑΜΠΟΥΛΗ Χρήστο και στον Ταξίαρχο ε.α. κ. ΣΕΡΤΗ Αθανάσιο.

Τέλος, επιδόθηκαν στους τυχερούς των κομματιών της βασιλόπιτας τα αντίστοιχα δώρα, τα οποία ήταν μια εικόνα του Αγίου Αρτεμίου – προστάτη της Ελληνικής Αστυνομίας και της Ένωσης Αξιωματικών ΕΛ.ΑΣ. Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης , το χρηματικό ποσό των 300 ευρώ, επιπρόσθετα του προϋπολογισμού, το οποίο είναι προσφορά από το ταμείο της Ένωσής μας για υλοποίηση δράσεων εκ μέρους μας στη Διεύθυνση Αστυνομίας Άλεξ/πόλης, καθότι ο Διευθυντής της βρήκε το αντίστοιχο φλουρί, ένα τάμπλετ προσφορά της Ένωσής μας και ένα κινητό τηλέφωνο, προσφορά του επίτιμου μέλους μας και
Προέδρου του Συνδέσμου Βιοτεχνών και Βιομηχάνων Βορείου Έβρου κ. ΠΕΝΤΙΔΗ Βλάση.

Η όμορφη εκδήλωση της Ένωσής μας, έκλεισε με την παράθεση δωρεάν γεύματος μετά ζωντανής μουσικής στην Λέσχη Αξιωματικών Φρουράς Κομοτηνής, σε όλους τους εκλεκτούς προσκεκλημένους και τα μέλη μας.




Αναβολή εκδήλωσης κοπής βασιλόπιτας από τον Ιατρικό Σύλλογο Καβάλας

Η ανακοίνωση αναφέρει τα εξής:

“Ο Ιατρικός Σύλλογος Καβάλας, λαμβάνοντας υπόψιν τα επιδημιολογικά δεδομένα του Υπουργείου Υγείας και του ΕΟΔΥ για τη ραγδαία αύξηση της εμφάνισης του ιού SARS-COV-2 και των άλλων ιών του αναπνευστικού(γρίπης, αναπνευστικού συγκυτιακού-RSV) αποφάσισε την αναβολή της εκδήλωσης της κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας.

Ο Ιατρικός Σύλλογος θέτει πάντα την υγεία και την ασφάλεια των μελών και των οικογενειών τους, καθώς και του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου σε προτεραιότητα.    Παρόλο που η εκδήλωση αποτελεί παράδοση και ευκαιρία για κοινωνική επαφή και επικοινωνία, η Υγεία είναι υψίστης σημασίας και οφείλουμε να επιδείξουμε συνέπεια λόγου και έργων.   Στο σημείο αυτό θεωρούμε υποχρέωση και καθήκον μας να επισημάνουμε την ανάγκη:

εμβολιασμού, τόσο για τη γρίπη, όσο και για Covid-19. σωστής τήρησης των προληπτικών μέτρων, ειδικά από τους ευάλωτους συμπολίτες μας. άμεσης επικοινωνίας των ασθενών με τον θεράποντα Ιατρό τους για τη λήψη αντιικών φαρμάκων, η οποία θα πρέπει να γίνεται στα πρώτα 24ωρα.

Η χρήση αντιβιοτικών στις ιογενείς λοιμώξεις είναι περιττή. Εφιστούμε την προσοχή όλων, προκειμένου να διασφαλίσουμε τη Δημόσια Υγεία και την εύρυθμη λειτουργία του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας.”




Κοπή βασιλόπιτας για την Θασιακή Ένωση Καβάλας

Η Θασιακή Ένωση Καβάλας ανακοινώνει τη διεξαγωγή της ετήσιας γιορτής κοπής της βασιλόπιτας την Κυριακή, 14 Ιανουαρίου 2024, στις 11:30 π.μ., στην αίθουσα εκδηλώσεων του εστιατορίου “Γιαλός” στη Ραψάνη.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, θα πραγματοποιηθεί απολογισμός των δράσεων της Θασιακής Ένωσης Καβάλας για την προηγούμενη χρονιά, καθώς και παρουσίαση του προγράμματος των εκδηλώσεων για τη νέα χρονιά.

Η εκδήλωση θα συνοδευτεί από χορούς και τραγούδια παρουσιαζόμενα από το χορευτικό τμήμα του Συλλόγου. Το Διοικητικό Συμβούλιο καλεί όλα τα μέλη και τους φίλους του Συλλόγου να τιμήσουν την εκδήλωση με την παρουσία τους.