Μαρία Βαρύτη | Αύξηση 60% στα τέλη άρδευσης για τη διάσωση της ΔΕΥΑΑ Παγγαίου

Με μεγάλη μας έκπληξη διαπιστώσαμε, μετά από αίτησή μας προς τη ΔΕΥΑΑΠ, ότι οι οφειλές της διαρκώς αυξάνονται:

ΟΙΚΟΝ. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΕΧΡΙ : 31.12.2024 31.12.2023

ΥΠΟΧΕΩΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΔΕΗ

10.210.298,46 7.642.432,62

ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ

382.666,19 280.774,89

ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΩΝ ΕΡΓΩΝ

362.401,48 612.516,15

ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΕΛΑΤΩΝ 5.978.156,72 6.233.126,56

ΤΑΜΕΙΑΚΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ 143.003,81 314.503,78

Σε μια ανταποδοτική επιχείρηση, όπως είναι η ΔΕΥΑΑ Παγγαίου, η διοίκηση πρέπει να εισπράττει τα τέλη από τους πελάτες της και να πληρώνει τις υποχρεώσεις
της.
Ωστόσο, στη ΔΕΥΑΑ Παγγαίου οι υποχρεώσεις προς τη ΔΕΗ αυξάνονται κάθε χρόνο, παρά τα δύο δάνεια συνήψαμε και την έκτακτη χρηματοδότηση από το
αρμόδιο υπουργείο, ύψους 4 εκατομμυρίων ευρώ που χορηγήθηκε για το σκοπό αυτό. Καμία προσπάθεια δεν καταβάλλεται για είσπραξη των οφειλών των πελατών, που αγγίζουν τα 6 εκατομμύρια ευρώ τα τελευταία χρόνια!!

Σε υψηλά ποσά κυμαίνονται και τα απλήρωτα τιμολόγια χρηματοδοτούμενων έργων, γεγονός που εξηγεί τις καθυστερήσεις στην υλοποίηση των έργων.
Στην τελευταία συνεδρίαση της ΔΕΥΑΑΠ, και σε μια προσπάθεια «κάλυψης» των τεράστιων ελλειμμάτων, αποφασίστηκε η αύξηση των τελών στην άρδευση κατά 60%! (από 0,15 σε 0,25 ευρώ / κυβικό).

Διατηρούμε σοβαρές επιφυλάξεις ως προς το αν αυτό το μέτρο αποτελεί τη λύση στο πρόβλημα της ΔΕΥΑΑΠ, από τη στιγμή που δεν συνοδεύεται και από προτάσεις τρόπων είσπραξης των οφειλών προς τη ΔΕΥΑΑΠ. Πρότασή μας για την περικοπή των δαπανών είναι ο περιορισμός των«αναθέσεων» που ξεπερνούν το 1,5 εκατομμύριο ευρώ ετησίως, που πραγματοποιούνται χωρίς ουσιαστικές εκπτώσεις και προσφορές και η αντικατάστασή τους με διαφανείς διαγωνισμούς.

Η κακοδιαχείριση που συντελείται τα τελευταία χρόνια και αποδεικνύεται απότις συνεχώς αυξανόμενες οφειλές, μας αναγκάζει να ζητήσουμε παραίτηση του
Προέδρου της ΔΕΥΑΑΠ ως ένδειξη αναγνώρισης του προβλήματος και σαν αρχήμιας προσπάθειας εξυγίανσης της.

Συμπληρωματικά, θα ζητήσουμε τη διερεύνηση των οικονομικών στοιχείων τηςΔΕΥΑΑΠ από τις αρμόδιες αρχές.




Συνάντηση της Μαρίας Βαρύτη με τον Περιφερειάρχη ΑΜΘ Χριστόδουλο Τοψίδη

Η συνάντηση της επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης και Δημοτικής Συμβούλου Παγγαίου, κ. Μαρίας Βαρύτη, με τον Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, κ. Χριστόδουλο Τοψίδη, ήταν ουσιαστική και εστίασε σε κρίσιμα ζητήματα που απασχολούν την περιοχή του Δήμου Παγγαίου.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στα προβλήματα οδικής ασφάλειας, κυρίως στην παραλιακή ζώνη και στην περιοχή της Ελευθερούπολης. Η ανάγκη κατασκευής κόμβου στην ανατολική είσοδο της Ελευθερούπολης θεωρήθηκε επιτακτική. Επιπλέον, το σοβαρό ζήτημα της λειψυδρίας και η προώθηση του έργου του Φράγματος του Μαρμαρά τέθηκε ως προτεραιότητα, καθώς αναμένεται να ωφελήσει τους τοπικούς αγρότες. Επίσης, αναφέρθηκε η στασιμότητα στις επενδύσεις στα Λουτρά των Ελευθερών και η ανάγκη να βελτιωθεί το οδικό δίκτυο της περιοχής.

Ο κ. Τοψίδης δεσμεύθηκε να προωθήσει αυτά τα θέματα στο πλαίσιο των δυνατοτήτων της Περιφέρειας, αναγνωρίζοντας την σημασία τους για την ανάπτυξη της περιοχής.

Η κ. Βαρύτη εξέφρασε την ευγνωμοσύνη της για την εποικοδομητική συζήτηση και την ελπίδα για μια καλή συνεργασία κατά τη διάρκεια της θητείας τους, εγκαινιάζοντας έναν δίαυλο επικοινωνίας με την Περιφέρεια.




Μαρία Βαρύτη | Χωροθέτηση του Σταθμού Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων (ΣΜΑ) στο Ορφάνι Παγγαίου

Το έργο της κατασκευής του Σταθμού Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων Παγγαίου (ΣΜΑ), είχε ενταχθεί αρχικά στις 20.2.2020 στο πρόγραμμα υποδομών του Υπουργείου Ανάπτυξης, ώστε να κατασκευαστεί στα αγροτεμάχια με αριθ. 1059 και 1060 του αγροκτήματος Ορφανίου.

Όταν αργότερα έγινε γνωστό το γεγονός αυτό, προκάλεσε αναστάτωση και αντιδράσεις στους κατοίκους του οικισμού.

Προεκλογικά ο δήμαρχος Παγγαίου κ. Αναστασιάδης, θέλοντας να αποφύγει τις αντιδράσεις των κατοίκων του Ορφανίου, δημοπράτησε με απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής τη μίσθωση του ενός από τα δύο αγροτεμάχια με αριθ. 1060 (!)  και με την 101/2023 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου επικύρωσε το πρακτικό της δημοπρασίας για την 20ετή μίσθωση του αγρού.

Στη συνέχεια, στις 12 Απριλίου 2023 (προεκλογικά)  υπογράφει μισθωτήριο συμβόλαιο με τη μισθώτρια κ. Παυλίδου Φωτεινή.

Παράλληλα στην ίδια χρονική περίοδο δημοπρατεί ο Δήμος Παγγαίου το έργο της κατασκευής του ΣΜΑ ο οποίος χωροθετείται και στο εν λόγω αγροτεμάχιο.

Μετά το πέρας των εκλογών του Οκτωβρίου, στις 15.12.2023 το έργο συμβασιοποιήθηκε.

Πριν λίγες ημέρες, στις 19.1.2024 στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου τέθηκε ως θέμα η λύση της 20ετούς μίσθωσης που είχε υπογραφεί λίγους μήνες πριν.

Πολλά ερωτηματικά προκύπτουν για τον τρόπο διαχείρισης από τη Δημοτική Αρχή και τους υπηρεσιακούς παράγοντες του Δήμου για την λόγω μίσθωση του υπ. αρ. 1060 αγροτεμαχίου.

  1. Πως και γιατί προχώρησαν οι υπηρεσιακοί παράγοντες στην εισήγηση εκμίσθωσης του εν λόγω αγροτεμαχίου, τη στιγμή που γνώριζαν ότι προοριζόταν ήδη από το 2020 για την εγκατάσταση του ΣΜΑ;



Συλλυπητήριο μήνυμα της Μαρία Βαρύτη για τον Βασσίλη Καρρά

Για τον θάνατο του Βασίλη Καρρά η Μαρία Βαρύτη έκανε την ακόλουθη δήλωση: 

«Σήμερα αποχαιρετούμε τον δικό μας Βασίλη, τον δοτικό, τον συναισθηματικό τον συνδημότη μας που αγαπούσε το Παγγαίο και το έδειχνε. 

Τα λόγια είναι φτωχά να περιγράψουν την προσωπικότητα, τον αγώνα ζωής και τις μεγάλες επιτυχίες του.

Εμείς κρατάμε από τον Βασίλη Καρρά την απλότητα, την άμεση επαφή του με τους ανθρώπους και την γενναιοδωρία του…

Καλό σου ταξίδι αγαπημένε μας…Βασίλη.

Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένειά του και τους οικείους του».




Η Μαρία Βαρύτη για το εκλογικό αποτέλεσμα

Ευχαριστώ βαθιά τους συνεργάτες μου και όσους μας στήριξαν σε αυτήν την όμορφη διαδρομή

Είμαστε περήφανοι για τον αγώνα που δώσαμε. Ένα αγώνα έντιμο και αξιοπρεπή.

Ήδη επικοινωνήσαμε και συγχαρήκαμε τον Δήμαρχο Παγγαίου για τη νίκη του.

Στο ρόλο που μας ανατέθηκε από τους δημότες του Παγγαίου θα ανταποκριθούμε επάξια και με δυναμισμό τηρώντας τις μέχρι σήμερα δεσμεύσεις μας.

Σας δίνουμε το λόγο μας ότι θα δώσουμε αξία στην ψήφο σας.

Τώρα Ξεκινάμε!

 

 




Απάντηση σε δηλώσεις περί “στημένου” debate από την κυρία Μαρία Βαρύτη

Ακολουθεί η ανακοίνωση του συντονιστή του debate και δημοσιογράφου-παραγωγού της εκπομπής “ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ” στο ENA Channel Γιάννη Χατζηεμμανουήλ

Διάβασα προσεχτικά την αιτιολόγηση της φυγομαχίας στην τηλεμαχία του ENA Channel από την επικεφαλής του συνδυασμού .

Δεν πρόκειται να αντιδικήσω μαζί της ,άλλωστε η απουσία της αντικατοπτρίζει τις…πολιτικές της προθέσεις .

Θλίβομαι όμως βαθύτατα για το ύφος και την φρασεολογία της, που προσβάλλει βάναυσα την τιμή, την υπόληψη, την κοινωνική υπόσταση, το ήθος μου ως δημοσιογράφου και την προσωπικότητά μου, με ανούσιους και αναληθείς ισχυρισμούς για δήθεν «στημένο» debate και χειροκροτητές . Ο κόσμος που χρόνια τώρα με παρακολουθεί επιβραβεύοντας τις προσπάθειες μου, γνωρίζει καλά ποιος είμαι, τι κάνω και τι κομίζω ως δημοσιογράφος στην τοπική και όχι μόνον κοινωνία…

Στην αρχαιότητα πριν από αρκετούς αιώνες είχε πει ο Σωκράτης

«Τα άδεια σακιά τα φουσκώνει ο αέρας και τους ανόητους η έπαρση»

Εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία και καλή τύχη .

Γιαννης Χατζηεμμανουήλ

Δημοσιογράφος




Μαρία Βαρύτη : Αυτοψία στα “έργα” που δήθεν εκτελούνται στο Γεωθερμικο Πεδίο Ακροποτάμου

Από το έτος 2017 η απερχόμενη διοίκηση αναφέρεται με ειδικές εκδηλώσεις και φιέστες εκατομμυρίων στην αξιοποίηση του γεωθερμικού πεδίου Ακροποτάμου

Το έτος 2019 ο κ. Αναστασιάδης σε συνέντευξη του αναφέρεται και πάλι σε ώριμη μελέτη έτοιμη να κατατεθεί για χρηματοδότηση από ΕΣΠΑ με 18.5 εκ. €, κάνοντας λόγο ακόμα και για ιδιωτικούς επενδυτές από Αμερική και Κίνα.

6 χρόνια μετά συνεχίζουμε να βρισκόμαστε στο ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΗΔΕΝ.

Την ίδια στιγμή που η τωρινή διοίκηση μιλάει και πάλι, εν έτη 2023, για επενδύσεις που “εκτελούνται” στο γεωθερμικό πεδίο ύψους 25.32 εκ.€, οι εικόνες στο βίντεο μιλούν από μόνες τους!

 

Μαρία Βαρύτη

Υποψήφια Δήμαρχος Παγγαίου

 




Μαρία Βαρύτη: “Η επικοινωνία του εντυπωσιασμού πέρασε πια… ο κόσμος ζητάει έργο και το ζητάει τώρα!”

Ως άνθρωπος και ως υποψήφια Δήμαρχος έχω την αρχή να μη αναλώνομαι σε μικρότητες και πολιτικό λαϊκισμό. Δυστυχώς όμως έρχομαι διαρκώς αντιμέτωπη με μικροπολιτικές παραπληροφόρησης και δεν μπορώ παρά να τοποθετηθώ επ’ αυτών

Την ώρα που, στις καθημερινές επισκέψεις μας στα χωριά του Δήμου Παγγαίου, μαθαίνουμε ότι πολλά νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία ξεκίνησαν την σχολική τους χρόνια, χωρίς να έχουν καν τα βασικά, όπως το τηλέφωνο και η σύνδεση σε διαδίκτυο, κυκλοφορεί ανάρτηση ότι ο δήμος μας ‘χαίρει επενδύσεων’ άνω των 16 εκ. ευρώ – κι αυτά μόνο για την Παιδεία.

Από αυτά (τα έργα των εκατομμυρίων), το 60% που χαρακτηρίζονται ως ‘ώριμα’, είναι απλά μελέτες… που δεν έχουν καν εγκριθεί από το Δημοτικό Συμβούλιο.

Όταν αναφερόμαστε σε έργα, τώρα και στο μέλλον, αυτά θα πρέπει να συνοδεύονται με τις ημερομηνίες δημοπράτησης και σύμβασης με τον αντίστοιχο αριθμό Διαύγειας στην δημοσίευσή τους, για την εμπεριστατωμένη ενημέρωση όλων των πολιτών.

Η επικοινωνία του εντυπωσιασμού πέρασε πια… ο κόσμος ζητάει έργο και το ζητάει τώρα!




Μαρία Βαρύτη: “Χρέος μας να μην ξεχάσουμε ποτέ”

Η 14η Σεπτεμβρίου, είναι η επίσημη Ημέρα Εθνικής Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων της Μικράς Ασίας.

Είναι η μέρα που συμβολίζει το ματωμένο τέλος ενός πολιτισμού τριών χιλιάδων χρόνων.

Μια ημερομηνία που σηματοδοτεί την τραγική ολοκλήρωση της συστηματικής Γενοκτονίας των Ελλήνων της Ιωνίας και του Πόντου.

Το Παγγαίο, η νέα πατρίδα των χιλιάδων προσφύγων που ήρθαν από τα ιερά χώματα της Μικράς Ασίας και του Πόντου,  θυμάται και τιμά αυτή την επέτειο.

Σε κάθε εκδήλωση, οι αλησμόνητες πατρίδες των προγόνων μας ξαναζωντανεύουν μέσα από τα έθιμα, τις παραδόσεις, τα τραγούδια και τους χορούς.

Δεν θα ξεχάσουμε ποτέ!




Μαρία Βαρύτη: “Δεν δίνουμε συνέχεια σε μικροκομμματικές πολιτικές που στοχεύουν στον αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης”

Την Κυριακή έγινε η επίσημη ανάρτηση από το Πρωτοδικείο Καβάλας των συνδυασμών που θα λάβουν μέρος στις αυτοδιοικητικές εκλογές της 8ης Οκτωβρίου 2023

Μεταξύ αυτών και ο συνδυασμός μας «Ξεκινάμε..», συμμετέχει κανονικά για να διεκδικήσει τον Δήμο Παγγαίου.

Παράλληλα αναρτήσαμε τους βασικούς άξονες του προγράμματος μας για τον Δήμο στην επίσημη ιστοσελίδα μας.

Το Πρόγραμμά μας βασίζεται στους καθημερινούς διαλόγους με συνδημότες μας, οι οποίοι μας επισημαίνουν τα προβλήματα που τους απασχολούν και τις ανάγκες που έχουν στην καθημερινότητά τους.

Είναι πλήρως κοστολογημένο και έτοιμο να τεθεί σε εφαρμογή από την πρώτη κιόλας ημέρα μόλις οι δημότες μας επιλέξουν ως νέα δημοτική αρχή του Δήμου Παγγαίου.

Γνωρίζουμε τον τρόπο ώστε να δώσουμε στην περιοχή την ώθηση που χρειάζεται για να αναπτυχθεί.

Αυτή είναι η προτεραιότητά μας βασισμένη στις ανάγκες και με στόχο ανάπτυξη που θα φέρει οικονομικό αποτέλεσμα και νέες θέσεις εργασίας στην περιοχή μας.

Εμείς, ΔΕΝ δίνουμε συνέχεια σε μικροκομμματικές πολιτικές που στοχεύουν στον αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης.

Εξάλλου οι απαντήσεις και τα στοιχεία για όλες τις αναφορές μας, είναι στη διάθεσή των Αρχών.

 




Μαρία Βαρύτη: “Απέχουμε από εκδηλώσεις, η σκέψη μας στους πλημμυροπαθείς που δοκιμάζονται”

Με την σκέψη μας στους δοκιμαζόμενους συμπολίτες μας στην Θεσσαλία και σε άλλες περιοχές της χώρας μας, που βιώνουν μια πρωτοφανή τραγωδία από την κακοκαιρία που έχει πλήξει τις περιοχές τους, δεν θα συμμετέχουμε στις εκδηλώσεις οι οποίες πραγματοποιούνται στον Δήμο μας.

Ζητούμε την κατανόηση των συνδημοτών μας και τους καλούμε να συμμετέχουν στη συγκέντρωση ειδών πρώτης ανάγκης που πραγματοποιεί ο Δήμος Παγγαίου και θα σταλούν στις πληγείσες περιοχές.

Μαρία Βαρύτη

Υποψήφια Δήμαρχος Παγγαίου

 




H Μαρία Βαρύτη για τους εκφοβισμούς

Τις τελευταίες ημέρες μου μεταφέρονται περιστατικά εκφοβισμού υποψήφιων μας

Καλώ τους συνεργάτες μου να αντισταθούν σε τέτοιες πιέσεις και να διεκδικήσουν στο πλάι μου την ελευθερία της επιλογής τους.

Τους αντιπάλους μου τους καλώ να ακολουθήσουν τον τίμιο αγώνα τον οποίο ουκ ολίγες φορές έχουν επικαλεστεί ότι επιζητούν.

Η αποδοχή του συνδυασμού  «Ξεκινάμε» από τους συνδημότες μας, έχει προφανώς προκαλέσει άγχος και ανασφάλεια σε μερικούς.

Εάν οι πρακτικές αυτές συνεχιστούν, θα προσφύγω αρμοδίως και θα εμποδίσω με κάθε νόμιμο και θεμιτό μέσο αυτόν τον πολιτικό «κατήφορο» για τονΔήμο μας.

Καλώ τους συνδημότες μας, αν πέσει στην αντίληψή τους το παραμικρό αναφορικά με αυτές τις πρακτικές, να το καταγγείλουν άμεσα στις Αρχές.

 




Κατέθεσε πλήρη συνδυασμό η Μαρία Βαρύτη για τον Δήμο Παγγαίου

Κατέθεσε πλήρη συνδυασμό η Μαρία Βαρύτη για τον Δήμο Παγγαίου

“Καταθέσαμε ψηφοδέλτιο νίκης, διεκδικώντας ένα καλύτερο μέλλον.

Περισσότεροι από 200 συμπολίτες μας, από κάθε άκρη του Δήμου, ανεξαρτήτως ηλικίας και πολιτικών πεποιθήσεων πίστεψαν στο όραμα μας, να πάμε ξανά το Παγγαίο ψηλά!

Είμαι περήφανη που η ομάδα που έχουμε συγκεντρώσει έχει να προτάξει ήθος αξιοπρέπεια και όρεξη για δουλειά – τα απαραίτητα συστατικά για μια νέα δημοτική αρχή που θα λειτουργήσει αποτελεσματικά και υπεύθυνα.

Ευχαριστώ θερμά τους συνεργάτες μου για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν και, φυσικά, όλους εσάς που αγκαλιάσετε αυτό τον αγώνα από την πρώτη στιγμή.

Σας καλώ όλους στο πλευρό μας να χτίσουμε ένα καλύτερο αύριο για το Δήμο και τα παιδιά μας.

ΞΕΚΙΝΑΜΕ…»”




Ακόμη 15 νέα μέλη στην ομάδα της Μαρία Βαρύτη

Με γρήγορο ρυθμό και μεγάλη διάθεση για αγώνα ανατροπής συντάσσονται με την παράταξη «ΞΕΚΙΝΑΜΕ…», της υποψηφίας δημάρχου Παγγαίου Μαρίας Βαρύτη αξιόλογοι δημότες και δημότισσες του Δήμου Παγγαίου κάθε ηλικίας και επαγγελματικής δραστηριότητας

Η ίδια τονίζει: «Με χαρά καλωσορίζουμε στην ομάδα μας τα νέα μέλη:

  • Παντέρμαλη Παναγιώτη – Αγρότης (Ελευθερών)
  • Σαραφίδη Σπυρο – Aναισθησιολόγος (Ελευθερούπολη)
  • Τζιτζιό Νίκο – Ελ. Επαγγελματίας (Ελευθερών)Ευάγγελου Ιωάννης -Συνταξιούχος (Ελευθερούπολη)
  • Διττόπουλο Χρήστο – Προγραμματιστής (Ελευθερούπολη)
  • Καϊνακίδη Γιάννη – Ιδ. Υπάλληλος (Πιερέων)
  • Νεστορίδη Θόδωρο – Αγρότης (Παγγαίο)
  • Παπαδοπούλου Θεοπίστη – Ιδ. Υπάλληλος (Πιερέων)

Από τη Δημοτική Ενότητα Ελευθερών:

  • Κώστα Τάσση – ελεύθερος επαγγελματίας /πτυχιούχος μαθηματικός
  • Ορφανίδου Νεκταρία – Ελεύθερη Επαγγελματίας
  • Γιάννη Κόγιο – αγρότης
  • Παναγιώτη Ορφανίδη – αυτοκινητιστής

Από την Τοπική Κοινότητα Μεσορόπης:

  • Βαζακίδη Δημήτρη -Ελ. Επαγγελματίας
  • Ευριπίδη Κυριατζίδη – Ιδ. Υπάλληλος
  • Θεοδωρούδη Γιώργο – Αγρότης
  • Κατσιβελάκη Γιώργο  – Ελ. Επαγγελματίας



Ολοκληρώνεται με βήμα ταχύ ο συνδυασμός της Μαρίας Βαρύτη

H Υποψήφια Δήμαρχος Παγγαίου Μαρία Βαρύτη καλωσορίζει τα νέα μέλη:

Με χαρά καλωσορίζουμε στην ομάδα μας τα νέα μέλη:

  • Παντέρμαλης Παναγιώτης – Αγρότης (Ελευθερών)
  • Σαραφίδης Σπυρος – Aναισθησιολόγος (Ελευθερούπολη)
  • Τζιτζιός Νίκος – Ελ. Επαγγελματίας (Ελευθερών)
  • Αντωνιάδης Παναγιώτης – Αγρότης (Δημ. Εν. Ελευθερών)
  • Αντωνιάδου Σοφία – Καθηγήτρια πληροφορικής (Δημ. Εν. Ελευθερών)
  • Ζαπώνη Ελένη – Ιδ. Υπάλληλος (Δημ. Εν. Πιερέων)
  • Σγουρίδης Χαρίλαος – Ηλεκτρολόγος Εγκαταστάσεων (Δημ. Εν. Ελευθερούπολης)

Οι κάτοικοι του δήμου, ανεξάρτητα από πολιτικές και κομματικές προτιμήσεις, συγκεντρώνονται για να δημιουργήσουν ένα ανεξάρτητο ψηφοδέλτιο ενότητας και επιτυχίας. Κάθε ημέρα που περνά γινόμαστε πιο δυνατοί!

“Ξεκινάμε” μαζί να κάνουμε πράξη το όραμά μας, να σηκώσουμε το Παγγαίο ψηλά!

#xekiname #mariavaryti #ΤοΠαγγαίοΨηλά

 




Η Ελένη Μπενή και ο Αχιλλέας Μαυροχαλυβίδης υποψήφιοι με την Μαρία Βαρύτη

Η Υποψήφια Δήμαρχος Παγγαίου Μαρία Βαρύτη καλοσωρίζει τα νέα της μέλη: 

Με χαρά καλωσορίζουμε στην ομάδα μας τα νέα μέλη:

  • Μαυροχαλυβίδης Αχιλλέας – Ελ. Επαγγελματίας, Πράκτορας των ΕΛΤΑ – (Ενότητα Ελεύθερων)
  • Μπενή Ελένη – Ελ. Επαγγελματίας – (Ενότητα Ελεύθερων)

Πολίτες όλων των ηλικιών, επαγγελματίες, φοιτητές και εργαζόμενοι από κάθε γωνιά του Δήμου Παγγαίου στηρίζουν το όραμά μας και αγωνίζονται για τις δημοτικές εκλογές της 8ης Οκτωβρίου 2023.

Ας πάμε μαζί το Παγγαίο “ψηλά”!

#xekiname #mariavaryti #ΤοΠαγγαίοΨηλά




Μαρία Βαρύτη: Πρακτικές εκφοβισμού δεν αρμόζουν σε μία σύγχρονη, δημοκρατική και έννομη κοινωνία

Η Υποψήφια Δήμαρχος Παγγαίου Μαρία Βαρύτη για τον εκφοβισμό:

Με μεγάλη έκπληξη διαβάζουμε τις δημοσιεύσεις του συλλόγου Οφρυνίου – Ορφανίου – Κάριανης “Η ΠΑΡΑΛΙΑ”, ότι επιχειρείται εκφοβισμός κατοίκων της περιοχής, γιατί αναφέρονται στα κακώς κείμενα της διοίκησης

Η οποιαδήποτε προσπάθεια είτε εκφοβισμού,  είτε άλλης συμπεριφοράς που περιορίζει τις ελευθερίες έκφρασης και επιλογών των συνδημοτών μας, αποτελούν τακτικές αναχρονιστικές και απαράδεκτες πολιτικά, ηθικά και ποινικά.

Κάτι τέτοιο, τόσο εγώ όσο και οι συμμετέχοντες στον συνδυασμό μας, όχι απλά το καταδικάζουμε αν συμβαίνει, αλλά αξιώνουμε και οι ίδιοι οι πολίτες να καταδείξουν τέτοιες πρακτικές που δεν αρμόζουν σε μία σύγχρονη, δημοκρατική και έννομη κοινωνία.




Νέα μέλη στην ομάδα της Μαρίας Βαρύτη για τον Δήμο Παγγαίου

Η Υποψήφια Δήμαρχος Παγγαίου Μαρία Βαρύτη καλωσορίζει τα νέα της μέλη:

Με χαρά καλωσορίζουμε στην ομάδα μας τα νέα μέλη:

  • Κανέλλας Νίκος – Επιχειρηματίας (Δ. Ενότητα Ελευθερούπολης)
  • Κεμεκενίδου Δάφνη – Οικονομολόγος (Δ. Ενότητα Ελευθερούπολης)
  • Τζαμπέας Γιώργος – Ιδ. Υπάλληλος (Δ. Ενότητα Ελευθερούπολης)
  • Αναστασιάδης Τάσος – Δάσκαλος (Δ. Ενότητα Ελευθερούπολης)
  • Κοκκινίδου Σπυριδούλα – Iδ. Υπάλληλος (Δ. Ενότητα Ελευθερούπολης)
  • Πολίτης Άρης – Αγρότης (Δ. Ενότητα Ελευθερούπολης)
  • Χίου Κατερίνα – Ιδ. Υπάλληλος (Δ. Ενότητα Πιερέων)

Οι κάτοικοι του δήμου, ανεξάρτητα από πολιτικές και κομματικές προτιμήσεις, συγκεντρώνονται για να δημιουργήσουν ένα ανεξάρτητο ψηφοδέλτιο ενότητας και επιτυχίας.

Πολίτες όλων των ηλικιών, επαγγελματίες, φοιτητές και εργαζόμενοι από κάθε γωνιά του Δήμου Παγγαίου στηρίζουν το όραμά μας και αγωνίζονται για τις δημοτικές εκλογές της 8ης Οκτωβρίου 2023.

Κάθε ημέρα που περνά γινόμαστε πιο δυνατοί!

“Ξεκινάμε” μαζί να κάνουμε πράξη το όραμά μας, να σηκώσουμε το Παγγαίο ψηλά!

#xekiname #mariavaryti #ΤοΠαγγαίοΨηλά

 




Υποψήφιοι με τη Μαρία Βαρύτη από την ΔΕ Πιερέων

Νέοι υποψήφιοι στην ομάδα της Μαρίας Βαρύτη από την ΔΕ Πιερέων

Από τη Δημοτική Ενότητα Πιερέων, με χαρά καλωσορίζουμε στην ομάδα μας τα νέα μέλη:

  • Αλεπίδης Μιχάλης – Aγρότης
  • Εμινίδης Λάζαρος – Συνταξιούχος
  • Κεχαγιάς Μίμης – Ιδιωτικός υπάλληλος
  • Παπαδοπούλου Παρθένα – Ιδιωτική υπάλληλος
  • Τσερνίδης Χρήστος – Αγρότης

Πολίτες του δήμου έξω από κομματικές σκοπιμότητες συνθέτουν ένα ανεξάρτητο

ψηφοδέλτιο ενότητας και νίκης. Κάθε ημέρα που περνά γινόμαστε πιο δυνατοί!

“Ξεκινάμε” μαζί να κάνουμε πράξη το όραμά μας, να σηκώσουμε το Παγγαίο ψηλά!

#xekiname #mariavaryti #ΤοΠαγγαίοΨηλά

 




Η απάντηση της Μαρίας Βαρύτη στην ανακοίνωση της ΔΕΥΑΑ Παγγαίου και τις δηλώσεις του κ. Φίλιππου Αναστασιάδη

Μέσω του δελτίου Τύπου που εξέδωσε η Διοίκηση της ΔΕΥΑΑ Παγγαίου και δηλώνοντας ότι, μόλις χθες (11.8.2023) προέβη στις απαραίτητες παρεμβάσεις σύνδεσης των αγωγών με το υπάρχον εξωτερικό δίκτυο αποχέτευσης, επιβεβαιώνει ξεκάθαρα την υγειονομική και οικολογική καταστροφή που συντελείται τα τελευταία
χρόνια.
Αυτή έχει προέλθει από τους δύο αγωγούς, στην Τοπική Κοινότητα Γεωργιανής της ΔΕ Παγγαίου, που δυστυχώς συνεχίζει να συντελείται μέχρι και σήμερα, παρά τις αντίθετες διαβεβαιώσεις της Δημοτικής Επιχείρησης.
Ενώ όσον αφορά την δήθεν άψογη λειτουργία της ΔΕΥΑΑΠ, υπενθυμίζουμε την παρέμβαση της Διεύθυνσης Υγείας στη Δ.Ε. Ορφανού μετά από σχετική καταγγελία του Εξωραϊστικού Συλλόγου Οφρυνίου – Ορφανίου – Κάριανης στις 12 Ιουλίου
2023.
Από πότε το ενδιαφέρον των δημοτών για το περιβάλλον και την προστασία του, και πολύ περισσότερο το ενδιαφέρον μιας υποψήφιας δημάρχου πρέπει να υποκινείται
από κάποιους για να εκδηλωθεί;
Με υποτιμά ως άνθρωπο, ως επιστήμονα,  αλλά κυρίως ως γυναίκα η δήλωση του κ. Δημάρχου ότι δήθεν υποκινούμαι από άλλους για να διατυπώσω τις θέσεις, τις απόψεις και τους προβληματισμούς μου.  Για όσους με γνωρίζουν, ξέρουν πολύ καλά την ευαισθησία μου για το συγκεκριμένο ζήτημα, οπότε δεν χρειάζεται να επεκταθώ. Θέλω να διαβεβαιώσω τους συνδημότες και τις συνδημότισσές μου, ότι θα συνεχίσω να δίνω το παρών και να παλεύω με ζήλο για όλα τα ζητήματα που τους απασχολούν
προσπαθώντας να δίνω λύσεις.  Ο ζήλος μου θα είναι εντονότερος για θέματα προστασίας του περιβάλλοντος, καθώς αφορούν άμεσα το μέλλον των παιδιών μας και του τόπου μας! Σε όποιον λοιπόν υπαινίσσεται ότι είμαι φερέφωνο, την απάντηση θα δώσουν οι δημοκρατικοί πολίτες την 8η Οκτωβρίου.

Μαρία Βαρύτη
Υποψήφια Δήμαρχος Παγγαίου




Η απάντηση της Μαρίας Βαρύτη στην ανακοίνωση της ΔΕΥΑΑ Παγγαίου και τις δηλώσεις του κ. Φίλιππου Αναστασιάδη

Μέσω του δελτίου Τύπου που εξέδωσε η Διοίκηση της ΔΕΥΑΑ Παγγαίου και δηλώνοντας ότι, μόλις χθες (11.8.2023) προέβη στις απαραίτητες παρεμβάσεις σύνδεσης των αγωγών με το υπάρχον εξωτερικό δίκτυο αποχέτευσης, επιβεβαιώνει ξεκάθαρα την υγειονομική και οικολογική καταστροφή που συντελείται τα τελευταία χρόνια

Αυτή έχει προέλθει από τους δύο αγωγούς, στην Τοπική Κοινότητα Γεωργιανής της ΔΕ Παγγαίου, που δυστυχώς συνεχίζει να συντελείται μέχρι και σήμερα, παρά τις αντίθετες διαβεβαιώσεις της Δημοτικής Επιχείρησης.

Ενώ όσον αφορά την δήθεν άψογη λειτουργία της ΔΕΥΑΑΠ, υπενθυμίζουμε την παρέμβαση της Διεύθυνσης Υγείας στη Δ.Ε. Ορφανού μετά από σχετική καταγγελία του Εξωραϊστικού Συλλόγου Οφρυνίου – Ορφανίου – Κάριανης στις 12 Ιουλίου 2023.

Από πότε το ενδιαφέρον των δημοτών για το περιβάλλον και την προστασία του, και πολύ περισσότερο το ενδιαφέρον μιας υποψήφιας δημάρχου πρέπει να υποκινείται από κάποιους για να εκδηλωθεί;

Με υποτιμά ως άνθρωπο, ως επιστήμονα,  αλλά κυρίως ως γυναίκα η δήλωση του κ. Δημάρχου ότι δήθεν υποκινούμαι από άλλους για να διατυπώσω τις θέσεις, τις απόψεις και τους προβληματισμούς μου.

Για όσους με γνωρίζουν, ξέρουν πολύ καλά την ευαισθησία μου για το συγκεκριμένο ζήτημα, οπότε δεν χρειάζεται να επεκταθώ.

Θέλω να διαβεβαιώσω τους συνδημότες και τις συνδημότισσές μου, ότι θα συνεχίσω να δίνω το παρών και να παλεύω με ζήλο για όλα τα ζητήματα που τους απασχολούν προσπαθώντας να δίνω λύσεις.

Ο ζήλος μου θα είναι εντονότερος για θέματα προστασίας του περιβάλλοντος, καθώς αφορούν άμεσα το μέλλον των παιδιών μας και του τόπου μας!

Σε όποιον λοιπόν υπαινίσσεται ότι είμαι φερέφωνο, την απάντηση θα δώσουν οι δημοκρατικοί πολίτες την 8η Οκτωβρίου.




Υποψήφιοι με την Μαρία Βαρύτη από την ΔΕ Ελευθερούπολης και την ΔΕ Παγγαίου

Από τη Δημοτική Ενότητα Ελευθερούπολης, με χαρά καλωσορίζουμε στην ομάδα μας τα νέα μέλη:

  • Γκιούλη Ευστρατία – Ιδιωτική Υπάλληλος
  • Καρασεϊτανίδου Πανωραία – Eλ. Επαγγελματίας
  • Παπαϊωάννου Δέσποινα – Οικιακά
  • Χωλίδης Γιάννης – Συνταξιούχος

Από τη Δημοτική Ενότητα Παγγαίου, με χαρά καλωσορίζουμε στην ομάδα μας τα νέα μέλη:

  • Καραγιάννη Νικολέττα – Ιδιωτική Υπάλληλος
  • Νάιδος Κώστας – Εμπορικός Αντιπρόσωπος
  • Παπαδοπούλου Βίκυ – Εκπαιδευτικός
  • Παπαδόπουλος Μίλτος – Επιχειρηματίας

Πολίτες όλων των ηλικιών, επαγγελματίες, φοιτητές και εργαζόμενοι από κάθε γωνιά του Δήμου Παγγαίου στηρίζουν το όραμά μας και αγωνίζονται για τις δημοτικές εκλογές της 8ης Οκτωβρίου 2023.

Ας πάμε μαζί το Παγγαίο “ψηλά”!

#xekiname #mariavaryti #ΤοΠαγγαίοΨηλά




Μαρία Βαρύτη: Υγειονομική βόμβα στα Τενάγη των Φιλίππων

Υγειονομική βόμβα στα Τενάγη των Φιλίππων: Ακατέργαστα λύματα στο ρέμα της Νικήσιανης

“Μετά από καταγγελία συνδημότη μας, ότι υπάρχει περιβαλλοντικό «έγκλημα» στο Ρέμα της Νικήσιανης, όπου καταλήγουν εδώ και πολλά χρόνια οι αποχετεύσεις των χωριών Νικήσιανης, Γεωργιανής και Αγίου Χριστοφόρου, πληροφορηθήκαμε ότι η Διεύθυνση Υγείας της ΠΕ Καβάλας της Περιφέρειας ΑΜ-Θ, στην οποία απηύθυνε την καταγγελία (την οποία και πρωτοκόλλησε), έκανε αυτοψία στην περιοχή.

Για την ιστορία αναφέρουμε τα εξής:

Στις 22/06/2011, σύμφωνα με το Υπουργείο Υποδομών εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ με απόφαση του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης το έργο κατασκευής εγκαταστάσεων επεξεργασίας λυμάτων και δικτύων αποχέτευσης Δήμου Παγγαίου.

Η Μονάδα Επεξεργασίας Λυμάτων θα έχει δυναμικότητα 8.000 κατοίκων και θα εξυπηρετεί τους οικισμούς Νικήσιανης – Γεωργιανής – Αγ. Χριστοφόρου, Παλαιοχωρίου και Αντιφιλίππων.

Η κατασκευή της Μονάδας ολοκληρώθηκε το 2019 από τη σημερινή διοίκηση. Δυστυχώς μέχρι σήμερα μόνο οι οικισμοί Παλαιοχώρι και Αντιφίλιπποι έχουν συνδεθεί με την μονάδα επεξεργασίας λυμάτων.

Τα ερωτήματα:

Το ερώτημα των κατοίκων της περιοχής είναι γιατί δεν έχει γίνει εδώ και τέσσερα χρόνια που λειτουργεί η μονάδα επεξεργασίας λυμάτων, η σύνδεση του δικτύου των οικισμών  Νικήσιανης – Γεωργιανής – Αγ. Χριστοφόρου, εφόσον το εξωτερικό δίκτυο είναι ήδη κατασκευασμένο, από την προηγούμενη διοίκηση (όχι βέβαια του κυρίου Αναστασιάδη).

Το δεύτερο ερώτημα είναι τι διαπίστωσε η Υπηρεσία Δημόσιας Υγείας και αν έχει επιδώσει την έκθεση της αυτοψίας στη ΔΕΥΑ Παγγαίου.

Αν διαπίστωσε περιβαλλοντική επιβάρυνση ή άλλα προβλήματα προχώρησε σε λήψη μέτρων για την προστασία του περιβάλλοντος;

Κατήγγειλε αυτήν την αυθαιρεσία στην Εισαγγελική Αρχή ως όφειλε;

Η ΔΕΥΑ Παγγαίου έχει σημαντικό μερίδιο ευθύνης που δεν έχουν συνδεθεί οι οικισμοί αυτοί και επιτρέπει να συνεχίζεται η απαράδεκτη κατάσταση να χύνονται λύματα στο Ρέμα της Νικήσιανης.

Για την εγκληματική ολιγωρία αυτών των τεσσάρων ετών και το περιβαλλοντικό έγκλημα που έχει συντελεστεί στην περιοχή ζητάμε:

Την άμεση παραίτηση του Προέδρου της ΔΕΥΑ Πάρη Γρηγοριάδη, του Αντιπροέδρου Χρήστου Παρασκευά και του τοπικού Αντιδημάρχου Βασίλη Δημητρακούδη που είναι υπόλογοι και ευθύνονται για την καθυστέρηση του έργου.

Πρέπει να μας απαντήσουν που δαπανήθηκαν τα χρήματα που είχαν εγκριθεί για το συγκεκριμένο έργο της σύνδεσης των οικισμών Νικήσιανης – Γεωργιανής – Αγ. Χριστοφόρου με την μονάδα επεξεργασίας λυμάτων και δεν έχει ολοκληρωθεί εδώ και τέσσερα χρόνια.

Ο Φίλιππος Αναστασιάδης πρέπει να μας απαντήσει, αν σκοπεύει να έχει ως συνυποψηφίους του στις προσεχείς εκλογές τους εμπλεκομένους συνεργάτες του, που είναι υπόλογοι και υπεύθυνοι για την καθυστέρηση του έργου.

Εάν οι προαναφερθέντες υπεύθυνοι, οι οποίοι αμείβονται με παχυλούς μισθούς όλα αυτά τα χρόνια, είναι στο συνδυασμό του στις ερχόμενες εκλογές τότε είναι και ο ίδιος υπόλογος και συνυπαίτιος! “




Νέοι υποψήφιοι της Μαρίας Βαρύτη από τις ΔΕ Ελευθερών και ΔΕ Ορφανού

Η Υποψήφια Δήμαρχος Παγγαίου Μαρία Βαρύτη καλοσωρίζει τα νέα της μέλη:

“Από τη Δημοτική Ενότητα Ορφανού, με χαρά καλωσορίζουμε στην ομάδα μας τα νέα μέλη:

Δημητριάδης Θανάσης – Αγρότης

Κιαχαγιά Στέλλα – Αγρότισσα

Κουτσούμπου Μαριάννα-  Οικιακά

Μεντεσίδης Γιώργος – Αστυνομικός Ε.Α.

Πολίτες του δήμου έξω από κομματικές σκοπιμότητες συνθέτουν ένα ανεξάρτητο

ψηφοδέλτιο ενότητας και νίκης.

Κάθε ημέρα που περνά γινόμαστε πιο δυνατοί!

“Ξεκινάμε” μαζί να κάνουμε πράξη το όραμά μας, να σηκώσουμε το Παγγαίο ψηλά!

#xekiname #mariavaryti #ΤοΠαγγαίοΨηλά

Από τη Δημοτική Ενότητα Ελεύθερων, με χαρά καλωσορίζουμε στην ομάδα μας τα νέα μέλη:

  • Σκαρτούλη Ειρήνη – Εκπαιδευτικός
  • Τάτσης Γιώργος – Πολιτικός Μηχανικός
  • Τσαβδαρίδης Ανέστης – Εκπαιδευτικός
  • Τσιπιζίδης Γιώργος – Αγρότης




Υποψήφιοι με τη Μαρία Βαρύτη από την ΔΕ Πιερέων

Η Υποψήφια Δήμαρχος Παγγαίου Μαρία Βαρύτη καλοσωρίζει τα νέα της μέλη:

“Από τη Δημοτική Ενότητα Πιερέων, με χαρά καλωσορίζουμε στην ομάδα μας τα νέα μέλη:

  • Μητσιός Ιωάννης – Δημοτικός Υπάλληλος
  • Καθάργιου Ευμορφία – Ιδ. Υπάλληλος
  • Σεμερτζή Μαρία – Συνταξιούχος Νοσηλεύτρια
  • Βερβερίδης Χρήστος – Επιχειρηματίας
  • Ευριπίδης Κυριατζίδης – Αγρότης
  • Παπαδής Μανώλης – Ιδ. Υπάλληλος

Άτομα από κάθε γωνιά του Δήμου μας, ανεξαρτήτως ηλικίας, επαγγέλματος, συντονίζονται για να υπερασπιστούν το όραμα που μας ενώνει.

Με αφοσίωση, προετοιμαζόμαστε για τις δημοτικές εκλογές της 8ης Οκτωβρίου 2023, με στόχο να αναδείξουμε το καλύτερο δυνατό μέλλον για το Παγγαίο.

Μαζί, θα σηκώσουμε ψηλά τη φωνή του Δήμου μας! “




Νέοι υποψήφιοι με την Μαρία Βαρύτη από την ΔΕ Παγγαίου

Η Υποψήφια Δήμαρχος Παγγαίου Μαρία Βαρύτη καλοσωρίζει νεά μέλη στην ομάδα της:

“Από τη Δημοτική Ενότητα Παγγαίου, με χαρά καλωσορίζουμε στην ομάδα μας τα νέα μέλη:

  • Δασκαλούδης Γιώργος – Συνταξιούχος
  • Παπαδόπουλος Αναστάσιος – Αγρότης
  • Παπαζούδης Κώστας – Συνταξιούχος Πυροσβέστης
  • Πετρούσης Σωτήρης – Συνταξιούχος ΔΕΗ
  • Πετρίδης Νίκος – Συνταξιούχος ΔΕΗ
  • Τσάκωτα (Κική) Κυριακή – Λογίστρια

Άτομα από κάθε γωνιά του Δήμου μας, ανεξαρτήτως ηλικίας, επαγγέλματος, συντονίζονται για να υπερασπιστούν το όραμα που μας ενώνει.

Με αφοσίωση, προετοιμαζόμαστε για τις δημοτικές εκλογές της 8ης Οκτωβρίου 2023, με στόχο να αναδείξουμε το καλύτερο δυνατό μέλλον για το Παγγαίο.

Μαζί, θα σηκώσουμε ψηλά τη φωνή του Δήμου μας!”

 




Νέοι Υποψήφιοι με την Μαρία Βαρύτη από την ΔΕ Ορφανού

Η Υποψήφια Δήμαρχος Παγγαίου καλοσωρίζει τα νέα της μέλη:

“Από τη Δημοτική Ενότητα Ορφανού, με χαρά καλωσορίζουμε στην ομάδα μας τα νέα μέλη:

  • Παπαϊωαννίδης Χαράλαμπος – Αγρότης
  • Οικονομίδου Χρυσάνθη – Βιολόγος
  • Τράικος Δημήτριος – Συνταξιούχος Επιχειρηματίας

Άτομα από κάθε γωνιά του Δήμου μας, ανεξαρτήτως ηλικίας, επαγγέλματος, συντονίζονται για να υπερασπιστούν το όραμα που μας ενώνει.

Με αφοσίωση, προετοιμαζόμαστε για τις δημοτικές εκλογές της 8ης Οκτωβρίου 2023, με στόχο να αναδείξουμε το καλύτερο δυνατό μέλλον για το Παγγαίο.

Μαζί, θα σηκώσουμε ψηλά τη φωνή του Δήμου μας!”




Οι υποψήφιοι της Μαρίας Βαρύτη από την ΔΕ Ελευθερών

Η Υποψήφια Δήμαρχος Παγγαίου Μαρία Βαρύτη καλοσωρίζει τα νέα της μέλη:

“Από τη Δημοτική Ενότητα Ελευθερών, με χαρά καλωσορίζουμε στην ομάδα μας τα νέα μέλη:

  • Τζελεπάκης Δημήτρης – Συνταξιούχος Αγρότης
  • Ζαμπούνης Μιχάλης – Ιδιωτικός Υπάλληλος
  • Τσιπιζίδης Δημήτριος – Υπάλληλος ΔΕΥΑ ΚΑΒΑΛΑ
  • Κονδυλίδου Βασιλική – Συνταξιούχος
  • Τσάντας Εμμανουήλ – Αγρότης
  • Πακαταρίδης Χρήστος – Αγρότης/ Χοροδιδάσκαλος

Η ποικιλία μας ενώνει!

Πολίτες όλων των ηλικιών, επαγγελματίες, φοιτητές και εργαζόμενοι από κάθε γωνιά του Δήμου Παγγαίου στηρίζουν το όραμά μας και αγωνίζονται για τις δημοτικές εκλογές της 8ης Οκτωβρίου 2023.

Ας πάμε μαζί το Παγγαίο “ψηλά”! “




Η Υποψήφια Δήμαρχος Παγγαίου Μαρία Βαρύτη για το ατύχημα στο Παλαιοχώρι

“Με θλίψη πληροφορήθηκα το περιστατικό με το εργατικό ατύχημα που σημειώθηκε το πρωί της Παρασκευής 4 Αυγούστου 2023 στο Παλαιοχώρι

Θέλω να ευχηθώ στον εργαζόμενο της Υπηρεσίας Καθαριότητας του Δήμου μας, που τραυματίστηκε κατά την άσκηση των καθηκόντων του, περαστικά και ταχεία ανάρρωση”.

 

 




Μαρία Βαρύτη: Αποδέχθηκε την πρόταση Αναστασιάδη για συνάντηση

Η Υποψήφια Δήμαρχος Παγγαίου Μαρία Βαρύτη ανακοίνωσε με ανοιχτή επιστολή προς τον Δήμαρχο Φίλλιππο Αναστασιάδη  την αποδοχή της συνάντησης της με τους δύο υποψηφίους

“Αξιότιμε κ. Αναστασιάδη,

Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας.

Σας διαβεβαιώνω ότι ο προεκλογικός αγώνας θα γίνει στο πλαίσιο που επιβάλλει ο υγιής, δημοκρατικός, πολιτικός ανταγωνισμός και σε αυτό εχέγγυο αποτελεί το ήθος, η αξιοπρέπεια και οι δημοκρατικές μου αρχές.

Αποδέχομαι την πρότασή σας για κοινή συνάντηση, η οποία επιβάλλεται να γίνει, αλλά με όλους τους επικεφαλής των συνδυασμών που θα λάβουν μέρος στις δημοτικές εκλογές για τον Δήμο Παγγαίου, χωρίς αποκλεισμούς, ώστε να καθορίσουμε από κοινού το πλαίσιο του προεκλογικού αγώνα”.