Λεκάνη Καβάλας | Ο Σύλλογος Αγίας Βαρβάρας παρέλασε τιμώντας την εθνική επέτειο

Η εθνική επέτειος της 25ης Μαρτίου γιορτάστηκε με λαμπρότητα στο χωριό Λεκάνη, παρουσία πλήθους κατοίκων, φίλων και επισκεπτών. Η εκδήλωση ξεκίνησε με τη δοξολογία, ακολουθούμενη από την παρέλαση των μαθητών του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού Σχολείου Λεκάνης, οι οποίοι, παρά τον μικρό τους αριθμό, παρέλασαν με υπερηφάνεια, αποσπώντας το θερμό χειροκρότημα των παρευρισκομένων.

Ιδιαίτερη τιμή αποτέλεσε η παρουσία του Μορφωτικού Πολιτιστικού Συλλόγου Αγίας Βαρβάρας και Πεντακοσίων, τα μέλη του οποίου συνόδευσαν την παρέλαση και προσέφεραν δώρα στα παιδιά, προσθέτοντας μια ξεχωριστή πινελιά χαράς στη γιορτή. Η θετική τους διάθεση και η συμβολική τους κίνηση εκτιμήθηκαν ιδιαίτερα από την τοπική κοινότητα. Η συμμετοχή τους δεν περιορίστηκε μόνο στην παρέλαση, αλλά συνοδεύτηκε από μια βαθύτερη έκφραση αλληλεγγύης και στήριξης προς τους μαθητές και τους κατοίκους της περιοχής.

Με την ευγένειά τους, τα μέλη του συλλόγου προσέφεραν δωράκια σε όλα τα παιδιά, συμβάλλοντας έτσι στη χαρά της ημέρας και ενισχύοντας το πνεύμα ενότητας και αλληλεγγύης. Η παρουσία τους, γεμάτη σεβασμό και ζεστασιά, έδωσε έναν ξεχωριστό τόνο στον εορτασμό, αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά τη σημασία της διατήρησης της παράδοσης και της συνεργασίας μεταξύ των πολιτιστικών φορέων.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Αντιδήμαρχος Ορεινού, κ. Γιάννης Τερζόπουλος, και ο Πρόεδρος της Κοινότητας Λεκάνης, κ. Γιώργος Τσαλικίδης, οι οποίοι εξέφρασαν τη στήριξή τους στην προσπάθεια διατήρησης και ενίσχυσης του εορτασμού της εθνικής επετείου στην περιοχή.

Οι δασκάλες του σχολείου, κ. Σοφία Κατσάνη και κ. Μαρία Πάγκου, επιμελήθηκαν με ιδιαίτερη φροντίδα την οργάνωση της εκδήλωσης, εξασφαλίζοντας την επιτυχία της. Οι μαθητές, με τις απαγγελίες και τη συμμετοχή τους, συγκίνησαν το κοινό, μεταφέροντας το μήνυμα της ημέρας.

Μετά το πέρας των εκδηλώσεων, ακολούθησε μια μικρή γιορτή με παραδοσιακά ποντιακά εδέσματα, τα οποία ετοίμασαν με μεράκι οι κυρίες Αναστασία Τσαλικίδου, Σοφούλα Τσαλικίδου, Βούλα Σαμαρίδου και Αγάπη Αποστολίδου. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε σε κλίμα χαράς και συγκίνησης, ενισχύοντας το αίσθημα εθνικής υπερηφάνειας και τη σημασία της διατήρησης των εθίμων.




Αυξήθηκε η στάθμη του νερού στις πηγές της Αγ. Βαρβάρας Δράμας

Ελπιδοφόρα νέα για τους κατοίκους της περιοχής της Αγίας Βαρβάρας, καθώς παρατηρήθηκε σημαντική αύξηση στη στάθμη του νερού στις πηγές της περιοχής. Το φαινόμενο της λειψυδρίας, που είχε επηρεάσει έντονα τις τοπικές κοινότητες και την αγροτική παραγωγή, φαίνεται να αμβλύνεται, δίνοντας ανάσα στους κατοίκους και τους αγρότες.

Σύμφωνα με τοπικές αναφορές, η αύξηση της στάθμης του νερού οφείλεται πιθανότατα στις πρόσφατες βροχοπτώσεις και στη βελτίωση των συνθηκών υδρολογικής ισορροπίας στην περιοχή. Οι τοπικές αρχές και οι αρμόδιες υπηρεσίες παρακολουθούν στενά την κατάσταση, ενώ εκφράζεται αισιοδοξία ότι η υδατική επάρκεια θα διατηρηθεί το επόμενο διάστημα, ενισχύοντας τις προσπάθειες για την πλήρη ανάκαμψη του υδροφόρου ορίζοντα.

Οι κάτοικοι ελπίζουν ότι η κατάσταση θα συνεχίσει να βελτιώνεται, ώστε να αποφευχθούν οι δυσκολίες που αντιμετώπισαν το προηγούμενο διάστημα λόγω της έλλειψης νερού.




Καβάλα | Μαγευτική χριστουγεννιάτικη γιορτή από τον σύλλογο Αγίας Βαρβάρας Πεντακοσίων

Η Χριστουγεννιάτικη γιορτή του Συλλόγου Αγίας Βαρβάρας και Πεντακοσίων στην Καβάλα, που πραγματοποιήθηκε την 29 Δεκεμβρίου, έφερε τη μαγεία των Χριστουγέννων στην καρδιά του χωριού.

Στο άλσος των Πεντακοσίων, η γιορτή περιλάμβανε ζωντανές δραστηριότητες, καλλιτεχνικά εργαστήρια για τα παιδιά, καθώς και ένα Bazaar που ενίσχυσε τον Σύλλογο Αυτισμού Καβάλας. Οι επισκέπτες απόλαυσαν ζεστά ροφήματα, τοπικά εδέσματα και αναμνηστικά δώρα, ενώ η γιορτή ολοκληρώθηκε με χαρούμενα παιχνίδια και εκπλήξεις για όλη την οικογένεια.




Δράμα | Τα “καραβάκια των ευχών” έπλευσαν και φέτος στα νερά της αγίας Βαρβάρας

Τα γνωστά «καραβάκια των ευχών» έπλευσαν ξανά στα νερά της λίμνης Αγίας Βαρβάρας στη Δράμα, χαρίζοντας μαγικές στιγμές!

Παρά την αισθητή μείωση της στάθμης της λίμνης λόγω της παρατεταμένης ανομβρίας, το αγαπημένο αυτό έθιμο αναβίωσε για άλλη μια χρονιά. Οι επισκέπτες, μικροί και μεγάλοι, ήρθαν, προσκύνησαν την Αγία Βαρβάρα και απόλαυσαν την κατανυκτική ατμόσφαιρα.

Με καθοριστική την πρωτοβουλία του Δήμου να ενισχύσει τη λίμνη με νερό από τρεις γεωτρήσεις, το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό. Οι υπάλληλοι του Δήμου Δράμας φρόντισαν για την ασφάλεια των επισκεπτών, βοηθώντας στη ρίψη των καραβιών.

Δείτε στο βίντεο τη συγκινητική συμμετοχή του κόσμου, τις δηλώσεις του Δημάρχου Δράμας, Γιώργου Παπαδόπουλου, και τις δηλώσεις των παρευρισκομένων.

Δείτε το βίντεο




Δράμα | Πλήθος κόσμου στην λιτάνευση της εικόνας και των ιερών λειψάνων της Αγίας Βαρβάρας

Με τη συμμετοχή πλήθους πιστών πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της παραμονής της πολιούχου της Δράμας, Αγίας Βαρβάρας, η λιτάνευση της εικόνας και των ιερών λειψάνων της Αγίας.

Η πομπή ξεκίνησε από το ναϋδριο της Αγίας Βαρβάρας και δια των κεντρικών δρόμων της πόλης, κατέληξε στην Μητρόπολη Δράμας όπου έγινε η κατάθεση της Εικόνας και των ιερών Λειψάνων.

Της πομπής προπορεύονταν η Φιλαρμονική του Δήμου Δράμας καθώς και αντιπροσωπείες φορέων και πολιτιστικών σωματείων της Δράμας, με εκπροσώπους τους ντυμένους με παραδοσιακές φορεσιές ενώ την εικόνα και τα Λείψανα της Αγίας Βαρβάρας συνόδευε, άγημα του στρατού.

Στον Μητροπολιτικό Ναό τελέστηκε το απόγευμα της Τρίτης, Μέγας πανηγυρικός Αρχιερατικός Εσπερινός ενώ την Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου το πρωί, ανήμερα της πολιούχου της Δράμας, θα τελεστή Όρθρος και πανηγυρική Αρχιερατική Θεία Λειτουργία.

Το πατροπαράδοτο γλύκισμα «βαρβάρα» προσφέρει και φέτος – όπως κάθε χρόνο – η Ένωση Κυριών Δράμας.

Φωτογραφίες: Κωνσταντίνος Ζώνκε

Πηγή: alpha-news




Σήμερα η λιτανεία της εικόνας της Αγίας Βαρβάρας στη Δράμα και το έθιμο με τα καραβάκια

ΤΗΝ ΠΟΛΙΟΥΧΟ της Αγία Βαρβάρας εορτάζει με όλες τις τιμές σήμερα και αύριο η πόλη της Δράμας.  Όπως είναι γνωστό, παραμονής της εορτής, ξεκινούν οι θρησκευτικές και εθιμικές εκδηλώσεις για τον εορτασμό της Αγίας Βαρβάρας, μια εορτής που συνδυάζει ταυτόχρονα και μια σειρά από έθιμα, με τα οποία η πόλη της Δράμας τιμά ιδιαίτερα.

Έτσι, σήμερα Τρίτη 3 Δεκεμβρίου και ώρα 15.00, στο ναΐδριο της Αγίας Βαρβάρας, θα γίνει η παράκληση της Αγίας, και στις 16.00, θα ξεκινήσει η λιτανεία της Ιερά Εικόνος και των Ιερών Λειψάνων της Αγίας, με την κατάθεση αυτών στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Εισοδίων της Θεοτόκου στη συνέχεια.

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, χιλιάδες πιστοί αναμένεται να βρεθούν σήμερα στην πόλη της Δράμας, προκειμένου να συνοδεύσουν την Ιερά εικόνα της Αγίας μέσα από τους κεντρικούς δρόμους της πόλης. Συγκεκριμένα, η λιτανεία θα ξεκινήσει από το ναΐδριο της Αγίας Βαρβάρας διασχίζοντας την ομώνυμη οδό, θα περάσει από την οδό Αγαθαγγέλου, δίπλα από τον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου, την οδό Γ. Σταύρου και μέσω της Εθνικής Αμύνης θα κατευθυνθεί στην πλατεία Ελευθερίας. Από εκεί θα ανέβει την οδό Βενιζέλου για να καταλήξει στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό.

Στις 17.00 θα ακολουθήσει ο Μέγας Πανηγυρικός Αρχιερατικός Εσπερινός ενώ στις 21.30 – 00.30 θα τελεστεί αγρύπνια στο ναΐδριο της Αγίας Βαρβάρας.

Ο εορτασμός της Προστάτιδας του Πυροβολικού στο Στρατόπεδο «Φωστηρίδη»

Όπως είναι γνωστό, η Αγία Βαρβάρα είναι η προστάτιδα του Πυροβολικού. Για το λόγο αυτό, ανήμερα της εορτής στις 4 Δεκεμβρίου όπως και κάθε χρόνο, στο Στρατόπεδο «Φωστηρίδη» θα εορτασθεί η προστάτιδά του. Το Στρατόπεδο «Φωστηρίδη» θα ανοίξει τις πύλες του και θα υποδεχθεί τον κόσμο και να γιορτάσει μαζί του. Επίσης, κατά την ώρα των εκδηλώσεων, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να γευτούν τους παραδοσιακούς λουκουμάδες που κερνάνε οι στρατευμένοι.

Αναλυτικότερα και σύμφωνα με το πρόγραμμα, την Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου και ώρα 11.45 π.μ το πρωί, πέρας προσέλευσης προσκεκλημένων. Η προσέλευση των επισήμων θα γίνει στις 11.55 π.μ. Η Δοξολογία θα ξεκινήσει στις 12.00 μ.μ και η ανάγνωση Ημερήσιας Διαταγής στις 12.20. Πέρας τελετής στις 12.35. Ακολουθεί δεξίωση στις 12.45 και 13.15 αποχώρηση επισήμων.

Το έθιμο με καραβάκια

Αμέσως μετά τη λιτανεία, πλήθος κόσμου συγκεντρώνεται στη λίμνη των πηγών της Αγίας Βαρβάρας, όπου ρίχνουν στα νερά μικρά καραβάκια που έχουν κατασκευάσει τις προηγούμενες ημέρες μικροί και μεγάλοι.

Αν και με το πρόβλημα της λειψυδρίας που υπάρχει φέτος και είναι ιδιαίτερα έντονο στην περιοχή της Δράμας είχε πέσει σε μεγάλο βαθμό η στάθμη των νερών στις πηγές της Αγίας Βαρβάρας, εντούτοις ο Δήμος Δράμας και η ΔΕΥΑΔ, φρόντισαν να ενεργοποιήσουν τρεις γεωτρήσεις στην περιοχή και να δώσουν αρκετό νερό στη λίμνη της Αγίας Βαρβάρας, ώστε να μπορέσει να τηρηθεί το δυνατόν καλύτερα το έθιμο με τα καραβάκια των ευχών.

Το ζήτημα με την παρουσία του νερού στην Αγία Βαρβάρα, δεν είναι απλά και μόνο η τήρηση του εθίμου, αλλά και το ότι αρκετοί είναι εκείνοι που επισκέπτονται την πόλη μας. Παράλληλα, το νερό θα υπάρχει επίσης και για την εορτή του Αγιασμού των Υδάτων την ημέρα των Θεοφανείων στις 6 Ιανουαρίου 2025.

Τα καραβάκια είναι κατασκευασμένα από ξύλο ή φελιζόλ, εντυπωσιάζουν από το μέγεθος, το υλικό, τα χρώματα και τη διακόσμηση, και συναγωνίζεται το ένα με το άλλο σε πρωτοτυπία, φαντασμαγορία και τεχνογνωσία. Με το σκοτάδι τα καραβάκια θα πλεύσουν στα νερά της λίμνης, έχοντας πάνω τους αναμμένα κεράκια, σ’ ένα νοερό «ταξίδι» ελπίδας και προσμονής.

Το θέαμα είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό, με τα εκατοντάδες πολύχρωμα φωτισμένα καραβάκια να πλέουν στα νερά της λίμνης και τους «καπεταναίους» τριγύρω να περιμένουν με αγωνία πότε θα βυθιστούν, προκειμένου να «μεταφέρουν» τις ευχές στα ερείπια της βυθισμένης εκκλησίας της Αγίας Βαρβάρας.

Πώς ορίστηκε η Πολιούχος

Αξίζει να αναφέρουμε τέλος, ότι η Αγία Βαρβάρα καθιερώθηκε ως Πολιούχος της πόλης με ενέργειες του αειμνήστου προέδρου του Εμπορικού Επιμελητηρίου Δράμας, Βασίλη Καναρά το 1954 και συγκεκριμένα με πρότασή του προς τον τότε Νομάρχη και το σκεπτικό ότι «με το όνομα της οποίας (Αγίας Βαρβάρας) συνδέονται ονομαστές πηγές της πόλεως και υπάρχει φερώνυμος ναός.

Πηγή: proinos-typos




Στερεύουν οι Πηγές της Αγίας Βαρβάρας στη Δράμα

Η κατάσταση που επικρατεί στις πηγές της Αγίας Βαρβάρας στη Δράμα προκαλεί ανησυχία και έντονο προβληματισμό

Το σήμα κατατεθέν της πόλης, ένας σημαντικός υδροβιότοπος που έχει συμπεριληφθεί στα 60 ομορφότερα πάρκα της Ευρώπης, βρίσκεται σε κρίσιμη κατάσταση. Το μεγαλύτερο μέρος του πάρκου έχει στεγνώσει, ενώ ακόμα και στις δύο μεγάλες λίμνες η στάθμη του νερού έχει υποχωρήσει δραματικά.

Στη μικρή λίμνη το νερό είναι ελάχιστο, ενώ στη μεγάλη λίμνη έχει μειωθεί τόσο πολύ, ώστε αποκαλύφθηκαν πλέον τα θεμέλια του παλιού κτιρίου που βρίσκεται σχεδόν στο κέντρο της. Παρόλο που και στο παρελθόν η Αγία Βαρβάρα είχε αντιμετωπίσει προβλήματα μείωσης των υδάτων, φέτος η εικόνα της είναι ιδιαίτερα αποκαρδιωτική.




Μήνυμα της Δημάρχου Σερρών, Βαρβάρας Μητλιάγκα, για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς

Με αφορμή τη έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θέλω να εκφράσω τις θερμότερες ευχές μου, στις μαθήτριες, τους μαθητές και στους εκπαιδευτικούς, για μια καλή, δημιουργική και εποικοδομητική χρονιά.

Αγαπητές μαθήτριες και αγαπητοί μαθητές ξεκινάει μια νέα σχολική χρονιά, η οποία θα σας οδηγήσει στα μονοπάτια της γνώσης, της εκπαίδευσης, των αξιών και της προόδου.

Στους εκπαιδευτικούς, εύχομαι δύναμη και υγεία, για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του λειτουργήματός τους, το οποίο δημιουργεί ολοκληρωμένες προσωπικότητες, ορθούς ανθρώπους για την κοινωνία και προβάλει τις αξίες της ζωής.

Επίσης, θέλω να ευχηθώ καλή δύναμη και κουράγιο στους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών, οι οποίοι κοπιάζουν στο «δύσκολο» δρόμο των παιδιών τους.

Ως Δημοτική Αρχή θα συνεχίσουμε να είμαστε δίπλα στους μαθητές και εκπαιδευτικούς, δηλώνοντας ότι πρόθεσή μας είναι η καλή συνεργασία με τη εκπαιδευτική κοινότητα, προκειμένου να βελτιώσουμε ακόμη περισσότερο τις σχολικές υποδομές προς όφελος των παιδιών μας.

Καλή σχολική χρονιά!




Σοβαρό Περιστατικό στο Πάρκο Αγίας Βαρβάρας στη Δράμα: Πτώση Δέντρου Χωρίς Θύματα

Ένα σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε πρόσφατα στο πάρκο Αγίας Βαρβάρας στο κέντρο της Δράμας, όταν ένα δέντρο κατέρρευσε την ώρα που η περιοχή ήταν γεμάτη κόσμο. Σύμφωνα με μαρτυρίες, το γεγονός ότι δεν υπήρξαν θύματα ήταν θέμα τύχης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τις προηγούμενες ημέρες είχαν γίνει κοπές δέντρων από τις τοπικές αρχές, αλλά το συγκεκριμένο πλατάνι που έπεσε δεν είχε κοπεί, παρόλο που υπήρχαν ενδείξεις ότι ήταν σαπισμένο, όπως ανέφεραν κάτοικοι της περιοχής. Αυτό εγείρει ερωτήματα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των μέτρων που είχαν ληφθεί για την ασφάλεια του χώρου​




Ο Δήμος Δράμας προχωρά στην κοπή δέντρων μέσα στο Πάρκο Αγίας Βαρβάρας για λόγους δημόσιας ασφάλειας

Ο Δήμος Δράμας ξεκίνησε τη διαδικασία κοπής 30 δέντρων στο Πάρκο της Αγίας Βαρβάρας, με σκοπό την εξασφάλιση της δημόσιας ασφάλειας.

Τα δέντρα, που είναι κυρίως λεύκες, έχουν φτάσει σε προχωρημένη ηλικία και παρουσιάζουν προβλήματα, όπως σπάσιμο κλαδιών και κενά στο εσωτερικό τους, που τα καθιστούν επικίνδυνα. Η απόφαση λήφθηκε μετά από τεχνική έκθεση των γεωτεχνικών της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Πρασίνου και εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο και το Δασαρχείο Δράμας. Τα προϊόντα της υλοτομίας θα χρησιμοποιηθούν από τον Δήμο, ενώ θα γίνουν άμεσες αναπληρώσεις των κομμένων δέντρων με νέα, κατάλληλα για το περιβάλλον του πάρκου.




Μήνυμα Δημάρχου Σερρών Βαρβάρας Μητλιάγκα για την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη

Η Δήμαρχος Σερρών, κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η αιμοδοσία αποτελεί μια πράξη αγάπης, αλληλεγγύης και αλτρουισμού για τον συνάνθρωπο, αφού μόλις δέκα λεπτά από το χρόνο μας είναι ικανά να χαρίσουν ζωή.

Τιμούμε και ευχαριστούμε τους εθελοντές αιμοδότες, οι οποίοι προσφέρουν ανιδιοτελώς στην κοινωνία και στο συνάνθρωπό τους, ότι πολυτιμότερο έχουν…το αίμα τους. Το αίμα δεν παράγεται, ούτε αγοράζεται, ούτε πωλείται…αλλά μόνο χαρίζεται.

Η Ημέρα του Εθελοντή Αιμοδότη στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα και αποτελεί κίνητρο, ώστε να δυναμώσει το εθελοντικό κίνημα αιμοδοσίας. Το μήνυμα της φετινής καμπάνιας είναι «20 χρόνια προσφοράς: Σας ευχαριστούμε, αιμοδότες!».

Η μετάγγιση αίματος διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στην υγειονομική περίθαλψη, ωφελώντας τους ασθενείς που έχουν ανάγκη από αίμα και τα συστατικά του, οι οποίοι αντιμετωπίζουν απειλητικές για τη ζωή καταστάσεις, όπως η δρεπανοκυτταρική αναιμία και η μεσογειακή αναιμία. Η μετάγγιση αίματος και προϊόντων αίματος βοηθά τους ασθενείς να ζουν περισσότερο και με καλύτερη ποιότητα ζωής.

Ο Δήμος Σερρών εδώ και χρόνια διαθέτει Τράπεζα Αίματος και συγκεντρώνει αίμα από τις αιμοδοσίες που πραγματοποιεί, μαζί με το Τμήμα Δημόσιας Υγείας, το Κέντρο Πρόληψης Νοσημάτων του Δήμου, το Τμήμα Αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου Σερρών και με συλλόγους και φορείς. Το αίμα είναι διαθέσιμο σε κάθε δημότη που μπορεί να το έχει ανάγκη.

Ας γίνουμε εθελοντές αιμοδότες για να σώσουμε μια ζωή!»




Καβάλα | Ρίψη σταυρού από τον Ι.Ν Αγίας Βαρβάρας για τα Θεοφάνεια

Πραγματοποιήθηκε η ρίψη του σταυρού από τον Ι.Ν Αγίας Βαρβάρας της Καβάλας το πρωί του Σαββάτου 6 Ιανουαρίου 2024 μπροστά από το παλιό Νοσοκομείο Καβάλας.

Δείτε video :




ΜΠΑΣ Αγίας Βαρβάρας: Η «Σάντα» στο περιοδικό της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης

Αφιέρωμα στο 22ο τεύχος του περιοδικού που εκδίδει η Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης, για την πορεία ΜΠΑΣ Αγίας Βαρβάρας από μια γειτονιά της Καβάλας στις εθνικές κατηγορίες παρουσίασε ο δημοσιογράφος Βασίλης Στοάκης.

Στο αφιέρωμα μπορεί κανείς να διαβάσει την ιστορία και τις επιτυχίες του συλλόγου από το 1993 έως σήμερα καθώς και φωτογραφικό υλικό από δράσεις και πανηγυρισμούς. Το αφιέρωμα αναφέρει:

«Η Καβάλα είναι μία πόλη που παραδοσιακά αγαπάει το μπάσκετ και σε κάθε γειτονιά υπάρχουν μπασκέτες και γήπεδα! Πολλές ομάδες υπάρχουν και αφήνουν το μπασκετικό τους στίγμα με την Αγία Βαρβάρα να είναι μία από αυτές.

Ο ΜΠΑΣ Αγίας Βαρβάρας, γνωστός και με την ονομασία Santa Basketball Club Kavala, είναι αθλητικό σωματείο που δραστηριοποιείται στην πόλη της Καβάλας, όπου και βρίσκεται η έδρα του, το Κλειστό Γυμναστήριο Ποταμουδίων.

Αποτελεί τμήμα του ευρύτερου φορέα «Μορφωτικός Πολιτιστικός Σύλλογος Αγίας Βαρβάρας και Πεντακοσίων». Αγωνίζεται με χρώματα το πράσινο, το μαύρο και το λευκό. Διατηρεί ενεργά τμήματα καλαθοσφαίρισης για αθλητές όλων των ηλικιακών ομάδων.

Ιδρύθηκε το 1993 από μία παρέα ανθρώπων που ζούσαν και ανέπνεαν για την πορτοκαλί «θεά». Αυτό που ξεχώριζε πάντα την Αγία Βαρβάρα ήταν το παρεΐστικο και οικογενειακό κλίμα, που δεν άφησε ποτέ να χαθεί η «ψυχή» του συλλόγου Θανάσης Στουπίδης.

Η χρονιά 2011-12 αποτέλεσε τη σημαντικότερη των τελευταίων ετών για την Αγία Βαρβάρα που κατέκτησε το νταμπλ σε επίπεδο ΕΚAΣΑΜΑΘ παίρνοντας μετά από πολλές προσπάθειες το εισιτήριο για τη Γ’ Εθνική Κατηγορία. Εκεί έμεινε για 5 χρόνια, πραγματοποιώντας μεγάλες νίκες και εμφανίσεις ενώ το κλειστό των Ποταμουδίων έγινε σημείο αναφοράς τις Κυριακές.

Το «πλήρωμα» του χρόνου στη Γ΄ Εθνική ήρθε για την Σάντα, ωστόσο μαζί ήρθε και η αλλαγή στοχοθεσίας. Δίνοντας έμφαση στις ακαδημίες, προσθέτοντας στο επιτελείο τον Λεωνίδα Μαγιάννη, στο οργανωτικό κομμάτι και στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η «Σάντα» άλλαξε επίπεδο αγωνιστικά και οργανωτικά φτάνοντας στην επίτευξη της ανόδου την σεζόν 2022/23.

Ο Χρήστος Μυτικόπουλος, αποτελεί εκτός από τον προπονητή, την «ψυχή» του συλλόγου καθώς έχει καταφέρει να αφήσει το «στίγμα» του στο σύλλογο σε όλα τα επίπεδα και να πανηγυρίσει ως προπονητής την άνοδο στη Γ΄ Εθνική»!




Γ’ Εθνική | Άνετη επικράτηση για τον ΑΟΚ – 5-0 τον Αετό Αγίας Βαρβάρας

Ο ΑΟΚ ήταν κυρίαρχος απέναντι στον Αετό Βαρβάρας και επικράτησε άνετα με 5-0 των πρωταθλητών Χαλκιδικής για το εξ αναβολής παιχνίδι της 3ης αγωνιστικής της Γ’ Εθνικής Κατηγορίας.

Τα γκολ: Γκέκας 27′, 37′, Αλτιντζής 54′, Παπαδόπουλος 82′, Γιαγτζίδης 87′




Ο Γιάννης Εριφυλλίδης στα Παιχνίδια του Δάσους που διοργάνωσε ο Σύλλογος Αγίας Βαρβάρας – Πεντακοσίων

Αφιερωμένα στα παιδιά ήταν τα Παιχνίδια του Δάσους, με αθλητικές δραστηριότητες  και παιχνίδια που απόλαυσαν μικροί και μεγάλοι.

Στο δασάκι των Πεντακοσίων ήταν παρόντα, μεταξύ πολλών άλλων συλλόγων, φορέων, αθλητών και καλλιτεχνών που
ετοίμασαν ένα πλούσιο πρόγραμμα για τα παιδιά που συμμετείχαν στην εκδήλωση, και μέλη του Συλλόγου Γονέων Κηδεμόνων και Φίλων Ατόμων με Αυτισμό Π.Ε. Καβάλας.

Ο Γιάννης Εριφυλλίδης και ομάδα υποψηφίων Δημοτικών και Τοπικών Συμβούλων του παρέστησαν στις εκδηλώσεις και συνεχάρησαν τους διοργανωτές για την άρτια προετοιμασία της εκδήλωσης.

Ο Γιάννης Εριφυλλίδης δεσμεύτηκε ότι η  διοίκησή του θα στηρίξει έμπρακτα όλους τους συνοικιακούς συλλόγους.