Δράμα | Με δέντρα που φύονται στην περιοχή η δενδροφύτευση στην Αγία Βαρβάρα

ΦΥΤΕΥΤΗΚΑΝ χθες Παρασκευή τα πρώτα 30 δέντρα στην περιοχή του πάρκου της Αγίας Βαρβάρας, σε αντικατάσταση των 30 δέντρων λεύκης που είχαν κοπεί τον περασμένο Αύγουστο από το Δήμο Δράμας.

Όπως είναι γνωστό, η δημοτική αρχή εφάρμοσε τη Διαχειριστική Μελέτη του 2018, η οποία προέβλεπε την κοπή 30 δέντρων λεύκης για λόγους ασφαλείας, όπως και αντίστοιχα τη φύτευση στη συνέχεια τουλάχιστον ισάριθμων δέντρων, με είδη τα οποία παρουσιάζουν καλύτερες αντοχές σε σχέση με τις λεύκες και φύονται στα βουνά της περιοχής μας γενικά της οροσειράς της Ροδόπης.

Η δενδροφύτευση ξεκίνησε από τη βόρεια πλευρά του πάρκου με τα πρώτα δέντρα, ενώ το επόμενο διάστημα όταν παραληφθούν και άλλα 20 περίπου, θα συνεχιστεί στη νότια πλευρά σε δεύτερη φάση.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στην περιοχή της δενδροφύτευσης βρέθηκε και μια ομάδα μαθητών από το Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο – Λύκειο Δράμας (ΕΝΕΕΓΥΛ), οι οποίοι βοήθησαν στην όλη διαδικασία, προκειμένου να εντρυφήσουν σε περιβαλλοντικά ζητήματα.

Παρόντες επίσης στη δενδροφύτευση, ήταν ο αντιδήμαρχος Πρασίνου και Περιβάλλοντος κ. Ρεμόντης, ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και αντιπρόεδρος της ΔΕΥΑΔ κ. Γεωργιάδης, ο πρόεδρος της Κοινότητας Δράμας κ. Φιλίππου και άλλα στελέχη του Δήμου.

Δήμαρχος: Θα καλυφθεί όλο το πάρκο

Σχετικά με το ζήτημα της δενδροφύτευσης, στα τοπικά μέσα ενημέρωσης μίλησε ο δήμαρχος Δράμας κ. Παπαδόπουλος, σημειώνοντας αρχικά ότι «ξεφύγαμε λίγο από το χρόνο μας, και αυτό είναι ευθύνη εκείνων που είχαν δεσμευτεί ότι θα είχαμε πιο σύντομα τα δέντρα στα χέρια μας τα οποία τελικά τα παραλάβαμε μόλις την Πέμπτη».

Όπως τόνισε στη συνέχεια, «τα δέντρα που φυτεύονται είναι συνολικά 30 και στο επόμενο διάστημα θα φτάσουμε στα 49. Σήμερα φυτεύονται δέντρα στη βόρεια πλευρά του πάρκου της Αγίας Βαρβάρας και τις επόμενες ημέρες που θα έρθουν και τα υπόλοιπα θα φυτευτούν και στη νότια πλευρά του πάρκου. Με τον τρόπο αυτό θα καλυφθεί ολόκληρο το πάρκο της Αγίας Βαρβάρας».

Από τη Διαχειριστική Μελέτη

Αυτό που ιδιαίτερα σημείωσε ο δήμαρχος Δράμας, είναι ότι «η φύτευση των δέντρων γίνεται με βάση όσα προβλέπει η Διαχειριστική Μελέτη και φυσικά η υπόδειξη των δέντρων έγινε μέσω της Διαχειριστικής, ακόμα και οι αποστάσεις και τα σημεία. Είναι πολύ σημαντικό να δούμε την εξέλιξη των δέντρων αυτών και να την χαρούμε όλοι με τους πρώτους μήνες της άνοιξης».

Όπως είπε, «ήταν κάτι που είχαμε ανακοινώσει. Στο επόμενο διάστημα, τον Φεβρουάριο θα γίνουν φυτεύσεις και σε άλλα σημεία της Αγίας Βαρβάρας, όπως και αλλού στην πόλη της Δράμας, όπου μας υποδεικνύει η διεύθυνση Πρασίνου του Δήμου μας».

Τοπικά είδη

Τόσο ο κ. Παπαδόπουλος, όσο και η προϊσταμένη της Διεύθυνσης Πρασίνου του Δήμου Δράμας κα. Σαμαρά, επισημαίνουν ότι τα είδη που φυτεύονται και θα φυτευτούν και στις άλλες δύο φάσεις, είναι δέντρα που φύονται στην περιοχή και τα βουνά της Δράμας και γενικά στην οροσειρά της Ροδόπης.

Τα δέντρα αυτά είναι πλατάνια, σφενδάμη πλατανοειδές και πεδινό, φλαμουριές, φράξος και άλλα.

Όπως τονίζει μάλιστα η κα. Σαμαρά, «η δενδροφύτευση αυτή, αποτελεί μια δράση προκειμένου να αντισταθμιστεί η αφαίρεση του πρασίνου που έγινε πριν από μερικούς μήνες με το κόψιμο των λευκών. Η Διαχειριστική Μελέτη προέβλεπε το κόψιμο των δέντρων αυτών για ζητήματα ασφαλείας, καθώς επίσης και τη φύτευση νέων δέντρων όπως και τα είδη τα οποία θα φυτευτούν. Ακολουθώντας  τη Διαχειριστική Μελέτη, έγινε προμήθεια 37 δέντρων από τα οποία αρχικά φυτεύονται τα 29 από αυτά, ενώ θα ακολουθήσει και η δεύτερη φάση και ενδεχομένως και τρίτη φάση αργότερα».

Το ΕΝΕΕΓΥΛ

Δηλώσεις στα τοπικά μέσα ενημέρωσης για τη συμμετοχή των μαθητών του ΕΝΕΕΓΥΛ, έκανε ο κ. Μήτρου, Γεωπόνος του σχολείου. Όπως επισημαίνει, «μια ομάδα μαθητών από το σχολείο μας συμμετέχει στη δράση της δενδροφύτευσης. Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε και να καλλιεργήσουμε την περιβαλλοντική συνείδηση των παιδιών και να μάθουν λίγο για τα δέντρα του τόπου μας. Γιατί τα δέντρα αυτά, είναι δέντρα του τόπου μας, είναι. Στο σχολείο λειτουργεί Γεωτεχνικός Τομέας, είναι πράγματα που μαθαίνουν τα παιδιά και το Πρόγραμμα Σπουδών και προσπαθούμε να τα εντάξουμε σε περιβαλλοντικά θέματα».

Πηγή  : proinos-typos




Βαρβάρα Μητλιάγκα | Η απάντηση της Δημάρχου Σερρών για το επεισόδιο στο Δημοτικό Συμβούλιο

Κατόπιν των δηλώσεων του κ. Δημητρίου Μιχτσόγλου σε τηλεοπτικές εκπομπές, ανά την Ελλάδα, η Δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα αναφέρει τα εξής:

«Το πρωί της Πέμπτης 17 Οκτωβρίου 2024, σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα και με τους δύο εμπλεκόμενους- αντιδημάρχους, στο επεισόδιο που σημειώθηκε στην πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, και οι δύο είχαν την ευθιξία και έθεσαν στην διάθεσή μου τις παραιτήσεις τους.

Ακόμη και αν δεν το είχαν πράξει θα προχωρούσα η ίδια σε απαλλαγή καθηκόντων τους, όπως και εν τέλει έκανα με τον κ. Δημήτριο Μιχτσόγλου, καθώς δεν προσκόμισε εν τέλει εγγράφως την παραίτησή του.»




Βαρβάρα Μητλιάγκα | Δήμος Σερρών και ΔΕΥΑΣ έχουν πλέον ασφαλιστική και φορολογική ενημερότητα

Μετά από χρόνια αβεβαιότητας και δυσκολιών, ο Δήμος Σερρών και η ΔΕΥΑΣ έχουν πλέον απαλλαχθεί από τα πολυετή προβλήματα που αφορούσαν τις ασφαλιστικές και φορολογικές ενημερότητες. Η Δήμαρχος Σερρών, κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα, ανακοίνωσε την ευχάριστη αυτή εξέλιξη το απόγευμα της Τετάρτης, 11 Σεπτεμβρίου 2024, κατά τη διάρκεια ειδικής συνεδρίασης της λογοδοσίας της Δημοτικής Αρχής.

Στην ομιλία της, η Δήμαρχος δήλωσε υπερήφανη για τη δημοτική διοίκηση, επισημαίνοντας ότι συνέβαλε ουσιαστικά στην επίλυση μιας πολυετούς διαδικασίας που ταλαιπωρούσε τόσο το Δήμο όσο και τη ΔΕΥΑΣ. Εξήγησε ότι η νέα διοίκηση κληρονόμησε δύο υπηρεσίες που δεν διέθεταν ούτε ασφαλιστική ούτε φορολογική ενημερότητα, γεγονός που επηρέαζε την εύρυθμη λειτουργία τους.

«Σήμερα, ο Δήμος Σερρών και η ΔΕΥΑΣ είναι πλέον φορολογικά και ασφαλιστικά ενήμεροι, μετά από χρόνια αβεβαιότητας. Τα εκατέρωθεν χρέη έχουν διακανονιστεί και τακτοποιηθεί πλήρως», τόνισε η κ. Μητλιάγκα. Υπενθύμισε επίσης ότι αυτό ήταν ένα ζήτημα που παρέμενε άλυτο για περίπου 8 με 10 χρόνια, αποτελώντας σημαντικό εμπόδιο στη λειτουργία των δύο οργανισμών.

Η Δήμαρχος δεν παρέλειψε να αναγνωρίσει τις προσπάθειες που έγιναν στο παρελθόν για την επίλυση του ζητήματος, αλλά τόνισε ότι με ευθύνη της προηγούμενης δημοτικής αρχής, ο Δήμος και η ΔΕΥΑΣ εισήλθαν σε μία ατέρμονη αντιδικία. Οι διαδικασίες αυτές είχαν ως αποτέλεσμα να εκδοθούν διαταγές πληρωμής και να προχωρήσει η ΔΕΥΑΣ σε κατασχέσεις στους λογαριασμούς του Δήμου, στέλνοντας τα χρέη στην εφορία. Αυτό έφερε τις προηγούμενες δημοτικές αρχές αντιμέτωπες με ποινικές διώξεις για οφειλές που ξεπερνούσαν το 1 εκατομμύριο ευρώ.

Η κ. Μητλιάγκα ευχαρίστησε τους υπηρεσιακούς παράγοντες του Δήμου και της ΔΕΥΑΣ, καθώς και τους νομικούς συμβούλους, που συνέβαλαν καθοριστικά στην οριστική επίλυση του προβλήματος, επισημαίνοντας ότι η συνεργασία όλων ήταν καίρια για την επιτυχή αυτή εξέλιξη. Η αποκατάσταση της φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας ανοίγει πλέον νέες προοπτικές για τον Δήμο Σερρών και τη ΔΕΥΑΣ, επιτρέποντας την απρόσκοπτη συνέχιση των έργων και των υπηρεσιών προς τους πολίτες.




Βαρβάρα Μητλιάγκα | «Θέλουμε τα σχολεία μας να λειτουργούν με ασφάλεια»-Συνάντηση της Δημάρχου με τους Διευθυντές των Σχολείων

Στην «τελική ευθεία» για το «πρώτο κουδούνι» της νέας σχολικής χρονιάς, βρίσκονται οι εμπλεκόμενοι πολιτικοί και υπηρεσιακοί παράγοντες του Δήμου Σερρών. Με σκοπό τον καλύτερο συντονισμό ανάμεσα στο Δήμο και στη σχολική κοινότητα, πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί συνάντηση των αρμόδιων πολιτικών παραγόντων του Δήμου Σερρών με τις Διευθύντριες και τους Διευθυντές των σχολείων της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και με τις Προϊσταμένες Νηπιαγωγείων, παρουσία της Δημάρχου Σερρών Βαρβάρας Μητλιάγκα.

Η Δήμαρχος Σερρών υπογράμμισε το έντονο ενδιαφέρον της Δημοτικής Αρχής, για την ομαλή λειτουργεία των σχολικών μονάδων, καθώς -όπως δήλωσε με έμφαση- αυτό αποτελεί προτεραιότητα. «Ως Δημοτική Αρχή έχουμε κάνει μια μεγάλη προσπάθεια μέσα στο καλοκαίρι, για αναβάθμιση των σχολικών υποδομών, καθώς στα ταμεία των σχολικών επιτροπών υπήρχαν χρήματα. Θέλουμε τα σχολεία του Δήμου μας να λειτουργούν με ασφάλεια και οι συνθήκες για τις μαθήτριες, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς να είναι οι καλύτερες», ανέφερε η κ. Μητλιάγκα.

Η κ. Μητλιάγκα αναφερόμενη στην κατάργηση των σχολικών επιτροπών υπενθύμισε ότι καταβλήθηκε προσπάθεια, έτσι ώστε αυτές να διατηρηθούν, προσθέτοντας ότι απέστειλε στο αρμόδιο Υπουργείο επιστολή ζητώντας να γίνει τροποποίηση του Νόμου για τη διατήρηση των σχολικών επιτροπών, αίτημα, το οποίο ωστόσο δεν έγινε αποδεκτό. «Η Δημοτική Αρχή και εγώ προσωπικά δεν πρόκειται να αδικήσουμε κανένα σχολείο, καμία Διευθύντρια και κανέναν Διευθυντή εις βάρος κάποιου άλλου, στο πλαίσιο των οδηγιών που λαμβάνουμε από το Υπουργείο Εσωτερικών. Θέλουμε να είμαστε σε άμεση επικοινωνία μαζί σας, προκειμένου να μας ενημερώνετε για παρατηρήσεις και ερωτήματα που τυχόν υπάρξουν κατά τη διάρκεια της σχολική χρονιάς» ανέφερε η Δήμαρχος Σερρών, απευθυνόμενη στους εκπροσώπους της σχολικής κοινότητας.

Παίρνοντας το λόγο ο Αντιδήμαρχος Παιδείας Παναγιώτης Κεΐσογλου σημείωσε την πολύ καλή συνεργασία που υπάρχει μεταξύ της Δημοτικής Αρχής, των Διευθυντών Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας και των Διευθυντών όλων των σχολείων.

Από την πλευρά τους, οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων κατέθεσαν τους προβληματισμούς και τα ερωτήματά τους, σχετικά με τις λειτουργικές δαπάνες και τα οικονομικά των σχολείων.

Στη συνάντηση παραβρέθηκαν επίσης, ο Αντιδήμαρχος Πολεοδομίας, Αστικής Ανάπτυξης και Σχολικών Υποδομών Παύλος Πουλιάκας, η Εντεταλμένη Σύμβουλος Παιδικών Σταθμών Χρυσούλα Καρασουλτάνη, οι Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωάννης Καραβασίλης και Δημήτριος Σωτηριάδης, καθώς και υπηρεσιακοί παράγοντες του Δήμου Σερρών.

 

infonews24.gr




Τραγική η κατάσταση στην Αγία Βαρβάρα της Δράμας – Η ανομβρία έχει φέρει επιπτώσεις στα πάντα

Η κατάσταση στην Αγία Βαρβάρα της Δράμας έχει φτάσει σε κρίσιμο σημείο λόγω της παρατεταμένης ανομβρίας που πλήττει την περιοχή. Η έλλειψη βροχοπτώσεων έχει προκαλέσει σοβαρά προβλήματα σε όλους τους τομείς, επηρεάζοντας αρνητικά την καθημερινότητα των κατοίκων και την τοπική οικονομία.

Η γεωργία, η κύρια πηγή εισοδήματος για πολλούς κατοίκους, έχει πληγεί ανεπανόρθωτα. Οι καλλιέργειες δεν αναπτύσσονται όπως πρέπει, και η παραγωγή έχει μειωθεί δραματικά. Οι αγρότες βλέπουν τις προσπάθειές τους να καταρρέουν, καθώς τα αποθέματα νερού εξαντλούνται και τα ποτίσματα δεν επαρκούν για να καλύψουν τις ανάγκες των φυτών.

Η ανεπάρκεια νερού επηρεάζει και την καθημερινή ζωή των κατοίκων. Οι διακοπές νερού είναι συχνές, και η πρόσβαση σε πόσιμο νερό περιορίζεται. Οι κάτοικοι αναγκάζονται να κάνουν οικονομία ακόμα και στις πιο βασικές χρήσεις, όπως το μαγείρεμα και η καθαριότητα.

Οι τοπικές αρχές βρίσκονται σε συνεχή συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς για την εξεύρεση λύσεων, ωστόσο η κατάσταση παραμένει δύσκολη. Η ανάγκη για άμεση λήψη μέτρων είναι επιτακτική, καθώς η ανομβρία αναμένεται να συνεχιστεί, επιδεινώνοντας περαιτέρω τις ήδη δύσκολες συνθήκες.

Η Αγία Βαρβάρα της Δράμας αντιμετωπίζει μια πρωτοφανή κρίση λόγω της ανομβρίας, και η κατάσταση απαιτεί άμεση και συντονισμένη δράση για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων και την προστασία των κατοίκων και της τοπικής οικονομίας.




Μνημόνιο συνεργασίας υπέγραψε ο Δήμος Σερρών με το ΔΙΠΑΕ Βαρβάρα Μητλιάγκα

Συνάντηση με τον Πρύτανη και Καθηγητή του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος, κ. Σταμάτη Αγγελόπουλο είχε   η Δήμαρχος Σερρών, κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα κατά την επίσκεψή της στις εγκαταστάσεις της Πανεπιστημιούπολης στις Σέρρες.

Σύμφωνα με τον Πρύτανη του ΔΙ.ΠΑ.Ε., «βασικός στόχος της νέας Πρυτανικής Αρχής είναι η αξιοποίηση του κοινωνικού κεφαλαίου όλων των περιοχών στις οποίες εκτείνονται τα Τμήματα και οι Σχολές του Πανεπιστημίου, και ιδιαίτερα των Σερρών».  Σε αυτό το πλαίσιο, οι δύο φορείς επικαιροποίησαν και συνυπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας.

 

Όπως τόνισε ο κ. Αγγελόπουλος, «Ο δήμος Σερρών αποτελεί στρατηγικό εταίρο ανάπτυξης του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος. Οι κύριοι άξονες του Μνημονίου Συνεργασίας αφορούν στην υλοποίηση κοινών δράσεων με τον δήμο Σερρών, στην ίδρυση και ανάπτυξη θερμοκοιτίδας νεοφυών επιχειρήσεων, στην ερευνητική συνεργασία και στην αξιοποίηση του συνόλου της ακαδημαϊκής κοινότητας και των φοιτητών και φοιτητριών των Σερρών, σε δράσεις ανάπτυξης της περιοχής».

Από την πλευρά της η κ. Μητλιάγκα δήλωσε ότι θα σταθεί αρωγός στις προσπάθειες ενίσχυσης του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος και ανέφερε πως βρίσκεται στη διάθεση των Πρυτανικών Αρχών για κάθε κοινή δράση.

Τέλος, ο κ. Αγγελόπουλος ενημέρωσε την δήμαρχο για την πορεία μετεξέλιξης και αντιστοίχισης των Τμημάτων της Σχολής Μηχανικών του Πανεπιστημίου, σε Πολυτεχνικά Τμήματα, γεγονός που θα ενισχύσει περαιτέρω και θα αναβαθμίσει την Πανεπιστημιούπολη των Σερρών.




Βαρβάρα Μητλιάγκα | «Επιστρέφει και πάλι το “ECO Festival”» Συνάντηση της Δημάρχου Σερρών με τον Πρόεδρο του Πράσινου Ταμείου

Η Δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα πραγματοποίησε συνάντηση με τον Πρόεδρο του Πράσινου Ταμείου κ. Ιωάννη Ανδρουλάκη και τον Διευθυντή κ. Γεώργιο Πρωτόπαπα με σκοπό τη συνεργασία για ζητήματα που αφορούν στην ένταξη έργων και παρεμβάσεων στο Πράσινο Ταμείο.

Στη συνάντηση παρόντες ήταν η Εντεταλμένη Δημοτική Σύμβουλος Προγραμματισμού, Περιβάλλοντος Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και Αναπτυξιακής Πολιτικής Αθλητικών Εγκαταστάσεων του Δήμου Σερρών, Δέσποινα Χατζηγαβριήλ και ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Σερρών Αριστοκλής Αναστασιάδης.

Μεταξύ των θεμάτων που συζητήθηκαν ήταν και η διοργάνωση του οικολογικού φεστιβάλ με τίτλο «ECO Festival». Ο Δήμος Σερρών, κατέθεσε αίτημα χρηματοδότησης στο Πράσινο Ταμείου, το οποίο έγινε δεκτό, με προϋπολογισμό 14.905,00 €

Η Δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα ζήτησε την υποστήριξή του Προέδρου του Πράσινου Ταμείου στην διεξαγωγή του ECO FESTIVAL, καθώς θα συμβάλει σημαντικά στην προσπάθειά του Δήμου Σερρών για την ενημέρωση, ευαισθητοποίηση και τη σταδιακή καλλιέργεια της “περιβαλλοντικής συνείδησης” της τοπικής κοινωνίας των Σερρών.

«Το ECO Festival επιστρέφει και πάλι στο Δήμο Σερρών, μετά από παύση τεσσάρων ετών. Ο Δήμος επενδύει στο οικολογικό φεστιβάλ με στόχο στην αναβάθμιση του αστικού περιβάλλοντος και στη διάχυση μηνυμάτων υπέρ της περιβαλλοντικής προστασίας. Βούληση της Δημοτικής Αρχής είναι η επανεκκίνηση της εν λόγω διοργάνωσης με αξιοποίηση της παλαιάς εμπειρίας και της ώθησης που υπάρχει από το νεοσύστατο δίκτυο εθελοντισμού του Δήμου Σερρών και την πολιτική εθελοντισμού, με στόχο την περιβαλλοντική αναβάθμιση του Δήμου» ανέφερε με δήλωσή της, η Δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα.

Αξίζει να αναφερθεί ότι την περίοδο 2012-2019 διοργανώθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία το ΕCO FESTIVAL, το οποίο αγκαλιάστηκε από την τοπική κοινωνία και όχι μόνο, καθώς υπήρχαν συμμετοχές και από φορείς εκτός Σερρών. Το ΕCO FESTIVAL Serres τελούσε υπό την αιγίδα του ΥΠΑΙΘ και του ΥΠΕΝ και αποτελούσε θεσμό που δυστυχώς με την πανδημία ατόνησε.




Στυγερό έγκλημα στην Αγία Βαρβάρα | Σκότωσε τον γαμπρό του μπροστά στα μάτια της μικρής εγγονής του «Ρίξ’ του, φά’ τον»

Μία ακόμη εν ψυχρώ δολοφονία, που σημειώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου (24/2) στην Αγία Βαρβάρα, συγκλονίζει το πανελλήνιο. Ένας 69χρονος δολοφόνησε με την καραμπίνα του τον 57χρονο γαμπρό του. Με δύο πυροβολισμούς ο 69χρονος σκότωσε τον σύζυγο της κόρης του, μπροστά στα μάτια της ανήλικης εγγονής του.

Συγκεκριμένα, ο 69χρονος είχε στήσει καρτέρι στον γαμπρό του, δολοφονώντας τον εν ψυχρώ μπροστά στο κατώφλι του σπιτιού του.

«Κρατούσε από το χέρι το μικρό παιδάκι του, για να το παραδώσει για φύλαξη. Είναι ήδη κάτω ο δολοφόνος και με δύο πυροβολισμούς κατάστηθα έπεσε κάτω, άφησε το χέρι του παιδιού και μία γυναίκα από πάνω του, η σύζυγος του δράστη, φώναζε “ρίξ’ του, ρίξ’ του, φά’ τον”», σημείωσε στο MEGA o ειδικός αστυνομικός αναλυτής, Σταύρος Μπαλάσκας.

Ο γιος του δράστη, αστυνομικός στο επάγγελμα, άκουσε τους πυροβολισμούς και είδε τον νεκρό 57χρονο και το ανήλικο παιδί σε ταραγμένη κατάσταση. Κάλεσε την Άμεση Δράση, η οποία έσπευσε στο σημείο και συνέλαβε τον 69χρονο.

Από την πλευρά του ο 69χρονος δράστης υποστήριξε πως η κόρη του δεν περνούσε καλά στον γάμο της και πως ο 57χρονος είχε κακοποιητική συμπεριφορά προς τη γυναίκα του.

Στον 69χρονο ασκήθηκε ποινική δίωξη για ανθρωποκτονία από πρόθεση, οπλοφορία και οπλοχρησία, ενώ συνελήφθη και η σύζυγος του δράστη, η οποία είναι αντιμέτωπη με δίωξη για συνέργεια στην ανθρωποκτονία. Και οι δύο τους αναμένονται να απολογηθούν το πρωί της Τετάρτης.

Πηγή: Newsbeast.gr




Η Δήμαρχος Σερρών Βαρβάρα Μητλιάγκα όρισε τους νέους Αντιδημάρχους

Η Δήμαρχος Σερρών Βαρβάρα Μητλιάγκα όρισε σήμερα τους νέους Αντιδημάρχους του Δήμου Σερρών με τη θητεία τους να ισχύει από 3-1-2024 έως 31-12-2024.

Αναλυτικά οι νέοι Αντιδήμαρχοι, όπως ορίστηκαν με απόφαση του Δημάρχου Σερρών είναι:

  • Αθανάσιος Γάτσιος, Αντιδήμαρχος «ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ» και κατά τόπον Αντιδήμαρχος για τη Δημοτική Ενότητα Ορεινής.
  • Μαγδαληνή Μπάρμπα, Αντιδήμαρχος «ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΠΟΡΩΝ» και κατά τόπον Αντιδήμαρχος για τη Δημοτική Ενότητα Καπετάν Μητρουσίου. 
  • Γεώργιος Δούκας, Αντιδήμαρχος «ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ».
  • Νικόλαος Κουφοτόλης, Άμισθος Αντιδήμαρχος «ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗΣ, ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ». Ορίζεται και Πρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής.
  • Άννα Ιορδανίδου, Αντιδήμαρχος «ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΚΥΚΛΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ» και κατά τόπον Αντιδήμαρχος για τη Δημοτική Ενότητα Λευκώνα.
  • Αθανάσιος Παπαδόπουλος, Άμισθος Αντιδήμαρχος «ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ,  ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΛΗΨΗΣ».
  • Δημήτριος Μιχτσόγλου Αντιδήμαρχος «ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, ΛΑΙΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ ΚΑΙ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΕΩΝ» και κατά τόπον Αντιδήμαρχος για τη Δημοτική Ενότητα Άνω Βροντούς.
  • Γεώργιος Καδής,  Αντιδήμαρχος «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ» και κατά τόπον Αντιδήμαρχος στη Δημοτική Ενότητα Σκουτάρεως.
  • Νικόλαος Φρύδας,  Αντιδήμαρχος «ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ, ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ, ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ  & ΚΕΝΤΡΩΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ (Κ.Ε.Π.) Δήμου Σερρών» και κατά τόπον Αντιδήμαρχος στη Δημοτική Ενότητα Σερρών.
  • Χρυσάνθη Παλάζη,  Άμισθη Αντιδήμαρχος «ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ» . 
  • Παναγιώτης Κεϊσογλου, Αντιδήμαρχος «ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ».



Σέρρες | Η Βαρβάρα Μητλιάγκα ανακοίνωσε τη σύνθεση της νέας Δημοτικής Αρχής

Η νεοεκλεγείσα Δήμαρχος Σερρών ως επικεφαλής του Συνδυασμού «ΕΝΤΟΣ» Βαρβάρα Μητλιάγκα ανακοίνωσε σήμερα, Τετάρτη (13/12) τη σύνθεση της νέας Δημοτικής Αρχής, που αναλαμβάνει καθήκοντα από 1/1/2024.

Ειδικότερα, η Βαρβάρα Μητλιάγκα γνωστοποίησε τόσο τα ονόματα των έμμισθων αντιδημάρχων όσο και τον άμισθων, καθώς και τον Πρόεδρο του νέου Δημοτικού Συμβουλίου, όπως και τον Γενικό Γραμματέα.

Μιλώντας, μάλιστα, σε δημοσιογράφους η Βαρβάρα Μητλιάγκα για τη σύνθεση της νέας Δημοτικής Αρχής Σερρών είπε πως «πολλές φορές μίλησα προεκλογικά για την ανάγκη αλλαγής παραδείγματος» και συμπλήρωσε: «Αυτό που θέλουμε να γίνει φανερό από την πρώτη μέρα είναι ότι υπάρχει ένα διαφορετικό μοντέλο και ήθος διοίκησης».

Και συνέχισε η νεοεκλεγείσα Δήμαρχος Σερρών:

«Έχω καταστήσει σαφές σε όλες και όλους τους συνεργάτες μου ότι απόλυτη προτεραιότητά μας είναι ο δημότης. Αυτόν υπηρετούμε πρώτα και πάνω απ’ όλα.

Κάι ζητώ από όλες και όλους να το πράξουν αυτό μέσα σε πνεύμα συλλογικότητας, με σεμνότητα, με πάθος, μετριοπάθεια και αποτελεσματικότητα». 

Παράλληλα, η Βαρβάρα Μητλιάγκα ξεκαθάρισε πως «στο θέμα του μοντέλου διοίκησης δεν ζητώ περίοδο χάριτος», διαμηνύοντας ότι «έπαρση, αλαζονεία και έλλειψη πνεύματος συνεργασίας απλά δεν θα γίνονται ανεκτά». 

«Θα είναι μια διοίκηση που θα είναι στην υπηρεσία όλων των δημοτών χωρίς διακρίσεις, χωρίς ημετέρους», διευκρίνισε η ίδια, προτού καταλήξει:

«Είμαι αποφασισμένη να ξεριζώσουμε τέτοια φαινόμενα, αλλά και να μην ανεχτώ από κανέναν τέτοιες συμπεριφορές που πληγώνουν τον Σερραϊκό λαό. 

Δυστυχώς τα είδαμε όλα αυτά να συμβαίνουν αλλά ο Σερραϊκός λαός αποφάσισε στις 8 Οκτώβριου να αλλάξει οριστικά σελίδα και εποχή.

Και αυτή την εντολή θα την τιμήσουμε και εγώ και οι συνεργάτες μου στο ακέραιο».

Ακολουθεί αναλυτικά παρακάτω η σύνθεση της νέας Δημοτικής Αρχής Σερρών:

ΣΥΝΘΕΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΕΝΤΟΣ
01/01/2024 έως 31/12/2024

Βαρβάρα Μητλιάγκα – ΔΗΜΑΡΧΟΣ

Αριστοκλής Αναστασιάδης – ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

  1. Χρυσούλα Δρίγκα: Πρόεδρος Δημ. Συμβουλίου και Εντεταλμένη Σύμβουλος θεμάτων Προσωπικού

Έμμισθες Αντιδημαρχίες:

  1. Αθανάσιος Γάτσιος: Αναπληρωτής Δήμαρχος – Αντιδήμαρχος Υποδομών, Τεχνικών Έργων και Άμεσων Παρεμβάσεων 
  2. Μάγδα Μπάρμπα: Αντιδήμαρχος Διαφάνειας, Οικονομικής Διαχείρισης και Εξοικονόμησης Πόρων 
  3. Νίκος Φρυδάς: Αντιδήμαρχος Οικογένειας, Κοινωνικών Δομών, Αλληλεγγύης και Απασχόλησης
  4.  Άννα Ιορδανίδου: Αντιδήμαρχος Καθαριότητας και Κυκλικής Οικονομίας
  5. Γιώργος Δούκας: Αντιδήμαρχος Πρασίνου και Διαχείρισης Φυσικού Περιβάλλοντος
  6. Γιώργος Καδής: Αντιδήμαρχος Διαχείρισης Καθημερινότητας και Πολιτικής Προστασίας
  7. Παναγιώτης Κεΐσογλου: Αντιδήμαρχος Παιδείας, Αθλητισμού, Καινοτομίας και Νέας Γενιάς
  8. Δημήτρης Μιχτσόγλου: Αντιδήμαρχος Αγροτικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης, λαϊκών αγορών και αδειοδοτήσεων 

Άμισθες Αντιδημαρχίες:

  1. Νάσος Παπαδόπουλος: Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Μέριμνας, Υγείας και Πρόληψης 
  2. Νίκος Κουφοτόλης: Αντιδήμαρχος Διοικητικού Σχεδιασμού και Αναδιάρθρωσης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Εξυπηρέτησης Πολιτών, Εντεταλμένος Σύμβουλος Συνεργασίας με την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προτεινόμενος Πρόεδρος Δημοτικής Επιτροπής
  3. Χρυσάνθη Παλάζη: Αντιδήμαρχος Πολιτισμού, Γραμμάτων και Τεχνών,  και Εξωστρέφειας
  4. Δέσποινα Χατζηγαβριήλ: Εντεταλμένη Σύμβουλος Προγραμματισμού, Περιβάλλοντος, Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και Αναπτυξιακής Πολιτικής, Εντεταλμένη Σύμβουλος Αθλητικών Εγκαταστάσεων /Προτεινόμενη Αντιπρόεδρος ΔΕΥΑΣ
  5. Παύλος Πουλιάκας: Εντεταλμένος Σύμβουλος Πολεοδομίας, Αστικής Ανάπτυξης  και Σχολικών Υποδομών
  6. Χρυσούλα Καρασουλτάνη: Εντεταλμένη Σύμβουλος Παιδικών Σταθμών και Προτεινόμενη Πρόεδρος ΕΣΕΔΕ
  7. Κων/νος Μπέγος: Εντεταλμένος Σύμβουλος Επιχειρηματικότητας, Προτεινόμενος Πρόεδρος Αυτοκινητοδρομίου 
  8. Βίκυ Πανταζή:  Εντεταλμένη Σύμβουλος Εθελοντισμού και Προστασίας Αδέσποτων Ζώων και Προτεινόμενη Πρόεδρος ΔΗΠΕΘΕ 
  9. Λεμονιά Κεσούλη: Προτεινόμενη Αντιπρόεδρος ΔΗΠΕΘΕ
  10. Σοφία Ιχτιάρη: Εντεταλμένη Σύμβουλος Ισότητας, Προτεινόμενη Πρόεδρος Δημοτικής Επιτροπής Ισότητας
  11. Σάκης Βαβατζιάνης: Προτεινόμενος Πρόεδρος ΕΣΕΠΕ 
  12. Βαλάντης Καζακίδης: Εντεταλμένος Σύμβουλος Δημοτικών Ενοτήτων 

Προτεινόμενη Πρόεδρος ΔΕΥΑΣ: Βαρβάρα Μητλιάγκα




Το στρατόπεδο της Ελευθερούπολης τίμησε την προστάτιδα του Πυροβολικού Αγία Βαρβάρα

Προστάτης του Πυροβολικού είναι η Αγία Βαρβάρα και όπως είναι φυσικό τιμήθηκε στην Ελευθερούπολη και στο στρατόπεδο Λοχαγού Αμβράζη.

Πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί της Δευτέρας 4 Δεκεμβρίου στο Στρατόπεδο Πυροβολικού και πιο συγκεκριμένα στη μονάδα 193 των MLRS στην Ελευθερούπολη εκδήλωση για τον εορτασμό της Προστάτιδας του Πυροβολικού.




Καραβάκια των ευχών και πατροπαράδοτο γλύκισμα βαρβάρα η Ένωση Κυριών γιορτάζει την Πολιούχο

Κυριακή 3 Δεκεμβρίου μετά την περιφορά της εικόνας

Με καραβάκια και το πατροπαράδοτο γλύκισμα

Η Ένωση Κυριών Δράμας-Σ.Α.Φ. γιορτάζει την Πολιούχο Αγία Βαρβάρα

Την Κυριακή 3 Δεκεμβρίου αμέσως μετά την περιφορά της εικόνας μέλη, φίλοι και εθελοντές θα προσφέρουν σε όλο τον κόσμο το πατροπαράδοτο γλύκισμα «βαρβάρα». Επίσης με πολύ διάθεση και αγάπη κατασκευάστηκαν τα «καραβάκια των ευχών» από το τμήμα δημιουργικής απασχόλησης των ηλικιωμένων, εθελοντών και ωφελουμένων του φορέα.  Η κατασκευή αυτών των καραβιών πραγματοποιείται στα πλαίσια των εορτασμών της πολιούχου Δράμας και προστάτιδας του πυροβολικού, Αγ. Βαρβάρας. Τα καραβάκια μας θα διατεθούν με πολύ αγάπη στα παιδιά των ωφελουμένων οικογενειών, για να έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν στο έθιμο της πόλης μας. 

Το έθιμο συνοδεύεται από μια ιστορία.  Σύμφωνα μ’ αυτή την ιστορία στη θέση της σημερινής λίμνης βρίσκονταν η εκκλησία της Αγ. Βαρβάρας, την οποία κατεδάφισαν οι Τούρκοι με σκοπό να χτίσουν τζαμί. Όταν επιχείρησαν να χτίσουν το τζαμί, στα θεμέλια της παλιάς εκκλησίας, την μέρα της γιορτής της Αγίας Βαρβάρας άρχισε να αναβλύζει νερό από την περιοχή καλύπτοντας τα θεμέλια της εκκλησίας. Το σημείο αυτό είναι σήμερα η μικρή λίμνη που αποδίδουμε τα καραβάκια στη τιμή της πολιούχου μας. 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ




ΑΣ Ταεκβοντό Καβάλας: «Χάλκινη» Πανελληνιονίκης η Βασιλική Βαρβάρα Παλτογλου

Το Σαββατοκύριακο, 10 και 11 Νοεμβρίου 2023, η ομάδα του ΑΣ Τάεκβοντο Καβάλας έλαβε μέρος στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Τάεκβοντο Παίδων-Κορασίδων στη Θεσσαλονίκη, χαρακτηριζόμενο ως η κορύφωση της σεζόν για τη συγκεκριμένη κατηγορία.

Συνολικά, 506 αθλητές από 125 αθλητικά σωματεία από όλη τη χώρα συμμετείχαν σε αυτή τη μεγάλη αθλητική γιορτή. Ο ΑΣ Τάεκβοντο Καβάλας συμμετείχε με τρεις ικανούς αθλητές, την Ευμορφοπούλου Αθανασία, Λαζάρου Σόφια, και Παλτόγλου Βασιλική Βαρβάρα.

Η Παλτόγλου Βασιλική Βαρβάρα ανέβηκε στο βάθρο κατακτώντας την Τρίτη θέση και δίκαια στέφθηκε πανελληνιονίκης, μετά από μια εντυπωσιακή πορεία 4 αγώνων, ηττήθηκε για πολύ λίγο από την αθλήτρια που κέρδισε την πρώτη  θέση.

Ο σύλλογός εκφράζει εγκάρδιες ευχαριστίες προς όλους τους αθλητές και τις οικογένειες που υποστήριξαν την προσπάθειά μας.




Αποτελέσματα εκλογών 2023 – Σέρρες: Πρώτη γυναίκα δήμαρχος η Βαρβάρα Μητλιάγκα στις «καθυστερήσεις»

Οι Σέρρες έχουν νέα δήμαρχο που είναι και η πρώτη στα χρονικά της πόλης. Για λίγες ψήφους η Βαρβάρα Μητλιάγκα έκοψε πρώτη το νήμα στις εκλογές. Δείτε τα τελικά αποτελέσματα….

Η δικηγόρος Βαρβάρα Μητλιάγκα είναι η πρώτη γυναίκα δήμαρχος που αποκτούν οι Σέρρες, μετά τη νίκη που πέτυχε στις χθεσινές αυτοδιοικητικές αλλαγές καταφέρνοντας να επικρατήσει από τον πρώτο γύρο απέναντι στον εν ενεργεία δήμαρχο Αλέξανδρο Χρυσάφη. Η διαφορά τους ήταν μόλις 37 ψήφοι.

Η κ. Μητλιάγκα, που είναι παντρεμένη και μητέρα δυο παιδιών, κατέβηκε στις εκλογές ως ανεξάρτητη. Το 2019 είχε εκλεγεί δημοτική σύμβουλος της μείζονος αντιπολίτευσης, ενώ ήταν μέλος της οικονομικής επιτροπής του δήμου Σερρών.

Να σημειωθεί πως και ο πατέρας της νεοεκλεγείσας δημάρχου Σερρών, ο Ζήσης Μητλιάγκας, είχε επίσης εκλεγεί δήμαρχος για δυο θητείες (1990-1994 και 1998-2002).

Το προβάδισμα κατά τη διάρκεια της νύχτας, άλλαζε συνεχώς. Από τις πρώτες ώρες φάνηκε ότι η πόλη δεν θα χρειαστεί επαναληπτικές εκλογές. Νωρίς το πρωί ήταν μπροστά Αλέξανδρος Χρυσάφης και απέμεναν μόνο 3 εκλογικά τμήματα. Η καταμέτρηση σε αυτά άλλαξε τα δεδομένα και διαμόρφωσε το τελικό αποτέλεσμα.

 




Η Αγία Βαρβάρα θα σας βοηθήσει να κερδίσετε τον “Πολύ” Παπάγο

Με το «καλημέρα» η νεοφώτιστη Καβαλιώτικη ομάδα της ιστορικής συνοικίας της Αγίας Βαρβάρας (Βοήθεια μας) κάνει μακροβούτι στα βαθιά!!

Αντιμετωπίζει την ομάδα του ιστορικού Παπάγου Αθηνών στα πλαίσια του Κυπέλλου μπάσκετ περιόδου 2023-2024. Η Ομάδα του Νίκου Φιλόγλου, του Χρήστου Μυτικόπουλου και όλων των ικανών συμβούλων και τεχνικών της λαοφιλούς ομάδος όχι μόνο ανέβηκε με το σπαθί της στην Γ’ Εθνική αλλά προχώρησε και στο Κύπελλο! Αυτό έγινε γιατί θριάμβευσε μέσα στο Κορδελιό Θεσσαλονίκης, μίας συνοικίας που φημίζεται για το θερμό κλίμα που δημιουργούν οι οπαδοί της που καμιά φορά ξεπερνά και τα όρια. Και τώρα η ομάδα μπάσκετ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ ΚΑΙ ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ όπως είναι το πλήρες όνομα αντιμετωπίζει τον ΠΑΠΑΓΟ ομάδα Α2 Εθνικής κατηγορίας δηλαδή 2 κατηγορίες επάνω από την τοπική!!

Εδώ θα μου επιτρέψετε να κάνω μία υπενθύμιση που ίσως μερικοί από τους αγαπημένους μου, αδελφικούς φίλους, φιλάθλους και μη δεν την θυμούνται η την ξέχασαν. Από τότε που πάτησα το πόδι μου γενικώς στα γήπεδα (6 ετών) δεν με ενδιαφέρει το κύπελλο ούτε τα φιλικά παιχνίδια!! Γνώμη μου και δεν υποχρεώνω κανέναν να την σεβαστεί. Η Αιτιολογία είναι ότι εμένα με ενδιαφέρει η προετοιμασία και η προθέρμανση που θα κάνουν οι αθλητές παντός αθλήματος σε αγώνες μόνο πρωταθλήματος. Η πείρα μου με βοηθά να βγάλω συμπεράσματα σχετικά γρήγορα.

Για αυτό πηγαίνω μιάμιση-δύο ώρες στα γήπεδα! Πριν την έναρξη. Θα απαντήσετε εσείς και έχετε δίκαιο: «Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα». Να περάσουμε τώρα στο παιχνίδι στο οποίο βέβαια αυτή την φορά δεν θα είμαι γιατί υπάρχει και σοβαρό πρόβλημα υγείας της συζύγου μου που βρίσκεται μεν στην ανάρρωση αλλά δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί προσωρινά μόνη της. Λοιπόν στο παιχνίδι αυτό φαβορί τυπικά είναι η Αθηναϊκή ομάδα. Η αξία της και η εμπειρία της δεν αμφισβητείτε. Όμως σε ένα παιχνίδι κυπέλλου πολλές φορές συμβαίνουν εκπλήξεις που δεν τις περίμενε κανείς! Σε αυτό το παιχνίδι όπως το ξανατονίζω δεν γνωρίζω τίποτε για φέτος και για τις δύο ομάδες ούτε καν τους διαιτητές (αυτό βέβαια είναι σπάνιο για μένα). Τον μόνο που γνωρίζω είναι ο κομισσάριος του παιχνιδιού κ. Ιορδάνης Μπρίγκος που είναι αδελφικός φίλος και συνάδελφος στο ένα από τα τρία πτυχία μου. Η προσωπική μου γνώμη είναι ότι ο Ιορδάνης είναι ο καλύτερος κομισσάριος στην Ελλάδα! Υπερβολές; Καθόλου μα καθόλου.

Διαιτητές είναι οι κ.κ Σελεβός, Κωνσταντινέλης, Αθανασιάδης και οι τρεις από Θεσσαλονίκη. Δεν τους είδα ποτέ στα παιχνίδια στην Καβάλα δεν τους ξέρω δεν μπορώ να έχω γνώμη. Γενικά όμως δεν έχω καλές αναμνήσεις από τους Σαλονικιούς. Το παιχνίδι θα αρχίσει σήμερα στις 5:00 το απόγευμα και πραγματοποιείται στο ΔΑΚ των Ποταμουδίων. Υποχρέωση όλων των Καβαλιωτών (όσο έμεινα βεβαίως) να γεμίσουν τις κερκίδες και να εμψυχώσουν την ομάδα και τους φιλότιμους παίκτες.

Η Αγία Βαρβάρα την επέτειο των τριαντάρηδων 30 Σεπτεμβρίου μπορεί να κάνει το ΘΑΥΜΑ της.

VERITE’ 55 ANEE’




Επίσκεψη της Βαρβάρα Μητλιάγκα στην λαϊκή αγορά

Στη λαϊκή αγορά η Βαρβάρα Μητλιάγκα

Τη λαϊκή αγορά των Σερρών επισκέφτηκε η υποψήφια δήμαρχος Σερρών και επικεφαλής του Συνδυασμού ΕΝΤΟΣ Βαρβάρα Μητλιάγκα.

Η Βαρβάρα Μητλιάγκα συνοδευόμενη από μέλη του Συνδυασμού της, είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με παραγωγούς αλλά και με απλούς πολίτες, ακούγοντας τις προτάσεις τους για το πώς η λαϊκή αγορά μπορεί να γίνει καλύτερη.

Η επαφή με τους Σερραίους πολίτες και τους ανθρώπους του μόχθου είναι η καλύτερη ευκαιρία για να ακούσει κανείς τα προβλήματα, τις απόψεις και τις ιδέες τους για ένα καλύτερο Δήμο Σερρών.

Η υποψήφια δήμαρχος Σερρών και οι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι κατέγραψαν τα αιτήματα-προβλήματα των παραγωγών και των μικροπωλητών της λαϊκής αγοράς των Σερρών και δήλωσαν έτοιμοι να ανταποκριθούν σε κάθε τους ανάγκη, έχοντας σχέδιο και προτάσεις, ώστε η λαϊκή αγορά να είναι αυτή που αξίζει στον Σερραίο δημότη.

 




Σε σχολεία για τον αγιασμό για τη νέα σχολική χρονιά η Βαρβάρα Μητλιάγκα

Κοντά στους μαθητές, τις μαθήτριες, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς, βρέθηκε σήμερα, ημέρα του αγιασμού για τη νέα σχολική χρονιά, η υποψήφια Δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα

Μαζί με υποψήφιους του συνδυασμού ΕΝΤΟΣ, έδωσαν το παρόν στην τελετή του Αγιασμού στο Μουσικό Σχολείο, το 2ο ΕΠΑΛ Σερρών και το 9ο Δημοτικό Σχολείο Σερρών.

Η κ. Μητλιάγκα προχώρησε στην ακόλουθη δήλωση για την ημέρα των αγιασμών στα σχολεία:

«Στους μαθητές και τις μαθήτριες, τους εκπαιδευτικούς, τους εργαζόμενους σε όλες τις σχολικές μονάδες του Δήμου μας, στην πόλη και τα χωριά και στους γονείς,  εύχομαι ολόψυχα η νέα σχολική χρονιά που ξεκινά, να είναι γόνιμη, δημιουργική, και γεμάτη πρόοδο για όλους.

Για τους μικρούς μαθητές  που περνούν πρώτη φορά την μεγάλη πόρτα του σχολείου ξεκινά  ένα ταξίδι γνώσης,αλλά παράλληλα και το ταξίδι μιας νέας ζωής εκτός σπιτιού. Το πολύ όμορφο ταξίδι συνεχίζεται όμως και για τα παιδιά που μεγαλώνουν και συνεχίζουν τον δικό τους δρόμο στο μονοπάτι της σχολικής ζωής.

Ως επικεφαλής του συνδυασμού “ΕΝΤΟΣ” για τον Δήμο Σερρών, υπόσχομαι σε όλους, γονείς , μαθητές και εκπαιδευτικούς ότι θα καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε διασφαλίσουμε τις καλύτερες συνθήκες για όλους. Κανείς δεν πρέπει να φοβάται να περάσει την πόρτα του σχολείου του. Η ασφάλεια των μαθητών είναι πάνω από όλα.

 Καλή σχολική χρονιά»

 

 




Βαρβάρα Μητλιάγκα: Κατέθεσε Συνδυασμό με 214 υποψήφιους! «Για ένα καλύτερο μέλλον για τους Σερραίους»

Μήνυμα νίκης εξέπεμψε αμέσως μετά την κατάθεση του Συνδυασμού «ΕΝΤΟΣ» και των υποψηφίων του, η επικεφαλής της Παράταξης και υποψήφιας Δήμαρχος Σερρών Βαρβάρα Μητλιάγκα

Η υποψήφια για τον Δήμο Σερρών μίλησε για ένα ψηφοδέλτιο Νίκης, που απαρτίζεται από 214 υποψηφίους, που έχουν γνώση των προβλημάτων και των προκλήσεων της πόλης, κυρίως όμως μπορούν να συμβάλουν στην κοινή προσπάθεια για να μπουν οι βάσεις για ένα καλύτερο μέλλον για τους Σερραίους πολίτες.

Αναλυτικά, η Βαρβάρα Μητλιάγκα δήλωσε τα εξής:

«Ο συνδυασμός «ΕΝΤΟΣ» απαρτίζεται από εξαιρετικούς συνδημότες και συνδημότισσες τους οποίους και ενώνει ένα κοινό όραμα για το αύριο του Δήμου και  η αγάπη για τον τόπο.

Το ψηφοδέλτιο Νίκης της Ενωτικής Τοπικής Συμφωνίας απαρτίζεται από 214 υποψηφίους που ως στόχο έχουν να δημιουργήσουν τις βάσεις για ένα καλύτερο μέλλον για τους Σερραίους πολίτες.

Ένα δήμο που αξίζει να ζει κανείς και να είναι υπερήφανος.

Τα πρόσωπα που θα διεκδικήσουν την ψήφο των Σερραίων στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές έχουν γνώση των αναγκών της πόλης και λύσεις  και προτάσεις για ένα καλύτερο αύριο».

Φυσικά, η Βαρβάρα Μητλιάγκα ευχαρίστησε από καρδιάς τους συμμετέχοντες στον συνδυασμό της, με τους οποίους και θα δώσει ένα μεγάλο αγώνα, κάνοντάς γνωστές θέσεις, προτάσεις, σχέδιο και όραμα για την πενταετία που έρχεται.