Νέα επίθεση από τις ακτιβίστριες που βανδάλισαν τη Μόνα Λίζα | Πέταξαν σούπα στον πίνακα «Άνοιξη» του Μανέ

Τον πίνακα «Άνοιξη» του Μανέ έβαλαν – μετά τη Μόνα Λίζα – στο… μάτι ακτιβίστριες της οργάνωσης Riposte Alimentaire. Στη νέα επίθεση,το μεσημέρι του Σαββάτου, η οποία καταγράφηκε σε βίντεο φαίνονται δύο ακτιβίστριες να πετούν σούπα στον πίνακα του 1872, ο οποίος όμως «σώθηκε» καθώς προστατεύεται από γυαλί, στο μουσείο της Λυών όπου εκτίθεται το έργο τέχνης.

Από την πλευρά του το μουσείο ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει σε λεπτομερή επιθεώρηση του σπουδαίου πίνακα ζωγραφικής. «Η φετινή άνοιξη θα είναι η τελευταία που θα έχουμε στη διάθεσή μας αν δεν αντιδράσουμε. Τι θα ζωγραφίζουν οι μελλοντικοί καλλιτέχνες; Τι θα ονειρευόμαστε αν δεν υπάρχει πια άνοιξη;» φώναξαν στους αυτόπτες μάρτυρες οι δύο ακτιβίστριες.

Σε ανάρτησή της στο Χ η περιβαλλοντική ομάδα δικαιολόγησε την πράξη λέγοντας πως: «εμείς αγαπάμε την τέχνη αλλά οι μελλοντικοί καλλιτέχνες δεν θα έχουν τίποτα να ζωγραφίσουν σε έναν κατεστραμένο πλανήτη».

πηγή: Newsbeast.gr




Άγνωστοι βανδάλισαν το μνημείο των Εβραίων της Καβάλας

Άγνωστοι βανδάλισαν το μνημείο των Εβραίων της Καβάλας το βράδυ της Τετάρτης.

Όπως ανάρτησε ο εκπρόσωπος της Εβραϊκής Κοινότητας στην Καβάλα :

Μόλις τώρα…
Τι φταιξανε οι Καβαλιωτες εβραίοι???
Βεβηλωσαν το μνημείο…
Και όσο το βεβηλώνουν θα το ξαναστειλώνουμε…
ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ…