Αλεξάνδρα Δήμογλου | Ανάληψη ευθύνης από τον Σωτήρη Τσεκμέζογλου για την εισροή υδάτων

Με ανάρτησή του, ο δημοτικός σύμβουλος Σωτήρης Τσεκμέζογλου αναγνώρισε την ευθύνη του για τη συνεχιζόμενη εισροή υδάτων στο γυμναστήριο “Αλεξάνδρα Δήμογλου”, που είχε ως αποτέλεσμα την αναβολή του αγώνα των Πανθήρων.

Συγκεκριμένα, δήλωσε:
“Ως Εντεταλμένος Σύμβουλος σε τεχνικά ζητήματα καθημερινότητας του Δήμου Καβάλας, αναλαμβάνω το μερίδιο ευθύνης που μου αναλογεί για την απαράδεκτη κατάσταση που επικράτησε σήμερα στο γήπεδο, οδηγώντας στην αναβολή του αγώνα λόγω… βροχής.”

Παράλληλα, εξέφρασε δημόσια την εκτίμησή του στον συμβασιούχο τεχνίτη της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Καβάλας, Μανώλη Νεραντζόγλου, ο οποίος, όπως ανέφερε, κινητοποιήθηκε άμεσα και χωρίς να πληρώνεται υπερωρίες, καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια για τον περιορισμό της ζημιάς.

Το περιστατικό έχει προκαλέσει αντιδράσεις, με τους δημότες να εκφράζουν τη δυσαρέσκειά τους για τις επαναλαμβανόμενες αστοχίες στις υποδομές του Δήμου.




Τσεκμέζογλου : “Αναλαμβάνω το μερίδιο ευθύνης που μου αναλογεί για το ΔΑΚ της Καλαμίτσας…”

Ακολουθεί η ανακοίνωση του προέδρου των Πανθήρων Καβάλας αλλά και εντεταλμένου συμβούλου σε τεχνικά θέματα καθημερινότητας του Δήμου Σωτήρη Τσεκμέζογλου σχετικά με το “φιάσκο” της αναβολής του αγώνα των Πανθήρων σήμερα κόντρα στον Άρη (διαβάστε σχετικά εδώ) :

“Ως Εντεταλμένος Σύμβουλος σε τεχνικά ζητήματα της καθημερινότητας στο Δήμο Καβάλας, αναλαμβάνω το μερίδιο ευθύνης που μου αναλογεί για τη σημερινή εικόνα ντροπής στο γήπεδο Αλεξάνδρα Δήμογλου, η οποία οδήγησε στην αναβολή διεξαγωγής αγώνα basket λόγω… βροχής. Οφείλω όμως να εκφράσω δημόσια ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Μανωλη Νεραντζογλου, συμβασιούχο τεχνίτη της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Καβάλας, ο οποίος χωρίς δεύτερη σκέψη, χωρίς να πληρώνεται υπερωρίες, ανταποκρίθηκε στη ζήτησή μου και κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να αποφευχθεί η εισροή υδάτων στον αγωνιστικό χώρο”.




Δημοτικός σύμβουλος Καβάλας μέσω… κλήρωσης ο Σωτήρης Τσεκμέζογλου

Η κλήρωση που έγινε νωρίς το πρωί της Τετάρτης 25 Οκτωβρίου στο Πρωτοδικείο Καβάλας είχε θετικό αποτέλεσμα υπέρ του Σωτήρη Τσεκμέζογλου ο οποίος πλέον βρίσκεται στην 19η θέση στην σταυροδοσία του συνδυασμού “Σύγχρονος Δήμος” και άρα εκλέγεται.

Από την άλλη πλευρά ο Κώστας Πεφάνης πηγαίνει στην 20η θέση, θέση οποία δεν είναι εκλόγιμη.