Γαλλία: Πρόστιμο 200 ευρώ σε άντρα επειδή μιλούσε με ανοιχτή ακρόαση σε σταθμό τρένου
Ένας άνδρας στη Γαλλία τιμωρήθηκε με πρόστιμο 200 ευρώ επειδή μιλούσε με ανοιχτή ακρόαση στο τηλέφωνο του ενώ βρισκόταν σε σταθμό τρένου.
Ο άνδρας είπε ότι αρχικά νόμιζε ότι επρόκειτο για ένα αστείο.
Τελικά, το πρόστιμο αποδείχθηκε ακόμη υψηλότερο – 200 ευρώ – επειδή δεν το πλήρωσε επί τόπου.
Πηγή:newsbomb.gr