Γαλλία: Πρόστιμο 200 ευρώ σε άντρα επειδή μιλούσε με ανοιχτή ακρόαση σε σταθμό τρένου

Ένας άνδρας στη Γαλλία τιμωρήθηκε με πρόστιμο 200 ευρώ επειδή μιλούσε με ανοιχτή ακρόαση στο τηλέφωνο του ενώ βρισκόταν σε σταθμό τρένου.

Ο άνδρας, ο οποίος έχει ονομαστεί «David», δήλωσε σε δημοσιογράφο του συνεργαζόμενου με το CNN τηλεοπτικού σταθμού BFMTV ότι το περιστατικό συνέβη ενώ περίμενε το τρένο στο σταθμό της Νάντης στα δυτικά της χώρας.
Είπε στο πρακτορείο ότι μιλούσε με την αδελφή του με το τηλέφωνό του σε ανοιχτή ακρόαση, όταν παρενέβη ένας υπάλληλος της κρατικής εταιρείας σιδηροδρόμων της Γαλλίας, SNCF.
«Ένα άτομο της ασφάλειας της SNCF μου είπε ότι αν δεν κλείσω την ανοιχτή ακρόαση, θα μου επιβληθεί πρόστιμο 150 ευρώ», δήλωσε στο BFMTV.

Ο άνδρας είπε ότι αρχικά νόμιζε ότι επρόκειτο για ένα αστείο.

«Νομίζω ότι το άτομο παρεξηγήθηκε γιατί μετά έβγαλε το σημειωματάριό του και μου επέβαλε πρόστιμο», πρόσθεσε.

Τελικά, το πρόστιμο αποδείχθηκε ακόμη υψηλότερο – 200 ευρώ – επειδή δεν το πλήρωσε επί τόπου.

Πηγή:newsbomb.gr




Ξάνθη: Οδηγός τρένου σταμάτησε σε αφύλακτη διάβαση για να δει αν περνούν αυτοκίνητα!

Απίστευτο κι όμως… ελληνικό αυτό που φέρνει στο φως της δημοσιότητας ένα βίντεο από τη Ξάνθη.

Στο βίντεο φαίνεται ένα τρένο να φτάνει σε μια διάβαση, η οποία όμως δεν λειτουργούσε, με αποτέλεσμα να πατήσει φρένο ο οδηγός και να τσεκάρει αν περνά κάποιο αυτοκίνητο ή κανένας πεζός!

Στην διάβαση οι προστατευτικές μπάρες ήταν χαλασμένες, ενώ δεν δούλευαν ούτε οι φωτεινοί σηματοδότες, αλλά ούτε υπήρχε κάποια ηχητική προειδοποίηση.