Σκόπια: Σήμερα η κηδεία των 59 θυμάτων της τραγωδίας στη ντισκοτέκ εν μέσω οργής και θλίψης

Η φονική πυρκαγιά σε νυχτερινό κλαμπ στην πόλη Κότσανι τα ξημερώματα της περασμένης Κυριακής, που στοίχισε τη ζωή σε 59 ανθρώπους, στην πλειονότητά τους νέοι, έχει ξεσηκώσει κύμα οργής και θλίψης σε ολόκληρα τα Σκόπια

Σήμερα Πέμπτη (20/03) θα γίνουν οι κηδείες των 59 θυμάτων της τραγωδίας. Τα περισσότερα από τα θύματα ήταν από το Κότσανι, όπου σήμερα το μεσημέρι, σε ιδιαίτερα βαρύ κλίμα θα γίνει η κηδεία τους, προεξάρχοντος του Αρχιεπισκόπου της Ορθόδοξης Εκκλησίας των Σκοπίων, Στεφάνου.

Οι συγγενείς έχουν κολλήσει τα αγγελτήρια κηδειών στη κεντρική πλατεία του Κότσανι, όπου από το πρωί συρρέουν κάτοικοι και επισκέπτες προκειμένου να ανάψουν ένα κερί, να γράψουν κάτι στο βιβλίο των συλληπτηρίων και να αφήσουν ένα λουλούδι.

Ο Άρμπεν Ταραβάρι ανέφερε πως το μόνο “ενθαρρυντικό“ στοιχείο είναι πως 72 ώρες μετά την τραγωδία ο αριθμός των θυμάτων δεν αυξήθηκε, καθώς κανείς από τους τραυματίες δεν κατέληξε.

Για το τραγικό συμβάν, έχουν συλληφθεί 26 άτομα, τα οποία τέθηκαν υπό κράτηση για 48 ώρες η οποία λήγει τις επόμενες ημέρες. Η Εισαγγελία έχει προτείνει την παράταση της κράτησής τους γι΄ακόμη 48 ώρες, κάτι που αναμένεται να γίνει αποδεκτό από το αρμόδιο δικαστήριο της πόλης Κότσανι. Μεταξύ των συλληφθέντων είναι και ο πρώην υπουργός Οικονομίας, Κρέσνικ Μπεκτέσι (προέρχεται από το αντιπολιτευόμενο και μεγαλύτερο αλβανικό κόμμα στη Βόρεια Μακεδονία, το DUI). Ο Μπεκτέσι ελέγχεται για το γεγονός ότι στη διάρκεια της θητείας του χορηγήθηκε στο νυχτερινό κλαμπ στο Κότσανι πλαστή άδεια λειτουργίας από το υπουργείο Οικονομίας.

Οι έρευνες για την απόδοση ευθυνών συνεχίζονται και μάλιστα εκτός των 18 που κρατούνται προστέθηκαν ακόμη 7 αστυνομικοί, οι οποίοι κρατούνται από σήμερα με απόφαση των δικαστών του Κότσανι καθώς θεωρήθηκαν υπεύθυνοι ότι επέτρεψαν τη λειτουργία του συγκεκριμένου κλαμπ παρότι υπήρχε προηγουμένως καταγγελία περί ακαταλληλότητας του.

Χθες το βράδυ, πάνω 5.000 κάτοικοι των Σκοπίων πλημμύρισαν την κεντρική πλατεία της πόλης, συμμετέχοντας σε μια συγκλονιστική βουβή συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την ανείπωτη τραγωδία που συγκλόνισε το Κότσανι. Ανάλογες συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας έγιναν στο Κότσανι και στις πλατείες αρκετών πόλεων της χώρας. Οι συγκεντρώσεις αυτές διαμαρτυρίας θα συνεχιστούν τις επόμενες ημέρες

thestival.gr




Σκόπια: Σκηνές αρχαίας τραγωδίας έξω από το νοσοκομείο του Κότσανι

O επικεφαλής της εισαγγελίας των Σκοπίων, Λιούπκο Κοτσέφσκι, ο οποίος εργάζεται από το Κότσανι, ανέφερε ότι οι δικαστικοί αξιωματούχοι θα ζητήσουν την προφυλάκιση τουλάχιστον 10 ατόμων, ύποπτων για διάφορα σοβαρά εγκλήματα, μία μέρα την καταστροφική πυρκαγιά, από την οποία σκοτώθηκαν 59 άνθρωποι –ηλικίας από 14 έως 25 ετών– στη ντισκοτέκ Pulse.

Το κατηγορητήριο είναι «βαρύ» και κάνει λόγο –μεταξύ άλλων αδικημάτων– για σοβαρές ελλείψεις πρωτοκόλλων ασφάλειας, προσπάθειες δωροδοκίας και διακίνηση ναρκωτικών.

«Οι ελλείψεις είναι σοβαρότατες. Μπορώ να πω ελεύθερα ότι πρόκειται για διαφθορά του συστήματος», ανέφερε ο εισαγγελέας, ο οποίος απορεί με το γεγονός ότι αυτή η ντισκοτέκ δεν μπόρεσε ποτέ να λάβει άδεια λειτουργίας.

«Καθώς έφτασαν τα πτώματα και αναγνωρίστηκαν, οι εισαγγελείς έδωσαν εντολή για αυτοψία των θυμάτων. Υπάρχει εντολή για τη σύλληψη κάθε ατόμου που με κάποιο τρόπο οδήγησε στο συμβάν. Ακόμη, εκδόθηκαν εντολές για την κατάσχεση βιντεοσκοπήσεων, την προσωρινή κατάσχεση των εγγράφων της εταιρείας, έρευνα σε οικία, συνεργασία με την εισαγγελία για τη δίωξη του οργανωμένου εγκλήματος και της διαφθοράς. Η έρευνα βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη. Ύστερα από αυτούς τους έξι εισαγγελείς, θα προσλάβω άλλους τρεις, από την εισαγγελία των Σκοπίων.

Περισσότεροι από είκοσι άνθρωποι είναι ύποπτοι, περίπου δεκαπέντε βρίσκονται στο αστυνομικό τμήμα. Ορισμένοι από εκείνους έχουν πεθάνει, άλλοι βρίσκονται στο νοσοκομείο. Κάποιοι από τους συλληφθέντες είναι άμεσα εμπλεκόμενοι σε αυτό το εγκληματικό γεγονός, όπως ο διοργανωτής του πάρτι. Κρατούνται ένας πρώην Υφυπουργός του Υπουργείου Οικονομίας, ένας υπεύθυνος τομέα του συγκεκριμένου Υπουργείου, ένας πρώην επικεφαλής της Διεύθυνσης Προστασίας και Διάσωσης (DZS) καθώς και τρεις υπάλληλοι», τόνισε εχθές το βράδυ (16/03).

«Το εσωτερικό του κτηρίου αποτελείτο από γυψοσανίδες χωρίς πυράντοχη επένδυση, δεν υπήρχαν πυροσβεστικά υλικά στην ψευδοροφή, δεν υπήρχε σύστημα ειδοποίησης για πυρκαγιά, η αίθουσα ήταν γεμάτη με εύφλεκτα υλικά. Χρησιμοποιήθηκαν πυροτεχνικά υλικά χωρίς άδεια και από εταιρεία δίχως πιστοποίηση. Σύμφωνα με το περιουσιολόγιο του ακινήτου, διαπιστώθηκε ότι ήταν εγγεγραμμένο ως επιχείρηση ελαφράς βιομηχανία και ότι δεν είχε δηλωθεί η μετατροπή αυτού σε επιχείρηση εστίασης. Παρ’ όλα αυτά, το Υπουργείο Οικονομίας παρείχε άδεια εκμετάλλευσης για δεκαπέντε χρόνια», προσέθεσε.

Συγγενείς θυμάτων και τραυματιών αγωνιούν έξω από το νοσοκομείο στο Κότσανι

Σκηνές αρχαίας τραγωδίας εκτυλίσσονται τις τελευταίες ώρες έξω από το νοσοκομείο του Κότσανι, όπου έχουν συγκεντρωθεί συγγενείς θυμάτων και τραυματιών. Άλλοι θρηνούν και ορισμένοι άλλοι ελπίζουν για μία θετική είδηση όσον αφορά την κατάσταση της υγείας των αγαπημένων τους. Ανάμεσα σε εκείνους, βρίσκονται και επιζώντες της εθνικής τραγωδίας, η οποία έχει συγκλονίσει την ευρωπαϊκή κοινότητα και ιδίως τα κράτη των Βαλκανίων.

Η Ελλάδα ανέλαβε τους εγκαυματίες που ζητήθηκαν από τον ευρωπαϊκό Μηχανισμό

Η Ελλάδα ανέλαβε το σύνολο των εγκαυματιών που ζητήθηκαν από τον ευρωπαϊκό Μηχανισμό Πολιτικής Προστασίας. Οι 18 τραυματίες νοσηλεύονται στο «Παπανικολάου» της Θεσσαλονίκης και σε στρατιωτικά νοσοκομεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές.

newsbomb.gr




Μάκης Βορίδης απο Δράμα | «Χυδαία εκμετάλλευση της τραγωδίας των Τεμπών από την αντιπολίτευση»

Ο Υπουργός Επικρατείας, Μάκης Βορίδης, κατηγόρησε την αντιπολίτευση για «χυδαία εκμετάλλευση» της τραγωδίας των Τεμπών, αναφερόμενος στις αντιδράσεις που ακολούθησαν το σιδηροδρομικό δυστύχημα.

Ο κ. Βορίδης απάντησε στις κατηγορίες περί συγκάλυψης, τονίζοντας ότι η κυβέρνηση δεν έχει κανένα κίνητρο για κάτι τέτοιο. Επιπλέον, χαρακτήρισε την εργαλειοποίηση της τραγωδίας από την αντιπολίτευση ως «χυδαία», υπογράμμίζοντας ότι η υπόθεση διερευνάται από τη δικαιοσύνη και ότι δεν υπάρχει καμία παρέμβαση από την κυβέρνηση στη διαδικασία αυτή.




Οι Καβαλιώτες τίμησαν τη μνήμη των 57 παιδιών της τραγωδίας των Τεμπών

Οι Καβαλιώτες τίμησαν το βράδυ της Παρασκευής 11 Οκτωβρίου 2024 τη μνήμη των 57 παιδιών που έχασαν τη ζωή τους στο τραγικό δυστύχημα των Τεμπών, παρακολουθώντας μέσω γιγαντοόθονης στην πλατεία Ηρώων τη συναυλία που διοργάνωσε στο Καλλιμάρμαρο Παναθηναϊκό Στάδιο ο σύλλογος συγγενών των θυμάτων και συμμετείχαν σπουδαίοι καλλιτέχνες, όπως ο Φοίβος Δεληβοριάς, ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου, η Τάνια Τσανακλίδου, ο Σωκράτης Μάλαμας και οι Κοινοί Θνητοί.

Όλοι μαζί έστειλαν το δικό τους μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση: “Δεν πρόκειται να ξεχάσουμε τι συνέβη στα Τέμπη στις 28 Φεβρουαρίου 2023, μέχρι να αποδοθεί πραγματική Δικαιοσύνη”.




Τέμπη: “Αλλοιώθηκαν οι διάλογοι του σταθμάρχη τη νύχτα της τραγωδίας” – Σφοδρή η αντίδραση της Κυβέρνησης

Αλλοίωση των συνομιλιών του σταθμάρχη του ΟΣΕ Λάρισας αποκαλύπτουν έγγραφα που επικαλείται η εφημερίδα «το ΒΗΜΑ».

Αφαιρέθηκαν παράνομα αποσπάσματα των συνομιλιών από το σύστημα καταγραφής των επικοινωνιών λίγες ώρες μετά την τραγωδία των Τεμπών.

Aπό νεότερα έγγραφα των Εγκληματολογικών Εργαστηρίων της ΕΛ.ΑΣ, η υπόδειξη του σταθμάρχη για αναχώρηση τρένου προς την υποτιθέμενη «λάθος πορεία» δεν αφορούσε τη μοιραία αμαξοστοιχία –όπως παρουσιάστηκε την 1η Μαρτίου σε μονταρισμένο ηχητικό ντοκουμέντο– αλλά εκείνη τοπικού συρμού που κινήθηκε κανονικά.

Τα στελέχη του ΟΣΕ είχαν παραδώσει τα ηχητικά ντοκουμέντα στην τροχαία Λάρισας αμέσως μετά το δυστύχημα, ωστόσο στα νέα έγγραφα που έρχονται στο “φως” η Ελληνική Αστυνομία φαίνεται να τα παρέλαβε 3 μέρες αργότερα.

«Τα ερωτήματα μεγεθύνονται αφού στελέχη του ΟΣΕ είχαν αναφέρει ότι παρέδωσαν στην τροχαία Λάρισας τις σχετικές μαγνητοφωνήσεις τις πρώτες ώρες πριν το ατύχημα. Ωστόσο με βάση νέα έγγραφα διαπιστώνεται ότι αυτές δόθηκαν την ελληνική αστυνομία στις 3 Μαρτίου, δηλαδή 3 μέρες αργότερα», αναφέρει στο MEGA ο Βασίλης Λαμπρόπουλος που υπογράφει το ρεπορτάζ.

«Ποιος είχε μπει παράνομα στο σύστημα καταγραφών του ΟΣΕ τις πρώτες ώρες μετά το τραγικό συμβάν, ποιοι πήραν τους διαλόγους του σταθμάρχη κι έκαναν συρραφή συνομιλιών, παραποιώντας τους τελικά;» Και συμπληρώνει: «Έτσι κύριο ζητούμενο είναι ποιος είχε μπει παράνομα στο σύστημα καταγραφών του ΟΣΕ τις πρώτες ώρες μετά το τραγικό συμβάν, ποιοι πήραν τους διαλόγους του σταθμάρχη κι έκαναν συρραφή συνομιλιών, παραποιώντας τους τελικά;»

Σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ, η ελληνική αστυνομία διαψεύδει ότι έδωσε εντολή να μεταφερθούν τα συντρίμμια των τρένων, όπως είχαν αφήσει να εννοηθεί κυβερνητικά στελέχη.

Σφοδρή Αντίδραση από την Κυβέρνηση

Άμεση ήταν η απάντηση της Κυβέρνησης, η οποία διαψεύδει το ρεπορτάζ, αποκαλώντας το “δημοσιογραφική κηλίδα στην ιστορική πορεία της εφημερίδας”.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Παύλου Μαρινάκη:

Το σημερινό πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της εφημερίδας «Το ΒΗΜΑ της Κυριακής» αποτελεί δημοσιογραφική κηλίδα στην ιστορική πορεία της, καθώς προβάλλει σενάρια συνωμοσίας γύρω από τα αίτια της τραγωδίας των Τεμπών, που πληγώνει όλους τους Έλληνες.
Θα περίμενε κανείς από ένα έγκριτο έντυπο να μη καλλιεργεί ανυπόστατες θεωρίες περί «μονταζιέρας» προκειμένου να αναδειχθεί , υποτίθεται, ο ρόλος του ανθρώπινου παράγοντα στο τραγικό δυστύχημα. Γιατί ο ρόλος αυτός είναι, δυστυχώς, προφανής και έχει αποδειχθεί από όλα τα έως τώρα στοιχεία. Μαζί, βεβαίως, με μία σειρά και από άλλες πτυχές, τις οποίες ερευνά η δικαιοσύνη.
Άλλωστε, αν διαβάσει κανείς με προσοχή το ρεπορτάζ αντιλαμβάνεται ότι και η ίδια η εφημερίδα ουσιαστικά παραδέχεται όχι μόνο ότι δεν υπήρξε καμία προσπάθεια συγκάλυψης, όπως ο παραπλανητικός τίτλος αφήνει να εννοηθεί. Αλλά ότι, αντιθέτως η Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών της Ελληνικής Αστυνομίας έχει διαβιβάσει ακέραιο το σύνολο των ηχητικών καταγραφών του ΟΣΕ στις ανακριτικές αρχές ώστε να διεξάγουν με αποτελεσματικό τρόπο την έρευνα τους για την αναζήτηση της αλήθειας.
Σε τέτοιες στιγμές απαιτείται από όλους σεβασμός στην αλήθεια, ειλικρίνεια στο πένθος και εμπιστοσύνη στην ανεξάρτητη Δικαιοσύνη. Δεν έχουν θέση θεωρίες συνωμοσίας, δηλητηριώδεις φήμες και εύκολοι εντυπωσιασμοί. Και σε αυτήν την προσπάθεια σοβαρή ευθύνη έχουν και τα μέσα ενημέρωσης.

Αλλοίωση συνομιλιών σταθμάρχη : Ανακοίνωση του ΠΑΣΟΚ για το δημοσίευμα

«Άλλη μια επιβεβαίωση του νοσηρού μοτίβου της κυβέρνησης “συγκάλυψη, διαφθορά και ατιμωρησία” προκύπτει από το δημοσίευμα της κυριακάτικης εφημερίδας “Το Βήμα”.
Είναι ανατριχιαστικές και εξοργιστικές οι αποκαλύψεις της εφημερίδας ότι λίγες ώρες μετά την τραγωδία κάποιοι μπήκαν στον ΟΣΕ, αφαίρεσαν παράνομα τα ηχητικά των συνομιλιών του σταθμάρχη, έκαναν κοπτοραπτική και διέρρευσαν τους αλλοιωμένους διαλόγους στα μέσα ενημέρωσης για να στηρίξουν το κυβερνητικό αφήγημα περί ανθρώπινου λάθους και μόνο.
Σύμφωνα με την εφημερίδα, η καταγγελλόμενη λαθροχειρία έφτασε με στικάκι στην ΕΛ.ΑΣ. στις 3 Μαρτίου 2023 από υπάλληλο του ΟΣΕ χωρίς να ακολουθηθεί η προβλεπόμενη διαδικασία, την οποία όμως υψηλόβαθμο στέλεχος του ΟΣΕ περιέγραψε ψευδώς στην εξεταστική επιτροπή ότι έλαβε χώρα.
Η συγκάλυψη της αλήθειας για το έγκλημα στα Τέμπη ήταν από την αρχή η μόνη έγνοια της κυβέρνησης.
Οι μάσκες πέφτουν καθημερινά.
Το ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής -όπως πρώτο κατέθεσε τεκμηριωμένη πρόταση σύστασης προανακριτικής επιτροπής βάσει του πορίσματος της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας-, θα συνεχίσει τον αγώνα για την απόδοση δικαιοσύνης».




Αλεξανδρούπολη: Σκηνές αρχαίας τραγωδίας στην κηδεία του 15χρονου – «Είναι πολύ άδικο»

Αλεξανδρούπολη: Σε κλίμα οδύνης φίλοι και συγγενείς είπαν το στερνό «αντίο» στον 15χρονο που σκοτώθηκε πέφτοντας από τον φωταγωγό

Στο πένθος βυθίστηκε η τοπική κοινωνία της Αλεξανδρούπολης για τον τραγικό χαμό του 15χρονου, που έχασε τη ζωή του μετά από πτώση από τον φωταγωγό πολυκατοικίας, το πρωί του Σαββάτου.

Αυτή την ώρα οδηγείται στην τελευταία του κατοικία. Συντετριμμένοι οι γονείς λύγισαν κατά την εξόδιο ακολουθία, με τον Μητροπολίτη Αλεξανδρούπολης Άνθιμο να λέει χαρακτηριστικά ότι «είναι μια δύσκολη για εμάς στιγμή» αφουγκραζόμενος την οδύνη των συγγενών, καθώς ο παππούς του 15χρονου, είναι ιερέας, όπως αναφέρει το Thesstoday.gr

«Ήταν καλό παιδί, όλοι τον αγαπούσαν» φώναξαν οι συγγενείς του, με τους καθηγητές και τους συμμαθητές του να τον συνοδεύουν και εκείνοι στην τελευταία του κατοικία.

Το μοιραίο βήμα στο τζαμάκι του φωταγωγού

Η ασύλληπτη τραγωδία σημειώθηκε το πρωί του Σαββάτου, όταν ο 15χρονος έπεσε στο κενό από την ταράτσα πενταώροφης πολυκατοικίας μπροστά στα μάτια του πατέρα του.

Σύμφωνα με τα στοιχεία έσπευσε να τον βοηθήσει ώστε να επισκευάσουν την κεραία. Ο ανήλικος κουβαλούσε κάποια κιβώτια και κάποια στιγμή, επιχείρησε να βγάλει μία φωτογραφία. Τότε, έκανε το τελευταίο, αλλά μοιραίο βήμα. Πάτησε πάνω στο τζαμάκι του φωταγωγού, εκείνο έσπασε και βρέθηκε στο κενό από ύψος πέντε ορόφων.

Στο σημείο έσπευσε η Πυροσβεστική Υπηρεσία και το ΕΚΑΒ προκειμένου να τον απεγκλωβίσουν και να τον διασώσουν, ωστόσο λίγο αργότερα άφησε την τελευταία του πνοή και σκόρπισε θλίψη στην οικογένειά του, καθώς την Παρασκευή, γιόρτασε τα 15α γενέθλιά του.

Ραγίζει καρδιές η γιαγιά του 15χρονου – «Έτσι μου είπαν πως πέθανε»

Δεν μπορεί να χωρέσει ανθρώπου νους τον τρόπο με τον οποίο έχασε τη ζωή του ένας 15χρονος στην Αλεξανδρούπολη το Σάββατο.

To παιδί ανέβηκε στην ταράτσα της πολυκατοικίας για να βγάλει φωτογραφία με την φανέλα της αγαπημένης του ομάδας όταν έσπασε το γυάλινο κάλυμμα του φωταγωγού με αποτέλεσμα ο 15χρονος να βρεθεί στο κενό και πέφτοντας στο τσιμέντο να χάσει την ζωή του.

Στο σημείο έσπευσαν διασώστες του ΕΚΑΒ και κλιμάκιο της Πυροσβεστικής για τον απεγκλωβισμό και διάσωση του ανήλικου, ωστόσο ήταν ήδη αργά, καθώς ο 15χρονος είχε καταλήξει.

Τραγική φιγούρα ο πατέρας του 15χρονου, ο οποίος είδε το παιδί του να πέφτει στο κενό και να κόβεται τόσο άδικα το νήμα της ζωής του, μπροστά στα έντρομα μάτια του, χωρίς να μπορεί να αντιδράσει, ενώ μία μέρα πριν το παιδί είχε γιόρτασε τα γενέθλιά του.

«Τι να πω; Το παιδί έπεσε από τον φωταγωγό. Πήγε μα βγει μία φωτογραφία και έπεσε από τον φωταγωγό. Είχε γενέθλια. Τον πήρα τηλέφωνο και ο παπάς και το απόγευμα θα ερχόταν από εδώ το παιδί. Αλλά… ήρθαν στο σπίτι και μου λέει ‘’θα πάμε στο νοσοκομείο, σε θέλει ο αιματολόγος’’. Πάω σε αιματολόγο εγώ. Λέω ‘’δεν πάω’’, ‘’όχι πάμε λέει’’. Και όπως φτάσαμε στο νοσοκομείο, μας είπαν ότι πέθανε. Δύσκολα. Τι να σου πω.. ο μπαμπάς του. Η μαμά του εκεί πέρα ήταν. Ήταν στη δουλειά και την ειδοποίησαν και έφυγε. Ήταν καλό παιδί. Ο μπαμπάς του είναι στο νοσοκομείο. Δεν μπορεί. Η κόρη μου και ο γαμπρός μου είναι χάλια», ανέφερε στο MEGA η γιαγιά του 15χρονου στο MEGA.

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ για τον τραγικό θάνατο του 15χρονου

Στο πένθος βυθίστηκε η οικογένεια του ΠΑΟΚ, στο άκουσμα της τραγικής είδησης για τον 15χρονο που σκοτώθηκε στην Αλεξανδρούπολη. Ο νεαρός έχασε τη ζωή του στην προσπάθειά του να βγάλει μια selfie φορώντας τη φανέλα της αγαπημένης του ομάδας που ήταν οι «ασπρόμαυροι».

Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ έστειλε συλλυπητήριο μήνυμα, ενώ παράλληλα εξέφρασε την ανείπωτη θλίψη της για το τραγικό γεγονός. Όπως τονίζεται «η οικογένεια του ΠΑΟΚ θα αγκαλιάσει την οικογένειά του».

Αναλυτικά η ΠΑΕ ΠΑΟΚ αναφέρει:

«Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ εκφράζει την ανείπωτη θλίψη και τα θερμά της συλλυπητήρια στην οικογένεια του Γιάννη από την Αλεξανδρούπολη, που βρήκε φρικτό θάνατο προσπαθώντας να βγάλει φωτογραφία με την αγαπημένη του, ασπρόμαυρη φανέλα. Η μνήμη του θα μείνει ζωντανή και η οικογένεια του ΠΑΟΚ θα αγκαλιάσει την οικογένειά του.

ΠΗΓΗ | newsbomb.gr




Τέμπη | Διάψευση των ισχυρισμών της κυβέρνησης για το μπάζωμα του χώρου της τραγωδίας

Τι είπε ο συντονιστής Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας – «Τι φοβόσασταν ότι θα αποκαλυφθεί;», ρωτά το Μαξίμου η Μαρία Καρυστιανού.

Την ώρα που η κυβέρνηση επιδίδεται σ’ έναν πίνγκ-πονγκ ευθυνών για το γρήγορο μπάζωμα του χώρου όπου έγινε η εθνική τραγωδία των Τεμπών με τους 57 νεκρούς, αρμόδιοι και γονείς διέψευσαν ισχυρισμούς του Μαξίμου που, τουλάχιστον προς το παρόν, μάλλον μοιάζουν να οδηγούν την εν λόγω υπόθεση προς το σκοτάδι αντί για το φως. Χωρίς, πάντως, να μπορεί να αποκλειστεί το ενδεχόμενο να φέρουν ευθύνη -και- οι αρμόδιοι που «φωτογραφίζει».

Τους ισχυρισμούς της κυβέρνησης διέψευσαν ο συντονιστής Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας, Ευάγγελος Φαλάρας, και η Μαρία Καρυστιανού, η μητέρα της 20χρονης Μάρθης Ψαροπούλου, που έχασε τη ζωή της στα Τέμπη, ενώ ο πραγματογνώμονας Κώστας Λακαφώσης κατήγγειλε ότι δεν εφαρμόστηκε το πρωτόκολλο που υπάρχει για τα δυστυχήματα και ότι η σύγκρουση των δύο τρένων αντιμετωπίστηκε σαν ένα κοινό τροχαίο.

«Δεν τηρήθηκε κανένα πρωτόκολλο»

«Δεν τηρήθηκε κανένα πρωτόκολλο γιατί η αντιμετώπιση ήταν σαν τροχαίο. Σαν να έχει τρακάρει φορτηγό με αυτοκίνητο και γρήγορα να μαζέψουμε», τόνισε -μεταξύ άλλων- ο κ. Λακαφώσης, ενώ ο πατέρας της Μάρθης Ψαροπούλου, Αντώνης Ψαρόπουλος, που είναι δικηγόρος και έχει αναλάβει τόσο την υπόθεση της κόρης του όσο και άλλων θυμάτων της τραγωδίας, τόνισε -επίσης μεταξύ άλλων- τα εξής:

«Αυτό που μου έχει προξενήσει πολύ αρνητική εντύπωση είναι ότι οι ανακριτικές Αρχές απευθύνονται σε ανθρώπους που ήταν εξ αρχής εν δυνάμει κατηγορούμενοι κι εκ των υστέρων όντως τους ασκήθηκε σε βάρος τους ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος. Αυτό είναι ασύμβατο. Ψάχνουν να βρουν απαντήσεις από ανθρώπους που ελέγχονταν και τελικά ασκήθηκαν διώξεις. Πόσο αξιόπιστες και τεκμηριωμένες μπορεί να είναι οι απαντήσεις αυτές;».

Διάψευση των ισχυρισμών της κυβέρνησης

Εν τω μεταξύ, απαντήσεις στους ισχυρισμούς της κυβέρνησης για το μπάζωμα του χώρου της τραγωδίας, με το Μαξίμου να «δείχνει» ως υπεύθυνη της Πυροσβεστική, έδωσαν ο κ. Φαλάρας και η κ. Καρυστινού. Θυμίζουμε ότι ο υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Χρήστος Τριαντόπουλος, μιλώντας στη Βουλή, υποστήριξε πως δεν έδωσε εκείνος την εντολή για το μπάζωμα του χώρου της τραγωδίας, λέγοντας ότι η διαμόρφωσή του έγινε από το Συντονιστικό Όργανο Πολιτικής Προστασίας (ΣΟΠΠ) μετά από αίτημα της Πυροσβεστικής, η οποία επιχειρούσε στο σημείο.

Σύμφωνα, λοιπόν, με το Documento, ο κ. Φαλάρας απαντά ότι «εγώ ζήτησα να έρθουν οι γερανοί για να σηκωθούν τα βάρη και στο πλαίσιο αυτής της δράσης οι γερανοί -για λόγους στατικότητας του πεδίου- ζήτησαν να έρθουν σταθερά αντικείμενα, κροκάλες και ψηφίδες, προκειμένου να πατήσουν σε στέρεο έδαφος, επειδή αυτό μετατοπιζόταν όσο σηκώνονταν τα βαγόνια».

«Ουδέποτε αιτήθηκα μπάζωμα του χώρου»

«Η διαδικασία συνεχίστηκε μέχρι να σηκωθούν και τα βαγόνια της επιβατικής που είχαν τις λαμαρίνες. Όταν σηκώθηκαν και οι τελευταίες λαμαρίνες και ελέγξαμε πως δεν υπήρχε άλλος νεκρός στο πεδίο, συνεχίσαμε να μένουμε στο σημείο έως ότου φύγαμε την Παρασκευή», προσθέτει ο ίδιος.

Επιπλέον, ερωτηθείς εάν είχε συμμετοχή στη μετέπειτα εκχωμάτωση και το μπάζωμα του πεδίου, ο συντονιστής Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας απαντά αρνητικά και συμπληρώνει ότι εκείνο το οποίο αιτήθηκε ήταν εξοπλισμός, «για να μου δώσει την ευχέρεια να ελέγξω και να εντοπίσω νεκρούς και ζωντανούς».

Απάντηση Καρυστινού σε Τριαντόπουλο, Καραμανλή, Μπακογιάννη, Μητσοτάκη

«Τι φοβόσασταν ότι θα αποκαλυφθεί;», ρωτά το Μαξίμου η κ. Καρυστινού, η οποία μίλησε και για τους αντίστοιχους ισχυρισμούς εκ μέρους του τέως περιφερειάρχη Θεσσαλίας, Κώστα Αγοραστού, ο οποίος επίσης έσπευσε να «φωτογραφίσει» τα μέλη του ΣΟΠΠ όσον αφορά στην υπαιτιότητα. Ειδικότερα, η κ. Καρυστινού δήλωσε ότι «μόλις πληροφορήθηκα τις δηλώσεις του Κ. Τριαντόπουλου, ο οποίος κατά τη συνήθη τακτική των πολιτικών προσώπων, αποποιείται των ευθυνών του. Κύριοι, δόθηκε μια εντολή μπαζώματος. Ως ελάχιστο για εμάς, αλλά και για το σύνολο της κοινωνίας είναι να δοθεί ένα όνομα για αυτήν την αξιόποινη και υβριστική πράξη… Υπάρχουν εγκλήματα για τα οποία η απόδοση δικαιοσύνης είναι μονόδρομος… Οφείλετε να επιδείξετε σεβασμό στον άνθρωπο, στις αξίες του αλλά και στους νόμους της χώρας που ορκιστήκατε να υπηρετείτε…».

«Τι μας είπαν τη μέρα που σκοτώθηκαν τα παιδιά μας»

Προσθέτει ότι «αυτή η εβδομάδα ήταν πάρα πολύ δύσκολη για εμάς και πραγματικά δεν είχα σκοπό να κάνω καμιά δήλωση. Μου ζητήθηκε όμως χθες από δημοσιογράφους να απαντήσω στον κ. Αγοραστό. Η δήλωση του κ. Αγοραστού έγινε πάνω σε δική μου παλαιότερη δήλωση η οποία όμως «ακούστηκε» ανήμερα της μαύρης επετείου… Η αλήθεια είναι ότι χθες απέρριψα αυτή την πρόταση διότι πραγματικά θεωρούσα ανούσιο να ξεκινήσω αυτό το δημόσιο διάλογο με τον κ. Αγοραστό. Αλλά νιώθω ότι θα ήθελα να κάνω μία δήλωση όχι απέναντι στον κ. Αγοραστό αλλά απέναντι σε δύο σημαντικά πολιτικά πρόσωπα τα οποία έκαναν δηλώσεις την Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου. Την ημέρα που σκοτώθηκαν τα παιδιά μας. Ή μία δήλωση αφορά την κα. Μπακογιάννη, η οποία μας είπε ότι θα έπρεπε να μπούμε στα παπούτσια του κ. Καραμανλή γιατί είναι τραγικό να είσαι υπουργός και να σου συμβαίνει κάτι τέτοιο… Κα Μπακογιάννη, τραγικό είναι να είσαι 19 χρονών να επιστρέφεις χαρούμενη στο σπίτι σου και να σκοτώνεσαι με τον πιο φρικτό και άδικο θάνατο».

«Να τιμωρηθούν οι ένοχοι, όλοι»

Και συνεχίζει λέγοντας ότι: «τραγικό είναι να καταδικάζεται για το υπόλοιπο της ζωής σου στον πιο ανείπωτο πόνο και το μόνο που σκέφτεσαι και να παρακαλάς είναι άραγε πόσο σύντομα θα έρθει εκείνη η τελευταία μέρα της ζωής σου που θα σε γλιτώσει από το πένθος και θα ξανά συναντήσεις το χαμένο σου παιδί. Όσο για τον κ. Καραμανλή δε νομίζω ότι έχει επηρεαστεί τόσο πολύ η ζωή του. Τουλάχιστον μέχρι τώρα και όταν θέλει να αγκαλιάσει τα παιδιά του απλά ανοίγει τα χέρια του. Η επόμενη δήλωση που την θεωρώ ύψιστη ύβρη και ως προς το περιεχόμενο της αλλά και ως προς την επιλογή της μέρας που έγινε, αφορά τον πρωθυπουργό. Ο οποίος μας δήλωσε για ακόμη μια φορά ότι θα χυθεί άπλετο φως, θα τιμωρηθούν οι ένοχοι, και θα καταρρεύσουν οι παράλογες και ψευδείς φήμες όταν την ίδια στιγμή παίζει παντού βίντεο με τον κ. Τριαντόπουλο, εντολοδόχο του κ. Μητσοτάκη να μας δηλώνει πόσο γρήγορα και πόσο αποτελεσματικά «τακτοποιήθηκε» ο χώρος του εγκλήματος….».

«Ο πρωθυπουργός ξέρει ότι είναι ποινικό αδίκημα»

Παράλληλα, τονίζει ότι «προφανώς ο πρωθυπουργός γνωρίζει ότι είναι ποινικό αδίκημα η αλλοίωση του χώρου εγκλήματος.… Εγώ λοιπόν σήμερα αντί να απαντήσω στον κ. Αγοραστό θα απευθυνθώ στον πρωθυπουργό, ο όποιος υποστηρίζει ότι ζούμε σε ένα Κράτος Δικαίου και ότι στο έγκλημα των Τεμπών πρέπει να αποδοθούν σε όλους τους υπαίτιους οι ευθύνες. Συμφωνούμε κ. Μητσοτάκη, ότι πρέπει να χυθεί άπλετο φως και ότι πρέπει να τιμωρηθούν όλοι οι ένοχοι. Και αφού πιστεύετε ότι όντως ζούμε σε ένα κράτος δικαίου, πράγμα που εγώ διαφωνώ πλήρως και μαζί μου πολλοί άνθρωποι εντός και εκτός της χώρας μας, να μας δείξετε εμπράκτως τα όσα δημόσια δηλώνετε».

«Προσβάλετε τη μνήμη των παιδιών μας»

Καταλήγοντας, η ίδια αναφέρει ότι «παρακαλώ ως ένδειξη καθαρότητας και εντιμότητας να παρουσιαστείτε αυτοβούλως στην εξεταστική επιτροπή που διερευνά το έγκλημα και όπου σύμφωνα με την νομοθεσία οφείλουν να παρουσιαστούν για να δώσουν εξηγήσεις όλοι οι εμπλεκόμενοι στην υπόθεση. Εμείς αλλά και όλοι οι Έλληνες θα θέλαμε πάρα πολύ να ακούσουμε δημόσια, για πoιο λόγο δώσατε εντολή να αλλοιωθεί ο χορός του εγκλήματος. Τι φοβόσασταν ότι θα αποκαλυφθεί; Διαφορετικά υπεκφεύγετε τις ευθύνες σας για ακόμη μια φορά. Μήπως επειδή ελπίζετε ότι κανένας από τους εισαγγελείς που εσείς διορίσατε, δεν θα τολμήσει να σας το ζητήσει. Και να γνωρίζετε ότι οι δηλώσεις εντυπωσιασμού που συνηθίζετε να κάνετε είναι προσβλητικές για εμάς, για την μνήμη των παιδιών μας και υποτιμούν τη νοημοσύνη και την αξιοπρέπεια όλων των Ελλήνων».

Πηγή : tanea




Την Παρασκευή εκδικάζεται η πρώτη αγωγή αποζημίωσης συγγενών θύματος της τραγωδίας των Τεμπών

Αποζημίωση ενός εκατομμυρίου ευρώ διεκδικούν συγγενείς θύματος του πολύνεκρου δυστυχήματος στα Τέμπη, στην πρώτη αγωγή που εκδικάζεται αύριο, εκτός απροόπτου, στο Πρωτοδικείο της Αθήνας.

Τέσσερα συγγενικά πρόσωπα του 62χρονου ελεγκτή, που έχασε τη ζωή του στο τραγικό δυστύχημα, προσέφυγαν στη δικαιοσύνη κατά του ΟΣΕ και της εταιρείας Hellenic Train, ζητώντας αποζημίωση για την ηθική βλάβη και την οδύνη που υπέστησαν από την απώλεια του δικού τους ανθρώπου.

Η σύζυγος, οι δύο γιοι και η αδελφή του άτυχου ελεγκτή της επιβατικής αμαξοστοιχίας στην αγωγή τους, μεταξύ άλλων, επικαλούνται τα συμπεράσματα των πραγματογνωμόνων που αναφέρονται στις συνθήκες της τραγωδίας δηλώνοντας απαρηγόρητοι για το θάνατο του.

Πηγή: Newsbeast.gr




Σπαραγμός στο ετήσιο μνημόσυνο στον τόπο της τραγωδίας των Τεμπών

Σπαραγμός στο ετήσιο μνημόσυνο, το οποίο πραγματοποιήθηκε νωρίς το μεσημέρι της Τετάρτης στον τόπο της τραγωδίας των Τεμπών, κοντά στο χωριό Ευαγγελισμός.

Ο θρήνος και τα αναπάντητα «γιατί» κυριάρχησαν για τη μοιραία σύγκρουση των δύο τρένων, που οδήγησε στον θάνατο 57 συνανθρώπους μας.

Οι συγγενείς των θυμάτων που βρέθηκαν στο σημείο, ζητούσαν να αποδοθούν ευθύνες που πραγματικά ευθύνονται για όσα έγιναν πριν από έναν χρόνο, ενώ σε μια από τις συγκλονιστικότερες στιγμές, ο ιερέας που τελούσε το τρισάγιο, «έσπασε» και δεν κατάφερε να συγκρατήσει τα δάκρυά του, όταν διάβαζε τα ονόματα των θυμάτων.




Τέμπη: Βαριά ατμόσφαιρα στο μνημόσυνο και το τρισάγιο για τα θύματα της τραγωδίας (βίντεο – φωτογραφίες)

Δάκρυα από τους συγγενείς, ανείπωτος ο πόνος έναν χρόνο μετά την εθνική τραγωδία

Μέσα σε βαρύ κλίμα έγινε σήμερα το πρωί στο Μακρυχώρι του δήμου Τεμπών Λάρισας, το ετήσιο μνημόσυνο για τις 57 ψυχές που έχασαν τη ζωή τους στο σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών, έναν χρόνο πριν.

Πλήθος κόσμου παρευρέθηκε στον Ιερό Ναό του Αγίου Θωμά για το μνημόσυνο που τελέστηκε από τον Μητροπολίτη Λαρίσης και Τυρνάβου Ιερώνυμο.

Ανάμεσά τους και άνθρωποι που έμελλε να ζήσουν από κοντά τα πρώτα λεπτά της τραγωδίας.

Όπως ο κ. Νίκος Μητσογιάννης, αντιδήμαρχος του Δήμου Τεμπών ο οποίος συγκλονίζει περιγράφοντας τα όσα είδε όταν έφτασε από τους πρώτους στον τόπο του δυστυχήματος: «Είδαμε μια χαώδη κατάσταση εκεί στο σημείο της τραγωδίας. Θερμά συλλυπητήρια στις οικογένειες. Αυτό που είδα εγώ, μην με ρωτάτε τι, σας παρακαλώ, να μην το δει κανένας σας. Δυστυχώς δεν μπορέσαμε να σώσουμε όλους αυτούς τους ανθρώπους. Οι άνθρωποι εκεί μας έλεγαν ότι δεν θέλουν να πεθάνουν, ότι θέλουν να ζήσουν, ότι θέλουν να δουν τις οικογένειές τους, μια κοπέλα μας είπε ότι θέλει να κάνει παιδί, να μην χάσει αυτό… Ακούσαμε ό,τι μπορείτε να φανταστείτε, έλεγε ο καθένας ότι είχε ανάγκη και εμείς προσπαθούσαμε να τους μιλάμε για να τους δώσουμε δύναμη να ζήσουν. Είδαμε πάρα πολλά, πολλά διασκορπισμένα σώματα, πολλοί σωθήκανε, δυστυχώς όμως όχι όλοι. Κάναμε ότι μπορούσαμε, πέντε μερόνυχτα ήμασταν εκεί… προσπαθούσαμε να δώσουμε συμπαράσταση και δύναμη, τους σκεπάζαμε που ήταν ημίγυμνοι λόγω του δυστυχήματος, κάναμε ότι μπορούσαμε για να ζήσουν αυτοί οι άνθρωποι. Να μην ξανασυμβεί ποτέ ξανά αυτό το πράγμα. Αυτοί που έχουν τις ευθύνες θα λογοδοτήσουν όπου πρέπει και βασικότερα στον Θεό».




Το χρονικό της τραγωδίας στη ναυτιλιακή στη Γλυφάδα | Ποιος ήταν ο αιγύπτιος μακελάρης και γιατί ήταν αποφασισμένος να σκοτώσει

Αποφασισμένος να σκοτώσει τα αφεντικά ήταν ο Αιγύπτιος ο οποίος μπήκε το πρωί της Δευτέρας 12/2 στη ναυτιλιακή εταιρεία της οικογένειας Καρνέση στη Γλυφάδα και πυροβόλησε θανάσιμα την ιδιοκτήτρια και εφοπλίστρια, Μαρία Καρνέση, τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Αντώνη Βλασσάκη, και τον επί χρόνια καπετάνιο και υπάλληλο της εταιρείας, Ηλία Κουκουλάρη, και στη συνέχεια αυτοκτόνησε.

Το θρίλερ είχε περίπου 3 ώρες διάρκεια, με τον 76χρονο μακελάρη να βρίσκεται ταμπουρωμένος στην εταιρεία και να σκορπά τον θάνατο έχοντας στα χέρια του μία καραμπίνα.

Ήθελε να τους εκδικηθεί

Ο 76χρονος ονομαζόταν Αντέλ Ελ Μπουράι, αλλά ήταν γνωστός ως ο «Άρης» της εταιρείας.

Όπως μετέδωσε το πρωί της Τρίτης (13/2) η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο, οι πληροφορίες που έρχονται στο φως δείχνουν πώς το μυαλό του αιγύπτιου δράστη θόλωσε και πώς το μίσος του έγινε άσβεστο το τελευταίο διάστημα. Εργαζόταν για πάνω από 36 χρόνια για την οικογένεια Καρνέση. Ήταν επιστάτης στο σπίτι τους στους Πεταλιούς και θέλησε να εκδικηθεί, επειδή τον έδιωξαν.

Ο 76χρονος Αιγύπτιος

Το χρονικό του μακελειού

Όλα έγιναν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα στις 10:00 το πρωί. Ο 76χρονος γνώριζε κάθε γωνιά του κτιρίου με κάθε λεπτομέρεια και ήξερε πώς να κινηθεί. Μπήκε από το πάρκινγκ με το SUV αυτοκίνητό του. Είχε μαζί του μία καραμπίνα, ενώ εντός του αυτοκινήτου βρέθηκε και ένα περίστροφο. Μέσω του κλιμακοστασίου ανέβηκε στον πρώτο όροφο και με την καραμπίνα που κρατούσε στα χέρια απομάκρυνε τον άνδρα της ασφάλειας.

Μπαίνοντας στο κτίριο ο 76χρονος φώναζε: «Ήρθα για τα αφεντικά, ήρθα για να τους καθαρίσω όλους».

Δευτερόλεπτα αργότερα ο δράστης θα σημαδεύσει τη Μαρία Καρνέση και τον γαμπρό της. Ο πρώην καπετάνιος θα μπει μπροστά για να τον αφοπλίσει και τότε ο δράστης θα αρχίσει να πυροβολεί και τους τρεις σε σώμα και κεφάλι. Όλοι τους θα πέσουν νεκροί από το δολοφονικό αμόκ του 76χρονου.

Πληροφορίες αναφέρουν πως η Μαρία Καρνέση δέχτηκε τα πυρά στο κεφάλι και το στήθος, ο γαμπρός της στο κεφάλι και ο καπετάνιος στον ώμο.

Ο 76χρονος προσπάθησε να εντοπίσει για να σκοτώσει και την αδελφή της Μαρίας Καρνέση, Δέσποινα, η οποία όμως είχε βγει από το γραφείο της και βρισκόταν σε άλλο όροφο και έτσι πρόλαβε να βγει εγκαίρως από το κτίριο μαζί με κάποιους υπαλλήλους.

Στη συνέχεια, αφού δεν μπόρεσε να τη βρει, κατέβηκε στο υπόγειο και με την ίδια καραμπίνα έδωσε τέλος στη ζωή του, πριν μπουν στις εγκαταστάσεις οι πάνοπλοι άντρες της ΕΚΑΜ

Η ναυτιλιακή στη Γλυφάδα

Αυτόπτες μάρτυρες αναφέρουν ότι ο 76χρονος φώναζε σε όλους να απομακρυνθούν και να μην τον ακολουθήσουν. Μάλιστα, δύο γυναίκες που βρέθηκαν στον δρόμο του, τις κλείδωσε μέσα στην τουαλέτα και αρκετή ώρα αργότερα κατάφεραν με το ΕΚΑΒ να μεταφερθούν στο Ασκληπιείο της Βούλας για τις πρώτες βοήθειες.

Υπάλληλοι που κατάφεραν να βγουν από το κτίριο ήταν εκείνοι που ειδοποίησαν άμεσα την αστυνομία. Σπεύδει και ειδικός διαπραγματευτής. Ήταν, όμως, ήδη αργά.

Τα όσα δραματικά και πρωτοφανή συνέβησαν έχουν καταγραφεί από κάμερες ασφαλείας της ναυτιλιακής, με το υλικό να βρίσκεται στα χέρια αστυνομικών που το αναλύουν, σε μια προσπάθεια να διαλευκάνουν πλήρως τη δολοφονική επίθεση στη Γλυφάδα.

Η ανακοίνωση της οικογένειας Καρνέση

Ανακοίνωση εξέδωσε η οικογένεια Καρνέση μετά το μακελειό που είχε ως τραγικό αποτέλεσμα τον θάνατο της αδελφής του, Μαρίας, του γαμπρού του, Αντώνη, και του συνεργάτη και πρώην καπετάνιου, Ηλία Κουκουλάρη.

Ο επιχειρηματίας δηλώνει συντετριμμένος από το τραγικό γεγονός που έπληξε την οικογένειά του. Ο ίδιος ζητά να αποφεύγεται κάθε συσχέτιση με οποιαδήποτε άλλη υπόθεση.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Η οικογένειά μου κι εγώ δηλώνουμε βαθύτατα συντετριμμένοι από το τραγικό και αναπάντεχο γεγονός που έπληξε την οικογένειά μας και οδήγησε στην απώλεια της αδελφής μου, Μαρίας, του γαμπρού μου, Αντώνη Βλασσάκη, και του συνεργάτη μας, Ηλία Κουκουλάρη. Η ανείπωτη θλίψη των στιγμών επιβάλλει τον ελάχιστο σεβασμό στον πόνο και το πένθος των οικογενειών μας. Παρακαλούμε να αποφεύγεται κάθε συσχέτιση με οποιαδήποτε άλλη υπόθεση».

Το προφίλ του 76χρονου

Ο Αντέλ Ελ Μπουράι ήρθε την Ελλάδα από την Αίγυπτο το 1980 στα 32 του χρόνια. Έψαχνε για μεροκάματα για να βγάλει χρήματα και να στηρίξει την οικογένειά του, που έχει μείνει πίσω στην πατρίδα του.

Τότε μπήκε στη ζωή του η οικογένεια Καρνέση. Αρχικά εργάζεται στα πλοία τους. Η μητέρα της οικογένειας όμως, η Ελευθερία, που δεν είναι πια στη ζωή, τον ξεχωρίζει και τον κάνει επιστάτη των ακινήτων της οικογένειας.

Το δέσιμο ήταν μεγάλο. Έγινε ο «άνθρωπός» τους για όλες τις δουλειές. Για 36 ολόκληρα χρόνια φρόντιζε τα σπίτια σε Αθήνα και Πεταλιούς.

Αποφάσισε μέχρι και να αλλάξει θρησκεία. Γίνεται χριστιανός, τον βαφτίζει η μητέρα της οικογένειας και παίρνει το όνομα Αριστείδης. Από τότε, ο Αντέλ Ελ Μπουράι είναι για όλους ο Άρης.

Το 2022 μία οικονομική διαμάχη δίχασε την οικογένεια. Από τη μία, ο Σπύρος και από την άλλη η Μαρία και η Δέσποινα. Ο Άρης βρέθηκε στη μέση. Πριν από έναν χρόνο βγαίνει από το μισθολόγιο της εταιρείας, συνεχίζει όμως να εργάζεται για την οικογένεια και συγκεκριμένα για τον Σπύρο.

Συνεχίζει να έχει τα κλειδιά της οικογένειας, ακόμα και να διανυκτερεύει στα σπίτια του Καρνέση στη Γλυφάδα όταν βρίσκεται στην Αθήνα.

Το πρωί της Δευτέρας (12/2) έρχεται η δεύτερη απόλυση. Του αφαιρούνται όχι μόνο τα προνόμια και οι αρμοδιότητες, αλλά και το σπίτι όπου διέμενε.

Το μυαλό του 76χρονου θόλωσε. Πήρε δύο όπλα που ενδεχομένως ανήκουν και στην οικογένεια, έφυγε από το σπίτι, κατευθύνθηκε προς την εταιρεία και έσπειρε τον θάνατο.

πηγή: Newsbeast.gr 




Το χρονικό της τραγωδίας στην Καλαμάτα | Θρήνος για τον 40χρονο επισμηναγό που σκοτώθηκε μπροστά στην οικογένειά του

Τραγική ήταν η κατάληξη που είχε η πτήση του T-2 Buckeye της Πολεμικής Αεροπορίας με χειριστή τον έμπειρο επισμηναγό Επαμεινώνδα Κωστέα στην Καλαμάτα. Ο 40χρονος άφησε την τελευταία του πνοή την Τετάρτη 27/12 κατά τη διάρκεια της τελευταίας του πτήσης με το εκπαιδευτικό αεροσκάφος, την οποία παρακολουθούσαν η σύζυγός του και το ένα από τα παιδιά τους.

Ο επισμηναγός Επαμεινώνδας Κωστέας ήταν παντρεμένος και πατέρας δύο ανήλικων παιδιών. Υπηρετούσε επί 23 χρόνια στην Πολεμική Αεροπορία και είχε πάνω από 3.000 ώρες πτήσεις.

Το χρονικό της τραγωδίας

Θεωρητικά πρόκειται για μία εκπαιδευτική πτήση καταδίωξης, ωστόσο στο διθέσιο εκπαιδευτικό ο 40χρονος ήταν μόνος του.

Όπως μετέδωσε το πρωί της Πέμπτης (28/12) η εκπομπή του MEGA «Κοινωνία Ώρα Mega» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο κάποια στιγμή λίγο πριν την προσγείωση το αεροσκάφος αρχίζει και χάνει ύψος και χάνεται από τα μάτια των δικών του και των συναδέλφων του. Αφού είχε τελειώσει η πτήση και τα αεροσκάφη επέστρεφαν στο αεροδρόμιο για προσγείωση, στις 11:28 χτύπησε η καταστροφή.

Η συντριβή σημειώθηκε 900 μέτρα βόρεια της πύλης του αεροδρομίου, κοντά στην περιοχή Άρι στη Μικρομάνη και είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο του 40χρονου.

Τα αίτια της πιθανής συντριβής είναι πολλά – τα οποία ερευνώνται – και κάποιοι κάνουν λόγο για έκρηξη στον αέρα.

Έχουν περάσει λίγα λεπτά από τη συντριβή του εκπαιδευτικού αεροσκάφους της Πολεμικής Αεροπορίας και οι χειρότεροι φόβοι έχουν επιβεβαιωθεί. Ο 40χρονος έμπειρος επισμηναγός έχει χάσει τη ζωή του.

Οι πληροφορίες θέλουν τον αδικοχαμένο πιλότο να μην εγκατέλειψε το αεροσκάφος, αν και το μοιραίο Τ-2 διέθετε εκτινασσόμενο κάθισμα…

Κάτοικοι της περιοχής έκαναν λόγο για έναν εκκωφαντικό θόρυβο και στη συνέχεια είδαν ένα μαύρο σύννεφο καπνού να απλώνεται στον ουρανό της πόλης.