Βίντεο – ντοκουμέντο από την άγρια συμπλοκή σε πλοίο από Τήνο προς Ραφήνα

Βίντεο ντοκουμέντο από την άγρια συμπλοκή που σημειώθηκε σε πλοίο το οποίο εκτελούσε το δρομολόγιο από την Τήνο προς Ραφήνα την Τρίτη, ήρθε στο φως της δημοσιότητας

Σοκαριστικές εικόνες στο πλοίο

Στις σοκαριστικές εικόνες του Mega φαίνονται επιβάτες να παίζουν ξύλο, με μπουνιές και κλωτσιές ενώ αυτόπτες μάρτυρες έκαναν λόγο και για όπλο.

Το χρονικό

Σύμφωνα με πληροφορίες, όλα ξεκίνησαν όταν ένας επιβάτης έκανε παρατήρηση για φασαρία σε ομάδα ατόμων και δέχτηκε επίθεση.

Άμεσα επενέβησαν μέλη του πληρώματος για να ηρεμήσουν τα πνεύματα, ενώ ο καπετάνιος γύρισε το πλοίο στο λιμάνι της Τήνου. Στο πλοίο επέβαιναν 717 άτομα, τα οποία θα επιστρέψουν καθυστερημένα στον προορισμό τους.

Tο λιμενικό σώμα σε συνεργασία με την αστυνομία προχώρησε στην προσαγωγή 14 ατόμων στο λιμεναρχείο της Τήνου, ενώ σύμφωνα με το Mega έγιναν 7 συλλήψεις. Το πλοίο που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο από Θήρα-Ιο-Πάρο-Μύκονο, Τήνο αναχώρησε για τον τελικό προορισμό του και έχει ήδη καταπλεύσει στο λιμάνι της Ραφήνας.

ethnos.gr




Μητσοτάκης: Παρακολούθησε τη Θεία Λειτουργία της πρώτης Ανάστασης στην Τήνο

Στην Τήνο μαζί με την οικογένειά του βρίσκεται ο Κυριάκος Μητσοτάκης

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης βρίσκεται στην Τήνο για τις άγιες ημέρες του Πάσχα. Χθες το βράδυ (3/5) ο Κυριάκος Μητσοτάκης παρακολούθησε την Ακολουθία και Περιφορά του Επιταφίου στον Ιερό Ναό Ευαγγελιστρίας Τήνου συνοδευόμενος από τη σύζυγό του Μαρέβα Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκη και την κόρη τους Σοφία.

Σήμερα το πρωί του Μεγάλου Σαββάτου ήταν παρών στη Θεία Λειτουργία της πρώτης Αναστάσεως.




Κυριάκος Μητσοτάκης από Τήνο: «Έχουμε κάθε λόγο να είμαστε αισιόδοξοι για το μέλλον»

Στις εορταστικές εκδηλώσεις στην Τήνο για την Κοίμηση της Θεοτόκου και για την επέτειο του τορπιλισμού του καταδρομικού «Έλλη», παρέστη ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης
Ο Πρωθυπουργός, συνοδευόμενος από τον υπουργό Εθνικής Άμυνας, Νίκο Δένδια και τον Αρχηγό ΓΕΕΘΑ, Στρατηγό Κωνσταντίνο Φλώρο, επιβιβάστηκε στην πυραυλάκατο (ΤΠΚ) «Ξένος» του Πολεμικού Ναυτικού για την επιμνημόσυνο δέηση στο σημείο που βυθίστηκε το «Έλλη», όπου έριξε στεφάνι στη θάλασσα για να τιμήσει τους άνδρες του καταδρομικού που έδωσαν τη ζωή τους για την πατρίδα.
Στη συνέχεια ο κ. Μητσοτάκης παρακολούθησε τη Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό της Ευαγγελιστρίας και ακολούθησε τη λιτάνευση της Ιεράς Εικόνας της Μεγαλόχαρης μέχρι το λιμάνι του νησιού. Μετά το τέλος των εορταστικών εκδηλώσεων ο Πρωθυπουργός, συνομίλησε με πολίτες στο λιμάνι του νησιού και έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Σήμερα, από τις πιο μεγάλες εκκλησίες μέχρι τα πιο μικρά ξωκλήσια, ο Ελληνισμός η Ορθοδοξία γιορτάζουμε την Κοίμηση της Θεοτόκου. ΉΘελα, ειδικά αυτή τη μέρα να βρεθώ σήμερα εδώ στην Τήνο, η οποία γιορτάζει τα 200 χρόνια από την εύρεση της θαυματουργού εικόνας.
Σήμερα η σκέψη μας κατευθύνεται στις Ένοπλες Δυνάμεις. Σε αυτές και σε αυτούς οι οποίοι  φροντίζουν να είμαστε ασφαλείς σε αυτούς οι οποίοι έδωσαν τη ζωή τους στην άνιση μάχη με την πύρινη λαίλαπα. Γνωρίζουν πάντα ότι, η πολιτεία θα βρίσκεται κοντά τους και θα τους στηρίζει.
Ο Δεκαπενταύγουστος είναι μια μέρα ταυτισμένη με την ελπίδα και την αισιοδοξία και έχουμε κάθε λόγο σήμερα ως Ελληνίδες και ως Έλληνες να είμαστε πιο αισιόδοξοι για το μέλλον.
Παρά τις δυσκολίες τις οποίες  αντιμετωπίζουμε, η χώρα μας έχει ξεπεράσει πια μια δεκαετή κρίση και έχει κάθε δικαίωμα να ατενίζει το μέλλον με περισσότερη ελπίδα με περισσότερη αισιοδοξία, εξάλλου αυτές οι λέξεις είναι τόσο ταυτισμένες με την σημερινή μεγάλη μέρα.
Εύχομαι σε όλες και σε όλους, τις εορτάζουσες και τους εορτάζοντες,  στη σύζυγό μου η οποία εορτάζει κι αυτή, χρόνια πολλά, όπως σε κάθε Ελληνίδα σε κάθε Έλληνα είτε βρίσκονται στην Ελλάδα είτε βρίσκονται παντού στον κόσμο. Σήμερα γιορτάζει όλος ο ελληνισμός γιορτάζει όλη η Ορθοδοξία. Χρόνια πολλά και πάλι».