Πρωτοδικείο Αθηνών: Λήξη συναγερμού μετά το τηλεφώνημα για βόμβες

Λήξη συναγερμού στο Πρωτοδικείο Αθηνών μετά το τηλεφώνημα για τοποθέτηση εκρηκτικών μηχανισμών το πρωί της Πέμπτης (27/2).

Ο συναγερμός προκλήθηκε έπειτα από απειλητικό τηλεφώνημα  για δύο εκρηκτικούς μηχανισμούς επί της οδού Λουκάρεως.

Λόγω του απειλητικού τηλεφωνήματος, αποφασίστηκε η εκκένωση του κτιρίου του Πρωτοδικείου, ενώ κλιμάκιο του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών (ΤΕΕΜ) πραγματοποίησε ελέγχους.

Η κυκλοφορία στην περιοχή έχει αποκατασταθεί.

Δικηγόροι, διάδικοι και δικαστικοί βγήκαν στη Λουκάρεως, η οποία αποκλείστηκε από αστυνομικές δυνάμεις.

 

 

Πηγή:protothema.gr

 




Το τηλεφώνημα Μητσοτάκη σε Καραμανλή – Σαμαρά.

Να γεφυρώσει τις σχέσεις με τον Κώστα Καραμανλή και τον Αντώνη Σαμαρά επιχειρεί ο Κυριάκος Μητσοτάκης, καθώς τη Δευτέρα είχε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους προκειμένου να τους προσκαλέσει προσωπικά στην εκδήλωση για τα 50 χρόνια από την ίδρυση της ΝΔ, που θα λάβει χώρα την Παρασκευή στη Ρηγίλλης.

Η κίνηση αυτή του κ. Μητσοτάκη έρχεται σε μια περίοδο που το κλίμα στο εσωτερικό της Νέας Δημοκρατίας είναι ηλεκτρισμένο και ερμηνεύεται ως ενωτική προσπάθεια, ύστερα από την ανοιχτή αμφισβήτηση των δύο πρώην πρωθυπουργών για το μοντέλο διακυβέρνησης, το ύφος εξουσίας και πολιτικές επιλογές του Κυριάκου Μητσοτάκη.

Η επικοινωνία, η πρώτη μετά την εκδήλωση που είχε γίνει στις αρχές Ιουλίου στο Πολεμικό Μουσείο, κατά την οποία οι δύο πρώην πρωθυπουργοί είχαν ασκήσει κριτική στα πεπραγμένα της κυβέρνησης ήταν, σύμφωνα με πληροφορίες, σύντομη αλλά σε καλό κλίμα.

Δεν υπάρχουν πληροφορίες για το τι τελικά θα πράξουν.

«Φαντάζομαι πως θα έρθουν»

«Πάντα δεν είχαμε μια πιο ευνοϊκή μεταχείριση σε δυο πρώην πρωθυπουργούς, δεν την αξίζουνε; Υπήρξαν οι πρόεδροι της παρατάξεως και κάθε πρόσθετη τιμή τούς αξίζει» είπε στον Σκάι, ο Μάκης Βορίδης για το τηλεφώνημα του πρωθυπουργού, χωρίς ωστόσο να επιβεβαιώνει αν οι κύριοι Σαμαράς και Καραμανλής, θα είναι παρόντες στην επετειακή ομιλία του Κυριάκου Μητσοτάκη την Παρασκευή.

«Φαντάζομαι πως θα έρθουν, δεν έχω όμως προς το παρόν κάποια ενημέρωση», είπε, προσθέτοντας ότι αυτό που γίνεται τώρα είναι μια «πιο επετειακή, πιο ανοιχτή και πιο χαλαρή συγκέντρωση με ιστορικό χαρακτήρα λόγω και Ρηγίλλης».

Παράλληλα, ο υπουργός Επικρατείας, επέμεινε πως η κυβέρνηση έχει ισχυρή κοινοβουλευτική πλειοψηφία για να επιτελεί το έργο της και επελέγη για αυτά τα οποία προωθεί. «Τώρα αν κάποιοι βουλευτές κάνουν ερωτήσεις, έχω εξηγήσει πως δουλειά των βουλευτών είναι να κάνουν ερωτήσεις. Μόνο την πενταετία αυτή έχουμε δεχθεί 5.000 ερωτήσεις. Και η συγκεκριμένη ερώτηση των 11 έδωσε την ευκαιρία να ανακεφαλαιώσουμε ό,τι έχουμε κάνει για το θέμα των κόκκινων δανείων».

tanea.gr

 




Τηλεφώνημα για βόμβα στα δικαστήρια Θεσσαλονίκης

Τηλεφώνημα για τοποθέτηση εκρηκτικού μηχανισμού στο δικαστικό μέγαρο Θεσσαλονίκης δέχθηκε το πρωί της Τετάρτης ραδιοφωνικός σταθμός της πόλης. Όπως αναφέρει το voria.gr το τηλεφώνημα έγινε λίγο μετά τις 10:00 το πρωί και ενημέρωνε πως σε διάστημα δύο ωρών θα εκραγεί ο μηχανισμός.

Άμεσα κινητοποιήθηκε το Τμήμα Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών, όπου πραγματοποίησαν έλεγχο στον χώρο.

Από τις έρευνες δεν διαπιστώθηκε κάτι με αποτέλεσμα λίγο μετά τις 11:30 να λήξει ο συναγερμός.

Αξίζει να σημειωθεί πως δεν έγινε εκκένωση του κτιρίου.

Πηγή: newsbeast.gr




Βόμβα στο υπουργείο Εργασίας | H «Επαναστατική Ταξική Αυτοάμυνα» και το ψυχρό τηλεφώνημα

«Σε 40 λεπτά θα σκάσει. Δεν είναι φάρσα». Με αυτά τα λόγια άγνωστος τηλεφώνησε στις 00:48 στην «Εφημερίδα των Συντακτών» και έδωσε περιθώριο 40 λεπτά για την βόμβα που τοποθετήθηκε έξω από την τράπεζα Alpha Bank επί της Σταδίου, απέναντι από το υπουργείο Εργασίας.

Άμεσα στην ΕΛ.ΑΣ. σήμανε συναγερμός και στην πρώτη κατόπτευση του σημείου διαπιστώθηκε η ύπαρξη υπόπτου σακιδίου που ήταν τοποθετημένο στα κάγκελα του πεζοδρομίου. Ισχυρές δυνάμεις απέκλεισαν τον χώρο και διεκόπη η κυκλοφορία επί της Σταδίου από το ύψος της οδού Πεσματζόγλου με την βόμβα να εκρήγνυται στις 01:29, προκαλώντας ευτυχώς μόνο υλικές ζημιές. Στο σημείο έσπευσαν από την πρώτη στιγμή υψηλόβαθμα στελέχη της ΕΛ.ΑΣ., ενώ λίγη ώρα αργότερα στη Σταδίου βρέθηκε και η υπουργός Εργασίας, Δόμνα Μιχαηλίδου.

Τι λέει στέλεχος της Κατεχάκη για το χτύπημα

«Πρόκειται για ένα σημείο κεντρικότατό, όπου διέρχονται πολλά αυτοκίνητα και πεζοί, το οποίο σίγουρα δεν επέλεξαν τυχαία. Υπάρχουν φθορές από το ωστικό κύμα και σε τριγύρω τζαμαρίες, αλλά όχι μεγάλης έκτασης, γεγονός που μας δίνει μια εκτίμηση της ποσότητας της εκρηκτικής ύλης που χρησιμοποιήθηκε», σχολιάσει στο ethnos.gr στέλεχος της Κατεχακη. Και προσθέτει: «Φαίνεται να είναι περισσότερο ένα συμβολικό χτύπημα, αναμένουμε να δούμε και την προκήρυξη ανάληψης ευθύνης».

Την ευθύνη ανέλαβε η «Επαναστατική Ταξική Αυτοάμυνα»

Την ευθύνη στο τηλεφώνημα προς τα ΜΜΕ ανέλαβε η πρωτοεμφανιζόμενη «Επαναστατική Ταξική Αυτοάμυνα», πίσω από την οποία, όπως σχολιάζουν αστυνομικοί της Αντιτρομοκρατικής στο ethnos.gr εξετάζεται σοβαρά το σενάριο να είναι πιθανότατα μέλη της «Οργάνωσης Επαναστατικής Αυτοάμυνας», η οποία πρωτοεμφανίστηκε τον Ιούλιο του 2014, αναλαμβάνοντας την ευθύνη για την επίθεση με Καλάσνικοφ έξω από τα γραφεία του ΠΑΣΟΚ, παραμονή των Ευρωεκλογών.

Η δράση της «Επαναστατικής Αυτοάμυνας»

Το επόμενο χτύπημα ήταν 31 Αυγούστου 2016 όταν επιτέθηκαν και πάλι με Καλάσνικοφ αυτή τη φορά εναντίον της πρεσβείας του Μεξικού σε κτήριο στην πλατεία Κολωνακίου και στις 10 Νοεμβρίου του ίδιου έτους πέταξαν χειροβομβίδα εναντίον της Γαλλικής Πρεσβείας στη Λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας, κατά την οποία τραυματίσθηκε ελαφρά ένας ειδικός φρουρός.

Τελευταίο τους χτύπημα ήταν στις 10 Ιανουαρίου 2017 όπου επιτέθηκαν με Καλάσνικοφ σε βάρος διμοιρίας των ΜΑΤ και πάλι έξω από τα γραφεία του ΠΑΣΟΚ, κατά την οποία τραυματίσθηκε ελαφρά ένας αστυνομικός. Όπως είχε ανακοινώσει τότε η ΕΛ.ΑΣ., το ίδιο όπλο είχε χρησιμοποιηθεί σε παλαιότερες επιθέσεις της συγκεκριμένης οργάνωσης.

Σε εκτεταμένη επιχείρηση της Αντιτρομοκρατικής στις 08 Νοέμβριου 2019 είχαν γίνει 13 κατ’ οίκον έρευνες, 15 προσαγωγές και 2 συλλήψεις ανδρών, ηλικίας τότε 41 και 45 ετών, με τις κατηγορίες για τρομοκρατικές πράξεις, κατοχή εκρηκτικών, παράβαση του Νόμου περί όπλων και πλαστογραφία. Για τις ίδιες ενέργειες είχε κατηγορηθεί και τρίτος άντρας, ηλικίας 46 ετών, σε βάρος του οποίου είχε εκδοθεί ένταλμα σύλληψης, ενώ είχε συλληφθεί και μία 39χρονη για παράβαση του νόμου περί όπλων.

Ειδικότερα, μετά από συστηματική έρευνα, διακριβώθηκε από την Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία η εμπλοκή τους στη ληστεία που είχε λάβει χώρα τις βραδινές ώρες της 21ης Οκτωβρίου 2029, σε κατάστημα ψυχαγωγικών/τεχνικών παιγνίων στον Χολαργό και εκδόθηκαν σε βάρος τους εντάλματα σύλληψης.

Τι βρήκε τότε η ΕΛ.ΑΣ

Σημειώνεται ότι ο 41χρονος είχε συλληφθεί το 2010 από την Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία, κατηγορούμενος για ένταξη και συμμετοχή στην τρομοκρατική οργάνωση «Επαναστατικός Αγώνας», υπόθεση για την οποία καταδικάστηκε σε ποινή κάθειρξης και αποφυλακίστηκε, στις 12 Φεβρουαρίου 2018, σύμφωνα με τις διατάξεις του αρ. 43 του Ν. 4489/2017 υπό τον όρο ανάκλησης του υπολοίπου της ποινής (3 έτη, 6 μήνες και 26 ημέρες) σε περίπτωση που υποπέσει μέσα σε πέντε έτη από την αποφυλάκισή του σε νέα αξιόποινη πράξη από δόλο και καταδικαστεί αμετάκλητα οποτεδήποτε σε ποινή στερητική της ελευθερίας μεγαλύτερη των δύο ετών, θα εκτίσει αθροιστικά το υπόλοιπο της ποινής του.

Στις διενεργηθείσες κατ’ οίκον έρευνες είχαν βρεθεί και κατασχεθεί, μεταξύ άλλων:

  • 5 πολεμικά τυφέκια τύπου καλάσνικοφ
  • 1 υποπολυβόλο
  • 2 τεμάχια ζελατινοδυναμίτιδα
  • 2 πυροβόλα πιστόλια
  • 4 χειροβομβίδες δακρυγόνου CS
  • 6 κοινοί πυροκροτητές
  • 9 ηλεκτρικοί πυροκροτητές
  • 2 αυτοσχέδιοι ηλεκτρικοί πυροκροτητές
  • 1 τεμάχιο εκρηκτικής ύλης (πιθανόν TNT)
  • 2 φυσίγγια εκρηκτικής ύλης, πιθανόν ζελατινοδυναμίτιδα
  • 3 πυροδοτικοί μηχανισμοί χειροβομβίδας
  • 3 σώματα χειροβομβίδας

ethnos.gr




Το τηλεφώνημα Μητσοτάκη στον Μηταράκη – «Όποιος δεν μπορεί θα πηγαίνει σπίτι του», το μήνυμά του

Η χθεσινή κυβερνητική αναστάτωση η οποία οδήγησε στην παραίτηση του Νότη Μηταράκη από το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, είναι επί της ουσίας ένα μήνυμα του Κυριάκου Μητσοτάκη προς όλους τους υπουργούς και όλα τα στελέχη της ΝΔ ότι δεν θα ανεχθεί καμία χαλάρωση και κανέναν εφησυχασμό.

Για όσους γνωρίζουν πρόσωπα και καταστάσεις η παραίτηση/αποπομπή του Νότη Μηταράκη δεν ήταν κεραυνός εν αιθρία. Ο πρωθυπουργός είχε προειδοποιήσει από την πρώτη μέρα που σχημάτισε την κυβέρνησή του ότι αυτή την τετραετία δεν θα χαριστεί σε κανέναν. Εμμέσως πλην σαφώς είχε στείλει σε όλους το μήνυμα: «όποιος δεν κάνει τη δουλειά του θα πηγαίνει σπίτι του».

Αυτό ακριβώς ήταν και το νόημα της λέξης rotation που είχε χρησιμοποιήσει στο πρώτο υπουργικό. Όταν λοιπόν ήρθε στο φως της δημοσιότητας το γεγονός ότι ο Νότης Μηταράκης, εν μέσω μάχης με τα πύρινα μέτωπα, απουσιάζει τις τελευταίες μέρες από την Αθήνα, όντας σε οικογενειακές διακοπές στην Πάτμο, ο κόμπος έφτασε στο χτένι.

Άλλωστε, ο κ. Μηταράκης δεν ήταν η πρώτη φορά που έβγαινε offside. Πριν από λίγες ημέρες είχε πάλι απασχολήσει αρνητικά την επικαιρότητα με το ζήτημα της έφιππης αστυνομίας κάτι το οποίο έφερε σε πολύ δύσκολη θέση τον πρωθυπουργό ο οποίος παρόλα αυτά περιορίστηκε μόνο σε αυστηρές συστάσεις προς τον υπουργό του και στο δημόσιο «άδειασμα».

Το χθεσινό περιστατικό με τις διακοπές και τα μπάνια του κ. Μηταράκη έκανε το ποτήρι να ξεχειλίσει… Οι όποιες δικαιολογίες του πρώην υπουργού κρίθηκαν απολύτως ανεπαρκείς. Από το περιβάλλον του πρώην υπουργού επισημαίνεται ότι ο ίδιος είχε ενημερώσει, πλην όμως κυβερνητικές πηγές υπογράμμιζαν ότι δεν νοείται κεντρικά κυβερνητικά στελέχη να απουσιάζουν από τις θέσεις τους την ώρα που εξελίσσεται μία τόσο δύσκολη μάχη.

Εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε ότι από τις 17 Ιουλίου που ξέσπασαν οι πυρκαγιές στην χώρα μας τόσο ο Κυριάκος Μητσοτάκης όσο και οι επιτελείς του Μεγάρου Μαξίμου έχουν δώσει ρητές εντολές να μην διανοηθεί κανένας υπουργός και κανένα επιτελικό στέλεχος του κρατικού μηχανισμού να φύγει για διακοπές όσο βρίσκονται σε εξέλιξη τα πύρινα μέτωπα. Αυτό είναι τοις πάσι γνωστό. Μάλιστα ο κ. Μητσοτάκης έχει δώσει εντολές να μην υπάρχει καμία χαλαρότητα και κανένας εφησυχασμός μέχρι το Σεπτέμβριο!

Συνεπώς γίνεται σαφές ότι η αποπομπή Μηταράκη είναι ένα μήνυμα προς όλες τις κατευθύνσεις για το τι πρόκειται να ακολουθήσει σε αντίστοιχες περιπτώσεις.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο εκνευρισμός στο Μέγαρο Μαξίμου ήταν τόσο έντονος που ο ίδιος ο πρωθυπουργός επικοινώνησε με τον κ. Μηταράκη και του ανακοίνωσε την απόφαση του, με αποτέλεσμα ο πρώην υπουργός να υποβάλει εν συνεχεία την παραίτηση του επικαλούμενος προσωπικούς λόγους.

Κυβερνητικές πηγές που ρωτήθηκαν αν ρόλο στην απόφαση του πρωθυπουργού έπαιξαν και οι προηγούμενες αστοχίες του κ. Μηταράκη με κορωνίδα την υπόθεση της έφιππης αστυνομίας, απαντούσαν καταφατικά, λέγοντας πως «προφανώς όλα μετράνε».

Αξίζει να σημειώσουμε ότι στο Μέγαρο Μαξίμου υπάρχει έντονη δυσφορία και για το γεγονός ότι από το περιβάλλον του πρώην υπουργού διακινούνται πληροφορίες ότι «ο Μηταράκης είχε εξηγήσει ότι επειδή το μεγαλύτερο μέρος του Αυγούστου θα ήταν στην Αθήνα -για να δουλέψει για διάφορα καίρια θέματα του υπουργείου- δεν θα είχε χρόνο για διακοπές με τη γυναίκα του και το παιδί του. Έτσι, ενημέρωσε ότι το μόνο κενό που υπήρχε για δει την οικογένειά του ήταν τώρα. Το ταξίδι ήταν για τρεις ημέρες. Έφυγε για Πάτμο την Τετάρτη και θα γυρνούσε το Σάββατο».

Στη θέση του κ. Μηταράκη μετακινείται ο μέχρι πρότινος κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιάννης Οικονόμου, ο οποίος συμπλήρωσε μόλις έναν μήνα στο χαρτοφυλάκιο του Αθλητισμού, ενώ στο κυβερνητικό σχήμα επανέρχεται ως αναπληρωτής υπουργός Αθλητισμού και ο βουλευτής Κυκλάδων Γιάννης Βρούτσης, ο οποίος σημειωτέον είχε συγκρουστεί σφόδρα με το Νότη Μηταράκη κατά τη διάρκεια της κοινής τους παρουσίας στο υπουργείο Εργασίας το 2019.