Συνταράσσει η κατάθεση ψυχής της 16χρονης Βασιλικής που έπεσε θύμα βιασμού – «Θυμάμαι τα πάντα, τα ένιωθα όλα παρότι με νάρκωσε»
Η19χρονη, σήμερα, Βασιλική μίλησε για τη φρίκη που έζησε πριν από τρία χρόνια, όταν έπεσε θύμα βιασμού. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εκπομπή «Mega Stories» και τη δημοσιογράφο Δώρα Αναγνωστοπούλου, που προβλήθηκε μετά τα μεσάνυχτα της Τετάρτης (22/11) από τον τηλεοπτικό σταθμό Mega, η νεαρή γυναίκα έδειξε θάρρος «γιατί τα προβλήματα πρέπει να τα πολεμάς και όχι να τα προσπερνάς».
Η οικογένεια της Βασιλικής στάθηκε στο πλευρό της. Η μητέρα της και οι αδερφές της την πίστεψαν και ήταν στο πλάι της στον αγώνα της. Αυτό δεν ίσχυε για όλο το περιβάλλον της. Στο σχολείο, ανέφερε η ίδια, της έλεγαν πως εκείνη έφταιγε για ό,τι της συνέβη.Πέρασαν τρεισίμιση χρόνια από το περιστατικό ωσότου να γίνει η δίκη κι ο δράστης να καταδικαστεί σε 20 χρόνια φυλάκισης.
«Θυμόμουν τα πάντα, κάθε λεπτομέρεια»
Έπειτα, αφηγήθηκε τα όσα έζησε. «Ξύπνησα γυμνή το πρωί. Είχα σοκαριστεί, αλλά δεν μπορούσα και να αντιδράσω. Φοβόμουν κιόλας. Το σκέφτηκα κιόλας ότι δεν ξέρεις τι μπορεί να κάνει. Ντύθηκα, αυτός μου πρότεινα να σηκωθώ όσο πιο γρήγορα μπορούσα και μου ζήτησε να μην το ομολογήσω πουθενά. Πάνω στην ταραχή μου του είπα όχι, αλλά έκανα το αντίθετο τελικά.
Οι δικοί μου απόρησαν, γιατί τέτοιες ώρες έβγαινα έξω. Όταν με είδαν έτσι σκέφτηκαν να με ρωτήσουν τι έχω. Ξυπνάω το πρωί και δεν μπορούσα να καταλάβω αν αυτό που έγινε ήταν όνειρο ή έγινε στα αλήθεια. Άρχισα να κλαίω, να το σκέφτομαι πολύ. Θυμόμουν τα πάντα, κάθε λεπτομέρεια παρότι ήμουν ναρκωμένη. Τα ένιωθα όλα», ανέφερε.«Ήρθε η αδερφή μου στο δωμάτιο και με ρωτούσε επίμονα τι έχω. Στην αρχή ντρεπόμουν και δεν ήξερα αν θα με πιστέψουν κιόλας. Της το είπα, ενημέρωσε τη μητέρα μου και μετά προχώρησε η μητέρα μου σε μήνυση», συμπλήρωσε.
«Με έβλεπε με μίσος»
Παρακάτω στη συνέντευξη μίλησε και για τη διαδικασία που ακολούθησε. «Πήγαμε σε ιατροδικαστή. Ήταν πολύ αγχωτικό όλο αυτό. Και στο αστυνομικό τμήμα όταν τον είχα δει, όταν έγινε ότι ήταν απαραίτητο να γίνει», είπε και επανέλαβε: «Ήταν πολύ αγχωτικό… Να τον βλέπω πίσω από εκείνα τα κάγκελα. Με κοιτούσε με αυτό το μίσος, με μια ματιά…». Τόνισε, δε, πως όταν άκουσε τη φωνή του δράστη στο δικαστήριο ένιωσε αηδία.