Θρίλερ στου Ζωγράφου: Ζευγάρι έπεσε από τον τρίτο όροφο

Σκηνές σοκ τα ξημερώματα της Πέμπτης στην περιοχή του Ζωγράφου, όταν ένα ζευγάρι εντοπίστηκε νεκρό στο οδόστρωμα. Οι Αρχές ερευνούν εξονυχιστικά τις συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το τραγικό συμβάν.

Το περιστατικό σημειώθηκε στην οδό Αμμοχώστου, όπου σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ένας άνδρας και μία γυναίκα, ηλικίας μεταξύ 40 και 50 ετών, βρέθηκαν νεκροί στον δρόμο, έχοντας προηγουμένως πέσει από το μπαλκόνι τρίτου ορόφου πολυκατοικίας.

Οι έρευνες των αστυνομικών βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, ενώ συγγενείς του ζευγαριού που έφτασαν στο σημείο, ανέφεραν στους αστυνομικούς πως και οι δύο αντιμετώπιζαν ψυχολογικά προβλήματα. Το στοιχείο αυτό εξετάζεται σοβαρά από τις Αρχές.

Ιατροδικαστής έχει ήδη κληθεί στο σημείο προκειμένου να προβεί σε αυτοψία και να διακριβώσει τα ακριβή αίτια και τις συνθήκες θανάτου των δύο ανθρώπων.

Πηγή:enikos.gr




Συνεχίζεται το θρίλερ με τον θάνατο του Βασίλη Καλογήρου

Πέπλο μυστηρίου συνεχίζει να καλύπτει τον θάνατο του Βασίλη Καλογήρου που βρέθηκε νεκρός 50 ημέρες μετά την εξαφάνισή του στον Τύρναβο. Η οικογένεια του 39χρονου ζητά απαντήσεις αναφορικά με το τι έχει συμβεί ενώ μέσα στην εβδομάδα αναμένονται τα αποτελέσματα των ιστολογικών και τοξικολογικών εξετάσεων που θα ρίξουν «φως» στην υπόθεση,.

«Οι ιστολογικές εξετάσεις θα δείξουν την αιτία θανάτου. Από τη στιγμή που θα έχουμε την αιτία θανάτου, θα μπορούμε να βγάλουμε ασφαλές συμπέρασμα», ανέφερε χαρακτηριστικά το πρωί της Τετάρτης 5/3 μιλώντας στην εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» ο επίτιμος πρόεδρος Αστυνομικών Υπαλλήλων Ν/Α Αττικής.

«Πρέπει τα στόματα να ανοίξουν. Είναι σημαντικό γιατί έτσι θα βοηθηθεί η εξέλιξη της υπόθεσης και θα μπορέσει να ηρεμήσει και η ψυχή αυτού του ανθρώπου. Δεν είναι ταμπού να μιλήσουμε για όσα αντιμετωπίζουμε μέσα στην οικογένεια», δήλωσε από την πλευρά της η δρ Εγκληματολογίας Κέλλυ Ιωάννου.

Πάντως, όπως αποκάλυψε στο MEGA ο Βασίλης Λαμπρόπουλος, στο ΑΜΚΑ του 39χρονου ψυχολόγου, δεν είχε συνταγογραφηθεί τουλάχιστον τον τελευταίο χρόνο καμία ουσία για θεραπεία ψυχικής ασθένειας.

 

Πηγή:newsbeast.gr




Συρία: Θρίλερ με το αεροσκάφος που φέρεται να μετέφερε τον Άσαντ και εξαφανίστηκε από τα ραντάρ

Λίγες μέρες πριν από τα 59α του γενέθλια (στις 11 Δεκεμβρίου), ο Μπασάρ αλ Άσαντ αγνοείται. Μετά από σχεδόν 25 χρόνια στην εξουσία -και 54 για την οικογένεια Άσαντ- ο μέχρι πρότινος πρόεδρος της Συρίας, δεν βρίσκεται στο προεδρικό μέγαρο, στη Δαμασκό, που έχει καταληφθεί από τους αντάρτες. “Η τυραννία του τελείωσε”, λένε πανηγυρίζοντας οι αντάρτες, οι οποίοι ανακοινώνουν πως έχει διαφύγει. Όμως, πού βρίσκεται ο Άσαντ;

Σύμφωνα με πληροφορίες που διακινούνται από συριακές πηγές, ο Άσαντ φέρεται να επιβιβάστηκε σε ένα Ilyushin-76 της Πολεμικής Αεροπορίας της Συρίας, το οποίο αναχώρησε εσπευσμένα από το Διεθνές Αεροδρόμιο της Δαμασκού, γύρισε προς τη Χομς, έχασε απότομα ύψος και εξαφανίστηκε από τα ραντάρ.

Επέβαινε σε αυτή την πτήση ο Άσαντ και, αν ναι, κατέπεσε το αεροσκάφος κάπου, καταρρίφθηκε, ή έκλεισε τους μεταδότες του; Είναι νεκρός, ή μήπως θα επανεμφανιστεί σχηματίζοντας μια εξόριστη κυβέρνηση;

Το FlightRadar24 επιβεβαίωσε ότι έγινε αυτή η πτήση, επισημαίνοντας ότι κάποια δεδομένα του μεταδότη του παλιού σε ηλικία αεροσκάφους μπορεί να μην είναι ακριβή, ή να λείπουν, αλλά “παρόλα αυτά, πιστεύουμε ότι τα δεδομένα γενικά δίνουν μια καλή ένδειξη του τι συνέβη με το αεροσκάφος. Δεν γνωρίζουμε κάποια αεροδρόμια στην περιοχή όπου χάθηκε το σήμα”.

Σύμφωνα με ορισμένα ΜΜΕ, βάσει των δεδομένων από ραντάρ πτήσεων το αεροπλάνο φαίνεται πως είτε συνετρίβη, είτε πραγματοποίησε αναγκαστική προσγείωση.

Όποια και αν ήταν η τύχη του Άσαντ (η σύζυγός του, Άσμα, με τα τρία τους παιδιά φέρεται να έφτασε στη Ρωσία χθες), μετά από μισό αιώνα διακυβέρνησης της Συρίας από την οικογένεια Άσαντ (οι τελευταίες εκλογές έγιναν το 2014, με το κόμμα Μπαάθ του Άσαντ να κερδίζει με 88,7%) και μετά από αιματηρές μάχες, ο πρόεδρος της χώρας που έμεινε “ζωντανός” μέσα από έναν άγριο πόλεμο, εγκαταλείφθηκε από όλους τους συμμάχους του. Οι αντάρτες πήραν τη Δαμασκό χωρίς ουσιαστική αντίσταση, αφού οι ρωσικές και ιρανικές δυνάμεις είχαν αποχωρήσει την προηγούμενη μέρα και ο Συριακός Αραβικός Στρατός (SAA) απέφυγε να συγκρουστεί μαζί τους.

Τη σφραγίδα στην πτώση του έβαλαν χθες οι κυριότεροι σύμμαχοί του, η Ρωσία και το Ιράν, μαζί με την Τουρκία. Στη Ντόχα του Κατάρ, οι επικεφαλής των διπλωματικών μηχανών των τριών χωρών, οι Σεργκέι Λαβρόφ, Αμπάς Αραγκσί και Χακάν Φιντάν, συναντήθηκαν με αντικείμενο τη Συρία. Εκεί, προφανώς, αποφάσισαν να προκρίνουν (ελλείψει δυνατότητας στήριξης από τη Χεζμπολάχ, τη Χαμάς, το Ιράν και τη Ρωσία) την αποχώρηση του Άσαντ από την προεδρία, με τον σχηματισμό μιας “οικουμενικής” κυβέρνησης, με τη συμμετοχή μελών του κόμματος Μπαάθ, των ανταρτών και των Κούρδων.




Ραγδαίες εξελίξεις για το θρίλερ με τα νεκρά βρέφη στην Αμαλιάδα – Σε νέα φάση οι έρευνες

Κατέθεσε η ξαδέρφη της μητέρας του Παναγιωτάκη

Καταιγιστικές είναι οι εξελίξεις στην υπόθεση των νεκρών βρεφών από την Αμαλιάδα. Οι έρευνες των Αρχών έχουν μπει σε νέα φάση, καθώς κλιμάκιο του Τμήματος Ανθρωποκτονιών έφθασε χθες, Δευτέρα, το πρωί στην περιοχή, προκειμένου να παραλάβει τη δικογραφία για τον θάνατο του μικρού Παναγιωτάκη που έσβησε τον περασμένο Αύγουστο.

Μετά από αυτή την εξέλιξη ξεκινά νέος κύκλος καταθέσεων για τους θανάτους και των πέντε παιδιών, ενώ στην υπόθεση μπαίνουν και τεχνικοί σύμβουλοι για να επανεξετάσουν τις ιατροδικαστικές εκθέσεις.

Το κεντρικό πρόσωπο αυτής της υπόθεσης, η Ειρήνη Μουρτζούκου, δίνει τις δικές της απαντήσεις για όλα όσα ακούγονται.

Τη Δευτέρα κατέθεσε η ξαδέρφη της μητέρας του Παναγιωτάκη. Πρόκειται για το άτομα που διαψεύδει την Ειρήνη στον ισχυρισμό ότι το παιδί ήταν ζωντανό μέσα στο αυτοκίνητο και επιμένει ότι το παιδί δεν είχε τις αισθήσεις του.

Από την πλευρά της η 24χρονη, για τον θάνατο του μικρού Παναγιώτη, σε συνέντευξή της είχε υποστηρίξει πως «…όπως βγήκε από το μπάνιο η μητέρα του, πάει και βλέπει τον Παναγιωτάκη που είχε κάτσει σκυμμένος, πάει να τον πάρει, δεν μπορούσε να πάρει ανάσα. Το είδε μόνη της ότι έπαθε κάτι, της λέω “τι λες;”… Προσπαθούσε να πάρει ανάσα, βάζω το παιδί στον καναπέ και έκανε εμετό, είχε κόκκινα μάτια, έκανε κι άλλο εμετό. Η Πόπη ήταν πίσω στο αυτοκίνητο δεν το είδε, της είπα “πάμε στο σπίτι να αλλάξω”».




Exit poll στο 100% | Από 27% έως 31% η Νέα Δημοκρατία, από 13,8% έως 17,2% ο ΣΥΡΙΖΑ – Θρίλερ στην «ουρά»

Νέα Δημοκρατία από 27% έως 31%

ΣΥΡΙΖΑ από 13,8% έως 17,2%

ΠΑΣΟΚ από 11,5 έως 14,5%

ΚΚΕ από 8,4% έως 10,8%

Ελληνική Λύση από 8,4% έως 10,*%

Νίκη από 3,3% έως 5,3%

Πλεύση Ελευθερίας από 2,6% έως 4,6%

ΜέΡΑ 25 από 1,5% έως 2,9%

Νέα Αριστερά από 1,5% έως 2,9%

Φωνή Λογικής από 2,2% – 3,6%

Δημοκράτες από 0,9% έως 1,9%

Πατριώτες 0,9% έως 2,3%

Κόσμος 0,5% – 1,5%

Άλλο: 3,6% – 5,6%




Εύβοια | Θρίλερ με τον θάνατο 45χρονης – Βρέθηκε 2 χλμ μακριά από το αυτοκίνητό της

Τον μυστήριο θάνατο μίας γυναίκας ερευνούν οι Αρχές στην Εύβοια, η οποία εντοπίστηκε νεκρή 2 χιλιόμετρα μακριά από το αυτοκίνητό της, σε μία υπόθεση μυστήριο.

Το αυτοκίνητο της γυναίκας βρέθηκε εκτός οδοστρώματος 1 χιλιόμετρο έξω από την Καστέλλα Ψαχνων, ενώ η ίδια εντοπίστηκε μέσα στα αίματα 2 χλμ μακριά από αυτό. Το ΙΧ δε ήταν χτυπημένο όπως εάν είχε προηγηθεί σφοδρή σύγκρουση.

Σύμφωνα με το tvstar.gr οι αστυνομικοί, στην προσπάθειά τους να βρουν το άτομο ή τα άτομα που επέβαιναν στο όχημα, ακολούθησαν μία γραμμή αιματος, που τους οδήγησε στο πτώμα της 45χρονης.

Τα ερωτηματικά που προκύπτουν για τον θάνατό της οδήγησαν σε ανάληψη της υπόθεσης από την Ασφάλεια Χαλκίδας, ενώ η γυναίκα αφήνει πίσω της δύο δίδυμα αγοράκια, 10 ετών, τα οποία μάλιστα δεν έχουν γνωρίσει ποτέ τον πατέρα τους, καθώς πέθανε από παθολογικά αιτια όταν η 45χρονη ήταν περίπου 6 μηνών έγκυος.

Τότε είχαν κληθεί ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί από το Χαμόγελο του Παιδιού για να την στηρίξουν ψυχολογικά.

Σήμερα, 10 χρόνια μετά, ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί από το Χαμόγελο του Παιδιού είναι δίπλα στα δύο αγοράκια. Αναμένονται οι αποφάσεις των εισαγγελικών αρχών για το μέλλον των παιδιών.

Πηγή: newsbomb.gr




Θρίλερ στα Ιωάννινα | Η πρώτη εικόνα από ιατροδικαστή κάνει λόγο για αυτοκτονία | «Πρώτα έβαλε τη σακούλα στα πόδια, μετά στο κεφάλι και ύστερα αυτοπυροβολήθηκε»

Για αυτοκτονία κάνει λόγο η πρώτη εικόνα από ιατροδικαστή που υπάρχει σχετικά με την υπόθεση-θρίλερ στα Ιωάννινα και τον εντοπισμό του πτώματος άνδρα στο δασάκι Φρόντζου λίγο πριν από τις 09:00 το πρωί σήμερα. Μάλιστα, έχει βρεθεί και ένα ιδιόχειρο σημείωμα που φέρεται να έχει αφήσει ο άνδρας.

Οι πληροφορίες αναφέρουν πως πρόκειται για άτομο που αντιμετώπιζε ψυχιατρικά προβλήματα και η πρώτη εκτίμηση είναι ότι πρώτα έβαλε τη σακούλα στα πόδια, μετά στο κεφάλι και στη συνέχεια αυτοπυροβολήθηκε.

Όσον αφορά στο σημείωμα απευθυνόταν στις αρχές και ανέφερε πως να πιάσουν το όπλο για να μην αυτοπυροβοληθούν και τραυματιστούν.

Το μακάβριο θέαμα αντίκρισε ένας Γιαννιώτης, που έκανε τον πρωινό του περίπατο μέσα στο δασάκι και ενημέρωσε την Αστυνομία.

Οι πληροφορίες νωρίτερα σήμερα ανέφεραν πως στα πόδια του είχε μια μαύρη σακούλα απορριμμάτων, η οποία έφτανε στο ύψος των γονάτων και ήταν δεμένη, με το κορδόνι τραβηγμένο. Το κεφάλι του βρισκόταν, επίσης, μέσα σε μαύρη σακούλα σκουπιδιών.

Η σορός ήταν μπρούμυτα, ενώ στο δεξί χέρι είχε το πιστόλι και ένα βραχιόλι από χειροπέδες στον καρπό.

Πηγή: newsbeast.gr, newsit.gr




Θρίλερ στα Ιωάννινα | Πτώμα άνδρα βρέθηκε σε σακούλα σκουπιδιών

Ένα θρίλερ βρίσκεται σε εξέλιξη στα Ιωάννινα, όπου αποκαλύφθηκε ένα μακάβριο εύρημα. Η σορός ενός άνδρα βρέθηκε μέσα σε σακούλα σκουπιδιών.

Το κεφάλι και τα πόδια ήταν μέσα σε σακούλα, ενώ το σώμα ήταν εκτεθειμένο, όπως αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ακόμα ότι στο χέρι του κρατούσε πιστόλι και εντοπίστηκε μία χειροπέδα.

Στο σημείο μεταβαίνει ιατροδικαστής.

Πηγή: newsbeast.gr




Θρίλερ με το νεκρό μωρό σε αποχέτευση στη Σόλωνος | Έβαλαν κάμερα για να δουν πού είναι η απόφραξη και το βρήκαν

Σε εξέλιξη βρίσκεται ένα θρίλερ με πρωταγωνιστή ένα νεκρό μωρό που βρέθηκε σε αποχέτευση επί της οδού Σόλωνος τη Δευτέρα 26/2. Το άψυχο σώμα του εντόπισε εργαζόμενος σε συνεργείο αποφράξεων.

Η Αστυνομία έχει ξεκινήσει έρευνα ψάχνοντας να βρει ποιος ήταν εκείνος που πέταξε εκεί το βρέφος.

Το χρονικό της τραγωδίας

Όλα ξεκίνησαν όταν στην οδό Σόλωνος κλήθηκε ένα συνεργείο αποφράξεων. Ο υπάλληλος της εταιρείας χρησιμοποίησε μία κάμερα την οποία έβαλε στον αγωγό αποχέτευσης για να δει πού είναι η απόφραξη. Έτσι διαπίστωσε ότι υπάρχει κάτι που μοιάζει με βρέφος.

Ο άνδρας πήγε την κάμερα πιο κοντά και διαπίστωσε πως πρόκειται όντως για ένα νεκρό μωρό. Το άτυχο μωρό ήταν περίπου 5 μηνών.

Ο υπάλληλος ειδοποίησε την Αστυνομία και τους «Γιατρούς χωρίς Σύνορα», καθώς στη συγκεκριμένη οδό συστεγάζεται και ο εν λόγω οργανισμός.

Οι «Γιατροί χωρίς Σύνορα» πήραν το μωρό και το τοποθέτησαν σε ένα κασόνι, ενώ σήμερα θα μεταβούν στο σημείο και η Αστυνομία και ο ιατροδικαστής, προκειμένου να προχωρήσουν σε νεκροψία – νεκροτομή.

Πλησίον των «Γιατρών χωρίς Σύνορα», όπως μετέδωσε το πρωί της Τρίτης (27/2) η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο, βρίσκεται και μία ιδιωτική μαιευτική κλινική, και ερευνάται πως το συγκεκριμένο βρέφος βρέθηκε στο σύστημα αποχέτευσης.

Είναι πιθανή κάποια αποβολή από εγκυμονούσα και έτσι να βρέθηκε το μωρό στο σύστημα αποχέτευσης.

Ωστόσο δεν υπάρχει πληροφορία στο μαιευτήριο και στους «Γιατρούς» για το εάν έφτασε κάποια γυναίκα ζητώντας βοήθεια.

Πηγή: Newsbeast.gr

 




Το θρίλερ με τα παιδιά της οικογένειας παλαιοχριστιανών στην Κορινθία | Ο πατέρας έπαιρνε μισθό 1.018 ευρώ

Πολλά είναι τα ερωτηματικά που προκύπτουν διαρκώς για την υπόθεση της οικογένειας των παλαιοχριστιανών στην Κορινθία. Ο 45χρονος πατέρας, ο οποίος αυτοαποκαλείται παλαιοχριστιανός, ζήτησε χθες και πήρε τριήμερη προθεσμία για να εκδικαστεί η υπόθεσή του στο αυτόφωρο. Έως τότε θα κρατείται στην αστυνομία της Κορίνθου.

Την ίδια ώρα ένα θρίλερ βρίσκεται σε εξέλιξη σχετικά με την «εξαφάνιση» των ανήλικων παιδιών του ζευγαριού, όπως και του μωρού της 22χρονης κόρης τους. Οι έρευνες των Aρχών στρέφονται σε συγγενικά πρόσωπα, που ενδέχεται να ζουν σε κάποια άλλη παλαιοχριστιανική κοινότητα.

Ο γαμπρός του 45χρονου υποστήριξε, πάντως, μιλώντας στην κάμερα του Star: «Παίζανε με τα παιχνίδια τους, την μπάλα τους, τα διαβάζανε οι μεγάλες αδελφές τους. Μαθαίνανε τα βασικά».

Όσον αφορά το αν έχει εικόνα πού βρίσκονται, απάντησε: «Σίγουρα είναι σε ασφαλές σημείο, γιατί φοβούνται μην τους πάρουν τα παιδιά».

Τα παιδιά έχουν εξαφανιστεί από την Κυριακή, μαζί με τη μητέρα τους, ενώ οι αστυνομικές αρχές ερευνούν για ποιους λόγους εξαφανίστηκαν τα τρία αυτά παιδιά και όχι και τα πέντε παιδιά που βρίσκονταν εκεί, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του τηλεοπτικού σταθμού. Τα άλλα δύο παιδιά εντοπίστηκαν την Κυριακή στη «στοά» που είχαν σκάψει οι παλαιοχριστιανοί στην Κορινθία. Να σημειωθεί ότι η 45χρονη μητέρα τους, όταν ρωτήθηκε από τους αστυνομικούς για τον πατέρα τους είχε απαντήσει: «Δεν σας λέω ποιος είναι».

Στο μεταξύ, στη δημοσιότητα δόθηκε ένα έγγραφο που δείχνει τη μισθοδοσία του 45χρονου πατέρα. Το έγγραφο προβλήθηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star και προέρχεται από τον δήμο Ερέτριας, στον οποίο θεωρητικά εργαζόταν ο 45χρονος και μέσω τηλεργασίας. Ο μηνιαίος μισθός που λάμβανε ήταν 1.018 ευρώ.

Ο δήμαρχος Ερέτριας-Αμαρύνθου δήλωσε για τον άνδρα πως «παρείχε υπηρεσίες εξ αποστάσεως, όπως μου είπαν από την προηγούμενη διοίκηση» και ότι «μέσα στις υπηρεσίες είπαν ότι τις δουλειές που του είχαν αναθέσει, τις είχε κάνει» χωρίς, ωστόσο, να δίνει περισσότερες λεπτομέρειες για το τι ακριβώς ήταν αυτές οι εργασίες.

Πρόσθεσε, επίσης, ότι έχει στείλει δύο φορές έγγραφο στον 45χρονο. «Έστειλα έγγραφα στον εν λόγω κύριο, δεν παρουσιάστηκε. Και δεύτερο έγγραφο στις 13 του μηνός που τον καλώ σε απολογία, γιατί δεν παρουσιαζόταν. Τον έχουμε καλέσει από τις 16-17 Ιανουαρίου, μια νέα δημοτική αρχή, να οργανωθούμε, να δούμε το νομικό πλαίσιο, ποια καθήκοντα εκτελεί, αν μπορεί να τα κάνει».

Το ενδεχόμενο αιμομιξίας εξετάζει η αστυνομία

Ο 45χρονος παλαιοχριστιανός που ζούσε μαζί με άλλα μέλη της οικογένειας σε «λαγούμι» στην ορεινή Κορινθία, συνελήφθη κατά τη διάρκεια επιχείρησης της αστυνομίας παρουσία εισαγγελέα και οδηγήθηκε στα δικαστήρια Κορίνθου, προκειμένου να απολογηθεί. Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για έκθεση ανηλίκων σε κίνδυνο, απείθεια, αλλά και για παράβαση του νόμου περί υποχρεωτικής φοίτησης των παιδιών σε σχολείο.

«Το ένα παιδί της οικογένειας είναι έγκυος και δεν είπε ποιος είναι ο πατέρας. Η αστυνομία ζήτησε να γίνει έλεγχος DNA. Δεν ξέρουμε εάν υπάρχει αιμομιξία, πρέπει να ερευνηθεί», δήλωσε στο Mega o πρόεδρος των Αστυνομικών Υπαλλήλων Νότιας και Ανατολικής Αττικής, Γιώργος Καλλιακμάνης.

Πηγή: Newsbeast.gr




Συνεχίζεται το θρίλερ με τον Όλιβερ στην Αράχωβα | Ταυτοποιήθηκε ή όχι ο δράστης;

Θολό παραμένει το τοπίο γύρω από το μαρτυρικό θάνατο του Όλιβερ στην Αράχωβα. Εδώ και αρκετά 24ωρα η ελληνική κοινωνία αναμένει τις επίσημες ανακοινώσεις για την πορεία των ερευνών από την Ελληνική Αστυνομία ενώ υπάρχει σύγχυση σχετικά με το εάν έχει ταυτοποιηθεί ή όχι ο δράστης.

Έχουν ήδη περάσει 23 ημέρες από την ημέρα που το χάσκι άφησε την τελευταία του πνοή και ακόμη δεν υπάρχει ξεκάθαρη απάντηση για το ποιος ευθύνεται για τον μαρτυρικό θάνατο του χάσκι της Αράχωβας.

Η πλευρά των φιλοζωικών μιλά για ταυτοποίηση του δράστη, κάτι πάντως που δεν επιβεβαιώνεται, προς ώρας, από την ελληνική αστυνομία.

Σύμφωνα με την πλευρά των φιλοζωικών οργανώσεων και όπως μετέδωσε σε σχετικό της ρεπορτάζ το πρωί της Τρίτης (19/12) η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο το άτομο που βασάνισε τον Όλιβερ δεν πρόκειται για άτομο του οικείου του περιβάλλοντος.

Μάλιστα, όπως λένε, έχουν στα χέρια τους βίντεο, το οποία δεν αφορά τις φωτογραφίες που βγήκαν στο φως της δημοσιότητας το προηγούμενο διάστημα.




«Θρίλερ» με τον θανάσιμο βασανισμό του Όλιβερ στην Αράχωβα | Αντίστροφη μέτρηση για το πόρισμα από τον πραγματογνώμονα

Απαντήσεις από τον πραγματογνώμονα αναμένουν οι αστυνομικοί του Ανθρωποκτονιών οι οποίοι ασχολούνται με την υπόθεση της φρικτής κακοποίησης του χάσκι Όλιβερ στην Αράχωβα ώστε να δουν τι τελικά συνέβη σε αυτόν.

Ο χρόνος μετρά αντίστροφα ώστε να πέσει άπλετο φως στην υπόθεση που έχει σοκάρει το πανελλήνιο.

Όπως μετέδωσε το πρωί της Τρίτης (12/12) η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο μέσα στην ημέρα αναμένεται το πόρισμα της ΕΛ.ΑΣ..

Η εκπρόσωπος Tύπου της ΕΛ.ΑΣ, Κωνσταντίνα Δημογλίδου ανέφερε πως με τα έως τώρα στοιχεία δεν φέρεται να εμπλέκεται ανθρώπινος παράγοντας, και η αστυνομία κάνει λόγο για δαγκωματιές, για αγέλες.

Αναμένεται το ακριβές πόρισμα. Ωστόσο, η κτηνίατρος που εξέτασε τον σκύλο, επιμένει στην αρχική της γνωμάτευση ότι υπήρξε εμπλοκή ανθρώπινου παράγοντα, συγκεκριμένα κακοποίηση.

Τα έμπειρα στελέχη της ασφάλειας, που έχουν συλλέξει και εξετάσει βίντεο και μαρτυρίες, καταλήγουν πλέον σε οριστικά συμπεράσματα.




Θρίλερ με νεαρή γυναίκα: Εντοπίστηκε αναίσθητη και ημίγυμνη μεσα σε ταξί

Σε θρίλερ εξελίσσεται μία υπόθεση με μία νεαρή κοπέλα που εντοπίστηκε αναίσθητη και ημίγυμνη μέσα σε ταξί.

Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά μέχρι στιγμής οι αστυνομικοί σταμάτησαν για έλεγχο ένα ταξί τα ξημερώματα της Τετάρτης στο οποίο ήταν μέσα αναίσθητη, ημίγυμνη και σε κακή κατάσταση μία κοπέλα.

Ο οδηγός ταξί βρίσκεταιστο τμήμα και σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του ήπιαν πολύ και έκαναν ότι έκαναν με τη θέλησή της.

Σημειώνεται ότι η νεαρή κοπέλα είναι στο νοσοκομείο με τους αστυνομικούς να περιμένουν να συνέλθει προκειμένου να διαπιστώσουν τι ακριβώς έχει συμβεί.




Θρίλερ σε πλοίο της γραμμής Πειραιάς-Αίγινα – «Μάχη» για να δέσει στο λιμάνι, τα κύματα έσπασαν τζάμια

Η κακοκαιρία εξπρές πλήττει από νωρίς το πρωί και τα νησιά του Αργοσαρωνικού.

Το «πλοίο Αχαιός» το οποίο βάλλεται από θυελλώδεις ανέμους δίνει μάχη με τα κύματα προκειμένου να δέσει στο λιμάνι.

Για πάνω από μια ώρα, το πλοίο προσπαθούσε αγωνιωδώς να δέσει στο Λιμάνι της Αίγινας.

Οι θυελλώδεις άνεμοι έχουν κάνει αισθητή την παρουσία της στη θάλασσα του Αργοσαρωνικού κόλπου και οι εικόνες που έρχονται από το λιμάνι της Αίγινας, πραγματικά θυμίζουν χειμώνα.

 




Σήμερα το Συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ: Θρίλερ με τις υπογραφές Κασσελάκη και παρολίγον 6η υποψηφιότητα -Έντονο παρασκήνιο

Με τους τέσσερις διεκδικητές της ηγεσίας να έχουν πάρει την έγκριση της ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ δια βοής απέμεινε μόνο στον Στέφανο Κσσελάκη η τυπική υποχρέωση να συγκεντρώσει τις 30 υπογραφές μελών της ΚΕ για να εγκριθεί η υποψηφιότητά του ξεκινάει σήμερα στις 11:00 το διαρκές Συνέδριο.

Μέχρι και το απόγευμα πάντως οι υπογραφές δεν είχαν φτάσει στους δυο γραμματείς του κόμματος με τις συζητήσεις να δίνουν και να παίρνουν για το αν τελικά τις έχει συγκεντρώσει ο κ. Κασσελάκης και τις 30 που απαιτούνται.

Μάλιστα από την πλευρά των άλλων υποψηφίων διαβεβαίωναν ότι ακόμη και αν λείπουν κάποιες υπογραφές το θέμα θα ξεπεραστεί με πολιτική βούληση στο Συνέδριο.

Οι προσεγγίσεις Κασσελάκη
Σύμφωνα με πληροφορίες οι συνεργάτες και οι υποστηρικτές του κ. Κασσελάκη έκαναν μια μεγάλη προσπάθεια να προσεγγίσουν μέλη της ΚΕ σε όλη την Ελλάδα για να τους πείσουν να υπογράψουν για την υποψηφιότητά του. Στην προσπάθεια αυτή ρίχτηκε και ο ίδιος ο κ. Κασσελάκης προσεγγίζοντας είτε δια ζώσης είτε τηλεφωνικά μέλη του κεντρικού οργάνου για τον στηρίξουν.

Αν και υπάρχει η δυνατότητα ένα μέλος να υπογράψει για περισσότερους από ένα υποψήφιο αυτό είναι κάτι ανέφικτο στην πράξη καθώς κανείς δεν θα ρίσκαρε να εκτεθεί σε υποψήφιο στον οποίο είχε δώσει διαβεβαιώσεις ότι θα τον στηρίξει.

Ο κ. Κασσελάκης φαίνεται να έχει προσεγγίσει πάνω από τα μισά μέλη της ΚΕ και έχει καταφέρει όπως όλα δείχνουν να έχει συγκεντρώσει περισσότερες από όσες χρειάζονται.

Ο ίδιος πάντως δεν αποκλείεται να θίξει το ζήτημα σήμερα στο Συνέδριο αν προκληθεί. Αρκετοί πάντως κομματικοί παράγοντες χαρακτηρίζουν απαράδεκτο να χρειάζονται οι υπογραφές μόνο από τον ένα υποψήφιο την ώρα που οι άλλες τέσσερις υποψηφιότητες εγκρίθηκαν δια βοής και χωρίς υπογραφές στην τελευταία συνεδρίαση της ΚΕ.

Παραλίγο 6ος υποψήφιος
Μέχρι πάντως και πριν την προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση στη Βουλή για τις πυρκαγιές ο πρόεδρος της ΚΟ Σωκράτης Φάμμελος εξακολουθούσε να γίνεται αποδέκτης ασφυκτικών πιέσεων να πάρει την τελική απόφαση και θέσει και εκείνος υποψηφιότητα.

Ο ίδιος είχε στεγανοποιηθεί πλήρως τις τελευταίες ημέρες.

Το τελευταίο 24ωρο πάντως επικράτησε ένα οργιώδες παρασκήνιο.

Πληροφορίες θέλουν και άλλο στέλεχος να αναζητεί χθες τις απαραίτητες υπογραφές με το σκηνικό να περιπλέκεται ακόμη περισσότερο.

Το σχέδιο δεν ευοδώθηκε σύμφωνα με πληροφορίες καθώς η συλλογή των υπογραφή από τα 300 μέλη της ΚΕ αποδείχτηκε όπως φαίνεται δύσκολη υπόθεση.




Ρόδος: Τουρίστρια γέννησε σε τουαλέτα ξενοδοχείου – Θρίλερ με το νεογέννητο

Αναστάτωση επικρατεί το μεσημέρι της Παρασκευής (28.7.2023) στη Ρόδο, καθώς μια τουρίστρια γέννησε μέσα στην τουαλέτα του δωματίου του ξενοδοχείου που διαμένει και σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το νεογέννητο πέθανε

Σύμφωνα με το dimokratiki.gr, έξω από το ξενοδοχείο της Ρόδου έχει σπεύσει η ΕΛ.ΑΣ. και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ για να παραλάβουν την τουρίστρια που γέννησε μέσα στην τουαλέτα του δωματίου της. Το παιδί, δυστυχώς, είναι νεκρό.

Επίσης, σύμφωνα πάντα με το dimokratiki.gr, η τουρίστρια είναι 26 ετών από την Πολωνία και έχει πάει στη Ρόδο για διακοπές.

Έχει ενημερωθεί ήδη ο ιατροδικαστής ενώ άνδρες της Σήμανσης που βρίσκονται στο σημείο έχουν αποκλείσει τον χώρο και διεξάγουν έρευνα στο δωμάτιό της. Επί τόπου βρίσκονται άνδρες του Α.Τ. Ρόδου και της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Ρόδου.

newsit.gr

 




Θρίλερ με δύο νεκρούς άνδρες σε διαμέρισμα στην Κομοτηνή

Νεκροί βρέθηκαν δύο άνδρες το πρωί της Δευτέρας (24/07) στο σπίτι που διέμεναν στην Κομοτηνή.

Οι άνδρες,  που δεν ήταν μόνιμοι κάτοικοι της περιοχής αλλά εργάζονταν σε εταιρεία που πραγματοποιεί έργα στην πόλη,  διέμεναν σε κοινό  διαμέρισμα μαζί και με τρίτο άτομο που τους βρήκε νεκρούς, σύμφωνα με την ΕΡΤ.

Οι άνδρες που έχασαν τη ζωή τους ήταν ημεδαποί, ηλικίας 38 και 39 ετών.

Στο σημείο κλήθηκε ιατροδικαστής και παραγγέλθηκε νεκροψία-νεκροτομή.

Η  Αστυνομία πάντως δεν εντόπισε  ενδείξεις εγκληματικής ενέργειας.