Συνελήφθησαν έντεκα άτομα σε περιοχές της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης για ναρκωτικά

Στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών, συνελήφθησαν επιπλέον κατά το χρονικό διάστημα από 26-10-2023 έως και 1-11-2023 σε περιοχές της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, από αστυνομικούς των Διευθύνσεων Αστυνομίας Δράμας, Καβάλας και Ξάνθης εννέα (9) ημεδαποί και δύο (2) αλλοδαποί, σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκαν δέκα ξεχωριστές δικογραφίες για παραβάσεις της νομοθεσίας περί εξαρτησιογόνων ουσιών.

Αναλυτικότερα, στην πρώτη περίπτωση, την 26-10-2023 το πρωί, αστυνομικοί του Αστυνομικού Τμήματος Εχίνου της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ξάνθης συνέλαβαν δύο (2) ημεδαπούς σε οικισμό της Ξάνθης, διότι σε γενόμενη έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε παντοπωλείο ιδιοκτησίας του ενός, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν μεταξύ άλλων  290 ναρκωτικά δισκία χωρίς την απαιτούμενη ιατρική συνταγή.

Επιπλέον σε εννέα ακόμα περιπτώσεις, κατά το ανωτέρω χρονικό διάστημα συνελήφθησαν τέσσερις ημεδαποί στην Καβάλα, δύο ημεδαποί στη Δράμα και δύο αλλοδαποί και ένα ημεδαπός σε περιοχές της Ξάνθης διότι βρέθηκαν συνολικά σε μία οικία, τρία οχήματα και στην κατοχή τους και κατασχέθηκαν κατά περίπτωση, ποσότητα ακατέργαστης κάνναβης συνολικού βάρους 33,57 γραμμαρίων, 2 ναρκωτικά δισκία χωρίς την απαιτούμενη ιατρική συνταγή και ένα τσιγάρο κάνναβης.

Οι δικογραφίες υποβλήθηκαν στους αρμόδιους Εισαγγελείς, ενώ την προανάκριση για τις δέκα υποθέσεις ενήργησαν τα Τμήματα Ασφάλειας Καβάλας, Δράμας και Ξάνθης και το Αστυνομικό Τμήμα Εχίνου.




Μητρόπουλος | Αναγκαιότητα η ένταξη τμημάτων του ΔΙΠΑΕ στο Πανεπιστήμιο Θράκης

Για το σοβαρό θέμα της ένταξης τμημάτων του ΔΙΠΑΕ (της Καβάλας και της Δράμας) στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, μίλησε στην εκπομπή Αναλυτής ο καθηγητής του Ιδρύματος, Νάσος Μητρόπουλος.

«Πρόκειται ουσιαστικά για μια πρόταση που έχει κάνει ήδη ο πρωθυπουργός εδώ και πολύ καιρό τώρα κι αυτή έχει δυο σκέλη. Το πρώτο σκέλος αφορά εθνικούς λόγους και το δεύτερο ακαδημαϊκούς», ανέφερε αρχικά ο κ. Μητρόπουλος.

«Ξεκινώ από τους εθνικούς λόγους που είναι και οι πρωταρχικοί, για τους οποίους θα πρέπει το μήνυμα που στέλνει η Περιφέρειά μας, να είναι ένα μήνυμα ότι είναι συμπαγής. Αυτή τη στιγμή, έχοντας δυο Πανεπιστήμια ένα με έδρα την Κομοτηνή κι ένα με έδρα τη Θεσσαλονίκη, δείχνουμε ότι είμαστε λίγο εδώ και λίγο εκεί. Ένα λάθος μήνυμα προς τον έξω κόσμο ότι κάτι δεν είναι συμπαγές σε αυτήν την Περιφέρεια. Το δεύτερο μήνυμα, το οποίο στέλνει ο πρωθυπουργός, είναι ότι εμείς που είμαστε εδώ θεωρούμε ότι εδώ είναι το τρίτο μεγαλύτερο Πανεπιστήμιο της χώρας. Αυτό είναι ένα σημαντικό μήνυμα που θα πρέπει να το κρατήσουμε μέσα στο μυαλό μας, γιατί είναι ακριβώς οι πραγματικοί εθνικοί λόγοι, για τους οποίους θα πρέπει το ΔΠΘ να γίνει το τρίτο μεγαλύτερο Πανεπιστήμιο, θα είναι το Πανεπιστήμιο της ΑΜΘ.»

«Ο δεύτερος λόγος, δευτερεύων, αλλά σημαντικός και για εμάς, είναι ο ακαδημαϊκός λόγος. Στη χώρα μας υπάρχουν 7 μεγάλα ερευνητικά Πανεπιστήμια. Είναι τα Κρήτης, Πατρών, Αθηνών, Θεσσαλίας, Θεσσαλονίκης, Ιωαννίνων και το Δημοκρίτειο Θράκης. Αυτά τα Πανεπιστήμια είναι αυτά που έχουν ιατρικές σχολές. Άρα είναι πλήρη Πανεπιστήμια και κατατάσσονται σε μια λίγκα, που είναι η λίγκα των μεγάλων Πανεπιστημίων.»




Συνελήφθησαν εννέα άτομα σε περιοχές της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης για ναρκωτικά

Στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών, συνελήφθησαν επιπλέον κατά το χρονικό διάστημα από 18 έως και 25-10-2023 σε περιοχές της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, από αστυνομικούς των Διευθύνσεων Αστυνομίας Δράμας, Καβάλας και Αλεξανδρούπολης εννέα (9) ημεδαποί, σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκαν επτά ξεχωριστές δικογραφίες για παραβάσεις της νομοθεσίας περί ναρκωτικών.

Αναλυτικότερα, στην πρώτη περίπτωση, την 20-10-2023 το απόγευμα, αστυνομικοί του Τμήματος Ασφάλειας Δράμας συνέλαβαν δύο (2) ημεδαπούς στη Δράμα, κατηγορούμενοι για διακίνηση ναρκωτικών ουσιών.

Συγκεκριμένα, έπειτα από αξιοποίηση πληροφοριών οι ανωτέρω αστυνομικοί πραγματοποίησαν συντονισμένη αστυνομική επιχείρηση, κατά τη διάρκεια της οποίας βρέθηκαν και κατασχέθηκαν από οικία που χρησιμοποιούσαν ως χώρο απόκρυψης ναρκωτικών ουσιών, από ένα Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο και την κατοχή τους,  ποσότητα ακατέργαστης κάνναβης συνολικού βάρους 99,3 γραμμαρίων, 2 φυτά κάνναβης και μία ηλεκτρονική ζυγαριά ακριβείας. Στο πλαίσιο της ίδιας επιχείρησης συνελήφθη ακόμη ένας δράστης διότι στην κατοχή του βρέθηκαν ποσότητα ακατέργαστης κάνναβης συνολικού βάρους 2,1 γραμμαρίων και ένα τσιγάρο κάνναβης τα οποία προμηθεύτηκε έναντι χρηματικού ποσού από τους παραπάνω δράστες.

Επιπλέον σε έξι ακόμα περιπτώσεις, κατά το ανωτέρω χρονικό διάστημα συνελήφθησαν τέσσερις ημεδαποί στην Καβάλα, ένας ημεδαπός στη Δράμα και ένας ημεδαπός στην Αλεξανδρούπολη διότι βρέθηκαν συνολικά σε δύο οικίες και στην κατοχή τους και κατασχέθηκαν κατά περίπτωση, ποσότητα ακατέργαστης κάνναβης συνολικού βάρους 58,85 γραμμαρίων και ένα τσιγάρο κάνναβης.

Οι δικογραφίες υποβλήθηκαν στους αρμόδιους Εισαγγελείς, ενώ την προανάκριση για τις επτά υποθέσεις ενήργησαν τα Τμήματα Ασφάλειας Καβάλας και Δράμας και η Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Αλεξανδρούπολης.




Ευχαριστήριο μήνυμα του νεοεκλεγέντος Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης κ. Χριστόδουλου Τοψίδη

Κατ’ αρχάς θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συμπολίτες μου της Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης που επιβράβευσαν με την ψήφο τους την προσπάθεια μας. Να συγχαρώ όλους τους 115 υποψήφιους της παράταξής μας για τον δυναμικό τους αγώνα και τη συνολική προσφορά. Και τέλος όλους τους συνεργάτες μας για την πολύτιμη βοήθειά τους.

Η διοίκησή μας, θα είναι μία διοίκηση για όλους τους πολίτες της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης χωρίς εξαιρέσεις και χωρίς διακρίσεις, αλλά με γνώμονα και στόχο την αναπτυξιακή τροχιά και την ευημερία του τόπου και
των ανθρώπων μας.

Το μότο μας είναι «ο άνθρωπος στο επίκεντρο» και δεσμεύομαι ότι θα το υπηρετήσουμε από την πρώτη ημέρα της διοίκησής μας. Το όνομά της παράταξής μας είναι «Περιφερειακή Σύνθεση» και θα εργαστούμε για να συνθέσουμε ιδέες, προτάσεις και δυνάμεις ώστε να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για όλους.

Στα αποτελέσματα του Υπουργείου Εσωτερικών, η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης έχει λευκό χρώμα. Στο τέλος της θητείας μας θα έχει το χρώμα της ανάπτυξης, της ευημερίας και της προόδου.

Σε αυτή την προσπάθεια που μόλις ξεκίνησε, πιστεύω ότι δεν περισσεύει κανείς, είναι όλοι χρήσιμοι και έχω την πεποίθηση ότι η σύνθεση είναι αυτή που θα δώσει νέα πνοή στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης και σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα ξεχωριστά.

Τέλος, θα ήθελα να συγχαρώ όλους τους συνυποψηφίους μου για τον αγώνα που έκανε ο καθένας, και να ευχηθώ καλή και παραγωγική θητεία στο νέο Περιφερειακό Συμβούλιο που θα αναλάβει καθήκοντα από την 1 η Ιανουαρίου 2024.




Ο Χριστόδουλος Τοψίδης είναι ο νέος Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης

Σε θρίλερ εξελίχθηκε η διαμάχη για την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, με τον Χριστόδουλο Τοψίδη να παίρνει τη νίκη στο νήμα με διαφορά λίγο μικρότερη από 2% από τον αντίπαλό του.

Με ενσωματωμένο το 98,88% των ψήφων για τον β’ γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών, ο κ. Τοψίδης εκλέγεται περιφερειάρχης με 50,84% και 105.779 ψήφους.

Ο απερχόμενος περιφερειάρχης Χρήστος Μέτιος συγκέντρωσε 49,16% και 102.277 ψήφους.

Η δήλωση Τοψίδη

Σε δηλώσεις του μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, ο Χριστόδουλος Τοψίδης ανέφερε ότι δέχτηκε συγχαρητήριο τηλεφώνημα από τον απερχόμενο περιφερειάρχη, ο οποίος του εξέφρασε τη διάθεσή του να συνεργαστούν για την περιφέρεια.

«Δηλώνω υπεύθυνα, από αύριο θα είμαι περιφερειάρχης για όλους τους πολίτες της περιφέρειας και αυτούς που μας ψήφισαν και αυτούς που δεν μας ψήφισαν», είπε μεταξύ άλλων ο κ. Τοψίδης.

«Σε εμάς δεν χωράνε διακρίσεις, δεν χωράνε κόμματα. Τα προβλήματα του τόπου είναι το κόμμα μας. Θα δουλέψουμε για εσάς. Η πόρτα της Περιφέρειας θα είναι ανοιχτή. Το τηλέφωνό μου θα είναι ανοιχτό και καθημερινά θα κάνουμε διαβουλεύσεις. Θα πάει ο τόπος μπροστά. Είτε το θέλουν κάποιοι είτε το θέλουν», κατέληξε ο νέος περιφερειάρχης.

«Δηλώνω υπεύθυνα, από αύριο θα είμαι περιφερειάρχης για όλους τους πολίτες της περιφέρειας και αυτούς που μας ψήφισαν και αυτούς που δεν μας ψήφισαν», είπε μεταξύ άλλων ο κ. Τοψίδης.

«Σε εμάς δεν χωράνε διακρίσεις, δεν χωράνε κόμματα. Τα προβλήματα του τόπου είναι το κόμμα μας. Θα δουλέψουμε για εσάς. Η πόρτα της Περιφέρειας θα είναι ανοιχτή. Το τηλέφωνό μου θα είναι ανοιχτό και καθημερινά θα κάνουμε διαβουλεύσεις. Θα πάει ο τόπος μπροστά. Είτε το θέλουν κάποιοι είτε το θέλουν», κατέληξε ο νέος περιφερειάρχης.

 

 




Πιθανή επίσκεψη Μητσοτάκη στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και συνάντηση με τον Χρήστο Μέτιο

Tην επιβεβαίωση της πολιτικής κυριαρχίας της Νέας Δημοκρατίας, όπως αυτή καταγράφηκε στις εθνικές κάλπες του Ιουνίου 2023, έχει θέσει ως στόχο για τις αυτοδιοικητικές εκλογές, με αιχμή τις 13 Περιφέρειες της χώρας, ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.

Σε αυτό το πλαίσιο, ο Πρωθυπουργός ξεκίνησε περιοδείες στο πλευρό των υποψήφιων Περιφερειαρχών που έχουν λάβει το χρίσμα της Πειραιώς. Η αρχή έγινε με τον υποψήφιο Περιφερειάρχη Αττικής, Νίκο Χαρδαλιά όπου μίλησαν σε συγκέντρωση πολιτών σε καφέ της περιοχής.

Πεποίθηση των στελεχών της ΝΔ είναι ότι υπάρχει η δυνατότητα να κερδίσουν και τις 13 Περιφέρειες είτε από τον πρώτο είτε από τον δεύτερο γύρο. Όπως αναφέρει η iefimerida.gr, αναλύοντας στη ΝΔ και τις δημοσκοπήσεις που έχουν δημοσιευτεί, αλλά και τα στοιχεία που συγκεντρώνει το κυβερνητικό επιτελείο από μετρήσεις σε τοπικό επίπεδο, εκτιμούν πως το πολιτικό κλίμα σε σχέση με τις εθνικές εκλογές δεν έχει αλλάξει και η δυναμική που είχε αναπτυχθεί παραμένει σταθερή, παρά τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν, κυρίως από τις φυσικές καταστροφές.

Για να συμβεί αυτό πρέπει όλοι να «βάλουν πλάτη», όπως ζήτησε στη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας την περασμένη Πέμπτη ο κ. Μητσοτάκης, γι’ αυτό κλιμάκια βουλευτών και υπουργών θα βρεθούν σε όλες τις Περιφέρειες της χώρας, ώστε να στηρίξουν τους υποψηφίους της ΝΔ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Μητσοτάκης, συνοδευόμενος από κυβερνητικό κλιμάκιο, ενδέχεται να επισκεφτεί την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και να συναντηθεί με τον Περιφερειάρχη, Χρήστο Μέτιο, τον οποίο στηρίζει ο Πρωθυπουργός και η ΝΔ, το χρονικό διάστημα ανάμεσα στις δύο Κυριακές των εκλογών.




Συνάντηση του Αντώνη Γραβάνη με τον Πρύτανη Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Με τον Πρύτανη του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, Φώτη Μάρη συναντήθηκε ο Αντώνης Γραβάνης, Υποψήφιος Δήμαρχος και Επικεφαλής της παράταξης ΚΟΜΟΤΗΝΗ ΔΥΝΑΤΑ

Σε εξαιρετικά θερμό κλίμα και σε μια εφ΄ όλης της ύλης συζήτηση, παρουσιάστηκε το πρόγραμμα και οι θέσεις της παράταξης ΚΟΜΟΤΗΝΗ ΔΥΝΑΤΑ, τέθηκε η αναγκαιότητα συνεργειών με το Δήμο και η άμεση διασύνδεση Δήμου και Δ.Π.Θ.

Ο κ. Γραβάνης δήλωσε: «Το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης πρέπει να είναι ο σταθερός στρατηγικός εταίρος του Δήμου Κομοτηνής σε πολλαπλά ζητήματα. Ως διοίκηση, θα επιδιώξουμε την αξιοποίηση  του επιστημονικού προσωπικού, των φοιτητών και της τεχνογνωσίας του Πανεπιστημίου, με στόχο την οικονομική και κοινωνική ευημερία και ανάπτυξη του Δήμου Κομοτηνής.»

Από τη μεριά του ο Πρύτανης του ΔΠΘ κ. Φώτης Μάρης εξέφρασε την ικανοποίησή του για την εξέλιξη των αποφοίτων του ΔΠΘ, την ενεργή συμμετοχή τους στα κοινά, και επισήμανε τη σπουδαιότητα μιας ισχυρής και εποικοδομητικής συνεργασίας μεταξύ τοπικής αυτοδιοίκησης και Πανεπιστημίου.

 




Η Ελληνική Αστυνομία βρέθηκε σήμερα στα δημοτικά σχολεία της Ανατολικής Μακεδονίας και της Θράκης

Ενημερωτικά φυλλάδια,σχολικά προγράμματα και σελιδοδείκτες με περιεχόμενο κυκλοφοριακής αγωγής διένειμαν οι αστυνομικοί σε μαθητές και γονείς

Με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής περιόδου, η Ελληνική Αστυνομία βρέθηκε σήμερα το πρωί στα δημοτικά σχολεία της Ανατολικής Μακεδονίας και της Θράκης, με τους αστυνομικούς να μοιράζουν ενημερωτικά φυλλάδια, σχολικά προγράμματα και σελιδοδείκτες με περιεχόμενο κυκλοφοριακής αγωγής, καθώς και ευχές για την νέα σχολική χρονιά στους μικρούς μαθητές και τους γονείς τους.

Μέσα από τα συγκεκριμένα φυλλάδια, δίνονται συμβουλές και περιγράφονται με απλό και κατανοητό τρόπο βασικοί κανόνες του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας για να ενημερωθούν οι μικροί μαθητές πως να κυκλοφορούν στο δρόμο με ασφάλεια. Επιπλέον, περιέχουν χρήσιμες οδηγίες για τους γονείς, έτσι ώστε να παρέχουν τη σωστή κυκλοφοριακή αγωγή στα παιδιά τους, δίνοντας το καλό παράδειγμα.

Επισημαίνεται ότι,όπως και κάθε χρόνο, θα βρισκόμαστε δίπλα στους μικρούς μαθητές διαθέτοντας εξειδικευμένο αστυνομικό προσωπικό, με σκοπό την πραγματοποίηση παρόμοιων ενημερωτικών δράσεων, ενώ καθ’ όλο το χρονικό διάστημα του σχολικού έτους θα  πραγματοποιούνταιστοχευμένοι έλεγχοι σε σχολικά λεωφορεία.

Ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς καλή σχολική χρονιά και τονίζουμε ότι οι υπηρεσίες της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης θα βρίσκονται πάντα σε συνεργασία με τους Διευθυντές των σχολείων και τους Προέδρους των Συλλόγων γονέων και κηδεμόνων, για την άμεση αντιμετώπιση ζητημάτων που τυχόν θα ανακύψουν σε σχέση με την ασφάλεια και την προστασία των μαθητών.

Τέλος, υπενθυμίζεται ότι η σωστή οδική συμπεριφορά είναι θέμα παιδείας και αποτελεί βασική προτεραιότητα που απαιτεί τη συμβολή όλων μας.

 

 




Το ψηφοδέλτιο Ανταρσίας στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης

Το ψηφοδέλτιο της Αριστερής Αντικαπιταλιστικής Παρέμβασης – Ανταρσία στην ΑΜΘ για την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης

Με τους αγώνες μας να επιβάλουμε ότι οι ανάγκες μας είναι πάνω από την «ανάπτυξή» τους!

Η «Αριστερή Αντικαπιταλιστική Παρέμβαση – Ανταρσία στην Ανατολική Μακεδονία-Θράκη δίνει ξανά το παρών στη μάχη των Περιφερειακών Εκλογών. Το 2019 με τη στήριξη του λαού της περιοχής είχε καταφέρει να εκλέξει περιφερειακό σύμβουλο. Απ’ αυτή τη θέση καταγγείλαμε και αποκαλύψαμε κάθε προσπάθεια αντιλαϊκής πολιτικής που πήγε να εφαρμοστεί με όχημα την Περιφέρεια. Επιλέξαμε να μιλάμε με τη φωνή των διεκδικήσεων του λαού και όχι ως φερέφωνο των κυβέρνησεων, της ΕΕ, του ΝΑΤΟ.

Η “ανάπτυξη” που υπόσχονταν έχει πλέον πνίξει στις στάχτες τον λαό. Η μεγαλύτερη οικολογική και ανθρώπινη καταστροφή που έχει γνωρίσει ο τόπος μας φανέρωσε πως το “αναπτυξιακό” τους δόγμα έχει ως προϋπόθεση την καταστροφή γης, δασών, καλλιεργειών, χωριών.

Στις επερχόμενες εκλογές η «Αριστερή Αντικαπιταλιστική Παρέμβαση-Ανταρσία στην ΑΜΘ» συμμετέχει και σκοπεύει να παλέψει από καλύτερες θέσεις, μέσα και έξω από το Περιφερειακό Συμβούλιο, για τα συμφέροντα των εργαζομένων της πόλης και του χωριού.

Για να κερδίσει η εργατιά, η αγροτιά, η νεολαία, ενάντια στο αντιδραστικό τοπικό κράτος και τις διοικήσεις του, την καταστροφική πολιτική της κυβέρνησης της ΝΔ. Για να εκφραστεί η συσσωρευμένη οργή και αγανάκτηση μέσα από ένα νικηφόρο κίνημα ρήξης και ανατροπής, με την ενίσχυση της αντικαπιταλιστικής αριστεράς.

48 αγωνιστές και αγωνίστριες συμμετέχουν στο ψηφοδέλτιο της Αριστερής Αντικαπιταλιστικής Παρέμβασης-Ανταρσία στην ΑΜΘ.

Υποψήφιoς Περιφερειάρχης είναι ο Θοδωρής Περεντίδης, οικονομολόγος-λογιστής, μέλος συλλόγου ελευθεροεπαγγελματιων λογιστών – φοροτεχνικών Β.΄Εβρου  και νυν περιφερειακός σύμβουλος.

Το πλήρες ψηφοδέλτιο της Αριστερής Αντικαπιταλιστικής Παρέμβασης-Ανταρσία στην ΑΜΘ

Για το νομό Δράμας:

Αποστολίδης Παντελής, μάγειρας

Καπετανάκης Απόστολος, συνταξιούχος γεωπόνος

Μαντζίκος Παναγιώτης, μηχανικός, μέλος Σωματείου Μισθωτών Τεχνικών Μακεδονίας

Πιστόλα Μαρία, εργαζόμενη σε ΚΤΕΟ

Τζανετάτου Ευγενία, ψυχολόγος, εργαζόμενη σε δομή προσφύγων

Τσιρτσιμάλης Γιώργος, ιδιωτικός υπάλληλος

Χατζηγεωργίου Ζωή, εργαζόμενη σε τηλεφωνικό κέντρο

Για το νομό Έβρου:

Ζαριφείδου Αγγελική, φοιτήτρια

Καλαμπόκας Χρήστος, μηχανικός, μέλος του Πανελλαδικού Σωματείου Μισθωτών Τεχνικών

Καρπουζέλης Νίκος, εργαζόμενος σε βιομηχανία τροφίμων

Μαργαριτίδου Κυριακή (Φούλη), συνταξιούχος

Μαυρίδης Θοδωρής, δάσκαλος

Μεμέτογλου Γκιουλτζάν, εργάτρια, ενεργή στην κοινότητα Ρομά της Ορεστιάδας

Μποτσίδης Γιώργος, εργάτης, πρ. μέλος Δ.Σ. Εργατικού Κέντρου Έβρου

Ξοπλίδης Γιώργος, καθηγητής Πληροφορικής

Παπαδιώτης Ανέστης, εργάτης

Πολίτη Τριανταφυλλιά (Φύλλια), δημοσιογράφος

Σοβαράς Νίκος, εργάτης σε αρτοποιείο

Σπυριδωνίδου Κυριακή (Κική), νηπιαγωγός

Για τη Θάσο:

Σαριδάκης Ματθαίος (Μάνθος), πολιτικός μηχανικός, μέλος του Πανελλαδικού Σωματείου Μισθωτών Τεχνικών

Για το νομό Καβάλας:

Βαμβάτσικου Κατερίνα, φοιτήτρια

Βουλαλάς Πάνος, θερμοϋδραυλικός, μέλος Σωματείου Θερμοϋδραυλικών Καβάλας

Καράβα Αργυρώ, εργαζόμενη στο δημόσιο

Κάτσαρης Παναγιώτης, γεωπόνος, πρόεδρος Πανελλήνιου Συλλόγου Εργαζομένων ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ

Παπαδάκη Ευγενία, ερευνήτρια, μέλος του πανελλαδικού σωματείου εργαζομένων στην έρευνα και την τριτοβάθμια εκπαίδευση

Ποζίδου Ρόζα, αναπληρώτρια δασκάλα, μέλος Συντονιστικού Αναπληρωτών Αδιορίστων Εκπ/κών

Σουνδουλουνάκη Στελλα, γιατρός στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσ/νίκης

Χάγιου Αικατερίνη (Κάτια), μηχανικός μέλος Σωματείου Μισθωτών Τεχνικών

Ψωμιάδη Μαρία, μισθωτή αρχιτεκτόνισσα

Ψωμιάδης Νίκος, λογιστής

Για το νομό Ξάνθης:

Αλεξοπούλου Βάσω, συνταξιούχος εκπαιδευτικός

Αυγέας Βασίλης, αναπληρωτής θεατρολόγος, μέλος του ΣΕΠΕ Ξάνθης

Δεληγιαννοπούλου Καλλιόπη, εκαπιδευτικός

Μακρή Ευσεβία, φοιτήτρια

Μέγα Μαρία, νηπιαγωγός

Μηλιαζήμ Τζεμαλή, δασκάλος, μέλος Διδασκαλικού Συλλόγου Ξάνθης

Μούσα Γκιοκμέν, ελεύθερος επαγγελματίας

Μποασί Χουσείν, εργάτης

Προδρομίδης Νίκος, χημικός μαχανικός

 

Για το νομό Ροδόπης:

Εμμανουηλίδης Γιάννης, φοιτητής, μέλος του ΔΣ του Φοιτητικού Συλλόγου ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ

Ζαμπετάκη Χριστίνα, φοιτήτρια Νομικής ΔΠΘ

Ζήση Ευαγγελία, φοιτήτρια Τμήματος Επιστημών Διατροφολογίας και Διαιτολογίας ΔΙΠΑΕ – εποχική εργαζόμενη στον επισιτισμό

Καββαδάς Απόστολος (Τόλης), φοιτητής  ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ – εποχικός εργαζόμενος στον κλάδο του αθλητισμού

Μακρυγιάννης Στέφανος, δάσκαλος, πρόεδρος Συλλόγου Εκπ/κών Π.Ε. Ροδόπης

Σουνδουλουνάκης Ιωάννα, λογίστρια

Τζιάρας Θρασύβουλος (Θράσος), εργαζόμενος στη φαρμακοβιομηχανία
Τσολάκ Αλή Μουσταφά, 
δημοσιογράφος, μεταφραστής, ποιητής




Οι Ιατρικοί Σύλλογοι Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης εκπέμπουν SOS

Με αφορμή τη διαβούλευση του ΕΣΠΑ για την Υγεία, τονίζουμε απερίφραστα ότι χωρίς Ιατρονοσηλευτικό προσωπικό το Εθνικό Σύστημα Υγείας «ψυχορραγεί»

Οι χαμηλές αποδοχές των Ιατρών, οι άσχημες συνθήκες εργασίας, η απουσία κινήτρων, η συνεχής απαξίωση με εντεταλμένες μετακινήσεις σε Νοσοκομεία που λειτουργούν με προσωπικό ασφαλείας, οδηγούν σε μαζικές παραιτήσεις Ιατρών και λειτουργική κατάρρευση Κλινικών και Νοσοκομείων.

Η πολιτεία οφείλει επιτέλους να σταματήσει να εθελοτυφλεί.

Η πολιτεία οφείλει να αναγνωρίσει το πολυτιμότερο λειτούργημα, που διαφυλάσσει το ύψιστο κοινωνικό αγαθό, τηνΥγεία των πολιτών της.

Η πολιτεία οφείλει να ΠΡΑΞΕΙ ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ για την ισότιμη πρόσβαση σε δωρεάν υπηρεσίες Υγείας, αναφαίρετο δικαίωμα κάθε πολίτη.

Ζητάμε από το Περιφερειακό Συμβούλιο της Α.Μ.Θράκης να στηρίξει τα αιτήματα των Ιατρικών Συλλόγων της Περιφέρειας:

1.Άμεση προκήρυξη όλων των κενών οργανικών θέσεων στα Νοσοκομεία, Κέντρα Υγείας Περιφερειακά Ιατρεία.

2.Μισθολογική αναβάθμιση στο Ιατρικό προσωπικό ανάλογη με το μέσο όρο του μισθού των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

3.Βελτίωση συνθηκών εργασίας στις Δομές Υγείας.

4.Υιοθέτηση του πλαισίου κινήτρων του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου για Ιατρούς που υπηρετούν σε Νοσοκομεία και Κέντρα Υγείας κατηγορίας  άγονο Α΄ (στέγαση, φορολογία, εξομοίωση των Ιατρών ΕΣΥ με τους αξιωματικούς των Ενόπλων Δυνάμεων, κίνητρα για εξέλιξη και μετεκπαίδευση).

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΑΤΡΙΚΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ

 

ΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ

ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ι.Σ.ΚΑΒΑΛΑΣ

ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΟΛΓΑ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ι.Σ.ΔΡΑΜΑΣ:

ΛΟΥΡΜΠΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ι.Σ.ΡΟΔΟΠΗΣ

ΣΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ι.Σ.ΞΑΝΘΗΣ

ΧΑΤΖΗΠΑΠΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ι.Σ.ΕΒΡΟΥ

ΚΟΝΟΠΟΙΗΣΗ: 1.ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ Α.Μ.ΘΡΑΚΗΣ

2.4η ΥΠΕ

3.ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ  Α.Μ.ΘΡΑΚΗΣ




Alpha Bank: Στο πλευρό του επιχειρηματικού κόσμου και των κατοίκων της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης

Βασίλης Ψάλτης: «Εταίρος ανάπτυξης της περιοχής η Alpha Bank – Βούλησή μας να υποστηρίξουμε την ισόρροπη ανάπτυξη και την πρόοδο της επιχειρηματικότητας και των πολιτών, στο σύνολο της ελληνικής επικράτειας»

Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζονται οι περιοδείες της Διοίκησης της Alpha Bank στην περιφέρεια, με πρόσφατο σταθμό την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, τις οποίες επισκέφθηκαν μέλη της διοικητικής ομάδας της Τράπεζαςυπό τον CEO του Ομίλου, Βασίλη Ψάλτη.

Η διοικητική ομάδα της Alpha Bank πραγματοποίησε σειρά συναντήσεων με εκπροσώπους της επιχειρηματικής κοινότητας και της τοπικής αυτοδιοίκησης, με αντικείμενο τις αναπτυξιακές προοπτικές αλλά και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Ανατολική Μακεδονία και η Θράκη, μία Περιφέρεια με κομβικό ρόλο για την ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων και της Ανατολικής Μεσογείου.

Επισυνάπτονται σχετικό Δελτίο Τύπου και φωτογραφίες από τις επισκέψεις του CEO και των Στελεχών στα Καταστήματα της Alpha Bank στην περιοχή.