Συγκλονιστική μαρτυρία για την έκρηξη βόμβας στον Πειραιά | «Ακούστηκε ένας εκκωφαντικός θόρυβος τρομερής δύναμης»

Σοκαριστικές στιγμές έζησαν τα ξημερώματα της Παρασκευής 8/3 οι κάτοικοι του Πειραιά εξαιτίας της ισχυρής έκρηξης βόμβας σε χώρο στάθμευσης δίπλα από πρατήριο υγρών καυσίμων. Οι ζημιές είναι μεγάλες και, όπως αναφέρει αυτόπτης μάρτυρας, ακούστηκε ένας εκκωφαντικός θόρυβος τρομερής δύναμης.

«Από το βενζινάδικο έβγαινε ένας άσπρος καπνός»

Ο κ. Γιώργος, ο οποίος μένει σε πολυκατοικία απέναντι από το βενζινάδικο, υπογράμμισε χαρακτηριστικά, μιλώντας στο EΡΤΝews και τον Κώστα Στάμου, πως «ήταν γύρω στις 03:20. Κοιμόμασταν στο σπίτι μας εγώ και η οικογένειά μου. Ξαφνικά ακούστηκε ένας εκκωφαντικός θόρυβος τρομερής δύναμης. Πεταχτήκαμε πάνω, βγήκαμε στο μπαλκόνι να δούμε τι ακριβώς συμβαίνει.

Από το βενζινάδικο έβγαινε ένας άσπρος καπνός. Δεν μπορούσαμε να καταλάβουμε τι έγινε. Εκείνο που φανταστήκαμε περισσότερο ήταν ότι, επειδή είναι και το φυσικό αέριο, μήπως έγινε κάτι με αυτό. Δεν μπορούσαμε να πάρουμε ανάσα. Σπάσανε οι τζαμαρίες όλων των πολυκατοικιών από κάτω. Και μάλιστα το ωστικό κύμα ήταν τόσο μεγάλο, που έχει φτάσει και σε ένα κομμωτήριο που είναι κάτω στη δεξιά πλευρά, που έχει σχεδόν διαλυθεί και αυτό. Εμείς βέβαια δεν ξέραμε αν ήταν βόμβα ή οτιδήποτε άλλο. Μετά πληροφορηθήκαμε τι είχε γίνει, αλλά ευτυχώς δεν είχαμε θύματα».

O δημοσιογράφος Κώστας Στάμου ανέφερε ότι συνομίλησε με ένα άτομο το οποίο εκείνη την ώρα βρισκόταν μέσα στο βενζινάδικο με το μηχανάκι του. Μόλις πριν είχε βάλει βενζίνη, είχε απομακρυνθεί, είχε βγει στον δρόμο για να φύγει και, μόλις γύρισε το κεφάλι του και κοίταξε πίσω, άκουσε την έκρηξη.

Αν το συγκεκριμένο πρόσωπο βρισκόταν μέσα στο βενζινάδικο την ώρα που έβαζε βενζίνη, θα υπήρχε ακόμα και απώλεια ανθρώπινων ζωών.

πηγή: newsbeast.gr

 




Θεσσαλονίκη: Επιτέθηκαν σε εργαζόμενους επιχείρησης και πυροβόλησαν στον αέρα γιατί τους ενοχλούσε ο… θόρυβος

Σοβαρό επεισόδιο με πυροβολισμούς και επίθεση σε βάρος εργαζομένων σημειώθηκε το απόγευμα της Δευτέρας, στην περιοχή του Ωραιόκαστρου, στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ομάδα ατόμων, αποτελούμενη από έναν άντρα αλβανικής καταγωγής και άτομα Ρομά, «μπούκαραν» σε επιχείρηση ανακύκλωσης μετάλλων στην Παλαιά Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Κιλκίς και επιτέθηκαν σε τρεις εργαζόμενους επειδή φέρεται πως τους ενοχλούσε ο θόρυβος από τα μηχανήματα που λειτουργούσαν στον χώρο.

Οι δράστες στη συνέχεια επιβιβάστηκαν στα αυτοκίνητά τους για να αποχωρήσουν, ωστόσο ο 34χρονος, Αλβανικής καταγωγής, επέστρεψε λίγη ώρα αργότερα με Ι.Χ. φορτηγό, βγήκε από το όχημα και πυροβόλησε δύο φορές προς το μέρος των εργαζόμενων, χωρίς να προκύψει τραυματισμός. Στη συνέχεια διέφυγε προς άγνωστη κατεύθυνση.

Ταυτοποιήθηκαν δύο άτομα

Οι άμεσες προανακριτικές ενέργειες του Τμήματος Ασφαλείας Ωραιοκάστρου, οδήγησαν στην ταυτοποίηση των στοιχείων δύο ατόμων που εμπλέκονται σε υπόθεση απόπειρας ανθρωποκτονίας και πρόκλησης σωματικών βλαβών.

Πρόκειται για 34χρονο Αλβανό και 42χρονο Ρομά, σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκε δικογραφία για τα, κατά περίπτωση αδικήματα, της απόπειρας ανθρωποκτονίας με πρόθεση, επικίνδυνης σωματική βλάβης, απλής σωματικής βλάβης και παράβασης του Νόμου περί όπλων.

Οπλοστάσιο εντόπισε η ΕΛ.ΑΣ. στο σπίτι του 34χρονου

Στο πλαίσιο οργανωμένης επιχείρησης που πραγματοποιήθηκε, παρουσία δικαστικού λειτουργού, από αστυνομικούς της επιληφθείσας Υπηρεσίας, με τη συνδρομή έτερων αστυνομικών της Διεύθυνσης Ασφάλειας Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα, του Τμήματος Εγκλημάτων κατά Ιδιοκτησίας, του Τμήματος Εγκλημάτων κατά Ζωής και Προσωπικής Ελευθερίας και του Τμήματος Πρόληψης και Καταστολής της Εγκληματικότητας, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν στην οικία του 34χρονου, 1 αεροβόλο πιστόλι, το οποίο βάλει μεταλλικά σφαιρίδια, μαζί με οκτώ αμπούλες αερίου και 22 μεταλλικά σφαιρίδια, καθώς και 1 γεμιστήρα, 1 μεταλλική σιδερογροθιά και 1 μαχαίρι εντός δερμάτινης θήκης

Συνεχίζονται οι έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των ανωτέρω.