Θετικές αξιολογήσεις για τα ξενοδοχεία της ΠΑΜΘ με έμφαση στην τοποθεσία και την εξυπηρέτηση

Η ικανοποίηση των πελατών στις ξενοδοχειακές μονάδες της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (ΠΑΜΘ) παραμένει σε υψηλά επίπεδα το 2024, με θετικές αξιολογήσεις κυρίως στην τοποθεσία, την εξυπηρέτηση και το φαγητό-ποτό.

Σύμφωνα με τη μελέτη του ΙΝΣΕΤΕ για την ικανοποίηση των πελατών σε ελληνικά ξενοδοχεία σε σύγκριση με ανταγωνιστικές χώρες (Τουρκία, Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία, Κύπρος), η Ελλάδα κατακτά την πρώτη θέση στους περισσότερους μήνες της περιόδου Απριλίου-Οκτωβρίου 2024, με γενικό δείκτη ικανοποίησης (GRI) 87%, ξεπερνώντας την Κύπρο (86%) και την Ιταλία/Ισπανία (85%).

Η υψηλή ικανοποίηση προέρχεται κυρίως από τις κατηγορίες εξυπηρέτησης (90%) και καθαριότητας (92%), αν και η Ελλάδα υπολείπεται στην ποιότητα δωματίων (86%) και στη σχέση ποιότητας-τιμής (87%), όπου η Τουρκία διατηρεί προβάδισμα. Οι θετικές αναφορές εστιάζονται στο πρωινό, στις εγκαταστάσεις και στο προσωπικό, ενώ τα κυριότερα σημεία δυσαρέσκειας αφορούν την ποιότητα των ποτών, τεχνικά ζητήματα όπως ο κλιματισμός και ορισμένες περιπτώσεις καθαριότητας.

Στην ΠΑΜΘ, ο γενικός δείκτης ικανοποίησης βρίσκεται στο 86%, λίγο κάτω από τον εθνικό μέσο όρο, ενώ τους μήνες αιχμής (Αύγουστος-Σεπτέμβριος) διαμορφώνεται στο 85%. Η περιφέρεια εμφανίζει υψηλές επιδόσεις στην τοποθεσία (96%), την εξυπηρέτηση και το φαγητό-ποτό (άνω του 90%), αλλά χαμηλότερες στην καθαριότητα (85%) και στη σχέση ποιότητας-τιμής.

Σε εθνικό επίπεδο, τις υψηλότερες βαθμολογίες καταγράφουν η Δυτική Μακεδονία και η Ήπειρος (90%), ακολουθούμενες από τη Θεσσαλία και την Πελοπόννησο (88%). Η Στερεά Ελλάδα και η ΠΑΜΘ βρίσκονται στο 86%, ενώ στις χαμηλότερες θέσεις είναι η Αττική (84%) και η Δυτική Ελλάδα (83%).

Παρότι η ΠΑΜΘ δεν υστερεί σημαντικά σε κάποιο τομέα, παραμένει χαμηλά στην καθαριότητα και στη σχέση ποιότητας-τιμής. Ωστόσο, οι υψηλές αξιολογήσεις στην τοποθεσία και στην εξυπηρέτηση αποτελούν βασικά πλεονεκτήματα της περιφέρειας, ενισχύοντας τη συνολική ικανοποίηση των επισκεπτών.




Σέρρες | Θετικές εξελίξεις για το υπό ανέγερση κολυμβητήριο στην Ομόνοια

Η Δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα, εκφράζει την ικανοποίησή της για τις ανακοινώσεις από επίσημα χείλη σχετικά με τη διασφάλιση της χρηματοδότησης του υπό ανέγερση Δημοτικού Κολυμβητηρίου, στο Αθλητικό Πάρκο Ομόνοιας.

Με τις συνεχείς ενέργειες της Δημοτικής Αρχής και σε στενή συνεργασία με τον Αναπληρωτή Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κ. Ιωάννη Βρούτση και τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού εξασφαλίστηκαν: η τροποποίηση της Προγραμματικής Σύμβασης, η παράταση της διάρκειάς της ώστε να καλυφθούν οι καθυστερήσεις που σημειώθηκαν στην πορεία, ο επανακαθορισμός του χρονοδιαγράμματος και η απρόσκοπτη χρηματοδότηση του έργου.

Ο Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κ. Ιωάννης Βρούτσης ανακοίνωσε από το βήμα της Βουλής την ολοκλήρωση της μελέτης του Κολυμβητηρίου έως την Άνοιξη του 2025 και την κατασκευή του έως τα τέλη του 2028. Πρόκειται ένα έργο συνολικού προϋπολογισμού ύψους 6.450.000 ευρώ. 

Η Δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα, σε δήλωσή της, τονίζει ότι αυτή η εξέλιξη διασφαλίζει την απρόσκοπτη πορεία του έργου και την αποπεράτωσή του χωρίς περαιτέρω καθυστερήσεις, συμπληρώνοντας τα εξής: «Με την τροποποίηση της Προγραμματικής Σύμβασης, το έργο του Κολυμβητηρίου μπαίνει σε νέα φάση, με πλήρη εξασφάλιση χρηματοδότησης και ξεκάθαρο χρονοδιάγραμμα. Η συστηματική δουλειά της Δημοτικής Αρχής απέδωσε “καρπούς” και πλέον έχουμε τη βεβαιότητα ότι το έργο θα ολοκληρωθεί με απόλυτη επιτυχία. Πρόκειται για ένα έργο που θα δώσει λύση στον υγρό στίβο, θα προσφέρει πολλαπλά οφέλη στην τοπική κοινωνία, στην ανάπτυξη του αθλητισμού και στην ποιότητα ζωής των πολιτών μας. Η αναβάθμιση των αθλητικών υποδομών του Δήμου Σερρών είναι προτεραιότητά μας και συνεχίζουμε να εργαζόμαστε για την περαιτέρω ανάπτυξή τους».




Μουριάδης | Σύντομα θετικές εξελίξεις για την Ακτή Καλαμίτσας – Στον Ο.Λ.Κ η αξιοποίηση του Ανοιχτού Κολυμβητηρίου;

Για μία σειρά θεμάτων μίλησε στην εκπομπή Αναλυτής του ENA Channel ο Δήμαρχος Καβάλας Θόδωρος Μουριάδης.

Αρχικά όσον αφορά την Ακτή Καλαμίτσας αλλά και το Ανοιχτό Κολυμβητήριο ο Δήμαρχος τόνισε ότι υπάρχει μία συζήτηση η οποία όμως δεν έχει ακόμα οριστικοποιηθεί ο Δήμος Καβάλας να αποχωρήσει από το Ανοιχτό Κολυμβητήριο που ούτως η άλλως μπορεί να γίνει μόνο κολυμβητήριο και να παραχωρηθεί στον Ο.Λ.Κ για αξιοποίηση. Όσον αφορά δε την Ακτή Καλαμίτσας για πέντε χρόνια ο Δήμος Καβάλας θα μπορεί να μην πληρώνει προς την ΕΤΑΔ έτσι ώστε να πραγματοποιηθούν εργασίες εντός της Ακτής και να προχωρήσουν και τα μισθώματα.