Μέση Ανατολή: Συζητήσεις με ηγέτες της Χαμάς που «έληξαν θετικά» είχαν Αμερικανοί ανώτεροι αξιωματούχοι

Σε συζητήσεις με ηγετικά στελέχη της Χαμάς, καθώς και με μεσολαβητές από την Αίγυπτο και το Κατάρ, συμμετείχαν ανώτεροι αξιωματούχοι των ΗΠΑ το βράδυ της Τετάρτης, σύμφωνα με όσα αναφέρει το Reuters, επικαλούμενο δύο αιγυπτιακές πηγές.

Η συζήτηση μεταξύ των Αμερικανών και των Αιγυπτίων επικεντρώθηκε, μεταξύ άλλων, και στο ποιος θα κυβερνήσει τη Γάζα μετά τον πόλεμο, σημειώνει το Reuters, ενώ στάθηκαν και σε συγκεκριμένα ονόματα προσώπων που θα μπορούσαν να συμμετάσχουν στη διαχείρισή της.

Οι ίδιες πηγές λένε ότι οι συνομιλίες «έληξαν θετικά» και ότι δείχνουν μια μετάβαση προς τη δεύτερη φάση της συμφωνίας κατάπαυσης του πυρός μεταξύ της Χαμάς και του Ισραήλ στο εγγύς μέλλον.

Το γραφείο του Ισραηλινού πρωθυπουργού δήλωσε στους Times of Israel ότι δεν έχει λάβει γνώση της συγκεκριμένης συνομιλίας. «Δεν γνωρίζουμε για κάποια πρόοδο στις συνομιλίες για τη δεύτερη φάση της κατάπαυσης του πυρός», ανέφερε συνεργάτης του Νετανιάχου.

 

Πηγή:protothema.gr




Δυναμική παρουσία της Θάσου στη Σερβία – Θετικά Μηνύματα από τη σερβική αγορά

Ο Δήμος Θάσου συνέχισε δυναμικά την πορεία του στην ανάδειξη του νησιού ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού και στο Βελιγράδι. Στο πλαίσιο αυτό, συμμετείχε ενεργά στην έκθεση τουρισμού Sajam Turizma 2025 στο Βελιγράδι στο πλευρό της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης το διάστημα 20 έως 23 Φεβρουαρίου 2025.

Ωστόσο, το πραγματικό αποκορύφωμα της παρουσίας της Θάσου στη Σερβία ήταν η εξαιρετικά επιτυχημένη εκδήλωση παρουσίασης του νησιού, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2025 στην Πρεσβευτική Κατοικία, παρουσία διακεκριμένων προσκεκλημένων.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν τουλάχιστον 30 επαγγελματίες του τουρισμού και εκπρόσωποι των ΜΜΕ. Το έντονο ενδιαφέρον και η θερμή ανταπόκριση των συμμετεχόντων αποτελούν σαφή ένδειξη της στρατηγικής σημασίας της σερβικής αγοράς για το νησί.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με την πολύτιμη υποστήριξη της πρέσβειρας Μαρίας Λεβαντή και του Γενικού Προϊστάμενου του ΕΟΤ στο Βελιγράδι, κ. Γεώργιου Κακούτη.

Ο Δήμος Θάσου παραμένει προσηλωμένος στην περαιτέρω ενίσχυση της εξωστρέφειας του νησιού και δεσμεύεται να συνεχίσει τη δυναμική του πορεία στις διεθνείς αγορές.




Γέμισαν τα νοσοκομεία από ασθενείς με κορονοϊό | «Δεν δηλώνουν τα θετικά τεστ»

Οι εμβολιασμοί κατά της covid-19, είναι λιγότεροι από κάθε άλλη χρονιά.

Ξεπέρασαν τις χίλιες οι νοσηλείες από covid-19, στα νοσοκομεία αναφοράς, με αποτέλεσμα να έχουν γεμίσει με ράντζα οι διάδρομοι των νοσοκομείων. Σύμφωνα με πηγές του Dnews, τα νοσοκομεία αναφοράς, αντιμετωπίζουν πρόβλημα, αφού δεν υπάρχουν άλλα κρεβάτια. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, στη μεγάλη αύξηση των κρουσμάτων από covid-19, έχει συντελέσει η μη ύπαρξη πολλών σημείων με δωρεάν τεστ καθημερινά, αλλά κυρίως το γεγονός ότι οι ασθενείς, δεν δηλώνουν το κρούσμα τους στη σχετική πλατφόρμα.

«Δεν δηλώνει κανείς ότι έχει κορονοϊό», μας λένε πηγές του ΕΟΔΥ: «δεν δηλώνουν τα θετικά τεστ. Προτιμούν να δουλεύουν με covid-19, αλλά δεν καταλαβαίνουν ότι έτσι μεταδίδουν τον ιό. Θεωρούν ότι θα χάσουν το μισθό τους».

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ως αποτέλεσμα της χαλάρωσης των μέτρων, οι πολίτες δεν φορούν πλέον μάσκες στα Μέσα Μεταφοράς και δεν τηρούν τις κοινωνικές αποστάσεις ασφαλείας.

Τα περισσότερα νοσοκομεία τα οποία νοσηλεύουν ασθενείς με covid 19, αντιμετωπίζουν πλέον πρόβλημα με τα ελεύθερα κρεβάτια, λόγω και της εποχικής γρίπης, που έχει αυξηθεί.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΕΟΔΥ, την περασμένη εβδομάδα, έχασαν τη ζωή τους από την ασθένεια, 44 άτομα, κάτι που υποδηλώνει την πίεση που θα δεχθεί το σύστημα υγείας, ειδικά αυτή την εποχή του χρόνου, που μειώνεται και η θερμοκρασία.

Από την άλλη, οι εμβολιασμοί, με το νέο επικαιροποιημένο εμβόλιο είναι λιγότεροι από κάθε άλλη χρονιά και τα ραντεβού, αφορούν κυρίως άτομα πάνω από 60 χρονών, και ανθρώπους με υποκείμενα νοσήματα.

Τις τελευταίες ημέρες, παρατηρείται αύξηση των εμβολιασμών κατά της γρίπης, αφού όπως σημειώνουν οι ίδιες πηγές, «ο κόσμος φοβήθηκε από τα κρούσματα πνευμονίας στην Κίνα και σπεύδει να εμβολιαστεί».

 




Θετικά μηνύματα για τη μη κατάργηση του Πολιτιστικού Οργανισμού Φεστιβάλ Ταινιών Δράμας

Ο Πολιτιστικός Οργανισμός Δήμου Δράμας συνεχίζει τη λειτουργία του όπως ισχύει.

Δημοσιεύθηκε η με Αριθμό πρωτοκόλλου 103036 απόφαση του Υπουργείου Εσωτερικών σύμφωνα με την οποία ο Πολιτιστικός Οργανισμός-Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας εξαιρείται από τη διαδικασία της αυτοδίκαιης κατάργησης, όπως προβλέπει ο νόμος, των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου όλων των Δήμων της χώρας και τη μεταφορά αρμοδιοτήτων και προσωπικού τους στους οικείους Δήμους. Μάλιστα βρίσκεται πρώτος στη λίστα με τα, μόλις οκτώ πανελλαδικώς, Νομικά Πρόσωπα δημοσίου δικαίου των Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού που διατηρούνται ως έχουν.

Η απόφαση αναφέρει ότι η δραστηριότητα του Πολιτιστικού Οργανισμού από πλευράς εξειδικευμένου αντικειμένου, απόδοσης έργου και ευρύτερης αναγνώρισης, τεκμηριώνεται πλήρως και δικαιολογεί την συνέχιση της λειτουργίας του όπως ισχύει. Μάλιστα, η απόφαση υπεγράφη από τον αρμόδιο Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών, Θεόδωρο Λιβάνιο, στις 29 Νοεμβρίου 2023,  μία μόλις ημέρα μετά την συνάντηση που είχε, για το θέμα αυτό, ο  νεοεκλεγείς Δήμαρχος Δράμας Γιώργος Παπαδόπουλος τόσο με την Υπουργό Πολιτισμού, κ. Μενδώνη, η οποία δεσμεύθηκε ότι θα στηρίξει το δραμινό αίτημα, όσο και με στελέχη του Υπουργείου Εσωτερικών.

Ο νεοεκλεγείς Δήμαρχος εξέφρασε την ικανοποίησή του για την εξέλιξη και δήλωσε:

«Μας ικανοποιεί ιδιαιτέρως η απόφαση του Υπουργού να εισακουστεί το δίκαιο αίτημα του Δήμου Δράμας και να συνεχίσει ο Πολιτιστικός Οργανισμός- Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας τη λειτουργία του ως έχει, συνεχίζοντας απρόσκοπτα τα εξαίρετο έργο στο χώρο του Πολιτισμού. Η εξέλιξη αυτή αποδεικνύει περίτρανα ότι οι στοχευμένες διεκδικήσεις τελεσφορούν. Και έτσι θα συνεχίσουμε!»