Θεσμική συνάντηση αντιπροσωπίας Ε.Α.Α.Μ.Θ. με τον Δήμαρχο Καβάλας

Γνωρίζεται ότι την Παρασκευή 05 Απριλίου 2024 αντιπροσωπεία της Ένωσης Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας Α.Μ.Θ., πραγματοποίησε στο Δημαρχείο Καβάλας θεσμική συνάντηση με τον Δήμαρχο Καβάλας κ. ΜΟΥΡΙΑΔΗ Θεόδωρο . Η αντιπροσωπεία απαρτίζονταν από τον Πρόεδρο ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗ Άγγελο και τον Αντιπρόσωπο στην Π.Ο.ΑΞΙ.Α. ΚΟΨΙΔΑ Αθανάσιο . Ανάμεσα στον κ. ΜΟΥΡΙΑΔΗ και τους εκπροσώπους της Ένωσής μας πραγματοποιήθηκε μία καθ’όλα εποικοδομητική συζήτηση κατά την οποία εκτός από τα θέματα που απασχολούν αυτήν την περίοδο το αστυνομικό συνδικαλιστικό κίνημα μας σε θεσμικό, οικονομικό και ασφαλιστικό επίπεδο, τέθηκαν και τα ειδικότερα ζητήματα αστυνομικής φύσεως του Δήμου Καβάλας.
Τέλος, ο Πρόεδρος της Ένωσής μας, επέδωσε στον κ. Δήμαρχο τιμητική πλακέτα, με το έμβλημα της Ένωσης Αξιωματικών ΕΛ.ΑΣ. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και ο Δήμαρχος Καβάλας επέδωσε στον Πρόεδρο της Ένωσής μας εθιμοτυπικό δώρο με το έμβλημα του Δήμου Καβάλας.




Ένωσης Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας ΑΜΘ | Θεσμική συνάντηση με την Βουλευτή Καβάλας Ν.Δ. Δεληκάρη Αγγελική

Γνωρίζεται ότι την Τετάρτη 3 Απριλίου 2024, αντιπροσωπεία της Ένωσης Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, η οποία απαρτίζονταν από τον Πρόεδρο Άγγελο ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗ,τον Γενικό Γραμματέα Πέτρο ΝΤΕΛΗΓΙΑΝΝΗ και τον Ταμία Αναστάσιο ΓΙΑΓΚΟΥΖΙΔΗ, πραγματοποίησε θεσμική συνάντηση με την Βουλευτή Καβάλας Ν.Δ. κα. ΔΕΛΗΚΑΡΗ Αγγελική.

Κατά τη συνάντηση ο Πρόεδρος της Ένωσης επικεντρώθηκε κατ’ αρχάς στην ανάλυση θεσμικών, ασφαλιστικών και οικονομικών θεμάτων και ειδικότερα την θεσμοθέτηση του επικίνδυνου και ανθυγιεινού της εργασίας του επαγγέλματός μας, την επέκταση του επιδόματος παραμεθορίων περιοχών σε όλη την Περιφέρεια Α.Μ.Θ. και την επέκταση-αναμόρφωση του επιδόματος θέσης-ευθύνης.

Ακολούθως έθεσε ζητήματα αστυνομικής φύσεως που αφορούν την Περιφέρεια Α.Μ.Θ. με έμφαση σε εκείνα που αφορούν την Διεύθυνση Αστυνομίας Καβάλας,καθώς και προβλήματα που ενδεχομένως να προκύψουν στις Υπηρεσίες ενόψει έναρξης της τουριστικής περιόδου.

Η κα. ΔΕΛΗΚΑΡΗ από την πλευρά της τόνισε την ανάγκη συνεχούς αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες, εξαίροντας ταυτόχρονα το έργο των αστυνομικών Υπηρεσιών της Διεύθυνσης Αστυνομίας Καβάλας.

Τέλος, δεσμεύτηκε για την από μέρους της προώθηση ζητημάτων που της τέθηκαν από την αντιπροσωπεία της Ένωσης, μέσω του θεσμικού της ρόλου . Στο τέλος της συνάντησης έγινε από τον Πρόεδρο απονομή τιμής ένεκεν αναμνηστικής πλακέτας προς την κ. Βουλευτή με το έμβλημα της Ένωσης.