Θεατρικό Έργο: Το ταξίδι της Μαρίνας, η δύναμη του Ταεκβοντό ενάντια στο Bullying

Το θεατρικό έργο αφηγείται την ιστορία της Μαρίνας, ενός κοριτσιού που βιώνει έντονο bullying τόσο στη γειτονιά όσο και στο σχολείο. Η Μαρίνα, απογοητευμένη και πληγωμένη, αποφασίζει να μιλήσει στους γονείς της, οι οποίοι τη στηρίζουν και την ενθαρρύνουν να ξεκινήσει ταεκβοντό. Μέσα από τη συμμετοχή της στη σχολή, η Μαρίνα αποκτά αυτοπεποίθηση, μαθαίνει την αξία της συνεργασίας και της καλοσύνης και αρχίζει να υπερβαίνει τις δυσκολίες της.

Στη σχολή ταεκβοντό, η Μαρίνα έρχεται αντιμέτωπη με τις ανασφάλειές της, αλλά βρίσκει υποστήριξη από τον δάσκαλο και τους συμμαθητές της. Η κατάσταση αλλάζει δραματικά όταν ο Γιώργος, που είχε κάνει bullying στη Μαρίνα, αναγνωρίζει τα λάθη του και αποφασίζει να τη βοηθήσει, αποδεικνύοντας ότι η αλλαγή είναι δυνατή. Η Μαρίνα, με τη βοήθεια της ομάδας, εξελίσσεται, αποκτά νέες ικανότητες και αποδεικνύει στον εαυτό της και στους άλλους τη δύναμη της θέλησης.

Στην κορύφωση της ιστορίας, η Μαρίνα και η ομάδα παρουσιάζουν τις ικανότητές τους μπροστά σε κοινό, στέλνοντας ένα μήνυμα ελπίδας και θάρρους. Το έργο τελειώνει με την ανάδειξη της καλοσύνης και της αλληλοϋποστήριξης ως μέσων για την αντιμετώπιση του bullying και την οικοδόμηση ενός καλύτερου μέλλοντος.

Κεντρικά Μηνύματα:

  • Το θάρρος να ζητήσεις βοήθεια είναι το πρώτο βήμα για την αλλαγή.
  • Η καλοσύνη και η στήριξη από άλλους μπορούν να μεταμορφώσουν τη ζωή ενός ανθρώπου.
  • Το ταεκβοντό, πέρα από πολεμική τέχνη, είναι ένα μέσο για αυτογνωσία, σεβασμό και συνεργασία.
  • Η δύναμη βρίσκεται τόσο στη φυσική ικανότητα όσο και στην ψυχική αντοχή.
  • Το έργο αναδεικνύει τη σημασία της κοινότητας, της καλοσύνης και της προσωπικής ανάπτυξης, προσφέροντας ένα δυνατό μήνυμα ενάντια στον εκφοβισμό.



Καβάλα | Σε πανελλήνια πρώτη το νέο θεατρικό έργο της Δανάης Λιοδάκη «Match»

Το ΔΗΠΕΘΕ Καβάλας παρουσιάζει σε πανελλήνια πρώτη, το νέο θεατρικό έργο της Δανάης Λιοδάκη «Match» την Πέμπτη 28, την Παρασκευή 29, το Σάββατο 30 Νοεμβρίου και την Πέμπτη 5, την Παρασκευή 6 και το Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2024 στις 9 το βράδυ στο θέατρο Αντιγόνη Βαλάκου.

 Το «Match», μια σκληρή κωμωδία για το τέλος του έρωτα, προσεγγίζει με χιούμορ και ευαισθησία τις ρομαντικές σχέσεις, και θέτει το ερώτημα: πώς ο έρωτας θα ξεπεράσει εμπόδια όπως ο ατομισμός, ο καταναλωτισμός, η αβεβαιότητα των πολλαπλών επιλογών και θα επιβιώσει σε μια κοινωνία που όλα φαίνεται να είναι εναντίον του;

Το έργο «Match» ακολουθεί την τραγική ιστορία της Ελ, της τελευταίας ρομαντικής, της τελευταίας γυναίκας που πίστευε στον έρωτα. Και το πλήρωσε ακριβά. Η Ελ προσπαθεί να βρει τον έρωτα μέσα από την τεχνολογία, με τη βοήθεια των εφαρμογών γνωριμιών, των γνωστών σε όλους μας dating apps. Όταν αυτή η αναζήτηση φαίνεται απογοητευτική, δεν το βάζει κάτω, αλλά αποφασίζει μαζί με δύο στενούς της φίλους να φτιάξουν το δικό τους dating app και να παλέψουν για να διασώσουν το ρομαντισμό στη σύγχρονη εποχή. Όμως τα πράγματα δε θα πάνε όπως τα σχεδίαζαν.

Η Δανάη Λιοδάκη επιμένει να παίρνει θέση σε σύγχρονα κοινωνικά ζητήματα, κρατώντας μια χιουμοριστική και φρέσκια ματιά. Το πρωτότυπο, σύγχρονο θεατρικό έργο «Match» – που αναμένεται να κυκλοφορήσει άμεσα από την Κάπα Εκδοτική – μας καλεί να δούμε την πολιτική διάσταση των ερωτικών σχέσεων σήμερα. Σε μια εποχή που ο έρωτας γίνεται όλο και πιο δύσκολος, η Ελ και οι φίλοι της, μας ζητούν να επανεφεύρουμε την αγάπη σε όλες της τις μορφές και επιμένουν: «Αντιστάσου μαζί μας στην απομάγευση της ζωής! Αντιστάσου μαζί μας στο τέλος του έρωτα!».

 Τιμές εισιτηρίων: Γενική Είσοδος 14€, Μειωμένο 10€ (φοιτητικό, κάρτα ανεργίας, ΑΜΕΑ, Άνω των 65 ετών).

Προπώληση εισιτηρίων καθημερινά από την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου: 11.00 – 14.00 & 18.00 – 20.00 στο Κέντρο πληροφόρησης επισκεπτών Δήμου Καβάλας (πρώην ΕΟΤ) Κεντρική Πλατεία τηλ: 2510-620566. Τις ημέρες/ώρες των παραστάσεων η προπώληση θα γίνεται μόνο στο ταμείο του θεάτρου.

www.dramini.gr




Κλείνει το Θεατρικό Καλλιτεχνικό Εργαστήρι της «Θεάτρου Ανάβασις»

Μετά από 12 χρόνια λειτουργίας με πλούσια δραστηριότητα, ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για το Θεατρικό Εργαστήρι της «Θεάτρου Ανάβασις»

Κάθε κύκλος της ζωής μας, αφήνει το αποτύπωμά του. Άλλοτε  καλό και άλλοτε κακό. Στην περίπτωση μας, μόνο καλά και ευχάριστα γεγονότα μπορούμε να θυμηθούμε και να αναπολήσουμε για όλα αυτά τα χρόνια, από το 2011 έως το 2023.

Ένας κύκλος, με μαθήματα θεάτρου, παραστάσεις, διάφορες γιορταστικές και καλλιτεχνικέ εκδηλώσεις, υλοποίηση προγραμμάτων επιχορηγούμενα από το Υπουργείο Πολιτισμού. Το Θεατρικό Εργαστήρι, ήταν μια κυψέλη μικρών παιδιών, εφήβων, ενηλίκων, ατόμων με ιδικές ανάγκες, αλλά και μεγάλου αριθμού θεατών που έβρισκαν στους χώρους μας ένα κομμάτι πολιτισμού με επίπεδο, παιδεία και ψυχαγωγία.

Προσωπικά για μένα, ήταν ένα από τα πιο αγαπημένα κομμάτια της επαγγελματικής μου πορείας, που εκτός από τη διδασκαλία στους μαθητές μου, διδάχτηκα κι εγώ η ίδια πολλά. Να μεταδίδω τις γνώσεις μου με απλοχεριά και μεγαλοκαρδία, να ανακαλύπτω τα ενδότερα των χαρακτήρων των μαθητών μου και να φέρνω στην επιφάνεια ικανότητες και κρυμμένα ταλέντα.

Όμως για να μην ξεχνώ και τους ανθρώπους που με στήριξαν σε αυτήν την δραστηριότητα και πίστεψαν σε μένα, τον κ.  Γιώργο Ψέμα που ανέλαβε την ηλεκτρολογική εγκατάσταση του χώρου χωρίς αμοιβή, την κ. Σταυρούλα Γκουλούση πάντα δίπλα μου, τους συνεργάτες μου, την Βενετία Πουλή που δίδαξε χορό, την Βάσω Ζήσου στο μουσικό παιχνίδι, την Νένα Ποταμίδου στα μαθήματα ζωγραφικής και κατασκευών. Τη Ζωή Ζαχαριάδη, την Αγγελική Μπίνου και τη Σοφία Παναγιωτίδου, από τον Σύλλογο Εικαστικών Τεχνών και Φιλοτέχνων Καβάλας, για την άριστη και δημιουργική συνεργασία μας στα προγράμματα για τα Α.με.Α., στις θεατρικές παραστάσεις για την κατασκευή / ζωγραφική των σκηνικών και μαθήματα ζωγραφικής στο παιδικό τμήμα.

Τον Σαράντη Μιντζιρίκη στα φώτα, τον Βασίλη Αναστασιάδη στον ήχο, τον Νίκο Σαρίδη στο σχεδιασμό του διαφημιστικού υλικού και το τυπογραφείο Καλλίτυπο  για τις εκτυπώσεις.

Τους μικρούς μαθητές μου και τους γονείς των μαθητών που μου εμπιστεύτηκαν τα παιδιά τους,   τους μαθητές του τμήματος ενηλίκων, και τους θεατές των εκδηλώσεων και των παραστάσεων μας. Τους ευχαριστώ όλους θερμά και θα έχουν πάντα μια θέση στην καρδιά μου.

Επίσης την Περιφερειακή Ενότητα και τον Δήμο Καβάλας για την κατά καιρούς στήριξη τους, το ΔΗΠΕΘΕΚ και φυσικά τα ΜΜΕ της πόλης μας που όλα στήριξαν με θέρμη και πρόβαλαν τις δραστηριότητές του Θεατρικού Εργαστηρίου.

Η Θεάτρου Ανάβασις, εξακολουθεί να υπάρχει ενεργεί και ο χρόνος θα δείξει ποιος θα είναι ο επόμενος κύκλος.