Θάσος | Περιοδεία του ΚΚΕ στο Παζάρι του Πρίνου

Με πολύ μεγάλη επιτυχία και ανταπόκριση του κόσμου ολοκληρώθηκε η περιοδεία των κ.ο του ΚΚΕ στο παζάρι του Πρίνου . 
Στην  περιοδεία μοιράστηκε  η ανακοίνωση του ΚΚΕ για το θέμα της ακρίβειας
καθώς και η ανακοίνωση της Λαϊκής Συσπείρωσης Θάσου για τις δεσμεύσεις λογαριασμών από τον Δήμο  και τις τράπεζες.



Δήμος Θάσου | Με μεγάλη επιτυχία παρουσιάσθηκε η καθιερωμένη Χριστουγεννιάτικη Εκδήλωση «Χαίρε γη και ουρανοί»

Με μεγάλη επιτυχία παρουσιάσθηκε η καθιερωμένη Κεντρική Χριστουγεννιάτικη Εκδήλωση του Δήμου Θάσου, «Χαίρε γη και ουρανοί», ενταγμένη στο πρόγραμμα των  Χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου Θάσου από τα μέλη της  Παιδικής, Νεανικής και Μικτής Χορωδίας του Δήμου.

Με μια όμορφη μουσική εκδήλωση η οποία άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις, και κέρδισε το παρατεταμένο χειροκρότημα των παρευρισκόμενων τα μέλη των Χορωδιών του Δήμου Θάσου, πιστοί στο καθιερωμένο εορταστικό ραντεβού,  προέτρεψαν  τους παρευρισκόμενους  να καλωσορίσουν και να γιορτάσουν τα φετινά Χριστούγεννα με την ομορφιά και τη χαρά που τους ταιριάζουν. Ανέδειξαν με τον καλύτερο τρόπο το πνεύμα των Χριστουγέννων που είναι το πνεύμα της αγάπης, της προσφοράς και της καλοσύνης.

Την επιμέλεια του προγράμματος τη διασκευή και τη διδασκαλία των τραγουδιών ανέλαβε η καθηγήτρια των Χορωδιών κ. Πελαγία Αναγνωστάκη.

Τις χορωδίες του Δήμου Θάσου διηύθυνε εθελοντικά, όπως άλλωστε αναλαμβάνει εδώ και πολλά χρόνια, η μαέστρος Αργυρώ Παπαλάσκαρη.

Με περισσότερο φως, χρώμα και στολίδια ο Δήμος μας, μας προσκάλεσε και φέτος να γιορτάσουμε όλοι μαζί τις ημέρες των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς με αισιοδοξία αλλά και με πίστη στο Θείο Βρέφος που έρχεται, να χαράξει μια χαρούμενη χρονιά. 

Οι μελωδίες και τα τραγούδια που με άψογο τρόπο παρουσίασαν οι Χορωδίες του Δήμου Θάσου ανέδειξαν το Χριστιανικό μεγαλείο των ημερών, καθήλωσαν τους θεατές και τους προσήλωσαν στο μεγάλο μυστήριο της ενανθρώπησης του Κυρίου.

Ο Δήμος Θάσου μέσα από τις εκδηλώσεις που πραγματοποιεί δίνει την ευκαιρία σε όλους τους δημότες και επισκέπτες του να ανταμώσουν, να μοιραστούν όμορφες στιγμές και να γιορτάσουν όλοι μαζί τις ημέρες των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς με αισιοδοξία. 

Η Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Θάσου με τη συνδρομή του Δημάρχου, του Προέδρου και των συμβούλων έχει διαμορφώσει ένα εορταστικό πρόγραμμα που μπορεί να προσφέρει χαρά σε όλους τους δημότες, αλλά πολύ περισσότερο στα παιδιά που είναι οι πρωταγωνιστές των εορτών. 

Το Aνατέλλον μήνυμα της Ενανθρώπισης του Θεού είναι η Ζωοδόχος πηγή δύναμης για όλους μας. 

Την Χριστουγεννιάτικη Μουσική παράσταση τίμησαν με την παρουσία τους ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης, ο πρόεδρος της ΔΗ.Κ.Ε.Θ. κ. Γεώργιος Κουτσουμανής, ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Θάσου κ. Δημήτριος Μανίτσας, Δημοτικοί Σύμβουλοι, ιερείς του τόπου μας και πλήθος κόσμου που κατέκλεισε την αίθουσα του Καλογερικού.

Τα  μέλη της Χορωδίας και οι δασκάλες τους ευχαρίστησαν το Δήμαρχό τους κ. Ελευθέριο Κυριακίδη, τον πρόεδρο της ΔΗ.Κ.Ε.Θ. κ. Γεώργιο Κουτσουμανή, τους Αντιδημάρχους  και όλους τους συμβούλους, για την αμέριστη συμπαράστασή τους και αρωγή στο έργο τους.

Καλά Χριστούγεννα με Ελπίδας φως. 

Καλή Νέα Χρονιά με Υγεία Χαμόγελο και Πίστη στη ζωή. 




Δημάρχος Θάσου | Συγχαρητήρια για τον ορισμό του Π. Αρχοντή ως Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού

Μετά την ανακοίνωση των νέων Θεματικών και Χωρικών Αντιπεριφερειαρχών από τον νέο Περιφερειάρχη ΑΜΘ κ. Χριστόδουλο Τοψίδη, ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης δήλωσε.

«Συγχαίρουμε τον νέο Περιφερειακό Σύμβουλο της Περιφερειακής Ενότητας Θάσου κ. Παναγιώτη Αρχοντή για την ανάληψη του σημαντικού χαρτοφυλακίου του Τουρισμού της Περιφέρειας ΑΜΘ για την νέα Αυτοδιοικητική Περίοδο, ως νέος Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας ΑΜΘ. 

Του ευχόμαστε από καρδιάς καλή δύναμη και επιτυχία στα νέα καθήκοντά του, προς όφελος του Τουριστικού Τομέα της Περιφέρειας και της Θάσου. 

Η Διοίκηση του Δήμου Θάσου θα συνεργαστεί στενά μαζί του προς όφελος των πολιτών της Περιφέρειας και της Θάσου.

Ευχαριστούμε θερμά τον νέο Περιφερειάρχη ΑΜΘ κ. Χριστόδουλο Τοψίδη για την απόφασή του να αναθέσει το χαρτοφυλάκιο του τουρισμού της Περιφέρειας ΑΜΘ στον Περιφερειακό Σύμβουλο της Θάσου κ. Παναγιώτη Αρχοντή, αναγνωρίζοντας έμπρακτα και από την πρώτη στιγμή της ανάληψης της Διοίκησης της Περιφέρειας, την συμβολή του τόπου μας, της Θάσου, στην ανάπτυξη του Τουριστικού Τομέα της Περιφέρειας ΑΜΘ».




Συνάντηση του Δημάρχου Θάσου με την Περιφερειακή Σύμβουλο Θάσου Μαρία Πολυμέρου

Σήμερα, Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2023, πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο Γραφείο του Δημάρχου Θάσου μεταξύ του Δημάρχου Θάσου κ. Ελευθέριου Κυριακίδη και της Περιφερειακής Συμβούλου της Περιφερειακής Ενότητας Θάσου κας. Μαρίας Πολυμέρου. 

Επρόκειτο για εθιμοτυπική επίσκεψη της κας. Μαρίας Πολυμέρου ενόψει και της λήξης της τρέχουσας Αυτοδιοικητικής Περιόδου.

Κατά την συνάντηση επιβεβαιώθηκε ακόμη μία φορά η άψογη και αγαστή συνεργασία μεταξύ τους καθ’ όλη την Αυτοδιοικητική Περίοδο για την κοινή αντιμετώπιση των προβλημάτων της Θάσου, ενώ αντάλλαξαν ευχές για τις εορτές των Χριστουγέννων και την έλευση του Νέου Έτους.

Ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης ευχαρίστησε την κα. Μαρία Πολυμέρου για την σημαντική προσφορά της στο Νησί της Θάσου, τόσο από την θέση της Περιφερειακής Συμβούλου, όσο και από την Θέση της Θεματικής Αντιπεριφερειάρχη Διεθνών Σχέσεων και Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων της Περιφέρειας ΑΜΘ, προσφέροντάς της ως αναμνηστικό δώρο ένα αντίγραφο αρχαίου νομίσματος της Θάσου.




Υπογραφή Σύμβασης του έργου: “Δίκτυο Ύδρευσης Οικισμού Σκάλας Καλλιράχης του Δήμου Θάσου”

Υπογράφηκε από τον Δήμαρχο Θάσου κ. Ελευθέριο Κυριακίδη, τον Πρόεδρο της ΔΕΥΑΘ κ. Κωνσταντίνο Μανίτσα και τον κ. Ιωάννη Χατζηιωάννου, εκπρόσωπο του οικονομικού φορέα «ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ME.KON. Α.Ε. – ΕΨΙΛΟΝ ΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε.», η σύμβαση για την εκτέλεση του έργου “Δίκτυο Ύδρευσης Οικισμού Σκάλας Καλλιράχης του Δήμου Θάσου”, συνολικής δαπάνης 1.990.462,99€ (πλέον Φ.Π.Α.). Φορέας Κατασκευής του έργου είναι ο Δήμος Θάσου και Κύριος του έργου είναι η ΔΕΥΑΘ.

Η ολική προθεσμία υλοποίησης του έργου είναι είκοσι τέσσερις (24) μήνες και χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανατολική Μακεδονία Θράκη 2014-2020».

Το παρόν έργο αφορά στην κατασκευή νέου εσωτερικού δικτύου ύδρευσης στον οικισμό Σκάλας Καλλιράχης, κατασκευή νέου καταθλιπτικού αγωγού μεταφοράς νερού από τη γεώτρηση «Φουρνούδι» στη δεξαμενή Καλλιράχης, κατασκευή γεώτρησης στη θέση «Φουρνούδι», καθώς και διατήρηση και πλήρης αξιοποίηση των δύο υφιστάμενων δεξαμενών με το βανοστάσιο τους.

Σχετικά ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης δήλωσε:

«Ο Οικισμός της Σκάλας Καλλιράχης εδώ και πολλά έτη, όπως και την περασμένη καλοκαιρινή περίοδο, αντιμετώπισε έντονα προβλήματα με βλάβες του δικτύου ύδρευσής του, που οδήγησε στην ταλαιπωρία των κατοίκων και των επισκεπτών της περιοχής.

Όμως, η Διοίκηση του Δήμου Θάσου σε στενή και αγαστή συνεργασία με τη ΔΕΥΑΘ, αν και δέχθηκε έντονη κριτική κατά την πρόσφατη προεκλογική περίοδο, είχε ήδη δρομολογήσει εδώ και καιρό την οριστική και μόνιμη επίλυση των προβλημάτων.

Με την υπογραφή της παρούσας σύμβασης και την έναρξη υλοποίησης του έργου, σε συνδυασμό και με την έναρξη υλοποίησης του έργου: “Εξωτερικό δίκτυο ύδρευσης από Σκάλα Ραχωνίου – Σκάλα Καλλιράχης”, συνολικής δαπάνης 1.501.950,97€, η σύμβαση του οποίου υπογράφηκε στις αρχές του τρέχοντος καλοκαιριού, δρομολογείται η οριστική και μόνιμη επίλυση των προβλημάτων ύδρευσης του οικισμού.

Εργαζόμαστε με σχέδιο και πρόγραμμα για την επίλυση των χρόνιων προβλημάτων του τόπου μας με την δημιουργία νέων σύγχρονων υποδομών προς όφελος όλων των πολιτών».




Η Λαϊκή Συσπείρωση Θάσου απαιτεί Άμεσα Δρομολόγια Πρίνου – Καβάλας

Η Λαϊκή Συσπείρωση Θάσου απευθύνεται στους δημοτικούς φορείς, εκφράζοντας ευγνωμοσύνη για τις προσπάθειές τους σχετικά με τα δρομολόγια Πρίνου – Καβάλας. Επισημαίνει την ανησυχία για την έλλειψη δρομολογίων και επικροτεί τη συνεργασία 18 οργανώσεων του νησιού. Καλεί σε έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου για την αντιμετώπιση του προβλήματος, επισημαίνοντας τη σημασία των θαλάσσιων μεταφορών για τη ζωή των κατοίκων του Θάσου.
Αναλυτικότερα:
ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΘΑΣΟΥ
Προς : κ. Δήμαρχο Θάσου
            κ. Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου θάσου
            κ. Δημοτικούς Συμβούλους
ΘΕΜΑ : ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΡΙΝΟΥ – ΚΑΒΑΛΑΣ
Είναι γνωστό το πρόβλημα που βιώνει ο λαός του νησιού με την έλλειψη δρομολογίων στην πορθμειακή γραμμή Πρίνου – Καβάλας.
Για αυτό λοιπόν 18 σωματεία και φορείς του νησιού παίρνουν την υπόθεση στα χέρια τους και δραστηριοποιούνται για να μπει ένα τέλος σε αυτή την απαράδεκτη κατάσταση που επιβαρύνει τα λαϊκά νοικοκυριά του νησιού με περισσότερα έξοδα και χάσιμο πολύτιμου χρόνου για μία μετάβαση στην πόλη της καβάλας καθώς γίνεται όλο και συχνότερα απαραίτητη, μετά και την αποξήλωση δομών και υπηρεσιών από το νησί.
Η αντιπροσωπεία των 18 σωματείων – φορέων έχει έρθει σε επαφή με τον αντιπεριφερειάρχη Καβάλας, τον Δήμαρχο Καβάλας ,με επαγγελματικές ενώσεις και σωματεία εργαζομένων , με συλλόγους και φορείς της πόλης και τους καλεί να πάρουν πρωτοβουλίες που θα δώσουν λύση στο πρόβλημα των θαλάσσιων μεταφορών που ταλανίζει το νησί.
ΖΗΤΑΜΕ  από τη δημοτική αρχή να προχωρήσει σε έκτακτη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου (όπως είχε δεσμευτεί παλαιότερα ο  Δήμαρχος ) για να παρθούν ανάλογες αγωνιστικές πρωτοβουλίες.
Η δημοτικοί σύμβουλοι
Χρυσάφης Νίκος
Κυριατζίδου Χαρίκλεια
Λαμπρινίδης Λάμπρος.



Ορκίστηκε το νέο Δημοτικό Συμβούλιο Θάσου

Ορκίστηκε στην αίθουσα  του Καλογερικού του Λιμένα Θάσου το νέο σώμα του Δημοτικού Συμβουλίου παρουσία αρκετών τοπικών φορέων.

Κύριος στόχος όλων και φυσικά της διοίκησης και του Δημάρχου Θάσου Λευτέρη Κυριακίδη μία ακόμα παραγωγική θητεία για το καλό του νησιού της Θάσου.

Δείτε φωτογραφίες:




Θάσος | Μεγάλη έκρηξη σε οικία – Τραυματίστηκε 78χρονος

Τραυματίστηκε σοβαρά 78χρονος πολίτης από μεγάλη έκρηξη που σημειώθηκε νωρίτερα σήμερα Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου στην Καλλιράχη της Θάσου.

Σύμφωνα με μαρτυρίες ο 78χρονος απλά περνούσε έξω από την συγκεκριμένη οικία όταν σοβάδες της οικίας έπεσαν πάνω του και  τον τραυματίσαν.

Νοσηλεύεται στο Κ.Υ Πρίνου ενώ εξετάζονται τα αίτια της έκρηξης.

Δείτε φωτογραφίες :




Υπογραφή Σύμβασης του έργου | “Δίκτυο Αποχέτευσης Λυμάτων Οικισμών Πρίνου & Όρμου Πρίνου της ΔΚ Πρίνου”

Υπογράφηκε από τον Δήμαρχο Θάσου κ. Ελευθέριο Κυριακίδη, τον Πρόεδρο της ΔΕΥΑΘ κ. Κωνσταντίνο Μανίτσα και τον κ. Γεώργιο Μαρκογιαννάκη, εκπρόσωπο του οικονομικού φορέα «ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» με διακριτικό τίτλο «ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Α.Τ.Ε.Β.Ε.», η σύμβαση για την εκτέλεση του έργου “ Δίκτυο Αποχέτευσης Λυμάτων Οικισμών Πρίνου & Όρμου Πρίνου της ΔΚ Πρίνου”, συνολικής δαπάνης 4.427.131,42€ (πλέον Φ.Π.Α.).

Φορέας Κατασκευής του έργου είναι ο Δήμος Θάσου και Κύριος του έργου είναι η ΔΕΥΑΘ.

Η ολική προθεσμία υλοποίησης του έργου είναι είκοσι τέσσερις (24) μήνες και χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014-2020» με συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ταμείο Συνοχής).

Το παρόν έργο αφορά στην υλοποίηση του νέου δικτύου αποχέτευσης λυμάτων των οικισμών Πρίνου και όρμου Πρίνου και ειδικότερα περιλαμβάνει:

Τα τρία δίκτυα των αγωγών ελευθέρας ροής, το πρωτεύον και δευτερεύον δίκτυο με συνολικό μήκος 10.500m αγωγών διαμέτρου Φ200, 1.200m αγωγών διαμέτρου Φ250, 200 m αγωγών διαμέτρου Φ315, 300 m αγωγών διαμέτρου Φ400 και 390 φρεάτια επίσκεψης και συμβολής, καθώς και το δίκτυο των ιδιωτικών συνδέσεων με 990 φρεάτια με μηχανοσίφωνα και 4.950m αγωγούς διαμέτρου Φ160. 

Το εξωτερικό δίκτυο αποχέτευσης λυμάτων Πρίνου– Βιολογικού Πρίνου με ένα αντλιοστάσιο και έναν καταθλιπτικό αγωγό εξωτερικής διαμέτρου Φ160 με μήκος 1285m.  

Το εξωτερικό δίκτυο αποχέτευσης λυμάτων ¨ΔΑΣΑΚΙ¨ & ΟΡΜΟΣ ΠΡΙΝΟΥ – ΒΙΟΛOΓΙΚΟΥ ΠΡΙΝΟΥ με δύο αντλιοστάσια και δύο καταθλιπτικούς αγωγούς, ο ένας εξωτερικής διαμέτρου Φ200 μήκους 1.271m και ο άλλος εξωτερικής διαμέτρου Φ250 μήκους 1.638m.

Σχετικά ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης δήλωσε:

«Πρόκειται για την έναρξη υλοποίησης του πρώτου μεγάλου έργου της πράξης “Εγκατάσταση Επεξεργασίας Λυμάτων (ΕΕΛ) και έργων διάθεσης εκροών οικισμού Πρίνου Δήμου Θάσου –  Δίκτυο αποχέτευσης λυμάτων οικισμών Πρίνου & όρμου Πρίνου Δήμου Θάσου”» με συνολική επιλέξιμη δημόσια δαπάνη πράξης 12.382.650,90€, που εντάχθηκε πριν περίπου ένα έτος και ύστερα από πολύχρονη και συστηματική εργασία ξεπερνώντας γραφειοκρατικά ζητήματα και προβλήματα, στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014-2020.

Έχοντας ως μοναδικό γνώμονα της πολιτικής μας την επίλυση των προβλημάτων του τόπου μας, συνεχίζουμε να εργαζόμαστε αδιάκοπα με σχέδιο, ευθύνη και πρόγραμμα για την δημιουργία νέων σύγχρονων υποδομών αλλά και την βελτίωση των υφισταμένων, προς όφελος όλων των πολιτών».




Λαϊκή Συσπείρωση Θάσου | Στο επίκεντρο τα προβλήματα του αργοτικού ιατρείου της Καλλιράχης

ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΘΑΣΟΥ

Προς :
κ. Προέδρο Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Θάσου
κ. Δήμαρχο Θάσου
κ. Δημοτικούς Συμβούλους
ΘΕΜΑ : ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ ΚΑΛΛΙΡΑΧΗΣ
Στην Καλλιράχη οι συνταξιούχοι ,το σωματείο τους και οι κάτοικοι του χωριού παλαιότερα κατασκεύασαν με τη βοήθεια του τότε κοινοτάρχη Ιατρού Σωτήρη , ένα κτίριο με σκοπό να χρησιμοποιηθεί ως αγροτικό ιατρείο και ως κατάλυμα του αγροτικού γιατρού .
Η τελευταία φορά που έγινε συντήρηση στο κτίριο ήταν επι προεδρίας Ελευθερίου Δημήτρη ( επί δημαρχίας Χατζημανώλη).
Σήμερα το κτίριο έχει υποστεί σοβαρές φθορές με αποτέλεσμα να μπαίνουν νερά στον πρώτο όροφο .
Οι πολιτικές που ακολουθήθηκαν εδώ και χρόνια αποδεικνύεται ότι οδήγησαν στην υποβάθμιση του δημόσιου τομέα υγείας πρωτοβάθμιου και δευτεροβάθμιου , σε βάρος του λαού και των υγειονομικών .
Πορεία που συνέβαλε στη γιγάντωση των ιδιωτικών δομών και των τεράστιων κερδών τους.
Είναι οδυνηρό για το λαό η τοπική διοίκηση να μην πρωτοστατεί  στην υπεράσπιση του δημόσιου τομέα  υγείας και να μην διεκδικεί τα απαραίτητα κονδύλια από το κράτος για τις αναγκαίες υποδομές και την  συντήρησή τους.
Πολύ περισσότερο για υποδομές πρωτοβάθμιας υγείας στο νησί .
Καλούμε τη διοίκηση του Δήμου σε αυτή την κατεύθυνση να εξασφαλίσει την άμεση συντήρηση του κτιρίου αυτού που έχει στην κατοχή του (ο Δήμος) και αποτελεί κρίσιμη υποδομή υγείας, προερχόμενο από την προσφορά αλληλεγγύης του λαού της Καλλιράχης.
ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ
Χρυσάφης Νίκος
Κυριατζίδου Χαρίκλεια
Λαμπρινίδης Λάμπρος.
 8/12/2023



Έναρξη Χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων στην Θάσο με την φωταγώγηση του Καραβιού στον Λιμένα

Το απόγευμα της Δευτέρας 4 Δεκεμβρίου 2023 στο Λιμανάκι της Θάσου (Λιμένας) Θάσου, πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση φωταγώγησης του Χριστουγεννιάτικου Καραβιού του Δήμου Θάσου από τον Πρόεδρο της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Θάσου κ, Γεώργιο Κουτσουμανή, παρουσία του Δήμαρχου Θάσου κ. Ελευθέριου Κυριακίδη, του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου Θάσου κ. Δημητρίου Πιπίνη, του Προέδρου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Θάσου κ. Δημητρίου Μανίτσα και των Αντιδημάρχων κ. Σταύρου Τσολάκη, κ Σωτήρη Στρατηγέντα και κ. Γεωργίου Τσουλκάνη.

Στην εκδήλωση συμμετείχε πλήθος κάτοικων της Θάσου με τα παιδιά τους και εκπρόσωποι των τοπικών αρχών.

https://youtu.be/TI8CDRRK9eY



Επερώτηση της Λαϊκής Συσπείρωσης στο Περιφερειακό Συμβούλιο ΑΜΘ για την ακτοπλοϊκή σύνδεση Καβάλας και Πρίνου!

ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ: κ. Πρόεδρο Περιφερειακού Συμβουλίου

            κ. Περιφερειάρχη 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ: επικεφαλής Παρατάξεων ΠΣ

ΘΕΜΑ: Για την ακτοπλοϊκή σύνδεση Καβάλας και Πρίνου.

Σωματεία και φορείς της Θάσου και της Καβάλας πρόσφατα απευθύνθηκαν με επιστολή τους, ζητώντας συνάντηση, μεταξύ άλλων αρμόδιων και προς τον κ. Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας για το μείζον ζήτημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης του νησιού με την Καβάλα. 

Στην επιστολή τους αναφέρουν ότι «το δικαίωμα των κατοίκων της Θάσου για ασφαλείς τακτικές και γρήγορες συγκοινωνίες και στα δυο λιμάνια δεν διασφαλίζεται σύμφωνα με το πρόγραμμα δρομολογίων που έχουν ανακοινώσει οι πλοιοκτήτες».

Παράλληλα καταγγέλλουν «την απαράδεκτη τακτική των πλοιοκτητών στις πορθμειακές γραμμές Θάσου Καβάλας να βάζουν τακτικά  δρομολόγια μόνο στην γραμμή Θάσου Κεραμωτής που είναι η χρυσοφόρα γραμμή για τα κέρδη τους και η γραμμή Πρίνος Καβαλάς να είναι ο φτωχός συγγενής με τα ελάχιστα δρομολόγια, 2-3 στον αριθμό, που επ ουδενί δεν εξυπηρετούν τις ανάγκες των κατοίκων».

Υπογραμμίζουν δε πως «η γραμμή Πρίνου Καβάλας είναι κρίσιμης σημασίας για όλο το νησί της Θάσου γιατί από εκεί είναι η πιο γρήγορη και πιο φτηνή  πρόσβαση στην Καβάλα και είναι επιτακτική ανάγκη να ενισχυθεί η γραμμή με ικανοποιητικό αριθμό  τακτικών δρομολογίων που να εξυπηρετεί τις ανάγκες των κατοίκων και όχι τα κέρδη των πλοιοκτητών.

Η συνεχιζόμενη υποβάθμιση της γραμμής Πρίνου Καβάλας βάζει σε απίστευτη ταλαιπωρία τους κατοίκους της Θάσου, την ώρα που οι δημόσιες υπηρεσίες του νησιού είναι θύματα της πολιτικής των «αναδιαρθρώσεων»,  οι περισσότερες έχουν κλείσει και όσες δεν έχουν κλείσει είναι υποβαθμισμένες».

Τονίζουν επίσης πως η συνεχιζόμενη υποβάθμιση του Κέντρου Υγείας, που παρά τις προσπάθειες του προσωπικού, αντιμετωπίζει σοβαρές ελλείψεις σε ιατρικό νοσηλευτικό προσωπικό και υποδομές, καθιστά επιτακτική την ανάγκη να ενισχυθεί η γραμμή με τακτικά δρομολόγια για τη γρήγορη μεταφορά ασθενών στο Νοσοκομείο Καβάλας.

Όπως χαρακτηριστικά καταγγέλλουν «ασθενείς με βαριές ασθένειες, νεφροπαθείς κ.α. που χρειάζεται τακτικά να ταξιδεύουν στην Καβάλα, κάνουν ένα ταξίδι «Οδύσσεια», με απίστευτη ταλαιπωρία και οικονομικό κόστος, την ώρα που  οι εργαζόμενοι, οι συνταξιούχοι, τα λαϊκά στρώματα του νησιού συνολικότερα στενάζουν από την άγρια αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης.

Τα προβλήματα αυτά σε συνδυασμό με τις απαράδεκτες συνθήκες εργασίας των ναυτεργατών την υποβάθμιση των μισθών, καταστρατήγηση  ΣΣΕ, μείωση των οργανικών συνθέσεων των πλοίων, εντατικοποίηση της δουλειάς, ελλείψεις στις λιμενικές εγκαταστάσεις, αποτελούν ένα εκρηκτικό μίγμα της πολιτικής της κυβέρνησης στις θαλάσσιες συγκοινωνίες, είναι οδυνηρά για τους κατοίκους της Θάσου και τους ναυτεργάτες, ενώ οι εφοπλιστές γεμίζουν τα θησαυροφυλάκια τους με υπερκέρδη». 

Τα σωματεία και οι φορείς της Θάσου και της Καβάλας που υπογράφουν την επιστολή διεκδικούν:

  • Απρόσκοπτη σύνδεση του νησιού με την Καβάλα, 365 ήμερες το χρόνο, με σύγχρονα ασφαλή πλοία. Με καθημερινά δρομολόγια που να εξυπηρετούν τις ανάγκες των κατοίκων και όχι το κέρδος των πλοιοκτητών, την ορθολογική κατανομή των δρομολογίων καθ΄ όλη τη διάρκεια της μέρας.
  • Γενναία μείωση στις τιμές των εισιτήριων.
  • Βάρδια πλοίου επιφυλακής να εκτελούν όλα τα πλοία κυκλικά εναλλακτικά με όλα τα πλοία και από τις δυο γραμμές.
  • Εφαρμογή των ΣΣΕ και προστασία των δικαιωμάτων των ναυτεργατών με τακτικούς ελέγχους από τις λιμενικές αρχές.
  • Οργανικές συνθέσεις που να καλύπτουν τις ανάγκες των πλοίων.
  • Λιμενικές σύγχρονες εγκαταστάσεις για να εξασφαλίζεται η ασφαλής πρόσδεση και φορτοεκφόρτωση των πλοίων.

 

Με βάση τα παραπάνω Επερωτάται ο κ. Περιφερειάρχης:

Αν προτίθεται να στηρίξει και με ποιον τρόπο τα δίκαια αιτήματα των σωματείων και φορέων της Θάσου και της Καβάλας;

5/12/2023

Για τη ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ

Οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι

Μιχαηλίδης Σιδέρης

Στεφανίδης Γιάννης

Συμεωνίδης Θεόδωρος

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ




Π.Α.Μ.Θ. | Μηνιαίος απολογισμός στα θέματα Οδικής Ασφάλειας

Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης δημοσιεύει συνολικά στοιχεία που αφορούν θέματα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης που συνέβησαν, κατά τη διάρκεια του μηνός Νοεμβρίου του 2023, στην εδαφική αρμοδιότητα των Περιφερειακών Ενοτήτων Έβρου, Ροδόπης, Ξάνθης, Καβάλας, Θάσου και Δράμας. Η δημοσίευση των μηνιαίων στοιχείων συνοδεύεται με στατιστικά – αριθμητικά στοιχεία του αντίστοιχου περσινού μήνα.  

α. Τροχαία Ατυχήματα   

Στην εδαφική αρμοδιότητα της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, σημειώθηκαν 26 τροχαία δυστυχήματα (έναντι 22 το 2022). Ειδικότερα σημειώθηκαν:

  • 6 θανατηφόρα τροχαία ατύχημα (έναντι 5 το 2022)
    • 2 σοβαρά τροχαία ατυχήματα (έναντι 4 το 2022)
  • 18 ελαφριά τροχαία ατυχήματα (έναντι 13 το 2022)

Από τα τροχαία δυστυχήματα που συνέβησαν σε αστικές και αγροτικές περιοχές των ανωτέρω περιφερειακών ενοτήτων καταγράφηκαν συνολικά 39 παθόντες (έναντι 40 το 2022). Ειδικότερα καταγράφηκαν:

  • 7 νεκροί (έναντι 5 το 2022)
  • 3 βαριά τραυματίες (έναντι 4 το 2022)
  • 29 ελαφρά τραυματίες (έναντι 31 το 2022)

Τα κυριότερα αίτια των τροχαίων ατυχημάτων – δυστυχημάτων, όπως προέκυψε από την αστυνομική τροχονομική έρευνα, ήταν:

  • Οδήγηση σε κατάσταση μέθης
  • Μη τήρηση απόσταση ασφάλειας
  • Απόσπαση προσοχής του οδηγού
  • Παραβίαση προτεραιότητας
  • Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα
  • Παραβίαση σήμανσης
  • Πεζός δεν βάδιζε στις διαβάσεις
  • Αντικανονικό προσπέρασμα

β. Δράσεις Τροχονομικής αστυνόμευσης 

Οι Υπηρεσίες Τροχαίας της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης βρίσκονται σε διαρκή ετοιμότητα, εφαρμόζοντας συγκεκριμένο σχεδιασμό, που προβλέπει μέτρα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης για την ασφαλή κυκλοφορία των οχημάτων και των πολιτών, καθώς και για την πρόληψη και αποτροπή ατυχημάτων και δυστυχημάτων σε όλο το οδικό δίκτυο.    

Στο πλαίσιο των τροχονομικών δράσεων, τον μήνα Νοέμβριο του 2023, βεβαιώθηκαν συνολικά 6.267 παραβάσεις, από τις οποίες οι 1.604 ήταν επικίνδυνες παραβάσεις, ως ακολούθως: 

  • 939 για υπερβολική ταχύτητα
  • 174 για μη χρήση της ζώνης ασφαλείας κατά την οδήγηση
  • 155 για μη χρήση κράνους κατά την οδήγηση 
  • 139 για κίνηση στο αντίθετο ρεύμα 
  • 78 για οδήγηση υπό την επήρεια οινοπνεύματος (μέθη)
  • 45 για χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση  
  • 34 για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη 
  • 18 για φθαρμένα ελαστικά
  • 16 για αντικανονικούς ελιγμούς
  • 6 για αντικανονικό προσπέρασμα  

γ. Συμβουλές Οδικής Ασφάλειας 

Η Ελληνική Αστυνομία ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη στα θέματα ασφαλούς οδήγησης και οδικής ασφάλειας με σκοπό να συμβάλλει στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και δυστυχημάτων υπενθυμίζει σε όλους τους οδηγούς και τους χρήστες του οδικού δικτύου ότι η οδική ασφάλεια είναι υπόθεση όλων μας. 

Στο πλαίσιο αυτό οι οδηγοί οφείλουν να εφαρμόζουν τις διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, να οδηγούν με σύνεση και προσοχή και να ακολουθούν τις υποδείξεις και τις συμβουλές του προσωπικού της Τροχαίας. 

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οδηγώ με ασφάλεια σημαίνει:

  • Μαθαίνω και εφαρμόζω τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας 
  • Έχω διαρκώς τεταμένη την προσοχή μου στην οδήγηση και τον έλεγχο του οχήματος
  • Όταν οδηγώ δεν έχω καταναλώσει οινοπνευματώδη ποτά 
  • Δεν παραβιάζω τα όρια ταχύτητας 
  • Φορώ πάντα ζώνη ασφαλείας 
  • Τοποθετώ τα παιδιά σε παιδικό κάθισμα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου και τους φορώ ζώνη ασφαλείας 
  • Σε περίπτωση που οδηγώ ή είμαι συνεπιβάτης σε μοτοσικλέτα φορώ πάντα κράνος 
  • Δεν κάνω αντικανονικά προσπεράσματα 
  • Δεν παραβιάζω τον κόκκινο σηματοδότη 
  • Σταματώ στο STOP και δίνω προτεραιότητα 
  • Δεν μιλώ στο κινητό όταν οδηγώ 
  • Δίνω προτεραιότητα στους πεζούς 
  • Σέβομαι τα σήματα και τις υποδείξεις των τροχονόμων.

Οι παραπάνω συμβουλές θα επαναλαμβάνονται διαρκώς με σκοπό να συμβάλλουν στην εμπέδωση της κυκλοφοριακής και οδικής κουλτούρας.




Μαθιός Ρήγας, COP 28 | H Ανατ. Μεσόγειος θα συνεισφέρει στην ενεργειακή ασφάλεια με το φυσικό αέριο και στην ενεργειακή μετάβαση με την αποθήκευση CO2

Την εκτίμηση ότι η Ανατολική Μεσόγειος μπορεί να συνεισφέρει καθοριστικά στην ενεργειακή ασφάλεια, μέσα από την ενίσχυση της παραγωγής φυσικού αερίου, και να οδηγήσει την ενεργειακή μετάβαση, μέσα από νέα projects αποθήκευσης CO2 εξέφρασε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Energean Μαθιός Ρήγας, μιλώντας την Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου σε εκδήλωση που διοργάνωσε το East Mediterranean Gas Forum στο Greek Pavilion, στο πλαίσιο του COP28 που πραγματοποιείται στο Ντουμπάι. Με αυτόν τον τρόπο, πρόσθεσε ο ίδιος, θα υποστηριχθεί η βαριά βιομηχανία και η οικονομική ανάπτυξη, με τη προϋπόθεση να υφίστανται οι πολιτικές και το ρυθμιστικό πλαίσιο που ενισχύουν τις επενδύσεις. 

«Πρέπει να βρούμε περισσότερο φυσικό αέριο», ανάφερε χαρακτηριστικά ο κ. Ρήγας. «Χωρίς νέες έρευνες, δεν έχουμε αρκετό αέριο να φέρουμε από την Ανατολική Μεσόγειο στην Ευρώπη. Γι΄αυτόν τον λόγο, για παράδειγμα, η Energean προχωρεί με τους εταίρους της σε μια νέα γεώτρηση στην Αίγυπτο, η οποία μπορεί να έχει πολύ σημαντική επίδραση – αλλά πρέπει όλοι να κάνουμε περισσότερα». Στο σημείο αυτό ο κ. Ρήγας αναφέρθηκε στο ενδιαφέρον της εταιρείας για την Κύπρο: «Πάρτε για παράδειγμα την Κύπρο. Θα θέλαμε πολύ να δραστηριοποιηθούμε εκεί, υποστηρίζοντας την παραγωγή και την εξαγωγή φυσικού αερίου, όπως κάνουμε σε άλλες χώρες. Χρειάζεται, όμως, να υπάρχει η σωστή πολιτική και το κατάλληλο θεσμικό πλαίσιο», επεσήμανε.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Energean πρόσθεσε ότι η εταιρεία «είναι υπερήφανη που είναι μέλος του East Mediterranean Gas Forum, ενός ζωτικής σημασίας οργανισμού ο οποίος, όπως και το COP, φέρνει πρόσωπο με πρόσωπο εταιρείες και κυβερνήσεις για να συζητούν τα θέματα της ενεργειακής αγοράς. Κι είμαστε υπερήφανοι που αποτελούμε μέρος της αλυσίδας που αποτελεί τον μόνο τρόπο για την απανθρακοποίηση της βαριάς βιομηχανίας. Η δέσμευση και η αποθήλευση CO2 είναι καίριος τομέας για την παγκόσμια βιομηχανική πολιτική. Όλοι χρειαζόμαστε την βαριά βιομηχανία καθώς υποστηρίζει την καθημερινότητά μας με την παραγωγή της και καθώς απασχολεί πολλούς εργαζόμενους. Άρα, πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να την απανθρακοποιήσουμε και η δέσμευση και αποθήκευση CO2 μαζί με το υδρογόνο είναι οι απαντήσεις».

 

To project αποθήκευσης CO2 στον Πρίνο της Καβάλας

Ειδικά για το project αποθήκευσης CO2 στον Πρίνο της Καβάλας, ο κ. Ρήγας επεσήμανε ότι «χάρη στην υποστήριξη της ελληνικής Κυβέρνησης και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, θα συνεχίσουμε βασισμένοι στις δικές μας τεχνικές και επιχειρησιακές ικανότητες και θα πραγματοποιήσουμε αυτό το project: o Πρίνος θα αποτελέσει τον πρώτο αποθηκευτικό χώρο CO2 στη ΝΑ. Ευρώπη, επιδρώντας σημαντικά στην απανθρακοποίηση της βαριάς βιομηχανίας της περιοχής.  Η ιστορία του Πρίνου δείχνει ότι η ιδιωτική βιομηχανία διαδρματίζει έναν καίρο ρόλο όταν κυβερνήσεις και ρυθμιστικές αρχές δουλεύουν μαζί της – τότε μπορούμε να κάνουμε την διαφορά».

Και ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Energean κατέληξε: «Υπάρχουν διαθέσιμα κεφάλαια για τους υπεύθυνους operators στον χώρο του φυσικού αερίου και του πετρελαίου, για τις εταιρίες που λαμβάνουν στα σοβαρά ως προτεραιότητα το Περιβάλλον, την Κοινωνία και την Εταιρική Διακυβέρνηση, τα κριτήρια ESG, και οι οποίες δεν μιλούν απλώς, αλλά πράττουν. Ας δούμε την πορεία της Energean: προχωρήσαμε στην ενεργειακή μετάβαση και, πλέον, είμαστε εστιασμενοι κατά 80% στο φυσικό αέριο. Η ένταση των εκπομπών μας μειώθηκε στα 9 kgCO2e/boe, σαφώς κάτω από τον μέσο όρο του κλάδου μας. Τώρα, πραγματοποιούμε άλλο ένα βήμα, με την συμπαράσταση της ελληνικής Κυβέρνησης και της Ευρωπαϊκής Ένωσης με ταυτόχρονη επίδραση τόσο στην συνέχεια της δικής μας μετάβασης, όσο και της μετάβασης της βαριάς βιομηχανίας στην περιοχή».

Το θέμα του πάνελ του East Mediterranean Gas Forum ήταν η προσπάθεια απανθρακοποίησης στην προμήθεια φυσικού αερίου στην Ανατολική Μεσόγειο και εκτός του κ. Ρήγα σε αυτό συμμετείχαν ο Υπουργός Πετρελαίου της Αιγύπτου Tarek El Molla, ο Υπουργός Ενέργειας της Κύπρου Γιώργος Παπαναστασίου, η Υφυπουργός Ενέργειας της Ελλάδας Αλεξάνδρα Σδούκου, ο γενικός γραμματέας του EMGF Osama Mobarez, o CEO της IGI Poseidon Fabrizio Mattana και ο Πρόεδρος της ΕΔΕΥΕΠ Ρίκαρντ Σκούφιας. 

Νέες πρωτοβουλίες για το Κλίμα

Σημειώνεται ότι η Energean δεσμεύθηκε και στις δύο νέες πρωτοβουλίες που παρουσιάσθηκαν στο πλαίσιο του COP28 στην προσπάθεια για την επίτευξη του μηδενικού ισοζυγίου εκπομπών αερίου του θερμοκηπίου (net zero). Πρόκειται, συγκεκριμένα, για: 

  1. Το Oil & Gas Decarbonization Charter (OGDC), το οποίο έχει ως στόχο την επιτάχυνση των δράσεων για το Κλίμα στη βιομηχανία φυσικού αερίου και πετρελαίου. Επιμέρους στόχοι είναι η επίτευξη του net zero (ουδέτερο ισοζύγιο εκπομπών αερίων θερμοκηπίου) το αργότερο ως το 2050, ο τερματισμός της καύσης αερίων, με την εξαίρεση συνθηκών ασφαλείας (zero routine flaring), ως το 2030 καθώς και η επίτευξη σχεδόν μηδενικών εκπομπών μεθανίου στην ατμόσφαιρα. 
  2. Το Industrial Transition Accelerator (ITA) που στοχεύει στην επιτάχυνση της απανθρακοποίησης στους βιομηχανικούς τομείς που εκπέμπουν τις περισσότερες εκπομπές CO2. Μέσω του ΙΤΑ, κυβερνήσεις, τεχνικοί εμπειρογνώμονες και χρηματοδοτικοί οργανισμοί ενθαρρύνονται να συνεργαστούν στενά με τις βιομηχανίες για τις απαιτούμενες επενδύσεις και την έγκαιρη ολοκλήρωση των projects προκειμένου να επιτευχθεί η μείωση των εκπομπών CO2.

 




Διακομιδή 67χρονης από τον Λιμένα της Θάσου στο Νοσοκομείο Καβάλας

Μια 67χρονη ασθενής διακομίσθηκε με μέριμνα του Κέντρου Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής από το λιμάνι του Λιμένα της Θάσου στο λιμάνι της Κεραμωτής με το Ε/Γ-Ο/Γ ΑΓΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ν.Π. 12524

Η γυναίκα έχρηζε άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης και μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο της Καβάλας για νοσηλεία.




Θάσος | Την Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2023 η φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου καραβιού

Τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου θα φωταγωγηθεί το χριστουγεννιάτικο καράβι του Δήμου Θάσου, στο κτήριο του Καλογερικού στον Λιμένα.

Η εκδήλωση θα αρχίσει στις 18:30 το απόγευμα.




Συλλυπητήριο μήνυμα του Δημάρχου Θάσου για τον θάνατο του Βασίλη Βασιλικού

Μετά την είδηση του θανάτου του Βασίλη Βασιλικού ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης δήλωσε:

«Η προσωπικότητα του σπουδαίου συγγραφέα Βασίλη Βασιλικού, με καταγωγή από το Θεολόγο της Θάσου, υπήρξε σπουδαία. Το δε καλλιτεχνικό του έργο, εξαιρετικό και αναγνωρισμένο σε Εθνικό και Διεθνές επίπεδο, αφήνοντας ένα ανεξίτηλο στίγμα στον χώρο των Γραμμάτων και των Τεχνών.

Ποτέ δεν έκρυψε την αγάπη και το ενδιαφέρον του για το Νησί της καταγωγής του, τη Θάσο και τον ιστορικό οικισμό του Θεολόγου.

Με την απώλειά του η Ελλάδα και η Θάσος έγινε φτωχότερη. 

Το μοναδικό του έργο και η πορεία του πολύτιμη κληρονομιά για όλους εμάς.

Ειλικρινή και θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια και στους οικείους του». 




Λαϊκή Συσπείρωση Θάσου | Προχωράει η διαδικασία για την ιδιωτικοποιήση των υπηρεσιών

Χέρι-χέρι Κυβέρνηση Περιφέρεια και Δήμος Θάσου προχωράνε με γοργούς ρυθμούς σε ιδιωτικοποιήσεις των υπηρεσιών τους με βάση την αντίληψή τους για ιδιωτικοποίηση των πάντων .
Μετά το πέρασμα τμήματος της δουλειάς της πολεοδομίας ( που ‘’ σουτάρισαν ‘’  ) από το Δήμο στην Αναπτυξιακή του Νέστου , σειρά έχει η δακοκτονία.
Η δακοκτονία μέχρι  τώρα υλοποιείται από την Περιφέρεια με ανάλογη χρηματοδότηση από το Υπουργείο Γεωργίας .
Για πρώτη φορά η διενέργεια των ψεκασμών θα πραγματοποιηθεί με τη συνεργασία ανάδοχου εργολάβου  παγιοθέτη.
 Επειδή πλέον έχουμε πείρα να πούμε τι σημαίνει αυτό :
• Σταδιακή περικοπή της χρηματοδότησης, μεταφόρτωση της ευθύνης εφαρμογής του προγράμματος δακοκτονίας στο Δήμο και στους συνεταιρισμούς και στο τέλος στους ίδιους τους παραγωγούς , με βάση και την ατομική ευθύνη που την έχουν κάνει σημαία Κυβέρνηση, Περιφέρεια και Δήμος .
•  Απαξίωση της συσσωρευμένης εμπειρίας των ανθρώπων που εδώ και δεκαετίες εμπλέκονται στην δακοκτονία ( γεωπόνοι εργαζόμενοι κτλ).
– Καλούμε τους εμπλεκόμενους φορείς, τους εργαζόμενους στη δακοκτονία να απαιτήσουν: τον εκσυγχρονισμό της δακοκτονίας με όλες τις επιστημονικές δυνατότητες που υπάρχουν σήμερα, με αποτελεσματικά φυτοφάρμακα , με ξεκίνημα της δακοκτονίας στην πρώτη γενιά , με  εργατικό δυναμικό πλήρους απασχόλησης και  ασφαλιστικό φορέα τα ένσημα του εφκα  και όχι τα εργόσημα , με σύγχρονες μάσκες και ότι άλλο χρειάζεται για την προστασία της υγείας των εργαζομένων , με ικανό αριθμό ραντιστών που θα καταπολεμούν τον δάκο σε όλη του την έκταση και θα καλύπτουν το 1.000.000 ελαιόδεντρα του νησιού .
– Καλούμε τους αγρότες , τους παραγωγούς,  τους αγροτικούς συλλόγους ,τους συνεταιρισμούς να αντιδράσουν και να μην αποδεχτούν το πέρασμα της δακοκτονίας σε ιδιώτες εργολάβους.
 Γιατί όπως αυτοί  ( κυβέρνηση, Περιφέρεια, Δήμος) έχουν διαλέξει με ποιανού τα συμφέροντα συντάσσονται έτσι πρέπει και εμείς να προασπιστούμε τα δικά μας συμφέροντα.
ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΘΑΣΟΥ.



Ξεκίνησε την λειτουργία της η ΥΔΟΜ Θάσου

Με κόπους και βάσανα, με καθυστέρηση και μεγάλη προσπάθεια άρχισε να λειτουργεί ουσιαστικά η Υπηρεσία Δόμησης του Δήμου Θάσου. Χάρη και στη διάθεση των εργαζόμενων της και πριν ακόμη η υπηρεσία ενισχυθεί με το νέο της προσωπικό.

 




Συνάντηση των αντιπροσωπειών Θάσου με το Λιμεναρχείο Καβάλας για τα ακτοπλοϊκά προβλήματα

Αντιπροσωπεία των σωματείων και φορέων της Θάσου στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών που παίρνουν για το οξυμένο πρόβλημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Πρίνου – Καβάλας, συναντήθηκε σήμερα Τετάρτη 22/11/2023 με τον Λιμενάρχη Καβάλας Κο Αθανάσιο Βρίζα και τον εκπρόσωπο του Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας κο Μαλαμίδη Απόστολο.

Στην συνάντηση κατατέθηκε το κείμενο που συνυπέγραψαν 18 φορείς της Καβάλας- Θάσου, και ζητήθηκε να στηρίξουν τα αιτήματα των φορέων που υπογράφουν το κείμενο.

Από την συνάντηση φάνηκε ότι απαιτείται έκτακτη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών που ως αρμόδιος φορέας έχει την ευθύνη για τα δρομολόγια. Η αντιπροσωπεία απαίτησε να στηριχτεί το αίτημα αυτό για την αύξηση δρομολόγιων στη γραμμή Πρίνου – Καβάλας από την περιφέρεια Αν. Μακ. Θράκη, τον Δήμο Καβάλας, τον Δήμο Θάσου και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. 

Γίνεται κατανοητό ότι απαιτείται η αγωνιστική διεκδίκηση των αιτημάτων αυτών από το λαό της Καβάλας και της Θάσου και με αυτό το σκεπτικό θα παρθούν αναλόγως πρωτοβουλίες

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΝΑΤ Ν.ΚΑΒΑΛΑΣ

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΚΑΛΛΙΡΑΧΗΣ

ΑΓΡΟΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΘΑΣΟΥ

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΛΙΜΕΝΑΡΙΩΝ ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ




Θάσος: Έκκληση για βοήθεια για τον Γιώργο που πάσχει από επιθετικό καρκίνο

Αυτός είναι ο Γιώργος από τη Θάσο! Πάσχει από έναν επιθετικό καρκίνο, το σάρκωμα Ewing, που «χτυπάει» στα κόκαλα. 

Ο Γιώργος είναι 15 χρονών και τον τελευταίο χρόνο η ζωή του όλη είναι το δωμάτιο ενός νοσοκομείου. Έχει ξεχάσει τις παρέες του, το σχολείο, τις βόλτες. Ένας πόνος στον ώμο, μια ακτινογραφία, μετέπειτα εξετάσεις, η σκληρή διάγνωση…

Ο Γιώργος και η μαμά του να μετακομίσει από το νησί τους στην πρωτεύουσα. Όλοι αυτοί οι μήνες έκρυβαν για τον Γιώργο πολλές χημειοθεραπείες , δυο χειρουργεία και πολύ πόνο… Ο Γιώργος έχει πολύ δρόμο ακόμη μπροστά του, όμως δεν παραδίδει τα όπλα. Έχει καταπονηθεί παρά πολύ από τις θεραπείες του και στο σώμα και στην ψυχή ! 

Η δίψα του όμως για ζωή είναι μεγαλύτερη από οποιονδήποτε πόνο ! Η μητέρα του Γιώργου που μεγαλώνει τα δυο της παιδιά (τον Γιώργο και τον αδερφό του) εντελώς μόνη , έχασε τη γη κάτω από τα πόδια της… Μέσα σε λίγες μέρες αναγκάστηκε να μετακομίσει στην Αθήνα για να σωθεί το παιδί και να έχει τη δουλειά της. 

Τα έξοδα είναι δυσβάσταχτα! Έχει βρεθεί σε τεράστια αδιέξοδο και ζητά τη βοήθεια μας. Ας μην γυρίσουμε την πλάτη στον Γιώργο τώρα που χρειάζεται πιο πολύ! Παρακαλούμε πολύ σε όλους σας να κοινοποιήσετε την έκκληση αυτή! 

Όποιος επιθυμεί να βοηθήσει μπορεί να κάνει στον λογαριασμό που ανοίχτηκε για αυτόν τον σκοπό:

ALPHA BANK IBAN : GR9401407010701002002029468

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ

Όταν κάνετε την κατάθεση θα γράψετε ως αιτιολογία τη λέξη ΔΩΡΥΤΟΑΣ Α.Ε. Με βάση τη νέα νομοθεσία, το καταθετήριο σας αποτελεί και την απόδειξη της δωρεάς σας και είναι αυτό που χρειάζεται για να δηλώσετε την περιοχή σας στην εφορία με την εκκαθαριστική σας δήλωση, γι’ αυτό πρέπει να υπάρχει το όνομά σας στην αιτιολογική κατάθεση του PayPal  Για κατάθεση από εξωτερικό:

IBAN : GR9401407010701002002029468

BENEFICIAR : CHILD ́ S HAPPINESS

BIC : CRBAGRAA

BRAND’S NAME : 1AD570

FERENCE : Δωρεά από + το πλήρες όνομά σας




Θάσος: Μαθήτρια τραυματίστηκε σε τροχαίο με ηλεκτρικό πατίνι

Μία 14χρονη μαθήτρια τραυματίστηκε όταν το ηλεκτρικό πατίνι που οδηγούσε παρασύρθηκε, κάτω από άγνωστες συνθήκες από αυτοκίνητο.

Το ατύχημα έγινε στον Λιμένα της Θάσου, κοντά στο Γυμνάσιο, το πρωί της Δευτέρας.

Η 14χρονη, αρχικά μεταφέρθηκε στο Κ.Υ. Πρίνου και στη συνέχεια στο νοσοκομείο της Καβάλας. Ο τραυματισμός της δεν φαίνεται σοβαρός.




Θάσος | Με υπερηφάνεια η παρέλαση για την 28η Οκτωβρίου

Με σύμμαχο τον ηλιόλουστο καιρό πραγματοποιήθηκαν οι εκδηλώσεις εορτασμού της επετείου της 28ης Οκτωβρίου στο νησί της Θάσου.

Πριν την παρέλαση των μαθητών και τον πολιτιστικών συλλόγων του νησιού πραγματοποιήθηκε Ιερά Θεια Δοξολογία, Επιμνημόσυνη Δέηση και κατάθεση στεφάνων παρουσία πλήθος κόσμου και φορέων του Δήμου Θάσου.




Ελευθέρια Θάσου | Παρουσία της ΠτΔ Κατερίνας Σακελλαροπούλου οι εκδηλώσεις στο νησί

Από το απόγευμα της Τρίτης 17 Οκτωβρίου βρίσκεται στο νησί της Θάσου η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου.

Χτες παραβρέθηκε σε εκδήλωση ανακήρυξης της ως επίτιμη δημότης του Δήμου Θάσου από τον Δήμαρχο Λευτέρη Κυριακίδη.

Σήμερα πραγματοποιήθηκαν οι εκδηλώσεις για τα 111 χρόνια Ελεύθερης Θάσου με επίσημη δοξολογία και παρέλαση στον Λιμένα της Θάσου.




Στην Θάσο η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου

Στην Θάσο βρίσκεται από νωρίς το απόγευμα της Τρίτης 17 Οκτωβρίου η ΠτΔ Κατερίνα Σακελλαροπούλου.

Η κ.α Σακελλαροπούλου θα παραστεί στις αυριανές εκδηλώσεις για τα Ελευθέρια της Θάσου που διοργανώνει ο Δήμος Θάσου ενώ σε εκδήλωση που πραγματοποιείται αυτή την ώρα στο νησί

ο Δήμος Θάσου την ανακηρύσσει ως επίτιμη δημότη Θάσου.




Ο Χριστόδουλος Τοψίδης είναι ο νέος Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης

Σε θρίλερ εξελίχθηκε η διαμάχη για την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, με τον Χριστόδουλο Τοψίδη να παίρνει τη νίκη στο νήμα με διαφορά λίγο μικρότερη από 2% από τον αντίπαλό του.

Με ενσωματωμένο το 98,88% των ψήφων για τον β’ γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών, ο κ. Τοψίδης εκλέγεται περιφερειάρχης με 50,84% και 105.779 ψήφους.

Ο απερχόμενος περιφερειάρχης Χρήστος Μέτιος συγκέντρωσε 49,16% και 102.277 ψήφους.

Η δήλωση Τοψίδη

Σε δηλώσεις του μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, ο Χριστόδουλος Τοψίδης ανέφερε ότι δέχτηκε συγχαρητήριο τηλεφώνημα από τον απερχόμενο περιφερειάρχη, ο οποίος του εξέφρασε τη διάθεσή του να συνεργαστούν για την περιφέρεια.

«Δηλώνω υπεύθυνα, από αύριο θα είμαι περιφερειάρχης για όλους τους πολίτες της περιφέρειας και αυτούς που μας ψήφισαν και αυτούς που δεν μας ψήφισαν», είπε μεταξύ άλλων ο κ. Τοψίδης.

«Σε εμάς δεν χωράνε διακρίσεις, δεν χωράνε κόμματα. Τα προβλήματα του τόπου είναι το κόμμα μας. Θα δουλέψουμε για εσάς. Η πόρτα της Περιφέρειας θα είναι ανοιχτή. Το τηλέφωνό μου θα είναι ανοιχτό και καθημερινά θα κάνουμε διαβουλεύσεις. Θα πάει ο τόπος μπροστά. Είτε το θέλουν κάποιοι είτε το θέλουν», κατέληξε ο νέος περιφερειάρχης.

«Δηλώνω υπεύθυνα, από αύριο θα είμαι περιφερειάρχης για όλους τους πολίτες της περιφέρειας και αυτούς που μας ψήφισαν και αυτούς που δεν μας ψήφισαν», είπε μεταξύ άλλων ο κ. Τοψίδης.

«Σε εμάς δεν χωράνε διακρίσεις, δεν χωράνε κόμματα. Τα προβλήματα του τόπου είναι το κόμμα μας. Θα δουλέψουμε για εσάς. Η πόρτα της Περιφέρειας θα είναι ανοιχτή. Το τηλέφωνό μου θα είναι ανοιχτό και καθημερινά θα κάνουμε διαβουλεύσεις. Θα πάει ο τόπος μπροστά. Είτε το θέλουν κάποιοι είτε το θέλουν», κατέληξε ο νέος περιφερειάρχης.

 

 




Στην Θάσο για τα Ελευθέρια του νησιού η ΠτΔ Κατερίνα Σακελλαρόπουλου

Τα Ελευθέρια της Θάσου στις 18 Οκτωβρίου θα τιμήσει με την παρουσία της η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Αικατερίνη Σακελλαροπούλου.




Νομός Καβάλας | Επανεκλογή για Μιχαηλίδη-Αναστασιάδη-Κυριακίδη

Σύμφωνα με τα επίσημα αποτελέσματα του Υπουργείου Εσωτερικών και τα ανεπίσημα που διαθέτουν οι συνδυασμοί, οι Αναστασιάδης-Μιχαηλίδης-Κυριακίδης επανεκλέγονται Δήμαρχοι σε Παγγαίο-Νέστο-Θάσο.




Από την πρώτη Κυριακή εκ νέου Δήμαρχος Θάσου ο Ελευθέριος Κυριακίδης

Από την πρώτη Κυριακή εξελέγη εκ νέου δήμαρχος Θάσου ο Ελευθέριος Κυριακίδης αφού στις χθεσινές εκλογές ο συνδυασμός του συγκέντρωσε 55,72% και 15 έδρες στο δημοτικό συμβούλιο. Ο συνδυασμός του κ. Μερέση απέσπασε 24,10% και 5 έδρες και ο συνδυασμός του κ. Χρυσάφη 20,18% και 5 έδρες.

Ο κ. Κυριακίδης στο μήνυμα του μεταξύ άλλων ανέφερε τα εξής :

“Σας ευχαριστώ μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου! Συνεχίζουμε με αλήθειες και πράξεις!!!”




Παραλαβή 14 μωβ κάδων από τον Δήμο Θάσου για τη διαχείριση μεταχειρισμένων ειδών ένδυσης και υπόδησης

Χτες , Πέμπτη 05 Οκτωβρίου 2023, ο Δήμος της Θάσου παρέλαβε 14 μωβ κάδους για την διαχείριση μεταχειρισμένων ειδών ένδυσης και υπόδησης, οι οποίοι τοποθετήθηκαν σε 3 σημεία (6 κάδοι στο Λιμένα Θάσου, 4 κάδοι στον Πρίνο και 4 κάδοι στα Λιμενάρια).

Οι κάδοι τοποθετήθηκαν από την εταιρεία «EAST WEST GREECE I.K.E.», κατόπιν της από 24-08-2023 σχετικής συνεργασίας του Δήμου Θάσου με την εταιρεία έπειτα από την υπ. αριθμ. 114/16-05-2023 (ΑΔΑ: 9ΩΦΣΩΡΔ-ΗΚΗ) Απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου Θάσου.

Η ενέργεια πραγματοποιήθηκε, στα πλαίσια πρόληψης δημιουργίας αποβλήτων στο Δήμο Θάσου, με την δημιουργία νέου ρεύματος ανακύκλωσης μεταχειρισμένων ειδών ένδυσης και υπόδησης, με την εφαρμογή ενός συστήματος ολοκληρωμένης διαχείρισης κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων που περιλαμβάνει εγκατάσταση κάδων, συλλογή/μεταφορά, διάθεση προς επανάχρηση και ανακύκλωση.

Τα άμεσα και έμμεσα οφέλη που προκύπτουν για το Δήμο, είναι:

α) Σημαντική δημόσια ωφέλεια περιβαλλοντικού χαρακτήρα, αφού τα συλλεχθέντα είδη θα αποτρέπονται από το ρεύμα των αστικών αποβλήτων, τα οποία ο Δήμος οδηγεί μέχρι σήμερα, σε υγειονομική ταφή, με σημαντικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα και οικονομικό κόστος διαχείρισης.

β) Άμεση οικονομική ωφέλεια από την εξοικονόμηση των αναλογούντων ποσών περιβαλλοντικής εισφοράς, τα οποία θα κατέβαλλε ετησίως για τις ποσότητες ανακυκλούμενων, ανακτωμένων και επαναχρησιμοποιημένων πλέον ενδυμάτων και υποδημάτων, τα οποία υπό άλλες συνθήκες θα απορρίπτονταν στο ΣΜΑ και εν συνεχεία στο ΧΥΤΑ.

γ) Έμμεσο κοινωνικό όφελος από την εκπαίδευση των πολιτών του δήμου σε δράσεις και πολιτικές περιβαλλοντικού σεβασμού, κοινωνικής ευθύνης, αειφορίας και πράσινης οικονομίας.  Γραφείο Δημάρχου