Επίσκεψη του Περιφερειάρχη ΑΜΘ στη Θάσο για τον Εορτασμό του Αγίου Αθανασίου

Ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Χριστόδουλος Τοψίδης, βρέθηκε στη Θάσο την Παρασκευή, 17 Ιανουαρίου, για να παραστεί στους εορτασμούς προς τιμήν του Αγίου Αθανασίου στον ιστορικό οικισμό του Κάστρου.

Συνοδευόμενος από τον Δήμαρχο Θάσου, Ελευθέριο Κυριακίδη, συμμετείχε στον εσπερινό που πραγματοποιήθηκε στον γνωστό ναό του Αγίου Αθανασίου, έναν χώρο με ιδιαίτερη ιστορική και θρησκευτική σημασία για την περιοχή.

Σε δήλωσή του, ο Περιφερειάρχης ανέφερε ότι:

“Σε αυτό το ξεχωριστό μέρος, που κρατά ζωντανές τις παραδόσεις μας, πραγματοποιήθηκε η κοπή της βασιλόπιτας, ενώ οι εορτασμοί συνεχίστηκαν με τον ιδιαίτερο και παραδοσιακό τρόπο που οι κάτοικοι της Θάσου τιμούν αυτή τη σημαντική ημέρα.”

Οι εκδηλώσεις περιλάμβαναν παραδοσιακά έθιμα και στιγμές θρησκευτικής κατάνυξης, αναδεικνύοντας την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά του νησιού. Η παρουσία του Περιφερειάρχη υπογράμμισε τη σημασία της διατήρησης και ανάδειξης των τοπικών εθίμων και παραδόσεων.




Κοπή πίτας του σωματείου επαγγελματιών Θάσου: Ενότητα και ευχές για μια επιτυχημένη χρονιά

Η εκδήλωση της κοπής της πίτας του Σωματείου Επαγγελματιών Θάσου πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στις 15 Ιανουαρίου στο Πολιτιστικό Κέντρο “Καλογερικό” στον Λιμένα Θάσου. Παρά τις δύσκολες καιρικές συνθήκες και τις ιώσεις, αρκετά μέλη συγκεντρώθηκαν για να ανταλλάξουν ευχές για το νέο έτος.

Κεντρικές Ομιλίες και Χαιρετισμοί:

  • Ο Πρόεδρος του Σωματείου, κ. Αναστάσιος Μπίλιας, καλωσόρισε τους παρευρισκομένους και ευχαρίστησε τους επισήμους για την παρουσία τους. Αναφέρθηκε στις δράσεις του Σωματείου, ενώ κάλεσε τα μέλη να καταθέσουν τους προβληματισμούς τους εγγράφως για να διευκολυνθεί η αξιολόγηση και η επίλυση τους.
  • Ο Δήμαρχος Θάσου, κ. Ελευθέριος Κυριακίδης, έδωσε συγχαρητήρια στο Σωματείο για την επανίδρυσή του, τονίζοντας πως ο Δήμος θα στηρίζει τους επαγγελματίες.

Παρόντες:

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν και χαιρέτησαν:

  • Ο Αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Καβάλας, κ. Αδάμ Καφετζής.
  • Ο Πρόεδρος του Εμπορικού Τμήματος του Επιμελητηρίου Καβάλας, κ. Αλέξης Προκοπίου.
  • Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Θάσου, κ. Δημήτριος Μανίτσας.
  • Ο Πρόεδρος της Δημοτικής Α.Ε., κ. Μάριος Δημήτριος.
  • Ο Διοικητής του Αστυνομικού Τμήματος Θάσου, κ. Στυλιανός Ψαρογιάννης.
  • Πρόεδροι πολιτιστικών και άλλων συλλόγων του νησιού.

Επισημάνσεις και Κοινωνική Σύνδεση:

Μετά την κοπή της πίτας, ακολούθησε μπουφές στο φουαγιέ, προσφορά των μελών του Σωματείου. Το φλουρί κέρδισε η Πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου “Ο Γλαύκος”.

Ευχές για υγεία, επιτυχίες και κέρδη στις επιχειρήσεις για τη νέα χρονιά!




Λαμπρός Εορτασμός των Θεοφανείων στη Θάσο

Με ιδιαίτερη λαμπρότητα και κατάνυξη πραγματοποιήθηκαν οι εορτασμοί των Θεοφανείων στη Θάσο, τηρώντας τις παραδόσεις και τα έθιμα του τόπου.

Η ημέρα ξεκίνησε με τη Δοξολογία στον Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου, όπου πλήθος πιστών συγκεντρώθηκε για να παρακολουθήσει τη Θεία Λειτουργία και τον Αγιασμό των Υδάτων. Μετά το πέρας της λειτουργίας, κλήρος και λαός κατευθύνθηκαν στην παραλία του Λιμένα, όπου πραγματοποιήθηκε η ρίψη του Τιμίου Σταυρού στα παγωμένα νερά.

Πολλοί τολμηροί νέοι βούτηξαν στη θάλασσα για να πιάσουν τον Σταυρό, τηρώντας το έθιμο που συμβολίζει τον αγιασμό των υδάτων και την ευλογία για τη νέα χρονιά.

Ο τυχερός που έπιασε τον Σταυρό, καταχειροκροτήθηκε από τους παρευρισκόμενους και έλαβε την ευλογία του ιερέα.




“Ουρές” οχημάτων στη Νυμφαία- Βαλκάνιοι επισκέπτονται για διακοπές Καβάλα-Θάσο

Η συνοριακή διάβαση της Νυμφαίας αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους συνδετικούς κόμβους μεταξύ της Ελλάδας και των βόρειων Βαλκανίων, προσελκύοντας χιλιάδες τουρίστες κάθε χρόνο. Αν και παραδοσιακά η κίνηση κορυφώνεται το καλοκαίρι λόγω των διακοπών στη Θάσο και την Καβάλα, τα τελευταία χρόνια παρατηρείται αυξημένη προσέλευση ακόμα και κατά τις χειμερινές περιόδους, όπως τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά.

Οι Βαλκάνιοι επισκέπτες, κυρίως από τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία και τη Σερβία, φαίνεται να επιλέγουν τη Θάσο και την Καβάλα ως δημοφιλείς προορισμούς για τις γιορτινές διακοπές τους.




Δωρέες της Energean σε σχολεία και συλλόγους της Θάσου

Στο γιορτινό πνεύμα των ημερών, η Energean είναι συνεπής προς τη δέσμευσή της για την υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών στις οποίες είναι παρούσα, καθώς και των πρωτοβουλιών που εκείνες αναλαβάνουν για μια καθημερινότητα καλύτερη για όλους. Η Energean προχώρησε σε δωρεές προς σχολεία και συλλόγους του νησιού της Θάσου, ενός από τους βασικούς της κοινωνικούς εταίρους από το 2008 που η εταιρεία δραστηριοποιείται στον Πρίνο.

Συγκεκριμένα, η Energean παρέδωσε laptops τα οποία θα ενισχύσουν τις εκπαιδευτικές διαδικασίες και θα υποστηρίξουν τις ψηφιακές ανάγκες για εκπαιδευτικούς και μαθητές στο Δημοτικό Σχολείο Λιμεναρίων και στο Δημοτικό Σχολείο Θεολόγου-Ποτού. Επίσης, η εταιρεία υποστήριξε την έκδοση του ημερολογίου του 1ου Δημοτικό Σχολείου Θάσου μέσω του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, για την ενίσχυση των προσπαθειών βελτίωσης της λειτουργίας του σχολείου, ενώ δώρισε και ένα laptop στον Σύλλογο Αιμοδοτών Λιμένα Θάσου για την υποβοήθηση του σημαντικού κοινωνικού έργου που αυτός επιτελεί.

Στην τελετή παράδοσης, την εταιρεία εκπροσώπησε ο κ. Αρτέμης Μπαρμπούνης, Διευθυντής Εταιρικών Υποθέσεων της Energean για την Ελλάδα. Παρόντες, ο Δήμαρχος Θάσου κ. Λευτέρης Κυριακίδης, η Πρόεδρος του Συλλόγου Αιμοδοτών Λιμένα Θάσου κ. Θωμαή Κοκκίνου, η Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1 ου Δημοτικού Σχολείου Θάσου κ. Εύα Σείτανίδου, η Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Θεολόγου – Ποτού κ. Δήμητρα Στάμου και ο Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Νηπιαγωγείων και Δημοτικού Λιμεναρίων Θάσου κ. Στέφανος Κουρέλης, οι οποίοι ευχαρίστησαν θερμά την εταιρεία για την προσφορά της.

Η Δρ. Κατερίνα Σάρδη, Διευθύνουσα Σύμβουλος και Country Manager της Energean στην Ελλάδα, δήλωσε σχετικά: «Η προσπάθειά μας να στηρίζουμε τους κοινωνικούς εταίρους μας είναι συνεχής και οι γιορτινές μέρες δίνουν μια ακόμη ευκαιρία για να βρεθούμε κοντά τους. Η δέσμευσή μας να αποτελούμε αναπόσπαστο μέρος των τοπικών κοινωνιών στις οποίες η Energean δραστηριοποιείται, όπως η Θάσος, και η στήριξή τους στον βαθμό των δυνατοτήτων μας είναι αταλάντευτη και αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό του ήθους μας, του ETHOS της Energean. Ευχόμαστε ολόψυχα χαρούμενες Γιορτές και η νέα Χρονιά να φέρει σε όλους υγεία, ευτυχία, ευόδωση των προσωπικών στόχων, ικανοποίηση των αυξημένων αναγκών που χαρακτηρίζουν την καθημερινότητα των συμπολιτών μας και ευημερία και ανάπτυξη για τις τοπικές κοινότητες του νομού Καβάλας».

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία της Energean εντάσσεται στην στρατηγική της για την υλοποίηση των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ και, ειδικότερα, του Στόχου ν.4 για Ποιοτική Εκπαίδευση, του Στόχου ν.11 για Βιώσιμες Πόλεις και Κοινότητες και του Στόχου ν.17 για Συνεργασία για την Επίτευξη των Στόχων.




Ολοκλήρωση κτηματολογίου σε Ροδόπη και Θάσο: Ψηφιακή εξυπηρέτηση πολιτών και επαγγελματιών

Με την ένταξη πέντε νέων Καλλικρατικών Δήμων της Ροδόπης και της Θάσου στο Ελληνικό Κτηματολόγιο από τη Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2024 (ΦΕΚ 6879_Β_16.12.2024), 253.170 ιδιοκτησίες και 351.535 δικαιώματα τίθενται πλέον σε καθεστώς πλήρους λειτουργίας.

Οι Δήμοι Κομοτηνής, Αρριανών, Ιάσμου, Μαρώνειας-Σαπών και Θάσου εντάχθηκαν μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας κτηματογράφησης.

Ειδικότερα, οι ενταγμένοι Δήμοι περιλαμβάνουν:

  • Δήμος Κομοτηνής: Δημοτικές Ενότητες Αιγείρου (Νέα Καλλίστη, Φανάρι), Κομοτηνής (Γρατινή, Θρυλόριο, Κάλχαντας, Καρυδιά, Κόσμιο, Πάνδροσος) και Νέου Σιδηροχωρίου (Άγιοι Θεόδωροι, Νέο Σιδηροχώρι).
  • Δήμος Αρριανών.
  • Δήμος Ιάσμου.
  • Δήμος Μαρώνειας-Σαπών.
  • Δήμος Θάσου.

Νέες Ψηφιακές Υπηρεσίες για Πολίτες και Επαγγελματίες

Η πλήρης μετάβαση σε ψηφιακές διαδικασίες διαμορφώνει μια σύγχρονη, αποτελεσματική εξυπηρέτηση.

  1. Υποβολή αιτήσεων και εγγράφων:
    • Όλες οι αιτήσεις για εγγραφή συμβολαιογραφικών πράξεων, δικηγορικών ενεργειών και δικαστικών επιμελητών υποβάλλονται αποκλειστικά ψηφιακά.
    • Εξωδικαστικές διορθώσεις, όπως διορθώσεις σφαλμάτων, διεκπεραιώνονται μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας.
  2. Έρευνα και έκδοση πιστοποιητικών:
    • Η έρευνα στην κτηματολογική βάση είναι πλήρως ψηφιακή.
    • Πιστοποιητικά και αντίγραφα κτηματολογικών φύλλων εκδίδονται ηλεκτρονικά, διαθέσιμα 24/7.
  3. Ηλεκτρονικές Συναλλαγές και Καταργήσεις:
    • Οι πληρωμές πραγματοποιούνται μόνο ηλεκτρονικά ή μέσω POS.
    • Τα μεγαρόσημα στις αιτήσεις και τα πιστοποιητικά έχουν καταργηθεί.
  4. Διευρυμένο ωράριο για επιτόπιες έρευνες:
    • Από τις 08:30 έως 13:30, προσφέρεται εξυπηρέτηση στα Υποκαταστήματα.

Στόχος του Ελληνικού Κτηματολογίου

Ο εκσυγχρονισμός των Κτηματολογικών Γραφείων και ο πλήρης ψηφιακός μετασχηματισμός εξασφαλίζουν αναβαθμισμένες υπηρεσίες για πολίτες και επαγγελματίες, προωθώντας την ταχύτητα, τη διαφάνεια και την καινοτομία στις συναλλαγές ακινήτων.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν τους ιστότοπους ktimatologio.gr και ktimatologio.gov.gr.




75 ζώα θανατώθηκαν προληπτικά στη Θάσο!

Η ευλογιά των προβάτων «πέρασε» στη Θάσο.

Ήδη θανατώθηκαν 75 ζώα κι αυτό έγινε πρώτη φορά από την έναρξη του προβλήματος. Το αποτέλεσμα του ελέγχου θα γίνει γνωστό σήμερα ή αύριο. Η εικόνα ωστόσο των ζώων ήταν τέτοια που θεωρήθηκε βέβαιο ότι ασθενούσαν. Για να μην χαθεί χρόνος, αποφασίστηκε και τα ζώα θανατώθηκαν.

www.proininews.gr




Στήριξε τον μικρό Πέτρο | Μαζί μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά!

Οι γονείς του μικρού Πέτρου απευθύνουν έκκληση για βοήθεια μέσω της ΠΡΑΞΗΣ ΑΓΑΠΗΣ, αφού δεν έχουν τη δυνατότητα να ανταπεξέλθουν στο υπέρογκο κόστος του χειρουργείου, καθώς και στα έξοδα που θα προκύψουν για τη μετακίνηση και τη διαμονή τους, αφού η επέμβαση θα πραγματοποιηθεί σε εξειδικευμένη κλινική του εξωτερικού.

Ο μικρός Πέτρος πρέπει να υποβληθεί άμεσα στο τρίτο του καρδιολογικό χειρουργείο, το οποίο είναι απολύτως απαραίτητο για την πλήρη αποκατάσταση της καρδούλας του. Δεν έχουμε χρόνο για χάσιμο. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΡΑΣΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ! Θα κάνουμε τα αδύνατα δυνατά ώστε να εξασφαλίσουμε το χειρουργείο του μικρού μαχητή!

ΤΡΟΠΟΙ ΒΟΗΘΕΙΑΣ:
– online με IRIS, Paypal, Viva Wallet ή μέσω τραπεζικής κατάθεσης μπαίνοντας στην ιστοσελίδα μας και παρακολουθώντας ζωντανά την εξέλιξη της εκστρατείας: https://praxiagapis.gr/campaign/support-petros-691/

– με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό σημειώνοντας στην αιτιολογία : ΠΕΤΡΟΣ . Έπειτα, συμπληρώστε το παρακάτω δελτίο δωρεάς για να σας αποστείλουμε την απόδειξη: https://praxiagapis.gr/forma-apodeixis/

Τράπεζα Πειραιώς

Αριθμός λογαριασμού: 5222091702771

IBAN: GR4101722220005222091702771

SWIFT-BIC: PIRBGRAA

Δικαιούχος: ΠΡΑΞΗ ΑΓΑΠΗΣ-ACT OF KINDNESS

Εθνική Τράπεζα

Αριθμός λογαριασμού: 21000630539

IBAN: GR4401102100000021000630539

SWIFT-BIC: ETHNGRAA

Δικαιούχος: ΠΡΑΞΗ ΑΓΑΠΗΣ-ACT OF KINDNESS

Alpha Bank

Αριθμός λογαριασμού: 701002002030506

IBAN: GR0401407010701002002030506

SWIFT-BIC: CRBAGRAA

Δικαιούχος: ΠΡΑΞΗ ΑΓΑΠΗΣ-ACT OF KINDNESS

Eurobank

Αριθμός λογαριασμού: 00260024130201219506

IBAN: GR6502600240000130201219506

SWIFT-BIC: ERBKGRAA

Δικαιούχος: ΠΡΑΞΗ ΑΓΑΠΗΣ-ACT OF KINDNESS

Για εύκολη αντιγραφή- επικόλληση λογαριασμών: https://praxiagapis.gr/bank-account/

–Με τον μοναδικό κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής της εκστρατείας RF08917199691691691691691 μέσω του διατραπεζικού συστήματος πληρωμών ΔΙΑΣ

– στείλτε SMS στο 19825 με τη φράση: : ΠΕΤΡΟΣ 691 (Χρέωση 2,71€ /SMS)

  • Η παραπάνω χρέωση συμπεριλαμβάνει ΦΠΑ και τέλος κινητής τηλεφωνίας. O αριθμός είναι διαθέσιμος για όλους τους παρόχους σταθερής και κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα

 




Η Περιφέρεια ΑΜΘ προετοιμάζεται για την αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών στην Π.Ε. Θάσου

Με βάση την πρόβλεψη της ΕΜΥ για βροχοπτώσεις αλλά και τις πρόσφατες έντονες βροχοπτώσεις που είχαν σαν αποτέλεσμα σε ρέματα του νησιού της Θάσου να έχουν συγκεντρωθεί φερτές ύλες, η Περιφέρεια ΑΜΘ, με απόφαση του Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας κ. Θεόδωρου Μαρκόπουλου προχώρησε η ενεργοποίηση του Μητρώου Εργοληπτών, όπως προβλέπεται ως δυνατότητα από την κείμενη νομοθεσία.

Η απόφαση αυτή για την άμεση ενεργοποίηση του Μητρώου Εργοληπτών της Περιφέρειας ΑΜΘ για συνδρομή με τα απαιτούμενα μηχανήματα έργου, γίνεται προκειμένου να συνδράμουν στο έργο της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων Π.Ε. Καβάλας για την αντιμετώπιση των εκτάκτων αναγκών και τη διαχείριση των συνεπειών από την εκδήλωση των ενδεχόμενων πλημμυρικών φαινομένων στη Θάσο ως συνέπεια των βροχοπτώσεων που προβλέπει η ΕΜΥ. Συγκεκριμένα τα μηχανήματα αυτά θα είναι άμεσα διαθέσιμα για να συντρέξουν για τον άμεσο καθαρισμό σε σημεία που κρίνεται επιβεβλημένο.

Φωτογραφία Αρχείου




ΑΜΘ | Αλκοόλ, ο νούμερο «1» λόγος τροχαίων τον Νοέμβριο

Μηνιαίος απολογισμός της Ελληνικής Αστυνομίας στα θέματα οδικής ασφάλειας: Βεβαιώθηκαν 2.064 παραβάσεις για υπερβολική ταχύτητα και 406 για μη χρήση της ζώνης ασφαλείας κατά την οδήγηση

Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης δημοσίευσε συνολικά στοιχεία που αφορούν θέματα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης που συνέβησαν, κατά τη διάρκεια του μηνός Νοεμβρίου 2024, στην εδαφική αρμοδιότητα των Περιφερειακών Ενοτήτων Έβρου, Ροδόπης, Ξάνθης, Καβάλας – Θάσου και Δράμας. Η δημοσίευση των μηνιαίων στοιχείων συνοδεύεται με στατιστικά – αριθμητικά στοιχεία του αντίστοιχου περσινού μήνα.

Τροχαία ατυχήματα
Στην εδαφική αρμοδιότητα της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης σημειώθηκαν 20 τροχαία ατυχήματα-δυστυχήματα (έναντι 2 το 2023). Ειδικότερα σημειώθηκαν: 4 θανατηφόρα τροχαία δυστυχήματα (έναντι 6 το 2023), κανένα σοβαρό τροχαίο ατύχημα (έναντι 2 το 2023), 16 ελαφριά τροχαία ατυχήματα (έναντι 18 το 2023).

Από τα τροχαία ατυχήματα-δυστυχήματα που συνέβησαν σε αστικές και αγροτικές περιοχές των ανωτέρω περιφερειακών ενοτήτων καταγράφηκαν συνολικά 34 παθόντες (έναντι 39 το 2023). Ειδικότερα καταγράφηκαν: 4 νεκροί (έναντι 7 το 2023), 2 βαριά τραυματίες (έναντι 3 το 2023), 28 ελαφρά τραυματίες (έναντι 29 το 2023).

Τα κυριότερα αίτια των τροχαίων ατυχημάτων – δυστυχημάτων, όπως προέκυψε από την αστυνομική τροχονομική έρευνα, ήταν: Οδήγηση σε κατάσταση μέθης. Παραβίαση προτεραιότητας. Παραβιάσεις σημάνσεων. Απόσπαση προσοχής του οδηγού.

Δράσεις τροχονομικής αστυνόμευσης
Οι Υπηρεσίες Τροχαίας της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης βρίσκονται σε διαρκή ετοιμότητα, εφαρμόζοντας συγκεκριμένο σχεδιασμό, που προβλέπει μέτρα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης για την ασφαλή κυκλοφορία των οχημάτων και των πολιτών, καθώς και για την πρόληψη και αποτροπή ατυχημάτων και δυστυχημάτων σε όλο το οδικό δίκτυο.

Στο πλαίσιο των τροχονομικών δράσεων, τον μήνα Νοέμβριο 2024, βεβαιώθηκαν συνολικά 14.217 παραβάσεις, από τις οποίες οι 3.143 ήταν επικίνδυνες παραβάσεις, ως ακολούθως: 2.064 για υπερβολική ταχύτητα, 406 για μη χρήση της ζώνης ασφαλείας κατά την οδήγηση, 168 για κίνηση στο αντίθετο ρεύμα, 150 για μη χρήση προστατευτικού κράνους κατά την οδήγηση, 141 για χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση, 114 για οδήγηση υπό την επήρεια οινοπνεύματος (μέθη), 52 για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, 22 για φθαρμένα ελαστικά, 12 για αντικανονικό προσπέρασμα, 11 για αντικανονικούς ελιγμούς, 3 για παραβίαση προτεραιότητας.

Συμβουλές οδικής ασφάλειας
Η Ελληνική Αστυνομία ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη στα θέματα ασφαλούς οδήγησης και οδικής ασφάλειας με σκοπό να συμβάλλει στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και δυστυχημάτων υπενθυμίζει σε όλους τους οδηγούς και τους χρήστες του οδικού δικτύου ότι η οδική ασφάλεια είναι υπόθεση όλων μας. Στο πλαίσιο αυτό οι οδηγοί οφείλουν να εφαρμόζουν τις διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, να οδηγούν με σύνεση και προσοχή και να ακολουθούν τις υποδείξεις και τις συμβουλές του προσωπικού της Τροχαίας.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οδηγώ με ασφάλεια σημαίνει: Μαθαίνω και εφαρμόζω τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Έχω διαρκώς τεταμένη την προσοχή μου στην οδήγηση και τον έλεγχο του οχήματος. Όταν οδηγώ δεν έχω καταναλώσει οινοπνευματώδη ποτά.

Δεν παραβιάζω τα όρια ταχύτητας. Φορώ πάντα ζώνη ασφαλείας. Τοποθετώ τα παιδιά σε παιδικό κάθισμα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου και τους φορώ ζώνη ασφαλείας. Σε περίπτωση που οδηγώ ή είμαι συνεπιβάτης σε μοτοσικλέτα φορώ πάντα κράνος. Δεν κάνω αντικανονικά προσπεράσματα. Δεν παραβιάζω τον κόκκινο σηματοδότη. Σταματώ στο STOP και δίνω προτεραιότητα. Δεν μιλώ στο κινητό όταν οδηγώ. Δίνω προτεραιότητα στους πεζούς. Σέβομαι τα σήματα και τις υποδείξεις των τροχονόμων. Οι παραπάνω συμβουλές θα επαναλαμβάνονται διαρκώς με σκοπό να συμβάλλουν στην εμπέδωση της κυκλοφοριακής και οδικής κουλτούρας.

Πηγή: xronos




Θάσος | Φιλικός αγώνας παλαίμαχων στη μνήμη του Δημήτρη Πατήρα

Το προσεχές Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου, στις 12:00, στο Δημοτικό Γήπεδο Λιμένα Θάσου, θα διεξαχθεί φιλικός αγώνας παλαίμαχων ποδοσφαιριστών της ομάδας, στη μνήμη του Δημήτρη Πατήρα.

Ο αγώνας διοργανώνεται στο πλαίσιο της 40ήμερης επιμνημόσυνης δέησης από τον αδόκητο χαμό του, ως φόρος τιμής σε ένα ιστορικό μέλος του συλλόγου, που υπήρξε ποδοσφαιριστής και προπονητής, προσφέροντας ανεκτίμητες υπηρεσίες.

Πριν την έναρξη του αγώνα, θα απονεμηθούν τιμητικές διακρίσεις στην οικογένεια του εκλιπόντος, σε αναγνώριση της πολυετούς προσφοράς του τόσο στον σύλλογο όσο και στο καβαλιώτικο ποδόσφαιρο συνολικά.

Ο Δημήτρης Πατήρας, που έφυγε από τη ζωή πρόωρα, αφήνει πίσω του μια πολύτιμη παρακαταθήκη. Η προσφορά του και η αγάπη του για το ποδόσφαιρο θα παραμείνουν ζωντανές στη μνήμη όλων.




Θάσος: Πλημμύρισε το Γυμνάσιο-Λύκειο Λιμένα λόγω βλάβης στους σωλήνες του καλοριφέρ

Σοβαρό πρόβλημα προκλήθηκε στο κτίριο που στεγάζει το Γυμνάσιο και το Λύκειο Λιμένα Θάσου, όταν έσπασαν σωλήνες του συστήματος θέρμανσης.

Το περιστατικό οδήγησε σε εκτεταμένη πλημμύρα στο εσωτερικό του σχολικού κτιρίου, δημιουργώντας δυσκολίες για τη λειτουργία του σχολείου.

Το συμβάν σημειώθηκε εξαιτίας βλάβης στο δίκτυο του καλοριφέρ, ενώ οι έντονες βροχοπτώσεις επιδείνωσαν την κατάσταση. Η άμεση επέμβαση των συνεργείων καθαρισμού και συντήρησης του Δήμου Θάσου περιόρισε τις ζημιές, αλλά αναμένονται περαιτέρω εργασίες για την πλήρη αποκατάσταση του προβλήματος.




Θάσος: Ένας επίγειος παράδεισος στους TOP προορισμούς της Ευρώπης για το 2024

Η Θάσος συγκαταλέγεται στους 20 κορυφαίους ευρωπαϊκούς προορισμούς για το 2024, σύμφωνα με την αξιολόγηση του οργανισμού European Best Destination (EBD).

Το νησί, που χαρακτηρίστηκε ως «επίγειος παράδεισος», προσέλκυσε πάνω από 1 εκατομμύριο τουρίστες φέτος, σημειώνοντας αύξηση 9% συγκριτικά με το 2023.

Η φυσική ομορφιά, οι γαλαζοπράσινες παραλίες, η πλούσια ιστορία και οι πολιτιστικοί θησαυροί όπως το Αρχαίο Θέατρο και η Ακρόπολη ενισχύουν τη φήμη του. Οι τουριστικές υποδομές αναπτύσσονται με νέες επενδύσεις, ενώ έργα υποδομής προγραμματίζονται για περαιτέρω ανάπτυξη.

Ο δήμος συνεργάζεται με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού για την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος, δίνοντας έμφαση στη βιώσιμη ανάπτυξη και στην προσέλκυση περισσότερων τουριστών από χώρες όπως η Ρουμανία, η Τουρκία, η Γερμανία και η Αυστρία. Μελλοντικά σχέδια περιλαμβάνουν την αναβάθμιση λιμανιών για την υποδοχή κρουαζιερόπλοιων και την επαναλειτουργία του Αρχαίου Θεάτρου, που αναμένεται να αποτελέσει σημείο αναφοράς για πολιτιστικά δρώμενα το 2025.

 




Θάσος | Συνάντηση της ερευνήτριας Αναστασίας Ιατρού με τον Δήμαρχο

Σήμερα, Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2024, πραγματοποιήθηκε συνάντηση της ερευνήτριας κας. Αναστασίας Ιατρού, με τον Δήμαρχο Θάσου κ. Ελευθέριο Κυριακίδη, παρουσία του Αντιδημάρχου Διοικητικών Υπηρεσιών κ. Ιωάννη Γεωργίου και της Αντιπροέδρου του Οργανισμού Τουρισμού κας. Λαμπρινής Φωκά

Η κα. Αναστασία Ιατρού, ένα νέο παιδί από τον τόπο μας, την Θάσο, είναι υποψήφια διδάκτορας, η πρωτοποριακή επιστημονική εργασία της οποίας, με τίτλο «Structural and Functional Analysis of the Clonotypic B Cell Receptor Immunoglobulin in Splenic Marginal Zone Lymphoma» έλαβε το τιμητικό βραβείο “2024 ASH Abstract Achievement Award” και επιλέχθηκε να παρουσιαστεί ως προφορική ανακοίνωση στο 66ο Ετήσιο Συνέδριο της Αμερικανικής Αιματολογικής Εταιρείας, που θα διεξαχθεί στις 7-10 Δεκεμβρίου στο Σαν Ντιέγκο της Καλιφόρνια.

Η επιλογή της εργασίας της κας. Αναστασίας Ιατρού για προφορική ανακοίνωση και η απονομή του “ASH Abstract Achievement Award” αποτελεί αναγνώριση της επιστημονικής σημασίας της έρευνάς της και σπουδαία διεθνή διάκριση για το Ινστιτούτο Εφαρμοσμένων Βιοεπιστημών και την επιστημονική ομάδα του κ. Κώστα Σταματόπουλου και της κας. Αναστασίας Χατζηδημητρίου.

Το ερευνητικό έργο αφορά στη λεπτομερή δομική και λειτουργική ανάλυση του κλωνοτυπικού B κυτταρικού υποδοχέα σε ασθενείς με σπληνικό λέμφωμα οριακής ζώνης. Η μελέτη ρίχνει φως στους μοριακούς μηχανισμούς που καθορίζουν τη βιολογία και την παθογένεση αυτού του λεμφώματος, ενώ τα ευρήματά της ανοίγουν νέες προοπτικές για στοχευμένες θεραπευτικές παρεμβάσεις.

Οι ερευνητές ελπίζουν πως τα αποτελέσματα της μελέτης θα προσφέρουν πολύτιμα δεδομένα για την κατανόηση και θεραπεία του σπληνικού λεμφώματος οριακής ζώνης, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη καινοτόμων θεραπευτικών στρατηγικών για την αντιμετώπιση της νόσου.

Μετά το πέρας της συνάντησης, ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης δήλωσε τα εξής: «Είναι άκρως τιμητικό για τον τόπο μας η ανάδειξη ενός νέου ανθρώπου σε μια τόσο ξεχωριστή θέση μεταξύ χιλιάδων άλλων συναγωνιστών επιστημόνων σε παγκόσμιο επίπεδο. Σκέψη της Διοίκησης του Δήμου ενόψει της διακρίσεως αυτής είναι να εκκινήσουμε το θεσμό των «πρεσβευτών» της Θάσου, αρχής γενόμενης από μία νέα διακεκριμένη θάσια επιστήμονα».

 

www.proininews.gr




Βαρύ πρόστιμο για πυρκαγιά σε ξερά χόρτα στη Θάσο

Διοικητικό πρόστιμο ύψους 2.578,125 ευρώ επιβλήθηκε την Τρίτη, 5 Νοεμβρίου 2024, σε Έλληνα πολίτη από ανακριτικούς υπαλλήλους του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Θάσου. Το πρόστιμο αφορά πυρκαγιά που ξέσπασε σε ξηρά χόρτα σε υπαίθριο χώρο, στη Δημοτική Ενότητα Ποταμιάς, στη Θάσο, κατά παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας.

 




Θεματικό τουρισμό 12 μηνών θέλει να πετύχει η Περιφέρεια ΑΜΘ | Δηλώσεις Παναγιώτη Αρχοντή

«Ο τουρισμός δεν έχει εποχές αλλά είναι ένας ζωντανός οργανισμός που δίνει συνεχώς ευκαιρίες τις οποίες οφείλουμε να αρπάξουμε».

Για την ανάπτυξη του σχεδιασμού της νέας διοίκησης της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης για την ανάδειξη και την ανάπτυξη ενός βιώσιμου τουριστικού προϊόντος με έμφαση στον θεματικό τουρισμό, μίλησε το πρωί της Τετάρτης, 6 Νοεμβρίου στο «Ράδιο Παρατηρητής 94fm», ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κ.Παναγιώτης Αρχοντής.

Με την αφορμή της παρουσίας της ΠΑΜ-Θ σε τρεις συνεχόμενες δράσεις τουριστικού ενδιαφέροντος (Β2Β) μόλις σε διάστημα 15 ημερών σε τρεις διαφορετικές χώρες, ο κ.Αρχοντής, ανέλυσε τη στρατηγική στόχευση της διοίκησης στην ανάπτυξη του θεματικού τουρισμού ως βασικό παράγοντα στον οποίο καλούνται όλοι οι εμπλεκόμενοι στον κλάδο του τουρισμού να επενδύσουν προκειμένου να επιτευχθεί ο κύριος στόχος της επέκτασης της τουριστικής σεζόν, γιατί όχι ακόμα και σε 12 μήνες.

Δράσεις εντός και εκτός συνόρων Περιγράφοντας τη στρατηγική της διοίκησης του κ.Τοψίδη σε ό,τι αφορά τον εν λόγω τομέα ο κ.Αρχοντής εξήγησε πως αυτή επεξηγείται στο «ο τουρισμός δεν έχει εποχές αλλά είναι ένας ζωντανός οργανισμός που δίνει συνεχώς ευκαιρίες τις οποίες οφείλουμε να αρπάξουμε».

Στο πλαίσιο αυτό, όπως τόνισε, αναπτύσσεται το σχέδιο της περιφέρειας με δράσεις εντός και εκτός των ελληνικών συνόρων, που περιλαμβάνει B2B και fam trips (ταξίδια εξοικείωσης) αλλά και τη συμμετοχή σε εκθέσεις σε χώρες τουριστικού ενδιαφέροντος.

Ο ίδιος αναφέρθηκε χαρακτηριστικά και στο παράδειγμα του press trip που έλαβε χώρα στα μέσα Αυγούστου με τη γαλλική εφημερίδα Le Figaro αλλά και το μεγάλο αφιέρωμα που ακολούθησε, καθώς και η παρουσία της ΠΑΜ-Θ σε εκθέσεις στο Παρίσι, την Κωνσταντινούπολη και τη Θεσσαλονίκη, έως και τις τρεις δράσεις που έλαβαν χώρα το προηγούμενο δεκαπενθήμερο σε Ουτρέχτη, Αμβέρσα και Λονδίνο.

Ο θεματικός αντιπεριφερειάρχης τουρισμού αναφέρθηκε στους επόμενους σταθμούς της παρουσίας της ΠΑΜ-Θ, που περιλαμβάνουν τη Διεθνή Έκθεση Filoxenia, την Πολωνία και τη Φρανκφούρτη, δηλώνοντας ιδιαίτερα ευχαριστημένος από την έως τώρα υλοποίηση του πολύ δυναμικού σχεδίου δράσης αλλά και των αποτελεσμάτων που ήδη λαμβάνουν.

Ερωτηθείς σχετικά με τα αποτελέσματα αυτά ο ίδιος εξήγησε πως μετρήσιμα αποτελέσματα θα υπάρχουν το επόμενο Καλοκαίρι, μέσα από την επισκεψιμότητα που θα κρίνει την επιτυχία ή μη του εγχειρήματος, ωστόσο μετέφερε το θερμό και εξαιρετικά υψηλό ενδιαφέρον που λαμβάνει τόσο ο ίδιος όσο και οι συνεργάτες του, για την ΠΑΜ-Θ ως «εκπρόσωπο» του μοντέλου «ήλιος – θάλασσα» που προσφέρεται μέσα από το παραλιακό μέτωπο και τα δύο νησιά μας, όσο και από τον θεματικό τουρισμό που αναπτύσσεται σε πολλαπλά μέτωπα, αναδεικνύοντας τις ομορφιές του τόπου, όπως ο προσκυνηματικός, ιστορικός, αρχαιολογικός, γαστρονομικός κ.α.

Βήματα για τον θεματικό Τουρισμό

Ο κ.Αρχοντής έδωσε μάλιστα το παράδειγμα του Βελγίου και της Ολλανδίας όπου βρέθηκαν το προηγούμενο διάστημα και του θερμού ενδιαφέροντος που επέδειξαν εκεί για τα ορεινά μονοπάτια της περιοχής μας.

«Ξεκινήσαμε από την αρχή της θητείας και στοχεύσαμε στην ανάδειξη των θεματικών τουριστικών διαδρομών, δηλαδή μέσω του θεματικού τουρισμού» σημείωσε. Γι’ αυτό το λόγο ξεκίνησαν διαβουλεύσεις πολύ νωρίς, σε όλες τις Περιφερειακές Ενότητες, με θεσμούς δημόσιους και μη, για να δημιουργηθεί μια βάση δεδομένων θεματικών διαδρομών.

Αυτή τη στιγμή βρίσκονται στο στάδιο της επεξεργασίας και στη συνέχεια θα απευθυνθούν ξανά στους θεσμούς ώστε να εκτιμήσουν ποιες διαδρομές είναι έτοιμες να εκμεταλλευτούν, και ποιες χρειάζονται υποστήριξη, κυρίως στις υποδομές, για να δουν πώς θα μπορέσουν να πάρουν το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα.

Γενικότερα ήδη δημιουργούν ένα στρατηγικό σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης που αφορά κυρίως τον θεματικό τουρισμό. Άλλωστε στο πρόσφατο συνέδριο του ΣΕΤΕ στην Αθήνα, επισημάνθηκε πως ο θεματικός τουρισμός είναι ο βασικός παράγοντας που πρέπει να επενδύσουμε όλοι για να μπορέσουν να πετύχουν πολλά, μεταξύ των οποίων και η επέκταση της σεζόν.

Βιώσιμος τουρισμός σε όλη την ΠΑΜΘ όπου υπάρχουν και πολλές ανεκμετάλλευτες περιοχές

Η Περιφέρεια βέβαια φιλοδοξεί πως το τουριστικό προϊόν που προωθείται, θα είναι βιώσιμο, ανέφερε ο κ. Αρχοντής, σημειώνοντας πως μπορεί ακόμα στην Περιφέρεια να μην έχουμε έντονα φαινόμενα υπερτουρισμού, όμως σαφώς υπάρχουν υποδομές και στην περιοχή μας που ήταν φτιαγμένες για να υποδεχτούν λιγότερο κόσμο και θα πρέπει αυτές οι υποδομές να προσαρμοστούν.

Σε επίπεδο Περιφέρειας όμως αυτή τη στιγμή υπάρχει μεγάλο περιθώριο ανάπτυξης και εξέλιξης του τουριστικού προϊόντος. Η ναυαρχίδα του τουρισμού, η Θάσος, σαφώς παίρνει το μεγαλύτερο ποσοστό του τουρισμού, υπάρχουν όμως πολλές ανεκμετάλλευτες περιοχές στην ΑΜΘ, για αυτό και πασχίζουν να αναπτύξουν γραμμικά το τουριστικό προϊόν σε όλη την περιφέρεια.

«Όσοι δεν έχουνε δει την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη να έρθουν να την επισκεφτούνε και κυρίως το φυσικό σύνορο της χώρας μας τον Έβρο, ο οποίος είναι γεμάτος φυσικές ομορφιές, αλλά και τα δυο νησιά μας, τη Σαμοθράκη και τη Θάσο, την Κομοτηνή, την Ξάνθη, τη Δράμα, την Καβάλα, υπάρχουν απίστευτες ομορφιές όλων των κατηγοριών, για να δει ο καθένας από μας» ανέφερε.

Πηγή: www.paratiritis-news,proininews




Θάσος | Αισιοδοξία για τη νέα σεζόν

Ευχαριστημένοι δηλώνουν οι ξενοδόχοι της Θάσου για την τουριστική σεζόν που έκλεισε.

Όπως τονίζει στο thesseconomy.gr ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θάσου Πάρης Παρασχούδης «από τα στοιχεία που έχουμε από το λιμεναρχείο Καβάλας ξέρουμε ότι η αύξηση των τουριστικών γραμμών ήταν φέτος το καλοκαίρι αυξημένη από 7%-10%. Οι πληρότητες των ξενοδοχείων και των άλλων καταλυμάτων ήταν πολύ καλές».

Περισσότεροι οι τουρίστες λιγότερες οι μέρες διαμονής

Κι όπως εξηγεί ο κ. Παρασχούδης, «είμαστε ευχαριστημένοι από την άποψη των αφίξεων των επισκεπτών. Από κει και πέρα υπήρχε το θέμα της συμπίεσης των διακοπών τους.

Δηλαδή έμειναν λιγότερες μέρες απ’ ό,τι παλαιότερα. Ίσως αυτό οφείλεται στο ότι έχει αλλάξει ο κόσμος που έρχεται στο νησί. Έρχονται περισσότεροι Βαλκάνιοι και λιγότεροι Ευρωπαίοι οι οποίοι μένουν περισσότερες ημέρες.

Για παράδειγμα οι Βούλγαροι και οι Τούρκοι κάνουν πολλές επισκέψεις μικρής διάρκειας, ενώ οι Σέρβοι και οι Ρουμάνοι κάνουν μεγαλύτερες επισκέψεις. Δηλαδή έχει μικρύνει ο μέσος όρος διαμονής κι έχει συμπιεστεί το κατά κεφαλήν έσοδο από τους πελάτες μας. Κι αυτός είναι ένας από τους προβληματισμούς μας».

Το τρίμηνο που…βούλιαζε το νησί

«Στην… καρδιά του καλοκαιριού από 15 Ιουνίου- 15 Σεπτεμβρίου μπορούμε να πούμε ότι η πληρότητα στο νησί ήταν στο 95%. Αλλά αν το βάλουμε στο γενικότερο πλαίσιο που η σεζόν αρχίζει από το Μάιο η πληρότητα είναι πολλή μικρότερη, είναι κάτω από 70%.

Αυτό που μας προβληματίζει είναι που έχουμε αυξημένες ροές τουριστών τον Ιούλιο και τον Αύγουστο και δεν έχουμε τις υπόλοιπες μέρες της σεζόν», συμπληρώνει προβληματισμένος ο πρόεδρος των Ξενοδόχων Θάσου.

Οι προκρατήσεις της νέας τουριστικής σεζόν

«Η επόμενη σεζόν του 2025 ξεκινά από την άνοιξη του 2024» λέει ο κ. Παρασχούδης και εξηγεί «γιατί οι συμφωνίες που κάνουμε εμείς με τα τουριστικά γραφεία γίνονται πριν ξεκινήσει η σεζόν.

Επίσης στους ευρωπαϊκούς προορισμούς ξεκινήσαμε και πουλάμε από τον Σεπτέμβριο. Ήδη εγώ έχω στο ξενοδοχείο λίστα με προκρατήσεις. Αυτό είναι σύνηθες στην τουριστική αγορά.

Φυσικά συνεχίζουμε και κάνουμε προσπάθειες προβολής του νησιού επίσης και τώρα. Ήδη σαν Θάσος συμμετείχαμε στην έκθεση του Παρισιού, θα συμμετέχουμε στο Λονδίνο, στη Φιλοξένια και θα συνεχίσουμε τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο στις άλλες εκθέσεις που οργανώνονται για τη νέα χρονιά».

 

www.proininews.gr




Θάσος | Η παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου




87χρονη προκάλεσε την φωτιά στο Ραχώνι της Θάσου!

Μια 87χρονη γυναίκα στο Ραχώνι της Θάσου άναψε φωτιά κοντά στο σπίτι της, με σκοπό να κάψει κομμένα κλαδιά.

Ωστόσο, λόγω απροσεξίας, η φωτιά επεκτάθηκε ανεξέλεγκτα. Το περιστατικό κινητοποίησε την Πυροσβεστική Υπηρεσία Θάσου προχθές το απόγευμα, με τη συνδρομή και ρίψεις από πυροσβεστικά αεροσκάφη τύπου Πετζετέλ.

Της επιβλήθηκε το ανάλογο διοικητικό πρόστιμο ενώ κινδύνεψε μάλιστα να χάσει και την ζωή της!




Θάσο πρόστιμο 2.784 ευρώ σε 87χρονη για πυρκαγιά

Μια 87χρονη γυναίκα από το Ραχώνι της Θάσου προκάλεσε άθελά της πυρκαγιά, καθώς προσπαθούσε να κάψει κομμένα κλαδιά κοντά στο σπίτι της.

Το περιστατικό έλαβε χώρα προχθές το απόγευμα, και το μέγεθος της φωτιάς ανάγκασε την Πυροσβεστική Υπηρεσία να κινητοποιήσει άμεσα πυροσβεστικά αεροσκάφη τύπου Πετζετέλ για την κατάσβεση, ενώ κινδύνευσε και η ίδια η ηλικιωμένη γυναίκα.

Το περιστατικό έφερε στο φως ένα σημαντικό κοινωνικό ζήτημα: τη δυσκολία που αντιμετωπίζουν άτομα προχωρημένης ηλικίας σε πρακτικά θέματα, καθώς και την ανάγκη να κατανοούμε καλύτερα τις ιδιαιτερότητες της καθημερινότητάς τους. Η ηλιωμενη, ειναι σε ηλικία που ενδεχομένως περιορίζει την αντίληψη κινδύνων και την κινητικότητα, αντιμετώπισε ποινική δίωξη, ενώ της επιβλήθηκε βαρύ διοικητικό πρόστιμο 2.784,375 ευρώ για παράβαση των κανόνων πυρασφάλειας.

Η ηλικία της γυναίκας φαίνεται ότι απέτρεψε τη σύλληψή της, ωστόσο το υψηλό πρόστιμο εγείρει ερωτήματα. Πρόκειται για ποσό που είναι πιθανό να ξεπερνά τις δυνατότητές της και να δημιουργεί οικονομική ασφυξία σε ανθρώπους που βρίσκονται σε προχωρημένη ηλικία και συχνά χωρίς επαρκή υποστήριξη.

Το περιστατικό αυτό μας θυμίζει την ανάγκη για πιο προσεκτικές αποφάσεις απέναντι στους ηλικιωμένους πολίτες, και μια ενδεχόμενη αναθεώρηση της νομοθεσίας για το πώς εφαρμόζονται τα πρόστιμα σε αυτές τις ηλικίες. Αντί για αυστηρές ποινές, μια κοινωνία που φροντίζει τους πολίτες της ίσως θα μπορούσε να προβλέπει συμβουλευτική υποστήριξη, ενημερωτικές δράσεις και, όπου χρειάζεται, άμεση βοήθεια για θέματα ασφαλείας που οι ηλικιωμένοι πιθανώς αδυνατούν να χειριστούν.




Υπό μερικό έλεγχο φωτιά στο Ραχώνι Θάσου

Υπό μερικό έλεγχο φωτιά στην περιοχή του Ραχωνίου Θάσου.

Η φωτιά οριοθετήθηκε χάρη στην άμεση παρέμβαση της Π.Υ Θάσου αλλά και κατοίκων της περιοχής.

Η φωτιά ήταν αρκετά μεγάλη και είχε κατεύθυνση προς το χωριό του Ραχωνίου.

 




Θάσος | Συνάντηση του νέου Δ.Σ. του Σωματείου Επαγγελματιών Θάσου με τον δήμαρχο

Την Τετάρτη, 23 Οκτωβρίου 2024, πραγματοποιήθηκε εθιμοτυπική συνάντηση μεταξύ του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου Επαγγελματιών Θάσου και του Δημάρχου Θάσου, Ελευθέριου Κυριακίδη. Η συνάντηση έλαβε χώρα στο γραφείο του Δημάρχου και παρευρέθηκε το σύνολο των μελών του νέου Δ.Σ. του Σωματείου, συμπεριλαμβανομένων του Προέδρου Αναστάσιου Μπίλια, της Αντιπροέδρου Μαρίας Πολυμέρου, της Ταμία Φρίντας Νικολέρη, του Γενικού Γραμματέα Ραφαήλ Ρήγα, και άλλων μελών του Δ.Σ.

Στην ατζέντα της συνάντησης συζητήθηκε το πλαίσιο συνεργασίας μεταξύ του Σωματείου Επαγγελματιών Θάσου και του Δήμου, με στόχο την από κοινού αντιμετώπιση των προβλημάτων που απασχολούν τους επαγγελματίες του νησιού. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις δυνατότητες στήριξης από πλευράς Δήμου για την επίλυση ζητημάτων που σχετίζονται με την τοπική επιχειρηματικότητα.

Μετά τη συνάντηση, ο Δήμαρχος Θάσου, Ελευθέριος Κυριακίδης, τόνισε τη σημασία της ενεργοποίησης ιστορικών επαγγελματικών συλλόγων όπως το Σωματείο Επαγγελματιών Θάσου, αναγνωρίζοντας τη συμβολή τους στην ενίσχυση της συμμετοχής των πολιτών στα κοινά. Εξέφρασε την πεποίθηση ότι η συνεργασία με το Σωματείο θα συμβάλλει στην αντιμετώπιση των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες του νησιού και υπογράμμισε ότι ο Δήμος θα συνεχίσει να συνεργάζεται στενά με όλους τους τοπικούς συλλόγους για το όφελος της Θάσου.

Ο Δήμαρχος έκλεισε τις δηλώσεις του εκφράζοντας την ελπίδα ότι η πρωτοβουλία αυτή θα βρει ευρεία αποδοχή από την τοπική επαγγελματική κοινότητα, εμπνέοντας και άλλους επαγγελματίες να ακολουθήσουν το παράδειγμα της συμμετοχής στα κοινά.




Καλογερικό Θάσου | Εσπερίδα για τα 100 Χρόνια Ιεράς Μητρόπολης Φ.Ν.Θ

Στο πλαίσιο των εορταστικών εκδηλώσεων για την 112η επέτειο της απελευθέρωσης της Θάσου και την εκατονταετηρίδα της Ιεράς Μητρόπολης Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2024, εσπερίδα στο «Καλογερικό» του Λιμένα Θάσου.

Το θέμα της εσπερίδας ήταν «Η Θάσος ως Μητρόπολη. Ο Μητροπολίτης Γεώργιος Μισαηλίδης (1924 – 1932)», με ομιλητή τον Νικόλαο Τσιλογεώργη, πρόεδρο της Θασιακής Ένωσης Καβάλας. Ο ομιλητής αναφέρθηκε στη σημαντική συμβολή του Μητροπολίτη Γεωργίου στην ανάπτυξη της Θάσου και την επιρροή του στην τοπική κοινωνία κατά τη διάρκεια της θητείας του.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο Δήμαρχος Θάσου, κ. Κυριακίδης, παρέδωσε στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη ΦΝΘ, κ. Στέφανο, εκγόλπιο ως ένδειξη σεβασμού και εκτίμησης για την προσφορά του στην τοπική κοινότητα. Η παράδοση του εκγολπίου επισφράγισε τη συνεργασία μεταξύ της τοπικής αυτοδιοίκησης και της Εκκλησίας, υπογραμμίζοντας τη σημασία του ρόλου της Μητρόπολης στη ζωή του νησιού.

Η εκδήλωση περιλάμβανε επίσης την αναγνώριση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Μεσσηνίας, κ. Χρυσοστόμου, ο οποίος ανακηρύχθηκε επιτίμου μέλους της Θασιακής Ένωσης Καβάλας και της Εταιρείας Θασιακών Μελετών.

Η εσπερίδα αποδείχθηκε μια εξαιρετική ευκαιρία για γόνιμο διάλογο και ανταλλαγή απόψεων σχετικά με την ιστορία και την πολιτιστική κληρονομιά της Θάσου. Οι συμμετέχοντες εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την οργάνωση της εκδήλωσης και την ευκαιρία να αναδείξουν τη σπουδαιότητα της θρησκευτικής και πολιτιστικής κληρονομιάς του νησιού.




Θάσος | Με λαμπρότητα ο εορτασμός για τα 112 χρόνια από την Απελευθέρωση

Στις 17 και 18 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκαν λαμπρές εορταστικές εκδηλώσεις στον Ιερό Ενοριακό Ναό Αγίου Νικολάου Λιμένος Θάσου, με επίκεντρο την υποδοχή της σεβασμίας Ιεράς Εικόνας της Παναγίας της Βουλκανιώτισσας από την Ιερά Μονή Βουλκάνου Μεσσήνης.

Οι εκδηλώσεις ξεκίνησαν στις 17 Οκτωβρίου με την υποδοχή της Ιεράς Εικόνας από τον κλήρο, τις τοπικές αρχές και πλήθος πιστών.

Στη συνέχεια, τελέστηκε επίσημη Δοξολογία στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου, ενώ ακολούθησε ο Μέγας Αρχιερατικός Εσπερινός, στον οποίο χοροστάτησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος, μαζί με τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου κ. Στέφανο.Την επομένη, 18 Οκτωβρίου, τελέστηκε Όρθρος και Αρχιερατικό Συλλείτουργο, όπου ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας κήρυξε τον Θείο Λόγο. Ακολούθησε η Επίσημη Δοξολογία για τον εορτασμό της απελευθέρωσης της Θάσου από τον οθωμανικό ζυγό, παρουσία του ιερού κλήρου, των αρχών και πλήθους κόσμου.Η Θάσος βρισκόταν υπό οθωμανικό ζυγό από το 1455 έως το 1813, για περίπου 358 χρόνια.

Το 1813, παραχωρήθηκε στον Μεχμέτ Αλή της Αιγύπτου και παρέμεινε υπό αιγυπτιακή διοίκηση έως το 1912, οπότε και ενσωματώθηκε στην Ελλάδα μετά τους Βαλκανικούς Πολέμους. Η εθνική αυτή επέτειος τιμά την ελευθερία της νήσου και την απελευθέρωσή της από τον μακροχρόνιο ζυγό.Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε ομιλία από τον Δήμαρχο Θάσου κ. Ελευθέριο Κυριακίδη, καθώς και τα αποκαλυπτήρια της προτομής του αείμνηστου Μητροπολίτη Θάσου Γεωργίου Μισαηλίδου.

Οι εκδηλώσεις ολοκληρώθηκαν με επιμνημόσυνη δέηση και κατάθεση στεφάνων στο μνημείο των πεσόντων, και τέλος την παρέλαση στην παραλιακή οδό του Λιμένα Θάσου.




Η Θάσος γιορτάζει την Απελευθέρωση της

Ξεκίνησαν οι εκδηλώσεις Απελευθέρωσης της Θάσου παρουσία του Υπουργού Μετανάστευσης και Ασύλου Νίκου Παναγιωτόπουλου.

Κατά την διάρκεια των εκδηλώσεων πραγματοποιήθηκαν αποκαλυπτήρια προτομής του Κυρού Γεωργίου.

Δείτε φωτογραφίες :




Αύξηση 8,5-9% στον τουρισμό στην Θάσο σε σχέση με πέρσι

Η Θάσος κατέγραψε σημαντική αύξηση στον τουρισμό για τη φετινή χρονιά, με τα ποσοστά να παρουσιάζουν άνοδο 8,5-9% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά.

Η αύξηση αυτή αποτελεί θετική εξέλιξη για την τοπική οικονομία και τον τουριστικό κλάδο του νησιού, επιβεβαιώνοντας την ελκυστικότητα της Θάσου ως έναν από τους πιο αγαπημένους προορισμούς.

Οι εξαιρετικές παραλίες, το μοναδικό φυσικό τοπίο και η πλούσια πολιτιστική κληρονομιά του νησιού προσέλκυσαν χιλιάδες επισκέπτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

“Η αύξηση αυτή αποδεικνύει ότι η Θάσος συνεχίζει να προσελκύει το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών, προσφέροντας ιδανικές διακοπές και ποιοτικές υπηρεσίες, γεγονός που προδιαγράφει μια εξίσου επιτυχημένη τουριστική πορεία και τα επόμενα χρόνια.” τόνισε σε δηλώσεις του στο ENA Channel ο Δήμαρχος Θάσου Λεύτερης Κυριακίδης.




Θάσος | Συνεργασία για την ανάπτυξη του νησιού

Σήμερα, Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2024, η Θάσος φιλοξένησε μια σημαντική συνάντηση, καθώς ο Διευθυντής του Αναπτυξιακού Οργανισμού της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (ΠΑΜΘ), κ. Λάζαρος Τσαταλμπασίδης, επισκέφθηκε τον Δήμαρχο Θάσου, κ. Ελευθέριο Κυριακίδη. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο Θάσου, με στόχο την ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ των δύο πλευρών και την προώθηση έργων που θα συμβάλουν στην ανάπτυξη του νησιού.

Παρόντες στη συνάντηση ήταν επίσης ο Αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών, κ. Ιωάννης Γεωργίου, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου, κ. Δημήτριος Μανίτσας, καθώς και ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Παιδείας, κ. Γεώργιος Κουτσουμανής. Τα θέματα που συζητήθηκαν αφορούσαν τη συνεργασία του Δήμου με τον Αναπτυξιακό Οργανισμό ΠΑΜΘ, με στόχο την υλοποίηση έργων και πρωτοβουλιών που θα ενισχύσουν την τοπική ανάπτυξη και θα βελτιώσουν τις υποδομές του νησιού.

Ο Δήμαρχος Θάσου, κ. Ελευθέριος Κυριακίδης, σε δηλώσεις του μετά το τέλος της συνάντησης, επεσήμανε τη σημασία των Αναπτυξιακών Οργανισμών, αναφέροντας: «Οι Αναπτυξιακοί οργανισμοί είναι χρήσιμα θεσμικά εργαλεία που μπορούν να συμβάλλουν στην καλύτερη δυνατή εφαρμογή των προγραμμάτων των Δήμων προς όφελος των πολιτών. Η Διοίκηση του Δήμου Θάσου θα εκμεταλλευτεί κάθε δυνατότητα στα πλαίσια του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου για την πρόοδο του τόπου μας».

Η συνάντηση αυτή επιβεβαιώνει τη διάθεση συνεργασίας και τη στρατηγική προσέγγιση της τοπικής αυτοδιοίκησης, προκειμένου να προωθηθούν έργα υποδομών και ανάπτυξης στη Θάσο. Μέσα από τις συνεργασίες με τον Αναπτυξιακό Οργανισμό ΠΑΜΘ, ο Δήμος Θάσου στοχεύει στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων και την ανάδειξη του νησιού ως πρότυπο βιώσιμης ανάπτυξης στην περιοχή.




Νέος επικεφαλής στη “Νέα Αρχή” του Δήμου Θάσου ο Τηλέμαχος Καλαφάτης

Στις 7 Οκτωβρίου 2024 και ώρα 18:00 μ.μ έγινε συνάντηση των 5 Δημοτικών συμβούλων με μοναδικό θέμα την εκλογή του νέου επικεφαλής του συνδυασμού ΝΕΑ ΑΡΧΗ μετά τον θάνατο του εκλιπόντος ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΜΕΡΕΣΗ.

Μετά το τέλος της ψηφοφορίας εκλέγεται νέος επικεφαλής της παράταξης ο κ. ΚΑΛΑΦΆΤΗΣ ΤΗΛΈΜΑΧΟΣ.

 




Αύξηση Απορριμμάτων στους Δήμους του Νομού Καβάλας το Καλοκαίρι

Το Καλοκαίρι του 2024 σημειώθηκε αισθητή αύξηση των απορριμμάτων στους Δήμους του Νομού Καβάλας, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΔΙ.Α.Α.ΜΑ.Θ., γεγονός που συνδέεται άμεσα με την αυξημένη τουριστική κίνηση. Συγκρίνοντας με το Καλοκαίρι του 2023, παρατηρείται αύξηση της τάξης του 12% στα απορρίμματα του Δήμου Καβάλας, ενώ ο Δήμος Θάσου σημείωσε άνοδο 6,2%. Παρόμοια εικόνα παρουσιάστηκε στον Δήμο Παγγαίου, όπου η αύξηση ήταν 5,5%. Στον αντίποδα, ο Δήμος Νέστου παρέμεινε σταθερός, με τα απορρίμματα να παραμένουν στα ίδια επίπεδα με την προηγούμενη χρονιά.

Ο μήνας που συγκέντρωσε τη μεγαλύτερη ποσότητα απορριμμάτων ήταν ο Ιούλιος, ιδιαίτερα στους Δήμους Καβάλας και Θάσου, όπου παρατηρήθηκε αύξηση σχεδόν 20%. Αντίθετα, στον Δήμο Παγγαίου, ο Αύγουστος ήταν ο μήνας με τη μεγαλύτερη συσσώρευση απορριμμάτων.Κατά την περίοδο Μαΐου 2024 – Αυγούστου 2024, η συνολική αύξηση των απορριμμάτων στους τέσσερις Δήμους της Καβάλας ήταν 7,47% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023. Ο Δήμος Καβάλας κατέγραψε τη μεγαλύτερη αύξηση, αγγίζοντας το 12%, ενώ ο Δήμος Νέστου παρουσίασε τη μικρότερη μεταβολή, με αύξηση μόλις 0,25%. Οι Δήμοι Παγγαίου και Θάσου εμφάνισαν αύξηση 5,55% και 6,20% αντίστοιχα.Η αύξηση των απορριμμάτων υπογραμμίζει την ανάγκη για ενισχυμένες υποδομές διαχείρισης απορριμμάτων, ιδιαίτερα κατά την καλοκαιρινή περίοδο, όταν η τουριστική κίνηση κορυφώνεται.




Θάσος | Διακομιδή 6χρονου

Ο μικρός ασθενής διακομίστηκε με ferry boat με μέριμνα του Κέντρου Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής

Ένας 6χρονος διακομίστηκε με μέριμνα του Κέντρου Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής από το λιμάνι του Λιμένα της Θάσου στο λιμάνι της Κεραμωτής με το Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΛΑΤΥΤΕΡΑ ΘΑΣΟΥ»

 

www.kavalapost.gr