Νέα στοιχεία για τη μαφιόζικη ενέδρα θανάτου στη Θεσσαλονίκη

Σοκ έχει προκαλέσει η ένοπλη επίθεση που στήθηκε μέρα μεσημέρι χθες, Τρίτη 25/2, στην περιοχή του σταθμού υπεραστικών λεωφορείων «Μακεδονία», στη δυτική Θεσσαλονίκη, με θύματα δύο υπηκόους Τουρκίας – ο ένας εκ των οποίων κατέληξε συνεπεία των τραυμάτων του από τις σφαίρες.

Κατά τη διάρκεια της μαφιόζικης ενέδρας θανάτου έπεσαν 9 πυροβολισμοί και οι δύο βρήκαν τον συνοδηγό –έναν 39χρονο– στην καρδιά και στο κεφάλι αντίστοιχα.

Από τους πυροβολισμούς τραυματίστηκε πιο ελαφρά ο ομοεθνής του, επίσης 39 ετών.

Τα δύο θύματα επέβαιναν σε Ι.Χ. αυτοκίνητο, με οδηγό τον δεύτερο που τραυματίστηκε ελαφρά.

Πώς έγινε η ένοπλη επίθεση

 

Ένα σκουρόχρωμο αυτοκίνητο –τύπου τζιπ– πλησίασε το όχημα στο οποίο βρίσκονταν τα θύματα, όταν αυτό κινούνταν στην οδό Μ. Αλεξάνδρου και του «έκλεισε» την πορεία του επί του οδοστρώματος.

Ο τραυματισμένος άνδρας φαίνεται, όπως μετέδωσε το πρωί της Τετάρτης 26/2 η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA», να μην δίνει σαφείς πληροφορίες στην Αστυνομία σχετικά με την επίθεση, να κάνει λόγο για την παρουσία ενός μόνο ατόμου, χωρίς να έχει δει τα χαρακτηριστικά του, αλλά και να μην γνωρίζει ποιο ήταν το κίνητρο.

Ανέφερε, δε, παράλληλα πως ο στόχος ήταν ο συνοδηγός.

Ο τραυματισμένος οδηγός έχει νόμιμη άδεια παραμονής στη χώρα, ενώ ο νεκρός είχε αιτηθεί ασύλου, ενώ αμφότεροι δηλώνουν κάτοικοι Αθήνας.

Πάνω στον οδηγό βρέθηκαν ναρκωτικές ουσίες, κάνναβη και μεγάλο χρηματικό ποσό. Οι δύο άνδρες δεν έχουν βαρύ ποινικό μητρώο, ωστόσο είχαν προσαγωγές για ναρκωτικές ουσίες, ενώ κινούνταν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Τα κίνητρα της ένοπλης επίθεσης ερευνώνται από αστυνομικούς του Οργανωμένου Εγκλήματος.

Πηγή:newsbeast.gr




Πόλεμος στην Ουκρανία: Τα drones, η πιο συχνή αιτία θανάτου αμάχων τον Ιανουάριο, σύμφωνα με τα Ηνωμένα Έθνη

Τα μικρού βεληνεκούς εναέρια μη επανδρωμένα οχήματα (drones) ήταν η πιο συχνή αιτία θανάτου αμάχων στην Ουκρανία τον Ιανουάριο, όπως ανακοίνωσε σήμερα η Αποστολή των Ηνωμένων Εθνών για την Παρακολούθηση των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στη χώρα, γεγονός που αποτυπώνει το πόσο έχει αυξηθεί η χρήση των drones τα τρία χρόνια του πολέμου με τη Ρωσία.

Η αποστολή των Ηνωμένων Εθνών δήλωσε ότι τουλάχιστον 139 άμαχοι σκοτώθηκαν και 738 τραυματίστηκαν τον Ιανουάριο του 2025, με το 27% των θανάτων και το 30% των τραυματισμών να έχουν προκληθεί από drones μικρού βεληνεκούς.

Συνολικά, τα Ηνωμένα Έθνη λένε ότι περίπου 12.500 άμαχοι έχουν σκοτωθεί στον πόλεμο, μεταξύ των οποίων 650 παιδιά – αν και έχουν κατ’ επανάληψη δηλώσει ότι ο απολογισμός είναι υποεκτιμημένος καθώς περιλαμβάνει μόνο τους θανάτους τους οποίους κατάφεραν να διασταυρώσουν οι ομάδες τους.

Τα εναέρια drones, που στην αρχή του πολέμου θεωρήθηκαν κυρίως συμπληρωματικό εργαλείο, έχουν γίνει ένα από τα πιο σημαντικά όπλα στο πεδίο μαχών σε αυτή τη σύγκρουση, με την Ουκρανία και τη Ρωσία να παράγουν πάνω από ένα εκατομμύριο η καθεμία το 2024.

«Τα στοιχεία μας δείχνουν ένα ξεκάθαρο και ανησυχητικό μοτίβο για τη χρήση drones μικρού βεληνεκούς με τρόπους που θέτουν τους αμάχους σε σοβαρό κίνδυνο», δήλωσε η επικεφαλής της αποστολής των Ηνωμένων Εθνών Ντανιέλ Μπελ, σύμφωνα με ανακοίνωση.

«Οι ενσωματωμένες κάμερες (στα drones) θα έπρεπε να επιτρέπουν στους χειριστές να διακρίνουν με μεγάλο βαθμό βεβαιότητας μεταξύ των μη στρατιωτικών και των στρατιωτικών στόχων, ωστόσο άμαχοι συνεχίζουν να σκοτώνονται με ιδιαιτέρως ανησυχητικούς ρυθμούς».

Η Ρωσία αρνείται ότι στοχοποιεί εσκεμμένα αμάχους, αν και χιλιάδες άνθρωποι έχουν σκοτωθεί από τότε που εξαπέλυσε την επίθεσή της στην Ουκρανία τον Φεβρουάριο του 2022.

 

Πηγή:protothema.gr




Νέες αποκαλύψεις για τον ξυλοδαρμό μέχρι θανάτου της Ευγενίας από τον σύντροφό της: Της είχε σπάσει δύο οστά από τη σπονδυλική στήλη

«Καθαρός βασανιστής ο 42χρονος»

Σοκάρουν τα νέα στοιχεία που έρχονται στο φως της δημοσιότητας για τη γυναικοκτονία της 40χρονης Ευγενίας από τον 42χρονο σύντροφο της.

Ο Γιώργος Καλλιακμάνης, επίτιμος πρόεδρος Ένωσης αστυνομικών υπαλλήλων ΝΑ Αττικής, μίλησε για τη νέα γυναικοντονία.

«Ο 42χρονος σύντροφος της Ευγενίας ήταν ένας βασανιστής. Της είχε σπάσει δύο οστά από τη σπονδυλική στήλη. Ήταν μόνη της στην Ελλάδα, δεν είχε κανέναν συγγενή στη χώρα η 42χρονη, ήταν από τη Βουλγαρία. Ο 42χρονος την άφηνε να μιλά από το κινητό του με συγγενείς της στη, όμως ο ίδιος ήταν πάντα μπροστά και την επέβλεπε», τόνισε ο κ. Καλλιακμάνης.

«Αυτός ο άνθρωπος είχε άγρια ένστικτα και βρήκε έναν άνθρωπο ευάλωτο για να βγάλει όλα του τα ένστικτα πάνω του. Τη χτυπούσε συνεχώς».




Όσα αναφέρει η Μουρτζούκου παραπέμπουν σε συγκεκριμένες κατηγορίες θανάτου

Σημαντικές εξελίξεις υπάρχουν στο θρίλερ με τα νεκρά βρέφη στην Αμαλιάδα. Η έρευνα του τμήματος Ανθρωποκτονιών συνεχίζεται και μετά τις καταθέσεις του οικογενειακού περιβάλλοντος της Ειρήνης Μουρτζούκου και των βρεφών που έχασαν τη ζωή τους, σειρά έχουν οι γιατροί από τα νοσοκομεία Παίδων και Καραμανδάνειο.

Ωστόσο, η έκθεση τεχνικού πραγματογνώμονα για τον θάνατο του βρέφους το 2021 είναι αποκαλυπτική όσον αφορά τα ευρήματα και φέρνει ανατροπή στην υπόθεση, καθώς κάνει λόγο για υποξία.

Στην έκθεση αναλύεται και η επίμαχη φωτογραφία του βρέφους που τράβηξε η Ειρήνη Μουρτζούκου τη μοιραία νύχτα που το παιδί έφυγε από τη ζωή.

«Στις φωτογραφίες που τραβήχτηκαν με κινητό παρατηρείται μαρμαροειδή χροιά στο πρόσωπο του βρέφους. Η περιοχή του τραχήλου αναγνωρίζεται ερυθρή, εύρημα συμβατό με διακοπή της κυκλοφορίας του αίματος και θάνατο. Επιπλέον, το βρέφος έχει το στόμα ανοιχτό», αναφέρεται στην έκθεση του τεχνικού συμβούλου.

Ο ιατροδικαστής όμως παρατηρεί και δύο εκδορές στη ράχη της μύτης. Το ερυθρό χρώμα μπορεί να μας οδηγήσει στο συμπέρασμα ότι έγιναν όσο το βρέφος ήταν εν ζωή.

«Όσα αναφέρει η Μουρτζούκου παραπέμπουν σε συγκεκριμένες κατηγορίες θανάτου»

Την ίδια στιγμή, η οικογένεια του μικρού Παναγιώτη, του 15 μηνών βρέφους που έχασε τη ζωή του τον Αύγουστο του 2024, αναμένει τις ιστολογικές εξετάσεις προκειμένου να πέσει φως στα αίτια του θανάτου του.

«Περιμένουμε τις τοξικολογικές και ιστολογικές εξετάσεις, να τις μάθουμε κι εμείς, και στη συνέχεια να συντάξει πρώτα την έκθεσή του ο συνάδελφος που έχει κάνει τη νεκροψία – νεκροτομή και στη συνέχεια μην έχετε καμία αμφιβολία ότι θα κάνουμε το χρέος μας», είπε στο MEGA ο ιατροδικαστής, Γρηγόρης Λέων, ο οποίος έχει αναλάβει χρέη ειδικού συμβούλου του πατέρα του Παναγιωτάκη.

«Πρέπει να γίνει μία επαναξιολόγηση όλων των ευρημάτων υπό το νέο πρίσμα, αυτό που έχει αποκαλυφθεί βασικά και από τους ίδιους τους πρωταγωνιστές της ιστορίας. Όσες φορές μιλάει (σ.σ: η Ειρήνη Μουρτζούκου) για θάνατο λέει για έλλειψη οξυγόνου, μελάνιασμα, αφρούς, έξω η γλώσσα, χαρακτηριστικά που παραπέμπουν σε συγκεκριμένες κατηγορίες θανάτου».

www.newsbeast.gr




Ενέδρα θανάτου στη λεωφόρο Συγγρού

Πυροβολισμοί και άγριο ξύλο τα ξημερώματα της Πέμπτης στην Νέα Σμύρνη: Με δύο αμάξια η ενέδρα θανάτου στους αναβάτες μηχανής.
Μια άγρια επίθεση σημειώθηκε περί τις 03:15 τα ξημερώματα της Πέμπτης στην Λεωφόρο Συγγρού – και συγκεκριμένα στον αριθμό 255 στην Νέα Σμύρνη.

Όπως φαίνεται σε βίντεο που έδωσε στη δημοσιότητα το Mega, δύο αυτοκίνητα, ένα κόκκινο και ένα μάυρο μεγάλου κυβισμού, βρίσκονταν σταματημένα σε παράδρομο της Συγγρού.

Μετά από λίγο, δίπλα από το μαύρο αυτοκίνητο σταμάτησε μία μηχανή με 2 άτομα, έναν 35χρονο και έναν 22χρονο.

Ο ένας από τους επιβαίνοντες του μεγάλου αυτοκινήτου κατεβαίνει και αρχίζει να γρονθοκοπεί τον 22χρονο, και ξεκινά μία άγρια συμπλοκή μεταξύ τους.

Στην συνέχεια κατεβαίνουν κι άλλα άτομα, ενώ ένας εξ αυτών πυροβολεί ένα από τα θύματα στον ώμο.

Τα θύματα είναι Έλληνες, ενώ για την ώρα δεν έχει γίγει γνωστό τι προηγήθηκε και εάν υπήρξε κάποιο «ραντεβού» μεταξύ των εμπλεκομένων.

www.dnews.gr




Θλίψη στα social media από την είδηση του θανάτου του γνωστού TikToker, «Manolo»

Μια είδηση που κυκλοφορεί από το πρωί της Δευτέρας (22/07) έχει σκορπίσει θλίψη στα social media, καθώς αναφέρεται ότι έχει φύγει από τη ζωή σε ηλικία μόλις 26 ετών, ο TikToker «Manolo», ή Μανώλης Βαβουράκης.

Την είδηση γνωστοποίησαν από τον λογαριασμό τους στο Instagram ο γνωστός Youtuber, Αλέξανδρος Κοψιάλης, καθώς και η Super Κική.

«Δεν περίμενα ποτέ ότι θα έβαζα τέτοιο story για αυτό το παιδί. Εύχομαι να έφυγες χαμογελαστός και ευτυχισμένος όπως σε θυμάμαι! Καλό ταξίδι Μανόλο», έγραψε ο Αλέξανδρος Κοψιάλης.

Ο Manolo είχε γίνει πολλές φορές viral στα social media, καθώς του άρεσε να τραγουδάει ακαπέλα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Αλέξανδρος Κοψιάλης τον είχε γνωρίσει στην Ελένη Φουρέιρα με την οποία είχαν τραγουδήσει μαζί το «Αεράκι» το οποίο ήταν και το αγαπημένο τραγούδι του Μανώλη Βαβουράκη.

Επιπλέον, ο γνωστός TikToker, είχε λάβει μέρος και στις auditions του talent show, X-Factor.




Η διαλειμματική νηστεία αυξάνει τον κίνδυνο θανάτου από καρδιακές παθήσεις

Η διαλειμματική νηστεία είναι μια γνωστή πρακτική κατά την οποία τρώτε όλο το φαγητό σας σε ένα οκτάωρο «παράθυρο» και νηστεύετε για τις υπόλοιπες 16 ώρες της ημέρας. Ωστόσο, μια μελέτη από την Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία διαπίστωσε ότι ο περιορισμός των γευμάτων σε μόλις οκτώ ώρες την ημέρα συνδέεται με 91% αύξηση του κινδύνου θανάτου από καρδιακές παθήσεις.




Δίωξη για ανθρωποκτονία στον 80χρονο που μαχαίρωσε μέχρι θανάτου την 87χρονη σύζυγό του

Ποινική δίωξη για ανθρωποκτονία με δόλο απήγγειλε ο εισαγγελέας στον 80χρονο που κατηγορείται ότι μαχαίρωσε μέχρι θανάτου την 87χρονη σύζυγό του, στο διαμέρισμα όπου διέμεναν, στη Χαριλάου Θεσσαλονίκης.

Ο ηλικιωμένος νοσηλεύεται σε νοσοκομείο της πόλης, καθώς μετά την πράξη του φέρεται να κατανάλωσε χάπια. Είχε βρεθεί σε λιπόθυμη κατάσταση δίπλα στη σορό της συζύγου του.

Ο ίδιος, κατά πληροφορίες, αντιμετωπίζει προβλήματα ψυχιατρικής φύσεως. Όταν το επιτρέψουν οι συνθήκες θα κληθεί να δώσει εξηγήσεις σε ανακριτή ώστε να αποφασιστεί η ποινική του μεταχείριση.

Πηγή: newsbeast.gr




Εβρος | «Παγίδες θανάτου» στον Έβρο οι αφύλακτες διαβάσεις τρένων

Βολές στον ΟΣΕ ρίχνει η Hellenic Train για το ζήτημα της κατάργησης των δρομολογίων, που διεξάγονται υπό… κανονικές συνθήκες με τρένα, στο τμήμα Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο – Αλεξανδρούπολη και Αλεξανδρούπολη – Ξάνθη – Αλεξανδρούπολη, έως και τις 31 Ιανουαρίου 2024. Ο λόγος; Η αδυναμία κάλυψης από την πλευρά του ΟΣΕ των αφύλακτων διαβάσεων.

Όπως αναφέρουν πληροφορίες από την Hellenic Train, επειδή υπάρχει «σωρεία» αφύλακτων διαβάσεων, η εταιρεία εδώ και κάποιο διάστημα διεξάγει τα δρομολόγια με λεωφορεία μέχρι να αποκατασταθούν οι ελλείψεις που παρατηρούνται σε επίπεδο υποδομής. Είχε προηγηθεί αντίστοιχη ενημέρωση για κατάργηση των εν λόγω δρομολογίων μέχρι τις 15 Ιανουαρίου, με την εταιρεία να λέει πως δεν υπάρχει κάποια εγγύηση από την πλευρά του διαχειριστή της υποδομής για την κάλυψη των αφύλακτων διαβάσεων. Το ζήτημα της φύλαξης των διαβάσεων αποτελεί σημαντικό «αγκάθι» για τον σιδηρόδρομο, αφού συνδέεται με την «αποψίλωση» του προσωπικού στον ΟΣΕ τα προηγούμενα χρόνια καθώς και τη συνταξιοδότηση μεγάλου αριθμού υπαλλήλων.

Σύμφωνα με τον ΟΣΕ, στην περιοχή Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο υπάρχουν 38 διαβάσεις, εκ των οποίων 10 έχουν βανδαλιστεί. Πρόκειται για παλιές διαβάσεις, για τις οποίες δεν υπάρχουν ανταλλακτικά προκειμένου να αποκατασταθούν. Παράλληλα, στο τμήμα Αλεξανδρούπολη – Ξάνθη υπάρχουν 6 αφύλακτες διαβάσεις. Γι’ αυτές, και τις 10 που έχουν βανδαλιστεί, έγινε διαγωνισμός, τον οποίο κέρδισε εταιρεία security που αναζητάει 32 άτομα για να τις φυλάνε. Ωστόσο, όπως λένε από τον ΟΣΕ, η διαδικασία εύρεσης προσωπικού είναι δύσκολη, καθώς οι συγκεκριμένες περιοχές είναι δυσπρόσιτες. Πάντως, τα δρομολόγια που καταργεί η Hellenic Train μέχρι τις 31/1/2024 έχουν ουσιαστικά καταργηθεί εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα.

e-evros.gr




Αναβρασμός μετά την εκτέλεση του Ζαμπούνη | Παλιές υποθέσεις και συμβόλαια θανάτου «στο μικροσκόπιο», για να βρεθούν οι δράστες

Σε κατάσταση συναγερμού βρίσκονται οι Αρχές μετά την εν ψυχρώ εκτέλεση του Βαγγέλη Ζαμπούνη στον Νέο Κόσμο. Στην ΕΛ.ΑΣ. υπάρχει έντονη ανησυχία και, όπως επισημαίνουν πηγές, κανείς δεν μπορεί να προβλέψει τις εξελίξεις στον χώρο του οργανωμένου εγκλήματος.

Το ΙΧ «γιάφκα» και η επίθεση στον Ασπρόπυργο

Οι αστυνομικοί της Ασφάλειας ερευνούν ξανά παλαιότερες επιθέσεις και συμβόλαια θανάτου, αφού, όπως λένε, ο Βαγγέλης Ζαμπούνης είχε πολλούς εχθρούς στη νύχτα.

Τον Ιούνιο του 2023, ένα σκουρόχρωμο τζιπ εντοπίστηκε με πλάστες πινακίδες στην οδό Φανοσθένους στον Νέο Κόσμο. Μέσα στο όχημα βρέθηκε βαρύτατος οπλισμός και συγκεκριμένα δύο καλάσνικοφ, δύο αλεξίσφαιρα, δύο εννιάρια πιστόλια, πολλές σφαίρες, δύο μπιτόνια με εύφλεκτο υλικό, καθώς και δύο χειροβομβίδες.

Το όχημα ήταν σταθμευμένο μόλις ένα χιλιόμετρο μακριά από το πρατήριο υγρών καυσίμων του Ζαμπούνη στην οδό Φραντζή, εκεί όπου τελικά δολοφονήθηκε με 97 σφαίρες.

Οι εξελίξεις μετά την εν ψυχρώ δολοφονία του 44χρονου, που είχε εμπλακεί στην Greek Mafia, ενισχύουν όσο ποτέ τα σενάρια που έλεγαν πως τότε κάποιοι δεν προλάβαν να ολοκληρώσουν το σχέδιό τους.

Μόλις μια ημέρα μετά την πρώτη απόπειρα, στις 10 Ιουνίου, άγνωστοι έφτασαν σε πρατήριο υγρών καυσίμων στην περιοχή του Ασπροπύργου. Οι δράστες ακινητοποίησαν τους υπάλληλους και πυρπόλησαν βυτιοφόρα, στέλνοντας με αυτόν τον τρόπο σαφές μήνυμα στους ιδιόκτητες, οι οποίοι είναι τα παιδιά ενός εκ των μεγάλων ονομάτων της νύχτας, ο οποίος δολοφονήθηκε το 2022 στο εξοχικό του στη Βοιωτία.

Η διπλή δολοφονία του Κορυδαλλού

Δύο μέρες νωρίτερα από τον εντοπισμό του αυτοκίνητου με τον βαρύτατο οπλισμό, στον Κορυδαλλό δολοφονούνται δύο άτομα, που είχαν απασχολήσει τις Αρχές για υποθέσεις νύχτας.

Οι τρεις αυτές επιθέσεις έχουν μπει στο μικροσκόπιο των Αρχών, που προσπαθούν να βρουν την αλυσίδα των γεγονότων, που οδήγησαν στη δολοφονία Ζαμπούνη.

Ομοιότητες με άλλες δολοφονίες

Οι πληρωμένοι δολοφόνοι του Ζαμπούνη, όπως εκτιμούν τα στελέχη της ΕΛ.ΑΣ. και μετέδωσε σε σχετικό της ρεπορτάζ το πρωί της Τετάρτης (17/1) η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA», έχουν βαρύ παρελθόν στη νύχτα. Αυτό φαίνεται από τις ψύχραιμες και συντονισμένες κινήσεις τους κατά τη διάρκεια της δολοφονίας του 44χρονου.

Οι ομοιότητες, όπως στη δολοφονία του επιχειρηματία στον Γέρακα, της διπλής εκτέλεσης στον Κορυδαλλό και της επίθεσης στη Βοιωτία προσανατολίζουν τις Αρχές στο ενδεχόμενο οι δράστες του συμβολαίου θανάτου του 44χρονου να έχουν συμμετοχή σε κάποιες από αυτές τις μαφιόζικες εκτελέσεις.

Οι αστυνομικοί εξετάζουν και τα κινητά του 44χρονου, στην προσπάθειά τους να βρουν κάποιο στοιχείο για τους εκτελεστές αλλά και τον ηθικό αυτουργό, που πλήρωσε το συμβόλαιο θανάτου.

Τα «SMS» για τα δύο συμβόλαια θανάτου στο οργανωμένο έγκλημα

Την ίδια στιγμή, υπάρχουν πληροφορίες μέσα από SMS πως στις αρχές του Ιουνίου του 2023 η ΕΛ.ΑΣ γνώριζε για δύο συμβόλαια θανάτου στο οργανωμένο έγκλημα.

Ειδικότερα, πρόκειται για τα συμβόλαια θανάτου στον Κορυδαλλό και τον Νέο Κόσμο, όπου δολοφονήθηκε ο Βαγγέλης Ζαμπούνης.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η ΕΛ.ΑΣ. γνώριζε ποια θα ήταν τα θύματα των συμβολαίων θανάτου, τους φυσικούς και τους ηθικούς αυτουργούς των δολοφονικών επιθέσεων, αλλά και τον λόγο που κρύβεται πίσω από αυτές.

Βίντεο από τη δολοφονία του Βαγγέλη Ζαμπούνη:

Γιατί δεν είχε ασφάλεια ο Ζαμπούνης το μοιραίο βράδυ;

Αν και ο Βαγγέλης Ζαμπούνης έπαιρνε μέτρα αυτοπροστασίας και είχε προσωπική φύλαξη, το βράδυ που δολοφονήθηκε στον Νέο Κόσμο ήταν μόνος.

Τους τελευταίους μήνες ο 44χρονος φέρεται να μην είχε κανέναν φρουρό, γεγονός το οποίο ήταν συνειδητή επιλογή, καθώς φοβόταν την εκ των έσω προδοσία και το ενδεχόμενο να σημειωθούν διαρροές από τους φρουρούς του σε αντίπαλη συμμορία.

Επομένως, θεωρούσε πως ήταν ασφαλέστερο να κινείται μόνος του.




Γυναικοκτονία στη Σαλαμίνα: Κυνική ομολογία από τον 71χρονο δράστη | Το καρτέρι θανάτου που είχε στήσει

Με την ομολογία του 71χρονου αργά το βράδυ της Τρίτης στους αστυνομικούς του ανθρωποκτονιών, ολοκληρώθηκε το παζλ της δολοφονίας της 43χρονης στη Σαλαμίνα.

Η γυναίκα, μητέρα ενός ανήλικου παιδιού βρήκε τραγικό θάνατο τα ξημερώματα της Τρίτης στο σπίτι της μητέρας της όπου κυριολεκτικά κρυβόταν καθώς ο σύντροφός της, είχε δείξει από καιρό τις άγριες προθέσεις του.

«Ήταν με άλλον, τρελάθηκα και αποφάσισα να τη σκοτώσω»

Ο 71χρονος ομολόγησε ότι ήταν αυτός που την εκτέλεσε εν ψυχρώ με κυνηγετική καραμπίνα, υποστηρίζοντας ότι διέπραξε το έγκλημα λόγω «ερωτικής αντιζηλίας».

Εντοπίστηκε και συνελήφθη λίγο μετά τις 7 το απόγευμα χθες,  στο Κερατσίνι. Ο δράστης εντοπίστηκε, έχοντας σταθμεύσει το αυτοκίνητο του θύματος με το οποίο είχε διαφύγει και δίπλα του είχε την καραμπίνα με την οποία πυροβόλησε και σκότωσε την  43χρονη. Οδηγήθηκε στην Ασφάλεια Πειραιά για να εξεταστεί, όπου ομολόγησε το έγκλημά του και σχηματίζεται δικογραφία σε βάρος του.

Κυνικός

Ο 71χρονος σήμερα αναμένεται να οδηγηθεί ενώπιον του Εισαγγελέα Πειραιά ο οποίος θα του ασκήσει ποινική δίωξη για ανθρωποκτονία και στη συνέχεια θα ζητήσει προθεσμία για να προετοιμάσει την απολογία του στον ανακριτή.

«Ήταν με άλλον, τρελάθηκα και αποφάσισα να τη σκοτώσω» φέρεται να είπε κυνικά o 71χρονος, στους αστυνομικούς.

Πληροφορίες, αναφέρουν ότι ο άνδρας εμφανίστηκε ιδιαίτερα κυνικός προανακριτικά και χωρίς κανένα ίχνος μεταμέλειας για το έγκλημα.

Ο 71χρονος θεωρώντας ότι η άτυχη μητέρα ήταν «κτήμα» του, δεν μπορούσε να «χωνέψει» το γεγονός ότι του είχε ζητήσει να χωρίσουν και την ίδια ώρα το ότι η γυναίκα είχε βρει τη δύναμη να τον καταγγείλει.

Όπως ομολόγησε, την καραμπίνα με την οποία δολοφόνησε την σύντροφό του την αγόρασε πριν από μερικές ημέρες μαζί με τις σφαίρες από έναν άγνωστο σε λαϊκή του νησιού.

Η καταγγελία για ενδοοικογενειακή βία

Η 43χρονη στις 2 Δεκεμβρίου είχε καταγγείλει τον 71χρονο στις Αρχές για ενδοοικογενειακή βία, εξύβριση και υπεξαίρεση.

Όπως ανέφερε η ίδια στους αστυνομικούς, το βράδυ της 1ης Δεκεμβρίου και συγκεκριμένα στις 22:40, ο άνδρας τη χτύπησε, την απείλησε και την έβρισε στο σπίτι όπου διέμενε με τον 15χρονο γιο της.

Χτύπησε την ίδια αλλά και το 15χρονο παιδί της

Πληροφορίες ανέφεραν ότι στην καταγγελία της υποστήριζε ότι ο σύντροφός της, χτύπησε την ίδια αλλά και το 15χρονο παιδί της. Απείλησε πως θα την σκοτώσει, και στη συνέχεια πήρε το κινητό της και το αυτοκίνητό της και έφυγε.

«Μετά το ξύλο, της πήρε το αμάξι και το κινητό, μάλλον το ήθελε για να φωνάξει βοήθεια, και μετά ξαναγύρισε και άκουσα την κοπέλα να φωνάζει. Εκεί πρέπει να της έσπασε το πόδι», είπε ένας γείτονας.

Τότε, οι αστυνομικοί την είχαν ενημερώσει για την εφαρμογή «panic button» και την εγκατέστησαν στο κινητό της τηλέφωνο, ωστόσο, το μοιραίο πρωινό της Τρίτης η γυναίκα δεν πρόλαβε την χρησιμοποιήσει.

«H γυναίκα είχε την εφαρμογή στο κινητό της και είχε λάβει σαφείς οδηγίες από τους αστυνομικούς είτε να ενημερωθούν αν τον δουν κοντά στην περιοχή ή να ενεργοποιηθεί το panic button», ανέφερε η εκπρόσωπος της Αστυνομίας.

Της είχε στήσει καρτέρι

Η γυναικοκτονία έγινε νωρίς χθες το πρωί στην οδό Αίαντος στη Σαλαμίνα. Οι γείτονες άκουσαν γύρω στις 7 το πρωί φασαρία από το συγκεκριμένο σπίτι. Σχεδόν ταυτόχρονα με τις φωνές άκουσαν και δύο πυροβολισμούς και άμεσα ειδοποίησαν την αστυνομία.

Ο δράστης την αιφνιδίασε και την πυροβόλησε με το κυνηγετικό όπλο 2 φορές ίσως από το μικρό τζάμι της πόρτας του πατρικού της σπιτιού, που βρέθηκε σπασμένο.

Την άτυχη γυναίκα βρήκε νεκρή η μητέρα της νωρίς το πρωί.

Την τραγική σκηνή που εκτυλίχθηκε μετέφερε στην ΕΡΤ, ένας γείτονας: «Γύρω στις 8 και κάτι «Το παιδί μου, το παιδί μου» και τρέχω ανθρώπινο, γειτόνισσα είναι και τρέχω να βοηθήσω και βλέπουμε δυστυχώς την κοπέλα μπροστά στην πόρτα, νεκρή. Αίμα δεν φαινόταν γιατί είχε χτυπηθεί στην κοιλιακή χώρα και ήταν στην πλάτη της σκεπασμένη με ένα σεντόνι. Είχε το θράσος και την σκέπασε κιόλας.

Όπως όλα δείχνουν ο δράστης γνώριζε την πρωινή ρουτίνα του θύματος και την ώρα που αυτή θα ήταν μόνη στο σπίτι.

Σε ό,τι αφορά τον δράστη, μετά τη δολοφονία πήρε το φέριμποτ και πέρασε στο Πέραμα, ενώ από εκεί κατευθύνθηκε στο Κερατσίνι.

Εκεί φέρεται να έμεινε για κάποιες ώρες σε μία καφετέρια που σύχναζε, ενώ όταν έγινε γνωστή η δολοφονία της 43χρονης και αντιλήφθηκε πως θα τον υποψιαστούν έφυγε, αφήνοντας πίσω του το κινητό τηλέφωνο που είχε αρπάξει από τη σύντροφό του, να φορτίζει.

Οι αστυνομικοί τον αναζήτησαν στην ευρύτερη περιοχή και τελικά έφτασαν στη σύλληψη του.

 




Κτηνωδία στην Αράχωβα | Κακοποίησαν χάσκι μέχρι θανάτου

Απάνθρωπη εγκληματική πράξη στην Αράχωβα, με θύμα έναν σκύλο τον οποίο κακοποίησε σεξουαλικά άγνωστος με αιχμηρό αντικείμενο. Αιμόφυρτο και τραυματισμένο το άτυχο ζώο ξεψύχησε στην αυλή του σπιτιού που διέμενε.

Όπως μετέδωσε το MEGA, όλα ξεκίνησαν το βράδυ της Κυριακής, όταν ο ιδιοκτήτης του Όλιβερ, ενός καλοκάγαθου χάσκι όπως λένε στην περιοχή, επέστρεψε στο σπίτι του και άφησε για λίγο το σκυλί του να βγει έξω από την καλά προστατευμένη αυλή, καθώς το χάσκι ήθελε να πάει βόλτα.

Κι ενώ ο ιδιοκτήτης του περίμενε το σκυλάκι του να επιστρέψει εντός ολίγων λεπτών, τελικά το χάσκι δεν εμφανίστηκε ποτέ. Τρομερά ανήσυχη η οικογένεια βγήκε στους δρόμους να το αναζητήσει μέχρι τα ξημερώματα, ωστόσο δεν κατάφεραν να το εντοπίσουν.

Τελικά το βράδυ της Δευτέρας ενημέρωσαν τον ιδιοκτήτη του χάσκι πως το ζώο εντοπίστηκε σχεδόν ημιλιπόθυμο και βαριά κακοποιημένο.

Η κακοποίηση του ζώου σοκάρει. Ο Όλιβερ έφερε χτυπήματα στο κεφάλι, είχε τα πλευρά του σπασμένα και είχε κακοποιηθεί σεξουαλικά με αιχμηρό αντικείμενο.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Όλιβερ εντοπίστηκε με δεμένο το στόμα.

Τα τραύματα του Όλιβερ ήταν βαριά και δεν τα κατάφερε να κρατηθεί στη ζωή, ενώ ο/οι δράστης/ες αυτής της αποτρόπαιας πράξης αναζητούνται.

«Είμαστε στο ψάξιμο. Δεν υπάρχει περίπτωση να αφήσουμε να περάσει έτσι αυτό. Δεν υπάρχει περίπτωση να είναι περαστικός αυτός που το έκανε, το ζώο δεν υπάρχει περίπτωση να ακολουθήσει έναν άγνωστο άνθρωπο. Ήξερε τους δράστες», είπε στο MEGA η Μάρθα Πουλτίδου, επικεφαλής Πανελλήνιας Ομάδας για την κακοποίηση των ζώων.

Τα περιστατικά κακοποίησης ζώων στην Αράχωβα είναι συχνά, καθώς μόλις πριν 30 ημέρες εντοπίστηκε γατάκι σε σακούλα σκουπιδιών μέσα σε κάδο.

 




Πώς στήθηκε η ενέδρα θανάτου στο Παλαιό Φάληρο | Έχουν βρεθεί 3 κάλυκες από όπλο των 9 χιλιοστών

Νέα στοιχεία που αφορούν την ενέδρα θανάτου που φέρεται να στήθηκε έξω από την κατοικία 60χρονου στο Παλαιό Φάληρο βλέπουν το «φως» της δημοσιότητας.

Η δολοφονία σημειώθηκε λίγο πριν τις 21:00 την Πέμπτη (30/11) και στο σημείο βρέθηκαν τρεις κάλυκες από όπλο των 9 χιλιοστών.

Όπως μετέδωσε το πρωί της Παρασκευής (1/12) η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο, οι Αρχές αναφέρουν ότι πρόκειται για σεσημασμένο κακοποιό και η ενέδρα εκτιμάται ως ξεκαθάρισμα λογαριασμών.

Ο αλλοδαπός άνδρας δέχθηκε επίθεση έξω από το σπίτι του στην οδό Αίαντος στο Παλαιό Φάληρο από άγνωστο άνδρα με καλυμμένα τα χαρακτηριστικά του προσώπου του, ο οποίος πυροβόλησε τον 60χρονο, με μία από τις σφαίρες να τον βρίσκει στο στήθος.

Εικόνα από το σημείο που έπεσαν οι πυροβολισμοί στο Παλαιό Φάληρο

Το θύμα μεταφέρθηκε εν ζωή στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός, όπου κατέληξε λίγο αργότερα παρά τις προσπάθειες των γιατρών.

Μία από τις σφαίρες φέρεται να βρέθηκε στον 1ο όροφο της πολυκατοικίας όπου διέμενε το θύμα, ενώ ο 60χρονος ζούσε στον 5ο.

Ο 60χρονος είχε απασχολήσει τις Αρχές στο παρελθόν για εμπόριο ναρκωτικών και συμμετοχή σε διάφορες εγκληματικές οργανώσεις.

 



Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς: Πρώτη αιτία θανάτου παγκοσμίως τα καρδιαγγειακά νοσήματα

Η 29η Σεπτεμβρίου έχει οριστεί ως Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς με στόχο να αναδείξει τόσο τον ζωτικό ρόλο της καρδιάς ως κινητήριας δύναμης της ζωής αλλά και να ευαισθητοποιήσει το κοινό για την προστασία της καρδιαγγειακής υγείας

Ο πρύτανης του ΕΚΠΑ, Καθηγητής Καρδιολογίας Γεράσιμος Σιάσος, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς, τονίζει ότι είναι μία ευκαιρία «να αντιληφθούμε το μοναδικό ρόλο της καρδιάς για τη ζωή αλλά και την υγεία» και «να αντιμετωπίσουμε τους φόβους και τους παράγοντες κινδύνου οργανωμένα και σε ειδικά ιατρεία προληπτικής ιατρικής-καρδιολογίας με στόχο να κερδίσουμε χρόνια ζωής και να μειωθούν στο άμεσο μέλλον τα καρδιαγγειακά συμβάντα».

Σύμφωνα με τον κ. Σιάσο, «παρά τις πολιτικές πρόληψης που έχουν εφαρμοστεί και τις εξελίξεις στην καρδιαγγειακή ιατρική, τα καρδιαγγειακά νοσήματα εξακολουθούν να αποτελούν την πρώτη αιτία θανάτου παγκοσμίως με 18,6 εκατομμύρια θανάτους ετησίως που αντιστοιχούν στο 33% των αιτιών θανάτου.

Με τον όρο καρδιαγγειακά νοσήματα εννοούμε νοσήματα της καρδιάς και των αγγείων και περιλαμβάνουν:

  • τη στεφανιαία νόσο,
  • την ισχαιμική καρδιακή νόσο

  • τα αγγειακά εγκεφαλικά επεισόδια,

  • την περιφερική αρτηριοπάθεια,

  • τα ανευρύσματα και το διαχωρισμό της αορτής κ.ά.

Συχνότερη από όλα αυτά τα νοσήματα είναι η στεφανιαία νόσος. Η στεφανιαία νόσος μπορεί να εκδηλωθεί είτε οξέως είτε χρονίως, με συμπτώματα στηθάγχης (πόνου στο στήθος), καρδιακής ανεπάρκειας (δύσπνοια, εύκολη κόπωση, κακή ανοχή στην άσκηση, οιδήματα -πρήξιμο- των άκρων) και αρρυθμιών. Είναι σημαντικό να αναγνωρίζουμε τα ύποπτα αυτά συμπτώματα ώστε όταν έχουμε την εκδήλωση κάποιου οξέος επεισοδίου να αντιμετωπιστεί άμεσα και σε επείγουσα βάση χωρίς καθυστέρηση αλλά και σε χρόνια συμπτώματα να αναζητήσουμε έγκαιρα την κατάλληλη θεραπευτική αγωγή.

Πως όμως προκαλούνται τα καρδιαγγειακά νοσήματα; Στις περισσότερες περιπτώσεις το υποκείμενο αίτιο των καρδιαγγειακών νοσημάτων είναι η αθηροσκλήρωση, η συσσώρευση δηλαδή αθηρωματικού υλικού στα αγγεία και η στένωση αυτών.

Όσον αφορά τα αίτια εξέλιξης της αθηροσκλήρωσης πρέπει να σημειωθεί ότι είναι πολυπαραγοντικά. Αυτό σημαίνει ότι αναγνωρίζονται πολλαπλοί παράγοντες κινδύνου που δρουν αθροιστικά και μπορεί σε αυτούς να αποδοθεί έως και το 80% της εξέλιξης της αθηροσκλήρωσης. Οφείλουμε λοιπόν να γνωρίζουμε τους παράγοντες κινδύνου και να τους περιορίζουμε / θεραπεύουμε προκειμένου να προστατεύσουμε την υγεία της καρδιάς μας.

Ποιοι είναι οι παράγοντες κινδύνου και πώς τους αντιμετωπίζουμε

Οι κυριότεροι παράγοντες κινδύνου είναι:

  • Υπέρταση
  • Υπεροχληστερολαιμία

  • Σακχαρώδης διαβήτης

  • Παχυσαρκία

  • Κάπνισμα

  • Ανθυγιεινή διατροφή

  • Χρόνια νεφρική νόσος

  • Καθιστική ζωή

  • Έκθεση σε καυσαέρια.

  • Η υπέρταση παραμένει κύριος παράγοντας κινδύνου με ένα σημαντικό ποσοστό των ατόμων να μην γνωρίζουν ότι πάσχουν, ενώ μόνο το 1/3 των ατόμων με υπέρταση τελικά καταφέρουν να ρυθμίσουν την αρτηριακή τους πίεση σε ικανοποιητικά επίπεδα. Τα υγιεινο-διαιτητικά μέσα και η αποφυγή υπερβολικής κατανάλωσης άλατος μπορεί να βοηθήσουν στον περιορισμό της ανάπτυξης υπέρτασης, στις περισσότερες όμως περιπτώσεις τα άτομα με υπέρταση θα χρειαστούν φαρμακευτική αγωγή για να ρυθμίσουν την πίεσή τους.

    Οι υψηλές τιμές λιπιδίων και ιδίως της αθηρογόνου LDL- “κακής” χοληστερόλης ευθύνονται σημαντικά για την εξέλιξη της αθηρωμάτωσης και τα καρδιαγγειακά νοσήματα. Σε κάθε περίπτωση η φαρμακευτικά αγωγή πρέπει να ξεκινάει ανάλογα με το επίπεδο κινδύνου του κάθε ασθενούς. Η ύπαρξη πολλαπλών παραγόντων κινδύνου σε έναν ασθενή καθορίζει νέους χαμηλότερους στόχους LDL χοληστερόλης.

    Πάνω από το 10% του πληθυσμού πάσχει από σακχαρώδη διαβήτη. Η κύρια αίτια θανάτων των πασχόντων από σακχαρώδη διαβήτη είναι η καρδιαγγειακή νόσος για αυτό ο σακχαρώδης διαβήτης πρέπει να διαγιγνώσκεται έγκαιρα (με μέτρηση των τιμών γλυκόζης νηστείας και γλυκοζυλιωμένης αιμοσφαιρίνης) και να αντιμετωπίζεται αποτελεσματικά με τα νεότερα φάρμακα που επιτυγχάνουν σωστή γλυκαιμική ρύθμιση και καρδιοπροστασία.

    Οι βλαπτικές επιδράσεις του καπνίσματος είναι καλά τεκμηριωμένες ενώ και τα νεότερα ηλεκτρονικά συστήματα καπνίσματος δεν φαίνεται να είναι άμοιρα καρδιαγγειακών επιδράσεων. Η διακοπή του καπνίσματος είναι απαραίτητη για την εξασφάλιση της καρδιαγγειακής προστασίας και οι μονάδες διακοπής καπνίσματος μπορεί να βοηθήσουν σημαντικά.

    Υγιεινή διατροφή: Η διατροφή μας επηρεάζει σημαντικά την καρδιαγγειακή υγεία. Είναι σημαντικό να προτιμώνται τρόφιμα χαμηλά σε κορεσμένα λιπαρά, φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής άλεσης και να ακολουθούμε τη μεσογειακή διατροφή. Η υπερβολική κατανάλωση αλατιού, ζάχαρης και επεξεργασμένων τροφίμων πρέπει να αποφεύγεται.

    Φυσική δραστηριότητα: Η σωματική άσκηση είναι βασική για την υγεία της καρδιάς. Ο στόχος είναι η άσκηση (π.χ. περπατήματα, ποδηλασία κ.α.) να ενσωματωθεί στις καθημερινές δραστηριότητες με στόχο τουλάχιστον 150 λεπτά μέτριας έντασης άσκησης κάθε εβδομάδα.

    Κατανάλωση αλκοόλ: Αν και θεωρητικά μικρές ποσότητες αλκοόλ μπορεί να είναι ευεργετικές, ο στόχος είναι ο περιορισμός στο ελάχιστο της κατανάλωσης αλκοόλης».

    newsbomb.gr

     




    Το δρομολόγιο του θανάτου των Κροατών χούλιγκανς μέσα από τέσσερις χώρες-Οι ολιγωρίες της ΕΛ.ΑΣ

    Όλα τα κομμάτια του παζλ της δολοφονικής επίθεσης των Κροατών χούλιγκανς που σημειώθηκε το βράδυ της Δευτέρας έξω από την «OPAP Arena», με αποτέλεσμα ένας 29χρονος να χάσει τη ζώη του και ακόμη οκτώ άτομα να τραυματιστούν, επιχειρούν να συνθέσουν τα στελέχη της ΕΛ.ΑΣ. που ασχολούνται με την υπόθεση.

    Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στοιχεία, οι χούλιγκανς φέρονται να έφθασαν στη χώρα μας μέσω Αλβανίας -και αφού πέρασαν από Κροατία και Μαυροβούνιο- και συνέχισαν το ταξίδι τους προς την Αθήνα μέσω της Ιονίας Οδού. Συγκεκριμένα, πηγές αναφέρουν πως 80 άτομα εισήλθαν από το τελωνείο της Κακαβιάς και άλλα οκτώ οχήματα με άγνωστο αριθμό ατόμων μπήκαν από τη Νίκη και την Κρυσταλλοπηγή Φλώρινας. Μάλιστα, επέλεξαν να αποφύγουν το πέρασ

    μα από τη Σερβία, φοβούμενοι μη γίνουν αντιληπτοί από φιλάθλους σερβικών ομάδων, με τους οποίους, ούτως ή άλλως, οι σχέσεις είναι εχθρικές.

    Στη συνέχεια, σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, φέρονται να έσπασαν σε κομμάτια, προκειμένου να περάσουν όσο πιο απαρατήρητοι γίνεται μέχρι την τελική επίθεση. Κατόπιν, κάποιοι από αυτούς χρησιμοποίησαν τα οχήματά τους και, σε συνεργασία με άλλους οπαδούς ελληνικής ομάδας, έφθασαν στη Νέα Φιλαδέλφεια, προκαλώντας το χάος που ακολούθησε.

    Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι η ΕΛ.ΑΣ. εντόπισε περισσότερα από 10 οχήματα με κροατικές πινακίδες στο σταθμό του ΗΣΑΠ «Ειρήνη», ανάμεσα τους και δύο βανάκια. Σύμφωνα με πληροφορίες, μέσα σε ένα από τα βαν, εντοπίστηκαν μαύρα ρούχα και σακίδια.

    Τι έγινε μετά την είσοδο στην Ελλάδα

    Αυτό που ελέγχεται τώρα από την ΕΛ.ΑΣ. είναι αν μετά την Κακαβιά και τη Φλώρινα υπήρξε κεντρική ενημέρωση από τις υπηρεσίες για την άφιξη των οπαδών. Το τοπικό μέσο ενημέρωσης epiruspost.gr αναφέρει πως από την Κακαβιά διήλθαν περίπου 80 άτομα και πως υπήρξε ενημέρωση στις κεντρικές υπηρεσίες της ΕΛ.ΑΣ. Παράλληλα, σύμφωνα με το ίδιο μέσο, πραγματοποιήθηκε και σχετικός έλεγχος των αποσκευών, χωρίς να εντοπιστούν όπλα όπως ρόπαλα, κάτι που μαρτυρά ότι τα προμηθεύτηκαν εντός ελληνικού εδάφους.

    Από τη μεριά τους, αστυνομικές πηγές από την Αθήνα, αναφέρουν πως ακόμη ελέγχεται αν η διαχείριση, η οποία έγινε από τις υπηρεσίες όταν οι χούλιγκαν πέρσαν από την Κακαβιά, ήταν η ενδεδειγμένη για την ορθή αντιμετώπιση της κατάστασης.

    Το Μαυροβούνιο είχε ενημερώσει ότι έρχονται Κροάτες χούλιγκανς

    Στο μεταξύ, όπως αποκάλυψε ο ΣΚΑΪ, οι αρχές του Μαυροβουνίου στις 09:22 το πρωί της Δευτέρας έστειλαν στο αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ δισέλιδο έγγραφο μέσω του οποίου ενημέρωναν ότι πέρασαν τα σύνορα και είχαν προορισμό την Αθήνα. Μάλιστα γίνεται λόγος για «risky fans».

    «Αγαπητοί συνάδελφοι στις 7 Αυγούστου 2023 ανάμεσα στις 03:00 τα μεσάνυχτα και τις 06:00 το πρωί από τον συνοριακό σταθμό Μποζάι, στην έξοδο προς Μαυροβούνιο αξιωματικοί της αστυνομίας του Μαυροβουνίου έλεγξαν πολίτες της Δημοκρατίας της Κροατίας – περίπου 120 άτομα νεαρής ηλικίας – που εικάζουμε ότι ταξιδεύουν με προορισμό την Ελλάδα για να παρακολουθήσουν τον ποδοσφαιρικό αγώνα ΑΕΚ – Ντινάμο Ζάγκρεμπ. Η ομάδα αυτή εξήλθε του Μαυροβουνίου με τα παρακάτω οχήματα», τονίζει η ενημέρωση των αρχών του Μαυροβουνίου.

    Σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ είναι χαρακτηριστικό ότι σε αυτό το σήμα αναγράφεται όχι μόνο η πληροφορία και ο αριθμός των ατόμων αλλά και οι μάρκες των αυτοκινήτων στα οποία επέβαιναν καθώς και οι πινακίδες κυκλοφορίας τους. Σημειώνεται πως πρόσωπο που ασχολείται με την υπόθεση ανέφερε μεταξύ άλλων ότι «το μόνο που δεν ξέραμε είναι τι αριθμό παπούτσι φοράνε».

    Είχε ενημερώσει η Υποδιεύθυνση Αντιμετώπισης Βίας στους Αθλητικούς Χώρους

    Την ίδια ώρα αίσθηση προκαλούν τρία πληροφοριακά δελτία της Υποδιεύθυνσης Αντιμετώπισης Βίας στους Αθλητικούς Χώρους, μέσα από τα οποία προκύπτει πως η ΕΛ.ΑΣ. γνώριζε από πριν για την άφιξη των Κροατών χούλιγκαν.

    Στο πρώτο από τα έγγραφα με ημερομηνία 6/8/23 αναφέρεται πως «σύμφωνα με πληροφορίες που περιήλθαν στην παραπάνω από πηγή συνήθους αξιοπιστίας και οι οποίες διαρκώς ελέγχονται, στη χώρα μας θα αφιχθεί ικανός αριθμός (περίπου 100)οργανωμένων οπαδών της DINAMO ZAGREB (Bad Blue Boys), κάποιοι εκ των οποίων θα φιλοξενηθούν από οπαδούς της ομάδας του ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ, με τους οποίους είναι αδελφοποιημένοι και διατηρούν εξαιρετικές σχέσεις και επικοινωνία, και κάποιοι διαμένουν σε διάφορα καταλύματα Airbnb, κυρίως πλησίον της Λ.Αλεξάνδρας. Επιπλέον, ενδέχεται μικρός αριθμός αυτών να φιλοξενηθούν στα κεντρικά γραφεία του ΠΑΝ.ΚΙ επί της Λ. Αλεξάνδρας αρ. 115, τα οποία αναμένεται να ανοίξουν απογευματινές ώρες της 07/08/2023 και να συγκεντρωθεί ικανός αριθμός ατόμων».

    reporter.com




    Έβρος | Μία ακόμα “κούρσα θανάτου” κοντά στο Αεροδρόμιο- Μαρτυρία από αυτόπτη μάρτυρα στο enanews.gr

    Δεν έχουν τελειωμό οι “κούρσες θανάτου” διακινητών τόσο στο παλιό εθνικό δίκτυο όσο και στην Εγνατία Οδό το τελευταίο χρονικό διάστημα.

    Μάλιστα ένα ακόμα συμβάν εξελίχτηκε το πρωί της Τετάρτης 2 Αυγούστου όταν ένα όχημα με τουρκικές πινακίδες προσπέρασε με ιλιγγιώδη ταχύτητα τα υπόλοιπα οχήματα και στη συνέχεια όταν έγινε αντιληπτό από την ΕΛ.ΑΣ βγήκε εκτός δρόμου.

    Δείτε την παρακάτω φωτογραφία:

    Έντονη η ανησυχία τόσο των οδηγών όσο και των πολιτών με την ακραία κατάσταση που επικρατεί με τις “κούρσες θανάτου”.

    Ακούστε μαρτυρία από τον κ. Αθανάσιο Καμηλάρη ο οποίος βρέθηκε στο συμβάν :