Συνεχίζεται το θρίλερ με τον θάνατο του Βασίλη Καλογήρου

Πέπλο μυστηρίου συνεχίζει να καλύπτει τον θάνατο του Βασίλη Καλογήρου που βρέθηκε νεκρός 50 ημέρες μετά την εξαφάνισή του στον Τύρναβο. Η οικογένεια του 39χρονου ζητά απαντήσεις αναφορικά με το τι έχει συμβεί ενώ μέσα στην εβδομάδα αναμένονται τα αποτελέσματα των ιστολογικών και τοξικολογικών εξετάσεων που θα ρίξουν «φως» στην υπόθεση,.

«Οι ιστολογικές εξετάσεις θα δείξουν την αιτία θανάτου. Από τη στιγμή που θα έχουμε την αιτία θανάτου, θα μπορούμε να βγάλουμε ασφαλές συμπέρασμα», ανέφερε χαρακτηριστικά το πρωί της Τετάρτης 5/3 μιλώντας στην εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» ο επίτιμος πρόεδρος Αστυνομικών Υπαλλήλων Ν/Α Αττικής.

«Πρέπει τα στόματα να ανοίξουν. Είναι σημαντικό γιατί έτσι θα βοηθηθεί η εξέλιξη της υπόθεσης και θα μπορέσει να ηρεμήσει και η ψυχή αυτού του ανθρώπου. Δεν είναι ταμπού να μιλήσουμε για όσα αντιμετωπίζουμε μέσα στην οικογένεια», δήλωσε από την πλευρά της η δρ Εγκληματολογίας Κέλλυ Ιωάννου.

Πάντως, όπως αποκάλυψε στο MEGA ο Βασίλης Λαμπρόπουλος, στο ΑΜΚΑ του 39χρονου ψυχολόγου, δεν είχε συνταγογραφηθεί τουλάχιστον τον τελευταίο χρόνο καμία ουσία για θεραπεία ψυχικής ασθένειας.

 

Πηγή:newsbeast.gr




Κρίσιμη η ανάλυση των τοξικολογικών εξετάσεων για τον θάνατο του Βασίλη Καλογήρου

Κρίσιμη χαρακτηρίζεται η ανάλυση των τοξικολογικών εξετάσεων που έγιναν στη σορό του 39χρονου Βασίλη Καλογήρου, ο οποίος βρέθηκε νεκρός στις 17 Φεβρουαρίου στην περιοχή του Τυρνάβου, σχεδόν δύο μήνες μετά την εξαφάνισή του.

«Οι τοξικολογικές εξετάσεις μπορούν να δείξουν αν υπήρξε χρήση φαρμάκων, δηλητηρίαση ή λήψη παράνομων ουσιών. Ακόμη και αν το σώμα βρίσκεται σε προχωρημένη σήψη, οι αναλύσεις μπορούν να δώσουν σημαντικές πληροφορίες», δήλωσε στην ΕΡΤ η αναπληρώτρια καθηγήτρια Κλινικής Φαρμακολογίας του ΑΠΘ, Χρύσα Σαρδέλη. Μιλώντας στην εκπομπή «Συνδέσεις» και στους δημοσιογράφους Κώστα Παπαχλιμίντζο και Κατερίνα Δούκα επισήμανε ότι «η δυσκολία στη μεταθανάτια τοξικολογία έγκειται στην ερμηνεία των ευρημάτων, καθώς το ανθρώπινο σώμα συνεχίζει να μεταβολίζει ουσίες και μετά τον θάνατο».

Σύμφωνα με την ίδια, το δείγμα που λήφθηκε από τον 39χρονο έχει σταλεί στο τοξικολογικό εργαστήριο της Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας και όχι στα εργαστήρια του ΑΠΘ. «Η ανάλυση αυτή είναι κρίσιμη διότι αν δεν υπάρχουν όλες οι πληροφορίες, κανένας δεν μπορεί να αναλύσει και να πει για ποιο λόγο επήλθε ο θάνατος», συμπλήρωσε η αναπληρώτρια καθηγήτρια Κλινικής Φαρμακολογίας.

Όσον αφορά τον χρόνο ολοκλήρωσης της διαδικασίας, τόνισε οι αναλύσεις τέτοιου τύπου μπορεί να διαρκέσουν από έναν έως τρεις μήνες, αν και σε επείγουσες περιπτώσεις όπως η συγκεκριμένη, η διαδικασία μπορεί να επιταχυνθεί. «Πιστεύω ότι εφόσον δοθούν όλες οι πληροφορίες, οι επιστήμονες που έχουν αναλάβει την εξέταση θα μπορέσουν να δώσουν τελικά αποτελέσματα εντός 7 έως 10 ημερών», ανέφερε η κ. Σαρδέλη.

Ο ρόλος του ιατρικού φακέλου

 

Σύμφωνα με την ειδικό το άνοιγμα του ιατρικού φακέλου του 39χρονου ενδέχεται να δώσει επιπλέον στοιχεία σχετικά με τη λήψη κάποιας ουσίας, καθώς μπορεί να καταδείξει εάν αυτή συνταγογραφήθηκε ή λήφθηκε αυτοβούλως. «Ο ιατρικός φάκελος είναι πολύ σημαντικός, γιατί αποκαλύπτει πιθανές παθήσεις και φαρμακευτικές αγωγές, που μπορεί να σχετίζονται με τον θάνατο», τόνισε η κ. Σαρδέλη.

Όσον αφορά εάν είναι σύνηθες να γίνονται τοξικολογικές εξετάσεις απάντησε ότι «οι ιατροδικαστές κρίνουν κατά περίπτωση αναλόγως με τις πληροφορίες που έχουν και κάνουν κάποιες στάνταρ εξετάσεις, προφανώς αναλόγως των ευρημάτων» σημειώνοντας ότι δεν είναι κάτι παράδοξο.

Αναφορικά με το τι μπορούν να βρουν οι ερευνητές αξιολογώντας το δείγμα που έχει ληφθεί από τον 39χρονο απάντησε ότι το πολύ δύσκολο με τη μεταθανάτια τοξικολογία είναι η ερμηνεία των υπόλοιπων φαινομένων. «Το να βρεις μια ποσότητα φαρμάκου, δηλητηρίου, τροφής, κάποιας άλλης χημικής ουσίας είναι απλό. Η ερμηνεία είναι αυτό που κάνει δύσκολη τη συζήτηση και γι’ αυτό το λόγο θέλει ειδικές γνώσεις και ασχολούνται και στη χώρα μας ελάχιστοι επιστήμονες» σημείωσε.

Η σορός του 39χρονου που εντοπίστηκε σε δυσπρόσιτο σημείο σε λόφο έφερε πληγές που πιθανότατα έχουν προκληθεί από άγρια ζώα.

 

Πηγή:newsbeast.gr




Βασίλης Καλογήρου: Στην αντεπίθεση περνά η κυβέρνηση μετά τις θεωρίες για το ποιοι μπορεί να είναι υπαίτιοι για το θάνατό του

Σε τροχιά δυναμικής αντεπίθεσης περνά η κυβέρνηση, επιχειρώντας να αποκρούσει τα σενάρια και τις εικασίες που ξέσπασαν με αφορμή τον θάνατο του Βασίλη Καλόγηρου, γιου της εισαγγελέως Εφετών Λαρίσης, Σοφίας Αποστολάκη – Καλογήρου. Η μητέρα του εκλιπόντος, μέσω ανάρτησής της, απέδωσε την απώλεια του παιδιού της σε εγκληματική ενέργεια, αφήνοντας μάλιστα να εννοηθεί ότι υποπτεύεται ποιος είναι ο δολοφόνος, κάτι που πυροδότησε μια θύελλα αντιδράσεων και συνωμοσιολογικών θεωριών, συνδέοντας τον θάνατό του με την έρευνα για την τραγωδία στα Τέμπη.

Η ταχύτητα με την οποία διαδόθηκαν τα σενάρια αυτά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ανησύχησε την κυβέρνηση, που βλέπει τη δημόσια συζήτηση να λαμβάνει ανεξέλεγκτες διαστάσεις. Η ραγδαία εξάπλωση θεωριών συνωμοσίας, χωρίς αποδείξεις, αλλά με έμφαση στη δημιουργία εντυπώσεων, αποτελεί έναν νέο «πονοκέφαλο» για το κυβερνητικό στρατόπεδο.

Ενοχλημένος ο πρωθυπουργός

 

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο ίδιος ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, εμφανίζεται βαθιά ενοχλημένος από τις κατηγορίες και τις αιχμές που αφήνονται κατά της κυβέρνησης, παρουσιάζοντάς τη ως δήθεν εμπλεκόμενη στον θάνατο του Καλόγηρου και ιδίως από τη στιγμή που όλη αυτή η συνωμοσιολογία πέρασε και στην αίθουσα της Ολομέλειας του Κοινοβουλίου.

Η πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας, Ζωή Κωνσταντοπούλου, έθεσε για παράδειγμα ερωτήματα αναφορικά με την υπόθεση, ενώ σε παρόμοιο ύφος κινήθηκε και ο επικεφαλής της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ, Σωκράτης Φάμελλος που δήλωσε μόλις χθες από το βήμα πως «η κοινωνία συγκλονίζεται και ζητά απαντήσεις για τον θάνατο του γιου της ανακρίτριας των Τεμπών. Πληθαίνουν τα ερωτήματα. Οφείλουμε να τα μεταφέρουμε. Ερωτήματα που προκύπτουν και από την ανάρτηση της μητέρας του θύματος. Γιατί αναφέρεται στους υπεύθυνους του θανάτου του γιου της; Τι συσχέτιση μπορεί να υπάρχει με την έρευνα των καταγγελιών συγγενών και συνηγόρων; […] Εμείς ως ΣΥΡΙΖΑ έχουμε καταγγείλει την ηγεσία της Δικαιοσύνης. Δεν μασήσαμε τα λόγια μας. Η Δικαιοσύνη λειτουργεί ως βραχίονας της κυβέρνησης και αμφισβητούμε τις επιλογές αυτές γιατί ο κ. Μητσοτάκης παρεμβαίνει στη Δικαιοσύνη και κλονίζει την αξιοπιστία της».

Από την πλευρά του, ο Στέφανος Κασσελάκης εκ μέρους του Κινήματος Δημοκρατίας κάλεσε την εισαγγελέα του Αρείου Πάγου να τοποθετηθεί δημόσια για όσα υπονοεί, ενώ η ανεξάρτητη βουλευτής Ραλλία Χρηστίδου έκανε λόγο ανοικτά για δολοφονία. Σε ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η κ. Χρηστίδου έγραψε: «Είναι τυχαία δολοφονία ή μήνυμα προς τη Δικαιοσύνη; Η μαφία έχει διεισδύσει στη θεσμική ζωή της χώρας;».

Ξεσπάσματα Βορίδη, Γεωργιάδη, Σκέρτσου

 

Γίνεται εμφανές πως η κυβέρνηση αποφάσισε τις τελευταίες ώρες να περάσει στην αντεπίθεση και έτσι εξηγούνται οι δριμείες αντιδράσεις τόσο των υπουργών Επικρατείας, Μάκη Βορίδη και Άκη Σκέρτσου, όσο και του υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη.

Ο κ. Βορίδης δήλωσε εμφανώς ενοχλημένος και στρεφόμενος προς τα έδρανα της αντιπολίτευσης πως «έχετε ξεπεράσει κάθε όριο. Θα έρχεστε εδώ και θα λέτε ότι η κυβέρνηση δολοφόνησε έναν αθώο άνθρωπο και εμείς θα το ακούμε νηφάλια; Αναρωτιέμαι πόσο πια μπορούν να γίνουν ανεκτά τα πράγματα αυτά, οι υπαινιγμοί και οι δήθεν υπόνοιες. Ακούστε, έχουμε ένα θλιβερό περιστατικό με απώλεια ενός ανθρώπου και εκφράζουμε τα θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του. Και έρχεται εδώ ο κ. Φάμελλος και αφήνει υπαινιγμούς κατά της κυβέρνησης. Υπάρχει και συνάδελφος μας εδώ μέσα, η κα Χρηστίδου που λέει: «τυχαία είναι ή μήνυμα στην Δικαιοσύνη;». Τι υπονοείτε κ. Φάμελλε, λειτουργείτε σαν να είστε οι χυδαιότεροι των χυδαιότερων τρόλ του διαδικτύου. Υπάρχει όριο στην κατρακύλα σας; Έχετε δηλητηριάσει την κοινωνία με αβάσιμες θεωρίες».

 

Στο σημείο εκείνο μάλιστα τον διέκοψε ο βουλευτής της Πλεύσης Ελευθερίας, Αλέξανδρος Καζαμίας, για να ακολουθήσει ο εξής διάλογος:

Καζαμίας: Είστε σε δύσκολη θέση.

Βορίδης: Εγώ είμαι σε δύσκολη θέση;

Καζαμίας: Ναι.

Βορίδης: Αφήστε τα νοητά «ναι» κύριε. Απέναντι στους χυδαίους υπαινιγμούς είμαι εγώ σε δύσκολη θέση; Αν είσαι λεβέντης σήκω όρθιος να πεις τι εννοείς. Δεν ντρέπεσαι λιγάκι; Έχουμε ανεχθεί εδώ μέσα τα πάντα.

Γεροβασίλη (προεδρεύουσα): Όχι χαρακτηρισμούς…

Βορίδης: Δε θα κάνω χαρακτηρισμούς σε αυτούς που υπονοούν ότι η κυβέρνηση έχει δολοφονήσει έναν άνθρωπο; Και λίγα λέω, επιεικείς είναι οι χαρακτηρισμοί. Αυτό είναι αντιπαράθεση; Να σηκωθείτε και να το πείτε . Πείτε από τι επήλθε ο θάνατος του. Τι υπονοείτε; Είστε σοβαροί να υπονοείτε τέτοια πράγματα; Καταλαβαίνετε που οδηγείτε αυτή την αντιπαράθεση;

Πολάκης: Ποιος είσαι εσύ να μας μαλώνεις

Βορίδης: Μαλώνω την αθλιότητα και την χυδαιότητα σου και σου λέω ότι δεν είναι ανεκτή. Έχετε ξεπεράσει κάθε όριο. Θα έρχεστε εδώ θα λέτε ότι η κυβέρνηση δολοφόνησε έναν αθώο άνθρωπο και εμείς θα καθόμαστε νηφάλια να σας ακούμε; Να σας ακούμε να λέτε ότι ο πρωθυπουργός και η κυβέρνηση παρήγγειλε την δολοφονία ενός αθώου ανθρώπου και όταν θα σας πούμε ότι είστε χυδαίοι λασπολόγοι θα μας μαλώνετε και από πάνω; Ακούμε τον ΣΥΡΙΖΑ να μας μιλά και για κράτος δικαίου και ότι σέβονται την δικαιοσύνη μόνο όμως όταν οι αποφάσεις της σας βολεύουν. Μιλά ο ΣΥΡΙΖΑ που έκανε την σκευωρία Novartis. Που κατηγόρησαν 10 πολιτικούς αντιπάλους για να απαλλαγούν και οι 10. Μας τα λένε αυτοί που έχουν 2 κατηγορούμενους υπουργούς. Σήμερα πρέπει να τους ανεχτούνε να μας λένε ότι οργανώνουμε και δολοφονίες για έναν θάνατο αδόκητο και τραγικό και δεν έχουν υπομονή να περιμένουν την ιατροδικαστική έκθεση. Τέτοια είναι η λύσσα η ανυποληψία σας και εκεί οδηγείτε την πολιτική αντιπαράθεση.

Λίγη ώρα αργότερα ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, τόνισε πως «τη μια μας λέτε παιδεραστές, την άλλη λαθρέμπορους, τώρα δολοφόνους. Ως εδώ! Ο ελληνικός λαός καταλαβαίνει ότι οδηγείτε την Ελλάδα σε βούρκο».

Ανησυχία για την κοινωνική διάσταση του φαινομένου

 

Η κυβέρνηση θεωρεί ότι υπάρχει μια συντονισμένη προσπάθεια πολιτικής εκμετάλλευσης της υπόθεσης, ενώ εκφράζεται έντονη ανησυχία για το γεγονός ότι ακραίες θεωρίες, που παλαιότερα θεωρούνταν περιθωριακές, αποκτούν δυναμική και βρίσκουν έδαφος στη δημόσια συζήτηση. Ο υπουργός Επικρατείας, Άκης Σκέρτσος, επεσήμανε μέσω ανάρτησής του: «Ξεκίνησαν από «κυβέρνηση παιδοβιαστών», πέρασαν στην «κυβέρνηση λαθρεμπόρων’» και τώρα πλέον μιλούν ευθέως για «κυβέρνηση δολοφόνων». Με επικεφαλής αυτής της «εγκληματικής συμμορίας» τον ίδιο τον Πρωθυπουργό της χώρας. Αρκετά! Σωπάστε και σεβαστείτε επιτέλους τον ανείπωτο πόνο αυτών που πραγματικά πονούν. Μην τους χρησιμοποιείτε άλλο σαν πολεμοφόδια. Κι αφήστε τη δικαιοσύνη να κάνει τη δουλειά της και να οδηγήσει την υπόθεση αυτή, που μας πονάει όλους βαθιά, στη δικαστική αίθουσα και τον φυσικό δικαστή, που είναι ο μόνος που έχει γνώση όλων των δεδομένων και αποκλειστική αρμοδιότητα να κρίνει και να αποδώσει ευθύνες. Δεν θα λυγίσουμε ούτε και θα επιτρέψουμε στις δυνάμεις της αδράνειας και της στασιμότητας, του «όχι σε όλα και ναι στο τίποτα», να κρατήσουν ξανά τη χώρα πίσω».

Επικοινωνιακή στρατηγική και επόμενες κινήσεις

 

Η κυβερνητική στρατηγική πλέον εστιάζει στην αποδόμηση αυτών των ισχυρισμών, με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Παύλο Μαρινάκη να ξεκινά πλέον να δίνει απαντήσεις σε υψηλούς τόνους, ενώ δεν αποκλείεται ο ίδιος ο πρωθυπουργός να τοποθετηθεί επί του θέματος στο Thessaloniki Summit, προκειμένου να βάλει ένα τέλος στα σενάρια που ταράζουν το πολιτικό σκηνικό. Είναι σαφές ότι η πολιτική αντιπαράθεση γύρω από το θέμα δεν θα κοπάσει εύκολα και ιδίως όσο πλησιάζουμε στα συλλαλητήρια της 28ης Φεβρουαρίου, ανήμερα της επετείου της τραγωδίας των Τεμπών. Η κυβέρνηση προετοιμάζεται για μια παρατεταμένη σύγκρουση, καθώς το αφήγημα της αντιπολίτευσης φαίνεται να βρίσκει απήχηση σε ένα μέρος της κοινής γνώμης, τροφοδοτώντας τη δυσπιστία προς τους θεσμούς.

 

Πηγή:newsbeast.gr




Συγκλονιστικές αποκαλύψεις για τον θάνατο της Ευγενίας: Την χτυπούσε, την έκλεινε στο σπίτι, της έλεγε ότι θα την θάψει στον κήπο

«Η κοπέλα βασανίζονταν επί πάρα πολύ καιρό από έναν κακοποιητή»

Συγκλονιστικές είναι οι λεπτομέρειες που έρχονται στο φως για την κόλαση που ζούσε στα χέρια του κακοποιητή συντρόφου της η 40χρονη Ευγενία, η οποία άφησε την Κυριακή (05/01) την τελευταία της πνοή μετά τον άγριο ξυλοδαρμό που υπέστη και τη μάχη που έδωσε για να κρατηθεί στη ζωή.

«Η κοπέλα βασανίζονταν επί πάρα πολύ καιρό από έναν κακοποιητή», ανέφερε μιλώντας στο MEGA ο Γιώργος Καλλιακμάνης, επίτιμος πρόεδρος ένωσης αστυνομικών υπαλλήλων Νοτιοανατολικής Αττικής.

«Την χτυπούσε, την έκλεινε στο σπίτι, της έλεγε ότι αν φύγει από το σπίτι θα την θάψει στον κήπο, την είχε χτυπήσει πάρα πολύ βάναυσα, της είχε δημιουργήσει μεγάλα θέματα στον αυχένα. Η γυναίκα είχε νοσηλευτεί στο νοσοκομείο αρχικά στην Αθήνα και κατόπιν οι δικοί της την πήραν στη Βουλγαρία. Έχουμε δυστυχώς την πρώτη γυναικοκτονία για το 2025», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Παράλληλα, συμπλήρωσε ότι «πρέπει να αντιμετωπίσουμε αυτά τα ζητήματα της κακοποίησης των γυναικών και των γυναικοκτονιών και απ’ ότι φαίνεται η αυστηροποίηση των ποινών δεν είναι το μυστικό. Το μυστικό είναι αυτός ο οποίος κακοποιεί μια γυναίκα θα πρέπει να συλλαμβάνεται, θα πρέπει άμεσα να παίρνει μια ποινή από το δικαστήριο γιατί ίσως αυτό μπορεί να λειτουργήσει και αποτρεπτικά».

«Δεν είναι δυνατόν να αφήνονται οι κακοποιητές και να τελειώνουν αυτό που έχουν βάλει στο μυαλό τους», κατέληξε.

Για την συγκλονιστική υπόθεση η ψυχολόγος, Βέρα Αθανασίου, υπογράμμισε:

«Δυστυχώς οι αριθμοί είναι φοβεροί. Μια γυναίκα η οποία υπάρχει σε μια τόσο κακοποιητική σχέση στην οποία υφίσταται συνεχώς ξυλοδαρμούς και κακοποίηση, είναι πολύ δύσκολο να πάει να το καταγγείλει γιατί έχει προηγηθεί η κακοποίηση και θα πρέπει να γίνει μια καταγγελία σε έναν άνθρωπο που μετά από λίγες ώρες μπορεί να είναι πάλι στο σπίτι και να γίνουν τα χειρότερα».




Ορεστιάδα | Ανατροπή με τον θάνατο του 79χρονου πρώην αντιδημάρχου

Πρόκειται για ένα θλιβερό περιστατικό που συγκλόνισε τη Νέα Ορεστιάδα.

Ο πρώην Αντιδήμαρχος Ορεστιάδας Πέτρος Μουτουσίδης είναι το θύμα του τροχαίου δυστυχήματος στην Ορεστιάδα όταν παρασύρθηκε από αυτοκίνητο που οδηγούσε 53 χρονη γυναίκα στη διασταύρωση Πατριάρχου Γρηγορίου και Μιαούλη.

Οι πληροφορίες από αυτόπτες μάρτυρες αναφέρουν ότι το θύμα εγκλωβίστηκε κάτω από το όχημα και ανασύρθηκε χάρη στη βοήθεια πολιτών που έσπευσαν στο σημείο. Το ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ μετέφερε τον άνδρα στο Κέντρο Υγείας Ορεστιάδας, όπου δυστυχώς επιβεβαιώθηκε ο θάνατός του.Της Χρυσής Κατσαμακίδου




Έβρο | Άλλη εκδοχή του ιατροδικαστή για τον θάνατο του Πέτρου Μουτουσίδη

Όπως είναι γνωστό, ο άτυχος πρώην Αντιδήμαρχος Ορεστιάδας, έχασε τη ζωή του κοντά στο ΚΑΠΗ της πόλης, αφού βρέθηκε κάτω από τις ρόδες αυτοκινήτου.

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της Τροχαίας, ο θάνατος προήλθε επειδή “ΙΧΦ αυτοκίνητο που οδηγούσε 53χρονη γυναίκα, παρέσυρε και τραυμάτισε θανάσιμα 79χρονο που διέσχιζε πεζός το οδόστρωμα”.

Μάλιστα, σύμφωνα με αυτήν την εκδοχή, υπήρξαν πολλές απορίες στην κοινωνία της Ορεστιάδας, για το πώς είναι δυνατόν σε δρόμο μέσα στην πόλη η οδηγός να μην αντιλήφθηκε τον άνθρωπο και να τον χτύπησε.

Τώρα έρχεται η νεκροψία – νεκροτομή να ανατρέψει τα δεδομένα, αφού σύμφωνα με τον ιατροδικαστή, ο Πέτρος Μουτουσίδης ήταν ήδη πεσμένος στο οδόστρωμα και όχι όρθιος. Άρα, σύμφωνα πάντα με τα ευρήματα της νεκροψίας, ο άτυχος άνδρας βρέθηκε πεσμένος κάτω από άλλη αιτία, πιθανόν παθολογική ή από ατύχημα κατά το βάδισμα.

Το τελικό πόρισμα θα βγει μετά τα εργαστηριακά αποτελέσματα, τα οποία θα δείξουν εάν υπήρχαν παθολογικά αίτια για την πτώση.

Ακόμη κι έτσι όμως, είναι σίγουρο οτι το αυτοκίνητο είχε επαφή με τον πεσμένο άνδρα και χρειάστηκε να προστρέξουν διερχόμενοι για να τον απεγκλωβίσουν από τις ρόδες και να τον παραλάβει το ΕΚΑΒ.

Πηγή: e-evros




Δήμαρχος Λήμνου: Συντετριμμένοι μετά τον θάνατο δύο ανδρών

Σοκ και θλίψη έχει προκαλέσει στη Λήμνο ο θάνατος δύο ανδρών στην περιοχή του Κοντιά, μετά τις καταστροφές που προκάλεσε η κακοκαιρία Bora.

«Είμαστε βαθιά συντετριμμένοι από τις απώλειες. Και οι δύο άνδρες ήταν κάτοικοι του Κοντιά. Ήταν μια εφιαλτική ημέρα για το νησί μας», δήλωσε η δήμαρχος Λήμνου, Ελεωνόρα Γεώργα. «Παραμένουμε σε επιφυλακή, καθώς αν και η νύχτα ήταν σχετικά ήρεμη, αναμένουμε νέο κύμα κακοκαιρίας τις επόμενες ώρες».

Η κακοκαιρία Bora έπληξε έντονα τις περιοχές Θάνους και Κοντιά από τις πρώτες πρωινές ώρες της 30ής Νοεμβρίου. Όγκοι νερού κατέκλυσαν τους οικισμούς, παρά τα προληπτικά μέτρα που είχαν ληφθεί με καθαρισμούς φρεατίων και ρυακιών. «Οι ποσότητες βροχής που έπεσαν ήταν τεράστιες και πέρα από κάθε δυνατότητα διαχείρισης», υπογράμμισε η δήμαρχος.

Η κα. Γεώργα ανέφερε επίσης ότι βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με το Υπουργείο Πολιτικής Προστασίας, τονίζοντας την ανάγκη για μέτρα πρόληψης, ενώ εξέφρασε ανησυχία για την πιθανή υπερχείλιση του φράγματος του Κοντιά. Μέχρι στιγμής, έχουν πραγματοποιηθεί 49 αντλήσεις υδάτων.

Τέλος, κάλεσε τους πολίτες να περιορίσουν τις μετακινήσεις τους και να ακολουθούν πιστά τις οδηγίες που αποστέλλονται μέσω του 112, για τη διασφάλιση της ασφάλειάς τους.




Τι οδήγησε στον θάνατο τον 16χρονο μετά από διαρροή υγραερίου στην Ξάνθη

*Γράφει ο Μιχάλης Χριστοδουλίδης – Διπλ. Μηχανολόγος Μηχανικός ΑΠΘ, Ενεργειακός Επιθεωρητής

Το υγραέριο για εγκαταστάσεις θέρμανσης είναι ασφαλές, αποδοτικό και φθηνό καύσιμο αρκεί να το ‘’σεβαστείς’’

Μια διαρροή υγραερίου από ένα δίκτυο θέρμανσης που καίει υγραέριο μπορεί να συμβεί είτε από αστοχία κάποιου εξαρτήματος που ενσωματώνεται στο δίκτυο (πχ στεγανοποιητικά παρεμβύσματα, σύνδεσμοι, φλάντζες, ρακόρ, βάνες, κλπ) είτε από κακοτεχνία κατά την φάση της κατασκευής.

Πάντως είτε στην μία περίπτωση, είτε στην άλλη, πριν την παράδοση του συστήματος σε κανονική λειτουργία, ο εγκαταστάτης οφείλει να κάνει κάποιες δοκιμές-ελέγχους μηχανικής αντοχής και στεγανότητας όλης της εγκατάστασης για τυχόν διαρροές και να παραδώσει στον κύριο του έργου, το σχετικό πιστοποιητικό, καθώς και όλα τα πιστοποιητικά καταλληλόλητας και συμμόρφωσης με τα πρότυπα ασφαλείας και τις απαιτήσεις ασφάλειας που απορρέουν από τον Κανονισμό Εσωτερικών Εγκαταστάσεων.

Το υγραέριο που χρησιμοποιείται στις οικιακές και επαγγελματικές εγκαταστάσεις εμπεριέχει ουσίες, που σε περίπτωση διαρροής, ανιχνεύεται εξαιτίας της έντονης οσμής, ενώ σε περίπτωση που αλλάξει η αναλογία όγκου αέρα και καύσιμου σε έναν κλειστό χώρο, μπορεί να προκληθεί και έκρηξη με την παρουσία ακόμα και ενός πολύ μικρού σπινθήρα.

Εάν είχε εγκατασταθεί αυτόματος ανιχνευτής εκρηκτικών αερίων με ηχητική σήμανση, όπως εξάλλου προβλέπεται από την νομοθεσία ή ήταν συνδεδεμένος με την κεντρική βάνα παροχέτευσης του υγραερίου από την δεξαμενή προς τον λέβητα ή τις όποιες συσκευές αερίου, αυτή η βάνα θα έκλεινε αυτόματα και δεν θα άφηνε να περάσει το υγραέριο μέσω των σωληνώσεων στο εσωτερικό του κτηρίου.

Σημειώνεται δε, ότι όταν σε ένα κτήριο εγκαθίσταται σύστημα θέρμανσης με υγραέριο που παροχετεύεται μέσω μιας δεξαμενής ή μέσω συστοιχίας φιαλών με συνολική ποσότητα πάνω από τα 30 κιλά, βάση της κείμενης νομοθεσίας υποβάλλεται σχετική μηχανολογική μελέτη από αρμόδιο μηχανικό στην ειδική πλατφόρμα χορήγησης αδειών, όπου ο μηχανικός φέρει ακέραια την ευθύνη για την ορθότητα της μελέτης , αλλά και την επίβλεψη της εγκατάστασης.

Τι από όλα αυτά έγιναν ή τι από όλα αυτά δεν έγιναν;

Δείτε τον σχολιασμό του κ. Χριστοδουλίδη στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων ENA Channel




Καταδικάστηκε στο Εφετείο γιατρός για τον θάνατο 24χρονου από την Κεραμωτή μετά την τοποθέτηση γαστρικού δακτυλίου

οινή φυλάκισης τριών ετών επέβαλε το Τριμελές Εφετείο Πλημμελημάτων Θεσσαλονίκης σε γιατρό που καταδικάστηκε για τον θάνατο 24χρονου από την Κεραμωτή Καβάλας, μετά από χειρουργική επέμβαση τοποθέτησης γαστρικού δακτυλίου, τον Μάιο του 2017.

Ο κατηγορούμενος κρίθηκε ένοχος για ανθρωποκτονία από αμέλεια, ενώ το δικαστήριο αποφάσισε η ποινή του να είναι εξαγοράσιμη προς πέντε ευρώ ημερησίως. Πρωτόδικα στον γιατρό είχε επιβληθεί εξαγοράσιμη ποινή φυλάκισης τεσσάρων ετών.

Σημειώνεται ότι ο ίδιος γιατρός κατηγορείται και για τον θάνατο της 14χρονης από την Επανομή Θεσσαλονίκης, τον Ιούνιο του 2021, έπειτα από ανάλογο χειρουργείο.




Μυστήριο με τον θάνατο 41χρονου στο Ακροβούνι Καβάλας

Την Πέμπτη, 24 Οκτωβρίου, εντοπίστηκε νεκρός σε απομονωμένο χωματόδρομο κοντά στα λατομεία, πάνω από το Ακροβούνι, ένας 41χρονος αλλοδαπός άνδρας.

Το σώμα του βρέθηκε σε προχωρημένη κατάσταση αποσύνθεσης, γεγονός που υποδηλώνει ότι είχε χάσει τη ζωή του τουλάχιστον μία ημέρα πριν τον εντοπισμό του. Τα ίχνη από επίθεση σκυλιών που βρέθηκαν στο σώμα του καθιστούν την υπόθεση ακόμα πιο σοκαριστική. Η αστυνομία εξετάζει όλα τα ενδεχόμενα, συμπεριλαμβανομένης της εγκληματικής ενέργειας. Ο άτυχος άνδρας ζούσε μόνος του σε κτίσμα κοντά στην περιοχή των λατομείων, όπου φέρεται να εργαζόταν.

proininews.gr




Σέρρες | Επικήρυξη δράστη για θάνατο σκυλίτσας

Ο Φιλοζωικός Όμιλος Σερρών προχώρησε στην επικήρυξη του δράστη ή των δραστών με το ποσό των 5.000 ευρώ, οι οποίοι ευθύνονται για το θάνατο μιας σκυλίτσας από φόλα στην συμβολή των οδών Νίκου Νικολάου και Δημογερόντων, στο κέντρο της πόλης.

Η Πρόεδρος του Συλλόγου, Ζωή Κοντού, δήλωσε στην ΕΡΤ Σερρών: «Παρακαλούμε όποιον έχει δει ή γνωρίζει στοιχεία που μπορούν να οδηγήσουν στη σύλληψη του δράστη να επικοινωνήσει άμεσα μαζί μας. Δεν θα επιτρέψουμε σε καμία περίπτωση την επιστροφή στο σκοταδισμό και το έγκλημα στην πόλη μας». Υπογράμμισε ότι η σκυλίτσα δεν είναι το πρώτο θύμα των ασυνείδητων στην περιοχή, καθώς έχουν καταγραφεί και άλλοι θάνατοι αδέσποτων γατών.

Για το περιστατικό ενημερώθηκαν άμεσα η Αστυνομία, ο Δήμος Σερρών, και συμβασιούχος κτηνίατρος, οι οποίοι κατέφθασαν στο σημείο, αλλά δυστυχώς η σκυλίτσα είχε ήδη ξεψυχήσει.

Σύμφωνα με τον Φιλοζωικό Όμιλο Σερρών, η άτυχη σκυλίτσα είχε στειρωθεί μέσω προγράμματος του Δήμου Σερρών, δεν ενοχλούσε κανέναν στην περιοχή και ήταν αγαπητή από τους καταστηματάρχες και τους κατοίκους. Η ενέργεια αυτή τονίζει τη σημασία της ευθύνης για την προστασία των ζώων και την ανάγκη να σταματήσουν τέτοιες εγκληματικές πράξεις.




“Σέρρες: Σε δίκη 11 άτομα για τον θάνατο 11χρονου από έκρηξη λέβητα”

Στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Σερρών θα δικαστούν 11 άτομα για τον θάνατο του 11χρονου μαθητή και τον τραυματισμό δύο άλλων παιδιών, μετά την έκρηξη λέβητα στο προαύλιο του 9ου δημοτικού σχολείου Σερρών τον Δεκέμβριο του 2022.

Η έκρηξη συνέβη κατά τη διάρκεια εργασιών για την ενεργειακή αναβάθμιση του συστήματος θέρμανσης του σχολείου. Μεταξύ των κατηγορουμένων είναι ένας μηχανικός, ο υπεύθυνος του συνεργείου, έξι υπάλληλοι των Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου, ο τότε διευθυντής του σχολείου, ο διευθυντής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και ένας συντονιστής εκπαιδευτικού έργου.




Ο Δήμαρχος Θάσου για τον θάνατο του πρώην Δημάρχου Λευτέρη Μερέση

Ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης, μετά την είδηση του θανάτου του πρώην Δημάρχου Θάσου και επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης  “ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΑΣΟ” Λευτέρη Μερέση, δήλωσε τα εξής:

«Ο Δήμος και η κοινωνία της Θάσου αποχαιρετούν σήμερα τον μακροβιότερο Δήμαρχο του τόπου. Ο Λευτέρης Μερέσης σημάδεψε με την πολυετή παρουσία του
την πολιτική ζωή του τόπου!

Η Διοίκηση του Δήμου σεβόμενη πλήρως την επιθυμία της οικογένειας δεν θα προχωρήσει σε εκφώνηση επικήδειου λόγου καθώς το έργο και η προσφορά του
εκλιπόντος Δήμαρχου είναι αδιαμφισβήτητα γνωστή σε όλους μας!!!

Προσωπικά σήμερα αποχαιρετώ τον άνθρωπο που με μύησε στις δαιδαλώδεις οδούς της πολιτικής κρατώντας στο υπόλοιπο της ζωής μου τις συμβουλές του ως
οδηγό!

Μακαρία η οδός αγαπημένε μας Δήμαρχε!!!».




Αλεξανδρούπολη: Για ανθρωποκτονία κατηγορείται πλέον ο 18χρονος μετά τον θάνατο του πολύτεκνου

Αλλάζει το κατηγορητήριο για τον 18χρονο θαμώνα του νυχτερινού κλαμπ στις Φέρες του Έβρου, μετά τον θάνατο του 42χρονου πατέρα τεσσάρων παιδιών τον οποίο πέταξε με μια λαβή γνώστη πολεμικών τεχνών έξω από το μαγαζί παρεμβαίνοντας σε καυγά, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί στο κεφάλι και να υποκύψει.

Πλέον, ο νεαρός θα βρεθεί αντιμέτωπος με την κατηγορία της ανθρωποκτονίας και μένει να αποφασίσουν εισαγγελέας και ανακριτής αν θα θεωρήσουν ότι υπήρξε πρόθεση, που σημαίνει ότι πιθανότατα θα προφυλακιστεί. Αρχικά, ο νεαρός κατηγορήθηκε για βαριά σκοπούμενη σωματική βλάβη και είχε αφεθεί ελεύθερος με τους περιοριστικούς όρους της εγγύησης 1.000 ευρώ, της απαγόρευσης εξόδου από την χώρα και της παρουσίας στο αστυνομικό τμήμα Αλεξανδρούπολης, λόγω μετεφηβικής ηλικίας και επειδή δεν είχε απασχολήσει στο παρελθόν τις αρχές

Το τραγικό περιστατικό συνέβη το βράδυ του Δεκαπενταύγουστου, κατά την διάρκεια διασκέδασης στο νυχτερινό κέντρο, όταν ο άτυχος πολύτεκνος έσπασε κατά λάθος ένα ποτήρι, αλλά τα γυαλιά τραυμάτισαν ελαφρά στο πόδι μια κοπέλα που έσπευσε να ενημερώσει τον πατέρα της, ο οποίος διασκέδαζε στο ίδιο μαγαζί. Εκείνος ζήτησε εξηγήσεις από τον 42χρονο και ξέσπασε έντονος καβγάς που συνεχίστηκε έξω από το νυχτερινό κέντρο, με την παρέμβαση του 18χρονου.

Ο πατέρας της νεαρής που τραυματίστηκε ελαφρά από το ποτήρι που είχε σπάσει ο 42χρονος, είχε συλληφθεί από τους αστυνομικούς της Ασφάλειας με την κατηγορίας της επικίνδυνης σωματικής βλάβης, αλλά η έρευνα για το περιστατικό έδειξε ότι δεν είχε ανάμιξη στον τραυματισμό του πολύτεκνου κι έτσι αφέθηκε ελεύθερος χωρίς κανέναν περιοριστικό όρο.

evros24.gr




Δευτέρα 8 Ιουλίου | Το έργο «Διάλεξε τον θάνατό σου αγάπη μου» στο ακόντισμα Καβάλας

Μετά από δύο εξαιρετικά επιτυχημένους θεατρικούς χειμώνες στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη, το νουάρ αριστούργημα του Ρομπέρ Τομά, «Διάλεξε τον θάνατό σου αγάπη μου», ξεκινά καλοκαιρινή περιοδεία. Το έργο, σε διασκευή και σκηνοθεσία των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα, με την Κάτια Δανδουλάκη και έναν θίασο εξαιρετικών πρωταγωνιστών, υπόσχεται ανατροπές και αγωνία μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο.

Πρωταγωνιστές:

  • Κάτια Δανδουλάκη
  • Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους
  • Πηνελόπη Αναστασοπούλου
  • Γιώργος Γεροντιδάκης
  • Πάνος Σταθακόπουλος

Υπόθεση: Η ζάπλουτη κληρονόμος Φρανσουάζ Κορμπάν ζει στη βίλα της με τον νεότερο σύζυγό της Πωλ Κορμπάν και την αφοσιωμένη οικονόμο της Αντέλ. Τα χρέη του Πωλ στα χαρτιά δημιουργούν ένταση στη σχέση του ζευγαριού. Μυστηριώδεις θόρυβοι ταράζουν την ηρεμία της βίλας, και η ξαφνική επίσκεψη της Βαρόνης Σαρντονί περιπλέκει ακόμη περισσότερο την κατάσταση. Ένας ιστός αράχνης υφαίνεται γύρω από την Φρανσουάζ, και κανείς δεν ξέρει ποιος είναι φίλος και ποιος εχθρός.

Συντελεστές:

  • Διασκευή/Σκηνοθεσία: Θανάσης Παπαθανασίου, Μιχάλης Ρέππας
  • Σκηνικά: Αθανασία Σμαραγδή
  • Κοστούμια: Έβελιν Σιούπη
  • Φωτισμοί: Αλέκος Αναστασίου

Διάρκεια Παράστασης: 140 λεπτά
Τιμές Εισιτηρίων: 23,00€ – 20,00€ – 18,00€ – 15,00€
Προπώληση: more.com & ταμείο θεάτρου




“Είμαι αθώος” λέει ο Τούρκος που καταδικάστηκε ισόβια για τον θάνατο 57χρονου στο Τελωνείο των Κήπων

Αθώος δηλώνει μέσω του δικηγόρου του Γιάννη Μπάρκα στο enanews.gr ο 34χρονος Τούρκος που καταδικάστηκε ισόβια μετά από απόφαση του Μεικτού Ορκωτού Δικαστηρίου Ξάνθης για τον θάνατο του 57χρονου στο Τελωνείο των Κήπων.

Όπως δηλώνει ο δικηγόρος του 34χρονου Γιάννης Μπάρκας ο κατηγορούμενος επιμένει ότι δεν παρέσυρε ούτε σκότωσε τον 57χρονο στους Κήπους του Έβρου.

“Ο κατηγορούμενος φυσικά νιώθει πολύ άσχημα για αυτό που συνέβη αλλά δεν διέπραξε καμία δολοφονία, δηλώνει ακόμα και σήμερα, έναν χρόνο μετά τον θάνατο του 57χρονου αθώος” δήλωσε ο κ. Μπάρκας.




Σλοβακία | Ο πρωθυπουργός Ρόμπερτ Φίτσο γλίτωσε από τον θάνατο «παρά τρίχα»

Ο πρωθυπουργός της Σλοβακίας, Ρόμπερτ Φίτσο, είναι σε σταθερή κατάσταση, αλλά «δεν έχει ξεπεράσει ακόμη τον κίνδυνο», δήλωσαν αξιωματούχοι, καθώς ο εκλεγμένος πρόεδρος της χώρας απηύθυνε έκκληση για ενότητα μετά την απόπειρα δολοφονίας σε βάρος του σλοβάκου πρωθυπουργού που αποκάλυψε τις βαθιές πολιτικές διαιρέσεις των τελευταίων μηνών.

Η επίθεση, η πρώτη μεγαλύτερη εναντίον ευρωπαίου ηγέτη μετά από 20 χρόνια, προκάλεσαν σοκ σε ολόκληρη την ήπειρο, με τους ηγέτες να συνδέουν τη βία με ένα ολοένα και πιο πυρετώδες και πολωμένο πολιτικό κλίμα σε όλες τις χώρες της ενόψει των ευρωεκλογών τον Ιούνιο.

«Είναι σοκαριστικό να βλέπεις ότι κάποιος μπορεί να γίνει θύμα των πολιτικών του ιδεών. Τρεις εβδομάδες πριν από τις εκλογές, αυτό είναι εξαιρετικά ανησυχητικό», δήλωσε ο πρωθυπουργός του Βελγίου Αλεξάντερ Ντε Κρόο.

«Πρόκειται για έναν μοναχικό λύκο…»

Ο υπουργός Εσωτερικών της Σλοβακίας, Matúš Šutaj Eštok, χαρακτήρισε την επίθεση ως πολιτικά υποκινούμενη και δήλωσε ότι ο ύποπτος ήταν ένας άνδρας που έδρασε μόνος του και είχε συμμετάσχει σε αντικυβερνητικές διαδηλώσεις. «Πρόκειται για έναν μοναχικό λύκο που είχε ριζοσπαστικοποιηθεί την τελευταία περίοδο μετά τις προεδρικές εκλογές», δήλωσε ο Eštok στους δημοσιογράφους.

«Εάν τα τραύματα ήταν μόνο μερικά χιλιοστά χαμηλότερα, θα μιλούσαμε για τον εκλιπόντα πρωθυπουργό»

Οι εκλογές αυτές, τις οποίες κέρδισε ο σύμμαχος του Φίτσο, Πέτερ Πελεγκρίνι, τον Απρίλιο, αύξησαν τις εντάσεις στη χώρα, όπου ο σλοβάκος πρωθυπουργός ακολουθεί μια διχαστική ατζέντα από τότε που επέστρεψε για τρίτη φορά στην πρωθυπουργία τον Οκτώβριο.

Βίντεο με την επίθεση:

«Δεν μπορώ ακόμη να πω ότι κερδίζουμε»

Ο υπουργός Άμυνας, Robert Kaliňák, δήλωσε ότι η κατάσταση του Φίτσο είναι σταθερή, αν και είναι πολύ νωρίς για να πούμε ότι το μέλλον είναι θετικό. «Ακόμα δεν έχει ξεπεράσει το πρόβλημα», δήλωσε ο Kaliňák. «Δεν μπορώ ακόμη να πω ότι κερδίζουμε ή ότι η πρόγνωση είναι θετική», πρόσθεσε.

Ο 59χρονος Φίτσο δέχτηκε τουλάχιστον 5 πυροβολισμούς την Τετάρτη το μεσημέρι, καθώς συνομιλούσε με μια μικρή ομάδα υποστηρικτών του στην πόλη Χάντλοβα. Ο δράστης της επίθεσης είναι ο 71χρονος Juraj Cintula, συγγραφέας στο επάγγελμα, και συνελήφθη επί τόπου.

Σύμφωνα με βίντεο που κυκλοφόρησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο ίδιος παραδέχεται την επίθεση και εξηγεί ότι την έκανε εξαιτίας της διαφωνίας του με την πολιτική του Φίτσο.

«Δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι απόλυτα ασφαλής»

Ο Πελεγκρίνι δήλωσε ότι κατάφερε να έχει μια σύντομη συνομιλία με τον Φίκο στο νοσοκομείο, αλλά δήλωσε ότι η κατάσταση του ηγέτη παραμένει κρίσιμη. «Είναι σε θέση να μιλήσει, αλλά μόνο λίγες προτάσεις και επίσης είναι πολύ κουρασμένος επειδή παίρνει κάποια φάρμακα», δήλωσε στους δημοσιογράφους.

«Δεν μπορούμε να πούμε αυτή τη στιγμή ότι ο πρωθυπουργός είναι απολύτως ασφαλής. Ο πρωθυπουργός Ρόμπερτ Φίτσο γλίτωσε παρά τρίχα από τον θάνατο. Εάν τα τραύματα ήταν μόνο μερικά χιλιοστά χαμηλότερα, θα μιλούσαμε για τον εκλιπόντα πρωθυπουργό».

Ο Πελεγκρίνι απηύθυνε έκκληση για ενότητα σε μια «διαιρεμένη Σλοβακία», όπως τη χαρακτήρισε, καλώντας τους πολίτες να μετριάσουν τα συναισθήματά τους. Ανεξάρτητα από τις πολιτικές ή θρησκευτικές τους τάσεις, οι άνθρωποι πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι «περάσαμε μια κόκκινη γραμμή» με τους πυροβολισμούς, είπε. «Θα ήθελα να ζητήσω από όλους στη Σλοβακία να απορρίψουν οποιαδήποτε μορφή βίας, παρακαλώ ας μην κλιμακώσουμε αυτή τη βία».




Θεσσαλονίκη: 33χρονος χάρισε ζωή με τον θάνατό του – Δωρεά οργάνων και ιστών αποφάσισε η οικογένειά του

Δώρα ζωής προσέφερε με τον θάνατό του 33χρονος που νοσηλευόταν στη Β’ Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (Β΄ ΜΕΘ) του Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης «Γ. Παπανικολάου» και έχασε τη μάχη για τη ζωή.

Οι οικείοι του, στην πιο δύσκολη για αυτούς στιγμή, αποφάσισαν να προσφέρουν δώρα ζωής σε συνανθρώπους μας, όπως αναφέρεται σε σημερινή ανακοίνωση του Νοσοκομείου.

Η δωρεά οργάνων και ιστών ολοκληρώθηκε με επιτυχία την Κυριακή του Πάσχα. Το χειρουργείο της δωρεάς πραγματοποιήθηκε από τις χειρουργικές ομάδες της Μονάδας Μεταμόσχευσης του ΓΝΘ «Ιπποκράτειου», της Μονάδας Μεταμοσχεύσεων Καρδιάς του Ωνάσειου Καρδιοχειρουργικού Κέντρου και της Οφθαλμολογικής Κλινικής του ΠΓΝΘ ΑΧΕΠΑ.

Τα συλλυπητήριά της αλλά και τις θερμότατες ευχαριστίες για την προσφορά οργάνων και το μεγαλείο ψυχής που επέδειξαν εκφράζει η Διοίκηση του Νοσοκομείου προς τους οικείους του δωρητή. Επιπλέον, η Διοίκηση ευχαριστεί το προσωπικό της Β’ Μονάδας Εντατικής Θεραπείας του «Γ. Παπανικολάου» και όλων των άλλων τμημάτων και κλινικών του Νοσοκομείου που συνεργάστηκαν για το σκοπό της δωρεάς.

Συγκεκριμένα, το προσωπικό του Αναισθησιολογικού Τμήματος, των Χειρουργείων, του Ακτινολογικού Εργαστηρίου, του Καρδιολογικού Τμήματος, του Μικροβιολογικού Εργαστηρίου, του Βιοχημικού Εργαστηρίου, του Αιματολογικού Εργαστηρίου και τη Αιμοδοσίας και του Τμήματος Ανοσολογίας-Ιστοσυμβατότητας. «Χωρίς την καθοριστική συμβολή όλων αυτών των επαγγελματιών υγείας δεν θα ήταν δυνατή η επιτυχής έκβαση της διαδικασίας της δωρεάς», αναφέρεται στην ίδια ανακοίνωση.

Η διαδικασία διενεργήθηκε υπό το γενικό συντονισμό του Ελληνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων.

Το «Γ. Παπανικολάου» στηρίζει τη Δωρεά Οργάνων μετά το τέλος της ζωής, ως την ύψιστη μορφή εθελοντικής προσφοράς προς τον συνάνθρωπο, πολιτισμού και αλτρουισμού, καταλήγει η ανακοίνωση.



Νέα παρέμβαση Καλλιάνου για τον θάνατο του πατέρα του | «Δεν θα μας βγάλουν τρελούς, ούτε θα βγούμε τρελοί ξαφνικά»

Μεγάλες διαστάσεις έχει πάρει η υπόθεση με τον θάνατο του πατέρα του Γιάννη Καλλιάνου και τις καταγγελίες του βουλευτή της ΝΔ για την αντιμετώπιση που είχε ο εκλιπόν από το Αττικό νοσοκομείο.

Σήμερα μιλώντας στον ΑΝΤ1 ο εντατικολόγος του «Αττικόν», Μιχάλης Ρίζος, δήλωσε ότι ακολουθήθηκαν όλα τα πρωτόκολλα, ενώ σημείωσε ότι «ο κ. Καλλιάνος ήθελε ιδιαίτερη μεταχείριση, αλλά στο υπάρχον σύστημα δεν γίνεται αυτό», ενώ σε ερώτηση του Γιώργου Λιάγκα για το αν έλαβε ο γιατρός «φακελάκι», κάτι που κατήγγειλε η μητέρα του βουλευτή απάντησε ότι «εμείς είμαστε κατά σε όλες τις μορφές που λέγεται “φακελάκι”».

Ο Γιάννης Καλλιάνος σε τηλεφωνική παρέμβασή του στην εκπομπή τόνισε ότι «όλα αυτά θα τα επιλύσει η ελληνική Δικαιοσύνη».

Μάλιστα συμπλήρωσε ότι «δεν ζήτησα καμιά ιδιαίτερη μεταχείριση, ζήτησα τη μεταχείριση που πρέπει να είχε ένας άνθρωπος ο οποίος “έσβηνε” στα χέρια μου. Δεν ζήτησαν τίποτα παραπάνω από το να βρεθεί μια ΜΑΦ, δεν ζήτησα τίποτα παραπάνω, όταν έλεγαν ότι είναι υπέροχες οι εξετάσεις του, να μπει σε μια ΜΕΘ, χωρίς να διασωληνωθεί. Χωρίς να πάρουμε τη θέση ενός παιδιού που ήταν από τροχαίο 20 χρονών. Καμιά ιδιαίτερη μεταχείριση δεν ζητήσαμε, ζητήσαμε μια φυσιολογική μεταχείριση σε έναν άνθρωπο ο οποίος «έσβηνε» επί τέσσερις μέρες μπροστά μας και οι γιατροί μας έλεγαν ότι πάνε όλα καλά».

Τέλος, ο βουλευτή της ΝΔ ξεκαθάρισε ότι: «εγώ έχω τα στοιχεία μου, ξέρω ακριβώς τι έχει γίνει. Δεν θα μας βγάλουν τρελούς, ούτε θα βγούμε τρελοί ξαφνικά».

Πηγή: newsbeast.gr




Τροχαίο στη Βουλή | Ένοχος αστυνομικός για τον θάνατο του 23χρονου Ιάσονα – Ξέσπασε η μητέρα

Ένοχος για ανθρωποκτονία από αμέλεια κρίθηκε ο αστυνομικός για την υπόθεση θανάτου του 23χρονου Ιάσονα, που έχασε τη ζωή του έξω από τη Βουλή, όταν ο κατηγορούμενος με το υπηρεσιακό όχημα του κοινοβουλίου προσέκρουσε πάνω του παραβιάζοντας τον ΚΟΚ. Το δικαστήριο επέβαλε την ποινή τριετούς φυλάκισης με αναστολή.

Στο άκουσμα της έκφρασης «λύεται η συνεδρίασις» από την πρόεδρο της έδρας, η μητέρα του παιδιού ξέσπασε. «Αυτό ήταν; Ούτε το δίπλωμα δεν χάνει. Πώς να σταματήσουν να γίνονται τροχαία στην Ελλάδα», φώναξε και χειροκρότησε ειρωνικά.

Κανένα ελαφρυντικό από τον εισαγγελέα

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο εισαγγελέας αρνήθηκε στον αστυνομικό το ελαφρυντικό του πρότερου σύννομου βίου καθώς όχι μόνο δεν συμμορφώθηκε με τον ΚΟΚ αλλά τηρούσε την ίδια πρακτική συστηματικά και σε προγενέστερο χρόνο της αξιόποινης πράξης και επομένως το συμβάν δεν μπορεί να αποτελέσει «παραφωνία» στην έως τότε συμπεριφορά του.

Τι υποστήριξε ο αστυνομικός στην απολογία του 

Στην απολογία του ο αστυνομικός εξέφρασε την λύπη του «που έφυγε ένας νέος άνθρωπος χωρίς λόγο. Μακάρι να είχα έρθει σε επικοινωνία με την οικογένειά του νωρίτερα».

Ο κατηγορούμενος είπε πως το 2018 που ο ίδιος υπηρετεί, «μπαίνουμε στη Βουλή από αυτό το σημείο και ποτέ κανείς δεν μας είπε τίποτα».

Για την 12η Μαρτίου 2021, ημέρα του τραγικού δυστυχήματος, ο αστυνομικός συνέχισε λέγοντας:

«Εκείνη την ημέρα, η είσοδος για τη Βουλή από την Αμαλίας, ήταν κλειστή λόγω συγκέντρωσης. Μας ενημέρωσαν ότι δεν μπορούσαμε να πάμε από Κριεζώτου και να μπούμε στη Βουλή από Ακαδημίας. Ήμουν πεπεισμένος ότι η διαδρομή που έκανα δεν απαγορευόταν. Ακόμη και σήμερα, μετά το τροχαίο, η οδηγία της αστυνομίας είναι, αν υπάρχει επίσημος να μπαίνει έτσι...».

Αναφερόμενος στις συνθήκες του δυστυχήματος, είπε πως ενώ ανέμεναν με τον συνοδηγό του στην Β. Σοφίας απέναντι από την Βουλή για να στρίψουν αριστερά «μας έδωσε προτεραιότητα ένας ταξιτζής. Βγάλαμε φλας και μπήκαμε προοδευτικά. Προσέκρουσε πάνω μας κάτι και η σύγκρουση ήταν σφοδρή. Βγήκαμε έξω και είδαμε μια μηχανή διαλυμένη. Πήγαμε  κατευθείαν στον άνθρωπο, πήραμε το 166, δεν εγκαταλείψαμε, δεν φύγαμε. Ρωτήσαμε αν μπορούσαμε να δώσουμε αίμα και μας είπαν όχι».

Στο τέλος της απολογίας του, ο αστυνομικός είπε: «Κρίμα! Έφυγε ένας νέος άνθρωπος. Μακάρι να είχα τη δύναμη να επικοινωνήσω νωρίτερα με την οικογένεια. Είμαι και εγώ πατέρας και δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς τον γιο μου. Δεν μπορώ να φανταστώ τι περνάνε αυτοί οι άνθρωποι».

Ξέσπασε ο πατέρας στο δικαστήριο – «Εγκληματική οδηγική συμπεριφορά»

«Πρόκειται για προκλητικά εγκληματική οδηγική συμπεριφορά του κατηγορούμενου που οδήγησε στο θάνατο του γιου μου και της οικογένειας μου» κατέθεσε ο πατέρας του Ιάσονα Λαλαούνη στο δικαστήριο.

Όπως τόνισε: «Οδηγούσε τρία χρόνια μηχανή και ήταν πολύ προσεκτικός γιατί έτσι τον έμαθα που οδηγώ 40 χρόνια. Ήμασταν μαζί το προηγούμενο βράδυ. Χαριτολογώντας μου είχε πει σταματά να δουλεύεις εγώ είμαι εδώ και την άλλη μέρα…».

Ο πατέρας του 23χρονος θύματος κατηγόρησε τον οδηγό του βουλευτικού οχήματος για αδιαφορία σημειώνοντας ότι «δεν ενδιαφέρθηκε καθόλου, δεν ήρθε δίπλα στο γιο μου, δεν επικοινώνησε μαζί μας».

«Τον εγκατέλειψε στην άσφαλτο»

Στην αδιαφορία του κατηγορουμένου επικεντρώθηκε και η κατάθεση της αδελφής του θύματος που μεταξύ άλλων ανέφερε: «Σκότωσε τον αδελφό μου, δηλώνει ότι του παρείχε πρώτες βοήθειες, ενώ τον εγκατέλειψε στην άσφαλτο. Έχει καταστρέψει μια οικογένεια, ο Ιάσωνας έχασε τα όνειρα του. Ο Ιάσωνας την Τετάρτη θα γινόταν 26 χρόνων. Δεν ήταν δίπλα στον αδελφό μου ούτε την τελευταία του στιγμή».

 

Πηγή: ethnos.gr




Ξάνθη | Συνελήφθη η γυναίκα που χτύπησε ηλικιωμένη για της αρπάξει την τσάντα, με αποτέλεσμα τον θάνατό της

Στη σύλληψη μίας γυναίκας προχώρησε η ΕΛ.ΑΣ. για την αρπαγή τσάντας από 75χρονη, με αποτέλεσμα τον θάνατό της.

Συγκεκριμένα, η δράστις, αφού χτύπησε την 75χρονη άρπαξε την τσάντα της, ρίχνοντάς την στο έδαφος, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό της στο κεφάλι, ενώ στη συνέχεια τράπηκε σε φυγή.

Η ηλικιωμένη μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της πόλης, όπου κατέληξε λίγες ώρες αργότερα.

Η δράστις αναζητήθηκε και εντοπίστηκε την ίδια ημέρα από αστυνομικούς, σε περιοχή της Ξάνθης.

Η ανακοίνωση της Ελληνικής Αστυνομίας:

«Εξιχνιάσθηκε, έπειτα από μεθοδική και εμπεριστατωμένη έρευνα αστυνομικών του Τμήματος Ασφάλειας Ξάνθης, υπόθεση ληστείας με αρπαγή τσάντας σε βάρος ηλικιωμένης, που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατό της.

Για την υπόθεση συνελήφθημία ημεδαπή σε βάρος της οποίας σχηματίσθηκε δικογραφία για ανθρωποκτονία με δόλο και ληστεία.

Ειδικότερα, όπως προέκυψε από την αστυνομική έρευνα, χθες (10-4-2024) το πρωί στην Ξάνθη, η δράστιδα με άσκηση σωματικής βίας, άρπαξε την τσάντα πεζής ηλικιωμένης, ρίχνοντάς την στο έδαφος, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό της στο κεφάλι, ενώ στη συνέχεια τράπηκε σε φυγή.
Η ηλικιωμένη μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της πόλης, όπου κατέληξε λίγες ώρες αργότερα.

Στο πλαίσιο άμεσης και επιστάμενης διερεύνησης της υπόθεσης, η δράστιδα αναζητήθηκε και εντοπίστηκε την ίδια ημέρα από αστυνομικούς, σε περιοχή της Ξάνθης.

Επιπλέον βρέθηκε και κατασχέθηκε η αφαιρεθείσα τσάντα.

Η συλληφθείσα θα οδηγηθείστον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ξάνθης, ενώ την προανάκριση ενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Ξάνθης».

Πηγή: protothema.gr




Εύβοια | Θρίλερ με τον θάνατο 45χρονης – Βρέθηκε 2 χλμ μακριά από το αυτοκίνητό της

Τον μυστήριο θάνατο μίας γυναίκας ερευνούν οι Αρχές στην Εύβοια, η οποία εντοπίστηκε νεκρή 2 χιλιόμετρα μακριά από το αυτοκίνητό της, σε μία υπόθεση μυστήριο.

Το αυτοκίνητο της γυναίκας βρέθηκε εκτός οδοστρώματος 1 χιλιόμετρο έξω από την Καστέλλα Ψαχνων, ενώ η ίδια εντοπίστηκε μέσα στα αίματα 2 χλμ μακριά από αυτό. Το ΙΧ δε ήταν χτυπημένο όπως εάν είχε προηγηθεί σφοδρή σύγκρουση.

Σύμφωνα με το tvstar.gr οι αστυνομικοί, στην προσπάθειά τους να βρουν το άτομο ή τα άτομα που επέβαιναν στο όχημα, ακολούθησαν μία γραμμή αιματος, που τους οδήγησε στο πτώμα της 45χρονης.

Τα ερωτηματικά που προκύπτουν για τον θάνατό της οδήγησαν σε ανάληψη της υπόθεσης από την Ασφάλεια Χαλκίδας, ενώ η γυναίκα αφήνει πίσω της δύο δίδυμα αγοράκια, 10 ετών, τα οποία μάλιστα δεν έχουν γνωρίσει ποτέ τον πατέρα τους, καθώς πέθανε από παθολογικά αιτια όταν η 45χρονη ήταν περίπου 6 μηνών έγκυος.

Τότε είχαν κληθεί ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί από το Χαμόγελο του Παιδιού για να την στηρίξουν ψυχολογικά.

Σήμερα, 10 χρόνια μετά, ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί από το Χαμόγελο του Παιδιού είναι δίπλα στα δύο αγοράκια. Αναμένονται οι αποφάσεις των εισαγγελικών αρχών για το μέλλον των παιδιών.

Πηγή: newsbomb.gr




Ανακοινώνεται η απόφαση για τη Ρούλα Πισπιρίγκου | Πέφτει η αυλαία στη δίκη για τον θάνατο της Τζωρτζίνας

Η ώρα της κρίσης για τη Ρούλα Πισπιρίγκου έφτασε, καθώς σήμερα το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο ανακοινώνει την ετυμηγορία του σχετικά με την ενοχή ή όχι της κατηγορούμενης για τον θάνατο της πρωτότοκης κόρης της, Τζωρτζίνας.

Χρειάστηκαν περίπου 15 μήνες ακροαματικής διαδικασίας και περισσότερες από 100 συνεδριάσεις, για να πέσει η αυλαία της πολύκροτης υπόθεσης. Οι τρεις δικαστές και οι τέσσερις ένορκοι αποσύρθηκαν σε διάσκεψη στις 22 Μαρτίου, οπότε και άρχισε η αντίστροφη μέτρηση για την απόφαση που θα κρίνει την τύχη της κατηγορούμενης, η οποία έχει αρνηθεί σε όλους τους τόνους όσα της αποδίδονται.

«Κάθε μέρα πεθαίνει η κατηγορούμενη. Ζει με την προσδοκία μιας καλής απόφασης», ανέφερε στον επίλογο της πενθήμερης αγόρευσής του ο Αλέξης Κούγιας, ο οποίος έδωσε πολύμηνη «μάχη» για να πείσει τους τακτικούς και λαϊκούς δικαστές ότι η εντολέας του είναι αθώα.

Αλλά και η Ρούλα Πισπιρίγκου, η οποία ήταν παρούσα στο σύνολο σχεδόν των συνεδριάσεων του δικαστηρίου, στην απολογία της, η οποία διήρκησε εννέα ημέρες, αρνήθηκε με κατηγορηματικό τρόπο ότι ευθύνεται για τον θάνατο του παιδιού της.

«Έχω κατηγορηθεί για ένα αδίκημα που είναι το χειρότερο για μια μάνα. Απευθύνομαι στη δικαιοσύνη κι ελπίζω να δικαιωθεί το παιδί μου. Θέλω να μάθω την αλήθεια. Δεν την ξέρω… Θέλω να μάθω τι έχει γίνει με το παιδί μου, θέλω να με βοηθήσετε να μάθω τι έχει γίνει με την κόρη μου», είπε κλείνοντας την απολογία της.

Ωστόσο, η εισαγγελέας του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου δεν πείστηκε από τους ισχυρισμούς της κατηγορούμενης για την οποία, στο διά ταύτα της 12ωρης αγόρευσής της, ζήτησε να κηρυχθεί ένοχη για το σύνολο των κατηγοριών που αντιμετωπίζει εστιάζοντας, μάλιστα, στο κίνητρο.
«Αν αναλογιστεί κανείς ποια είναι η αιτία για τον θάνατο είναι να τρελαθεί! Η μικρή Τζωρτζίνα είχε μια ατυχία στη ζωή της, να έχει μάνα, μητέρα, τροφό, φροντιστή την κατηγορούμενη!», ανέφερε χαρακτηριστικά η εισαγγελική λειτουργός.

Οι δικαστές για να οδηγηθούν στην οριστική κρίση τους μελετούν το πλήθος του αποδεικτικού υλικού, αλλά και τις μαρτυρίες περισσότερων από 60 προσώπων που ανέβηκαν στο βήμα του μάρτυρα σε μια προσπάθεια να εισφέρουν στη διαδικασία όσα γνωρίζουν και να συμπληρώσουν τα κομμάτια του παζλ της υπόθεσης.

Ο θάνατος της Τζωρτζίνας στάθηκε η αφορμή για να ξετυλιχτεί το κουβάρι της ιστορίας της οικογένειας Δασκαλάκη από την Πάτρα, που μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα έχασε τρία παιδιά. Η οικογενειακή τραγωδία σύντομα τράβηξε το ενδιαφέρον των Αρχών που άρχισαν να αναζητούν τα αίτια του θανάτου των παιδιών. Η αποκάλυψη για τη φονική δόση κεταμίνης που εντοπίστηκε στην Τζωρτζίνα σηματοδότησε ραγδαίες εξελίξεις που οδήγησαν στη σύλληψη της κατηγορούμενης.

Η Ρούλα Πισπιρίγκου και ο Μάνος Δασκαλάκης βρέθηκαν στο επίκεντρο των ερευνών, καθώς η εκρηκτική σχέση τους, που οδηγήθηκε σε διαζύγιο, σύμφωνα με τις Αρχές, φαίνεται να συνδέεται με τους θανάτους των παιδιών.

Ο Μάνος Δασκαλάκης, ο οποίος αρχικά βρέθηκε στο πλευρό της Ρούλας Πισπιρίγκου, μετά τις αποκαλύψεις στέκεται απέναντί της και πλέον την κατηγορεί ευθέως ότι σκότωσε τα παιδιά τους ζητώντας την καταδίκη της.

Στην περίπτωση που η κρίση του δικαστηρίου είναι καταδικαστική η Ρούλα Πισπιρίγκου θα βρεθεί αντιμέτωπη με ισόβια κάθειρξη και η τελική ποινή θα εξαρτηθεί από το αν θα της αναγνωριστούν ελαφρυντικά τα οποία και μπορούν να αλλάξουν τα δεδομένα.

Πάντως, ανεξάρτητα από την απόφαση του δικαστηρίου, η Ρούλα Πισπιρίγκου θα εξακολουθήσει να κάθεται στο εδώλιο και τους επόμενους μήνες, καθώς είναι ήδη σε εξέλιξη η δεύτερη δίκη της για τους θανάτους των δύο μικρότερων παιδιών, της Μαλένας και της Ίριδας.

Πηγή: newsbeast.gr




Θεσσαλονίκη| Καταδικάστηκαν οι ιδιοκτήτες κέντρου φροντίδας ηλικιωμένων για τον θάνατο 66χρονου τετραπληγικού από φωτιά

Σε φυλάκιση 2 ετών, με 3ετή αναστολή, καταδικάστηκαν από το Τριμελές Εφετείο Θεσσαλονίκης οι ιδιοκτήτες κέντρου φροντίδας ηλικιωμένων για τον θάνατο, από αμέλεια, ενός 66χρονου τετραπληγικού, ύστερα από φωτιά που ξέσπασε στο κέντρο, τον Ιούλιο του 2019.

Εξετάζοντας την υπόθεση σε δεύτερο βαθμό, το δικαστήριο έκρινε τους δύο κατηγορούμενους (ανδρόγυνο) ένοχους για ανθρωποκτονία από αμέλεια, μειώνοντας την ποινή κατά ένα έτος, σε σχέση με την πρωτόδικη απόφαση.

Ο 66χρονος υπέστη σημαντικά εγκαύματα και υπέκυψε ύστερα από νοσηλεία σε νοσοκομείο. Η φωτιά, σύμφωνα με την Πυροσβεστική, πιθανολογείται ότι ξέσπασε από τσιγάρο, με τους συγγενείς του θύματος να καταθέτουν στο δικαστήριο ότι ο ίδιος λόγω της τετραπληγίας του δεν είχε τη δυνατότητα να κρατήσει το τσιγάρο και κάπνιζε μόνο με τη βοήθεια τρίτων προσώπων. Ήδη από το προηγούμενο δικαστήριο δόθηκε εντολή να ερευνηθούν τυχόν ποινικές ευθύνες κι άλλων προσώπων.

Στο κατηγορητήριο αναφέρεται ότι δεν λειτούργησε η πυρανίχνευση στο θάλαμο του άτυχου άνδρα διότι είχε τοποθετηθεί ένα καπάκι, με συνέπεια η φωτιά να καίει για 20 λεπτά, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο.

Οι κατηγορούμενοι αρνήθηκαν τις ποινικές τους ευθύνες αλλά δεν έπεισαν τους δικαστές με τους ισχυρισμούς τους.

Πηγή: Newsbeast.gr




Κρήτη | «Είχε σκάσει η φωτοβολίδα στην κοιλιά του, ήταν ανοιχτή πληγή μεγάλη» | Θρήνος στο Λασίθι για τον θάνατο του 33χρονου Μανώλη

Μια τραγωδία σημειώθηκε στην Κρήτη και συγκεκριμένα στον Άγιο Νικόλαο, όπου ο 33χρονος Μανώλης σκοτώθηκε, την ώρα που διασκέδαζε με φίλους του σε πεζόδρομο της πόλης. Ο νεαρός είχε βγει βόλτα στο καρναβάλι με δύο φίλους του. Είχαν μαζί τους περισσότερες από 20 ναυτικές φωτοβολίδες, τις οποίες άναβαν και εκτόξευαν μέχρι που έγινε το μοιραίο.

Ο 33χρονος κρατούσε τη φωτοβολίδα ακριβώς μπροστά από την κοιλιά του και στην προσπάθειά του να την πυροδοτήσει, εκείνη έσκασε και του προκάλεσε σοβαρά τραύματα στο συκώτι.

«Είχε τις αισθήσεις του»

«Μετά την καρναβαλική παρέλαση, διασκεδάζαμε στα μαγαζιά εστίασης και κάποια στιγμή ακούσαμε έντονο κρότο», είπε, μιλώντας στο MEGA, ο πρόεδρος του φαρμακευτικού συλλόγου Λασιθίου και αυτόπτης μάρτυρας, Μιχάλης Πλακογιαννάκης.

«Μετά από ένα λεπτό, μας ενημέρωσαν ότι κάποιος τραυματίστηκε. Λόγω της ιδιότητάς μου πήγα να δω αν χρειάζεται βοήθεια. Ήταν μια γιατρός εκεί, έδινε ήδη τις πρώτες βοήθειες. Είχε τις αισθήσεις του το παιδί όταν πήγα. (…) Μέχρι που έφυγε από εμάς, είχε τις αισθήσεις του. Στα 7 λεπτά ήρθε το ασθενοφόρο, μέσα στο νοσοκομείο προφανώς δεν κατάφεραν οι γιατροί να τον κρατήσουν στη ζωή».

Όπως ανέφερε ο ίδιος, «είχε σκάσει η φωτοβολίδα στην κοιλιά του, ήταν ανοιχτή πληγή μεγάλη. Εγώ δεν είδα τίποτα, τη στιγμή που πήγα είχε σβήσει η φωτοβολίδα».

«Πολύ επικίνδυνες»

Αναφερόμενος στο περιστατικό, ο πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Ν/Α Αττικής, Γιώργος Καλλιακμάνης, είπε: «Είναι τραγικό εορταστικές ημέρες να τις αμαυρώνουν τέτοια πράγματα. Είναι τραγικό για ποιον λόγο χάνονται ζωές. Αυτές οι φωτοβολίδες είναι πολύ επικίνδυνες. Είχαμε το περιστατικό με τον αστυνομικό (σ.σ. στου Ρέντη)».

Σύμφωνα με τον κ. Καλλιακμάνη, «κάποιες από αυτές που είχαν, ήταν ληγμένες. Δεν είναι αστείο αυτό. Χρειάζεται ειδική άδεια για να κάνεις χρήση για οποιονδήποτε λόγο τέτοιων φωτοβολίδων. Τις πουλάνε παντού, το ζήτημα είναι πώς την χρησιμοποιείς».

Πηγή: newsbeast.gr




Ρόδος | Οικογέννεια χάνει το 5χρονο κοριτσάκι της,10 χρόνια μετά απο το Θάνατο της αδελφής της από την ίδια ασθένεια

Αβάσταχτος είναι ο πόνος για την οικογένεια στην Ρόδο που έχασε σήμερα, Τρίτη 20 Φεβρουαρίου, το μεσημέρι, το 5χρονο κοριτσάκι της.

Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για ένα παιδί που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο «Παίδων», τις τρεις τελευταίες εβδομάδες, με τους γιατρούς να έχουν καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να την κρατήσουν στη ζωή, δυστυχώς όμως, το άτυχο κορίτσι… έφυγε από τη ζωή.

Οι γονείς, από την πλευρά τους, έχουν να αντιμετωπίσουν μεγάλες δυσκολίες και μια ανείπωτη θλίψη καθώς αυτό το περιστατικό «χτυπά» για δεύτερη φορά την πόρτα της οικογένειας και «ξυπνά μνήμες» που θα έπρεπε να μείνουν πίσω. Λίγα χρόνια πριν, το 2014, η οικογένεια είχε χάσει ξανά ένα κοριτσάκι, αυτή τη φορά ηλικίας 1,5 ετών. Μάλιστα, το παιδί είχε φύγει από την ζωή λόγω της ίδιας ασθένειας!

Το 1,5 ετών κοριτσάκι είχε αρχικά διακομισθεί στο νοσοκομείο της Ρόδου λόγω ενός προβλήματος που παρουσίασε στην υγεία του, κατάσταση η οποία αντιμετωπίστηκε επιτυχώς από τους γιατρούς και του έδωσαν εξιτήριο. Λίγες ημέρες όμως αργότερα, εξασθένησε το ανοσοποιητικό σύστημα του παιδιού και παρουσίασε επιπλοκές σύμφωνα με το rodiaki.gr. Τότε, χειροτέρεψε η κατάσταση του και την Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου το 2014 εξέπνευσε.

Αξίζει να σημειωθεί πως η οικογένεια η οποία είναι πολύ γνωστή στη τοπική κοινωνία έχει ακόμη ένα αγοράκι.

Πηγή: newsbomb.gr




Ο Πούτιν απαντά στη χήρα του Ναβάλνι για τον θάνατό του | Αβάσιμοι και απεχθείς οι ισχυρισμοί περί νοβιτσόκ

«Ο ρώσος πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν δεν παρακολούθησε το βίντεο της χήρας του αντιφρονούντα Αλεξέι Ναβάλνι, Γιούλια», δήλωσε σήμερα ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου Ντμίτρι Πεσκόφ, χαρακτηρίζοντας αβάσιμους τους ισχυρισμούς της ότι ο σύζυγός της δηλητηριάστηκε με νευροπαραλητικό παράγοντα νοβιτσόκ. Όταν ρωτήθηκε για την καταγγελία της Γιούλια Ναβάλναγια ότι ο Πούτιν σκότωσε τον σύζυγό της, ο Πεσκόφ αρνήθηκε να κάνει κάποιο σχόλιο λόγω της πρόσφατης χηρείας της.

Παρ’ όλα αυτά ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου σχολίασε ότι οι κατηγορίες, σύμφωνα με τις οποίες ο Πούτιν ευθύνεται για τον θάνατο του Ναβάλνι, είναι αβάσιμες και απεχθείς.

Χήρα Ναβάλνι: Σκοτώνοντας τον Αλεξέι, ο Πούτιν σκότωσε τον μισό μου εαυτό

Η Γιούλια Ναβάλναγια, χήρα του ηγέτη της ρωσικής αντιπολίτευσης, Αλεξέι Ναβάλνι, που ανακοινώθηκε ότι πέθανε στη φυλακή στις 16 Φεβρουαρίου, δήλωσε τη Δευτέρα ότι θα συνεχίσει τον αγώνα του συζύγου της για μια ελεύθερη Ρωσία και κάλεσε τον κόσμο «να πολεμήσει τον πρόεδρο Βλαντίμιρ Πούτιν με ακόμα μεγαλύτερη μανία».

«Θέλω να ζήσω σε μια ελεύθερη Ρωσία, θέλω να οικοδομήσω μια ελεύθερη Ρωσία», δήλωσε η Ναβάλναγια σε ένα βιντεοσκοπημένο μήνυμα με τίτλο «Θα συνεχίσω το έργο του Αλεξέι Ναβάλνι».

«Ο Βλαντίμιρ Πούτιν σκότωσε τον σύζυγό μου», είπε η Ναβάλναγια, τονίζοντας ότι θα συνεργαστεί με τον ρωσικό λαό, για να πολεμήσει το Κρεμλίνο και να δημιουργήσει μια νέα Ρωσία.

Το Κρεμλίνο, όπως σημειώνει το Reuters, έχει αρνηθεί την εμπλοκή του στο θάνατο του Ναβάλνι.

«Σκοτώνοντας τον Αλεξέι, ο Πούτιν σκότωσε τον μισό μου εαυτό, τη μισή μου καρδιά και τη μισή μου ψυχή», δήλωσε η Ναβάλναγια. «Αλλά έχω ακόμα το άλλο μισό και αυτό μου λέει ότι δεν έχω δικαίωμα να παραιτηθώ. Θα συνεχίσω το έργο του Αλεξέι Ναβάλνι, θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για τη χώρα μας».

Η ίδια κατηγόρησε τις ρωσικές αρχές ότι έκρυψαν τη σορό του Ναβάλνι και περίμεναν να εξαφανιστούν τα ίχνη του νευροπαραλυτικού παράγοντα «νοβιτσόκ» από το σώμα του.

«Ξέρουμε ακριβώς, γιατί ο Πούτιν σκότωσε τον Αλεξέι πριν από τρεις ημέρες», είπε. «Θα σας το πούμε σύντομα. Θα μάθουμε σίγουρα ποιος ακριβώς πραγματοποίησε αυτό το έγκλημα και πώς ακριβώς. Θα κατονομάσουμε τα ονόματα και θα δείξουμε τα πρόσωπα».

«Σας προτρέπω να σταθείτε δίπλα μου», είπε. «Σας ζητώ να μοιραστείτε την οργή μαζί μου. Οργή, θυμό, μίσος προς εκείνους που τόλμησαν να σκοτώσουν το μέλλον μας»

Πηγή: Newsbeast.gr




Ο φυλακισμένος ρώσος αντιπολιτευόμενος Γιασίν ορκίζεται να «πολεμήσει την τυραννία» μετά το θάνατο το Ναβάλνι

Ο ρώσος αντιπολιτευόμενος Ιλιά Γιασίν, ο οποίος έχει καταδικασθεί σε κάθειρξη οκτώμισι ετών επειδή κατήγγειλε την επίθεση εναντίον της Ουκρανίας, ορκίσθηκε να συνεχίσει τη μάχη του εναντίον του Βλαντίμιρ Πούτιν, όντας πεπεισμένος πως ο ρώσος πρόεδρος «διέταξε» να σκοτωθεί ο Αλεξέι Ναβάλνι.

«Όσο η καρδιά μου χτυπάει στο στήθος μου, θα μάχομαι εναντίον της τυραννίας. Όσο ζω, δεν θα φοβηθώ το κακό. Όσο αναπνέω, θα είμαι με το λαό μου. Το ορκίζομαι», έγραψε ο Ιλιά Γιασίν σε επιστολή που δημοσιοποιήθηκε από τους οικείους του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ο Γιασίν δήλωσε «πεπεισμένος» ότι ο Βλαντίμιρ Πούτιν «διέταξε» το φόνο του Αλεξέι Ναβάλνι, παλιού φίλου του Γιασίν.

«Δεν τον σκότωσε απλώς, τον σκότωσε με επιδεικτικό τρόπο. Ειδικά πριν από τις (ρωσικές προεδρικές) εκλογές ώστε κανένας να μην αμφιβάλλει για την εμπλοκή του Πούτιν», πρόσθεσε.

«Στο μυαλό του Πούτιν, η εξουσία εκδηλώνεται μ’ αυτό τον τρόπο: με φόνους, ωμότητα και εκδίκηση. Αυτή η σκέψη δεν είναι η σκέψη κρατικού ανδρός. Είναι η σκέψη αρχηγού συμμορίας», συνέχισε ο αντιπολιτευόμενος.

Τον Απρίλιο 2023, ο Ιλιά Γιασίν, 40 ετών, καταδικάσθηκε σε δεύτερο βαθμό σε κάθειρξη οκτώμισι ετών επειδή είχε καταγγείλει «το φόνο αμάχων» στην ουκρανική πόλη Μπούτσα, κοντά στο Κίεβο, όπου ο ρωσικός στρατός κατηγορείται για βαναυσότητες, κάτι που η Μόσχα αρνείται, όπως κάνει πάντα όταν οι δυνάμεις της κατηγορούνται για εγκλήματα πολέμου.

Το Νοέμβριο, μεταφέρθηκε σε σωφρονιστική αποικία στο Σαφόνοβο, κοντά στο Σμολένσκ, στη δυτική Ρωσία.

Αγωνιστής της ρωσικής αντιπολίτευσης από την αρχή των χρόνων του 2000, όπως ο Αλεξέι Ναβάλνι, ήταν παλιός φίλος αυτού του τελευταίου.

«Ο Αλεξέι θα μείνει στην ιστορία ως ένας άνδρας εξαιρετικού θάρρους, ο οποίος έμπαινε μπροστά για τις πεποιθήσεις του. Προχωρούσε περιφρονώντας το φόβο και το θάνατο. Προχωρούσε με το χαμόγελο και υψώνοντας υπερήφανα το κεφάλι. Και πέθανε σαν ήρωας», χαιρέτισε ο Ιλιά Γιασίν.

«Ο Πούτιν θα παραμένει ένας μικρός άνδρας που απέκτησε κατά τύχη μια τεράστια εξουσία», συνέχισε.

Ο Ιλιά Γιασίν ήταν επίσης στενός φίλος και συνεγάτης ενός άλλου σημαντικού πολιτικού που αντιπολιτευόταν τον Βλαντίμιρ Πούτιν, του Μπόρις Νεμτσόφ, ο οποίος δολοφονήθηκε το 2015 στη Μόσχα.

«Ο πόνος και η φρίκη είναι αφόρητοι. Όμως παρόλα αυτά, δεν θα σωπάσω», έγραψε στην επιστολή του.

Πηγή: Newsbeast.gr




Τι γνωρίζουμε για τον θάνατο του Αλεξέι Ναβάλνι στον «Πολικό Λύκο», τη σκληρή ρωσική φυλακή του Αρκτικού Κύκλου

Λίγες ημέρες μετά την πρώτη αναφορά του θανάτου του Αλεξέι Ναβάλνι, οι πληροφορίες σχετικά με το τι συνέβη στον αντίπαλο του ρώσου προέδρου, Βλαντίμιρ Πούτιν, παραμένουν ελάχιστες. Σύμφωνα με ρωσικές μαρτυρίες, ο 47χρονος έκανε έναν σύντομο περίπατο στη φυλακή του στη Σιβηρία, δήλωσε ότι αισθάνθηκε αδιαθεσία, στη συνέχεια κατέρρευσε και δεν ανέκτησε ποτέ τις αισθήσεις του.

Το Σάββατο η οικογένεια του Ναβάλνι επιβεβαίωσε ότι ο πολιτικός ακτιβιστής πέθανε στις 14:17 τοπική ώρα την Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου.

Οι Αρχές της φυλακής όπου κρατούνταν δήλωσαν ότι υπέστη «σύνδρομο αιφνίδιου θανάτου», ανέφερε η ομάδα του. Δεν είναι σαφές αν έχει διενεργηθεί ακόμη νεκροψία στη σορό του.

Δεν είναι επίσης σαφές πού βρίσκεται η σορός του. Η μητέρα του Ναβάλνι, Λουντμίλα, η οποία έφτασε στην περιοχή το Σάββατο, επισκέφθηκε το νεκροτομείο στην πόλη Σαλεχάρντ κοντά στη φυλακή, όπου της είπαν ότι είχε μεταφερθεί η σορός του.

Η εκπρόσωπος του πολιτικού, Kira Yarmysh, δήλωσε ότι δεν επετράπη στη Λουντμίλα να εισέλθει στις εγκαταστάσεις και ότι ο δικηγόρος του γιου της απωθήθηκε από το κτίριο. Το προσωπικό δεν επιβεβαίωσε αν η σορός του βρισκόταν εκεί. Σύμφωνα με την κ. Yarmysh, η έρευνα μιας ρωσικής επιτροπής για τον θάνατο παρατάθηκε επ’ αόριστον. Της είχαν ήδη πει αξιωματούχοι ότι η σορός του Ναβάλνι δεν θα παραδιδόταν μέχρι να ολοκληρωθεί η έρευνα.

Ο ηγέτης της αντιπολίτευσης φαινόταν καλά στην υγεία του πριν από τον θάνατο

Η κατάσταση του Ναβάλνι είχε επιδεινωθεί κατά τη διάρκεια των τριών ετών που βρισκόταν στη φυλακή, όπου παραπονέθηκε ότι του αρνήθηκαν την ιατρική περίθαλψη και ότι πέρασε σχεδόν 300 ημέρες στην απομόνωση. Μέχρι τη σύλληψή του τον Ιανουάριο του 2021, είχε περάσει μήνες αναρρώνοντας από την επίθεση με νευροτοξικό παράγοντα.

Ακόμα κι έτσι, εμφανίστηκε σε σχετικά καλή διάθεση και υγεία σε ένα δικαστικό βίντεο μια ημέρα πριν από τον θάνατό του. Η διεθνής κοινή γνώμη δεν φαίνεται να συμφωνεί με την αφήγηση της Ρωσίας για το τι του συνέβη στο ΙΚ-3, ή «Πολικός Λύκος» – μία από τις βορειότερες και σκληρότερες φυλακές της Ρωσίας, σημειώνει το βρετανικό BBC. Ο Γάλλος υπουργός Εξωτερικών δήλωσε ότι ο Ναβάλνι «πλήρωσε με τη ζωή του την αντίστασή του στη ρωσική καταπίεση», προσθέτοντας ότι ο θάνατός του αποτελεί υπενθύμιση της «πραγματικότητας του καθεστώτος του Βλαντίμιρ Πούτιν».

Η μητέρα του Ναβάλνι δήλωσε ότι ο γιος της ήταν «ζωντανός, υγιής και ευτυχισμένος» όταν τον είδε για τελευταία φορά στις 12 Φεβρουαρίου, σε ανάρτησή της στο Facebook, την οποία επικαλείται η εφημερίδα Novaya Gazeta.

Τι λένε τα ρωσικά δημοσιεύματα για την κατάρρευσή του

Το ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων Interfax αναφέρει ότι οι γιατροί πέρασαν μισή ώρα προσπαθώντας να τον επαναφέρουν. Σύμφωνα με τις Αρχές της φυλακής, οι γιατροί ήταν μαζί του μέσα σε δύο λεπτά και ένα ασθενοφόρο ήταν διαθέσιμο μέσα σε έξι.

Το κρατικό δίκτυο RT -που είναι απαγορευμένο σε πολλές δυτικές χώρες- αναφέρθηκε στο ενδεχόμενο θρόμβωσης. Ο Ντμίτρι Πεσκόφ, εκπρόσωπος του Πούτιν, δήλωσε ότι «οι γιατροί πρέπει με κάποιο τρόπο να το καταλάβουν».

Η υγεία του επιδεινώθηκε στη φυλακή

Τους μήνες που ακολούθησαν τη φυλάκιση του Ναβάλνι με την κατηγορία του «εξτρεμισμού» και της «διαφθοράς», εκδόθηκαν διάφορες προειδοποιήσεις και από τους δικηγόρους του ότι η κατάστασή του επιδεινωνόταν, ότι ήταν βαριά άρρωστος ή ότι ήταν άγνωστο πού βρισκόταν.

Παραπονιόταν για σοβαρό πόνο στην πλάτη, πυρετό και μούδιασμα στα πόδια του. Μίλησε για στέρηση ύπνου εξαιτίας των ωριαίων «ελέγχων» από φρουρούς που φώτιζαν με φακούς τα μάτια του και δεν είχε ακόμη ξεπεράσει τις σοβαρές συνέπειες της επίθεσης με νευροτοξικό παράγοντα.

Πηγή: Newbeast.gr




Θάνατος Ναβάλνι: Τι λένε η εκπρόσωπος και ο βοηθός του Ρώσου αντιφρονούντα | Διεθνείς αντιδράσεις

Η εκπρόσωπος του Ρώσου αντιφρονούντα Αλεξέι Ναβάλνι, η Κίρα Γιάρμις, έγραψε στο Χ ότι δεν είναι σε θέση να επιβεβαιώσει τον θάνατό του, ο οποίος ανακοινώθηκε πριν από λίγο από τις ρωσικές σωφρονιστικές αρχές.

Η Γιάρμις έγραψε ότι ο δικηγόρος του Ναβάλνι ταξιδεύει προς την φυλακή στον Αρκτικό Κύκλο όπου κρατείτο ο Ναβάλνι εκτίοντας 19ετή ποινή κάθειρξης.

Την ίδια δήλωση με την Γιάρμις έκανε και ο βοηθός του Ναβάλνι: «Οι ρωσικές αρχές δημοσιοποιούν μια ομολογία ότι σκότωσαν τον Αλεξέι Ναβάλνι στη φυλακή. Δεν έχουμε κανένα τρόπο να το επιβεβαιώσουμε ή να αποδείξουμε ότι αυτό δεν αληθεύει», έγραψε στο Χ ο Λεονίντ Βολκόφ.

 

«Δεν έχουμε καμία βάση να πιστεύουμε την κρατική προπαγάνδα», έγραψε ο Βολκόφ προσθέτοντας ότι «αν αληθεύει η είδηση, τότε ο Πούτιν είναι αυτός που σκότωσε τον Ναβάλνι».

 

Διεθνείς αντιδράσεις για τον θάνατο Ναβάλνι:

Ο φυλακισμένος ρώσος διαφωνών Αλεξέι Ναβάλνι πλήρωσε με τη ζωή του για «την αντίστασή του σ’ ένα σύστημα καταπίεσης», ανέφερε σήμερα ο γάλλος υπουργός Εξωτερικών Στεφάν Σεζουρνέ σε σχόλιά του για τον θάνατο του ρώσου αντιπολιτευομένου μέσα στη φυλακή όπου κρατείτο.

«Ο θάνατός του σε φυλακή μας θυμίζει την πραγματικότητα του καθεστώτος του Βλαντίμιρ Πούτιν», πρόσθεσε ο γάλλος υπουργός.

Ο υπουργός Εξωτερικών της Νορβηγίας Έσπεν Μπαρτ Έιντε έγραψε στον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης X πως «η ρωσική κυβέρνηση φέρει βαριά ευθύνη» για το θάνατο του Ναβάλνι, ο οποίος εξέτιε ποινή κάθειρξης 19 ετών σε σωφρονιστική αποικία στην Αρκτική.

Ο πρόεδρος της Λετονίας Έντγκαρς Ρίνκεβιτς έγραψε στην πλατφόρμα X πως ο Ναβάλνι «δολοφονήθηκε βάναυσα από το Κρεμλίνο».

«Ό,τι και να σκέφτεται κανείς για τον Αλεξέι Ναβάλνι ως πολιτικό, απλώς δολοφονήθηκε βάναυσα από το Κρεμλίνο. Αυτό είναι ένα γεγονός και αυτό είναι κάτι που θα πρέπει κανείς να γνωρίζει για την αληθινή φύση του σημερινού καθεστώτος της Ρωσίας. Τα συλλυπητήριά μου στην οικογένεια και τους φίλους», έγραψε ο λετονός πρόεδρος.

Πηγές:  Newsbeast.gr, imerisia.gr