Σε εξέλιξη οι τεχνικές μελέτες για την επέκταση του υπήνεμου μόλου του λιμένα Καβάλας

Αυτή την περίοδο, βρίσκεται σε εξέλιξη σειρά τεχνικών μελετών που αφορούν την επέκταση του υπήνεμου μόλου του κεντρικού λιμένα Καβάλας «Απόστολος Παύλος». Οι μελέτες εκτελούνται από την εταιρεία που έχει αναλάβει τον σχεδιασμό του έργου.

Μιλώντας σχετικά ο διευθύνων σύμβουλος της Ο.Λ.Κ. Α.Ε., Άγγελος Βλάχος, επισήμανε ότι «μετά από αρκετά χρόνια, έχει έρθει η στιγμή να υλοποιηθούν λιμενικά έργα και στο κεντρικό λιμάνι της Καβάλας».

Όπως εξήγησε, μέρος των μελετών αφορά την εξέταση του βυθού, μέσω γεωτρητικών εργασιών, καθώς και την αξιολόγηση της συνολικής κατάστασης του θαλάσσιου χώρου. «Η επέκταση του υπήνεμου μόλου “Απόστολος Παύλος” είχε εγκριθεί εδώ και αρκετό καιρό. Για την υλοποίηση του έργου, η μελετητική εταιρεία οφείλει να ολοκληρώσει έναν σημαντικό αριθμό τεχνικών μελετών. Αυτές περιλαμβάνουν την ανάλυση του βυθού και των γεωλογικών συνθηκών της περιοχής, ώστε να προγραμματιστεί η κατασκευή της επέκτασης με τον βέλτιστο τρόπο», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Βλάχος τόνισε επίσης ότι η διαδικασία είναι σύνθετη, καθώς απαιτεί την τήρηση αυστηρών περιβαλλοντικών προδιαγραφών. «Πολλοί πιστεύουν ότι η κατασκευή ενός κρηπιδώματος είναι απλή υπόθεση σχεδιασμού και εκτέλεσης, όμως στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα εξαιρετικά πολύπλοκο εγχείρημα. Οι μελέτες δεν αφορούν μόνο τον βυθό, αλλά και τις καιρικές συνθήκες, τους ανέμους, τον κυματισμό και μια σειρά άλλων παραγόντων, που είναι απαραίτητοι για την ασφαλή και βιώσιμη υλοποίηση του έργου», κατέληξε.




Sports Camp BATIS Multiplex | Εκπαίδευση σε βασικές τεχνικές πρώτων βοηθειών

Τα παιδιά στο Sports Camp BATIS Multiplex είχαν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν σε βασικές τεχνικές πρώτων βοηθειών, όπως η καρδιοπνευμονική αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ), η αντιμετώπιση πνιγμονής και η παροχή βοήθειας σε περιπτώσεις λιποθυμίας από ζάλη. Η εκπαίδευση πραγματοποιήθηκε από τον φορέα Kids Save Lives και την εκπαιδεύτρια Μπέτυ Τσαρικτσή.

Πρακτική Εξάσκηση και Εμπειρίες

Οι μικροί μας ήρωες έκαναν πρακτική εξάσκηση στην ΚΑΡΠΑ, αποκομίζοντας πολύτιμες γνώσεις και δεξιότητες που μπορούν να αποδειχθούν σωτήριες σε έκτακτες ανάγκες.  Η εκπαίδευση άφησε τα παιδιά ικανοποιημένα και ενθουσιασμένα από την εμπειρία, ενισχύοντας την αυτοπεποίθησή τους και την ετοιμότητά τους να ανταποκριθούν σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης.

Εμπειρία και Οφέλη

Η πρακτική εξάσκηση και η εκπαίδευση σε πρώτες βοήθειες είναι πολύτιμη για τα παιδιά, καθώς όχι μόνο μαθαίνουν πώς να αντιμετωπίζουν καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, αλλά επίσης αναπτύσσουν αίσθημα ευθύνης και αλληλεγγύης προς τους γύρω τους. Η εμπειρία αυτή τους προσφέρει τα εφόδια να γίνουν πιο αυτοδύναμοι και έτοιμοι να προσφέρουν βοήθεια όταν χρειαστεί.




«Δεν θα επιβληθούν πρόστιμα όπου υπάρχουν τεχνικές δυσκολίες διασύνδεσης» | Διευκρινίσεις για τα POS

«Δεν πρόκειται να επιβληθούν πρόστιμα σε καμία περίπτωση εάν υπάρχουν τεχνικές δυσκολίες διασύνδεσης των POS με τις ταμειακές μηχανές» διαβεβαίωσε το πρωί της Πέμπτης 29/2 εκπρόσωπος Τύπου του υπουργείου Οικονομικών Όμηρος Τσάπαλος.

«Εάν δηλαδή ένας επαγγελματίας θέλει να διασυνδέσει τα συστήματά του αλλά ο τεχνικός δεν μπορεί να τον εξυπηρετήσει ή ο πάροχος του POS δεν έχει αναβαθμίσει ακόμα τα συστήματά του και ούτω καθεξής. Παρατηρούνται διάφορα τέτοια προβλήματα, τα οποία τα αντιμετωπίζουμε καθημερινά» διευκρίνισε ο κ. Τσάπαλος. «Να καθησυχάσουμε τον κόσμο, χρειάζεται ψυχραιμία καταρχάς. Δεν υπάρχει καμία πρόθεση να κλείσει καμία επιχείρηση και δεν υπάρχει και καμία πρόθεση να αρχίσουμε να ρίχνουμε πρόστιμα στην αγορά και στους επιχειρηματίες» είπε χαρακτηριστικά μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8 και στην εκπομπή «Πρωινές Διαδρομές στο Πρώτο» με τον Βασίλη Αδαμόπουλο.

«Είναι υποχρεωτικό από 1η Απριλίου να λειτουργεί το POS»

«Αυτό το οποίο θέλω να καθησυχάσω τον κόσμο είναι για δύο συγκεκριμένες κατηγορίες ειδικά. Η μία κατηγορία είναι οι εποχικές επιχειρήσεις που μας ρωτούν πάρα πολλοί. Δεν υποχρεώνονται οι εποχικές επιχειρήσεις να είναι συνδεδεμένες σήμερα. Θα πρέπει να είναι έστω μια μέρα πριν ανοίξουν. Για παράδειγμα, ένα κατάστημα με είδη δώρων στην Τήνο. (…) 35 κλάδοι λιανικής που υποχρεούνται με απόφαση πρόσφατη να προμηθευτούν και να εγκαταστήσουν POS. Αυτοί οι άνθρωποι θα πρέπει λοιπόν μέχρι σήμερα και δεν χωρά παράταση, να παραγγείλουν έστω το POS εντός Μαρτίου, να το εγκαταστήσουν και όσοι κλάδοι υποχρεούνται διασύνδεσης να την έχουν ολοκληρώσει μέχρι 31 Μαρτίου.

Μέσα στους 35 κλάδους που υποχρεούνται είναι οι λαϊκές αγορές και διασύνδεση και αγορά POS, είναι τα περίπτερα και διασύνδεση και αγορά POS, είναι οι οδηγοί ταξί όμως δεν χρειάζεται να διασυνδέσουν το POS με το ταξίμετρο, δεν είναι αυτή τη στιγμή της παρούσης, αλλά οφείλουν μέχρι 31 Μαρτίου να έχουν εγκαταστήσει POS. Είναι υποχρεωτικό πλέον από 1η Απριλίου να λειτουργεί το POS» σημείωσε.

«Τεχνικά προβλήματα όπου υπάρχουν αντιμετωπίζονται και δεν υπάρχει θέμα προστίμων σε καμία περίπτωση και ο στόχος μας να ολοκληρωθεί αυτό το έργο το συντομότερο δυνατό, γιατί διαφορετικά θα χάσουμε χρήματα από το Ταμείο Ανάκαμψης και θα είναι εις βάρος όλης της χώρας και όλων των πολιτών» επεσήμανε ο εκπρόσωπος Τύπου του Υπουργείου Οικονομικών, ενώ προσέθεσε πως δεν υπάρχει καμιά επίσημη ανακοίνωση αυτή τη στιγμή για άλλη παράταση, καθώς σήμερα εξετάζει το υπουργείο τα δεδομένα.

«Ούτως ή άλλως, με βάση αυτά που είπα, ανοχή προκύπτει με την έννοια ότι όπου υπάρχουν τεχνικές δυσκολίες προφανώς και δεν θα ενεργοποιηθούν τα πρόστιμα. Να δούμε και σήμερα τι θα προκύψει από τα δεδομένα και θα είμαστε σοφότεροι σε λίγες ώρες από τώρα. Ψυχραιμία σε όσους μας ακούν. Δεν πάμε να μαζέψουμε λεφτά από τα πρόστιμα. Δεν είναι εισπρακτικός ο χαρακτήρας αυτού του μέτρου. Στόχος μας είναι να αντιμετωπίσουμε τη φοροδιαφυγή» δήλωσε κλείνοντας ο Όμηρος Τσάπαλος.

Πηγή: Newsbeast.gr




Αυγενάκης από Βρυξέλλες | Ερχόμαστε μεταφέροντας την κραυγή αγωνίας των αγροτών – Ανάγκη για τεχνικές και δομικές αλλαγές στην ΚΑΠ

Προσερχόμαστε στο συμβούλιο υπουργών Γεωργίας και Αλιείας της ΕΕ μεταφέροντας την κραυγή αγωνίας των αγροτών μας, όχι μόνο των ελλήνων αγροτών, των ευρωπαίων αγροτών, είπε ο Λευτέρης Αυγενάκης από τις Βρυξέλλες, εκφράζοντας την αισιοδοξία του για το αποτέλεσμα του Συμβουλίου σχετικά με τις αλλαγές στην ΚΑΠ.

Ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, προσερχόμενος στο Συμβούλιο υπουργών Γεωργίας και Αλιείας της ΕΕ, προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

«Η συζήτηση για αλλαγές στην ΚΑΠ 23-27 ((Κοινή Αγροτική Πολιτική), αλλαγές τόσο τεχνικές, όσο και δομικές, έχει ανοίξει.

Έχει ανοίξει πολύ – πολύ νωρίτερα απ΄ ότι κάποιοι περίμεναν. Και αυτό είναι αποτέλεσμα μιας πραγματικής ανάγκης. Αυτές τις ανάγκες ενστερνίζεται η ελληνική κυβέρνηση, τις στηρίζουμε και τις αναδεικνύουμε με κάθε τρόπο και σε κάθε επίπεδο στις συμμαχίες που έχουμε ή που δημιουργούμε. Ερχόμαστε στις Βρυξέλλες σήμερα, μεταφέροντας την κραυγή αγωνίας των αγροτών μας, όχι μόνο των Ελλήνων αγροτών, των Ευρωπαίων αγροτών. Δουλεύουμε συντονισμένα, καταθέτουμε ολοκληρωμένες τεχνικές προτάσεις βελτίωσης της ΚΑΠ, αλλά δουλεύουμε μέσω των συμμαχιών που χτίζουμε και για δομικές αλλαγές. Είμαστε αισιόδοξοι για το αποτέλεσμα».

Νωρίς το πρωί ο Έλληνας υπουργός μετείχε στη συνεδρίαση των Υπουργών Γεωργίας και Αλιείας του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος. Αυτήν την ώρα μετέχει στο συμβούλιο υπουργών όπου θα καταθέσει 19 προτάσεις για τεχνικές βελτιώσεις της ΚΑΠ, και στο διάλειμμα του Συμβουλίου θα συνεδριάσει με πρωτοβουλία της Ελλάδας η ομάδα των EUMED-9 (δεύτερη συνεδρίαση).

Υπενθυμίζεται ότι ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Λευτέρης Αυγενάκης, με επιστολή του στους θεσμικούς φορείς και τα κόμματα, ζητεί προτάσεις για δομικές αλλαγές στην ΚΑΠ.

Πηγή: newsbeast.gr/