Η Λαϊκή Συσπείρωση Καβάλας στηρίζει τον αγώνα του ΚΕΘΕΑ για τη διατήρηση της απεξάρτησης

Η Λαϊκή Συσπείρωση Θα αντιπαλέψει το χτύπημα της δημόσιας και δωρεάν απεξάρτησης. 

Την απαράδεκτη αναδιάρθρωση που προωθεί η κυβέρνηση για την Απεξάρτηση. 

Στηρίζουμε τον αγώνα της Ομοσπονδίας Γονέων ΚΕΘΕΑ.

Υπερψηφίζουμε ανεπιφύλακτα το ψήφισμα της Ομοσπονδίας Γονέων ΚΕΘΕΑ, στο πρώτο θέμα της σημερινής συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου, σχετικό  με τις εξελίξεις στο χώρο της απεξάρτησης. 

Με το ψήφισμα τίθεται η ανησυχία της Ομοσπονδίας για τους σχεδιασμούς της κυβέρνησης, η οποία με σχετικό νομοσχέδιο προετοιμάζει τη συνένωση όλων των προγραμμάτων της απεξάρτησης σε έναν κοινό Οργανισμό, τον ΕΟΠΑΕ, καταργώντας το ΚΕΘΕΑ, συγχωνεύοντάς το με τον ΟΚΑΝΑ, αλλοιώνοντας έτσι τη θεραπευτική φιλοσοφία των προγραμμάτων και υποβαθμίζοντας ακόμα περισσότερο τα «στεγνά» θεραπευτικά προγράμματα. 

Θεωρούμε ότι το Δημοτικό Συμβούλιο, η διοίκηση του δήμου, ο Δήμαρχος, εκτός από την στήριξη του ψηφίσματος, πρέπει να κάνουν ένα βήμα παραπέρα για το σοβαρό αυτό ζήτημα, για να στηρίξουν τον αγώνα του ΚΕΘΕΑ. Δε χωράνε μισόλογα, στρουθοκαμηλισμός και υπεκφυγές σχετικά με τα ψηφίσματα. Να εκφράσει το ΔΣ την αντίθεση του στους σχεδιασμούς της κυβέρνησης 

Είναι γνωστή η χρόνια υποχρηματοδότηση και υποστελέχωση του ΚΕΘΕΑ, εξέλιξη που είναι άρτια δεμένη με τη στρατηγική της ΕΕ για τα ναρκωτικά στη λογική «κόστους – οφέλους», πολιτική η οποία συνεχίζει την υποβάθμιση των προγραμμάτων, την υποστελέχωση και την υποχρηματοδότηση, και έχει τη σφραγίδα όλων των κυβερνήσεων.

Το προς συζήτηση θέμα  είναι κρίσιμο. Δεν μπορούμε να δεχτούμε μοιρολατρικά αυτό που λέγεται “τι να κάνουμε, αυτό συμβαίνει στη σύγχρονη εποχή”. Γνωρίζουμε ότι η τοξικοεξάρτηση είναι στο DNA αυτού του σάπιου και διεφθαρμένου συστήματος. Το καλλιεργεί, το υποθάλπει, διακινεί το ίδιο το σύστημα. Δεν επαναπαυόμαστε λέγοντας “ο γέγονε γέγονε” ή ότι δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτε περισσότερο. Πρέπει να δυναμώσουμε την πάλη ενάντια σε όλα τα ναρκωτικά.

Ως Λαϊκή Συσπείρωση αυτό το θεωρούμε και δικό μας καθήκον, είμαστε σε ετοιμότητα, ώστε το νέο νομοσχέδιο να αποσυρθεί, δηλαδή να μην κατατεθεί καν. Διεκδικούμε τη συνέχιση και ενίσχυση της λειτουργίας του ΚΕΘΕΑ και όλων των Προγραμμάτων Απεξάρτησης των Ψυχιατρικών Νοσοκομείων.   

Καβάλα, 21/12/2023

ΓΙΑ ΤΗ ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ

ΠΟΤΟΛΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 




Η Λαϊκή Συσπείρωση Θάσου απαιτεί Άμεσα Δρομολόγια Πρίνου – Καβάλας

Η Λαϊκή Συσπείρωση Θάσου απευθύνεται στους δημοτικούς φορείς, εκφράζοντας ευγνωμοσύνη για τις προσπάθειές τους σχετικά με τα δρομολόγια Πρίνου – Καβάλας. Επισημαίνει την ανησυχία για την έλλειψη δρομολογίων και επικροτεί τη συνεργασία 18 οργανώσεων του νησιού. Καλεί σε έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου για την αντιμετώπιση του προβλήματος, επισημαίνοντας τη σημασία των θαλάσσιων μεταφορών για τη ζωή των κατοίκων του Θάσου.
Αναλυτικότερα:
ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΘΑΣΟΥ
Προς : κ. Δήμαρχο Θάσου
            κ. Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου θάσου
            κ. Δημοτικούς Συμβούλους
ΘΕΜΑ : ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΡΙΝΟΥ – ΚΑΒΑΛΑΣ
Είναι γνωστό το πρόβλημα που βιώνει ο λαός του νησιού με την έλλειψη δρομολογίων στην πορθμειακή γραμμή Πρίνου – Καβάλας.
Για αυτό λοιπόν 18 σωματεία και φορείς του νησιού παίρνουν την υπόθεση στα χέρια τους και δραστηριοποιούνται για να μπει ένα τέλος σε αυτή την απαράδεκτη κατάσταση που επιβαρύνει τα λαϊκά νοικοκυριά του νησιού με περισσότερα έξοδα και χάσιμο πολύτιμου χρόνου για μία μετάβαση στην πόλη της καβάλας καθώς γίνεται όλο και συχνότερα απαραίτητη, μετά και την αποξήλωση δομών και υπηρεσιών από το νησί.
Η αντιπροσωπεία των 18 σωματείων – φορέων έχει έρθει σε επαφή με τον αντιπεριφερειάρχη Καβάλας, τον Δήμαρχο Καβάλας ,με επαγγελματικές ενώσεις και σωματεία εργαζομένων , με συλλόγους και φορείς της πόλης και τους καλεί να πάρουν πρωτοβουλίες που θα δώσουν λύση στο πρόβλημα των θαλάσσιων μεταφορών που ταλανίζει το νησί.
ΖΗΤΑΜΕ  από τη δημοτική αρχή να προχωρήσει σε έκτακτη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου (όπως είχε δεσμευτεί παλαιότερα ο  Δήμαρχος ) για να παρθούν ανάλογες αγωνιστικές πρωτοβουλίες.
Η δημοτικοί σύμβουλοι
Χρυσάφης Νίκος
Κυριατζίδου Χαρίκλεια
Λαμπρινίδης Λάμπρος.



Λαϊκή Συσπείρωση Θάσου | Στο επίκεντρο τα προβλήματα του αργοτικού ιατρείου της Καλλιράχης

ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΘΑΣΟΥ

Προς :
κ. Προέδρο Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Θάσου
κ. Δήμαρχο Θάσου
κ. Δημοτικούς Συμβούλους
ΘΕΜΑ : ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ ΚΑΛΛΙΡΑΧΗΣ
Στην Καλλιράχη οι συνταξιούχοι ,το σωματείο τους και οι κάτοικοι του χωριού παλαιότερα κατασκεύασαν με τη βοήθεια του τότε κοινοτάρχη Ιατρού Σωτήρη , ένα κτίριο με σκοπό να χρησιμοποιηθεί ως αγροτικό ιατρείο και ως κατάλυμα του αγροτικού γιατρού .
Η τελευταία φορά που έγινε συντήρηση στο κτίριο ήταν επι προεδρίας Ελευθερίου Δημήτρη ( επί δημαρχίας Χατζημανώλη).
Σήμερα το κτίριο έχει υποστεί σοβαρές φθορές με αποτέλεσμα να μπαίνουν νερά στον πρώτο όροφο .
Οι πολιτικές που ακολουθήθηκαν εδώ και χρόνια αποδεικνύεται ότι οδήγησαν στην υποβάθμιση του δημόσιου τομέα υγείας πρωτοβάθμιου και δευτεροβάθμιου , σε βάρος του λαού και των υγειονομικών .
Πορεία που συνέβαλε στη γιγάντωση των ιδιωτικών δομών και των τεράστιων κερδών τους.
Είναι οδυνηρό για το λαό η τοπική διοίκηση να μην πρωτοστατεί  στην υπεράσπιση του δημόσιου τομέα  υγείας και να μην διεκδικεί τα απαραίτητα κονδύλια από το κράτος για τις αναγκαίες υποδομές και την  συντήρησή τους.
Πολύ περισσότερο για υποδομές πρωτοβάθμιας υγείας στο νησί .
Καλούμε τη διοίκηση του Δήμου σε αυτή την κατεύθυνση να εξασφαλίσει την άμεση συντήρηση του κτιρίου αυτού που έχει στην κατοχή του (ο Δήμος) και αποτελεί κρίσιμη υποδομή υγείας, προερχόμενο από την προσφορά αλληλεγγύης του λαού της Καλλιράχης.
ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ
Χρυσάφης Νίκος
Κυριατζίδου Χαρίκλεια
Λαμπρινίδης Λάμπρος.
 8/12/2023



Λαϊκή Συσπείρωση ΑΜΘ | Για την επικίνδυνη κατάσταση του φράγματος στο Θεραπειό του βόρειου Έβρου

ΠΡΟΣ: κ. Πρόεδρο Περιφερειακού Συμβουλίου

            κ. Περιφερειάρχη 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ: επικεφαλής Παρατάξεων ΠΣ

ΘΕΜΑ: Για την επικίνδυνη κατάσταση του φράγματος στο Θεραπειό του βόρειου Έβρου.

Όπως καταγγέλλει ο Αγροτικός Σύλλογος Τριγώνου σε σχετική του ανακοίνωση «το φράγμα Θεραπειού,  που εδώ και 50 χρόνια αρδεύει 200.000 στρέμματα στο βόρειο Έβρο, βρίσκεται σε κακή κατάσταση, παρουσιάζοντας εικόνα εγκατάλειψης» με ορατό τον κίνδυνο «να  πάθει «έμφραγμα» η κυριότερη  δομή άρδευσης του Έβρου και να μείνει απότιστος ο κάμπος».

Παράλληλα επισημαίνει ότι «από την 1η του νέου έτους το φράγμα θα είναι χωρίς προσωπικό φύλαξης, μιας και ο τελευταίος φύλακας συνταξιοδοτείται.

Οι εγκαταστάσεις σκουριάζουν ασυντήρητες για πολλά χρόνια. Και το κυριότερο  «οι πόρτες» που ρυθμίζουν τη ροή του νερού  είναι σε οριακό σημείο,  έτοιμες  να «μπλοκάρουν» με ολέθριες  συνέπειες για τους αγρότες και την περιοχή μας. 

Το «βοηθητικό» φράγμα που έγινε στα Κόμμαρα  και  δαπανήθηκαν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ παραμένει «ανενεργό» χωρίς κανένας να απολογηθεί γι’ αυτό. 

Για την κατάσταση αυτή την κύρια ευθύνη φέρνουν οι κυβερνήσεις των τελευταίων δεκαετιών αλλά και των  Περιφερειακών και Δημοτικών αρχών, που αν και γνωρίζουν το πρόβλημα αδιαφορούν. 

Με βάση τα παραπάνω Επερωτάται ο κ. Περιφερειάρχης σε ποιες ενέργειες θα προχωρήσει η Περιφέρεια:

  1. Για τις απαραίτητες παρεμβάσεις ώστε να συνεχιστεί απρόσκοπτα η λειτουργία του φράγματος του Θεραπειού;
  2. Για την πρόσληψη φύλακα για το φράγμα με μόνιμη και σταθερή σχέση εργασίας;
  3. Για τη λειτουργία του βοηθητικού φράγματος στα Κόμμαρα;

7/12/2023

Για τη ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ

Οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι

Μιχαηλίδης Σιδέρης

Στεφανίδης Γιάννης

Συμεωνίδης Θεόδωρος




Λαϊκή Συσπείρωση | Η πιθανότητα ιδιωτικοποίησης του νερού με τις συγχωνεύσεις των ΔΕΥΑ

ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΕΥΑ (ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΗΛ. ΡΕΥΜΑΤΟΣ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΙΩΝ, ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ) ΘΗΛΙΑ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ  ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ!

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η μεθόδευση της κυβέρνησης να προχωρήσει ένα βήμα παραπέρα την ιδιωτικοποίηση των ΔΕΥΑ, με τη συγχώνευση τους. Βρήκε το άλλοθι για την κατάργηση των ΔΕΥΑ, λόγω της αδυναμίας τους, μεταξύ άλλων, να καλύψουν τις υπέρογκες αυξήσεις του ηλ. ρεύματος.

Η επικίνδυνη αυτή εξέλιξη αποτελεί  κρίκο στην αλυσίδα της ιδιωτικοποίησης που ξεκίνησε με τη μεγαλύτερη ΔΕΥΑ της χώρας, την ΕΥΔΑΠ, με την εισαγωγή της στο Χρηματιστήριο ήδη από το 1999 (κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ), φτάνοντας σήμερα να κατέχεται από ιδιώτες το 39% των μετοχών της. Ενώ από το 2010 μέχρι σήμερα οι κυβερνήσεις παρέδωσαν την εταιρεία αρχικά στο ΤΑΙΠΕΔ (ΝΔ – ΠΑΣΟΚ) και στη συνέχεια στο Υπερταμείο (ΣΥΡΙΖΑ) προς περαιτέρω «αξιοποίηση», ακολουθώντας και τις σχετικές ευρωενωσιακές κατευθύνσεις. Στην ίδια κατεύθυνση και την ίδια περίπου περίοδο κινήθηκε και η ιδιωτικοποίηση της δεύτερης μεγαλύτερης ΔΕΥΑ,  ΕΥΑΘ της  Θεσσαλονίκης.

Και επειδή τρώγοντας έρχεται η όρεξη της επιχειρηματικής πρωτοβουλίας, έφτασε η ώρα και των μικρότερων ΔΕΥΑ, οι οποίες βέβαια πρέπει να γίνουν μεγάλες για να συμφέρει στους “επενδυτές”.

Έτσι η κυβέρνηση προχωράει στη συνένωση των ΔΕΥΑ, αφού ήδη έστρωσε το έδαφος με την ένταξη του νερού και των απορριμμάτων στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, μία  κοινοτική υποχρέωση και προαπαιτούμενο του Ταμείου Ανάκαμψης, κι ας ισχυριζόταν, λίγους μήνες πριν, όταν νομοθετούσε τη Ρυθμιστική Αρχή, ότι δεν έχει σχέση με τις συγχωνεύσεις και την παραπέρα ιδιωτικοποίηση του νερού. Ο ρόλος της Αρχής θα είναι, μεταξύ άλλων, η κοστολόγηση και τιμολόγηση του νερού με προκαθορισμένα ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια. Η Ρυθμιστική Αρχή απαιτεί συλλογή και επεξεργασία μεγάλου όγκου δεδομένων που τέτοια δυνατότητα τώρα έχουν μόνο οι ΕΥΔΑΠ και ΕΥΑΘ. Γι αυτό τώρα προχωράει η συγκέντρωση και συγκεντροποίηση, με τη συνένωση όλων των ΔΕΥΑ. 

Η κυβέρνηση προωθεί παραπέρα την ”απελευθέρωση” και του νερού κατά τα πρότυπα της Ενέργειας, των σιδηροδρόμων, των τηλεπικοινωνιών. Τα σπασμένα θα πληρώσει η λαϊκή οικογένεια, η οποία θα κληθεί να πληρώνει ακριβότερα και το νερό, αλλά και οι εργαζόμενοι στις ΔΕΥΑ που θα είναι τα πρώτα θύματα αυτής της εξέλιξης.

Βρισκόμαστε απέναντι στο νομοσχέδιο της κυβέρνησης, με το οποίο παραδίδει την ύδρευση και την αποχέτευση στους ιδιώτες, ανοίγοντας έτσι νέα πεδία κερδοφορίας στους επιχειρηματικούς ομίλους.

Καταγγέλλουμε τη χρόνια απαξίωση των ΔΕΥΑ, με την υποχρηματοδότηση και τη μείωση του μόνιμου προσωπικού, με τη λειτουργία της με το αντιλαϊκό καθεστώς της ανταποδοτικότητας. 

Αγωνιζόμαστε για να καταργηθεί το νομοθετικό πλαίσιο της κοινοτικής Οδηγίας που προκρίνει την επιχειρηματική δραστηριότητα στο νερό. Η διαχείριση των υδάτινων πόρων, που αφορά την έρευνα, την προστασία και τη διασφάλιση της υδατικής επάρκειας σε κάθε διαμέρισμα, να γίνεται με αποκλειστική ευθύνη του κράτους.

Οι επόμενες μέρες θα είναι κρίσιμες για το μέλλον των ΔΕΥΑ και για το μέλλον των εργαζόμενων. Κανένας εφησυχασμός.

Η μοναδική ελπίδα των εργαζόμενων στη ΔΕΥΑΚ είναι ο δικός τους αγώνας, που θα  συντονίζεται με την πάλη του εργαζόμενου λαού, με τα σωματεία της πόλης που βρίσκονται σταθερά και αταλάντευτα στο δρόμο για τη διεκδίκηση των δίκαιων αιτημάτων τους.

ΚΑΒΑΛΑ 06/12/2024

ΓΙΑ ΤΗ ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ

ΠΟΤΟΛΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ




Λαϊκή Συσπείρωση Καβάλας | Καμία «τέχνη δεν κατεργάζεται» για έργα που έχει ανάγκη ο τόπος μας

Οι αρχαίοι διατύπωναν την έκφραση “πενία τέχνας κατεργάζεται” όταν η ευρηματικότητα και οι έξυπνες λύσεις ήταν το δημιουργικό αντίβαρο στις δυσκολίες και στην ανεπάρκεια των μέσων.

Εδώ, σε σχέση με το Τεχνικό Πρόγραμμα του 2024, παρόλο που είναι τεράστια η “πενία”, η φτώχεια δηλαδή (μόλις 14,5 εκ. €) και μάλιστα φτωχότερο κατά 5 εκ. € από αυτό του 2023, καμία “τέχνη δεν κατεργάζεται” η διοίκηση προκειμένου να κάνει ένα “πλούσιο” Τεχνικό Πρόγραμμα, με τη διεκδίκηση κονδυλίων από το κράτος και με μοναδικό στόχο την εξυπηρέτηση των αναγκών των συμπολιτών μας. Ενδεικτικό της “φτώχειας” του προγράμματος είναι ότι μόλις ένα 15% αφορούν σε νέα έργα και συντηρήσεις.

Έχουμε δηλαδή και στο φετινό Τ.Π. μια διαχείριση της μιζέριας που έχουν επιβάλλει διαχρονικά οι αστικές κυβερνήσεις, η οποία υλοποιείται ευλαβικά. Άλλωστε οι πιστώσεις που εγγράφονται στον προϋπολογισμό του κράτους για το 2024 για την κάλυψη δαπανών εκτέλεσης έργων των δήμων δεν επαρκούν για την χρηματοδότηση σημαντικών έργων παρά μόνο για κάποιες στοιχειώδεις επισκευές και συντηρήσεις. Έτσι οι πιστώσεις που εγγράφονται στον κρατικό προϋπολογισμό για την κάλυψη δαπανών επισκευής και συντήρησης σχολικών κτιρίων υπολογίζονται στο ύψος του 2023, τη στιγμή που  τα σχολεία είναι πολύ παλιά και ασυντήρητα που σημαίνει, αφού τα ποσά παραμένουν τα ίδια, πρόβλημα για την ασφάλεια των παιδιών.

Αυτή η πολιτική αποτυπώνεται στο προτεινόμενο Τ.Π. Έτσι αυτό κατά ένα μεγάλο μέρος του αποτελεί αντιγραφή προηγούμενων για να τρίβουν τα χέρια τους εργολάβοι, μελετητικά γραφεία και ποικιλώνυμοι «επενδυτές», καθώς οι Τεχνικές Υπηρεσίες απαξιώνονται, αποψιλώνονται σταδιακά από προσωπικό, στερούνται τεχνικά μέσα και υλικά. Τα έργα αυτεπιστασίας είναι ανύπαρκτα….

Το Τ.Π. απέχει πολύ από την κάλυψη των πραγματικών, σύγχρονων λαϊκών αναγκών, όπως ολοκληρωμένες παρεμβάσεις στην αντιπλημμυρική θωράκιση, για αντιπυρική προστασία, ώστε να μην ζήσουμε και στο δήμο μας, τα εγκλήματα των πλημμυρών και των πυρκαγιών σε Θράκη και Θεσσαλία. Απουσιάζουν έργα αντισεισμικής θωράκισης τη στιγμή που είναι διαπιστωμένο και από σχετικές μελέτες που έκανε ο δήμος, ότι τα περισσότερα σχολεία δεν έχουν στατική επάρκεια λόγω της παλαιότητάς τους. 

Ενδεικτικά αναφέρουμε ορισμένα παραδείγματα μέσα από τα οποία αποκαλύπτεται ότι το Τ.Π. απέχει παρασάγγες από την αντιμετώπιση των μεγάλων προβλημάτων της πόλης και των χωριών: 

  1. Για πυροπροστασία προσυπολογίζονται 85.000 €.
  2. Για σχολική στέγη 175.000 €.
  3. Για αντιπλημμυρική προστασία δε βρήκαμε καμία πρόβλεψη.
  4. Για νέες ασφαλτοστρώσεις, στους βομβαρδισμένους δρόμους, 72.500 € μόνο σε Δ.Ε Φιλίππων.
  5. Για νέες συντηρήσεις αθλητικών εγκαταστάσεων 100.000 €.
  6. Σε ότι αφορά δε το πολύπαθο Περιγιάλι, που κατάντησε της Άρτας το γεφύρι, προβλέπονται έργα 300.000 €, από την εισφορά βέβαια σε χρήμα.

Πιστεύουμε και αγωνιζόμαστε για ενιαίο κρατικό φορέα κατασκευών, που θα σχεδιάζει και θα υλοποιεί όλα τα απαραίτητα τεχνικά έργα, που αφορούν τη ποιότητα ζωής του εργαζόμενου λαού.  

Καταψηφίζουμε το ΤΠ για το 2024 και ας έχουν προβλέψει οι κυβερνήσεις, με το θεσμικό τους πλαίσιο για την Τοπική Διοίκηση, να μας στερούν το δικαίωμα αυτή η ψήφος να καταμετράται. Μας αρκεί που καταγράφεται στη λαϊκή συνείδηση! 

Καβάλα 06-12-2023

ΓΙΑ ΤΗ ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ

ΠΟΤΟΛΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ




Λαϊκή Συσπείρωση Θάσου | Προχωράει η διαδικασία για την ιδιωτικοποιήση των υπηρεσιών

Χέρι-χέρι Κυβέρνηση Περιφέρεια και Δήμος Θάσου προχωράνε με γοργούς ρυθμούς σε ιδιωτικοποιήσεις των υπηρεσιών τους με βάση την αντίληψή τους για ιδιωτικοποίηση των πάντων .
Μετά το πέρασμα τμήματος της δουλειάς της πολεοδομίας ( που ‘’ σουτάρισαν ‘’  ) από το Δήμο στην Αναπτυξιακή του Νέστου , σειρά έχει η δακοκτονία.
Η δακοκτονία μέχρι  τώρα υλοποιείται από την Περιφέρεια με ανάλογη χρηματοδότηση από το Υπουργείο Γεωργίας .
Για πρώτη φορά η διενέργεια των ψεκασμών θα πραγματοποιηθεί με τη συνεργασία ανάδοχου εργολάβου  παγιοθέτη.
 Επειδή πλέον έχουμε πείρα να πούμε τι σημαίνει αυτό :
• Σταδιακή περικοπή της χρηματοδότησης, μεταφόρτωση της ευθύνης εφαρμογής του προγράμματος δακοκτονίας στο Δήμο και στους συνεταιρισμούς και στο τέλος στους ίδιους τους παραγωγούς , με βάση και την ατομική ευθύνη που την έχουν κάνει σημαία Κυβέρνηση, Περιφέρεια και Δήμος .
•  Απαξίωση της συσσωρευμένης εμπειρίας των ανθρώπων που εδώ και δεκαετίες εμπλέκονται στην δακοκτονία ( γεωπόνοι εργαζόμενοι κτλ).
– Καλούμε τους εμπλεκόμενους φορείς, τους εργαζόμενους στη δακοκτονία να απαιτήσουν: τον εκσυγχρονισμό της δακοκτονίας με όλες τις επιστημονικές δυνατότητες που υπάρχουν σήμερα, με αποτελεσματικά φυτοφάρμακα , με ξεκίνημα της δακοκτονίας στην πρώτη γενιά , με  εργατικό δυναμικό πλήρους απασχόλησης και  ασφαλιστικό φορέα τα ένσημα του εφκα  και όχι τα εργόσημα , με σύγχρονες μάσκες και ότι άλλο χρειάζεται για την προστασία της υγείας των εργαζομένων , με ικανό αριθμό ραντιστών που θα καταπολεμούν τον δάκο σε όλη του την έκταση και θα καλύπτουν το 1.000.000 ελαιόδεντρα του νησιού .
– Καλούμε τους αγρότες , τους παραγωγούς,  τους αγροτικούς συλλόγους ,τους συνεταιρισμούς να αντιδράσουν και να μην αποδεχτούν το πέρασμα της δακοκτονίας σε ιδιώτες εργολάβους.
 Γιατί όπως αυτοί  ( κυβέρνηση, Περιφέρεια, Δήμος) έχουν διαλέξει με ποιανού τα συμφέροντα συντάσσονται έτσι πρέπει και εμείς να προασπιστούμε τα δικά μας συμφέροντα.
ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΘΑΣΟΥ.



Λαϊκή Συσπείρωση: Στην Υπηρεσία Καθαριότητας του δήμου Καβάλας, δεν παρέχεται το γάλα εδώ και έξι μήνες

Να ικανοποιήσει άμεσα την υποχρέωσή της και να χορηγήσει στους υπαλλήλους της καθαριότητας τη νόμιμη ποσότητα γάλακτος που δικαιούνται στους υπαλλήλους της Υπηρεσίας Καθαριότητας, καθώς και σε όποιους άλλους υπαλλήλους του δήμου έχει την υποχρέωση, καλεί τη διοίκηση του Δήμου Καβάλας η Λαϊκή Συσπείρωση.

Η παράταξη με επικεφαλής τον Χρήστο Ποτόλια αναφέρει ότι οι υπάλληλοι των δήμων και των περιφερειών θα πρέπει να παίρνουν 1 λίτρο γάλα ημερησίως, ωστόσο οι υπάλληλοι της υπηρεσίας καθαριότητας δεν το παίρνουν εδώ και 6 μήνες!

Η ανακοίνωση της Λαϊκής Συσπείρωσης αναφέρει σχετικά:

«Σύμφωνα με την Υ.Α. 43726/2019 «σε υπαλλήλους των OTA α΄ και β΄ βαθμού και των νομικών προσώπων, στους οποίους παρέχονται μέσα ατομικής προστασίας, παρέχεται επίσης ένα (1) λίτρο φρέσκο γάλα σε ημερήσια βάση και σε περίπτωση αντικειμενικής αδυναμίας χορήγησής του, κατά τον ανωτέρω χρόνο, χορηγείται ίση ποσότητα γάλακτος μακράς διαρκείας ή τύπου εβαπορέ με ειδική σήμανση επί του κιτίου, ώστε να μην είναι εφικτή η περαιτέρω διάθεση. Η διανομή του γάλακτος γίνεται στους χώρους εργασίας…».

Στην Υπηρεσία Καθαριότητας του δήμου μας, δεν παρέχεται το γάλα εδώ και έξι μήνες.

Ως Λαϊκή Συσπείρωση:

Επειδή σήμερα η επόμενη μέρα των εκλογών μας βρίσκει εκεί που είμαστε ταγμένοι: στην υπεράσπιση των συμφερόντων των εργαζομένων, στην οργάνωση της πάλης, στους αγώνες, στη διεκδίκηση για τις ανάγκες των πολλών και όχι για τα κέρδη των λίγων, στην ενίσχυση του ρεύματος αμφισβήτησης της κυρίαρχης πολιτικής και των κομμάτων που κυβέρνησαν και κυβερνούν τη χώρα.
Επειδή με τους εργαζόμενους στην καθαριότητα και με όλους τους εργαζόμενους δεν παίζουμε με την υγεία τους.
Επειδή οι ανάγκες των εργαζόμενων του δήμου και συνολικά των εργαζόμενων, πρέπει να βρίσκονται σε προτεραιότητα κεντρικής και τοπικής διοίκησης.
Και επειδή οι εργαζόμενοι του δήμου είναι μόνο εκείνοι που υπηρετούν τις ανάγκες των συνδημοτών μας και γι αυτό πρέπει να είναι σε επάρκεια σε αριθμό σε όλες τις υπηρεσίες, να αισθάνονται ότι επιτελούν σημαντική-χρήσιμη εργασία για το όφελος της κοινωνίας, να μην αισθάνονται αδικημένοι με μετακινήσεις, αποσπάσεις, προαγωγές κτλ.
Καλούμε τη διοίκηση να ικανοποιήσει άμεσα την υποχρέωσή της και να χορηγήσει τα νόμιμα στους υπαλλήλους της καθαριότητας, καθώς και σε όποιους άλλους υπαλλήλους του δήμου έχει την υποχρέωση…»




Λαϊκή Συσπείρωση ΑΜΘ | Επερώτηση για την πεσμένη γέφυρα στην Καβάλα

Το κείμενο της επερώτησης αναφέρει:

ΠΡΟΣ: κ. Πρόεδρο Περιφερειακού Συμβουλίου

κ. Περιφερειάρχη

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ: επικεφαλής Παρατάξεων ΠΣ

 

ΘΕΜΑ: Για την αποκατάσταση της πεσμένης γέφυρας στην Καβάλα.

Πέρασαν ακριβώς 5 χρόνια για να ολοκληρωθεί η χρυσοπληρωμένη από το λαό της περιοχής μελέτη για την αποκατάσταση της πεσμένης γέφυρας στην Καβάλα. Και ενώ αυτή βρίσκεται πλέον στα χέρια των αρμόδιων αρχών δεν υπάρχει καμία αντίδραση – ανάληψη πρωτοβουλιών από την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Είναι ορατός ο κίνδυνος να περάσουν και άλλα χρόνια και το έργο της αποκατάστασης να παραμένει στις καλένδες.

Η κατάρρευση της γέφυρας το Νοέμβρη του 2018 υπήρξε το αποτέλεσμα της πολιτικής του κεντρικού και τοπικού κράτους που δεν θέτει σε προτεραιότητα την προστασία της ζωής, της υγείας και της περιουσίας του λαού, κάτι που από τότε επιβεβαιώθηκε με το χειρότερο τρόπο σε παρόμοια εγκλήματα που αφορούσαν τη συντήρηση και εκσυγχρονισμό υποδομών, δικτύων, την πυροπροστασία, την αντιπλημμυρική και αντισεισμική θωράκιση. 

Ο λαός μας έχει έρθει αντιμέτωπος με την επιλεκτική ανικανότητα αυτού του κεντρικού και τοπικού κράτους να αντιμετωπίσει καιρικά και φυσικά φαινόμενα, να προλάβει τραγωδίες όπως στα Τέμπη, να αποκαταστήσει καταστροφές, την ίδια ώρα που αποδεικνύεται εξαιρετικά ικανό για να προωθήσει τα συμφέροντα μιας ισχνής μειοψηφίας επιχειρηματικών ομίλων, για την οποία οι μελέτες, οι αδειοδοτήσεις και όλες οι απαιτούμενες ενέργειες τρέχουν με διαδικασίες fast track.

Είναι χαρακτηριστικό ότι στην Περιφέρειά μας, αυτήν την ίδια πενταετία που μεσολάβησε για να ολοκληρωθεί η μελέτη για την αποκατάσταση της γέφυρας και παρά το τεράστιο κόστος που αυτή είχε (πάνω από 700.000 ευρώ), εκατοντάδες άλλες μελέτες προχώρησαν ταχύτατα αφού αφορούσαν «εμβληματικές επενδύσεις» για τα κοράκια των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και συνολικά τα μονοπώλια της Ενέργειας, Μελέτες Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων εγκρίνονται παρά τις αντίθετες γνωμοδοτήσεις περιβαλλοντικών οργανώσεων, αρμόδιων φορέων και των τοπικών κοινωνιών, όπως συνέβη πρόσφατα με το αιολικό πάρκο στα καμένα της Δαδιάς που αναγκάστηκε η κυβέρνηση να «αναστείλει» λόγω και της γενικής κατακραυγής.

Οι περισσότερες μάλιστα από αυτές τις μελέτες και αδειοδοτήσεις εγκρίθηκαν και από την μέχρι σήμερα συμπολιτευόμενη «αντιπολίτευση» στο Περιφερειακό Συμβούλιο – δείγμα γραφής για τη διοίκηση που θα ασκήσει ως νέα περιφερειακή αρχή.

Το σίγουρο είναι πως η κατάσταση αυτή μέσα στον αστικό ιστό της πόλης αποτελεί όνειδος και ελλοχεύει κινδύνους, αφού η πρόχειρη περίφραξη της κατεστραμμένης γέφυρας δεν αποκλείει την πιθανότητα πρόσβασης και ατυχήματος σε όχημα ή πεζό. Παράλληλα παραμένει το ζήτημα της κυκλοφοριακής συμφόρησης, της επιβάρυνσης του οδοστρώματος από βαρέα οχήματα αν και ισχύει τυπικά (αλλά όχι στην πραγματικότητα) η απαγόρευση διέλευσής τους.

Ο λαός της Καβάλας έχει δικαίωμα να μάθει τις πραγματικές προθέσεις των αρμόδιων για να γνωρίζει αν και τα επόμενα χρόνια η πεσμένη γέφυρα θα παραμένει ως «τουριστικό αξιοθέατο» και πηγή κινδύνων, αν το έργο αποκατάστασης τελικά δεν θα πραγματοποιηθεί και η μελέτη ήταν προσχηματική, οπότε και το λιγότερο που πρέπει να γίνει είναι η απομάκρυνση των μπάζων ή αν τελικά θα προχωρήσει το έργο αποκατάστασης.


Με βάση τα παραπάνω Επερωτάται ο κ. Περιφερειάρχης:

  • Σε ποιες ενέργειες θα προβεί ώστε να προχωρήσει άμεσα το έργο της αποκατάστασης της γέφυρας στην Καβάλα;
  • Με ποιο τρόπο θα εξασφαλίσει τη χρηματοδότηση του έργου;
  • Αν προτίθεται να προχωρήσει σε ολοκληρωμένο σχεδιασμό για τη μελέτη στατικής επάρκειας και τις απαραίτητες συντηρήσεις στις γέφυρες όλης της περιοχής; 
  • Με ποιο τρόπο θα πιέσει την κυβέρνηση να προχωρήσει στη δημιουργία του  απαραίτητου Εθνικού Μητρώου Γεφυρών;

13/11/2023

Για τη ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ

Οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι

Μιχαηλίδης Σιδέρης

Στεφανίδης Γιάννης

Συμεωνίδης Θεόδωρος




Λαϊκή Συσπείρωση: Περιοδεία στον όμορφο Ζυγό Καβάλας

Περιοδεία στην πανέμορφη και γραφική Δημοτική Κοινότητα Ζυγού βρέθηκε ο υποψήφιος δήμαρχος Χρήστος Ποτόλιας, με δημοτικούς και Περιφερειακούς Συμβούλους

Η εγκατάλειψη του συνόλου των χωριών της χώρας όπως και του συγκεκριμένου που εφάρμοσαν εδώ και χρόνια κεντρικό κράτος και η επέκτασή του που είναι ο Δήμος και η Περιφέρεια, είναι εμφανής σε όλους τους δρόμους και τα σοκάκια. Βουβοί δρόμοι που λίγο μετά που σκοτεινιάζει δεν κυκλοφορεί άνθρωπος, με πολλά καταστήματα κλειστά, συνθέτουν την εικόνα της εγκατάλειψης.

Βέβαια η εγκατάλειψη δεν περιορίζεται μόνο στην πρώτη εικόνα που αντιμετωπίζει ο επισκέπτης και που βιώνουν οι κάτοικοί, αλλά και στα προβλήματα που η επίλυσή τους περιμένει εδώ και πολλά χρόνια τις καλένδες. Έτσι στις συζητήσεις αναδείχθηκαν μεταξύ άλλων τα παρακάτω προβλήματα, που όλο υλοποιούνται και προχωράνε, αλλά μηδέν τελικά εις το πηλίκον.

Α. Δημοτικό Σχολείο, ένα πανέμορφο πέτρινο τριώροφο συγκρότημα 84 (!) ετών που δε διαθέτει όμως στατική επάρκεια, την παραμικρή αντισεισμική προστασία δηλαδή, με ότι αυτό συνεπάγεται για παιδιά και δασκάλους σε μία χώρα “πρωταθλήτρια” στη σεισμική δραστηριότητα στην Ευρώπη και τρίτη στον κόσμο…

Β. Αντιπλημμυρικά έργα στα Τενάγη που ταλαιπωρούν αφάνταστα τους αγρότες.  Πραγματικά αυτά κι αν δεν περιμένουν τις καλένδες εδώ και χρόνια. Κάθε χρόνο όταν προκύπτει το πρόβλημα περισσεύουν οι “συμπάθειες” των ¨εκλεκτών” κράτους, Περιφέρειας και Δήμων, ωστόσο μέχρι εκεί, περιμένουμε ο καιρός να τα στεγνώσει τα νερά για να μπορέσουν να μπουν οι αγρότες στα χωράφια τους για να καλλιεργήσουν. Βέβαια εδώ για τα Τενάγη, ακούγεται από ¨ειδικούς” και μία από τις μεγαλύτερες παπάντζες, να ανοίξουν σήραγγα που να εκτονώνει τα νερά στον κόλπο της Καβάλας, το καταγράφουμε χωρίς σχόλιο……..

Γ. Σύνδεση του δικτύου ύδρευσης με τις πηγές Κεφαλαρίου…..μπορεί ο αγωγός ΤΑΠ να πέρασε μέσα από τα Τενάγη και ο ΤΑΠ θα χρηματοδοτούσε τη σύνδεση, αλλά τελικά ο έργο κατάντησε σαν της Άρτας το γεφύρι.

Δ. Περιαστικό πανέμορφο δάσος του οικισμού. Μόνο η φροντίδα του  “ΦΥΣΙΟΛΑΤΡΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΖΥΓΟΥ” αποτελεί τη μοναδική αντιπυρική άμυνα και προστασία, με ότι αυτό συνεπάγεται για τις τύχες συνολικά του οικισμού στην περίπτωση πυρκαγιάς. Τα αποτελέσματα της παντελούς αδιαφορίας του αστικού κράτους όταν πρόκειται για τη ζωή και την περιουσία του λαού, με έργα πρόληψης και πυρόσβεσης, τη βλέπουμε στις μεγάλες καταστροφικές πυρκαγιές κάθε χρόνο σε όλη την Ελλάδα.

Για όλα τα παραπάνω οι εκπρόσωποι της Λ.Σ. τόνισαν στους κατοίκους ότι ήρθε η ώρα να γυρίσουν τα παιχνίδι, με επίθεση και αντεπίθεση, φτάνει με την άμυνα του μικρότερου κακού, μπροστά με το μεγάλο καλό που είναι δυνατή Λ.Σ. σε Δήμο και Περιφέρεια ….γιατί αυτοί είμαστε!




“Λαϊκή Συσπείρωση”: Λαϊκές αγορές στην υπηρεσία μικροπαραγωγών, μικρέμπορων, καταναλωτών και όχι μεγαλέμπορων και σουπερμάρκετ

Στη Λαϊκή Αγορά πραγματοποίησε περιοδεία το πρωί του Σαββάτου 30/9, ο υποψήφιος δήμαρχος Καβάλας, Χρήστος Ποτόλιας συνοδευόμενος από δημοτικούς και περιφερειακούς συμβούλους

Στις συζητήσεις που έγιναν με μικροπωλητές, παραγωγούς  και κατοίκους κυριάρχησε το πρόβλημα της ακρίβειας που τρώει το κουτσουρεμένο λαϊκό εισόδημα, με αποτέλεσμα να υπάρχει και μειωμένος τζίρος και εισόδημα στους μικρεμπόρους και παραγωγούς της Λαϊκής Αγοράς.

Αναδείχτηκε από τους εκπροσώπους της Λαϊκής Συσπείρωσης το γεγονός ότι ο δήμος λειτουργεί συμπληρωματικά στο φοροκυνηγιτό του κράτους που συμπληρώνει με τοπικούς φόρους, χαράτσια και πρόστιμα το χτύπημα στο εισόδημα παραγωγών και εμπόρων.

Επίσης ο Χρήστος Ποτόλιας αναφέρθηκε στο νόμο που ψήφισε η ΝΔ το 2021, με τον οποίο περιορίζονται περαιτέρω τα τελευταία ψήγματα προστασίας μικροπαραγωγών και μικροεπαγγελματιών, με σκοπό να παραδοθούν οι λαϊκές αγορές σε μεγαλεμπόρους και σούπερ μάρκετ.

Με τις αλλαγές αυτές του νόμου, σε συνδυασμό με την όξυνση του ανταγωνισμού, θα οδηγηθούν χιλιάδες επαγγελματίες εκτός λαϊκής αγοράς, ενώ θα υπάρχει αντανάκλαση και στις τιμές των προϊόντων, στη λαϊκή κατανάλωση. Στο στόχαστρο δηλαδή μπαίνει και η λαϊκή οικογένεια, η δυνατότητά της να προμηθεύεται φρέσκα προϊόντα και άλλα αγαθά από τις λαϊκές σε προσιτές τιμές, ειδικά σε μια περίοδο που η ακρίβεια τσακίζει το εισόδημα των εργαζομένων.

Οι εκπρόσωποι της Λαϊκής Συσπείρωσης διεκδικούν μέτρα για τη μείωση του κόστους παραγωγής, όπως την κατάργηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στα καύσιμα, την επιδότηση του κόστους στα μέσα και εφόδια, την κατάργηση του ΦΠΑ σε μέσα – εφόδια και σε βασικά είδη που πωλούνται στη λαϊκή αγορά. Να ενισχύονται οι Λαϊκές Αγορές και από τον κρατικό προϋπολογισμό και όχι μόνο από την εισφορά των επαγγελματιών που πρέπει να μειωθεί.

Κάλεσαν σε ενίσχυση της «Λαϊκής Συσπείρωσης» σε Δήμο και Περιφέρεια, ώστε να υπάρξουν περισσότεροι αγωνιστές εκλεγμένοι, που αποτελούν τα μάτια, τη φωνή και τα αυτιά του λαού σε δημοτικό και περιφερειακό συμβούλιο, για να μπουν περισσότερα εμπόδια στην αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης, που εξειδικεύεται σε Δήμο και Περιφέρεια.




Λαϊκή Συσπείρωση: Ανατολικές συνοικίες – εγκατάλειψη και υποβάθμιση

Ο υποψήφιος δήμαρχος Χρήστος Ποτόλιας, συνοδευόμενος από Δημοτικούς και Περιφερειακούς συμβούλους, βρέθηκαν χθες 28/09/2023 στις ανατολικές συνοικίες της πόλης όπου η υποβάθμιση της περιοχής και τα πολλά προβλήματα που βιώνουν οι κάτοικοί της, όπως άλλωστε συμβαίνει και με όλες τις γειτονιές της πόλης, δεν αποτελούν ζητήματα αντιπαράθεσης μεταξύ των πέντε μονομάχων.

Το κυρίαρχο ζήτημα που προέκυψε από τις συζητήσεις που έκαναν οι εκπρόσωποι της Λ.Σ. με κατοίκους και καταστηματάρχες ήταν αυτό της επιβάρυνσης της υγείας τους εξαιτίας της μόλυνσης του περιβάλλοντοςαπό την ανεξέλεγκτη λειτουργία των χημικών εργοστασίων χωρίς τις σύγχρονες μεθόδους απορρύπανσης, λόγω κόστους.

Η εικόνα της υποβάθμισης συμπληρώνεται από την πεσμένη γέφυρα, το εγκαταλελειμμένο νοσοκομείο, τις υποδομές που ακόμη περιμένουν τις ευρωπαϊκές καλένδες στο Περιγιάλι, την αναμενόμενη ρυπογόνα Μονάδα Επεξεργασίας Απορριμμάτων (ΜΕΑ) δίπλα τους (Εσκί Καπού), το μεγάλης έκτασης πρώην στρατόπεδο που μετατράπηκε σε «φυλακή ψυχών». Τα πολλά οικόπεδα που έχουν εγκαταλειφθεί εδώ και πολλά χρόνια, με αποτέλεσμα να έχουν μετατραπεί σε εστίες μόλυνσης, ενώ θα μπορούσαν να μετατραπούν σε ανοιχτούς χώρους πρασίνου, αλλά και χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων, τεράστιο πρόβλημα και αυτό της στάθμευσης σε ολόκληρη την πόλη. Οι ελάχιστες επίσης παιδικές χαρές συνθέτουν την εγκατάλειψη, που ταλαιπωρεί τους κατοίκους καθότι δεν υπάρχουν χώροι για να παίξουν τα παιδιά τους.

Ακόμη και απλούστερα πράγματα όπως η αναγκαία αστυνόμευση τις πρωινές ώρες στο “Σούγελο” για την ρύθμιση της κυκλοφορίας είναι ανύπαρκτα. Όπως επίσης το μοναδικό αυτόματο μηχάνημα τραπεζικών συναλλαγών (ΑΤΜ) στην ίδια περιοχή, που εξυπηρετούσε επαγγελματίες και ηλικιωμένους έχει μεταφερθεί.

Αυτή είναι η εικόνα της “ανάπτυξης” που ευαγγελίζονται όλοι οι υποψήφιοι δήμαρχοι που έχει στον πυρήνα της την εξυπηρέτηση των επιχειρηματιών για την επίτευξη του μέγιστου κέρδους χωρίς εμπόδια και περιττά έξοδα για την προστασία του περιβάλλοντος και της υγείας των κατοίκων, την εξυπηρέτηση των καθημερινών αναγκών τους, τη βελτίωση της ζωής τους.

Μπορεί οι επιχειρηματίες του τουρισμού, των χημικών βιομηχανιών και των κατασκευών να χαίρονται με αυτήν την ανάπτυξη γιατί είναι το δικό τους όνειρο και το δικό τους συμφέρον. Οι λαϊκές οικογένειες όμως που καθημερινά διαβαίνουν ένα Γολγοθά για το μεροκάματο, για να βγει η μέρα δεν έχουν κανένα συμφέρον από αυτήν και αυτούς που την υπηρετούν.

Ο λαός της περιοχής όπως και όλου του δήμου έχει συμφέρον από δημοτικούς συμβούλους που θα είναι απέναντι σε αυτή την πορεία, της υποβάθμισης και της εγκατάλειψης, αυτή την πολιτική στο σύνολό της γιατί θα υπηρετούν τα συμφέροντα του εργαζόμενου λαού.

Ο λαός των ανατολικών και όλων των συνοικιών του δήμου μας έχει συμφέρον να στηρίξει τη Λαϊκή Συσπείρωσησε δήμο και Περιφέρεια, να δώσει την ψήφο του στους αγωνιστές που πάλεψαν, παλεύουν και θα παλεύουν μαζί του για μια καλύτερη ζωή.




Η Λαϊκή Συσπείρωση για τα πρόβλήματα των ΑμεΑ σε τοπικό και κεντρικό επίπεδο

Πραγματοποιήθηκε χθες 27/09/2023 συνάντηση του υποψήφιου δημάρχου Χρήστου Ποτόλια, συνοδευόμενου από Δημοτικούς και Περιφερειακούς Συμβούλους, με το προεδρείο του Νομαρχιακού Συλλόγου ΑμεΑ N. Καβάλας, στο γραφείο τους στο ισόγειο της Αντιπεριφέρειας

Σήμερα τα άτομα με αναπηρίες, στον τον 21ο αιώνα,  μαστίζονται από την ανεργία, την ενεργειακή φτώχεια, τη μεγάλη ακρίβεια, με πετσοκομμένα δικαιώματα, με πετσοκομμένες τις συντάξεις, τα επιδόματα, χωρίς ουσιαστική πρόσβαση στις ανύπαρκτες δομές και υποδομές για την περίθαλψη, την πρόληψη και την αποκατάσταση της υγείας τους.

Οι μέχρι σήμερα κυβερνήσεις έχουν τεράστιες ευθύνες για την αντιαναπηρική πολιτική τους. Με “pass”, με χαρτζιλίκια, με πετσοκομμένα επιδόματα, με πανάκριβη την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και θεραπεία,  δεν λύνεται το κρίσιμο πρόβλημα, δεν λύνονται τα ζητήματα χωρίς να υπάρχει αποφασιστική ενίσχυση του εισοδήματός τους.

Είναι απαράδεκτο το 95% των ικανών για εργασία αναπήρων να μην έχουν «πρόσβαση» στο δικαίωμα για δουλειά, χιλιάδες παιδιά με ειδικές ανάγκες να στερούνται την «πρόσβαση» σε δωρεάν Υγεία και Παιδεία, χιλιάδες οικογένειες ΑμεΑ να ζουν με επιδόματα και συντάξεις φτώχειας.

Τα ιδιαίτερα προβλήματα που βιώνουν τα ΑμεΑ στο Δήμο μας έχουν ως υπαίτιο την πολιτική που εφαρμόζεται σε τοπικό επίπεδο, προέκταση της κεντρικής. Καμία ιδιαίτερη παρέμβαση στην πόλη μας δε γίνεται για την απρόσκοπτη πρόσβαση των ΑμεΑ σε δημόσιους χώρους (δρόμοι, πεζοδρόμια, διαβάσεις κτλ), αλλά και σε δημόσιες και δημοτικές υπηρεσίες. Δε μιλάμε βέβαια για ιδιωτικούς χώρους όπου η μέριμνα για πρόσβαση ΑμεΑ είναι σχεδόν ανύπαρκτη.

Έγινε αναφορά στη συνάντηση για τα μεγάλα προβλήματα που δημιουργεί στο κέντρο της πόλης ο  “Κανονισμός Χρήσης Διαχείρισης Κοινοχρήστων Χώρων Πεζοδρόμων-Πεζοδρομίων-Πλατειών”, καθότι οι διοικήσεις διαχρονικά του δήμου τον εφαρμόζουν για να ενοικιάζουν δημόσιο χώρο για εισπρακτικούς και μόνο λόγους, χαρατσώνοντας τα μικρομάγαζα, δημιουργώντας παράλληλα “αναρχία” στο κέντρο με τη χρήση αυτών των χώρων, καθώς και ασχήμια.

Ο συγκεκριμένος κανονισμός εκτός από τις τριβές που δημιουργεί μεταξύ των επαγγελματιών του κέντρου, κάνει δύσκολη και τη μετακίνηση των ΑμεΑ στα πεζοδρόμια, στους πεζόδρομους, στις πλατείες.

Ιδιαίτερα προβλήματα αντιμετωπίζουν τα ΑμεΑ με προβλήματα όρασης, με τους σηματοδότες όπου η ηχητική σήμανση είναι σχεδόν ανύπαρκτη.

Αναφορά έγινε από τους εκπροσώπους των ΑμεΑ για την ηλεκτροκίνηση των οχημάτων που προωθείται (προς δόξα των κερδών των αυτοκινητοβιομηχανιών), που δημιουργεί και θα δημιουργήσει ακόμη περισσότερα προβλήματα σε ΑμεΑ με πρόβλημα ακοής.

Ωστόσο για τα προβλήματα των ΑμεΑ, τόσο τα γενικά που εκπορεύονται από την   αντιαναπηρική πολιτική όλων των κυβερνήσεων, αλλά και για τα τοπικά προβλήματα τους που απορρέουν από την αντιμετώπιση που έχουν τα ΑμεΑ διαχρονικά από τις διοικήσεις του δήμου, καμία αντιπαράθεση δε γίνεται μεταξύ των “μοναμάχων” με τα ιλουστρασιόν “οράματα”.

Η Λαϊκή Συσπείρωση μπροστά στις εκλογές απευθύνει κάλεσμα συμπόρευσης και αγώνα στους ανάπηρους και τους χρόνιους πάσχοντες, οι οποίοι βιώνουν σε πολλαπλάσιο βαθμό το απάνθρωπο πρόσωπο αυτού του σάπιου εκμεταλλευτικού συστήματος. Καλεί όσους δεν συμβιβάζονται με αυτή την κατάσταση να κάνουν το βήμα, να ενισχύσουν με την ψήφο τους τη Λ.Σ. σε Δήμο και Περιφέρεια, κόντρα στα ψευτοδιλήμματα, τους εκβιασμούς και τις κάλπικες υποσχέσεις.

 




“Λαϊκή Συσπείρωση”: Δε βρίσκει θέση στην “αντιπαράθεση” η συρρίκνωση του προσωπικού του Δήμου

Τις υπηρεσίες του δήμου στις νέες τους εγκαταστάσεις επισκέφτηκε κλιμάκιο της Λαϊκής Συσπείρωσης με επικεφαλή των υποψήφιο δήμαρχο Χρήστο Ποτόλια, δημοτικούς και περιφερειακούς συμβούλους

Η πρώτη εντύπωση που συνοδεύτηκε με προβληματισμό εκ μέρους των εργαζομένων και πλούσια συζήτηση ήταν τα πολλά άδεια γραφεία λόγω έλλειψης προσωπικού. Συνεχίζει ωστόσο να μην αποτελεί θέμα αντιπαράθεσης μεταξύ των υποψήφιων δημάρχων, νέων και παλιών, ικανών και άφθαρτων, που στα φιλόδοξα σχέδιά τους δεν χωράνε οι εργαζόμενοι του δήμου παρότι είναι το άλφα και το ωμέγα σε ένα δήμο, αποτελούν την ατμομηχανή για να λειτουργήσει αποδοτικά ο φορέας προς όφελος των δημοτών.

Κανένας δήμαρχος ή αντιδήμαρχος όσο ικανός, καινοτόμος, ευρηματικός, με άφθαρτες νέες ιδέες και φιλόδοξα ιλουστρασιόν προγράμματα, δεν μπορεί να καταφέρει τίποτε σε ένα δήμο αν το προσωπικό του σε όλες τις υπηρεσίες δεν είναι σε επάρκεια με βεβαιότητα ότι είναι χρήσιμο και απαραίτητο, να νιώθει σιγουριά για το μέλλον της εργασίας του.

Ιδιαίτερος προβληματισμός αναδείχθηκε για τους συμβασιούχους κάθε είδους που βιώνουν την εργασιακή ομηρία και την ανακύκλωση της ανεργίας χωρίς καμία δυνατότητα, ιδιαίτερα στους νέους, να προγραμματίσουν τη ζωή τους. Σε αυτές τις ανάγκες εδράζει η πάγια θέση της Λ.Σ. για μόνιμη και σταθερή δουλειά σε όλους τους εργαζόμενους. Να μονιμοποιηθούν εδώ και τώρα όλοι οι συμβασιούχοι χωρίς όρους και προϋποθέσεις, να γίνουν προσλήψεις μόνιμου προσωπικού με πλήρη δικαιώματα σε όλες τις υπηρεσίες του δήμου.

Η έλλειψη προσωπικού και η «ανακυκλώσιμη» εργασία είναι αποτέλεσμα της πολιτικής για συρρίκνωση των δημοτικών υπηρεσιών που εφάρμοσαν όλες οι κυβερνήσεις σε συνεργασία με δημάρχους και περιφερειάρχες, που αφήνουν τις υπηρεσίες να καταρρεύσουν για να πέσουν σαν ώριμο φρούτο στα χέρια των εργολάβων. Οδηγεί τον δήμο να μην μπορεί να προχωρήσει σε έργα αυτεπιστασίας και να πληθαίνουν οι εργολαβίες, τις οποίες πληρώνει ακριβά ο Καβαλιώτης μέσα από τη δημοτική φορολογία και συχνά με σοβαρές καθυστερήσεις παράδοσης λόγω συνεχόμενων  παρατάσεων.

Ο υποψήφιος δήμαρχος της Λ.Σ. τόνισε ότι οι εργαζόμενοι έχουν τη δύναμη και πρέπει να την αξιοποιήσουν μπροστά στις εκλογές, έχουν πείρα και χρειάζεται να βγάλουν τα απαραίτητα συμπεράσματα για το ποιος ευθύνεται γι’ αυτήν την κατάσταση. Είναι εκκωφαντική η συμφωνία όλων των άλλων υποψηφίων στις στρατηγικές αυτές επιλογές, αυτή η κατάσταση δεν είναι αποτέλεσμα ανικανότητας.

Είναι πολιτική επιλογή που τη βιώνουν οι εργαζόμενοι και την επωμίζονται οι δημότες.

«Λαϊκή Συσπείρωση δυνατή σε δήμο και Περιφέρεια λοιπόν, για να μπει φρένο και στα σχέδια συρρίκνωσης των δημοτικών υπηρεσιών».




Λαϊκή Συσπείρωση: Ανοιχτή επιστολή προς κάθε υπεύθυνο για την “Δωρεάν” μεταφορά μαθητών

Γονείς μαθητών Σχολικών Μονάδων που βρίσκονται στα όρια του αστικού ιστού, ενημερώθηκαν ότι οι μαθητές που μετακινούνται με το αστικό ΚΤΕΛ, από και προς το Σχολείο τους, θα πληρώνουν εισιτήριο.

Είναι απαράδεκτο το γεγονός, σε μια περίοδο που η ακρίβεια τσακίζει τα κόκαλα των οικογενειών,  αυτές να επιβαρύνονται και με αυτό το έξοδο στην κατά τα άλλα δωρεάν παιδεία.

Καλούμε Δημοτική και Περιφερειακή αρχή να “κόψουν το λαιμό” τους ώστε να εξασφαλιστεί η δωρεάν μεταφορά των μαθητών.

 




Λαϊκή Συσπείρωση: Εκδήλωση για την Πολιτική προστασία και το Περιβάλλον

Η Λαϊκή Συσπείρωση Σερρών θέτοντας ως προτεραιότητα την ασφάλεια της λαϊκής περιουσίας και την προστασία του περιβάλλοντος, σας καλεί στην εκδήλωση – σύσκεψη με θεμα την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2023 στις 19:00 στο Καφέ Αμάν (Πεζόδρομος Χατζηιακώβου) με ομιλητές την Φιλιώ Σαραντίδυυ, υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλο και τον Αθανάσιο Μπόικο, υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο.

Θα ακολουθήση συζήτηση.




Λαϊκή Συσπείρωση: Δημ-ωφέλεια! Όφελος για ποιον;

Ο τίτλος της επιχείρησης παραπέμπει στο Δήμο, στους δημότες δηλαδή (άραγε, τα τελευταία χρόνια ιδιαίτερα, από τότε που οι δήμοι έγιναν παρακλάδι του κεντρικού φορομπηχτικού, εγκληματικού κράτους, ο δήμος ως θεσμός, ταυτίζεται με τους δημότες;) και στο ωφέλεια, στο όφελος δηλαδή….

Για το όφελος τίθεται το ερώτημα: αφορά η ύπαρξη και λειτουργία της επιχείρησης σε όφελος των δημοτών;

Και μόνο το ότι αναφερόμαστε σε επιχείρηση σε δήμο, η οποία υπάρχει και λειτουργεί βάση συγκεκριμένων νόμων και κανόνων (αναφερόμαστε στη συνέχεια), θεωρούμε ότι αλλού πάει το όφελος και όχι στους δημότες.

Οι «επιχειρήσεις» των δήμων λειτουργούν ως Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου, με κανόνες ιδιωτικής οικονομίας, ως ΑΕ. Του λόγου το αληθές ο κανονισμός της ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ: Η Επιχείρηση είναι Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου. Λειτουργεί με τους κανόνες της ιδιωτικής οικονομίας. Με ανώτατο όργανο διοίκησης το Διοικητικό Συμβούλιο της επιχείρησης. Υποχρεούται σε τήρηση Βιβλίων και Στοιχείων Γ΄ κατηγορίας (σημ.: όπως οι Α.Ε.), ΕΣΟΔΑ της είναι -εκμετάλλευση της ακίνητης περιουσίας, εκμίσθωση ακίνητης περιουσίας, εκμετάλλευση Πηλοθεραπευτηρίου Κρηνίδων-.Προωθεί, όπως άλλωστε και όλες οι τέτοιου είδους επιχειρήσεις στο σύνολο των δήμων, μέσα από τον κανονισμό λειτουργίας της,  στη ρότα των ρυθμίσεων των κυβερνήσεων, του Καποδίστρια, του Καλλικράτη και του Κλεισθένη, τις ιδιωτικοποιήσεις και τις εκχωρήσεις αρμοδιοτήτων, τις ΣΔΙΤ και το πέρασμα αρμοδιοτήτων και υποδομών του δήμου στην αγορά, στο ιδιωτικό κεφάλαιο. Όσες αλλαγές έγιναν ή θα γίνουν στη λειτουργία συνολικά της Τοπικής διοίκησης δεν άλλαξαν ούτε θα αλλάξουν τον αντιλαϊκό της χαρακτήρα, που στρέφεται ενάντια στα συμφέροντα τόσο των εργαζόμενων των δήμων όσο και του λαού μας.Επί πλέον τέτοιες επιχειρήσεις, επιφέρουν αποφασιστικό χτύπημα στη μόνιμη και σταθερή εργασία, κερκόπορτα για τα εργασιακά δικαιώματα του συνόλου των εργαζόμενων στο δήμο.

Θεωρούμε ότι όλες οι λειτουργίες του δήμου πρέπει να ορίζονται και να ελέγχονται από το Δημοτικό Συμβούλιο, με επαρκές μόνιμο προσωπικό, με διευρυμένα εργασιακά δικαιώματα.

ΗΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ, έχοντας στη διαχείριση της το σύνολο της περιουσίας του δήμου, εξυπηρετεί την πολιτική της συγκέντρωσης σε μεγαλύτερους “παίκτες” της περιουσίας και των υπηρεσιών του δήμου (λιμάνι, ΕΣΚΙ ΚΑΠΟΥ, ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΑΣΠΗ ΑΜΜΟ κτλ.). Έτσι σε ότι αφορά τη δημοτική αγορά η διαχρονική διαχείρισή της από τη ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ, είχε σαν αποτέλεσμα την εκδίωξη όλων των μικρο-καταστημάτων και την εδραίωση τελικά της πολυεθνικής των τροφίμων. Σε ότι αφορά δε το πυλοθεραπευτήριο, ενώ αφορά σε μονάδα φροντίδας υγείας, λειτουργεί σαν ιδιωτική επιχείριση με εισιτήριο, ενώ θα έπρεπε να είναι δωρεάν στα πλαίσια ενός δημόσιου συστήματος υγείας…

Η ενίσχυση της Λ.Σ. σε Δήμους και Περιφέρεια εγγυάται με 100% λαϊκή αντιπολίτευση, τα δικαιώματα του συνόλου των εργαζόμενων στο δήμο καθώς και των συνδημοτών μας.

Καβάλα 15/09/2023

ΓΙΑ ΤΗ ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ

ΠΟΤΟΛΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ




Οι υποψήφιοι με τη Λαϊκή Συσπείρωση στη Θάσο

Στο ψηφοδέλτιο της «Λαϊκής Συσπείρωσης» Θάσου βρίσκονται εργαζόμενοι, συνδικαλιστές πρωτοπόροι στα σωματεία τους και στους χώρους δουλειάς, που μπαίνουν μπροστά, συγκρούονται με την κυβέρνηση, την εργοδοσία και το κράτος της, την αντεργατική πολιτική, που πάνω της «ανθίζει» η άγρια εκμετάλλευση

Στο ψηφοδέλτιο της «Λαϊκής Συσπείρωσης» Θάσου βρίσκονται αυτοαπασχολούμενοι ΕΒΕ, μαχητικοί αγωνιστές στον κλάδο τους για το εισόδημα που χτυπιέται βάναυσα, ενάντια στους νόμους και την πολιτική που τους σπρώχνει στο «κάθε χρόνο και χειρότερα».

Βρίσκονται βιοπαλαιστές αγρότες, που ήρθαν απέναντι σε όλες τις κυβερνήσεις, ενάντια στην πολιτική της ΕΕ που τους ξεκληρίζει. Πρωτοπόροι στους αγώνες για μέτρα στήριξης του εισοδήματος, για να μπορούν να μείνουν και να παράγουν στον τόπο τους.

Στο ψηφοδέλτιο της «Λαϊκής Συσπείρωσης» Θάσου βρίσκονται αγωνιστές που τους ξέρουν «μέχρι κι οι πέτρες» στην περιοχή τους, Που δεν βάζουν νερό στο κρασί τους για την υπεράσπιση των εργατικών – λαϊκών συμφερόντων και των σύγχρονων αναγκών! Καταξιωμένοι μέσα από μάχες για κάθε μικρό και μεγάλο πρόβλημα που «καίει» τον λαό και οξύνει η αντιλαϊκή πολιτική.Από το να σωθεί το σπίτι του διπλανού στον πλειστηριασμό, στην πλημμύρα, στην πυρκαγιά, μέχρι να έχουν παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικοί σύγχρονα και ασφαλή σχολεία.

Κι από το να στελεχωθεί με προσωπικότο Κέντρο Υγείας, μέχρι να παρθούν μέτρα αντιπυρικής, αντιπλημμυρικής, αντισεισμικής προστασίας, για την προστασία του περιβάλλοντος.

Υπάρχει λύση, υπάρχει διέξοδος.

Ήρθε η ώρα να μιλήσει ο λαός.

Ήρθε η ώρα της ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ.

Η «Λαϊκή Συσπείρωση» Θάσουθέλει και μπορεί να δώσει δύναμη στο λαϊκό κίνημα, αποτελεσματικότητα στον αγώνα που θα αποκαλύπτει, θα δυσκολεύει τα αντιλαϊκά μέτρα, θα στηρίζει τα λαϊκά συμφέροντα.

Υποψήφιοι για το Δημοτικό συμβούλιο Θάσου

1          TeunissenBarbara NellτουXerman,συνταξιούχος

2          ΒαλαβάνηΆννατου   Παναγιώτη,ιδιωτικός υπάλληλος

3          ΒαλσαμίδηςΓεώργιοςτουΚωνσταντίνου,ιδιωτικός υπάλληλος

4          ΓκαδάτσιουΥδριώτηΒασιλικήτουΧρήστου,ιδιωτικός υπάλληλος

5          ΔουβλέτηςΝικόλαοςτουΣάββα,ελεύθερος επαγγελματίας

6          ΔούργιουΑργυρήτουΘεοδώρου,   ιδιωτικός υπάλληλος

7          ΕμμανουήλΧρήστοςτουΦιλίππου,συνταξιούχος

8          ΖουρίδηςΣταύροςτουΕυθυμίου,ιδιωτικόςυπάλληλος

9          ΗλιοπούλουΧριστίνατουΝικολάου,ιδιωτική υπάλληλος

10        ΚαρδάραςΔιογένης  τουΕυάγγελου,συνταξιούχος

11        ΚλώφαςΕυάγγελος  τουΘωμά,ναυτικός

12        ΚοζίνσκαγιαΑλέσιατουΠετρ,ιδιωτική υπάλληλος

13        Κυριατζίδου ΠαναρέτουΧαρίκλειατουΓεωργίου,συνταξιούχος εκπαιδευτικός,μέλος δημοτικού συμβουλίου Θάσου

14        Λαμπρινίδης             Λάμπροςτου  Βασιλείου,συνταξιούχος ναυτικός, μέλος ΔΣ πολιτιστικού συλλόγου Λιμεναρίων το Κάστρο – μέλος ΔΣ σωματείου συνταξιούχων ΝΑΤ

15        ΛιακούδηΕυμορφία  τουΑργυρίου,ιδιωτικός υπάλληλος

16        ΛουβουλούδηΜαργαρίτατουΠαναγιώτη,ελεύθερη επαγγελματίας

17        ΛουβουλούδηςΑλέξανδροςτουΑποστόλου,συνταξιούχος ναυτικός,πρόεδροςσωματείου συνταξιούχων ΝΑΤ

18        ΛουκούμηΖηνοβίατουΜάρκου,φοιτήτρια

19        ΜακέδοςΜεταξάςτουΓεωργίου,συνταξιούχος

20        ΜαλαμίδηςΜάλαμαςτουΔημητρίου,ναυτικόςπρόεδρος σωματείουναυτεργατών Θάσου

21        ΜερακλήςΚωνσταντίνοςτουΓεωργίου,ελεύθερος επαγγελματίας

22        ΜεταξένιουΆννατουΙωάννου,ιδιωτικός υπάλληλος

23        ΜπαξεβανάκηΜαρίατουΆγγελου,τραπεζικός υπάλληλος

24        ΞανθοπούλουΑθηνάτουΧρήστου,ιδιωτική υπάλληλος

25        ΠαγώνηΕυαγγελίατουΔημητρίου,συνταξιούχος εκπαιδευτικός

26        ΠασσάΆννατουΙωάννου,ελεύθερος επαγγελματίας

27        ΠασσάςΒασίλειοςτουΚωνσταντίνου,ιδιωτικός υπάλληλος

28        Ρουμελιώτου ΑναστασίατουΝικολάου,ελεύθερη επαγγελματίας

29        ΣπανογιάννηςΑλέξανδρος  τουΚωνσταντίνου,ιδιωτικός υπάλληλος

30        ΣτρατηγένταςΣτυλιανόςτουΓεωργίου,συνταξιούχοςμέλος ΔΣ πολιτιστικού συλλόγου Λιμεναρίων το Κάστρο

31        ΤσίχλαςΑναστάσιοςτουΚωνσταντίνου,ιδιωτικός υπάλληλος

32        ΦάκαςΔημήτριοςτουΘεοδώρου,ελεύθερος επαγγελματίας

33        ΦιλαρέτουΑργυρή    τουΣτέργιου,  ελεύθερη επαγγελματίας,πρόεδρος λογιστών Θάσου – μέλος ΔΣ γονέων και κηδεμόνων γυμνασίου Λιμένα – μέλος ΔΣ συλλόγου λογιστών νομού Καβάλας – μέλος δευτεροβάθμιας σχολικής επιτροπής – μέλος τοπικού συμβουλίου Παναγίας

34        ΦρυδάςΕυάγγελος   τουΠαναγιώτη,ιδιωτικός υπάλληλος

35        ΧαϊδευτόςΚομνηνόςτουΒασιλείου,συνταξιούχος

36        ΧατζήςΓεώργιοςτουΙωάννου,φοιτητής

37        ΧονδρογιάννηςΒασίλειοςτουΘωμά,αναπληρωτής καθηγητής β/θμιας

38        ΧριστοδουλέαΑλεξάνδρατουΝικολάου,    ηθοποιός, θεατρολόγος

Υποψήφιοι για τα τοπικά συμβούλια Θάσου

 

1          ΑγγέλουΒικτωρίατουΕυαγγέλου, συνταξιούχα νοσηλεύτρια

2          ΑλετράΆννα   τουΙωάννη,ιδιωτική υπάλληλος

3          Αμυγδαλίδης Γεώργιοςτου Κωνσταντίνου,ελεύθερος επαγγελματίας

4          ΑντωνίουΑντώνιος  τουΒασιλείου,ελεύθερος επαγγελματίαςμέλος τοπικού συμβουλίου Λιμεναριων

5          ΑραπάκηςΝικόλαοςτουΑναγνώστ,ησυνταξιούχος εκπαιδευτικός

6          Γάτος  Ιωάννηςτου Γεωργίου,ιδιωτικός υπάλληλος

7          ΓρίντζοςΚομνηνός τουΔημητρίου, ελεύθερος επαγγελματίας

8          Διαμαντή ΘωμαήτουΕυαγγέλου,   ιδιωτικός υπάλληλος

9          ΘωμάςΔημήτριοςτουΚωνσταντίνουοικοδόμος,μέλος τοπικού συμβουλίου Ποταμιάς

10        Ιατρού ΜαλλιούρηΑργυρή (Ρούλα)τουΔημητρίου,ελεύθερη επαγγελματίας            μέλοςΔΣσυλλόγουγυναικώνΛιμεναρίων

11        Ιμέρι ΣάφεττουΜπαουντίν,  τουριστικός πράκτορας

12        ΙωάννουΑλκμήνητουΑντωνίου,ελεύθερος επαγγελματίαςμέλος ΔΣ μελισσοκομικού συμβουλίου Μαριών

13        ΚάζδαγληΑνδρονίκητουΚωνσταντίνου,    ελεύθερος επαγγελματίας

14        ΚαραγιαννοπούλουΕυθυμίατουΑναστασίου,ιδιωτική υπάλληλος

15        Κάρλα ΕυστρατίατουΣτυλιανού,ιδιωτική υπάλληλος

16        ΚοντογεωργίουΒασίλειοςτουΠαναγιώτη,ελεύθερος επαγγελματίας

17        ΚοντογεωργούδηΣωτηρίατουΣτυλιανού,ελεύθερος επαγγελματίας

18        ΚουλούσηςΑύγουστοςτουΚωνσταντίνου,ιδιωτικός υπάλληλος

19        ΚουτέβουΜαριάνθητουΙωάννου,ιδιωτική υπάλληλος

20        ΚρεοπώληςΆγγελοςτουΔημητρίου,ελεύθερος επαγγελματίας

21        ΚυδώνηςΑθανάσιοςτουΠαναγιώτη,αγρότης

22        ΛυτσαρδοπούλουΕλένητουΔημητρίου,ελεύθερη επαγγελματίας

23        ΜακέδοςΝικόλαοςτουΒασιλείου,ιδιωτικός υπάλληλος

24        ΜανακούδαςΑπόστολοςτουΓεώργιου,συνταξιούχος

25        Μανώλογλου ΠαναγιώτηςτουΧρήστου,ιδιωτικός υπάλληλος

26        ΜαργιώτουΣοφίατουΘωμά,συνταξιούχοςμέλος ΔΣ σωματείου συνταξιούχων ΙΚΑ Ν. Καβάλας

27        ΜαυροθανάσηΜαρίατουΝικολάου,δημόσια υπάλληλος – φιλόλογος

28        ΜπακογιώργουΒασιλική τουΦιλίππου,συνταξιούχος

29        ΜυγδαληνόςΒασίλειοςτουΘεοδώρου,ελεύθερος επαγγελματίας

30        ΝιάποςΕλευθέριοςτουΙωάννη,ιδιωτικός υπάλληλος

31        ΝικολέρηςΣτέργιοςτουΧαράλαμπου,συνταξιούχος

32        ΝτούκαςΚωνσταντίνοςτουΒασιλείου,ιδιωτικός υπάλληλος

33        ΠαναγιώτουΝικόλαοςτουΣτέργιου,συνταξιούχος

34        ΠαπαρσενίουΔέσποινατουΚωνσταντίνου,συνταξιούχος

35        ΠατέληςΑυγουστίνοςτουΔημητρίου,ελεύθερος επαγγελματίας

36        Ροδάς ΚωνσταντίνοςτουΠαναγιώτη,ιδιωτικός υπάλληλος

37        Σπανογιάννη ΣμαράγδατουΑλεξάνδρου,ιδιωτικός υπάλληλος

38        ΣτεργίουΔημήτριοςτουΠαναγιώτη,αγρότης

39        Τζίνης ΣταμάτιοςτουΒασιλείου,ιδιωτικός υπάλληλος

40        ΤσανάκαΒασιλείατουΒαλάση,ιδιωτική υπάλληλος

41        ΤσιπλάκηςΘωμάςτουΚυριάκου, ιδιωτικός υπάλληλος

42        ΤσιπλάκηςΚυριάκοςτουΘωμά,ελεύθερος επαγγελματίας

43        ΦάκαςΑναστάσιοςτουΔημητρίου, ελεύθερος επαγγελματίας

44        ΦυλακτάκηςΓεώργιοςτουΑναστασίου, φοιτητής

45        ΧαμοξάραΑικατερίνητουΝικολάου,ιδιωτική υπάλληλος

46        ΧαραλαμπίδηςΜιχαήλτουΚωνσταντίνου,συνταξιούχος

47        ΧριστοδουλέαΜαρίατουΝικολάου,ιδιωτικός υπάλληλος




Λαϊκή Συσπείρωση: Συγκέντρωση ειδών πρώτης ανάγκης για τους πληγέντες στην Θεσσαλία

Η Λαϊκή Συσπείρωση Σερρών ανταποκρίνεται στο κάλεσμα και την πρωτοβουλία των εργατικών σωματείων και φορέων Νομού Σερρών και καλεί όλους τους Σερραίους και τις Σερραίες να σταθούν αλληλέγγυοι δίπλα στους πληγέντες συνανθρώπους μας στη Θεσσαλία

Δίνουμε όλες μας τις δυνάμεις για να σώσουμε τον λαό μας και παλεύουμε ενάντια στις κυβερνήσεις και όσους τους στηρίζουν.

Τα κέρδη τους, οι ζωές μας!

Δε πρόκειται να δεχθούμε άλλο αυτή την πολιτική του θανάτου!

Συνεισφέρουμε όλοι στην πρωτοβουλία των σωματείων της Π.Ε. Σερρών, στεκόμαστε στο πλευρό των πλημμυροπαθών της Θεσσαλίας. Συγκεντρώνουμε:

  • Τρόφιμα (νερά, χυμούς, φρυγανιές, μπισκότα, κονσέρβες, ζάχαρη, καφέ)
  • Είδη ατομικής υγιεινής (πάνες, σερβιέτες, μωρομάντηλα, σαμπουάν, αφρόλουτρα, οδοντόκρεμες)
  • Ζωοτροφές

Παράδοση στα γραφεία του Δημοκρατικού Συλλόγου Γυναικών Ν. Σερρών , Φιλίππου 8, Σέρρες.

Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 18:30 έως τις 20:30.




Λαϊκή Συσπείρωση: «Προβλήματα απο την ασθενή βροχή στον Αμυγδαλεώνα»

Η Λαϊκή Συσπείρωση για τα προβλήματα που ταλαιπωρούν τους κατοίκους στον Αμυγδαλεώνα προς τον Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου κ.Πεφάνη, Δήμαρχο, Επικεφαλή Αντιπολίτευσης και Δημοτικούς Συμβούλους:

“κ. Πρόεδρε,

Η μικρής έντασης (4/9/23) βροχόπτωση ανέδειξε τα σοβαρά πρόβλημα που ταλαιπωρούν τους κατοίκους του Αμυγδαλεώνα.

Σε ορισμένους δρόμους, εκεί που εκτελούνται έργα της ΔΕΥΑΚ, αλλά και εκεί που έμειναν ανοιχτά χαντάκια από την αμαρτωλή εργολαβία της αλλαγής του δικτύου ύδρευσης, η κατάσταση έμοιαζε με τα χωριά μας τη δεκαετία του ’50 και ’60. Λάσπες, νερά και χαντάκια έφεραν τους κατοίκους σε απόγνωση.

Επί πλέον στον Αμυγδαλεώνα, εκτός από τα προβλήματα που προκάλεσε η ασθενής βροχόπτωση στους δρόμους, προβλήματα δημιουργήθηκαν και σε κλειστούς χώρους. Συγκεκριμένα στο νέο σχολικό συγκρότημα του Δημοτικού σχολείου του Αμυγδαλεώνα, “έβρεχε” και μέσα στις αίθουσες. Παραθέτουμε φώτο και βίντεο συνημμένα, χωρίς σχόλια….

Όταν οι δήμοι έχουν μετατραπεί σε επιχειρήσεις Α.Ε., με αρμοδιότητες που έχουν χωρίς την απαραίτητη χρηματοδότηση, τα έργα που γίνονται, όσα γίνονται, υπακούον στη λογική “κόστους – οφέλους”, που σημαίνει ότι το κόστος πάει στο λαό και το όφελος σε μεγαλοκατασκευαστές και μεγαλοεργολάβους. Το αποτέλεσμα είναι τα έργα να προχωράνε με ρυθμούς χελώνας, να κοστίζουν ακριβά και να έχουν κατασκευαστικά προβλήματα, με αποτέλεσμα να μπάζουν βροχή τα σχολεία με τα πρώτα πρωτοβρόχια.

Σε ότι δε αφορά συνολικά τη σχολική στέγη το πρόβλημα δεν είναι καινούριο, αντίθετα έχει οξυνθεί με δεδομένη την πολιτική του «εξορθολογισμού» του κόστους στην Εκπαίδευση, που ακολουθούν διαχρονικά οι κυβερνήσεις και που υπακούν οι τοπικοί εκπρόσωποι τους στους  δήμους. Εδώ και χρόνια με την ευθύνη κατασκευής και συντήρησης των σχολείων στους δήμους, κράτος και δήμοι έχουν επιφέρει τη συστηματική και συνειδητή συρρίκνωση της χρηματοδότησης, πλήττοντας την εκπαίδευση και την ασφάλεια των παιδιών, καθιστώντας και τη συντήρηση των σχολείων ελλειμματική.

Καλούμε τη διοίκηση του δήμου να προχωρήσει άμεσα στην ολοκλήρωση των έργων στους δρόμους του Αμυγδαλεώνα, καθώς και στην άμεση συντήρηση του δημοτικού σχολείου”




Η Λαϊκή Συσπείρωση για το ειδικό Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο

Η Λαϊκή Συσπείρωση προς τον Πρόεδρο Δημοτικού Σχολείου κ.Πεφάνη , Δήμαρχο, Επικεφαλή Αντιπολίτευσης και Δημοτικούς Συμβούλους με θέμα το κοντέινερ στο ειδικό δημοτικό και τον  αύλειο χώρο του 11ου Δημοτικού

Α. Τη φετινή σχολική χρονιά οι εγγραφές στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο είναι αυξημένες, με αποτέλεσμα οι διδακτικοί χώροι (αίθουσες, βοηθητικοί χώροι, εργαστήρια κ.α.) να μην επαρκούν για να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες. Γονείς του σχολείου μας δήλωσαν ότι λύση στο πρόβλημα θα δοθεί με την τοποθέτηση “κοντέινερ” στην αυλή του σχολείου, σύμφωνα με ενημέρωση που είχαν.

Θεωρούμε ότι ούτε καν σαν σκέψη μπορεί να σταθεί μια τέτοια λύση. Μάλλον πρόκειται για παρανόηση.

Στην εποχή που η πρόοδος και η επιστήμη κάνουν άλματα και δίνουν τη δυνατότητα για κατασκευή νέων, σύγχρονων και ασφαλών σχολικών κτιρίων, είναι απαράδεκτο να υπάρχουν αίθουσες προκάτ και κοντέινερ. Θεωρούμε ότι το κτιριακό των ειδικών σχολείων είναι θεμελιώδες. Αυτά τα Σχολεία πρέπει να στεγάζονται σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους που να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των μαθητών  και είναι ευθύνη του υπουργείου να δώσει λύση στο στεγαστικό πρόβλημα των Ειδικών Σχολείων.

Η διοίκηση του Δήμου πρέπει να προσανατολίζεται, ασκώντας την ανάλογη πίεση προς τη διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και προς το Υπουργείο για την ίδρυση δεύτερου ειδικού Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου.

Παρατάξεις που είτε βρίσκονται στη διοίκηση του δήμου είτε στην “αντιπολίτευση”, και δέχονται τη μεταβίβαση αρμοδιοτήτων στους δήμους και μάλιστα χωρίς την αναγκαία χρηματοδότηση, αρμοδιότητες που ανήκουν στο κεντρικό κράτος, καταλήγουν σε λύσεις σαν αυτές των κοντέινερ σε σχολεία και μάλιστα για παιδιά με ειδικές ανάγκες.

Β. Πριν μερικές εβδομάδες ξεκίνησαν οι εργασίες ανάπλασηςστην πλατεία Νεαπόλεως στο σχολείο των Ποταμουδίων. Με τις εργασίες σε εξέλιξη, καθίσταται προβληματική η εύρυθμη λειτουργία του 11ου Δημοτικού Σχολείου και του 11ου Νηπιαγωγείου, καθότι στερούνται τα παιδιά την αυλή τους, χώρος απαραίτητος για την ολοκληρωμένη ψυχοσωματική ανάπτυξη τους. Η λύση που προκρίνεται, να χρησιμοποιούν το δρόμο με κυβόλιθους μπροστά από το σχολείο καθώς και την αυλή του 11ου Νηπιαγωγείου τα παιδιά της 1ης & 2ης τάξης του δημοτικού, σε καμία περίπτωση δεν ικανοποιεί τις ανάγκες των παιδιών.

Ένα παιδί, από τα 6 του χρόνια μέχρι τα 18 του, βρίσκεται καθημερινά επί 6 τουλάχιστον ώρες σε έναν χώρο μέσα στον οποίο θα πρέπει να μάθει να σκέφτεται, να επικοινωνεί μέσω της Γλώσσας με τους γύρω του, να αντιλαμβάνεται την αντικειμενική πραγματικότητα με τους νόμους που την διέπουν, να αθλείται, να ψυχαγωγείται και να κάνει όποια άλλη δραστηριότητα είναι απαραίτητη για την ολοκλήρωση της προσωπικότητάς του. Είναι προφανές, ότι η διαμόρφωση συνολικά του χώρου του Σχολείου, του Δημόσιου Σχολείου, παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στο να αισθανθεί αυτόν τον χώρο δικό του, να τον αγαπήσει, ειδικά δε για τα προνήπια η πρώτη επαφή με το σχολείο είναι ακόμα πιο σημαντική.

Καλούμε τη διοίκηση του δήμου να μεριμνήσει ώστε το συντομότερο δυνατό να αποπερατωθεί εκείνο το τμήμα της πλατείας το οποίο χρησιμοποιείται ως Σχολικός αύλειος χώρος.

 

Καβάλα, 05-09-2023

ΓΙΑ ΤΗ ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ

ΠΟΤΟΛΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ




Λαϊκή Συσπείρωση: “Κροκοδείλια δάκρυα για τη Δαδιά απο διοίκηση και ψευτοαντιπολίτευση στο περιφεριακό συμβούλιο ΑΜΘ”

Η Λαϊκή Συσπείρωση για τις καταστροφικές πυρκαγιές:

Μια συζήτηση γεμάτη υποκρισία και προσπάθεια συγκάλυψης των ευθυνών της Κυβέρνησης, της Περιφέρειας και των Δήμων ήταν αυτή που έγινε στο Περιφερειακό Συμβούλιο ΑΜΘ σχετικά με τις καταστροφικές πυρκαγιές στην περιοχή μας σε Έβρο, Ροδόπη και Καβάλα.

Η διοίκηση προσπάθησε να «βγάλει λάδι» την κυβέρνηση, να παραγραφούν οι τεράστιες ευθύνες της, όπως και όλων των προηγούμενων για την εγκληματική εγκατάλειψη των δασών, της δασοπροστασίας,τις ελλείψεις σε Πυροσβεστική, Δασαρχεία,όπως και οι δικές της μεγάλες ευθύνες, αφού υπηρετεί την ίδια πολιτική που λογαριάζει ως κόστος την προστασία της ζωής, του φυσικού περιβάλλοντος, της περιουσίας του λαού και βλέπει όφελος στις μπίζνες που προετοιμάζει η κυβέρνηση στα αποκαΐδια.

Τι μας είπε ο κύριος Περιφερειάρχης; Τα ίδια με την κυβέρνησή του! Οι άνεμοι, οι υψηλές θερμοκρασίες, τα πρωτοφανή φυσικά φαινόμενα κλπ. Ότι δηλαδή λέγανε και πέρυσι για τη Δαδιά στον Έβρο και το Παππίκιο Όρος στη Ροδόπη, στην «πρόβα τζενεράλε» της φετινής ολοκληρωτικής καταστροφής.

Τι δεν μας είπε; Ότι αυτές οι «πρωτόγνωρες συνθήκες» ήρθαν για να μείνουν και αυτό το γνωρίζουμε εδώ και χρόνια, αλλά το σχέδιο παραμένει το ίδιο: «τρέξτε να σωθείτε» και η πυρκαγιά … κάποτε θα σβήσει και μόνη της!

Από κοντά και η ψευτοαντιπολίτευση της έτερης (της ανεπίσημης) κυβερνητικής παράταξης που είδε τις ευθύνες της διοίκησης στο αν το κυβερνητικό κλιμάκιο ήρθε στην περιοχή με πρόσκληση του περιφερειάρχη (!!!) και όχι το γεγονός ότι αυτό έγινε 10 μέρες αφού καταστράφηκε η Δαδιά και οι υπόλοιπες δασικές εκτάσεις της περιοχής, όχι για το πρακτικό αποτύπωμα αυτής της επίσκεψης του κυβερνητικού κλιμακίου που δεν βρήκε να πει ούτε μια συγγνώμη στο λαό της περιοχής και έταξε … τα γνωστά ψίχουλα.

Η αντιπαράθεση των δύο κυβερνητικών παρατάξεων για το ποιανού οι περιφερειακοί σύμβουλοι τριγυρνούν στα πανηγύρια και αν το έριξαν στο χορό αλλά … Πατούλη ή όχι, την ώρα που ακόμα η πυρκαγιά κατακαίει τη Δαδιά, αποτελεί πρόκληση για το λαό της περιοχής και ιδιαίτερα για τους πυρόπληκτους.

Η κυβέρνηση της ΝΔ μπορεί πλέον να είναι πιο ήσυχη με τα «λιβανιστήρια» που διαθέτει στο Περιφερειακό Συμβούλιο. Ο λαός όμως όχι!

Για αυτό έχει τεράστια σημασία το κάλεσμα της Λαϊκής Συσπείρωσης να οργανωθεί ο λαός και να διεκδικήσει εδώ και τώρα μέτρα αντιπυρικής προστασίας, αντιπλημμυρικά και αντιδιαβρωτικά έργα άμεσα, αποζημιώσεις στο 100% της καταστροφής για σπίτια, επαγγελματικές στέγες, κτηνοτροφικές μονάδες, αποθήκες, καλλιέργειες, φυτικό και ζωικό κεφάλαιο και άλλες υποδομές. Για παροχή ζωοτροφών σε όσους κτηνοτρόφους το έχουν ανάγκη. Για να μπουν εμπόδια σε επιχειρηματικούς ομίλους που βλέπουν «ευκαιρίες μέσα από την καταστροφή»!

Σε αυτό τον αγώνα οι εκλεγμένοι και οι υποψήφιοι της Λαϊκής Συσπείρωσης θα δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους, όπως κάνουν και την κρίσιμη ώρα της μάχης στο πεδίο της κατάσβεσης.

 




Λαϊκή Συσπείρωση Καβάλας: Συγχαρητήρια ανακοίνωση για τον Σκακιστικό Όμιλο Καβάλας

Η Λαϊκή Συσπείρωση Καβάλας χαιρετίζει τη μεγάλη επιτυχία του Σκακιστικού Ομίλου Καβάλας που αναδείχθηκε πρωταθλητής Ελλάδας με την πρώτη ομάδα, καθώς και τη σημαντική διάκριση της δεύτερης ομάδας που κατετάγη 10η στο 50ο Πανελλήνιο Ομαδικό Πρωτάθλημα

Αξίζουν συγχαρητήρια οι αθλητές και οι αθλήτριες για τις επιδόσεις τους, οι οικογένειές τους που συνεπικουρούν τις προσπάθειές τους, ο πρόεδρος του Ομίλου κ. Χριστόφορος Αποστολακάκης και το σύνολο των διοικητικών παραγόντων.

Η νίκη αυτή του Σκακιστικού Ομίλου γεμίζει με περηφάνια όλους τους καβαλιώτες και αποτελεί την καλύτερη απόδοση τιμής στη μνήμη του εμβληματικού επί σειρά ετών προέδρου του, Βασίλη Θεοδωρίδη.

Παράλληλα υπενθυμίζει την υποχρέωση του κράτους, της Περιφέρειας και του Δήμου να σταθούν ουσιαστικοί αρωγοί στις προσπάθειες του ΣΟΚ για να συνεχιστεί η παράδοση του αθλήματος στην πόλη.

 




Λαϊκή Συσπείρωση: Οι γεραμένες εγκαταστάσεις και η ελλιπής συντήρηση λόγω υποχρηματοδότησης

Οι αιτίες των βλαβών του Βιολογικού

“Οι συχνές βλάβες στον αγωγό μεταφοράς λυμάτων κατά μήκος της ακτογραμμής της πόλης με τις τυχόν διαρροές ανεπεξέργαστων λυμάτων στις πολυσύχναστες παραλίες της πόλης, με ότι αυτό συνεπάγεται για την υγεία των συνδημοτών μας, ιδιαίτερα αυτών που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να απολαύσουν το μπάνιο τους σε απομακρυσμένες της πόλης καθαρές παραλίες, εγείρουν ερωτηματικά σχετικά με το βιολογικό σταθμό της πόλης.

Διοικήσεις  Δήμου και ΔΕΥΑΚ, σημερινές και προηγούμενες, ελέγχονται εάν και κατά πόσο έχουν/είχαν ως προτεραιότητα την ορθή συντήρηση του βιολογικού σταθμού και ολόκληρου του δικτύου των όμβριων λυμάτων.

Είναι γνωστό ότι ο βιολογικός της πόλης μας έγινε στα τέλη της δεκαετίας του 1980 και μάλιστα με αυτοχρηματοδότηση του δήμου με δάνειο που έλαβε από τις τράπεζες, δάνειο το οποίο χρυσοπληρώθηκε εξ’ ολοκλήρου μέχρι πρόσφατα από τον Kαβαλιώτικο λαό.

Η παλαιότητα των ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων και βοηθητικού εξοπλισμού, καθώς και των αγωγών μεταφοράς των λυμάτων είναι η αιτία των πολλών “βλαβών” που παρατηρούνται τα τελευταία χρόνια, όχι βέβαια μόνο επί της σημερινής διοίκησης.

Οι όποιες παρεμβάσεις και βελτιώσεις έγιναν το 2009, πριν 14 χρόνια δηλαδή, στο βιολογικό δεν αφορούσαν στους αγωγούς μεταφοράς και στα αντλιοστάσια κατά μήκος του αγωγού, που έγιναν πριν 35 χρόνια, όπου εντοπίζονται τα πολλά και συχνά προβλήματα των διαρροών, με τις επακόλουθες επιπτώσεις στην υγεία των λουομένων.

Η υποχρηματοδότηση των δήμων από το κράτος για την κατασκευή και συντήρηση των εγκαταστάσεων και των υποδομών που σχετίζονται με τη δημόσια υγεία και την προστασία του φυσικού και αστικού περιβάλλοντος φέρνει τη σφραγίδα όλων των μέχρι σήμερα κυβερνήσεων, καθώς και των διοικήσεων του Δήμου μας που εφάρμοζαν και εφαρμόζουν αυτήν την πολιτική. Μια πολιτική που όλα τα βάζει στο ζύγι του κόστους – οφέλους και έχει μετατρέψει την Τοπική Διοίκηση σε «Ανώνυμη Επιχείρηση», με πλήρως ανταποδοτικές υπηρεσίες ακόμα και σε ότι αφορά τη λειτουργία της αποχέτευσης.

Αυτή την ίδια πολιτική ακολουθούν πιστά παλιοί και νέοι επίδοξοι «σωτήρες» του Καβαλιώτικου λαού παρά τις δήθεν «αντιπολιτευτικές» κορώνες! Την ίδια άλλωστε «αντιπολίτευση» έκανε και η παράταξη του ΠΑΣΟΚ στην προηγούμενη Διοίκηση της ΝΔ και μόλις έγινε «χαλίφης στη θέση του χαλίφη» συνέχισε στην ίδια πορεία, με το λαό να πληρώνει τα σπασμένα.

Οι εργαζόμενοι, οι επαγγελματίες, η νεολαία της Καβάλας μπορούν και πρέπει να δώσουν ηχηρή απάντηση στις 8 Οκτώβρη. Με ψήφο στη Λαϊκή Συσπείρωση να δυναμώσουν το μέτωπο της μαχητικής λαϊκής αντιπολίτευσης σε Περιφέρεια, Δήμο και Κυβέρνηση.”

Η διοίκηση του Δήμου οφείλει να απαντήσει:

  • Τελικά τα όποια έργα που αφορούν την αποχέτευση αλλά και την ύδρευση με τις διαρροές, διακοπές νερού κτλ θα γίνονται όταν θα βρίσκονται “χρηματοδοτικά εργαλεία”;
  • Θα συνεχίσουν να μπαίνουν όλα στη λογική “κόστος – όφελος”, για το αν συμφέρει δηλαδή τα επιχειρηματικά συμφέροντα και τους εργολάβους ή θα γίνονται ανεξάρτητα κόστους, αν αυτό υπηρετεί τις ανάγκες του λαού;
  • Θα κάνει ή έχει μελέτες η ΔΕΥΑΚ για το γερασμένο (35ετιας) δίκτυο μεταφοράς και την κατάστασή στην οποία βρίσκεται σήμερα;
  • Έχει στα σχέδια της την τοποθέτηση σύγχρονων μηχανισμών ειδοποίησης για τον έγκαιρο εντοπισμό των βλαβών για την άμεση λήψη μέτρων;

 




Λαϊκή Συσπείρωση Θάσου: Ήρθε η ώρα ο λαός να εμπιστευτεί τον υποψήφιο Δήμαρχο Νίκο Χρυσάφη

Η Λαϊκή Συσπείρωση Θάσου για το ψηφοδέλτιο: 
“Απευθυνόμαστε στους εργαζόμενους, τους άνεργους και συνταξιούχους, τους επαγγελματίες, τους μελισσοκόμους και ελαιοκαλλιεργητές, όλους τους βιοπαλαιστές αγρότες και ψαράδες, τη νεολαία του νησιού μας και σας καλούμε να δώσουμε μαζί τον αγώνα για την ισχυροποίηση του ψηφοδελτίου της Λαϊκής Συσπείρωσης στο Δήμο Θάσου, ψηφοδέλτιο που στηρίζει το ΚΚΕ.
Το ερώτημα που πρέπει να απαντήσει κάθε Θάσιος είναι το εξής: θέλει άλλη μια δημοτική αρχή που η προτεραιότητά της είναι να στηρίζει τα μεγάλα επιχειρηματικά συμφέροντα των ακτοπλόων, των μαρμαράδων, των μεγάλων ξενοδόχων, ή μια δημοτική αρχή που να παλεύει μαζί με το λαό για τις πραγματικές ανάγκες του λαού;
Όλα τα προηγούμενα χρόνια υπάρχει πείρα που πρέπει να αξιοποιηθεί. Καμία δημοτική αρχή δεν είχε στην προτεραιότητά της τη δημιουργία νέων σχολικών μονάδων, βρεφονηπιακών σταθμών, παιδικών χαρών.
Την διεκδίκηση και υλοποίηση αντιπλημμυρικών και αντιπυρικών έργων για το νησί μας. Την υλοποίηση όλων των απαραίτητων έργων βιολογικού καθαρισμού με σύγχρονες επιστημονικές μέθοδες στο κατάλληλο σημείο και με συμφωνία των τοπικών κοινοτήτων.
Για την προστασία του νερού και την υδροδότηση του νησιού. Για ελεύθερη πρόσβαση στις παραλίες του νησιού, για μέτρα ανάπλασης σε χωριά και γειτονιές με κριτήριο τις ανάγκες συνολικά του λαού και όχι μόνο ορισμένων επιχειρηματιών. Για τη βελτίωση του οδικού δικτύου στο νησί.
Όλα αυτά όμως αποτελούν βασικές ανάγκες του λαού του νησιού. Για αυτό και οι εκλεγμένοι δημοτικοί σύμβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης αυτά και άλλα ζητήματα τα ανέδειξαν και διεκδίκησαν με τις παρεμβάσεις τους στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Ήταν στην πράξη τα μάτια, τα αυτιά και η φωνή του λαού μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Ήρθε η ώρα ο λαός της Θάσου να εμπιστευτεί τη Δημοτική Αρχή στη Λαϊκή Συσπείρωση με υποψήφιο Δήμαρχο τον Νίκο Χρυσάφη.
Για μια δημοτική αρχή που θα διεκδικεί για το λαό, δεν θα κάθεται παρατηρητής των εξελίξεων την ίδια ώρα που μαραζώνει το νησί μας από διάφορες υπηρεσίες αλλά και δομές και προσωπικό στο χώρο της υγείας.
Που δε θα λέει ότι δεν υπάρχουν πιστώσεις για βασικές ανάγκες του λαού την ίδια ώρα που το κράτος παρακρατεί εκατομμύρια ευρώ που δεν αποδίδει στους Δήμους.
Δεν θα τα θεωρεί όλα αυτά περασμένα ξεχασμένα και θα χαρατσώνει άλλη μια φορά το λαό χωρίς να αγγίζει τους μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους (σημ.: ακόμα περιμένουμε να μας απαντήσουν στο ερώτημα πόσα χρήματα έχει εισπράξει ο Δήμος από την λατομική δραστηριότητα στο νησί).
Παράλληλα, να ενισχυθεί η Λαϊκή Συσπείρωση και στην Περιφέρεια ΑΜΘ για ακόμα περισσότερους περιφερειακούς συμβούλους αγωνιστές και όχι τροχονόμους επιχειρηματικών συμφερόντων.
Για το λαό της Θάσου, με το λαό της Θάσου!
Είναι και στο δικό σου χέρι!
Ενίσχυσε το ψηφοδέλτιο της Λαϊκής Συσπείρωσης με υποψήφιο Δήμαρχο τον Νίκο Χρυσάφη”.



Λαϊκή Συσπείρωση: «Επικίνδυνες εστίες μόλυνσης στην οδό ΜΗΔΕΙΑΣ-ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΑ».

Η Λαϊκή Συσπείρωση με επικεφαλή τον Χρήστο Ποτόλια εξέδωσε ανακοίνωση προς τον Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου κ. Πεφάνη: 

“Κ. Πρόεδρε,

Στο ύψος με αριθμό 40 της οδού ΜΗΔΕΙΑΣ, στη συνοικία των Πεντακοσίων, υπάρχουν τρία οικόπεδα εντός των οποίων βρίσκονται ετοιμόρροπα κτίσματα (παλιές κατοικίες) τα οποία έχουν εγκαταλειφθεί εδώ και πολλά χρόνια, με αποτέλεσμα να έχουν μετατραπεί σε εστίες μόλυνσης.

Η πυκνή βλάστηση που έχει αναπτυχθεί, με την αποσύνθεση των φυλλωμάτων και τη δυσοσμία που αποβάλλουν, με τα μισογκρεμισμένα κτίσματα που αποτελούν καταφύγιο τρωκτικών και με τα σκουπίδια που έχουν συσσωρευτεί, έχουν σαν αποτέλεσμα η κατάσταση στη γύρω περιοχή να έχει γίνει ανυπόφορη, φέρνοντας τους τους κατοίκους της γειτονιάς σε απόγνωση.

Μετά από διαμαρτυρίες των κατοίκων οι υγειονομικές υπηρεσίες της Αντιπεριφέρειας  διαπίστωσαν σε αυτοψία τους στο πρόσφατο παρελθόν ότι πραγματικά τα τρία οικόπεδα αποτελούν εστίες μόλυνσης και είναι επικίνδυνα για την υγεία και την ασφάλεια των κατοίκων, αναρτώντας σχετική σήμανση στο χώρο.

Παρακαλούμε άμεσα, με εντολή της διοίκησης, οι υπηρεσίες καθαριότητας του Δήμου να επιληφθούν του θέματος με το καθαρισμό των οικοπέδων από τη βλάστηση και τα μπάζα των ετοιμόρροπων κατοικιών, μετατρέποντας τις εστίες μόλυνσης σε χώρους πρασίνου ή οποιασδήποτε άλλης χρήσης που να βελτιώνει τη ζωή των κατοίκων της περιοχής.

ΣΗΜ.: ανάλογα οικόπεδα σε αυτή της κατάσταση υπάρχουν σε πολλές περιοχές της πόλης τα οποία αφού καταγραφούν σε πρώτη φάση, στη συνέχεια να γίνουν ανάλογες της οδού ΜΗΔΕΙΑΣ παρεμβάσεις”.




Λαϊκή Συσπείρωση: Να στελεχωθεί άμεσα το αγροτικό Ιατρείο Καλλιράχης Θάσου

Επερώτηση Λαϊκής Συσπείρωσης για την λειτουργία του Ιατρείου στην Καλλιράχη Θάσου προς τον Περιφεριακό Συμβούλιο και τον Περιφεριάρχη:
*Αναφορα προς τον Πρόεδρο της Βουλής και τον Υπουργό Υγείας για την στελέχωση του αγροτικού Ιατρείου*
Όπως καταγγέλλουν σωματεία και φορείς της Θάσου, από τις 18 Ιουλίου και εν μέσω τουριστικής περιόδου,  το αγροτικό ιατρείο Καλλιράχης παραμένει κλειστό λόγω μη «έγκαιρης» προκήρυξης θέσης από το υπουργείο υγείας και ενώ υπάρχουν τρεις ενδιαφερόμενοι για τη θέση γιατροί.
Έτσι οι κάτοικοι ολόκληρης της περιοχής μαζί με τους τουρίστες που κάνουν τις διακοπές τους στερούνται στοιχειώδεις και αναγκαίες υπηρεσίες υγείας. Την ίδια ώρα  ακόμη και η μετακίνηση με το ΚΤΕΛ  είναι απαγορευτική,  το ένα δρομολόγιο στις 07:15 το πρωί από την Καλλιράχη και επιστροφή 15:15 από Πρίνο επιδεινώνει ακόμη περισσότερο το πρόβλημα, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται και να καταξοδεύονται σε ιδιώτες γιατρούς οι κάτοικοι της Καλλιράχης.
Η υποστελέχωση, η έλλειψη σύγχρονου τεχνολογικού εξοπλισμού, η υποχρηματοδότηση, την ώρα που οι επιχειρηματικοί όμιλοι που δραστηριοποιούνται στον τομέα της Υγείας απολαμβάνουν επιδοτήσεις και άλλα προνόμια εκατομμυρίων ευρώ, αποτελούν τα στοιχεία μιας ενιαίας πολιτικής που ακολουθούν όλες οι κυβερνήσεις. Η παραπέρα υποβάθμιση όλων των δομών Υγείας, η ανυπαρξία της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, οδηγούν εκ των πραγμάτων στη διόγκωση της «πελατείας» και την αύξηση των κερδών της «ιδιωτικής πρωτοβουλίας» που όλες οι παρατάξεις στο Περιφερειακό Συμβούλιο, εκτός της Λαϊκής Συσπείρωσης, στηρίζουν και ομνύουν σε αυτήν.
Η απαράδεκτη κατάσταση με το αγροτικό ιατρείο της Καλλιράχης αποδεικνύει αυτό που οι εκλεγμένοι με τη Λαϊκή Συσπείρωση σε Δήμους και Περιφέρειες κατήγγειλαν την περίοδο της πανδημίας: ότι η τακτική της κυβέρνησης που ανοιγόκλεινε Περιφερειακά Ιατρεία, Αγροτικά Ιατρεία, μετακινούσε προσωπικό από τα Κέντρα Υγείας στα Νοσοκομεία τα οποία είχε μετατρέψει σε δομές Υγείας μιας νόσου, δεν ήταν αποτέλεσμα «προχειρότητας», ούτε «ανικανότητας» αλλά απόδειξη μιας πολιτικής που θυσιάζει τις λαϊκές ανάγκες στο βωμό του κέρδους, που κοστολογεί τα πάντα με βάση τα κριτήρια της «βιωσιμότητας».
Αποτελούσε πρακτική προετοιμασία για τα χειρότερα που ετοιμάζει και ήδη έχει προωθήσει με νόμους της προηγούμενης περιόδου. Το «νέο ΕΣΥ» που διαφημίζει η κυβέρνηση είναι φτιαγμένο με τα ίδια σάπια υλικά της πολιτικής της ΕΕ και των προηγούμενων κυβερνήσεων στο χώρο της Υγείας.
Αυτήν την πολιτική, η σημερινή διοίκηση της Περιφέρειας αλλά και οι υπόλοιπες παρατάξεις της συμπολιτευόμενης «αντιπολίτευσης» ουδέποτε την πολέμησαν. Αντίθετα την υποστήριξαν με κάθε τρόπο, συνήθως με ανούσιες διαμαρτυρίες και ψηφίσματα, όταν ο λαός της περιοχής αγανακτούσε, αφού έμπαινε σε κίνδυνο η ίδια η υγεία και η ζωή του.
Στα ψηφίσματα αυτά κυριαρχούσαν τα «παρακάλια» προς την κυβέρνηση, η «κατανόηση» για τις δυσκολίες της περιόδου και οι «διεκδικήσεις» (στήριξη της εμπορευματοποίησης, ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια λειτουργίας των δημόσιων δομών, χρηματοδότηση του ιδιωτικού τομέα αντί για επίταξή του) που τελικά κατέληγαν στις αιτίες που μας έφεραν ως εδώ.
Με βάση τα παραπάνω Επερωτάται ο κ. Περιφερειάρχης:
Αν προτίθεται να στηρίξει και με ποιον τρόπο τα δίκαια αιτήματα των κατοίκων της Θάσου για άμεση κάλυψη των αναγκών του αγροτικού ιατρείου Καλλιράχης και άμεση επαναλειτουργία του;
Με ποιο τρόπο θα συμβάλει ώστε να ενισχυθούν όλες οι δημόσιες δομές Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας σε όλη την περιοχή, διεκδικώντας αποκλειστικά από το κράτος προσλήψεις, πόρους και υποδομές αποκλείοντας κάθε λογική μεταφοράς αρμοδιοτήτων στην Τοπική Διοίκηση;
Τι ενέργειες θα κάνει ώστε να αυξηθούν τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ στη συγκεκριμένη γραμμή και συνολικά στο νησί;



Καβάλα | Παρουσιάστηκε το ψηφοδέλτιο της παράταξης “Λαϊκή Συσπείρωση”

Η παράταξη “Λαϊκή Συσπέιρωση, με υποψήφιο δήμαρχο Καβάλας τον κ. Χρήστο Ποτόλια, το βράδυ της Παρασκευής 21 Ιουλίου παρουσίασε το ψηφοδέλτιο με τους υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους για της δημοτικές εκλογές του 2023 καθώς και έγινε απολογισμός για των αγώνα της παράταξης εως και σήμερα.