Συρεγγέλα: Η ΝΔ ως αντιπολίτευση δεν εργαλειοποίησε ποτέ το Μάτι ή το «Εξπρές Σάμινα»

«Αισθανθήκαμε μεγάλη έκπληξη όταν είδαμε κόμματα της αντιπολίτευσης -και δη την αξιωματική αντιπολίτευση- να επιχειρηματολογούν με βάση ρεπορτάζ που ανέφεραν στοιχεία μη προερχόμενα από τη δικογραφία», σημείωσε η γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ και βουλευτής Δυτικού Τομέα Αθηνών, Μαρία Συρεγγέλα, κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής εμφάνισης στο ΕΡΤ NEWS.

Στη συνέχεα πρόσθεσε: «Εμείς από την πρώτη στιγμή λέμε πως ναι μεν βλέπουμε και τα ρεπορτάζ και τα στοιχεία, αλλά η Δικαιοσύνη είναι αυτή που θα αποφασίσει».

Κατόπιν κατηγόρησε την αντιπολίτευση για το γεγονός ότι έφτασε σε σημείο να κατηγορήσει ακόμα και τον πρώην πρόεδρο της Βουλή, Κωνσταντίνο Τασούλα, πως, δήθεν, δεν έφερε τα συμπληρωματικά στοιχεία της δικογραφίας στη Βουλή.

«Εμείς ποτέ δεν μπήκαμε σε λογικές πολιτικής εργαλειοποίησης ανάλογων σοβαρών και τραγικών περιστατικών, όπως όταν είχαν έρθει στη Βουλή δικογραφίες για το Μάτι και για το “Εξπρές Σάμινα”», τόνισε η κ. Συρεγγέλα.

Επιπρόσθετα, απαντώντας στις αιτιάσεις του εκπροσώπου Τύπου του ΠΑΣΟΚ περί συγκάλυψης, επεσήμανε: «Χθες μας λέγατε πως δεν είστε εμπειρογνώμονας κι όμως σήμερα τον παριστάνετε. Όταν κατηγορείτε κάποιον για συγκάλυψη θα πρέπει να πείτε ποιος θέλει να συγκαλύψει και τι θέλει να συγκαλύψει και όχι να μιλάτε αόριστα».

Τέλος, η γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ αναφέρθηκε στις πρωτοβουλίες που έχει λάβει η κυβέρνηση, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της, για να διευκολύνει το έργο της Δικαιοσύνης, όπως το να βρει άμεσα αίθουσα για να διεξαχθεί η δική, όταν στο παρελθόν κάποιοι άλλοι δεν έβρισκαν αίθουσες, όπως χαρακτηριστικά σημείωσε.

«Η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη ήταν αυτή που έφερε διάταξη για να μπορεί με απευθείας κλήσεις ο εισαγγελέας να παραπέμπει μια υπόθεση σε δική, που συγκρότησε τον ΕΟΔΑΣΑΑΜ και που τον στελέχωσε με επιπλέον προσωπικό και όλα αυτά το ΠΑΣΟΚ -το οποίο σήμερα μας κατηγορεί για συγκάλυψη- τα καταψήφισε», κατέληξε η κ. Συρεγγέλα.

Πηγή:newsbomb.gr




“Συρεγγέλα: Κυβερνητική δράση για την προστασία των παιδιών από κακοποίηση”

«Η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη προχωρά αποφασιστικά στην προστασία των παιδιών από κάθε μορφή κακοποίησης. Το Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Προστασία των Παιδιών από τη Σεξουαλική Κακοποίηση και Εκμετάλλευση που θεσπίσαμε έστειλε ένα ξεκάθαρο μήνυμα μηδενικής ανοχής στη σεξουαλική βία, ενώ, μέσω και συνεργασιών με φορείς, όπως είναι το πρόσφατο Μνημόνιο Συνεργασίας του ΕΛΙΖΑ με το υπουργείο Δικαιοσύνης ενισχύουμε δράσεις για την πρόληψη και προστασία των νέων» τόνισε η γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ και βουλευτής Δυτικής Αθήνας Μαρία Συρεγγέλα κατά την επίσκεψή της στη Μονάδα Φροντίδας για την Ασφάλεια των Παιδιών της Γ’ Παιδιατρικής Κλινικής ΕΚΠΑ, που ιδρύθηκε στο ΠΓΝ Αττικόν, με πρωτοβουλία του σωματείου ΕΛΙΖΑ.

«Η Μονάδα αυτή του Αττικού Νοσοκομείου αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο για τις οικογένειες της Δυτικής Αθήνας και όχι μόνο. Είμαστε εδώ ώστε η παιδική κακοποίηση να μη μένει μυστικό» προσέθεσε η κ. Συρεγγέλα.

Η επίσκεψη της κ. Συρεγγέλα έγινε με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Παιδικής Κακοποίησης, στις 19 Νοεμβρίου, και την συνόδευαν η γραμματέας Δικαιωμάτων του Παιδιού της Νέας Δημοκρατίας Μαρία Καραγάννη και η διευθύντρια του ΣωματείουΕΛΙΖΑ Ξένια Παπασταύρου.

Την κ. Συρεγγέλα υποδέχτηκε ο διοικητής του ΠΓΝ Αττικόν Σπυρίδων Αποστολόπουλος ο οποίος την ενημέρωσε για τη συνολική εικόνα του Νοσοκομείου τονίζοντας πως καταφέρνουν να εξυπηρετούν τις ανάγκες ασθενών από όλη την Ελλάδα χάρη στο εξαιρετικό ιατρικό προσωπικό και την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει.

Στη συνέχεια ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις από τη διευθύντρια της Μονάδας και καθηγήτρια Παιδιατρικής – Λοιμωξιολογίας, Βάνα Παπαευαγγέλου, ενημερώθηκαν για τους στόχους και για τις ολιστικές υπηρεσίες υποστήριξης παιδιών και οικογένειας που προσφέρει η άρτια εκπαιδευμένη νοσοκομειακή ομάδα της Μονάδας.

Το Σωματείο ΕΛΙΖΑ – Εταιρία κατά της Κακοποίησης του Παιδιού, ιδρύθηκε στην Ελλάδα το 2008, με μοναδικό σκοπό την προστασία των παιδιών από κάθε μορφή κακοποίησης. Οι δράσεις του εστιάζουν στην πρόληψη του φαινομένου και στην πρώιμη ανίχνευση παρέμβαση και έγκαιρη αντιμετώπιση περιστατικών με υποψία κακοποίησης. Από την ίδρυσή του έως σήμερα υλοποιεί δράσεις μέσα από τις οποίες έχουν επιμορφωθεί περισσότεροι από 25.000 επαγγελματίες που αλληλεπιδρούν με παιδιά, όπως αστυνομικοί, εισαγγελείς και δικαστικοί λειτουργοί, επαγγελματίες ψυχικής υγείας, ιατροί, κοινωνικοί λειτουργοί, νοσηλευτές, εκπαιδευτικούς κλπ.

protothema.gr