Κόντρα Λαζαρίδη – Κωνσταντοπούλου στη Βουλή: «Βάλατε κολλητούς και τον σύντροφό σας» – «Έχω καλή παρέα, είναι οι πιο ενεργοί βουλευτές»

Σφοδρή αντιπαράθεση σημειώθηκε την Πέμπτη 27 Μαρτίου στην Ολομέλεια της Βουλής ανάμεσα στον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο της Νέας Δημοκρατίας Μακάριο Λαζαρίδη και την πρόεδρο της Πλεύσης Ελευθερίας Ζωή Κωνσταντοπούλου.

Ο κ. Λαζαρίδης κατηγόρησε την κ. Κωνσταντοπούλου ότι «ευνόησε κολλητούς, φίλους και τον σύντροφό της» στις λίστες των δεύτερων εκλογών του 2023, αποκλείοντας εκλεγμένους βουλευτές. Παράλληλα, της προσήψε ότι εκφράζει θέσεις όμοιες με αυτές του Αλέξη Τσίπρα, λέγοντας: «Η κυρία Κωνσταντοπούλου μας λέει κεκαλυμμένα πως το νόμισμα δεν είναι φετίχ…».

Αντέδρασε ο βουλευτής της Πλεύσης Ελευθερίας Σπύρος Μπιμπίλας, στον οποίο ο κ. Λαζαρίδης απάντησε αιχμηρά: «Αφήστε τα αυτά κ. Μπιμπίλα, εσείς έχετε άλλες ιστορίες αυτές τις ημέρες».

Η Ζωή Κωνσταντοπούλου, παίρνοντας τον λόγο, απάντησε:
«Να σας συστήσω τον κ. Μακάριο Λαζαρίδη, τον βουλευτή της ΝΔ και μέλος της εξεταστικής για τα Τέμπη, που μου ούρλιαζε πως δεν έχω παιδιά και δεν δικαιούμαι να μιλάω για το δυστύχημα. Αυτόν έκανε κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο η ΝΔ. Ο πανικός σας έχει ενδιαφέρον».

Κλείνοντας, σχολίασε με σκωπτική διάθεση:
«Εάν όντως έβαλα τους κολλητούς μου στη Βουλή, τότε έχω πολύ καλή παρέα, γιατί είναι εδώ όλοι 24 ώρες το 24ωρο – είναι οι πιο ενεργοί βουλευτές της Βουλής».




Νέες αποκαλύψεις για τον ξυλοδαρμό μέχρι θανάτου της Ευγενίας από τον σύντροφό της: Της είχε σπάσει δύο οστά από τη σπονδυλική στήλη

«Καθαρός βασανιστής ο 42χρονος»

Σοκάρουν τα νέα στοιχεία που έρχονται στο φως της δημοσιότητας για τη γυναικοκτονία της 40χρονης Ευγενίας από τον 42χρονο σύντροφο της.

Ο Γιώργος Καλλιακμάνης, επίτιμος πρόεδρος Ένωσης αστυνομικών υπαλλήλων ΝΑ Αττικής, μίλησε για τη νέα γυναικοντονία.

«Ο 42χρονος σύντροφος της Ευγενίας ήταν ένας βασανιστής. Της είχε σπάσει δύο οστά από τη σπονδυλική στήλη. Ήταν μόνη της στην Ελλάδα, δεν είχε κανέναν συγγενή στη χώρα η 42χρονη, ήταν από τη Βουλγαρία. Ο 42χρονος την άφηνε να μιλά από το κινητό του με συγγενείς της στη, όμως ο ίδιος ήταν πάντα μπροστά και την επέβλεπε», τόνισε ο κ. Καλλιακμάνης.

«Αυτός ο άνθρωπος είχε άγρια ένστικτα και βρήκε έναν άνθρωπο ευάλωτο για να βγάλει όλα του τα ένστικτα πάνω του. Τη χτυπούσε συνεχώς».




Ξάνθη: Πέθανε 40χρονη μετά τον άγριο ξυλοδαρμό από τον σύντροφό της

Μια τραγική υπόθεση ενδοοικογενειακής βίας συντάραξε την κοινή γνώμη, με την απώλεια της 40χρονης Ευγενίας, η οποία κατέληξε ύστερα από σοβαρά τραύματα που υπέστη.

Η γυναίκα, που εργαζόταν ως σερβιτόρα στην Ξάνθη, γνώρισε τον 42χρονο σύντροφό της και σύντομα άρχισε να βιώνει κακοποιητική συμπεριφορά, σύμφωνα με καταγγελίες από το περιβάλλον της.

Από την Ελπίδα στον Εφιάλτη

Η σχέση της Ευγενίας με τον 42χρονο ξεκίνησε με όμορφες προοπτικές. Ωστόσο, όπως αποδείχθηκε, μέρα με τη μέρα η ζωή της έγινε εφιάλτης. Καταγγελίες αναφέρουν ότι δεχόταν απειλές και σωματική κακοποίηση. Μάλιστα, όπως δήλωσε η αδερφή της, ο σύντροφός της άρχισε να την απομονώνει, κόβοντας κάθε επαφή με την οικογένεια και τις φίλες της, ενώ την κρατούσε κλειδωμένη στο σπίτι.

Το Πιο Σκοτεινό Κεφάλαιο

Η κατάσταση έφτασε στο αποκορύφωμα τον Οκτώβριο του περασμένου έτους, όταν η Ευγενία μεταφέρθηκε στο Σισμανόγλειο Κομοτηνής με βαριά τραύματα. Είχε σπασμένους αυχενικούς σπονδύλους και σοβαρά χτυπήματα, που έδειχναν ξεκάθαρα κακοποίηση. Παρά τις προσπάθειες των γιατρών, η σοβαρότητα των τραυμάτων οδήγησε στη μεταφορά της στο Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, ενώ αργότερα οι συγγενείς της την μετέφεραν σε ειδικό νοσοκομείο στη Βουλγαρία.

Ο δράστης, όταν ρωτήθηκε από τις αρχές, ισχυρίστηκε ότι η Ευγενία τραυματίστηκε πέφτοντας σε μια τρύπα. Ωστόσο, οι γιατροί αμφισβήτησαν τον ισχυρισμό, καθώς τα τραύματα δεν συνάδουν με ατύχημα. Το Τμήμα Ενδοοικογενειακής Βίας Κομοτηνής ανέλαβε την υπόθεση, ενώ ο 42χρονος συνελήφθη και προφυλακίστηκε με κατηγορίες όπως απόπειρα ανθρωποκτονίας με πρόθεση.

Το Τέλος μιας Μάχης

Η Ευγενία πάλεψε για τη ζωή της επί μήνες. Παρά τις πέντε επεμβάσεις που υποβλήθηκε και τις προσπάθειες των γιατρών, δεν κατάφερε να ανακάμψει. Όπως δήλωσε η αδερφή της, «Ήταν ουσιαστικά χωρίς ταυτότητα, χωρίς έγγραφα, χωρίς χρήματα και υπό περιορισμό.» Η άτυχη γυναίκα άφησε την τελευταία της πνοή σε ειδικό νοσοκομείο της Βουλγαρίας.

Ζητώντας Δικαιοσύνη

Η οικογένειά της ζητά δικαιοσύνη για την τραγική της απώλεια. Η αδερφή της τόνισε πως η Ευγενία είχε απομονωθεί από όλους και αποκάλυψε αργότερα πως έκανε ανεπιτυχείς προσπάθειες να δραπετεύσει. «Αυτό που θέλουμε είναι να υπάρξει δικαιοσύνη για εκείνη και να μην τον αφήσουν να ξεφύγει,» δήλωσε χαρακτηριστικά.

Η ιστορία της Ευγενίας αποτελεί ένα ακόμα σοκαριστικό παράδειγμα ενδοοικογενειακής βίας, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση και άμεση δράση σε τέτοιες περιπτώσεις.




ΣΥΡΙΖΑ Καβάλας | Αποχαιρετισμός στον Σύντροφο Τάκη Γερακίνη

Με βαθιά συγκίνηση και σεβασμό, ο ΣΥΡΙΖΑ Καβάλας αποχαιρετά έναν σπουδαίο αγωνιστή και σύντροφο, τον Τάκη Γερακίνη. Υπήρξε μια προσωπικότητα που υπηρέτησε με αφοσίωση την Αριστερά, την εργατική τάξη και την Τοπική Αυτοδιοίκηση, αφήνοντας πίσω του μια σπουδαία κληρονομιά για την τοπική κοινωνία και το κίνημα. Παρακάτω, το κείμενο που εξέδωσε ο ΣΥΡΙΖΑ Καβάλας για τον αποχαιρετισμό του:

«Αντίο, Σύντροφε

Αποχαιρετούμε σήμερα με βαθιά οδύνη τον Τάκη Γερακίνη, στις 4.00 μ.μ., στο κοιμητήριο Καβάλας.
Τον σύντροφό μας, που υπηρέτησε με μαχητικότητα, με εντιμότητα και με συνέπεια την Αριστερά, την εργατική τάξη και την Τοπική Αυτοδιοίκηση.

Γραμματέας της Νεολαίας Λαμπράκη στην Καβάλα, μαζί με τους συντρόφους του Λαμπράκηδες πρωτοστάτησε στους αγώνες της γενιάς του 114 και υπέστη διώξεις επανειλημμένα.

Γραμματέας του Σωματείου Οικοδόμων Καβάλας, Πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων στον Δ. Καβάλας, ανυποχώρητος στην υπεράσπιση των δικαιωμάτων της εργατικής τάξης, και Δημοτικός Σύμβουλος επί δημαρχίας Κ. Τσολάκη.
Σταθερά προσηλωμένος στην υπεράσπιση των αρχών και των αξιών της Αριστεράς αφήνει δυσαναπλήρωτο κενό, που δεσμεύει όλους μας, τιμώντας τη μνήμη και τις παρακαταθήκες του, να βαδίσουμε με την ίδια προσήλωση στον δρόμο των αγώνων του παρόντος και του μέλλοντός μας.

Θερμότατα συλλυπητήρια στην οικογένειά του».




Πάτρα | Μάχη για τη ζωή της δίνει 43χρονη μετά από διαπληκτισμό με τον πρώην σύντροφό της

Ο 49χρονος έσπρωξε με δύναμη τη γυναίκα που έπεσε στο έδαφος, χτυπώντας το κεφάλι της σε κράσπεδο

Σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται 43χρονη γυναίκα, μετά από διαπληκτισμό με τον πρώην σύντροφό της.

Σύμφωνα με το tempo24, το βράδυ της Κυριακής το ζευγάρι συναντήθηκε στην οδό Ηρώων Πολυτεχνείου, στην Πάτρα, κοντά στην περιοχή της Μαρίνας.

Ο διαπληκτισμός γρήγορα ξέφυγε των ορίων και ο 49χρονος έσπρωξε με δύναμη τη γυναίκα που έπεσε στο έδαφος, χτυπώντας το κεφάλι της σε κράσπεδο.

Άμεσα στο σημείο έφθασε ασθενοφόρο που την μετάφερε στο νοσοκομείο. Η 43χρονη νοσηλεύεται στην ΜΕΘ και δίνει μάχη για την ζωή της, καθώς έχει σοβαρότατα τραύματα.

Ο άνδρας έχει συλληφθεί, καθώς οι αστυνομικοί μέσα από βιντεοληπτικό υλικό κατάφεραν να τον εντοπίσουν.

www.newsbeast.gr



Διδυμότειχο | Συνελήφθη o 35χρονος που κακοποιούσε τη σύντροφό του

Σε βάρος του έχει σχηματιστεί δικογραφία για βιασμό, παράνομη κατακράτηση και ενδοοικογενειακή βία, ενώ θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα για να του απαγγελθούν οι κατηγορίες – Σοκάρουν οι φωτογραφίες της 32χρονης

Συνελήφθη σήμερα Δευτέρα 5 Αυγούστου στο Διδυμότειχο o 35χρονος άνδρας που κατηγορείται ότι κακοποιούσε την 32χρονη σύντροφό του, βιάζοντας τη και χτυπώντας τη καθημερινά. Σε βάρος του 35χρονου έχει σχηματιστεί δικογραφία για βιασμό, παράνομη κατακράτηση και ενδοοικογενειακή βία, ενώ θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα για να του απαγγελθούν οι κατηγορίες.

Εν τω μεταξύ σε κατάσταση σοκ και τρομοκρατημένη από όσα βίωσε, παραμένει η 32χρονη μητέρα πέντε παιδιών, μουσουλμανικού θρησκεύματος από το Χρυσοχώρι Καβάλας, η οποία για τρεις εβδομάδες έζησε εφιαλτικές στιγμές στα χέρια του συντρόφου της, ο οποίος την είχε φυλακίσει στο Διδυμότειχο και καθημερινά τη βίαζε και την χτυπούσε.

Η γυναίκα πήρε εξιτήριο την Κυριακή από το Γενικό Νοσοκομείο Διδυμοτείχου, όπου νοσηλευόταν τραυματισμένη ως ένα ακόμη περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας, από την περασμένη Παρασκευή.

Εμφανώς τρομοκρατημένη με νωπά ακόμη τα σημάδια στο σώμα και το πρόσωπό της, παραμορφωμένη και συνοδευόμενη από άνδρες της ασφάλειας, επιβιβάστηκε στο αυτοκίνητο για να επιστρέψει στην οικογένειά της, τους γονείς και τα πέντε παιδιά της, όπως μεταδίδει η ΕΡΤ. «Επί τρεις εβδομάδες με βίαζε και με χτυπούσε» δήλωσε η γυναίκα κλαίγοντας και ζητώντας περισσότερη προστασία γιατί δεν νιώθει ασφάλεια ακόμη και με τους γονείς της.

Η ιατροδικαστική εξέταση που ολοκληρώθηκε το μεσημέρι της Κυριακής (4/8) έδειξε, ότι η γυναίκα έχει πρόσφατα υποστεί σωματική και σεξουαλική κακοποίηση κατ’ εξακολούθηση και παρά φύση. Παράλληλα, φέρει μεγάλα αιματώματα και εκχυμώσεις σε όλο της το σώμα, ενώ έχει σταλεί δείγμα DNA για περαιτέρω εξέταση.

Εμφανώς τρομοκρατημένη, με νωπά ακόμη τα σημάδια στο σώμα και το πρόσωπό της η 32χρονη πήρε σήμερα εξιτήριο και συνοδευόμενη από άνδρες της ασφάλειας επιβιβάστηκε στο αυτοκίνητο για να επιστρέψει στην οικογένειά της, τους γονείς και τα πέντε παιδιά της.

Το χρονικό

Η γυναίκα, το απόγευμα της περασμένης Παρασκευής, ξέφυγε από την επίβλεψη του 35χρονου ομόθρησκου συντρόφου της, ενώ περπατούσαν στο δρόμο. Σκαρφάλωσε το προστατευτικό μπαλκόνι υπαίθριας ψησταριάς, ορμώντας σε τραπέζι θαμώνων, ζητώντας τους απεγνωσμένα να την σώσουν.

Όπως μας εξήγησε ένας από τους ανθρώπους που την έσωσε, όπως εκείνη δήλωνε αργότερα στο Νοσοκομείο, όλα έγιναν σε κλάσματα δευτερολέπτου.

Ο 35χρονος τους έλεγε ότι δεν συμβαίνει κάτι, αλλά λίγο αργότερα τράπηκε σε φυγή. Η 32χρονη εξετάσθηκε από τους γιατρούς χωρίς να έχει σοβαρές κακώσεις γι’ αυτό και σήμερα πήρε εξιτήριο από το Νοσοκομείο.

Το Αυτόφωρο έχει εκπνεύσει για τον 35χρονο άνδρα χωρίς να έχει εντοπισθεί, ενώ τις επόμενες ημέρες αναμένεται να λάβει κλήση από τον Εισαγγελέα στην κατοχή του οποίου βρίσκεται η δικογραφία.

Γνωστός στις αρχές ο 35χρονος

Ο 35χονος έχει κατηγορηθεί στο παρελθόν για περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας με την πρώην σύζυγό του, με την οποία έχει αποκτήσει 5 παιδιά, αλλά και με μια σύντροφο του από την Αλεξανδρούπολη πριν 2-3 μήνες, στην οποία ασκούσε σωματική βία. Στην περίπτωση αυτή ο Εισαγγελέας είχε ζητήσει από τον ίδιο να παρουσιάζεται μια φορά το μήνα στην Αστυνομία και αυτό γιατί βρίσκονταν σε ανάρρωση μετά από καυγά και συμπλοκή, που είχε τον περασμένο Φεβρουάριο με φίλο του, για προσωπικές διάφορες, τραβώντας μαχαίρι, ενώ εκείνος τον είχε τραυματίσει σοβαρά με το ξύλινο κοντάκιο όπλου.

Το πόρισμα του ιατροδικαστή για την κακοποίηση της 32χρονης στο Διδυμότειχο
Σοκαριστικά είναι τα ευρήματα της ιατροδικαστικής εξέτασης για την 32χρονη στο Διδυμότειχο που ζούσε τον απόλυτο εφιάλτη επί ένα μήνα, στα χέρια του κακοποιητή της.

Η ιατροδικαστική εξέταση που ολοκληρώθηκε το μεσημέρι της Κυριακής 04/08, έδειξε ότι η γυναίκα υπέστη βιασμό κατ’ εξακολούθηση κατά φύση και παρά φύση.

Μάλιστα, ενδεικτικό της αγριότητας του δράστη -που ακόμη αναζητείται- αποτελεί το ότι το θύμα φέρει μεγάλα αιματώματα και εκχυμώσεις κυριολεκτικά σε όλο της σώμα, καθώς -όπως είπε στις αρχές- ο 35χρονος τη χτυπούσε ακόμη και με ξύλο.

Την… έβγαζε βόλτα με μάσκα και γυαλιά ηλίου
Μετά την εξέταση η γυναίκα έλαβε εξιτήριο και μεταφέρθηκε σε δομή κακοποιημένων γυναικών. Ο 35χρονος, που έχει ξανά απασχολήσει την Αστυνομία για περιστατικά κακοποίησης γυναικών, την είχε εσώκλειστη στο σπίτι και την… έβγαζε βόλτα με μάσκα και γυαλιά ηλίου για να μην φαίνονται τα χτυπήματά της.

Σημειώνεται ότι οι δυο τους γνωρίστηκαν μέσω του διαδικτύου, όμως η ίδια, όπως ανέφερε στις αρχές δεν πίστευε πως θα βρισκόταν αντιμέτωπη με αυτό τον εφιάλτη.

Το βίντεο του δράστη στο ΤikTok

Εν τω μεταξύ ο 35χρονος δράστης μουσουλμάνος στο θρήσκευμα, όπως και η 32χρονη κακοποιηθείσα, το απόγευμα της Κυριακής δημοσίευσε στην προσωπική του σελίδα στο TikTok βίντεο, στα οποία δεν φαίνεται ούτε ο ίδιος, ούτε σε ποιο σημείο είναι, όμως ακούγεται να εξιστορεί πως γνώρισε ο ίδιος την κοπέλα, πως ήταν η μεταξύ τους σχέση, παραδέχεται ότι την έχει χτυπήσει και  αναφέρει πως σήμερα, Δευτέρα πρόκειται να παρουσιαστεί στην αστυνομία.

zougla.gr




Θεσσαλονίκη: Επιτέθηκε στη σύντροφο του γιου του και έβγαζε βίντεο για να το ανεβάσει στο TikTok

Συνολική ποινή φυλάκισης έξι μηνών επέβαλε το Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο σε έναν άντρα που επιτέθηκε στη σύντροφο του γιου του σε πάρκο της Θεσσαλονίκης και τραβούσε βίντεο με το κινητό του τηλέφωνο με σκοπό να την διαπομπεύσει στο διαδίκτυο.

Ο κατηγορούμενος κρίθηκε ένοχος για εξύβριση και απειλή, ενώ παρόμοια ποινή φυλάκισης, με τις ίδιες κατηγορίες, επιβλήθηκε και στην 35χρονη νύφη του καθώς υπέβαλε έγκληση εναντίον της για τα ίδια αδικήματα.

Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, το περιστατικό σημειώθηκε το απόγευμα της Δευτέρας, όταν η γυναίκα μαζί με τον γιο του κατηγορουμένου, με τον οποίον διατηρούν ερωτικό δεσμό τους τελευταίους μήνες, πήγαν σε πάρκο για να παίξουν τα παιδιά τους, τα ποια έχουν από προηγούμενο γάμο. Κάποια στιγμή η γυναίκα είδε τον πεθερό της να πετάγεται μέσα από έναν θάμνο και να κρατάει το κινητό του τηλέφωνο με ανοιχτή την κάμερα, ενώ παράλληλα την απειλούσε και την εξύβριζε χυδαία.

Όπως κατέθεσε η γυναίκα στο δικαστήριο, ο πεθερός της φώναζε «που…να θα σε γα…σω» και εκείνη τον παρακαλούσε να σταματήσει γιατί ήταν μπροστά τα παιδιά τους. «Έπαθα κρίση πανικού. Προσπάθησε να μου επιτεθεί και μπήκε μπροστά ο σύντροφός μου για να σταματήσει τον πατέρα του. Αντέδρασα, ζήτησα να σταματήσει να με βρίζει και να τραβάει βίντεο γιατί είναι παραβίαση προσωπικών δεδομένων και κάλεσα την αστυνομία. Έλεγε ότι θέλει να ανεβάσει το βίντεο στο TikTok», είπε.

Μεταξύ άλλων, η μάρτυρας (και κατηγορούμενη) κατέθεσε ότι αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η κατάσταση βγαίνει εκτός ελέγχου με τον πατέρα του συντρόφου της καθώς ο ίδιος δεν εγκρίνει τη σχέση του γιου του μαζί της, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται συνέχεια εντάσεις αλλά και βίαια περιστατικά. «Δε με θέλουν για τον γιο τους και με απειλούν ότι αν δεν αλλάξω σπίτι και δεν φύγω από τη γειτονιά θα γίνει σκοτωμός», πρόσθεσε.

Ο γιος του 60χρονου επιβεβαίωσε με την κατάθεσή του όσα ανέφερε η σύντροφός του, λέγοντας πως βρίσκονταν στο πάρκο όταν ξαφνικά είδαν τον κατηγορούμενο να βγαίνει από το θάμνο και να τραβάει βίντεο με το κινητό του τηλέφωνο. «Το έκανε γιατί μας είδε μαζί. Ήθελε να το δημοσιεύσει. Η σύντροφός μου είναι σε διάσταση με τον σύζυγό της και ο πατέρας μου ήθελε να μας κάνει ρεζίλι στον κόσμο γιατί ακόμα δεν έχει πάρει διαζύγιο». Εκτός από αυτό άρχισε να βρίζει, την απειλούσε και πήγαινε προς τα επάνω της, ανέφερε.

Στην κατάθεση – απολογία του ο 60χρονος έδωσε τη δική του εκδοχή των καταγγελλόμενων περιστατικών λέγοντας ότι εκείνη την ημέρα έφυγε από το καφενείο και στον δρόμο είδε το αμάξι του γιου του και έκανε στάση στο πάρκο για να συναντήσει τα εγγόνια του, μη γνωρίζοντας ότι θα ήταν εκεί και η γυναίκα. «Μόλις τους είδα μαζί είπα στον γιο μου ότι θα έπρεπε να ντρέπεται που είναι με εκείνη και αυτή ήρθε επάνω μου για να με χτυπήσει. Έσκισε και την μπλούζα της για να πει ότι της επιτέθηκα. Εγώ τα εγγόνια μου ήθελα να καταγράψω σε βίντεο όχι να ανεβάσω Τικ Τοκ», ανέφερε.

«Μετά πιάστηκα στα χέρια με τον γιο μου και αυτή με έβρισε και με απείλησε. Έχει άντρα και παιδιά. Είναι παντρεμένη με παιδάκια, να χαλάσει το δικό της σπίτι και τον γιο μου; Να ήταν καμιά ελεύθερη εντάξει», σημείωσε.

protothema.gr




Αλεξανδρούπολη | Χτύπησε τη σύντροφό του και την περιέλουσε με χλωρίνη

Περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας σημειώθηκε στην Αλεξανδρούπολη, με άνδρα να χτυπάει την σύντροφο του και την περιλούζει με χλωρίνη.

Πώς σημειώθηκε το περιστατικό

Ειδικότερα και σύμφωνα με το evros-news.gr, ο άντρας, με τη χρήση σωματικής βίας, οδήγησε τη σύντροφό του στην μπανιέρα του σπιτιού του και εκεί την περιέλουσε με χλωρίνη, με κίνδυνο η γυναίκα να υποστεί σοβαρά τραύματα.

Στη συνέχεια ο δράστης έφυγε από το σπίτι και η γυναίκα, αφού κατήγγειλε το περιστατικό στην αστυνομία, διακομίσθηκε στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης.

Από την αστυνομία ξεκίνησε η αναζήτηση του άντρα, ο οποίος εντοπίστηκε λίγη ώρα αργότερα μαπό αστυνομικούς της ομάδας ΔΙΑΣ. Συνελήφθη και οδηγήθηκε στα γραφεία της Αστυνομικής Διεύθυνσης Αλεξανδρούπολης όπου κρατείται.




Κράτησε όμηρο τη σύντροφό του όταν τον κατήγγειλε για ενδοοικογενειακή βία

Ένας 54χρονος «ταμπουρώθηκε» στο διαμέρισμά του κρατώντας σε καθεστώς ομηρίας την 52χρονη σύντροφό του, όταν μετά από καταγγελία για περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας με θύμα τη γυναίκα, έφτασαν αστυνομικοί έξω από το σπίτι του.

Χρειάστηκε, μάλιστα, η συνδρομή ειδικού διαπραγματευτή της ΕΛ.ΑΣ. για να πειστεί, έπειτα από τρεις ώρες, ο άνδρας να αφήσει ελεύθερη τη γυναίκα.

Ο 54χρονος συνελήφθη και παραπέμφθηκε να δικαστεί με την αυτόφωρη διαδικασία για ενδοοικογενειακή σωματική βλάβη και απειλή, όπως επίσης για παράνομη κατακράτηση.

Το περιστατικό συνέβη τα ξημερώματα της Κυριακής στην Καλαμαριά Θεσσαλονίκης, όταν το ζευγάρι επέστρεψε στο διαμέρισμα μετά από νυχτερινή έξοδο.

Για ασήμαντη αφορμή το αντρόγυνο καβγάδισε, ενώ όπως κατήγγειλε η 52χρονη, ο σύντροφός της την χτύπησε, απειλώντας τη ζωή της. Υπό το φόβο ότι ο άντρας θα κάνει πράξη τις απειλές του, και καθώς είχε προηγηθεί παρόμοιο περιστατικό βίας εις βάρος της, η γυναίκα κάλεσε μία φίλη της, από την οποία ζήτησε βοήθεια.

«Βοήθεια, με σκοτώνει, με χτυπάει, μου έσπασε τα πλευρά», φαίνεται πως ήταν τα λόγια που μετέφερε η 52χρονη στη φίλη. Χωρίς να χάσει χρόνο εκείνη κάλεσε την ‘Αμεση Δράση.

Όταν το περιπολικό της Αστυνομίας έφτασε στο διαμέρισμα, ο 54χρονος αρνήθηκε να ανοίξει την πόρτα, οπότε ειδοποιήθηκε ειδικός διαπραγματευτής της ΕΛ.ΑΣ. για να πείσει τον κατηγορούμενο να απελευθερώσει τη σύντροφό του. Πράγματι αυτό συνέβη έπειτα από τρεις ώρες οπότε η γυναίκα βγήκε συνοδεία αστυνομικών από το σπίτι. Ο δράστης συνελήφθη αργότερα όταν αστυνομικοί, παρουσία δικαστικού λειτουργού, εισήλθαν στο σπίτι.

Η 52χρονη φέρεται να κατέθεσε στους αστυνομικούς ότι δεν επιθυμεί τη δίωξη του, παρά μόνο να μην την ξαναπλησιάσει, επειδή τον φοβάται. Της χορηγήθηκε πάντως η εφαρμογή «panic button» την οποία εγκατέστησε στο κινητό της τηλέφωνο.

Πηγή: newsbeast.gr




Θεσσαλονίκη | Έμπορος ναρκωτικών κράτησε ομήρους τα παιδιά και την σύντροφο «πελάτη» του

Ένα πρωτοφανές για τα ελληνικά χρονικά συμβάν εκτυλίχθηκε το βράδυ της περασμένης Κυριακής 7 Απριλίου στη Θεσσαλονίκη με έμπορο ναρκωτικών να κρατά ομήρους τα παιδιά και την σύντροφο «πελάτη» του, που του έκλεψε ηρωίνη μέσα από το σπίτι του.

Ο 52χρονος ναρκέμπορος μόλις αντιλήφθηκε την κλοπή της «λευκής σκόνης», συνολικού βάρους 160 γραμμαρίων, μέσα από το σπίτι του στην περιοχή του Δενδροποτάμου, καταδίωξε τον 32χρονο πελάτη του που έσπευσε να φύγει γρήγορα με το αυτοκίνητο του μαζί με την 40χρονη σύντροφο του και τα δύο παιδιά τους.

Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, ο 52χρονος και οι τρεις γιοι του τον καταδίωξαν και τον εντόπισαν κοντά στον κόμβο των ΚΤΕΛ. Αφού τον έδειραν, άρπαξαν τη 40χρονη σύντροφό του και τα παιδιά τους και τους πήγαν στο σπίτι τους όπου τους κράτησαν ως ομήρους για μία ώρα και εν συνεχεία τους άφησαν.

Η ανακοίνωση της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλονίκης

«Στο πλαίσιο καθημερινών εποχούμενων περιπολιών και αστυνομικών ερευνών που διενεργούνται από Υπηρεσίες της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλονίκης, αστυνομικοί του Τμήματος Πρόληψης και Καταστολής Εγκληματικότητας εντόπισαν βραδινές ώρες της 07-04-2024 ζευγάρι ημεδαπών (32χρονος και 40χρονη) στην περιοχή του Δενδροποτάμου, τους οποίους προσήγαγαν στο Τμήμα Ασφαλείας Αμπελοκήπων – Μενεμένης.

Όπως προέκυψε από την αστυνομική έρευνα, το ανωτέρω ζεύγος, έχοντας μαζί του και τα δύο ανήλικα τέκνα του, μετέβη με Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο στην οικία 52χρονου ημεδαπού, στην περιοχή του Δενδροποτάμου, προκειμένου να προμηθευτεί ναρκωτικές ουσίες.

Ο 32χρονος κατά την διάρκεια της αγοραπωλησίας αφαίρεσε από την οικία δύο επιπλέον συσκευασίες ηρωίνης συνολικού βάρους (160) γραμμαρίων και προσπάθησε να διαφύγει με το όχημά του πλην όμως καταδιώχτηκε από τον 52χρονο και τους τρεις γιούς του, ηλικίας 35, 28 και 22 ετών και εντοπίστηκε πλησίον του κόμβου των ΚΤΕΛ, όπου οι δράστες με χρήση σωματικής βίας του προκάλεσαν σωματικές βλάβες, ενώ μετέφεραν με το όχημά τους την 40χρονη και τα ανήλικα τέκνα στην οικία του 52χρονου, όπου μετά την παρέλευση μίας ώρας τους απελευθέρωσαν.

Στο πλαίσιο συντονισμένης επιχείρησης, που πραγματοποιήθηκε πρωινές ώρες χθες (08-04-2024), από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Αμπελοκήπων – Μενεμένης με τη συνδρομή αστυνομικών του Τμήματος Πρόληψης και Καταστολής Εγκληματικότητας και της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών της Διεύθυνσης Ασφαλείας Θεσσαλονίκης, στις οικίες του 52χρονου και των υιών του, εντοπίστηκε και συνελήφθη ο 28χρονος.

Επιπλέον συνελήφθη και το ζευγάρι των ημεδαπών για παράβαση της νομοθεσίας περί ναρκωτικών, ενώ τα ανήλικα τέκνα τους μεταφέρθηκαν σε νοσοκομείο της πόλης.

Οι συλληφθέντες, με τη δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος τους, θα οδηγηθούν στις αρμόδιες δικαστικές αρχές».

Πηγή: cnn.gr




Χαλκίδα | 12χρονη καταγγέλλει τη μητέρα και τον σύντροφό της για γενετήσιες πράξεις μπροστά της

Η 12χρονη αποφάσισε να λύσει τη σιωπή της, στη Χαλκίδα, μπροστά στους αστυνομικούς. Η καταγγελία της, για τη μητέρα και τον σύντροφό της, οδήγησε στο σχηματισμό δικογραφίας για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας…

Η ανήλικη στη Χαλκίδα απευθύνθηκε αρχικά στη γιαγιά της και μαζί πήγαν στην αστυνομία για να κάνουν καταγγελία. Η μικρή περιγράφει αρρωστημένες σκηνές μπροστά της, με τη μητέρα και τον σύντροφό της, να την αγνοούν στο σπίτι που έμεναν όλοι μαζί. Η 12χρονη όπως προκύπτει από την καταγγελία της, αρχικά προσπάθησε να μην αποκαλύψει το θέμα. Υποστηρίζει πως όλα όσα βίωνε στο σπίτι του συντρόφου της μητέρας της, δεν έγιναν μία φορά, αλλά συστηματικά. Κάτι που την έκανε να ζητήσει βοήθεια.

Σύμφωνα με πληροφορίες του newsit.gr, η καταγγελία της ανήλικης έγινε στις 12:30 το μεσημέρι της Τρίτης 26 Μαρτίου. Η 12χρονη ανέφερε πως η 34χρονη μητέρα της μαζί με τον 38χρονο σύντροφο της προέβησαν σε γενετήσιες πράξεις ενώπιόν της και μάλιστα όπως υποστήριξε το παιδί, όχι μια φορά αλλά επανειλημμένα.

Η ανήλικη άνοιξε την καρδιά της στους αστυνομικούς ενώ λόγω του νεαρού της ηλικίας της η κατάθεση της δόθηκε παρουσία παιδοψυχολόγου. Όπως είπε το παιδί, όλα ξεκίνησαν τα περασμένα Χριστούγεννα και συνεχίστηκαν τους επόμενους μήνες.

Το κορίτσι έμενε μαζί με τη μητέρα του στο σπίτι του 38χρονου, όπου σύμφωνα με την καταγγελία γίνονταν οι εν λόγω πράξεις. 

Σε βάρος της μητέρας της και του συντρόφου της σχηματίστηκε από αστυνομικούς του Τ.Α. Χαλκίδας δικογραφία για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας. Πλέον αναμένονται οι εξηγήσεις της 34χρονης και του 38χρονου, για όλα όσα τους καταλογίζει η ανήλικη.

Πηγή: newsit.gr




Βόλος | 74χρονος κατηγορεί την 54χρονη Ουκρανή σύντροφό του ότι είναι αλκοολική και ασκεί ενδοοικογενειακή βία

Μία 54χρονη γυναίκα από την Ουκρανία, η οποία κατηγορείται για ενδοοικογενειακή απλή σωματική βλάβη κατά συρροή, βία κατά υπαλλήλου και φθορά ξένης περιουσίας, οδηγήθηκε χθες στον εισαγγελέα. Σύμφωνα με το TheNewspaper.gr, η αλλοδαπή γνωρίστηκε μέσω σελίδας στο διαδίκτυο με 74χρονο Βολιώτη και τα τελευταία χρόνια ζουν μαζί στο σπίτι του στην Αγριά, ενώ έχει φέρει μαζί της και το 18χρονο παιδί της.

Το θύμα λέει πως η Ουκρανή παραιτήθηκε από το Δημόσιο που εργαζόταν ως μηχανικός στη χώρα της και ήρθε στην Ελλάδα, ενώ ο 74χρονος τής υποσχέθηκε να την αποκαταστήσει οικονομικά. Όμως, εκείνη είναι αλκοολική με αποτέλεσμα να ξεσπά συχνά τόσο κατά του παιδιού της, όσο και κατά του άτυχου άνδρα, σύμφωνα πάντα με το θύμα.

Ανήμερα της 25ης Μαρτίου, έχοντας καταναλώσει μεγάλη ποσότητα αλκοόλ, έδειρε το παιδί της και όταν ο ηλικιωμένος μπήκε στη μέση για να τους χωρίσει, του έριξε μπουνιές. Μάλιστα, τον απειλεί πως αν τη χωρίσει, θα τον σκοτώσει, αναφέρει η καταγγελία.

Ο Βολιώτης αποφάσισε να προσφύγει στη Δικαιοσύνη. Η γυναίκα κρατείται, της διορίστηκε δικηγόρος από τον κατάλογο, καθώς δεν είχε την οικονομική δυνατότητα να προσλάβει κάποιον και θα παραμείνει στο κρατητήριο έως σήμερα που θα εκδικαστεί το Αυτόφωρο.

Πηγή: newsbeast.gr




Τσακώθηκαν και μαχαίρωσε τον 35χρονο σύντροφό της στο Κορδελιό Θεσσαλονίκης

Μία 34χρονη συνελήφθη στη Θεσσαλονίκη, επειδή τραυμάτισε με μαχαίρι τον 35χρονο σύντροφό της, ύστερα από μεταξύ τους καβγά.

Το επεισόδιο συνέβη χθες στο Κορδελιό, ενώ ο 35χρονος διακομίστηκε στο νοσοκομείο «Παπαγεωργίου», όπου υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση. Κατά πληροφορίες δέχτηκε χτύπημα με μαχαίρι οικιακής χρήσεως στην κοιλιά, στην προσπάθεια να αφοπλίσει τη γυναίκα.

Η 34χρονη ενημέρωσε την Άμεση Δράση της ΕΛ.ΑΣ., ενώ εντοπίστηκε στον χώρο αναμονής του νοσοκομείου, όπου συνελήφθη.

Οδηγήθηκε στον εισαγγελέα ποινικής δίωξης που της απήγγειλε κατηγορίες για ενδοοικογενειακή επικίνδυνη σωματική βλάβη, παράνομη οπλοφορία – οπλοχρησία, ενώ την παρέπεμψε να δικαστεί με την αυτόφωρη διαδικασία.

Πηγή: newsbeast.gr




Ρόδος | 43χρονος κατηγορείται ότι μετέδωσε σκόπιμα AIDS στη σύντροφό του

Αντιμέτωπος με τη δικαιοσύνη είναι ένας 43χρονος από τη Ρόδο ο οποίος κατηγορείται ότι μετέδωσε σκόπιμα AIDS στη σύντροφό του. Ο άνδρας δικάζεται σήμερα, Δευτέρα 5/2 στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο στην Κω.

Η υπόθεση, όπως επισημαίνει η Ροδιακή πήρε τον δρόμο της δικαιοσύνης μετά από έγκληση που κατέθεσε η σύντροφος του 43χρονου σε βάρος του και είχε ως αποτέλεσμα τη σύλληψη και την προσαγωγή του στη δικαιοσύνη.

Στον άνδρα ασκήθηκε ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος για βαριά σκοπούμενη σωματική βλάβη σε βάρος συντρόφου και μετά την απολογία του, στις 24 Φεβρουαρίου 2023, ο 43χρονος κρίθηκε προσωρινά κρατούμενος και οδηγήθηκε στη φυλακή.

Η παραπομπή σε δίκη έγινε με βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Ρόδου και σύμφωνα με αυτό, ο 43χρονος, το χρονικό διάστημα από τα τέλη Ιουλίου 2020 έως και τον Ιούλιο του 2022, που συμβίωνε με τη σύντροφό του, αν και γνώριζε ότι ήταν φορέας του ιού HIV (AIDS) ερχόταν καθημερινά σχεδόν, σε απροφύλακτη σεξουαλική επαφή μαζί της παρότι γνώριζε ότι με τον τρόπο αυτό θα της μετέδιδε τον ιό, όπως και έγινε.

Όπως επισημαίνει το βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Ρόδου, μεταξύ άλλων, «επίσης γνώριζε, ότι η νόσος αυτή είναι βαριά και ανίατη και συνεπάγεται μόνιμη αναπηρία, καθώς αναστέλλει εφ’ όρου ζωής τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος και εμποδίζει τον πάσχοντα να χρησιμοποιεί το σώμα του, όπως ένας υγιής άνθρωπος, καθώς χωρίς τη λήψη καθημερινής βαριάς φαρμακευτικής αγωγής (με σοβαρές παρενέργειες για τον οργανισμό, όπως στεφανιαία νόσο, δυσλιπιδαιμία, σύνδρομο λιποδυστροφίας, σακχαρώδη διαβήτη κ.ά.) μπορεί και μία απλή καθημερινή ίωση να φέρει στον πάσχοντα τον θάνατο, ενώ εφ’ όρου ζωής θα πρέπει να λαμβάνει προφυλάξεις για να μην μεταδώσει και σε άλλους τον ιό».

πηγή:Newsbeast.gr




ΕΠΟ | Επίθεση από αγνώστους στη σύντροφο του Σταύρου Μάνταλου

Επίθεση από αγνώστους στη σύντροφο του Σταύρου Μάνταλου, αναπληρωτή προέδρου της ΚΕΔ, έξω από το σπίτι τους, καταγγέλει με ανακοίνωσή της η ΕΠΟ, αναφέροντας ότι τη χτύπησαν και της είπαν «αυτό είναι μήνυμα για τον Μάνταλο».

Το περιστατικό έλαβε χώρα το βράδυ του περασμένου Σαββάτου (20/1), με την ελληνική ποδοσφαιρική ομοσπονδία να αναφέρει τα εξής στην ανακοίνωσή της…

«Η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία καταδικάζει με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο την επίθεση που δέχθηκε από αγνώστους η σύντροφος του Αναπληρωτή Προέδρου της Κεντρικής Επιτροπής Διαιτησίας, Σταύρου Μάνταλου.

Το περιστατικό έλαβε χώρα το βράδυ του Σαββάτου 20 Ιανουαρίου, όταν η σύντροφος του κ. Μαντάλου δέχθηκε έξω από την οικία τους επίθεση από αγνώστους, οι οποίοι τη χτύπησαν και πριν απομακρυνθούν της είπαν «Αυτό είναι μήνυμα για τον Μάνταλο».

Το συγκεκριμένο περιστατικό, το οποίο έχει πάρει τον δρόμο της δικαιοσύνης μετά την υποβολή μήνυσης από την παθούσα, προστίθεται σε μια σειρά επιθέσεων και εκφοβισμών κατά του χώρου της διαιτησίας και είναι προφανές πως στοχεύει και αυτό στην τρομοκράτηση των Ελλήνων αξιωματούχων διαιτησίας»

newsbeast.gr




Κατήγγειλε τον σύντροφό της ότι κατέγραφε τις προσωπικές τους στιγμές

Τον 57χρονο σύντροφό της μήνυσε μια 34χρονη στη Θεσσαλονίκη, καταγγέλλοντάς τον ότι κατέγραφε εν αγνοία της τις προσωπικές τους στιγμές.

Η ίδια απευθύνθηκε στο Τμήμα Ασφαλείας Καλαμαριάς, όπου παρέδωσε τον ηλεκτρονικό υπολογιστή του 57χρονου προκειμένου να ερευνηθεί.

Από την άλλη, ο σύντροφος προχώρησε σε μήνυση εναντίον της 34χρονης για κλοπή του υπολογιστή, όπως επίσης για εκβιασμό, επειδή, όπως κατήγγειλε, εκείνη του ζητούσε χρήματα για να μην προσφύγει στις Αρχές.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, η 34χρονη συνελήφθη στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας, ενώ η έρευνα σε βάρος του συντρόφου βρίσκεται σε εξέλιξη.




Ηλεία | Εντοπίστηκε νεκρή η γυναίκα που παρασύρθηκε από χείμαρρο μαζί με τον σύντροφό της.

Νεκρή εντοπίστηκε το πρωί της Τρίτης (16/1) η γυναίκα, που παρασύρθηκε από χείμαρρο στην Ηλεία μαζί με τον σύντροφό της το βράδυ της Δευτέρας, σύμφωνα με το patrisnews.com.

Οι έρευνες της Πυροσβεστικής για τον εντοπισμό του άνδρα, που οδηγούσε το όχημα, συνεχίζονται.

Οι πληροφορίες της εφημερίδας «Πατρίς» επισημαίνουν ότι ο 50χρονος άνδρας, αυτοκινητιστής στο επάγγελμα, την ώρα της ισχυρής βροχόπτωσης επιχείρησε να περάσει με το ιδιωτικό του όχημα το γεφύρι, που βρίσκεται στην είσοδο του χωριού.

Ωστόσο, τη στιγμή που περνούσε από το σημείο, ένα κύμα υδάτινου όγκου «κόλλησε» το όχημα στα κάγκελα, ενώ ακολούθησε και ένα δεύτερο κύμα, που χτύπησε με σφοδρότητα το όχημα. Το αυτοκίνητο αναποδογύρισε και έπεσε εντός του υδατορέματος Κόβιτσας (Αχέροντας).

Οι πληροφορίες της εφ. «Πατρίς» αναφέρουν πως περίπου σε απόσταση 300μ. από το άψυχο σώμα της γυναίκας, εντοπίστηκε το μοιραίο όχημα.

Στην επιχείρηση εντοπισμού του άνδρα συμμετέχουν 43 πυροσβέστες με 12 οχήματα, μαζί με ομάδες της 6ης ΕΜΑΚ και της 6ης ΕΜΟΔΕ. Οι έρευνες συνεχίζονται, ενώ αναμένεται να επεκταθούν και σε γειτονικές περιοχές.

Πήρε τηλέφωνο συγχωριανό του και του είπε πως κινδυνεύει

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο αγνοούμενος άνδρας φέρεται να επικοινώνησε με συγχωριανό του ελάχιστα δευτερόλεπτα πριν παρασυρθεί το όχημά του, αναφέροντάς του πως βρίσκεται σε κίνδυνο τόσο ο ίδιος όσο και η αρραβωνιαστικιά του και ζητώντας έντρομος βοήθεια.

Εικόνες που δείχνουν το αυτοκίνητο την ώρα που παρασύρθηκε




Στον εισαγγελέα οι κατηγορούμενοι για τη δολοφονία της 41χρονης Γεωργίας | Φρίκη από τις αποκαλύψεις για τον σύντροφό της

Συγκλονιστικά είναι τα στοιχεία που βλέπουν, συνεχώς, το «φως» της δημοσιότητας σχετικά με την άγρια δολοφονία της 41χρονης Γεωργίας από τη Θεσσαλονίκη από τον 39χρονο σύντροφό της και έναν 34χρονο φίλο του. Οι δύο άνδρες θα οδηγηθούν σήμερα, Τετάρτη (10/1), στον εισαγγελέα.

Σύμφωνα με πληροφορίες και όπως φέρεται να παραδέχθηκαν και οι δύο συλληφθέντες στους αστυνομικούς που τους εξέτασαν, ήθελαν να σκηνοθετήσουν μια ληστεία εις βάρος της 41χρονης, με σκοπό να της πάρουν τα κλειδιά του πατρικού της σπιτιού και την επόμενη ημέρα να κάνουν διάρρηξη εκεί, προκειμένου να πάρουν ένα ποσό 7.000 με 8.000 ευρώ, που πίστευαν ότι έκρυβε η άτυχη Γεωργία εκεί.

Το βράδυ της παραμονής της Πρωτοχρονιάς, ο 39χρονος, με στόχο τη δημιουργία άλλοθι πήρε τη Γεωργία από το κατάστημα που εργαζόταν, για να πάνε μαζί στο διαμέρισμά του στην Καλαμαριά.

Εκεί τους περίμενε ο 34χρονος φίλος του με κουκούλα. Όταν έφτασαν, επιτέθηκε στην έγκυο, τη φίμωσε, της έδεσε τα χέρια και την οδήγησε στην κρεβατοκάμαρα. Μέσα στο σκοτάδι, τον ρόλο του ληστή άρχισε να παίζει και ο 39χρονος, αλλάζοντας τη φωνή του.

Τον αναγνώρισε και τη μαχαίρωσε

Ο 34χρονος ισχυρίζεται ότι κάποια στιγμή κατέβηκε στο αυτοκίνητό του και μετά από λίγο τον φώναξε ο 39χρονος, λέγοντάς του ότι σκότωσε την 41χρονη και να πάει να τον βοηθήσει.

Όλα δείχνουν ότι η 41χρονη αντιλήφθηκε ότι οι δήθεν ληστές ήταν ο ίδιος ο σύντροφός της και ο 34χρονος φίλος του, τον οποίο γνώριζε.

Το σχέδιο απέτυχε και τότε ο 39χρονος φέρεται να αποτελείωσε την άτυχη γυναίκα με μια μαχαιριά στον λαιμό.

«Ήταν βίαιος, ζήλευε, έψαχνε θύματα να τους φάει τα λεφτά» -Τι λέει η πρώην σύζυγος του δολοφόνου

Για έναν άνθρωπο βίαιο, ο οποίος τη χτυπούσε με αγριότητα, ακόμα κι όταν ήταν έγκυος, κάνει λόγο η πρώην σύζυγος του 39χρονου. Η γυναίκα αποκαλύπτει ότι τη χτυπούσε, απειλούσε ότι θα «σκοτώσει την ίδια και τη μητέρα της» και μάλιστα τον είχε καταγγείλει, αλλά χωρίς αποτέλεσμα.

«Τον είχα καταγγείλει για ξυλοδαρμό. Όλες τις συντρόφους του τις χτυπούσε. Είχε εμμονή με τις γυναίκες. Ήξερα ότι θα κάνει κακό» δήλωσε η ίδια, μιλώντας στο Live News.

«Εγώ βασικά τον είχα δει στον ύπνο μου. Τον είχα δει να κρατάει μαχαίρι, προτού γίνει το σκηνικό, αλλά πιστεύω ότι έψαχνε την κατάλληλη ευκαιρία. 31/12 σου λέει, ο κόσμος βγαίνει έξω, διασκεδάζει, ποιος θα κάτσει να ασχοληθεί», περιέγραψε η γυναίκα, μιλώντας για το προαίσθημα που είχε ότι αυτός ο άνθρωπος θα έκανε κακό.

«Με είχε χτυπήσει στο μάτι. Του είχα κάνει και μήνυση και ασφαλιστικά μέτρα. Εγώ προσπαθούσα χρόνια, αλλά αυτός απειλούσε. “Θα σε σκοτώσω εσένα, τη μάνα σου”… Πολύς τσακωμός, με τα παιδιά, με εμένα. Εγώ δούλευα, αυτός ζήλευε που δούλευα. Μετά, δεν μπορούσα να μιλήσω σε συνάδελφο, γιατί έλεγε: “Τον έχεις φίλο”», σημείωσε.

Για «μεγάλο έρωτα» μιλούσε στα στα social media

Την ίδια στιγμή, όπως μετέδωσε την Τετάρτη (10/1) σε σχετικό της ρεπορτάζ η εκπομπή του «Mega» «Κοινωνία Ώρα MEGA» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο, ο 39χρονος σύντροφος της Γεωργίας της παρουσίαζε στα social media έναν έρωτα μεγάλο με τη Γεωργία. Τα τελευταία τρία χρόνια, που φαίνεται να είχαν δεσμό, της αφιέρωνε τραγούδια, ποιήματα και στιχάκια, για να τα δουν όλοι.

«Βλέπω όλες τις ζωγραφιές του κόσμου μέσα στα δικά σου μάτια γιατί εσύ μόνο μπορείς και ζωγραφίζεις την αγάπη στην καρδιά μου. Το βλέμμα σου είναι ένα βιβλίο που ποτέ δεν τελειώνει. Μέσα σ’ αυτό διαβάζω τον κόσμο! Χρόνια μας πολλά καρδιά μου», είχε γράψει σε ανάρτησή του.

Μέχρι και τατουάζ στο χέρι του είχε κάνει το όνομά της, για να την έχει, όπως έλεγε, για πάντα στην αγκαλιά του: «Αποτυπωμένη στο χέρι μου, θρονιασμένη στην καρδιά μου, η απόλυτη ευτυχία να σε έχω στην αγκαλιά μου», γράφει σε ανάρτηση με τη φωτογραφία του τατουάζ.

 




Απολογείται ο 71χρονος που ομολόγησε ότι δολοφόνησε τη σύντροφό του στη Σαλαμίνα | Σήμερα το τελευταίο αντίο στην 43χρονη

Ενώπιον του ανακριτή στα δικαστήρια Πειραιά για να απολογηθεί για τη δολοφονία της 43χρονης συντρόφου του στη Σαλαμίνα θα βρεθεί σήμερα, Παρασκευή (8/12) ο 71χρονος που ομολόγησε ότι την σκότωσε.

Όπως είπε ο ίδιος ήταν αποφασισμένος της αφαιρέσει τη ζωή.

Σήμερα, στις 12:00 φίλοι και συγγενείς θα πουν το τελευταίο αντίο στην 43χρονη καθώς θα πραγματοποιηθεί η κηδεία της στον Ιερό Ναό Εισοδίων Θεοτόκου στη Σαλαμίνα.

Κυνικός και αμετανόητος ο 71χρονος

Ο άνδρας περιέγραψε με απίστευτη ψυχραιμία το έγκλημά του και, όπως είπε στους αστυνομικούς, περίμενε να φύγει το παιδί για να προχωρήσει στην αποτρόπαια πράξη του. Ο γυναικοκτόνος μάλιστα μετά τη δολοφονία, πέρασε απέναντι στο Κερατσίνι και ήπιε καφέ σαν να μην είχε συμβεί το παραμικρό.

Η 43χρονη

Οι αστυνομικοί, όπως μετέδωσε το πρωί της Παρασκευής (8/12) η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» είχαν προτείνει στη γυναίκα να πάρει panic button και σε περίπτωση που κινδυνεύσει να το ενεργοποιήσει και το δέχτηκε.

Παράλληλα την παρότρυναν να μην επιστρέψει στην οικία όπου διέμεναν, επίσης το δέχτηκε και αποχώρησε με τη μητέρα της για το πατρικό της.

Σε ερώτηση των αστυνομικών γιατί την σκότωσε ανέφερε πως, πήγε στο σπίτι την Παρασκευή και την βρήκε με κάποιον άλλον άνδρα, τρελάθηκε και έτσι αποφάσισε να την σκοτώσει. Αναφορικά με το όπλο δήλωσε πως είχε μιλήσει με έναν αλλοδαπό, πήγε και τον βρήκε και το αγόρασε και έφυγε.

Όπως επίσης ανέφερε περίμενε να φύγει πρώτα το παιδί και μετά την πυροβόλησε και την σκότωσε, γεγονός που παραπέμπει σε προμελέτη.

Ο 71χρονος συνελήφθη αφού βρέθηκε το στίγμα του κινητού του το οποίο εντόπισαν οι αστυνομικοί μέσω του παρόχου.

Ο 71χρονος

Είχε καταδικαστεί για ενδοοικογενειακή βία

Σύμφωνα με όσα αποκάλυψε ο Βασίλης Λαμπρόπουλος, αστυνομικός συντάκτης των εφημερίδων «ΤΟ ΒΗΜΑ» και τα «ΝΕΑ», ο 71χρονος δράστης είχε κατηγορηθεί το 2013 για σωματική βλάβη, εξύβριση, απειλή και κακοποίηση της 51χρονης τότε συντρόφου του στη Νέα Φιλαδέλφεια.

Ο 71χρονος είχε εξαφανιστεί και δεν είχε συλληφθεί στα πλαίσια του αυτοφώρου, ενώ το 2019 έγινε η δίκη του και καταδικάστηκε σε 1,5 χρόνο φυλάκιση.

Πώς κατάφερε η αστυνομία να συνδέσει τις δύο υποθέσεις

Οι πληροφορίες αναφέρουν πως για την υπόθεση του 2013 η αστυνομία δεν είχε λάβει αποτυπώματα του δράστη, αλλά κατάφερε να βρει την ταυτότητα που χρησιμοποιούσε εκείνη την περίοδο και στη συνέχεια υπήρξε σύγκριση των αποτυπωμάτων που έλαβαν για την υπόθεση γυναικοκτονίας στη Σαλαμίνα με εκείνα της ταυτότητάς του.

Οι Αρχές διαπίστωσαν ότι πρόκειται για το ίδιο άτομο, το οποίο είχε αλλάξει το όνομα των γονιών του ώστε να αλλοιώσει τα στοιχεία του.

 



Η κυνική ομολογία του 71χρονου που σκότωσε τη σύντροφό του στη Σαλαμίνα | «Την έπιασα με άλλον, ας πάω φυλακή»

«Τη σκότωσα, γιατί την έπιασα με άλλον. Τα είχα τόσα χρόνια μαζί της και το έκανε αυτό σε εμένα; Ε, ας πάω φυλακή τώρα».

Με αυτά τα λόγια φέρεται να ομολόγησε την πράξη του στους αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Πειραιά ο 71χρονος, που συνελήφθη και κατηγορείται για τη δολοφονία της 43χρονης συντρόφου του στη Σαλαμίνα.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο ηλικιωμένος άνδρας εμφανίστηκε ιδιαίτερα κυνικός προανακριτικά και χωρίς κανένα ίχνος μεταμέλειας για το έγκλημα, περιγράφοντας και τα δευτερόλεπτα της δολοφονίας. «Περίμενα για λίγη ώρα. Όταν είδα ότι έφυγε το παιδί, πήγα στην πόρτα του σπιτιού και είδα ότι ήταν ανοιχτή. Μπήκα, την πυροβόλησα και πήγα να φύγω. Έκλεισα την πόρτα πίσω μου, αλλά στη συνέχεια έσπασα το τζάμι, για να δω αν ήταν ακόμη ζωντανή», φέρεται να είπε, σύμφωνα με πληροφορίες κατά την προανάκριση. Ο 71χρονος σήμερα το πρωί αναμένεται να οδηγηθεί ενώπιον του Εισαγγελέα Πειραιά, ο οποίος θα του ασκήσει ποινική δίωξη για ανθρωποκτονία. Στη συνέχεια θα ζητήσει προθεσμία, για να προετοιμάσει την απολογία του στον ανακριτή.

Το τζάμι που έσπασε ο 71χρονος

Οι αστυνομικοί της Ασφάλειας από την πρώτη στιγμή είχαν στρέψει το ενδιαφέρον τους στον συγκεκριμένο, καθώς σε αυτόν οδηγούσε η καταγγελία που είχε κάνει το Σάββατο (2/12) η 43χρονη γυναίκα στο Α.Τ. Σαλαμίνας, μόλις τρία 24ωρα πριν τη δολοφονία της. Τότε είχε μηνύσει τον ηλικιωμένο σύντροφό της για ενδοοικογενειακή βία, απειλή και υπεξαίρεση, ενώ είχε αναφέρει στους αστυνομικούς πως ο 71χρονος δεν είχε διστάσει να ασκήσει λεκτική και σωματική βία στον 15χρονο γιο της (σ.σ. παιδί από το γάμο της με έναν άλλον άνδρα). Τότε, οι αστυνομικοί την είχαν ενημερώσει για την εφαρμογή «panic button» , την οποία και εγκατέστησαν στο κινητό της τηλέφωνο, ωστόσο, το μοιραίο πρωινό της Τρίτης (5/12) δεν πρόλαβε την χρησιμοποιήσει.

Σε ό,τι αφορά τον δράστη, μετά τη δολοφονία πήρε το φέριμποτ και πέρασε στο Πέραμα, ενώ από εκεί κατευθύνθηκε στο Κερατσίνι. Εκεί έκατσε για περίπου 3-4 ώρες σε μία καφετέρια που σύχναζε, ενώ, όταν έγινε γνωστή η δολοφονία της 43χρονης και αντιλήφθηκε πως θα τον υποψιαστούν, έφυγε, αφήνοντας πίσω του το κινητό τηλέφωνο της συντρόφου του να φορτίζει στη συγκεκριμένη καφετέρια. Οι αστυνομικοί τον αναζήτησαν στην ευρύτερη περιοχή και τελικά έφτασαν στη σύλληψη του.




Η 43χρονη είχε καταγγείλει τον 71χρονο σύντροφό της για κακοποίηση τρεις ημέρες προτού βρεθεί νεκρή στη Σαλαμίνα

Καταγγελία για ενδοοικογενειακή βία, εξύβριση και υπεξαίρεση εναντίον του 71χρονου συντρόφου της, ο οποίος αναζητείται από την ΕΛ.ΑΣ. ως βασικός ύποπτος ανθρωποκτονίας, είχε κάνει η 43χρονη γυναίκα από τη Σαλαμίνα που το πρωί της Τρίτης (5/12) δολοφονήθηκε στην περιοχή Αμπελάκια.

Η καταγγελία είχε γίνει το Σάββατο (2/12) στο τοπικό Αστυνομικό Τμήμα, και αναφέρει τα εξής: «την 22:40 ώρα της 01/12/2023, εντός της οικίας τους, εν λόγω άνδρας προκάλεσε απλές σωματικές βλάβες, απείλησε και εξύβρισε την σύντροφό του, ενώ προέβη στην υπεξαίρεση του κινητού τηλεφώνου και του Ι.Χ. αυτοκινήτου, ιδιοκτησίας της παθούσας». Σύμφωνα με πληροφορίες, διατηρούσαν σχέση τα τελευταία 7 χρόνια, ενώ ο 71χρονος φέρεται να χτύπησε και τον 15χρονο γιο της άτυχης γυναίκας, τον οποίο είχε αποκτήσει από τον προηγούμενο γάμο της.

Από την πλευρά της η ΕΛ.ΑΣ. εξέδωσε έγγραφο αναζήτησης του 71χρονου στα πλαίσια του αυτοφώρου, το οποίο έληξε χωρίς τον εντοπισμό του. Παράλληλα, στην 43χρονη χορηγήθηκε παραγγελία για ιατροδικαστική εξέταση,

Όπως αναφέρουν πηγές της ΕΛ.ΑΣ., οι αστυνομικοί του Α.Τ. Σαλαμίνας της πρότειναν να πάρει «panic button» και σε περίπτωση που κινδυνεύσει να το ενεργοποιήσει, με την καταγγέλλουσα να το δέχεται και να εγκαθίσταται η εφαρμογή άμεσα στο κινητό της χωρίς όμως να γίνεται χρήση σήμερα το πρωί. Επίσης, της προτάθηκε να επιστρέψει στο πατρικό της σπίτι -στην οδό Αίαντος στα Αμπελάκια- κάτι που έκανε μαζί με τη μητέρα της. Οι ίδιες πηγές σημειώνουν ότι οι άνδρες της ΕΛ.ΑΣ. αναζήτησαν τον 71χρονο όχι μόνο στο σπίτι του στην Κακιά Βίγλα, αλλά και στα στέκια του χωρίς όμως αποτέλεσμα.

Λόγω των συγκεκριμένων γεγονότων, ο ηλικιωμένος άνδρας και σύντροφος της 43χρονης αναζητείται εδώ και λίγες ώρες ως βασικός ύποπτος για τη δολοφονία της.

Έφερε τραύματα στην κοιλιακή χώρα και στο στήθος από πυροβόλο όπλο

Σύμφωνα με την Αστυνομία, περίπου στις 09:30 ειδοποιήθηκε το κέντρο Άμεσης Δράσης από περιοίκους πως άκουσαν φασαρία και στη συνέχεια πυροβολισμούς στην οδό Αίαντος, στα Αμπελάκια. Στο σημείο έσπευσαν άμεσα αστυνομικοί που εντόπισαν νεκρή τη 43χρονη.

Το θύμα έφερε τραύματα στην κοιλιακή χώρα και στο στήθος από πυροβόλο όπλο, ενώ στο σημείο εντοπίστηκαν και δύο κάλυκες.

Την υπόθεση έχει αναλάβει το Τμήμα Ανθρωποκτονιών της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής.

newsbeast.gr




«Σαφάρι» της ΕΛ.ΑΣ. για να μην φύγει εκτός Ελλάδας ο Κινέζος που κατηγορείται ότι βασάνισε τη σύντροφό του στον Νέο Κόσμο

Εκτεταμένες έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψη του 40χρονου από την Κίνα, ο οποίος φέρεται να βασάνισε, να λήστεψε και να βίασε την 35χρονη σύντροφό του, σε διαμέρισμα της οδού Σφιγγός στον Νέο Κόσμο. Μάλιστα, ήδη από χθες (Κυριακή 3/12), έχουν ενημερωθεί τόσο η Αστυνομική Διεύθυνση στο «Ελ. Βενιζέλος» όσο και οι σταθμοί σε διάφορες πύλες εξόδου της χώρας, καθώς υπάρχει ανησυχία ότι θα επιχειρήσει να φύγει εκτός Ελλάδας.

Την ίδια ώρα, η 35χρονη Κινέζα αναρρώνει από τα τραύματα που έχει σε κεφάλι, χέρι και πόδια, με την καταγγελία της να σοκάρει για τα όσα φέρεται να πέρασε στα χέρια του συντρόφου της. Το μαρτύριο της –με βάση την κατάθεσή της στο Τμήμα Ασφαλείας Ακροπόλεως- ξεκίνησε περί τις 11:30 το πρωί του Σαββάτου (2/12), όταν ο 40χρονος ξεκίνησε να την απειλεί για τη ζωή της, ενώ στη συνέχεια τη χτύπησε στο κεφάλι με γροθιά και της έδεσε χέρια και πόδια με δεματικά tie-wrap, απειλώντας την και με ένα μαχαίρι.

Στη συνέχεια, με βάση πάντα την καταγγελία στην ΕΛ.ΑΣ., τη βίασε και απειλώντας την με ένα ψαλίδι απαιτούσε να του δώσει χρήματα. Μάλιστα, για ένα διάστημα 4 ωρών (σ.σ. από τις 12:00 έως τις 16:00) φέρεται να έκανε μεταφορές χρημάτων μέσω e-banking στο κινητό τηλέφωνο της 35χρονης, ύψους 100.000 γουάν Κίνας. Κάποια στιγμή, η 35χρονη εκμεταλλεύτηκε ότι δεν την επιτηρούσε και με ένα αιχμηρό αντικείμενο έκοψε τα δεματικά, άνοιξε το παράθυρο και πήδηξε από τον 3ο όροφο στο μπαλκόνι του 1ου, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί και να μεταφερθεί στο ΚΑΤ.

Οι αστυνομικοί του Τ.Α. Ακροπόλεως, που ανέλαβε την προανάκριση, ζήτησαν και ιατροδικαστική εξέταση στη γυναίκα από την Κίνα.




Ο Μικέλε Μορόνε, ο σέξι πρωταγωνιστής του «365 μέρες» ήρθε στην Ελλάδα για τα MadWalk 2023 | Η άφιξη με τη σύντροφό του

Τα MadWalk 2023 έρχονται απόψε, Δευτέρα 20 Νοεμβρίου, στο Tae Kwon Do, με super guest star τον Michele Morrone! Ο ιταλικής καταγωγής ηθοποιός και τραγουδιστής είναι ένας διεθνής σταρ με πάνω από 15 εκατομμύρια followers στο Instagram και με τα τραγούδια του να καταγράφουν εκατοντάδες δεκάδες εκατομμύρια views.

Η Τίνα Μεσσαροπούλου από το Happy Day συνάντησε τον Μικέλε Μορόνε στο αεροδρόμιο από Ιταλία προς Ελλάδα και με το κινητό της κατέγραψε τα στιγμιότυπα. Ο σούπερ σταρ, σύμφωνα με πληροφορίες της δημοσιογράφου, ταξίδεψε business class μαζί με την αγαπημένη του και δύο ακόμη άτομα.

Όταν πήγε μάλιστα του να του ζητήσει φωτογραφία, εκείνος αρνήθηκε ευγενικά ενώ μπροστά μπήκε ο μάνατζέρ του λέγοντάς της πως είναι σε μία ιδιωτική στιγμή. Ο Μικέλε Μορόνε θα ερμηνεύσει δύο τραγούδια στα MadWalk στο πλαίσιο του closing act.

Η αποκάλυψη της Βίκυς Καγιά για τα Madwalk, η συνάντηση με τον Μικέλε Μορόνε και η αποχή από την τηλεόραση

Στις πρόβες του Madwalk 2023 βρέθηκε η κάμερα του «MEGA Καλημέρα» και η Βίκυ Καγιά μίλησε λίγο πριν από το φαντασμαγορικό show για την παρουσίαση, τη συνάντηση με τον Ιταλό διεθνή σταρ Μικέλε Μορόνε αλλά και την απόφασή της να απέχει από την τηλεόραση.

«Πάντα έχω άγχος, με πιάνει ένα καρδιοχτύπι και λέω τώρα θα πέσω. Θα κάνω μία φορά πασαρέλα, γιατί παρουσιάζω τα Madwalk. Να πέσει το ταβάνι να με πλακώσει αν δεν νιώθω γεμάτη, 30 χρόνια εργάζομαι. Ευχαριστώ τον Θεό για τα καλά που έχω. Ήταν απαραίτητη η αποχή από την τηλεόραση, έχω κερδίσει μία ηρεμία που είχα χάσει», είπε αρχικά.

«Για έμενα ήταν απαραίτητη η αποχή από την τηλεόραση. Έχουν αλλάξει τα πάντα προς το καλύτερο, προς το κανονικό, μου αρέσει που κάνω τώρα τις δουλειές του σπιτιού. Κάνω γυμναστική που δεν προλάβαινα πριν. Δεν ισχύει ότι θα επιστρέψω τηλεοπτικά. Όταν είναι κάτι θα σας το ανακοινώσω εγώ. Έχω ανάγκη να ξεκουράσω το μυαλό μου», συμπλήρωσε αναφορικά με την αποχή της από την τηλεόραση.

Για τον guest του Madwalk, Μικέλε Μορόνε η Βίκυ Καγιά μίλησε με τα καλύτερα λόγια.

«Γνώρισα τον Μικέλε Μορόνε, είναι το καλύτερο παιδί, είναι ένας γλύκας. Ο Μικέλε είναι ένας άνθρωπος προσγειωμένος με βάθος», αποκάλυψε το μοντέλο και παρουσιάστρια.

 




Στέφανος Κασσελάκης: Με βερμούδα, τον σύντροφό του και τον σκύλο τους για καφέ την επόμενη ημέρα της νίκης

«Είναι οι μέρες του κόσμου» είπε ο Στέφανος Κασσελάκης.

Χαλαρός με βερμούδα και κοντομάνικο μπλουζάκι πήγε το πρωί της Δευτέρας στη γειτονιά που μένει ο Στέφανος Κασσελάκης για να πάρει καφέ λίγες ώρες μετά την μεγάλη του νίκη στον πρώτο γύρο των εσωκομματικών εκλογών του ΣΥΡΙΖΑ.

Μαζί του, όπως κατέγραψε η κάμερα του ALPHA, ήταν ο σύντροφός του, Τάιλερ, και ο σκύλος που έχουν.

Ο σύντροφος του Στέφανου Κασσελάκη αν και ρωτήθηκε για τα συναισθήματά του μετά την επικράτηση αρνήθηκε ευγενικά να απαντήσει με τον υποψήφιο πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ να χαιρετά ονομαστικά τους συμμετέχοντες στο πάνελ της εκπομπής της Κατερίνας Καινούργιου.

Όταν, μάλιστα, ρωτήθηκε για τις δηλώσεις του Αλέξη Κούγια για το πρόσωπό του, ο Στέφανος Κασσελάκης αρκέστηκε να πει στον δημοσιογράφο «παιδιά μην ξενυχτάτε εδώ».

Στην παρατήρηση, δε, ότι η ερώτηση έγινε επειδή «είναι οι μέρες τώρα κύριε Κασσελάκη», ο υποψήφιος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ απάντησε «είναι οι μέρες του κόσμου».

Από την πλευρά της η ιδιοκτήτρια του καφέ είπε για τον Στέφανο Κασσελάκη ότι πίνει φρέντο εσπρέσο σκέτο προσθέτοντας για τον υποψήφιο πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ και τον σύντροφό του ότι «είναι τα καλύτερα παιδιά, τους εύχομαι καλή δύναμη».

 

 

Πηγή: https://www.protothema.gr/greece/article/1413810/stefanos-kasselakis-me-vermouda-ton-sudrofo-tou-kai-ton-skulos-tous-gia-kafe-tin-epomeni-imera-tis-nikis/