Το σύνθημα «We Remember» στην πρόσοψη του Δημαρχείου Καβάλας

ΟΔήμος Καβάλας θα προβάλει τη Δευτέρα 27 Ιανουαρίου από τις 19:00 έως τις 20:00, στην πρόσοψη του Δημαρχιακού Μεγάρου, το λογότυπο της διεθνούς εκστρατείας ενημέρωσης για τη διατήρηση της Μνήμης των Θυμάτων του Ολοκαυτώματος, μεταξύ αυτών και των 1.484 Εβραίων της Καβάλας, με το σύνθημα “We Remember”.

Η εκστρατεία προωθείται από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, την UNESCO και τη Σύνοδο των Προέδρων των Κοινοβουλίων της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αντίστοιχες δράσεις πραγματοποιήθηκαν σήμερα σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας και του εξωτερικού.

www.kavalapost.gr




Φωταγωγήθηκε το Δημαρχείο Καβάλας με το σύνθημα “WE REMEMBER”

Ο Δήμος Καβάλας, στο πλαίσιο των παγκόσμιων εκδηλώσεων για τη Διεθνή Ημέρα Μνήμης των Θυμάτων του Ολοκαυτώματος (27 Ιανουαρίου), πρόβαλλε στην πρόσοψη του κτηρίου του Δημαρχιακού Μεγάρου το λογότυπο της διεθνούς εκστρατείας ενημέρωσης για τη διατήρηση της Μνήμης του Ολοκαυτώματος, με το σύνθημα “We Remember”.
Η εκστρατεία προωθείται από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, την UNESCO και τη Σύνοδο των Προέδρων των Κοινοβουλίων της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αντίστοιχες δράσεις πραγματοποιήθηκαν σήμερα σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας και του εξωτερικού.