Πόσοι διαδηλωτές πήγαν στη συγκέντρωση στο Σύνταγμα, σύμφωνα με εφαρμογή

Εφαρμογή που ανέπτυξε το iMEdD, η οποία εκτιμά τον αριθμό των ατόμων σε μια καθορισμένη περιοχή στον χάρτη, υπολόγισε το πλήθος που συγκεντρώθηκε σήμερα στο Σύνταγμα για τη διαδήλωση, με αφορμή τα δύο χρόνια από το δυστύχημα στα Τέμπη.

Ο μετρητής πλήθους, λαμβάνοντας υπόψη την έκταση της συγκέντρωσης και τον αριθμό των ατόμων που δυνητικά μπορούσαν να χωρέσουν σε αυτήν, κατέγραψε την παρουσία κόσμου από το Σύνταγμα έως τη συμβολή της Πατησίων με τη Λεωφόρο Αλεξάνδρας, τον Ευαγγελισμό και τη Βασιλίσσης Σοφίας.

Σύμφωνα με αυτά τα δεδομένα, περίπου 427.314 άνθρωποι κάθε ηλικίας βρέθηκαν στο κέντρο της Αθήνας και στο Σύνταγμα, απαιτώντας δικαιοσύνη για τα Τέμπη.

Το iMEdD (Incubator for Media Education and Development) είναι ένας μη κερδοσκοπικός δημοσιογραφικός οργανισμός, που ιδρύθηκε το 2018 με αποκλειστική δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

 

Πηγή:newsbeast.gr




Συλλαλητήριο για τα Τέμπη στο Σύνταγμα: Η συγκινητική στιγμή της ανάγνωσης των ονομάτων των 57 θυμάτων.

Οι εκδηλώσεις στο πλαίσιο του μαζικού συλλαλητηρίου στην πλατεία Συντάγματος, στο κέντρο της Αθήνας, ξεκίνησαν με την ανάγνωση των ονομάτων των 57 θυμάτων της τραγωδίας των Τεμπών. Στο άκουσμα των ονομάτων, το πλήθος, που είχε αρχίσει να συγκεντρώνεται από πολύ νωρίς, αντέτεινε δυνατά «παρών» και «παρούσα», προκαλώντας έντονη συγκίνηση.

 

Ακολούθησε η τήρηση ενός λεπτού σιγής, μετά το τέλος του οποίου το πλήθος φώναξε «αθάνατοι».

Πηγή:naftemporiki.gr

 




Τέμπη: Συγκεντρώσεις μαθητών, φοιτητών, εκπαιδευτικών, στην Αθήνα και σε πολλές πόλεις – Κλειστοί οι σταθμοί του μετρό «Σύνταγμα» – «Πανεπιστήμιο»

Κλείνει η Πανεπιστημίου για να ξεκινήσει η πορεία

Μαθητική συγκέντρωση για τις 12 το μεσημέρι εξήγγειλε η Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών Αθήνας, καλώντας μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων στα Προπύλαια αλλά και στις κεντρικές πλατείες μεγάλων πόλεων με βασικό αίτημα να αποδοθεί δικαιοσύνη για την τραγωδία των Τεμπών.
 Τέμπη: Συγκεντρώσεις μαθητών, φοιτητών, εκπαιδευτικών, στην Αθήνα και σε πολλές πόλεις - Κλειστοί οι σταθμοί του μετρό «Σύνταγμα» - «Πανεπιστήμιο»
 Τέμπη: Συγκεντρώσεις μαθητών, φοιτητών, εκπαιδευτικών, στην Αθήνα και σε πολλές πόλεις - Κλειστοί οι σταθμοί του μετρό «Σύνταγμα» - «Πανεπιστήμιο»

Τέμπη: Μαθητικές και φοιτητικές κινητοποιήσεις – Σε εξέλιξη η διαδήλωση στα Προπύλαια

Οι καθηγητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης συμμετέχουν με τρίωρη διευκολυντική στάση εργασίας από 11πμ έως 2μμ., σύμφωνα με τη ΟΛΜΕ.

«Καλούμε τους συμμαθητές και τις συμμαθήτριές μας στην Αττική αλλά και σε όλη τη χώρα να βγούμε στους δρόμους ακόμα μια φορά ενάντια στο έγκλημα των Τεμπών. Την Κυριακή 26/1 ήμασταν εκατοντάδες χιλιάδες σε όλη τη χώρα, όλες αυτές τις μέρες πολλά σχολεία κάνουν καταλήψεις, αποχές, δράσεις και πορείες. Ήρθε η ώρα να ακουστούμε ξανά, σαν μια γροθιά οι μαθητές όλης της χώρας», τονίζει η Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών Αθήνας.

Κλειστοί οι σταθμοί του μετρό «Σύνταγμα» – «Πανεπιστήμιο» λόγω των συλλαλητηρίων για τα Τέμπη

Οι σταθμοί του μετρό Σύνταγμα και Πανεπιστήμιο ενόψει της μαθητικής συγκέντρωσης για τα Τέμπη παραμένουν κλειστοί.

Τέμπη: Τα σημεία συγκέντρωσης των μαθητών σε όλη τη χώρα:

Αθήνα, 12:00 Προπύλαια
Αλεξανδρούπολη, 13:00 Δημαρχείο
Άρτα, 10:00 Πλ. ΚιλκίςΒέροια, 12:00 Πλατεία Δημαρχείου

Βόλος, 11:00 Θόλος
Γιάννενα, 12:00 Περιφέρεια
Δράμα, 13:00 Πλατεία Ελευθερίας
Ηράκλειο, 11:00 Πλατεία Ελευθερίας
Καβάλα, 13:00 Κεντρική Πλατεία
Καλαμάτα, 12:00 Κεντρική Πλατεία
Κατερίνη, 10:30 Πλατεία Ελευθερίας
Κέρκυρα, 12:00 Γενικά Λύκεια
Κιλκίς, 12:00 Πλατεία Ειρήνης
Κοζάνη, 12:00 Κεντρική Πλατεία
Κομοτηνή, 13:00 Κεντρική Πλατεία
Λαγκαδάς, 10:30 Πλατεία Λαγκαδά
Λαμία, 12:00 Πλατεία Πάρκου
Λάρισα, 12:00 Κεντρική Πλατεία
Μυτιλήνη, 12:00 Κεντρικά Λύκεια
Νάουσα, 12:00 Κεντρική Πλατεία
Ναύπλιο, 12:00 Πλατεία Δημαρχείου
Ξάνθη, 13:00 Κεντρική Πλατεία
Πάτρα, 12:00 Πλατεία Γεωργίου
Ρέθυμνο, 12:00 Δημαρχείο
Ρόδος, 12:00 Καπνό
Σέρρες, 11:00 Πλατεία Ελευθερίας
Σπάρτη, 12:00 Κεντρική Πλατεία
Τρίκαλα, 12:00 Πλατεία Ρήγα Φερραίου
Τρίπολη, 12:00 Πλατεία Πέτρινου
Φλώρινα, 12:00 Πλατεία Μόδη
Χάνια, 10:30 Αγορά
Χίος, 13:00 Πλατεία Βουνακίου

ΟΛΜΕ: Τρίωρη στάση εργασίας

Οι καθηγητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης συμμετέχουν με τρίωρη διευκολυντική στάση εργασίας από 11πμ έως 2μμ.

Όπως αναφέρει η ΟΛΜΕ σε ανακοίνωσή της: «Δύο χρόνια μετά το έγκλημα στα Τέμπη απαιτούμε να αποδοθεί δικαιοσύνη! Να τιμωρηθούν όλοι οι ένοχοι. Να φτάσει μέχρι τέλους η αποκάλυψη, να διερευνηθούν τα αίτια της έκρηξης και όσοι ευθύνονται για την απαράδεκτη αλλοίωση του τόπου του εγκλήματος, πριν τη συλλογή των απαραίτητων στοιχείων.

Ενάντια στην πολιτική του κέρδους, που θεωρεί κόστος την ασφάλεια, που θυσιάζει ανθρώπινες ζωές! Ενάντια στην πολιτική που προετοιμάζει τα «νέα Τέμπη» παντού: σε νοσοκομεία, Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, στα σχολεία που πέφτουν ταβάνια, πόρτες και παράθυρα ή γίνονται ωνάσεια δώρο στους εφοπλιστές».

Πηγή:protothema.gr




«Δεν έχω οξυγόνο»: Κοσμοπλημμύρα στο συλλαλητήριο για τα Τέμπη στο σύνταγμα

Σε εξέλιξη βρίσκεται το μεγάλο συλλαλητήριο στην Πλατεία Συντάγματος μετά από κάλεσμα του Συλλόγου Συγγενών Θυμάτων Τεμπών,, που ζητούν άμεση έρευνα για τα αίτια της σιδηροδρομικής τραγωδίας και απόδοση δικαιοσύνης.

Κεντρικό σύνθημα της συγκέντρωσης είναι η φράση «Δεν έχω οξυγόνο», όπως ακούγεται να λέει ένα από τα θύματα της τραγωδίας σε ηχητικό ντοκουμέντο, που πρόσφατα είδε το φως της δημοσιότητας.

Πλήθος κόσμου έχει κατακλύσει το κέντρο της Αθήνας στο πλαίσιο της κινητοποίησης, ενώ έχουν τεθεί σε ισχύ κυκλοφοριακές ρυθμίσεις. Σύμφωνα με την Τροχαία, έχει διακοπεί η κυκλοφορία των οχημάτων στην λεωφόρο Βασιλίσσης Αμαλίας από την συμβολή της με την οδό Διάκου ενώ κλειστός είναι από τις 10 το πρωί ο σταθμός του Μετρό στην Πλατεία Συντάγματος.

naftemporiki.gr




Αγρότες: Αναχωρούν συντεταγμένα τα τρακτέρ από το Σύνταγμα | Στα μπλόκα οι νέες αποφάσεις

Συντεταγμένα και τμηματικά, αποχωρούν με τα τρακτέρ τους, οι αγρότες, που διανυκτέρευσαν χθες στο Σύνταγμα,  μετά το συγκλονιστικό συλλαλητήριο που πραγματοποίησαν χθες, απαιτώντας την ικανοποίηση βασικών αιτημάτων που σχετίζονται με την επιβίωσή τους.

Επί ποδός είναι η Τροχαία Αττικής, ενώ σε ισχύ βρίσκονται κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που θα εφαρμοστούν κατά μήκος του δρομολογίου που θα ακολουθήσουν τα τρακτέρ: Πανεπιστημίου – Πλ. Ομονοίας – Αγ. Κωνσταντίνου – Πλ. Καραϊσκάκη – Αχιλλέως – Λ . Αθηνών – Λ. Κηφισού.

«Ο αγώνας θα συνεχιστεί και θα είναι μακρόχρονος», διαμηνύουν οι αγρότες

«Η κυβέρνηση έλαβε το μήνυμα»

«Με το μεγαλειώδες συλλαλητήριο που έγινε την Τρίτη στο Σύνταγμα, με τη θερμή συμπαράσταση του λαού της Αθήνας και τα σχεδόν 200 τρακτέρ, έχουμε αναδείξει το πρόβλημά μας και ζητάμε την ικανοποίηση των αιτημάτων μα»ς, τόνισε ο Ρίζος Μαρούδας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Ν. Λάρισας, μιλώντας στην τηλεόραση του «Σκάι», το πρωί της Τετάρτης, λίγο πριν την αναχώρηση των αγροτών από το Σύνταγμα.

«Επιστρέφουμε στα μπλόκα για να πάρουμε εκεί τις αποφάσεις μας, με τους συναδέλφους που είμαστε στο δρόμο», υπογράμμισε.

«Η κυβέρνηση έχει λάβει το μήνυμα ότι πρέπει να δώσει λύσεις στους αγρότες και μετά ας ξύσει τον πάτο του βαρελιού» επεσήμανε ο κ. Μαρούδας, προσθέτοντας ότι«ο αγώνας θα συνεχιστεί και θα είναι μακρόχρονος καθώς δεν έχουν ικανοποιηθεί βασικά μας αιτήματα».

Δείτε εικόνες από την αναχώρηση των αγροτών

Τα τρακτέρ αναχωρούν από την Λεωφόρο Αμαλίας ακολουθώντας το δρομολόγιο: Πανεπιστημίου, πλατεία Ομονοίας , Αγίου Κωνσταντίνου , πλατεία Καραϊσκάκη, Αχιλλέως , λεωφόρος Αθηνών, λεωφόρος Κηφισού.

Συντεταγμένα αναχωρούν οι αγρότες με τα τρακτέρ τους από το Σύνταγμα

Συντεταγμένα αναχωρούν οι αγρότες με τα τρακτέρ τους από το Σύνταγμα

Αναχωρούν από την Αθήνα και επιστρέφουν στα μπλόκα

Πηγή: in.gr




Πλημμύρισε με 10.000 αγρότες το κέντρο της Αθήνας | Στο Σύνταγμα διανυκτέρευσαν πάνω από 160 τρακτέρ

Περίπου 160 είναι τα τρακτέρ τα οποία διανυκτέρευσαν στην πλατεία Συντάγματος το βράδυ της Τρίτης (20/2) μετά τη μεγάλη κινητοποίηση των αγροτών που ολοκληρώθηκε λίγο πριν από τις 21:30.

Οι αγρότες έφτασαν στην Αθήνα με κάθε μέσο, ακόμα και με πλοία από την Κρήτη, αλλά και όσοι δεν ήρθαν στην πρωτεύουσα συμπαραστάθηκαν στον αγώνα των συναδέλφων τους με άλλους τρόπους.

Οι Αθηναίοι τούς υποδέχτηκαν με επευφημίες, χειροκροτήματα και χαμόγελα στο κέντρο της πρωτεύουσας και πολλοί έσπευσαν να σταθούν στο πλευρό τους.

Στη μεγάλη κινητοποίηση που γέμισε με τρακτέρ την πλατεία Συντάγματος έδωσαν το παρών σωματεία, εργαζόμενοι και φοιτητές.

Γύρω στις 11:00 ξεκινά η μεγάλη αποχώρηση

Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, που ξεκίνησαν σταδιακά από τις 12 το μεσημέρι της Τρίτης, συνεχίζονται μέχρι και σήμερα το πρωί, καθώς στις 11:00 είναι προγραμματισμένη η αποχώρηση των τρακτέρ.

Οι αγρότες πρόκειται σήμερα και αύριο να προχωρήσουν σε γενικές συνελεύσεις στα μπλόκα, ώστε να αποφασίσουν το μέλλον των κινητοποιήσεών τους. Όπως ανέφερε χθες ο Ρίζος Μαρούδας, μέλος της συντονιστικής επιτροπής των μπλόκων, στην ΕΡΤ προσανατολίζονται είτε σε αποκλεισμό δρόμων, είτε θα προχωρήσουν σε άλλες μορφές κινητοποίησης.

Στην Αθήνα υπολογίζεται ότι κατέφτασε τριψήφιος αριθμός τρακτέρ, καθώς και χιλιάδες αγρότες που έφτασαν στην Αθήνα με λεωφορεία, με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για πάνω από 10.000 ανθρώπους.

Μάλιστα, όπως μετέδωσε το πρωί της Τετάρτης (21/2) η εκπομπή του Mega Κοινωνία Ώρα MEGA με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο, υπήρξε άψογη συνεργασία με την αστυνομία τόσο για την άφιξη των αγροτών στο κέντρο της Αθήνας όσο και για την παραμονή τους.

Ακόμα και αυτή την ώρα που παραμένουν οι αγρότες στην Αθήνα, κάθονται στα τρακτέρ τους και στα γεωργικά μηχανήματα και πολλοί από αυτούς πέρασαν τη νύχτα μέσα σε αυτά.

Πώς θα φύγουν οι αγρότες – Διευκρινίσεις από την ΕΛ.ΑΣ. – Ποιοι δρόμοι θα είναι κλειστοί

«Ύστερα από συνεννόηση με τους εκπροσώπους των αγροτών, γύρω στις 10:00 – 11:00 αναμένεται να ξεκινήσει η αποχώρησή του σταδιακά. Θα ακολουθήσουν την ίδια διαδρομή, Πανεπιστημίου, Ομόνοια, Λεωφόρος Αθηνών. Λεωφόρος Κηφισού ώστε να επιστρέψουν στις περιοχές τους. Φυσικά, θα συνοδεύονται από περιπολικά της αστυνομίας», σημείωσε η εκπρόσωπος της ΕΛ.ΑΣ, Κωνσταντία Δημογλίδου μιλώντας στο Mega και την εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» το πρωί της Τετάρτης (21/2).

Όσο για σήμερα, Τετάρτη, σύμφωνα με την κα Δημογλίδου ήδη από τις πρωινές ώρες είναι κλειστή η Λεωφόρος Αμαλίας και η Όθωνος, καθώς στο σημείο έχουν σταθμεύσει περί τα 140 τρακτέρ, ενώ στη συνέχεια θα ανακοινωθούν νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις.

Δείτε φωτογραφίες του Newsbeast.gr από τη μεγάλη συγκέντρωση των αγροτών στο κέντρο της Αθήνας

Πηγή: Newsbeast.gr




Αγρότες: Με εκατοντάδες τρακτέρ η “απόβαση” στην Αθήνα | Πώς θα γίνει η κάθοδος

Παρά την επιμονή της κυβέρνησης ότι δεν υπάρχουν δημοσιονομικά περιθώρια, χιλιάδες αγρότες θα κατακλύσουν την Τρίτη Αθήνα και Σύνταγμα. Τα μέτρα της ΕΛ.ΑΣ.

Έτοιμοι για “απόβαση” στην Αθήνα με εκατοντάδες τρακτέρ και με κάθε… τρόπο είναι χιλιάδες αγρότες προκειμένου να συμμετάσχουν στο παναγροτικό συλλαλητήριο την Τρίτη (20/2).

Παρά το “όχι” που αρχικά εισέπραξαν από τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη κατά τη συνάντησή τους στο υπουργείο Μακεδονίας – Θράκης, αλλά και την επιμονή της κυβέρνησης ότι δεν υπάρχουν δημοσιονομικά περιθώρια, οι αγρότες ετοιμάζουν τη μεγάλη τους κάθοδο στην πρωτεύουσα από διάφορες περιοχές της χώρας. Σε αυτές μάλιστα, το τελευταίο διήμερο κλιμάκωσαν τις κινητοποιήσεις τους, δηλώνοντας αποφασισμένοι για το “μεγαλύτερο αγροτικό συλλαλητήριο”

Πλέον, οι αγρότες μετρούν αντίστροφα, με τις προετοιμασίες να είναι πυρετώδεις για κάθοδο με τρακτέρ, αγροτικά οχήματα και λεωφορεία.

Σύμφωνα με πληροφορίες στην κινητοποίηση της Τρίτης αναμένεται να λάβουν μέρος 5.000 αγρότες, με 260 τρακτέρ, εκ των οποίων τα 150 από τη Θεσσαλία. Οι περισσότεροι φυσικά θα κατέβουν με λεωφορεία.

Στόχος είναι να παραμείνουν για μία ημέρα στο Σύνταγμα, διεκδικώντας πιο δραστικές λύσεις για το υψηλό κόστος παραγωγής, με κύριο αίτημα το αφορολόγητο αγροτικό πετρέλαιο στην αντλία.

Δεν θέλουμε να δημιουργήσουμε πρόβλημα στους κατοίκους της Αθήνας”, ξεκαθάρισε πάντως ο Λαρισαίος αγροτοσυνδικαλιστής, Ρίζος Μαρούδας.

Υπενθυμίζεται πως ο Κυριάκος Μητσοτάκης με ανάρτηση στο Facebook, είπε ότι η κυβέρνηση θα σταθεί δίπλα στους αγρότες, επισημαίνοντας όμως ότι δεν υπάρχουν δημοσιονομικά περιθώρια. Αναφερόμενος στα μέτρα που ανακοίνωσε στην αντιπροσωπεία των αγροτών, σημείωσε ότι «η επιβράβευση και στήριξη των συνεπών και των πραγματικών παραγωγών που δίνουν αγώνα καθημερινά στο χωράφι αποτελεί προτεραιότητα για εμάς».

Παράλληλα, έκανε λόγο για πολλά και σύνθετα προβλήματα και κατέληξε: «Ασφαλώς θα συνεχίσουμε να στεκόμαστε σταθερά δίπλα τους, πάντα όμως λαμβάνοντας υπόψη και τις δημοσιονομικές αντοχές της χώρας. Δεν μπορούμε να θέσουμε σε κίνδυνο όσα πετύχαμε».

Πώς θα γίνει η κάθοδος στην Αθήνα – Τα ραντεβού

Τα κονβόι των τρακτέρ θα ξεκινήσουν τη Δευτέρα από διάφορα σημεία της Ελλάδας, με προορισμό το Κάστρο Βοιωτίας, όπου είναι το σημείο της προσυγκέντρωσης.

Συγκεκριμένα, θα ξεκινήσουν συντεταγμένα τα τρακτέρ από Στεφανοβίκειο, Πλατύκαμπο και Αλμυρό, ενώ περίπου την ίδια ώρα ένα δεύτερο θα ξεκινήσει από Τρίκαλα, Καρδίτσα και Φάρσαλα.

Στο σημείο της προσυγκέντρωσης θα διανυκτερεύσουν και το πρωί της Τρίτης θα ξεκινήσουν για τον τελικό προορισμό τους, το κέντρο της Αθήνας.

Οι αγρότες της Θεσσαλίας ετοιμάζονται να κατέβουν με περισσότερα από 100 τρακτέρ για να διαδηλώσουν στο Σύνταγμα, ενώ πυρετώδεις είναι οι προετοιμασίες για τη μαζική συμμετοχή στο συλλαλητήριο και από τους αγρότες στην Κρήτη.

Το μπλόκο Χρυσοχοΐδη και πως… ξεμπλόκαρε

Υπενθυμίζεται ότι αρχικά ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοϊδης, είχε επιχειρήσει “μπλόκο” στη διαμαρτυρία των αγροτών στην Αθήνα με τρακτέρ.

Κατά τη συνάντηση που είχε με αγρότες στο υπουργείο Μακεδονίας – Θράκης, το μεσημέρι της Παρασκευής (16/02), ο κ. Χρυσοχοϊδης είχε δηλώσει αρνητικός στο να μεταβούν με τρακτέρ οι αγρότες στην Αθήνα. Αντί αυτού τους είχε προτείνει να μετακινηθούν με ΙΧ και λεωφορεία, για να πραγματοποιήσουν τη συγκέντρωση στο Σύνταγμα.

Οι αγρότες όμως ξεκαθάρισαν ότι θα κατέβουν στην Αθήνα και με ΙΧ και με λεωφορεία και με τρακτέρ. Κατόπιν τούτου ξεκίνησαν χθες νέες διαπραγματεύσεις με το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, οι οποίες θα συνεχιστούν και σήμερα. Πάντως πλέον η κυβέρνηση δεν συζητά το εάν θα κατέβουν τρακτέρ στο Σύνταγμα, αλλά πόσα και από ποιο δρομολόγιο.

Ταυτόχρονα η κυβέρνηση ξορκίζει την κλιμάκωση των μπλόκων. Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης δήλωσε χαρακτηριστικά ότι δεν πρέπει να γίνουν αποκλεισμοί δρόμων.

“Η διαμαρτυρία είναι στοιχείο της Δημοκρατίας, αλλά άλλο πράγμα είναι η παρεμπόδιση”, σημείωσε μιλώντας στην ΕΡΤ. Ενώ χαρακτήρισε αυτονόητη την εφαρμογή του νόμου.

Τα μέτρα της ΕΛ.ΑΣ.

Κατά τη χθεσινή σύσκεψη στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, συζητήθηκαν οι όροι υπό τους οποίους θα πραγματοποιηθεί το αγροτικό συλλαλητήριο, οι οποίοι θα αποσαφηνιστούν πλήρως σήμερα Δευτέρα.

Συγκεκριμένα, η Αστυνομία αναμένεται να έχει μια πιο ξεκάθαρη πληροφόρηση από τους αγρότες για τους αριθμούς των συμμετεχόντων και των οχημάτων τους. Σε κάθε περίπτωση αναμένονται αγρότες από την Θεσσαλία, την Βόρεια και την Στερεά Ελλάδα.

Δεν θα εμποδιστούν τα τρακτέρ να εισέλθουν στην πρωτεύουσα, όμως θα καθορίσει αύριο η Αστυνομία πόσα τρακτέρ αντέχει το κέντρο της Αθήναςη διαδρομή θα οριστεί μόνο από την Αστυνομία και η πορεία θα γίνει σε όλη της την διάρκεια με συνοδεία αστυνομικής δύναμης.

Πηγή: news247.gr