Την Δευτέρα συνεργείο της ΔΕΥΑΚ στην οδό Κολοκοτρώνη για τον αγωγό των λυμάτων

Την Δευτέρα το πρωί θα βρίσκεται συνεργείο της ΔΕΥΑΚ στην οδό Κολοκοτρώνη με αφορμή το σπάσιμο ενός αγωγού ομβρίων υδάτων που βγάζει λύματα στον δρόμο (διαβάστε εδώ)

Όπως τόνισε ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ Απόστολος Χρόνης η υπηρεσία έχει παραγγείλλει νέους σωλήνες για τον αγωγό ο οποίος είναι πολλών ετών, ενώ την Δευτέρα θα βρεθεί συνεργείο εκεί έτσι ώστε να αποκαταστήσει την βλάβη.




Συνεργείο της Ρουμανικής τηλεόρασης στην Θάσο το Πάσχα -Γέμισε με τουρίστες το νησί

Ανάμεσα στους πολλούς τουρίστες που έφτασαν στο νησί της Θάσου λόγω των Άγιων ημερών του Πάσχα ήταν κι ένα συνεργείο από το Pro TV, έναν από τους μεγαλύτερους τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας της Ρουμανίας. Οι δημοσιογράφοι πραγματοποιούν απευθείας μεταδόσεις από το νησί και κάνουν ρεπορτάζ σε διαφορά σημεία με θέμα το Πάσχα στη Θάσο.

Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ :




Επίθεση στο συνεργείο του ΑΝΤ1 στον χώρο όπου μένουν οι «Παλαιοχριστιανοί»

Επίθεση δέχθηκε το πρωί της Δευτέρας (19/02) το συνεργείο του ΑΝΤ1 στο χώρο που διαμένουν οι «Παλαιοχριστιανοί» στα Τρίκαλα Κορινθίας. Την ώρα που ο δημοσιογράφος, Λάζος Μαντικός, μπήκε μέσα στο λαγούμι που διαμένει η οικογένεια κάνοντας LIVE μετάδοση για το «Πρωινό» και συνομιλούσε με τον Γιώργο Λιάγκα, τόσο αυτός, όσο και η εικονολήπτρια του σταθμού δέχθηκαν επίθεση από ένα άτομο, που είχε εντολές από την οικογένεια των «Παλαιοχριστιανών» να προσέχει τον χώρο.

Ο άνδρας άρπαξε την κάμερα του ΑΝΤ1 και στη συνέχεια απομάκρυνε το συνεργείο από το σημείο.

«Είμαστε καλά, μας έχει πάρει την κάμερα ο άνθρωπος. Την έβαλε μέσα στο λαγούμι αλλά δεν θέλουμε να μπούμε εκεί γιατί είναι ιδιωτικός χώρος. Ο κύριος καλό θα είναι να δώσει την κάμερα γιατί και η οπερατέρ τη δουλειά της κάνει» ανέφερε χαρακτηριστικά ο δημοσιογράφος του σταθμού.

Πηγή: Newsbeast.gr