Την Δευτέρα συνεργείο της ΔΕΥΑΚ στην οδό Κολοκοτρώνη για τον αγωγό των λυμάτων
Την Δευτέρα το πρωί θα βρίσκεται συνεργείο της ΔΕΥΑΚ στην οδό Κολοκοτρώνη με αφορμή το σπάσιμο ενός αγωγού ομβρίων υδάτων που βγάζει λύματα στον δρόμο (διαβάστε εδώ)
Όπως τόνισε ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ Απόστολος Χρόνης η υπηρεσία έχει παραγγείλλει νέους σωλήνες για τον αγωγό ο οποίος είναι πολλών ετών, ενώ την Δευτέρα θα βρεθεί συνεργείο εκεί έτσι ώστε να αποκαταστήσει την βλάβη.